Forum » Pomoč in nasveti » AA (Anti Aliasing) in AF (Antistropic Filtering)
AA (Anti Aliasing) in AF (Antistropic Filtering)
BuzzFuzz ::
Ker mi že nakaj časa ne gre v glavo. Koliko je maksimum, če sploh je, 4xAA in 16xAF ?
In če prav razumem vse teste grafičnih kartic, potem sploh nobena grafična ne deluje v novejših igrah tekoče če vklopim 4xAA in 16xAF npr pri ločljivosti 1920x1200 (Crysis, FarCry2...)
Če vse to daš na maksimum je drop fspjev neverjeten.
Ali tehnologija grafičnih čipov ni dorasla vsemu... ali kaj drugega?
Skratka, naj mi en po kmečko pove v čem je point.
In če prav razumem vse teste grafičnih kartic, potem sploh nobena grafična ne deluje v novejših igrah tekoče če vklopim 4xAA in 16xAF npr pri ločljivosti 1920x1200 (Crysis, FarCry2...)
Če vse to daš na maksimum je drop fspjev neverjeten.
Ali tehnologija grafičnih čipov ni dorasla vsemu... ali kaj drugega?
Skratka, naj mi en po kmečko pove v čem je point.
StratOS ::
Google in Wikipedija poznajo te zadeve, pa še veliko ostalih ...
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
Matev ::
Če vse to daš na maksimum je drop fspjev neverjeten.
Ali tehnologija grafičnih čipov ni dorasla vsemu... ali kaj drugega?
heh
tudi tehnologija osebnih vozil še ni dorasla premikanju pettonskih betonskih blokov
Senitel ::
Zadnji grafični čipi tako od NV kot od ATI znajo delat 4x AA brez padca performans v ustreznih pogojih. Ustrezni pogoji pomenijo, dokler je prost bandwidth. V praksi imajo pa igre lahko že same po sebi efekte, ki so tako požrešni po pomnilniški propustnosti, da bo ta kombinacija grafično kartico enostavno zadušila. Z AF podobno.
Revenant ::
V večini primerov je torej vklapljanje FSAA nesmiselno; pri višji resoluciji, novejših špilih. AF je bolj smiselen, močno izboljša ostrino tekstur pod velikim koti, performans pa pri te nem trpi preveč.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.
BuzzFuzz ::
Osebno se mi zdi zelo čudno vse skupaj. Vsako leto novi čipi, a vse nesposobne za full AA-AF.
Po drugi strani pa so npr CPU v obratnem položaju. Več jeder, ki jih sploh ne moremo prav izkoristit.
Po drugi strani pa so npr CPU v obratnem položaju. Več jeder, ki jih sploh ne moremo prav izkoristit.
Matev ::
Po drugi strani pa so npr CPU v obratnem položaju. Več jeder, ki jih sploh ne moremo prav izkoristit.
grafični čipi so že dolgo mnogo močnejši kot cpu jedrca
razlog za njihovo "nemoč" pri 100000xAA in 100000000xAF je v nerazumevanju tega kaj bi ljudje sploh radi
Senitel ::
Osebno se mi zdi zelo čudno vse skupaj. Vsako leto novi čipi, a vse nesposobne za full AA-AF.
Kaj sanjaš? 16x AF je v večini primerov minimalen dosti minimalen problem. AA je malo večji problem, ker lahko začne bistveno odžirat propustnost drugim delom cevovoda. Kakšen Quake 3 boš na high end GeForce-ih lahko igral brez padca v fps-jih z 4x AA in z precej minimalnim na 16x AA... Kakšen Crysis bo seveda drug problem. Bi rad kupil grafično dimenzionirano za poganjanje iger z 16x AA z minimalnim padcem FPS? Nabavi quad SLI/CF...
Po drugi strani pa so npr CPU v obratnem položaju. Več jeder, ki jih sploh ne moremo prav izkoristit.
To je dobro ali slabo?
BuzzFuzz ::
Senitel, nič ne sanjam, le zanima me ker ne vem.
Slabo, če mi daš ta dva odgovora na izbiro. Veliko je odvisno od firm ki razvijajo špile, programe. Ne vem kako hodita z roko v roki hardware in software na področju CPU...
Raje bi višali frekvence, ali ne?
Zadnji odgovor je vedno marketing. Kolikokrat pa v dobro uporabnikov pa tako ali tako sam veš.
Slabo, če mi daš ta dva odgovora na izbiro. Veliko je odvisno od firm ki razvijajo špile, programe. Ne vem kako hodita z roko v roki hardware in software na področju CPU...
Raje bi višali frekvence, ali ne?
Zadnji odgovor je vedno marketing. Kolikokrat pa v dobro uporabnikov pa tako ali tako sam veš.
BuzzFuzz ::
Kaj ti ni jasno da sem odprl temo z namenom pridobitve informacij. In zdaj vidva pametujeta in si nabijata ego tako da vlečeta informacije iz mene...
NE VEM je moj odgovor. Ni pravilen bom pa mogoče zadovoljil vajin ego.
Dobil sem občutek da poznata vse odgovore na ta vprašanja zato mi jih prosim napišita, če vama ego to dopušča.
Hvala
NE VEM je moj odgovor. Ni pravilen bom pa mogoče zadovoljil vajin ego.
Dobil sem občutek da poznata vse odgovore na ta vprašanja zato mi jih prosim napišita, če vama ego to dopušča.
Hvala
Matev ::
Če vse to daš na maksimum je drop fspjev neverjeten. Skratka, naj mi en po kmečko pove v čem je point.
odg:
tudi tehnologija osebnih vozil še ni dorasla premikanju pettonskih betonskih blokov
bolj po kmečko pa res ne morem
Senitel ::
neish...
