» »

Algoritem premikanja v koordinatnem sistemu

Algoritem premikanja v koordinatnem sistemu

petrusko ::

Vsaka pomoč bo dobrodošla.

Imam koodrinatni sistem, na katerem imam dva objekta (Oa in Ob). Narediti želim algoritem, ki bo premikal objekte po teh točkah, glede na neka pravila, recimo:
* na nekaterih točkah so ovire,
* v vsakem krogu se najprej premakne Oa in potem Ob.
* začetne pozicije so random,
...
Pravila niti niso pomembna, ampak so osnova za kreiranje nekega algoritma.

Zanima, me kako bi se vi tega lotili? Kot Array točk, točka pa ima neke proprety-e (zasedena (da/ne), ovira (da/ne),...).
Potem pa ob vsaki potezi izračunaš glede na pravila, kam je najboljše, da premakneš Ox objekt.

Ali kako drugače?

urosz ::

2d array
Ob vsaki potezi pogledaš sosednja polja in izbereš najbolj ugodno rešitev ter narediš potezo.

petrusko ::

Tudi sam sem mislil tako, seveda 2d array objektov - oz. točk, ki imajo svoje lastnosti, itd.

Na ta način imaš lahko tudi različne velikosti array-ev oz. koordinatnega sistema.
Zdaj bo pa potrebno tole spravit v programski jezik, in to v takšnega v katerem nimam izkušenj....

Pawle ::

Polje razredov z nekaj spremenljivkami(x,y,zaseden...) se najbolje obnese po mojih izkušnjah.
V razredu maš potem get in set metode in konstruktor.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[Python + Numpy] 4D array in izbira elementov

Oddelek: Programiranje
201701 (1188) bluefish
»

[C#] Diferencialna evolucija

Oddelek: Programiranje
8717 (577) DaMachk
»

[Android]Software Design vprasanje

Oddelek: Programiranje
91934 (1754) KernelPanic
»

Java - sortiranje 2D tabele

Oddelek: Programiranje
61726 (1675) SkIDiver
»

hierarhija, npr. kategorij

Oddelek: Izdelava spletišč
7933 (893) Zzzzzzz

Več podobnih tem