» »

Vzdrževanje iz oglaševanja

Vzdrževanje iz oglaševanja

Zeberdee ::

Recimo, da je strošek upravljanja strani planiran na 500 € mesečno.
Stran je slovenska.
Ali obstaja kakšen izračun, najmanjših in največjih vrednosti obiska, pri katerem se ta strošek pokrije s kliki preko google adsov, toboadsov oz. podobnih sistemov.

Je to en klik na 100 ljudi, en na 20 ali en na 1000.
Primer: 10.000 obiskov mesečno.
Koliko se "profitabilnost" poveča, če povečamo samo število klikov (torej zadržimo obiskovalca dalj na strani) - verjetno ne gre tako, da se ti število klikov na bannerje podvoji če ljudi zadržiš na strani dvakrat dalj?

Knjige, lastne izkušnje. Hvala!

hamax ::

Iz mojih toboadsov. 50 000 prikazov, 18 klikov in 2€ zasluzka :)
Je pa res, da sem kazal slovenske oglase ameriskim obiskovalcem. Tako da bo pri tebi verjetno precej bolje.

IceIceBaby ::

Samo iz števila obiskov je nemogoče oceniti število klikov na oglase in posledično zaslužek preko PPC mrež.

Če boš imel dovolj velik obisk ti predlagam, da se vključiš v kakšno oglaševalsko mrežo (httpool ali Central iprom recimo) ali pa dobiš nekoga, ki bo prodajal oglasni prostor.

Bannerji v kombinaciji s PPC oglasi in pravo publiko bi morali nanesti 500€ mesečno brez večjih težav, če je dovolj prometa.

Aja...pa še en trend, ki se pojavlja zadnje čase tudi pri nas - E-mail marketing. Poskrbi, da se uporabniki prijavijo na kakšno obliko newsletterja. Oglaševanje v kakovostnih e-mail bazah se danes lepo plača, saj je to poleg iskalnega marketinga daleč najbolj učinkovita metoda oglaševanja na internetu. Za pošiljanje ekskluzivnega e-maila je cena nekje okoli 0,06€/poslano sporočilo. Če imaš 10k prijavljenih to pomeni, da od enega pošiljanja mailinga dobiš 600€. Če prijavljenim sicer pošiljaš kakšne uporabne in zanimive vsebine lahko brez slabe vesti pošlješ oglasni mail vsaj 1x mesečno. + v rednih newsletterjih lahko prodajaš bannerje in promo članke.

Tody ::

Iprom ima lestvico, koliko obiskovalcev imaš toliko več ti dajo, no vsaj mel so jo. Mislim pa da CTR okol 1 % odvisno kaj imaš na strani in kaj od tega imajo oglaševalci. Če se ti tvoja vsebin in oglasi pokrijejo je to itak zmaga. Tko da 500 eurov na mesec iz tega je pomoje dost težko. Če imaš že tako popularno stran potem boš za več in lažje prodajal klasične bannerje. Jebat ga slovenski trg je mejhn.

Zeberdee ::

Ne, šlo je le za predispozicijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Plačljivi oglasi na svoji web strani

Oddelek: Omrežja in internet
154406 (2594) slovenec_89
»

ToboAds (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Izdelava spletišč
12517723 (12681) TuRBo_1
»

Dobiček spletne strani

Oddelek: Omrežja in internet
453427 (2648) fahrenGONE
»

Zaslužek spletnih strani

Oddelek: Izdelava spletišč
472943 (1735) zinko
»

Bannerji?

Oddelek: Omrežja in internet
241844 (1572) Misak

Več podobnih tem