» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
87 / 109
»»

Okapi ::

"Uvozne dajatve" so v tem primeru delo carinske pošte. Pač plačaš storitev carinjenja.

mulc007 ::

Iščem nekoga ki je na ebayu pred kratkim dal oglas/kaj prodal.

k3k3tz ::

miha1135899 je izjavil:

Pozdravljeni, kolegica je narocila parfum na ebayu izven EU, carinska posta pa je na to obracunala se 22% ddv-ja in 'obracun dajatev II...e-poslovanje'. Ali niso taki izdelki, ceprav trosarinski, v nekomercialni kolicini oprosceni DDV-ja? Zna kdo odgovorit? Kaj pa naj bi spadalo pod obracun dajatev? Hvala in LP


Iz oprostitve so izključene alkoholne pijače, tobak in tobačni izdelki ter parfumi in toaletne vode.
PDF

miha1135899 ::

Razen ko gre za nekomercialne osebne potrebe. Deklarirano je skupno 50USD, kar ne presega 45€, od tega pa je zaracunanih 5USD postnine - edino ce je to zadnje problem :)

k3k3tz ::

Nekomercialne osebne potrebe = darilo, ki ti ga pošlje teta iz Amerike in ne nakup na eBay-u
(piše v letaku)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k3k3tz ()

bobicek ::

Siddh je izjavil:

Jaz sem naročeval neke ležaje iz kitajske v vrednosti 21€ pa niso računali, čeprav je bila vrednost na paketu napisana cirka 5€ in sem moral pošiljat dokazila.

Hvala. Super. No to je pa lepo slišat, da se ne plačuje stroškov, tudi v primeru če ni pravilno izpolnjeno, za pošiljke, ki so spod 22€. Sem zdaj dobil prvi Black F paket in je šlo kar direkt do doma, brez kakega obvestila prej. (Y)

St235 je izjavil:

Odvisno je od tega ali bodo podatki na uvoznih obrazcih (cn22) pravilni ali ne. Če ne bodo, ti lahko povsem upravičeno zaračunajo dodatne stroške.

Vse lepo in prav. A če prodajalec narobe izpolne obrazec, bi morali stroške zaračunati prodajalcu, ne kupcu.

jazjaz51 ::

Jaz vsakemu nakupu dodam-napišem : če c22 ne bo pravilno izpolnjen (predvsem z točno navedeno ceno) in bo zato potrebno karkoli plačati bom pošiljko zavrnil.
Do sedaj sem zavrnil 3 pošiljke (in dobil denar nazaj) nekaj jih je zahtevalo pojasnilo in so nekaj bluzili da morajo zaradi njihove carine napisati manjši znesek-njim sem napisal da če prevzamejo eventualne stroške naj na svojo odgovornost napišejo karkoli hočejo - večina pa lepo izpolni obrazec.
Res pa je tudi da se ne pustim nategovati, recimo če piše da ima baterija 3300 mAh jo po prejemu izpraznim in dam na polnilec in če ne doseže 3000 mAh stvar reklamiram - priložim video polnjenja in je bilo do sedaj vse rešeno meni v prid.

Okapi ::

Zaradi takih bodo dali Slovenijo na črno listo. Kupuj raje v domačih trgovinah in nam ne delaj škode.

jazjaz51 ::

Okapi je izjavil:

Zaradi takih bodo dali Slovenijo na črno listo. Kupuj raje v domačih trgovinah in nam ne delaj škode.

A ti pa se pustiš nategniti ?
OK Če si tak frajer pa povej kako bi reagiral, če bi v kitajski restavraciji naročil otroški meni na računu pa bi bila cena za normalen meni? Verjetno bi dobil popizditis, če ga pa nebi pa ti predlagam, da ti prodam nezazidljiv travnik kot gradbeno parcelo.

Okapi ::

Eno je, če dobiš pokvarjeno ali napačno robo, nekaj precej drugega pa, če si pikolovec in težiš za vsako malenkost. Trgovcem se s takimi ne ljubi ukvarjati in če je iz določene države dovolj takih, ki komplicirajo, je bolj preprosto državo dati na črno listo, kot se ukvarjati s tečnimi kupci.

rs1975 ::

nekaj želim naročiti preko ebay.co.uk. Ko pridem do koraka izbire plačila in izberem paypal, se mi pojavi novo okno za prijavo v paypal, vendar se potem nič ne zgodi samo melje. Če preklopim med tabi v browserju se mi potem javi napaka:
Don't see the secure PayPal browser? We'll help you re-launch the window to complete your purchase.

V čem je težava?

