Forum » Programiranje » Java naloga
Java naloga
EWER115 ::
Primer:
Recimo, da ima naš znanec telefonsko številko 040 962 632. To številko bi v besedno številko
pretvorili tako: 040 ZNANEC(ZNANEC je samo 1 izmed možnosti, saj podš tevilko 9 najdemo še w in x in y, pod številko 6 ...)
Potreboval bi program, v katerega bi vnesel števiko in leta bi tako kot v zgornjem primeru izpisal vse možne kombinacije besed in bi nato lahko izbral tisto, ki ti najbolj ugaja.
Zanima me samo kako pokriti vse možne kombinacije, s kakšno metodo le te zajeti? Kakšen namig?
Recimo, da ima naš znanec telefonsko številko 040 962 632. To številko bi v besedno številko
pretvorili tako: 040 ZNANEC(ZNANEC je samo 1 izmed možnosti, saj podš tevilko 9 najdemo še w in x in y, pod številko 6 ...)
Potreboval bi program, v katerega bi vnesel števiko in leta bi tako kot v zgornjem primeru izpisal vse možne kombinacije besed in bi nato lahko izbral tisto, ki ti najbolj ugaja.
Zanima me samo kako pokriti vse možne kombinacije, s kakšno metodo le te zajeti? Kakšen namig?
- spremenil: EWER115 ()
Terman ::
Matemačina bližnjica so permutacije, ne vem pa kako so implementirane v Javi. IMHO bo precej lepša koda, če boš uporabil zanke ali rekurzijo (to imajo asistenje še posebej radi).
EWER115 ::
evo sem naredil tašnole je stanje imam pa vprašanje zgenerira samo 1 ko imam chare klaislno če bi številke pa zadeva deluej in pravilno generira tisto +1 moram tukaj zamenjati za nekaj drugega ker je očitno da se ne generirajo drugače preverjano z števili deluje. Mogoče kdo ve, ker jaz nemsto števili katere ta program lepo generira generiram znake .
Hvala!
Hvala!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: EWER115 ()
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Generiranje kombinacij znakovOddelek: Programiranje | 1446 (1131) | c0dehunter |
| » | Algoritem za zapis kombinacijOddelek: Programiranje | 2152 (1881) | WarpedGone |
| » | Kako izračunati št. kombinacijOddelek: Pomoč in nasveti | 14282 (14018) | milc |
| » | Šah [Pacsal]Oddelek: Programiranje | 2344 (1947) | NeOman |
| » | [JAVA] [naloga]Rekurzivna metodaOddelek: Programiranje | 1837 (1736) | Minotaurus |