Tebi je pač AA edina pomembna stvar. Naredi test: dvigni frekvenco rama za 10-20% in testiraj za koliko se ti dvigne fps recimo v Crysis brez AA (hint: zelo malo). Nato ponovi test z vključenim AA in poglej koliko se ti dvigne fps v tem primeru (hint: kar precej blizu 10-20% kolikor dvigneš frekvenco).
Sedaj si zamisli GPU dimenzioniran tako da ima 2x več bandwidtha kot GTX 285 vse ostale specifikacije iste (spremeniti moraš razmerje, če dvigneš še vse ostalo bo razmerje ostalo isto). Takšen čip bi potem bil sposoben poganjat špil z 4x AA brez ali z bistveno manjšim performance dropom.
Sedaj pa si poglej dve rešitvi problema:
1. Iz 512 bitnega vodila na 1024 bitno vodilo. Kako misliš, da ti bi bila všeč cena?
2. Dvig frekvence rama iz 2484MHz na 5GHz (7GHz GDDR5 je trenutno nekje najhitrejši ram od Hynixa).
Na žalost pa bo taka grafa praktično neuporabna za praktično kakršen koli primer brez AA.
Če malo parafraziram Matevov primer taka grafa ne bi bila ferrari... Niti ne bi bila krava od SUV-ja s porabo 1l na 1 km... Bila bi kamion.
Tebi je pač AA edina pomembna stvar. Naredi test: dvigni frekvenco rama za 10-20% in testiraj za koliko se ti dvigne fps recimo v Crysis brez AA (hint: zelo malo). Nato ponovi test z vključenim AA in poglej koliko se ti dvigne fps v tem primeru (hint: kar precej blizu 10-20% kolikor dvigneš frekvenco).
Sedaj si zamisli GPU dimenzioniran tako da ima 2x več bandwidtha kot GTX 285 vse ostale specifikacije iste (spremeniti moraš razmerje, če dvigneš še vse ostalo bo razmerje ostalo isto). Takšen čip bi potem bil sposoben poganjat špil z 4x AA brez ali z bistveno manjšim performance dropom.
Sedaj pa si poglej dve rešitvi problema:
1. Iz 512 bitnega vodila na 1024 bitno vodilo. Kako misliš, da ti bi bila všeč cena?
2. Dvig frekvence rama iz 2484MHz na 5GHz (7GHz GDDR5 je trenutno nekje najhitrejši ram od Hynixa).
Na žalost pa bo taka grafa praktično neuporabna za praktično kakršen koli primer brez AA.
Če malo parafraziram Matevov primer taka grafa ne bi bila ferrari... Niti ne bi bila krava od SUV-ja s porabo 1l na 1 km... Bila bi kamion.
blackbfm ::
Cela znanstvena debata tuki.
Če imaš vklopljen AA se slika renderira pri bistveno večji ločljivosti in se nato pomanjša na tisto tvojo katero imaš nastavljeno.
Skratka, naj mi en po kmečko pove v čem je point.
Če imaš vklopljen AA se slika renderira pri bistveno večji ločljivosti in se nato pomanjša na tisto tvojo katero imaš nastavljeno.
Senitel ::
Pa še nekaj: O kakšnih padcih fps-jev se sploh pogovarjamo in koliko ima tvoja grafična rama? Kar če imamo na tapeti 1920x1200, HDR in maksimalen možen AA, ki ga kartica podpira (16) potem se nebi čudil, če kartici enostavno zmanjka rama in se vse upočasni nekam pod 5 fps...
BuzzFuzz ::
Pa še nekaj: O kakšnih padcih fps-jev se sploh pogovarjamo in koliko ima tvoja grafična rama? Kar če imamo na tapeti 1920x1200, HDR in maksimalen možen AA, ki ga kartica podpira (16) potem se nebi čudil, če kartici enostavno zmanjka rama in se vse upočasni nekam pod 5 fps...
Grafična ima 896 Mb rama (gtx 260), mi je jasno da bom rabil za 1920x1200 še dodatno grafično. Res je, tako kot si napisal, če vklopim vse kar je na voljo karatica mrkne (seveda ne pri vseh igrah).
Do tega posta sem prišel, ko sem gledal teste grafičnih...npr GTX 295 z vsemi detalji na full ni zmožna spravit skupaj +40 fpsjev. Da ne govorim o ločljivosti 2560x1600. Kot sama vesta veliko bolje od mene je to le maksimum, nihanja pa ogromna. In ko pogledaš povprečje ti je vse jasno. Ne vem zakaj, ampak skoraj prepričan sem bil, da je lahko najdrajžja grafična, vredna npr 500€ sposobna delovat z +60 fps pri vseh vklopjenih detailih.
Hvala za vse poučne stavke ;)
Matev ::
to je podobno kot če se kdo hvali da dvigne 150kg
mogoče res dvigne in je močan
a 150kg ne more vihteti v rokah kot meč
mogoče res dvigne in je močan
a 150kg ne more vihteti v rokah kot meč
Senitel ::
SSAAje bistveno zahtevnejša zadeva. Je pa vprašljivo, če je za enak faktor tudi lepša. Splošen odgovor je: ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nov računalnik...dober? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13582 (12391) | ModriN96 |
» | 8800GTS že za vsmeti ? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 3416 (3416) | DJ MartiNi |
» | hitro rabim en mocan racunalnik za 1500eurov ali vecOddelek: Kaj kupiti | 2534 (1808) | JIM22 |
⊘ | Prvi benchmarki X1900 XTX in XT so tuOddelek: Strojna oprema | 2120 (1453) | kuglvinkl |
» | kako nastavim resolucijo na 1280x1024 v FEAR igri?Oddelek: Igre | 1212 (1010) | mtjz33 |