Machete ::

Si proval druge brskalnike? Mogoče pobrisiši piškotke ipd..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

rs1975 ::

Včeraj mi je nekako uspelo izvesti plačilo. Ni pomagal noben drug brskalnik, problem je bil kot kaže v tem, da sem kreiral acc na ebay.de, plačilo pa sem hotel izvesti na ebay.co.uk. Isti artikel sem potem našel na ebay.de in tam opravil nakup preko paypal in je šlo čez.

Ne vem pa kako sedaj urediti, da bo moj "primarni" ebay.co.uk? nemškega ne rabim, ker dobivam vsa sporočila v nemškem jeziku, katerega ne razumem.

Furbo ::

Jaz imam tudi nemškega, kadar imam kaj za porihtati, grem pa na ebay.com in tam oddam ratinge in podobno. :)
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

roCkY ::

Na obeh oz. na vseh eBay podružnicah s katerih se izvaja plačilo je treba potrditi/povezati PP račun oz. način plačila.
Vsaj pred časom je bilo tako, da ni veljalo za vse, ko si povezal le v enem.

rs1975 ::

roCkY je izjavil:

Na obeh oz. na vseh eBay podružnicah s katerih se izvaja plačilo je treba potrditi/povezati PP račun oz. način plačila.
Vsaj pred časom je bilo tako, da ni veljalo za vse, ko si povezal le v enem.


pri meni je ta ebay malo čuden. Lahko se logiram z istim userjem tako da UK kot DE. Tudi pri obeh sem povezal s PP. Plačilo mi je pa pustilo samo pri DE...

mulc007 ::

Na ebayu bi prodal stvar z maso do 20 kg. Verjetno bom prodal samo v evropsko državo pa me zanima če je cena pošiljanja v evropske države enaka. Priporočate DHL, Hermes ali kaj drugega? Kje bolj pazijo na občutljiv transport ali je povsod enako?

Jan50 ::

Na eBayu sem naročil izdelek, ki ni prispel v dogovorjenem času. To sem reklamiral na eBay ter podal zahtevo, da mi pošljejo nov izdelek. Nato mi je prodajalec preko eBaya poslal odgovor, kjer pa mi ni jasen postopek, kje in kako naj zaprem zadevo:

Seller's message:
"Hello, Thanks for your reply. Yes, we can send the replacement for you, but could do please kindly close the case firstly and send us a message? As if the case keep open, the money will keep pending by ebay, and our warehouse can not ship your replacement out without the money. Once the close message received, we will send you the replacement immediately. Is that ok? Or if you do not trust us, we could refund you first? Look forward to your reply. Best regards. "
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this request in the Resolution Center.


Kaj morda kdo ve, kako se izvede ta postopek?

smrko ::

Za pošiljanje po Evropi izberi kar Pošto Slovenije, so daleč najcenejši (bo zadeva bolj ugodna za kupca in boš prej prodal), pa tudi izredno hitri so (pošlješ seveda priporočeno da imaš potrdilo in tracking number).

Za paket do 20 kg pa sploh ni debate, kar malo povprašaj dhl in podobne, te bo vrglo na rit koliko računajo... Pri pošti SLovenije je paket 15-20kg za države eu malo manj kot 42EUR

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: smrko ()

IL_DIAVOLO ::

Eno vprasanje.

Recimo,da placas samo embalazo, ampak ne shippinga(prodajalec ne posilja v Slovenijo), lahko terjas prodajalca da ti vrne denar?

Placujem s kreditno, ne PayPal.

Machete ::

Kaj? Kako to misliš samo embalažo, če je ne pošilja? A govoriš o digital cd-keyu skeniranim z ovitka?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

IL_DIAVOLO ::

Ja glej, dobil sem email kao "unpaid item case", zdaj pa ne vem, ce naj to lepo ignoriram al kako. Torej ce prav razumem, ti nic ne zaracunajo, dokler ne zakljucis nakupa? Torej product+shipping.

luky ::

Fantje, ki imate izkušnje z Ebay nakupi prosim za pomoč.

29.11.2017 sem naročil en izdelek preko Ebay-a. Rok za dobavo je bil med 1.12. in 25.12.2017.
Naročenega izdelka do danes nisem dobil. Ko gledam sledenje izdelka mi od prvega dne piše, da je na poti.
Danes sem poslal Feedback.
Prosim kaj še lahko naredim, če ne bo nobenega odziva.
Izdelek je bil plačan preko PayPal in je bila vrednost 25€.

