» »

[Axiom 3D Engine] set rotatio axis

[Axiom 3D Engine] set rotatio axis

shorvat ::

Lep pozdrav,

ve kdo, kako se v Axiomu nastavi osi, okoli katerih se vrti naložen objekt? Zmodeliral sem Wii Remote in bi rad, da se v računalniškem 3D okolju vrti okoli svojih osi (tako, kot ga vrtimo v roki)


ta slika prikazuje osi vrtenja.

lp, Sašo

Senitel ::

Predvidevam da imaš že vse nakodirano, ampak se ti Wii Remote model vrti kar okrog nečesa? Kako si pa stvar zmodeliral? Tako da je center v izhodišču ali kar nekje?

shorvat ::

3D model sem naredil v programu Blender. Center je v izhodušču. Predvidevam, da je treba z Axiomom postavit center na pravo mesto.

tako pa dodam model v Axiom:

            ent1 = SceneManager.CreateEntity("Robot", "test.mesh");
            node1 = SceneManager.RootSceneNode.CreateChildSceneNode("RobotNode");
            node1.AttachObject(ent1);


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Davčne blagajne (strani: 1 2 3 424 25 26 27 )

Oddelek: Programiranje
1344319373 (59376) Macketina
»

Ubuntu vprašanja

Oddelek: Operacijski sistemi
482856 (1605) roksson
»

problem z linuxom (rabim cimprej prosim)

Oddelek: Operacijski sistemi
111386 (1202) Isotropic
»

python problem

Oddelek: Programiranje
131378 (1118) Isotropic
»

sitemap

Oddelek: Izdelava spletišč
101053 (954) rokpok

Več podobnih tem