» »

Katero kolo

Katero kolo

««
45 / 47
»»

energetik ::

Sori, 650€ sem mislil.

Polnovzmetenega verjetno ne rabiš, če sprašuješ kdaj se potrebuje. Trekingi/cross ipd imajo samo sprednje do nekje 60mm hoda, na fedr. To je glih za pobrat kakšno luknjo na makadamu.
MTB hardtaili, ki so vredni svojega imena, pa imajo sprednje vilce z zračnim vzmetenjem s 100mm hoda in več. S takim se da odpeljat tudi lepe MTB turce, če znaš vozit.
Tudi gravel večinoma nimajo vzmetenja, ker so namenjena asfaltu in lepim, ravnim makadamom, kjer se lukenj načeloma izogibaš, plus pa je skoraj 2kili manjša masa in boljša aerodinamika.

zavajon ::

Pa je ta RC500 vreden svojega denarja? Oz. drugače vprašano, kaj več dobiš za recimo 500€ več?

energetik ::

Absolutno je vreden. Za 500€ več dobiš morda hidravlične diske namesto mehanskih, pa Tiagro namesto Sore. Če imaš srečo še notranjo napeljavo kablov. Amapak vse to se bo na cesti poznalo praktično neopazno, sploh pri rekreativni uporabi.

dolenc ::

tschuss je izjavil:


Kdaj se potrebuje samo sprednje vzmetenje?


Ko ti paše, da te useka ko zajebeš :D

Superboyy ::

tschuss je izjavil:

Kdaj se potrebuje samo sprednje vzmetenje?


Prav pride pri hitrih spustih na makadamu, da ti malo pobira tresljaje.

Bi se dalo pa čisto komot tudi brez sprednjega vzmetenja.

Cange ::

Za rekreativca (gleda tudi okolico) predstavlja sprednje vzmetenje varnost, sploh če se gre za makedam. Samo vprašanje časa je kdaj naletiš na luknjo ali neko oviro. Če bi še enkrat izbiral bi vzel ~80mm hoda.

J.McLane ::

Če mene vprašaš je vse en kompromis, kdor malo več kolesari bo prej ali slej imel dve kolesi, specilako in MTB. Tele treking variante so podobno kot pri avtih mestni terenci, neuporabni na terenu in neučinkoviti na avtocesti, se pa lepo sedi v njih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Imaš delno prav. Ampak se da tudi trekinga sfrizirat v eno ali drugo smer. Jaz svojega uporabljam zaenkrat kot cestaka, balanco sem podrl v poden (odstranil 3cm distančnikov, pa še fajfo obrnil), gor imam pa gladke gume 37mm, lahko bi dal tudi povsem cestne 28mm. Sem kar blizu specialkarjem na cesti, seveda tistim s podobno kondicijo. Lahko bi dal še fiksne vilce in zbil težo za 1,5kg.

Po drugi strani bi lahko dal gor tudi do 2,1" MTB gume in zamenjal vilce s 100mm zračnimi, pa bi dobil ven spodobnega 29er hardtaila.

Se pa strinjam, kdor resno kolesari, rabi specialko (ali gravel) + MTBja.

Gagarin ::

sta ozkogleda. Eni tudi relativno resno kolesarimo pa imamo najraje ture kjer je noter asfalt, makadam pa tudi kakšna lažja enoslednica. Recimo iz Ljubljane na Veliko planino. Ne mores ravn do Kranjskega raka s specialko odzad pa mtb vlečt...gravel je zakon.

energetik ::

Seveda, za take ture je gravel zakon.

zavajon ::

Mater, kako jim je uspelo narediti bicikel, katerega vrednost je točno 1999EUR?

globoko grlo ::

Mene bl zanima kdaj bo grevl prisel na full susp 100/120 recimo.
I3 - 4150 | Asustek H81M-E | 8GB RAM | HD6870 | SSD EVO 250GB

energetik ::

Saj pravim, spredaj že dobivajo fedre, še ravno balanco dobi, pa smo nazaj na letnik 95 MTB...

Kebo ::

Gravel je fajn, če sam kolesariš. Jaz kolesarim veliko s kolegi in bi me vsi čakali, če bi nabavil gravel. Med spodoben gravel in specialko je pa že resen dnar.

sunshine403 ::

globoko grlo je izjavil:

Mene bl zanima kdaj bo grevl prisel na full susp 100/120 recimo.