Hvala.
luky!

mat11 ::

Jan50 je izjavil:

Na eBayu sem naročil izdelek, ki ni prispel v dogovorjenem času. To sem reklamiral na eBay ter podal zahtevo, da mi pošljejo nov izdelek. Nato mi je prodajalec preko eBaya poslal odgovor, kjer pa mi ni jasen postopek, kje in kako naj zaprem zadevo:

Seller's message:
"Hello, Thanks for your reply. Yes, we can send the replacement for you, but could do please kindly close the case firstly and send us a message? As if the case keep open, the money will keep pending by ebay, and our warehouse can not ship your replacement out without the money. Once the close message received, we will send you the replacement immediately. Is that ok? Or if you do not trust us, we could refund you first? Look forward to your reply. Best regards. "
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this request in the Resolution Center.


Kaj morda kdo ve, kako se izvede ta postopek?


Predvidevam, da si naročil izdelek iz Kitajske. Jaz osebno ne bi zapiral case, dokler ne dobim izdelka. So me že nasmolili na ta način.
mat

Machete ::

luky je izjavil:

Fantje, ki imate izkušnje z Ebay nakupi prosim za pomoč.
29.11.2017 sem naročil en izdelek preko Ebay-a. Rok za dobavo je bil med 1.12. in 25.12.2017.
Naročenega izdelka do danes nisem dobil. Ko gledam sledenje izdelka mi od prvega dne piše, da je na poti.
Danes sem poslal Feedback.
Prosim kaj še lahko naredim, če ne bo nobenega odziva.
Izdelek je bil plačan preko PayPal in je bila vrednost 25€.
Hvala.


S kje to prihaja? Prosi za bolj točen tracking number (kar verjetno ne boš dobil) in če izgleda slabo, pač odpri dispute - item not received. Lahko pa počakaš še do konca tega tedna npr. (zastoji med prazniki).
Jaz ene kitajske kable čakam že od 20.11 .. pa bom še malo, ker je vrednost zanemarljiva..

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja glej, dobil sem email kao "unpaid item case", zdaj pa ne vem, ce naj to lepo ignoriram al kako. Torej ce prav razumem, ti nic ne zaracunajo, dokler ne zakljucis nakupa? Torej product+shipping.


Sori jaz ne štekam kje je tvoja težava, če ne pošilja, ne pošilja. Ali pa si ti kliknil buy, pa šele potem videl da ne pošilja? Potem se morata dogovoriti, da ali doda poštnino v nov invoice ali skensla order. Lahko pa tudi ignoriraš, nič ne bo. Tam nekje pod opcijami pri izdelku imaš nekje I wish to cancel this item purcase ali nekaj podobnega, ali pa preko tega linka --- > https://ocsnext.ebay.com/ocs/sr?query=3...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Jan50 ::

mat11 je izjavil:

Jan50 je izjavil:

Na eBayu sem naročil izdelek, ki ni prispel v dogovorjenem času. To sem reklamiral na eBay ter podal zahtevo, da mi pošljejo nov izdelek. Nato mi je prodajalec preko eBaya poslal odgovor, kjer pa mi ni jasen postopek, kje in kako naj zaprem zadevo:

Seller's message:
"Hello, Thanks for your reply. Yes, we can send the replacement for you, but could do please kindly close the case firstly and send us a message? As if the case keep open, the money will keep pending by ebay, and our warehouse can not ship your replacement out without the money. Once the close message received, we will send you the replacement immediately. Is that ok? Or if you do not trust us, we could refund you first? Look forward to your reply. Best regards. "
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this request in the Resolution Center.


Kaj morda kdo ve, kako se izvede ta postopek?


Predvidevam, da si naročil izdelek iz Kitajske. Jaz osebno ne bi zapiral case, dokler ne dobim izdelka. So me že nasmolili na ta način.


Sem vprašal prodajalca za postopek zapiranja case, pa mi po njegovem odgovoru še vedno ni jasno kje in kako se to izvede. Ne vem ali naj grem na stran Paypall ali na stran eBay? Prosim za pomoč, če je kdo že to delal.

Seller's message:
"Hi, thanks for your reply. have you see your case button on the left part? 1. click the case button into the page 2. Choose the Buyer username and enter our " barry" store username into it 3.Select the right time to find our order. 4.Click the View return details into the page 5. Click the close the return and send us a message. after it done, we will resend you again. is that ok? " If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

luky ::

Machete je izjavil:

luky je izjavil:

Fantje, ki imate izkušnje z Ebay nakupi prosim za pomoč.
29.11.2017 sem naročil en izdelek preko Ebay-a. Rok za dobavo je bil med 1.12. in 25.12.2017.
Naročenega izdelka do danes nisem dobil. Ko gledam sledenje izdelka mi od prvega dne piše, da je na poti.
Danes sem poslal Feedback.
Prosim kaj še lahko naredim, če ne bo nobenega odziva.
Izdelek je bil plačan preko PayPal in je bila vrednost 25€.
Hvala.


