Forum » Programska oprema » Cinema 4D in prilagajanje objekta
Cinema 4D in prilagajanje objekta
r0ks0n ::
Pozdravljeni!
V Cinemi 4D sem še povsem svež zato me zanima naslednje: Kako bi nek objekt (recimo logotip, ki sem ga s pomočjo Ilustratorja uvozil v Cinemo -> extrude) prilagodil objektu drugačne oblike (recimo cilindrične). Torej imam zmodeliran svinčnik, sedaj pa bi okoli njega ovil nek 3d logotip, ki je raven. Upam, da me razumete kaj hočem povedati :) Če ima kdo rešitev, je bom zelo vesel, zanima pa me tudi kakšen napotek, kako bi najlažje zmodeliral rokavice? Sem sicer probaval z obrisi in potem s funkcije extrude, a žal ni obrodilo željenih sadov.
Lep pozdrav,
R.
V Cinemi 4D sem še povsem svež zato me zanima naslednje: Kako bi nek objekt (recimo logotip, ki sem ga s pomočjo Ilustratorja uvozil v Cinemo -> extrude) prilagodil objektu drugačne oblike (recimo cilindrične). Torej imam zmodeliran svinčnik, sedaj pa bi okoli njega ovil nek 3d logotip, ki je raven. Upam, da me razumete kaj hočem povedati :) Če ima kdo rešitev, je bom zelo vesel, zanima pa me tudi kakšen napotek, kako bi najlažje zmodeliral rokavice? Sem sicer probaval z obrisi in potem s funkcije extrude, a žal ni obrodilo željenih sadov.
Lep pozdrav,
R.
marko2210 ::
ne vem, če še rabiš info, verjetno je prepozno, ampak mogoče pa bo komu drugemu prišlo prav:
-prilagodi helix oziroma črto, da ti sede na ciljni objekt kot želiš
-kot Child od modela logota daj Mograph->spline wrap. Kot pot uporabi helix (al kaj pač imaš).
-najverjetneje ti bo obračalo vse skupaj, zato dupliciraj prvotno pot (helix), ga malenkost premakni v smeri razvoja in ga nesi v SplineWrap kot Rail
Rail je vedno odlična stvar, ni pa vedno zgolj duplikat, včasih je lahko to outline od prvotne poti..
Za rokavico bi jaz vzel kocko, malo narežeš/segmentiraš (3x3x4) in prilagodiš, extrudaš kvadratke, da dobiš prste, dobiš grobo obliko in pol HyperNurbis.
Extrudaš prej do delih po členkih, da imaš fino razporeditev za kosti valda.
Druga opcija je to kaj si nardil kot extrude nurb, pa je polom, vzami kot osnovno obliko, vzami polygon tool in point-to-pointaj osnovni model.
-prilagodi helix oziroma črto, da ti sede na ciljni objekt kot želiš
-kot Child od modela logota daj Mograph->spline wrap. Kot pot uporabi helix (al kaj pač imaš).
-najverjetneje ti bo obračalo vse skupaj, zato dupliciraj prvotno pot (helix), ga malenkost premakni v smeri razvoja in ga nesi v SplineWrap kot Rail
Rail je vedno odlična stvar, ni pa vedno zgolj duplikat, včasih je lahko to outline od prvotne poti..
Za rokavico bi jaz vzel kocko, malo narežeš/segmentiraš (3x3x4) in prilagodiš, extrudaš kvadratke, da dobiš prste, dobiš grobo obliko in pol HyperNurbis.
Extrudaš prej do delih po členkih, da imaš fino razporeditev za kosti valda.
Druga opcija je to kaj si nardil kot extrude nurb, pa je polom, vzami kot osnovno obliko, vzami polygon tool in point-to-pointaj osnovni model.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako zaslužiti z modeliranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16788 (14293) | Isotropic |
» | SolidWorksOddelek: Programska oprema | 6659 (5606) | BlackMaX |
» | Acad 3dpolylineOddelek: Pomoč in nasveti | 1380 (1380) | nodrim |
» | Predavanje AutoCad-aOddelek: Programska oprema | 3296 (3024) | Invention |
» | Pro Engineer in Excel tabela?Oddelek: Programska oprema | 1971 (1889) | suntrace1 |