Forum » Programiranje » [Axiom 3D Engine] set rotatio axis
[Axiom 3D Engine] set rotatio axis
shorvat ::
Senitel ::
Predvidevam da imaš že vse nakodirano, ampak se ti Wii Remote model vrti kar okrog nečesa? Kako si pa stvar zmodeliral? Tako da je center v izhodišču ali kar nekje?
shorvat ::
3D model sem naredil v programu Blender. Center je v izhodušču. Predvidevam, da je treba z Axiomom postavit center na pravo mesto.
tako pa dodam model v Axiom:
tako pa dodam model v Axiom:
ent1 = SceneManager.CreateEntity("Robot", "test.mesh");
node1 = SceneManager.RootSceneNode.CreateChildSceneNode("RobotNode");
node1.AttachObject(ent1); Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Davčne blagajne (strani: 1 2 3 4 … 24 25 26 27 )Oddelek: Programiranje | 350834 (90837) | Macketina |
| » | Ubuntu vprašanjaOddelek: Operacijski sistemi | 3099 (1848) | roksson |
| » | problem z linuxom (rabim cimprej prosim)Oddelek: Operacijski sistemi | 1541 (1357) | Isotropic |
| » | python problemOddelek: Programiranje | 1578 (1318) | Isotropic |
| » | sitemapOddelek: Izdelava spletišč | 1227 (1128) | rokpok |
