» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
110 / 110
»
»»

mtosev ::

No ja. Takoj mi je vrnil denar zato sem mu dal positive feedback.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

darkolord ::

Če ti ulični tat takoj vrne denarnico, ko ga ujameš, boš zadovoljen z njim? A++

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

mtosev ::

Ja ne vem. V tem primeru ne krivim sellerja. Zato pa sem mu dal positive oceno
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Samael ::

Tu se strinjam z mtosevom.

Na ebayu je za nekoga, ki živi od prodaje pozitivni feedback vse. Negativni feedback ne služi zgolj kot opozorilo potencialnem kupcev (oz. odvračanje kupcev) ampak prodajalca udari tudi v relaciji do ebaya (račun izgubil status, ki ga je prodajalec gradil daljše obdobje, sprostitev denarja od prodaje se lahko z enodnevne zavleče tja do nekaj mesecev, itd).

Nam sicer ni težko pritisniti tisti gumb, vendar si prodajalec, ki je pripravljen popraviti napako, ker do napak bo iz tega ali onega razloga vedno prihajalo, ne zasluži negativni feedback, ki ga bo konkretno usekal na vseh relacijah prodaje preko ebaya.
Tu je še nevtralni feedback, kjer lahko še vedno opišeš situacijo, ki te je zmotila, ne bo pa ta drastično vplival na prodajalčev račun.

Skratka, ne bodi tako hitroprsti. Negativni ebay feedback se uporabi, ko prodajalec ne izkaže namere popraviti napake, te namenoma oškoduje, je nesramen itd. Prvo je vedno komunikacija in če tej sledi refund z recimo opravičilom, je sicer zoprno, ker si izgubil nekaj časa, pa zadevo bi lahko kupil dlje, ne pade pa to pod "rdeči" feedback.
Samael != Samuel

DePalmo ::

Delno se strinjam z vama ampak Samael, pozabljaš na en pomemben detajl. mtosev je doplačal dražjo poštnino kjer bo imel tracking številko, katere pa ni prejel oz. je prejel neveljavno. Zakaj je do tega prišlo ne vem, mtosev pa tudi ni prodajalca takoj povprašal zakaj je temu tako in zahteval pravo številko. In samo zato mi tole diši po nategu, ker če je zadaj prodajalec ki mu je mar za svoj profil, bo poskrbel da bo prava tracking številka bila na voljo. Ker se s tem tudi samega sebe zavaruje proti prevarantskim kupcem. S tracking lahko kot prodajalec tudi dokažeš da je produkt dejansko bil dostavljen. Ali pa izgubljen v oceanu.

Refund, če je bil sprožen pravi postopek, je samoumneven in bi prišel slej ko prej. Ali s "potrditvijo" prodajalca, ali pa ko se eBay (oz. kasneje PayPal) vmeša.

Lahko se pa tudi motim. Se mi je že zgodilo da sem sprožil refund, dal negativno oceno, a je produkt prišel od mene precej kasneje kot je bilo predvideno. Rekord do sedaj je skoraj dve leti! Takrat pač pošljem denar še enkrat ter spremenim oceno in popravim feedback. Do takrat pa pač moj feedback velja in kot kupec me ne zanima če je težava pri dostavi, potopljenem tankerju ali čem tretjem. Produkt sem plačal in ga pričakujem. Če je zraven tracking številka (sicer nisem nikoli naročal kaj takega da bi mogla biti oz. jo specifično želel), ma da dela od prvega dneva dalje. Oz. od dveh ali treh, ko se zadevo preda pošti.

Ales ::

DePalmo je izjavil:

... kot kupec me ne zanima če je težava pri dostavi, potopljenem tankerju ali čem tretjem. Produkt sem plačal in ga pričakujem. ...

Si dal ekstremne primere, ampak če res pri kaki dejanski višji sili daš prodajalcu negativno oceno, se pa tudi obnašaš kot teslo. ;((

Brez zamere, samo povem! :D

Ne rečem, so nateguni tam zunaj, ampak pri pošteni trgovini se tudi dogaja, da izdelek ne pride. Pač se nezgoda popravi, da refund, naroči še enkrat, karkoli po dogovoru. V takih primerih dajat negativno oceno, je malo nečloveško. IMHO.

Vprašaj se, kaj s tako negativno ceno sporočaš drugim potencialnim kupcem? Da se lahko zgodi, da tanker potone in da je zato prodajalec zanič in da ne kupovat pri njem?

mtosev ::

Pa mi je paket prispel na carino. Tako da ni kriv prodajalec. Dobro, da sem mu dal positive feedback.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

mtosev ::

Evo danes mi je prispel paket. Rabil je samo mesec in pol.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
««
110 / 110
»
»»