Saj so ze... enkrat sredi 90ih... reklo se mu je pa full suspension mountain bike :))

dolenc ::

Gravel bi mogu met mal močnejši okvir, pokončno balanco, mal širše gume... Oh wait :D

Cange ::

Za koliko palč dobiš danes teko kolo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

zavajon ::

Kakšno mnenje glede teh dveh?

TRIBAN RC 520 850€
vs
Van Rysel EDR AF 105 1000€

Iz vidika laika, oba imata opremo 105, drugi je kilo in pol lažji, prvi ima disk zavore.

dolenc ::

En je črn en je pa moder!

energetik ::

zavajon je izjavil:

Kakšno mnenje glede teh dveh?

TRIBAN RC 520 850€
vs
Van Rysel EDR AF 105 1000€

Iz vidika laika, oba imata opremo 105, drugi je kilo in pol lažji, prvi ima disk zavore.

Ta drugi je čista cestna specialka, kjer daš lahko gor gume do nekje 28mm, drugi je pa malce bolj robusten in ga dejansko lahko spremeniš v gravel. Ima pritrdišča za blatnike, prtljažnik, ima diske zato gredo gor tudi precej širše gume.
Pogonski sistem pa je res enak, edino RC520 ima zadaj cenejšo Microshift kaseto, un ta drug pa očitno pravo 105 kaseto.

juroz ::

pri van ryslu dobiš veliko za ta denar.

TR52 ::

Pozdravljeni

Namen imam kupiti cestno specialko, lahko tudi malo rabljeno, kaj je trenutno best buy do okrog 2500 eur mogoče kak stotak več, na leto okrog 10k km, višina 175, razkorak 82-83cm

clix ::

energetik je izjavil:

Saj pravim, spredaj že dobivajo fedre, še ravno balanco dobi, pa smo nazaj na letnik 95 MTB...


https://www.pinkbike.com/news/specializ...

Ravno balanco je že dobil, krmilo pa je vzmeteno, 20mm hoda.:)

Cel krog so naredili, ja...

sunshine403 ::

clix je izjavil:

https://www.pinkbike.com/news/specializ...
Ravno balanco je že dobil, krmilo pa je vzmeteno, 20mm hoda.:)
Cel krog so naredili, ja...


Saj vem da je to cisto cisto drugace, ampak na prvi pogled me zelo spominja na moj prvi mtb (ena Atala leta 1992).... no razen da je bil tisti 3x ta pa je 1x, pa diskov ni imel. Ampak ja to sigurno ni niti priblizno podobna stvar :))

energetik ::

Meni je smisel gravela, da je lahek in aerodinamičen (torej da ima spuščeno balanco) ter da ima široke gume. Torej da šibaš z njim po makadamih in tudi po asfaltu.

KaOkoLO ::

clix je izjavil:

energetik je izjavil:

Saj pravim, spredaj že dobivajo fedre, še ravno balanco dobi, pa smo nazaj na letnik 95 MTB...


https://www.pinkbike.com/news/specializ...

Ravno balanco je že dobil, krmilo pa je vzmeteno, 20mm hoda.:)

Cel krog so naredili, ja...


a niso bile vilice malenkost ukrivljene in iz jekla - kar je verjetno nekoliko pripomoglo k rahlemu vzmetenju. danes pa dobiš dve ravni štangi pa šus direktno v roke...

tschuss ::

Katerga trekinga bi priporočali do 500, max 600€?
Ali naj počakam kakšen mesec na konec sezone in se jih bo pojavilo nekaj poceni na bolhi?

mchaber ::

.

tschuss ::

To je kolo nad 600€

mchaber ::

Verzija brez blatnikov in luci z vrajenim dinamom(moras pa torej dokupit luci na baterijo, blatnike), za 500€. https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/...
.

energetik ::

Kaj češ vozit naokoli težo dinama, čisto poceni se dobi li-ion lučke s polnjenjem na USB, gor jih daš ko rabiš. Tudi blatnikov po asfaltu ne rabiš praktično od marca do oktobra.

;-) ::

https://www.bolha.com/cestna-kolesa/ret...

Je tole ok?

