» »

Pravno vprašanje - Epilepsija in poklicni šofer

Pravno vprašanje - Epilepsija in poklicni šofer

Ubedu ::

Lep pozdrav vsem uporabnikom Slo Tech-a.

Ali lahko kljub temu, da sem pri dr.Stoparju (medicina dela) naredil zdravniški pregled za C, E in D kategorijo( ni zahteval osebnega zdr.kartona???), dobim pečat na upravni enoti v vozniško dovoljenje za onemogočeno opravljanje dejavnosti poklicnega šoferja(kamiona,avtobusa) zaradi zdravstvenih težav v mladosti (2x epileptični napad,leta 1999 nazadnje) ?

koyotee ::

Kdo te pa sili, da voziš?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

MadMax ::

Dvomim, da je ta forum vir kredibilnih nasvetov za tvoj problem.

Se pa vseeno resno vprašaj, če se zavedaš, kakšne so lahko posledice, ako te slučajno zvije v avtobusu polnem potnikov, ali pa v kamionu s 40t tovora....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

WarpedGone ::

Statistika pravi, da ljudje z epilepsijo povzročijo manj nesreč kot ljudje, ki so "uradno zdravi", ob ustreznem upoštevanju številčnosti prvih in drugih seveda. Razlaga gre v smeri bolj odgovornega odnosa do vožnje. Človek, ki ve, da ima takšno šibko točko, se bolj izogiba vožnji v ultrautrujenem/zdelanem stanju, kot pa nekdo, ki se ima za zdravega. Posledično je v povprečju na cesti bolj zbran.

ako te slučajno zvije v avtobusu polnem potnikov, ali pa v kamionu s 40t tovora....

Verjetnost, da ga zvije, je približno enako velika kot da zvije tebe. Razlika med njim in tabo je edino, da njega je že, tebe pa še ne.

Obstajajo 4 "nivoji" problematičnosti epilepsije:
- občasni napadi (tudi samo enkratni), ki jih ni potrebno zdravit in se ne ponovijo - pogosto jih nihče sploh ne prepozna za epi napad, niti oseba sama
- občasni napadi, ki se brez zdravljenja ponavljajo, ob ustrezni terapiji in urejenem življenju pa se ne ponavljajo
- pogostejši napadi, ki jih tudi terapija ne ustavi v 100%
- pogosti napadi, ki se ne odzivajo na terapijo

Problem je, da si ljudje pod "epilepsija" takoj predstavljajo najtežjo 4.kategorijo, kljub temu, da je takšnih manj kot 5% primerov. 3/4 primerov sodi v prvo in drugo kategorijo, kjer je človek dejansko 100% operativen. Vse kar je, treba se je izogibat ponočevanju, alkoholu in hudim stresnim obremenitvam. "Zdravi" so baje čist sposobni voziti tudi v takem psihofizičnem stanju...

Stvar je, da je naša trenutna zakonodaja dejansko iz kamene dobe. Zakon še vedno pravi, da če jemlješ tablete, ne smeš vozit. Da moraš bit vsaj 2 leti brez tablet in napadov. Čista neumnost. Človek je lahko na tabletah in nima nobenih problemov 10 let. Potem mu umaknejo terapijo, 2 leti je dober in mu dajo izpit. Po pol leta dobi pa napad in je lahko pizdarija. Zato je praksa, da medicina dela na priporočilo specialista, ki oceni kako dobro je bolezen pod kontrolo, vseeno izdajo dovoljenje za vožnjo. Dejansko protizakonito, ampak ker je zakon tako bebav cel sistem zamiži na eno oko.

Drugače je pa s poklicnim voznikom, kjer so predpisi strožji in majo dohtarji še bolj "zvezane" roke in večjo odgovornost ob morebitnem karambolu. Ker tudi če šofer ni dobil napada, ko je prevozil rdečo luč, bo kot vzrok pisalo, da je bil bolan. Ko se išče krivca, se bo iskalo kdo je prekršil pravila kljub temu da dotična kršitev ni mela nič zraven.

Najbolje bo, da se pogovoriš s svojim specialistom. Ne poskušaj na lastno pest pretentat sistema.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Ubedu ::

Kdo te pa sili, da voziš?


Želja po vrtenju volana,spremembi delovnega mesta in nenazadnje moja trenutna plačilna lista...

Ubedu ::

Dvomim, da je ta forum vir kredibilnih nasvetov za tvoj problem.

Se pa vseeno resno vprašaj, če se zavedaš, kakšne so lahko posledice, ako te slučajno zvije v avtobusu polnem potnikov, ali pa v kamionu s 40t tovora....



Priporočaš kakšen drug forum ?

Zviti me NE more,ker me že kar nekaj let ni in ker vem in čutim,da sem sposoben poklicno opravljat to delo.

Ubedu ::

Najbolje bo, da se pogovoriš s svojim specialistom. Ne poskušaj na lastno pest pretentat sistema.



Ne glede,specialist gor dol,danes sem bil tam kjer sem opravljal zdr.pregled za šoferja,ma ni varijant, da me spustijo oz, da mi ne dajo pečat v vozniško.

Četudi bi pregled glave in mnenje nevrologa pokazalo 100% moje zdravstveno stanje v pozitivni smeri,mi je gospod zdravnik zatrdil,da zaradi trenutnega zakona ne morem NIČ in naj tožim dr.Stoparja,ker mi je "dovolil" (brez vpogleda mojega osebnega zdr.kartona) opravljati C,E in D kategorijo.

WarpedGone ::

Ja, verjamem da je res tko. Žal :|

V našem sistemu so še vedno večji problem plače medicinskih sester, kot pa debilnost zakonodaje. Nov zakon glede epilepsije naj bi bil že ene 20 let tik pred sprejetjem...

Je pa tut res, da ne vem točno kakšne naj bi ble spremembe glede poklicnih voznikov. Tu bo "tudi po novem" sigurno strožje kot "civilna" vožnja. Ampak že golo dejstvo, da dohtarjem ne bo treba kršit zakona, bo napredek.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ubedu ::

Kaj misliš,da stopim v kontakt s samim ministrom, g.Miklavčičem ?

Bi kaj pomagalo ali pač ne ?

WarpedGone ::

S tem sigurno ne boš dosegel, da bi ti izdali pozitivno spričevalo.

Boš pa morda dodal kamenček v mozaik postopka priprave in sprejemanja novega zakona, ki bo tako morda prej dokončan.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ubedu ::

S tem sigurno ne boš dosegel, da bi ti izdali pozitivno spričevalo.

Boš pa morda dodal kamenček v mozaik postopka priprave in sprejemanja novega zakona, ki bo tako morda prej dokončan.



Kokr vem takšna zakonodaja velja samo v Sloveniji,a je varijanta,da bi preko kakšne firme v tujini vozil kamion v Sloveniji oz kaj podobnega ?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Oklepnik na avtocesti !? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114234 (10505) KAVINSKY
»

Odvzem vozniškega dovoljenja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9632673 (23300) St235
»

Kaj storiti, če je zdravnik šalabajzer?

Oddelek: Loža
121606 (1395) Bananovec
»

Pravno vprašanje - Epilepsija in vožnja

Oddelek: Loža
155304 (4700) MadMicka

Več podobnih tem