S kje to prihaja? Prosi za bolj točen tracking number (kar verjetno ne boš dobil) in če izgleda slabo, pač odpri dispute - item not received. Lahko pa počakaš še do konca tega tedna npr. (zastoji med prazniki).
Jaz ene kitajske kable čakam že od 20.11 .. pa bom še malo, ker je vrednost zanemarljiva..

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja glej, dobil sem email kao "unpaid item case", zdaj pa ne vem, ce naj to lepo ignoriram al kako. Torej ce prav razumem, ti nic ne zaracunajo, dokler ne zakljucis nakupa? Torej product+shipping.


Sori jaz ne štekam kje je tvoja težava, če ne pošilja, ne pošilja. Ali pa si ti kliknil buy, pa šele potem videl da ne pošilja? Potem se morata dogovoriti, da ali doda poštnino v nov invoice ali skensla order. Lahko pa tudi ignoriraš, nič ne bo. Tam nekje pod opcijami pri izdelku imaš nekje I wish to cancel this item purcase ali nekaj podobnega, ali pa preko tega linka --- > https://ocsnext.ebay.com/ocs/sr?query=3...


Kje najdem točno "dispute - item not received".
Hvala.
luky!

mat11 ::

Jan2000 , ne poslušaš. Ne zapiraj case, dokler ne dobiš artikla. Samo tako si zavarovan. Povej to prodajalcu , denar nazaj ali izdelek. Nato zapreš case.
Lahko pa seveda delaš po svoje.
mat

bobicek ::

A če se na Banggoodu naroči iz EU skadišča. A se plača uvozni DDV? Ali pa še zraven carino, če je izdelek nad 150€?

Hvala.

St235 ::

bobicek je izjavil:

Siddh je izjavil:

Jaz sem naročeval neke ležaje iz kitajske v vrednosti 21€ pa niso računali, čeprav je bila vrednost na paketu napisana cirka 5€ in sem moral pošiljat dokazila.

Hvala. Super. No to je pa lepo slišat, da se ne plačuje stroškov, tudi v primeru če ni pravilno izpolnjeno, za pošiljke, ki so spod 22€. Sem zdaj dobil prvi Black F paket in je šlo kar direkt do doma, brez kakega obvestila prej. (Y)

St235 je izjavil:

Odvisno je od tega ali bodo podatki na uvoznih obrazcih (cn22) pravilni ali ne. Če ne bodo, ti lahko povsem upravičeno zaračunajo dodatne stroške.

Vse lepo in prav. A če prodajalec narobe izpolne obrazec, bi morali stroške zaračunati prodajalcu, ne kupcu.


A uvazas ti ali uvaza prodajalec?

IL_DIAVOLO ::

@Machete

Sem najprej kontaktiral ebay, potem pa se prodajalca in ja so stornirali narocilo. No payment made :)

Hvala.

Jan50 ::

mat11 je izjavil:

Jan2000 , ne poslušaš. Ne zapiraj case, dokler ne dobiš artikla. Samo tako si zavarovan. Povej to prodajalcu , denar nazaj ali izdelek. Nato zapreš case.
Lahko pa seveda delaš po svoje.

Sem se dogovoril s prodajalcem za refund money in sem že dobil povrnjeno. Ponovno sem pri njemu naročil enak kos, ki ga je že odposlal. Vendar glej ga zlomka: danes (14 dni po roku) sem prejel pošiljko, za katero sem reklamiral, da ni dospela. Kaj predlagate: naj javim prodajalcu ali naj zamolčim? Vrednost artikla je 8€.

Okapi ::

Če verjameš v karmo (se pravi, da si poplačan za poštenost), javiš. ;)

tilennhh ::

Kolk časa traja da pride en paket iz Nemskega ebaya v Slovenijo?

avtek ::

Te zanima v urah ali dnevih?

Machete ::

Jan50 je izjavil:

mat11 je izjavil:

Jan2000 , ne poslušaš. Ne zapiraj case, dokler ne dobiš artikla. Samo tako si zavarovan. Povej to prodajalcu , denar nazaj ali izdelek. Nato zapreš case.
Lahko pa seveda delaš po svoje.

Sem se dogovoril s prodajalcem za refund money in sem že dobil povrnjeno. Ponovno sem pri njemu naročil enak kos, ki ga je že odposlal. Vendar glej ga zlomka: danes (14 dni po roku) sem prejel pošiljko, za katero sem reklamiral, da ni dospela. Kaj predlagate: naj javim prodajalcu ali naj zamolčim? Vrednost artikla je 8€.