Drugace se vozim z gorcem, ampak bi imel nekaj za dvakrat na leto za na cesto.

energetik ::

Lepo obnovljen, ampak tole je bolj za ljubiteljsko se počasi zapeljat en krogec.

;-) ::

Kaj priporocate oz kaj je najbolj primerno lahko tudi obnovim.

Rad bi cestne cim ozje gume in cestno belanco.

Lahko tudi obnovim, predelam zadevo, ali vzamem kaj poceni iz dechatlona npr triban 100. Rad bi tudi tako razmerje da bo v hrib cimbolj na izi, koliko se premikam mi je vseeno.

Tako zadevo rabim 3x na leto zato mi je vseeno kolk je staro kolk stane, kak izgleda.

energetik ::

Triban100 ni na izi v hrib (najlažja prestava težkih 44/28), stegniti bi se moral do Triban120, ampak to je potem že 450EUR.
Ampak, če greš gledat na Bolho, tudi rabljeni niso kaj dosti cenejši.

Sicer pa - a se ti splača za samo 3x letno nekaj nabavljat? 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

energetik ::

;-) je izjavil:

Kaj priporocate oz kaj je najbolj primerno lahko tudi obnovim.

Rad bi cestne cim ozje gume in cestno belanco.

Lahko tudi obnovim, predelam zadevo, ali vzamem kaj poceni iz dechatlona npr triban 100. Rad bi tudi tako razmerje da bo v hrib cimbolj na izi, koliko se premikam mi je vseeno.

Tako zadevo rabim 3x na leto zato mi je vseeno kolk je staro kolk stane, kak izgleda.

Če hočeš rabljeno, morda kaj takega (nisi napisal max cene):
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/ces...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/mos...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/sco...

Da ima vsaj prestave integrirane v zavorne ročke. Ampak pri teh lahko samo ugibaš, kaj vse bi bilo treba obnoviti za varno vožnjo. Pa te stare specialke imajo vse po vrsti težke prestave za v klanec.
Triban120 za 450€ če gledaš budget, je kar zmaga.

mersault ::

Katero kolo priporočate za večinoma mestno vožnjo (do službe in nazaj, celi leto, razen ko dežuje), občasno kakšen rekreativni izlet na bližnje hribe. Visok sem 192 cm, teža 88 kg. Zanj sem pripravljen odšteti v rangu 500 eur. Hvala za odgovore!

mersault ::

Nekaj jih imam že ogledanih:
http://www.funsports.si/quick-cx-3-2019... (ne vem če je XXL ok zame)
http://www.funsports.si/fx-3-disc-2020.... (dokaj drag)
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... (kar drag)

unknown12435 ::

Pozdravljeni,

kupujem kolo za rekreacijo. Ne bi rad najslabse varijante ampak nekaj vmes. Budget do 60O eur max. Na netu so mi v oci padli trije in sicer spodaj v linkih.

Ali se splaca kupiti bolj znamko ali je take znamka od hervisa tudi konkurencna (xfact glede na znizano ceno). Ce ne, kje je razlika, ker sam se ne spoznam na opremo. Sprašujem ker so vsi trije v nekem smiselnem cenovnem razponu.

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...



https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...


https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

energetik ::

Kaj če bi vidva najprej napisala, točno koliko, kje in po kakšni podlagi bosta kolesarila in kakšni klanci so v igri? Potem se pa lahko kaj predlaga.

unknown12435 ::

Zacetnik kot kolesar, 20-30km po sosednjih klancih, mesana podlaga (malo gozdne poti -zemlja, makadam, asfalt)

mersault ::

Jaz sem napisal: večinoma do službe in nazaj (vsak dan, ravno, po asfaltu, mogoče kje kakšen kamenček), redko pa na kakšen hribček (1x na mesec, predvidoma tudi po asfaltu).

energetik ::

mersault je izjavil:

Jaz sem napisal: večinoma do službe in nazaj (vsak dan, ravno, po asfaltu, mogoče kje kakšen kamenček), redko pa na kakšen hribček (1x na mesec, predvidoma tudi po asfaltu).
Če imaš do šihta lepo cesto (nič robnikov, lep asfalt) bi se ti morda splačalo ubosti kar cestno kolo. Prednost je precej hitrejša vožnja z manj napora.
Sicer za tako ceno ni dosti izbire cestakov, ampak tale je sigurno P/P ter v tvojem budgetu:
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-rc...
Za zimo se lahko gor namontira blatnike, prav tako prtljažnik če rabiš. Gume lahko zamenjaš z mestnimi ~38mm z zaščito proti predrtju. Prestave so dovolj lahke za normalne klance (na Vršič bi se pa matral).

