Forum » Šola » Kubična interpolacija
Kubična interpolacija

Steinkauz ::
Torej za faks mam narest skaliranje slik s kubično interpolacijo pa mam en problem.
Najdu sm eno formulo za zračunat približek.
http://local.wasp.uwa.edu.au/~pbourke/m...
Koda v javi:
Zdej pa če to kličem
Ta testni primer sm si zamislu kot da je
temp[0] točka (1,1)
temp[1] točka (2,4)
temp[2] točka (3,9)
temp[3] točka (4,16)
Išče pa se točka x, ki je nekje vmes. X koordinata narašča za 1.
Rezultati pa niso pravilni.
Zakaj?
Najdu sm eno formulo za zračunat približek.
http://local.wasp.uwa.edu.au/~pbourke/m...
Koda v javi:
static int CubicGetValue (int[] p, double x)
{
int a0= p[3] - p[2] - p[0] + p[1];
int a1 = p[0] - p[1] - a0;
int a2 = p[2] - p[0];
int a3 = p[1];
return (int)Math.round(a0*x*x*x+a1*x*x+a2*x+a3);
}
Zdej pa če to kličem
public static void main(String[] args)
{
int[] temp = new int[4];
temp[0]= 1;
temp[1]= 4;
temp[2]= 9;
temp[3]= 16;
System.out.println(CubicGetValue(temp, 0)); //dobim 4
System.out.println(CubicGetValue(temp, 0.5)); //dobim 6
System.out.println(CubicGetValue(temp, 1)); //dobim 9
System.out.println(CubicGetValue(temp, 1.5)); //dobim 21
System.out.println(CubicGetValue(temp, 2)); //dobim 48
System.out.println(CubicGetValue(temp, 2.5)); //dobim 99
System.out.println(CubicGetValue(temp, 3)); //dobim 181
}
Ta testni primer sm si zamislu kot da je
temp[0] točka (1,1)
temp[1] točka (2,4)
temp[2] točka (3,9)
temp[3] točka (4,16)
Išče pa se točka x, ki je nekje vmes. X koordinata narašča za 1.
Rezultati pa niso pravilni.
Zakaj?
- spremenilo: Steinkauz ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [JAVA] HTTPS clientOddelek: Programiranje | 3248 (1978) | peterv6i |
» | Java skeniranje map in podmapOddelek: Programiranje | 1226 (1115) | nightrage |
» | Java metode;Oddelek: Programiranje | 5188 (4380) | ragezor |
» | [Java]Problem z vektorjemOddelek: Programiranje | 1564 (1433) | KernelPanic |
» | [Java] Kako filtrirati, katera števila lahko vpišeš?Oddelek: Programiranje | 2143 (1845) | fiction |