JAz sem dva brezvezna kitajska kabla čakal 6 tednov, potem sem odprl case, ki ga je takoj refundal in isti dan sta prišla. Odpisal sem naj mi da paypal mail in nakazal nazaj z nekaj bonusa.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

tilennhh ::

V dnevih. Gledam da bi neki narocu, sam se mi gre da pride v enem tednu.

Machete ::

Daj link. Načeloma računaj od 3-5 delovnih dni, od dneva, ko je poslano s tem da je naslednji dan kot prvi.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

alkoo ::

Če bo imel še kdo težave pri plačevanju z PP naj uporabi .ca domeno.

Jaz sem včeraj naročal preko .com in mi je vedno ustavilo plačilo preko PP. Po izbiri PP in vnosu gesla se je obesilo pri "checking info...". Probal 3 browserje in ni delalo in tudi ni delalo preko android appa. Danes sem malo čekiral in kot kaže nisem edini. Že kak mesec znan problem (glede na sporočila po forumih) ampak še brez rešitve. Dobil sem hinte clear cache in uporaba druge domene. Prva rešitev ni pomagala. Menjava domene pa (.co.uk in .de ni šlo!).

delfinus ::

Jep, vceraj sem narocal nekaj preko ebay.co.uk. Se je tudi obesilo pri povezavi in check out with PayPal. Sem sel na ebay.de in zakljucil narocilo in placilo tam.

Andrej51 ::

Imam enak problem ebay.com/uk se mi obesi na "checking info...". Če grem na .de pa vrže vn "at this time we are unable to process your request. please return to ebay and try another option"

Probam še na .ca pa poročam...

taddeo ::

Fantje lepo prosim za pomoč nevem kaj naj naredim...naročim en zadevo, ki je v nedeljo na zalogi (vse lepo in prav) sedaj pa dobim tole sporočilo od prodajalca;


Dear Clients,
I'm sorry for this situation but AsRock have a problem to produce the Mainbords.
We have asked every days the productor but are full of request and evasion orders.
Just deliveri a further problem that causes delays is the Chinese holiday, which will take place shortly.
In the case you have found another supplier on merchant where to buy the material, please let us know and we will refund and cancel the order immediately.
Thanks for the compression we remain at your complete arrangement.

ali naj počakam na tale čas

Estimated delivery: Tue. 30 Jan. - Thu. 1 Feb.
Paid: EUR 209.00 with Credit card

ali kako? hvala lepa

Machete ::

Kupi drugje in stisni negativno oceno, ker prodajanje nečesa, česar nimaš na zalogi je navadna goljufija, sploh na ebayu. Pa še nek bullšit 'kitajski' email za povrh.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

taddeo ::

Problem je v tem, da drugje ni na zalogi oz. je nemogoče dobit! Najrajši bi denar nazaj pa nevem kaj mu naj napišem ali naj počakam na rok, kjer bi naj dobil, ter opcija "i didn't receive"?

Machete ::

Saj je včeraj en tu prodajal cel komplet. Ali pa na bolhi.
http://www.bolha.com/racunalnistvo/osno...
Če ne veš kako naj mu napišeš, potem tudi mi ne vemo 8-)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

taddeo ::

Ne ne jaz sem iskal oz. iščem Asrock h110 pro btc+ ki je praktično ni za dobit, razen bid na ebay ( čist se jim meša) italijan, ki jih je prodajal na uro kar po pet kosov..pa nas je obrnil.Moj problem je prvo dobit eur nazaj na trr. in nevem kako naj to uredim? Naj mu pišem, da naj refunda ali naj počakam res nevem :-)

moja babnica je že cela živčna

Machete ::

Daj link.
*(zakaj rabiš ravno h110, jaz imam https://www.mindfactory.de/product_info... in je čisto super, samo malo manj izbire poceni procov je).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

taddeo ::

Proc že imam pa gou 8x itd.

manjka plošca, ki podpira 8 gpu...magari kater drug brand v tem trenutku.
Jaz sedaj nujno rabim postopek kako in kaj, da mi on seller vrne denar.
Zato sprašujem vas kak je postopek, da uredim zadevo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: taddeo ()

Okapi ::

Kako eni komplicirate;(( Piši mu, da ne boš čakal in naj ti vrne denar. V čem je problem?

Machete ::

Jaz tudi ne vem kaj mutiš, saj je vse narejeno idiot proof na ebayu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
««
87 / 109
»»