Če ti to ni OK, pač vzami trekinga za 500€ (glej da ima vsaj mehanske diske) in je to to.

energetik ::

unknown12435 je izjavil:

Zacetnik kot kolesar, 20-30km po sosednjih klancih, mesana podlaga (malo gozdne poti -zemlja, makadam, asfalt)
Za tvojo mešano podlago raje treking kot MTB. Znamko je brez veze kupovat, če poznaš opremo in če ponujajo različne velikosti okvirov.
Če si že omenil Hervis, tole je OK:
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...

Hidravlični diski, oprema OK za to ceno.

juroz ::

energetik je izjavil:

mersault je izjavil:

Jaz sem napisal: večinoma do službe in nazaj (vsak dan, ravno, po asfaltu, mogoče kje kakšen kamenček), redko pa na kakšen hribček (1x na mesec, predvidoma tudi po asfaltu).
Če imaš do šihta lepo cesto (nič robnikov, lep asfalt) bi se ti morda splačalo ubosti kar cestno kolo. Prednost je precej hitrejša vožnja z manj napora.
Sicer za tako ceno ni dosti izbire cestakov, ampak tale je sigurno P/P ter v tvojem budgetu:
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-rc...
Za zimo se lahko gor namontira blatnike, prav tako prtljažnik če rabiš. Gume lahko zamenjaš z mestnimi ~38mm z zaščito proti predrtju. Prestave so dovolj lahke za normalne klance (na Vršič bi se pa matral).

Če ti to ni OK, pač vzami trekinga za 500€ (glej da ima vsaj mehanske diske) in je to to.

enga cestnga fixija

facepalm ::

unknown12435 je izjavil:

Zacetnik kot kolesar, 20-30km po sosednjih klancih, mesana podlaga (malo gozdne poti -zemlja, makadam, asfalt)

Odvisno koliko je teh gozdnih poti in makedama. Meni za take poti ugaja hardtrail 29" s schwalbe hurricane gumami.
Ce imas skoraj sam asfalt pa bi gledal za trekking kolesi (ce ti ergonomija kolesa ustreza).
Trekingi imajo praviloma daljse prestave (ni nujno) in bolj "vzravnano" drzo.

globoko grlo ::

pa tanjše gume in psledično po ravnem bl leti :)
I3 - 4150 | Asustek H81M-E | 8GB RAM | HD6870 | SSD EVO 250GB

facepalm ::

globoko grlo je izjavil:

pa tanjše gume in psledično po ravnem bl leti :)

Gume se itak menja po potrebi:)
Leti po ravnem, v klanec je pa tezje gonit zaradi daljsih prestav.

Kvinta ::

V redu guma za asfalt je to vozim tud vsak dan par kilometrov kr pač moram po makedamu do zdaj po 6 mescih kot nova https://www.extremevital.com/en/cycling...

Okrog 29" pa kolkor sem jaz bral je vse skupaj bolj marketinški nateg in je 28"
A.C.A.B

facepalm ::

Kvinta je izjavil:

V redu guma za asfalt je to vozim tud vsak dan par kilometrov kr pač moram po makedamu do zdaj po 6 mescih kot nova https://www.extremevital.com/en/cycling...

Okrog 29" pa kolkor sem jaz bral je vse skupaj bolj marketinški nateg in je 28"

29" je marketinsko, ni pa nateg. Tako trekking kot 29" hardtraili/mtb uporabljajo 28" kolesa. Pri mtbju jih imenujejo 29" zaradi visjih gum s katerimi se zunanji diameter dejansko poveca. Vsi vemo, da furamo 28" in da lahko damo gor trekking gume oz nase gume na trekking kolesa (ce vilica dopusca).
Zato sem omenil, da se gume menja po potrebi.
««
45 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
478342 (4849) dolenc
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6914477 (12274) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8621842 (19369) stratosD
»

Scott, ghost, giant ali specialized

Oddelek: Na cesti
216677 (6098) onitam

Več podobnih tem