» »

[C++]Zaganjanje programa v različnih razvojnih okoljih

[C++]Zaganjanje programa v različnih razvojnih okoljih

bi0s ::

Evo mene, mam tu eno začetniško vprašanje za vse vas mojstre al pa tudi manj-mojstre v programiranju.


 problem

problem




Ok, zdaj nevem kaj je narobe, pač ena simpl vaja iz te knjige za apj(Strukturirano in objektivno usmerjeno programiranje v c++). Finta je da ko hočem zagnat v VisualC++ 6ki mi napiše da je 1 napaka, zaženem v Dev-C++, mi zažene, vnesem polmer kroga in se program zapre ... v Visual studio 2008 pa nezmam zagnat :8). Any ideas? Kode pa mi nekak negre prilepit, je negre kot "vstavi kodo" napisat, saj vrže ven neko nedovoljeno značko v HTML.

PaX_MaN ::

Ta program je mišljen, da se zaganja iz ukazne vrstice (CMD-ja). Če hočeš, da se ti v IDEju na koncu ne zapre, moraš namesto "return 0;" napisati nekaj v stilu "getchar();", če se ne motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

bi0s ::

Nope, ne dela.

Senitel ::

Ja tale zadeva se ti bo (prevedena) takoj zaključila. Kar pomeni, da moraš nekaj prebrat na koncu programa. Ali pa ga poženeš iz odprte konzole (ne pa iz IDE-ja). Z Visual Studio 6 pa imaš pomojem problem zaradi <iostream>, se mi zdi da VS6 še nima tega zraven, kar pomeni <iostream.h>

Ktj ::

probej ctrl+F5 v VS

bi0s ::

Ktj: ne gre, ker je kao error v kodi ;)
Senitel: sem čital ja da sedaj po novejših standardih napišeš samo iostream, to sem tud že prej probal pa ni delovalo.

Ktj ::

Kakšn error pa dobis?
Mogoče probej :
iz: cout << "Vnesi polmer kroga"
v : cout << "Vnesi polmer kroga" << endl;

Namreč enkrat sem imel sam neko težave ki se je rešila na podoben način :P

kihc ::

V VS moraš pred #include <karkoli> dat #include "stdafx.h". Vsaj v novejših verzijah je tako, nevem če drži to tud za 6ko.
x

Anto ::

Poskusi pred "return 0;" zapisati tole vrstico: system("pause");

Ktj ::

V VS moraš pred #include <karkoli> dat #include "stdafx.h". Vsaj v novejših verzijah je tako, nevem če drži to tud za 6ko.


Odvisno od nastavitev!! Namreč če greš delati prazen projekt pač ne.

BigWhale ::

A lahko s cin vneses double tip?

c++ sam nardi autocasting?

KaRkY ::

Z cin lahko bereš vse osnovne tipe pa tistetipe ki imajo overloadan operator >>. Aja pa to istream pri vsakem branju naredi casting iz char v tip ki ga hočeš no razen v char tam direktno vpiše not.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[C++]Naloga

Oddelek: Programiranje
101090 (882) strictom
»

[c++] dvosmerno povezan seznam

Oddelek: Programiranje
122466 (2302) upirna
»

[C++] preprosto risanje

Oddelek: Programiranje
71598 (1475) popec
»

[C++] NULL: Undeclared identifier - HELP!

Oddelek: Programiranje
101154 (1092) CCfly
»

Win32 Console Project

Oddelek: Programiranje
6879 (827) Fury

Več podobnih tem