» »

Diablo III

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 101

Tribal ::

Točno to, Blizzard je mojster kako zasvojiti igralce s svojimi igrami. Lineage eternal bodo "predvidevam" igrali samo azijci in pa anti Blizzard fani.

Diablo saga je pa itak "tha best", tisti ki smo preigrali D2-LoD nešteto ur, bomo ponovno zasvojeni z D3.

Outsajder ::

Mene bolj zanima če mislejo nardit warcraft 4 k 3. je bila fenomenalna ampak so zgodbo pri wow uničili z "cataclysmom";((
Drugače pa eternal izgleda boljš kot d3 če upoštevaš da je eternal mmo>:D

def966 ::

Outsajder je izjavil:

Mene bolj zanima če mislejo nardit warcraft 4 k 3. je bila fenomenalna ampak so zgodbo pri wow uničili z "cataclysmom";((
Drugače pa eternal izgleda boljš kot d3 če upoštevaš da je eternal mmo>:D


Kakor vem delajo trenutno se na Titanu in na naslednjem SC2 titlu tako da ne vem ce bo se kmalu. Vem pa da je nekje leakan blizzard schedule poglej ce je kaj gor, do zdaj je bilo se on time kakor je na njemu napisano:p Raje vidimd a naredijo se ostala 2 dela SC2ja prvo, WC3 mi nikoli ni bil vsec zaradi herojev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def966 ()

ahac ::

so zgodbo pri wow uničili z "cataclysmom"

To so za vsak expansion rekl. Očitno, če se nekaj velikega zgodi, je zgodba uničena... :))
This post is awesome. I should get a medal.

BlueNik ::

Ve kdo kje bi se dalo prednaročit collectors pack :)?

Nejc1994 ::

kaj je Titan? def

def966 ::

Nejc1994 je izjavil:

kaj je Titan? def

Taksen codename ima naslednji mmorpg od blizzarda. (Ne ni expansion za WoW).



Vecina stvari je bila pravilnih od leaka tudi Titan je bil ze potrjen iz strani Blizzarda.

Tr0n ::

In, ze ma kdo D3 beta key?

PARTyZAN ::

JJ je v beti že lep čas.

def966 ::

PARTyZAN je izjavil:

JJ je v beti že lep čas.

...

Matev ::

kdaj d3 izide?

MajorM ::

@Matev
Ko bo končan. :)

Tr0n ::

Samo en slovenec? That's weird.

Matev ::

Ko bo končan. :)


in končan bo takrat ko izide
a?

koyotee ::

ni nujno
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

MajorM ::

Morda. Večja verjetnost je pa da bo takrat ko izzide na takšni točki "končanosti" kot ga bodo hoteli pri Blizzardu. Če mene vprašaš, bi moral priti ven že pred vsaj 6 mesecev. Z drugimi besedami, najeda mi da se dela hype okol igre toliko časa pred izzidom. Delaj promocijo in what-not pol leta prej. Ne pa par let prej...:8)

sash69 ::

Haha itak... :) Da bodo ljudje mislili da se Diablo3 dela tako hitro kot vsakoletna skropucala tipa Call of Duty, NFS, ipd? Mora se najprej ustvariti hype - po dolgih letih žnaranja za nadaljevanje so najprej veseli D2 igralci, fani, itd. To se potem po spletu razširi kot blisk, nato pa ti povlečejo za seboj še druge igralce, prijatelje, katerim pravijo kako bo to "oh-in-sploh" igra, tako da bo igra kasneje razgrabljena.

V kvaliteto Blizzardovih iger včasih nisem dvomil, čeprav sedaj spreminjam svoje mnenje, glede na to kaj se dogaja z Blizzardom v zadnjem času. Še vedno so, jasno nad drugimi studii kar se kvalitete tiče in časa, ki ga investirajo v razvoj, ampak vse preveč se trudijo zadovoljiti VSE igralce. Pa še greedy so postali v zadnjem času(sploh EU divizija). Ampak jebiga...to je biznis.

BALAST ::

Pa še greedy so postali v zadnjem času(sploh EU divizija)


Prosim pojasni. Blizzard igre lahko kupiš po celi evropi, še posebno ugodno pa v UK, prav tako gamecarde, ki npr. za 60dni stanejo 21€.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

sash69 ::

No, tole bo čisto offtopic, pa vendarle:

1. "Božična razprodaja" World of Warcraft iger. V US ponujajo do 75% popust na osnovno ceno iger, v EU le do 30%. Problem je v tem, da na že tako višje cene iger v EU napram US, so dali manjši popust - zakaj? Kje je razlog? Na uradnih (EU) forumih se je razplamtela debata o tem, zakaj je temu tako, po cca.150 postih, še ni uradnega odgovora. (in dvomim da sploh kdaj bo). Če bi bil popust enoten (npr. 50%, 30% ali pač, kakorkoli), ne bi bilo nobenih težav - kupci v EU so že tako ali tako navajeni na višje cene iger tako da to ni nikakor problem - ali smo v EU drugorazredni kupci oz. nas ne tretirajo enako kot kupce v US. Poleg iger so tam ponudili tudi znižane cene nekaterih in-game stvari, medtem ko cene v EU ostajajo enake. Da ti pokažem o kakšnih razlikah govorim:

Cene s popusti v US:
BattleChest 5$( 3.72€)
WoTLK 10$ (7.44€)
Cataclysm 20$ (14.88€)

ter cene s popusti v EU:
BattleChest 9.99€ (13.42$)
WoTLK 24.99€ (33.59$)
Cataclysm 24.99€ (33.59$)

Tu je ogromna razlika. Poleg tega je totalni absurd da je potrebno za 3 leta star dodatek k igri (moraš ga kupiti če želiš kupiti tudi Cataclysm) plačati enako kot zadnji dodatek.

2. Podobna stvar se je zgodila tudi ko je pred kakšnima 2,3 meseci dal Blizzard popust na igro Starcraft 2. (v US so bile cene veliko bolj znižane).

3. Pred kratkim se je za World of Warcraft v EU odprl nov server, posebej za portugalske igralce. Igralci si morajo sami plačati character transfer na nov server, kar recimo ni bilo potrebno ruskim igralcem, ko so se odprli ruski serverji za WoW - prvih nekaj dni je bil omogočen free character transfer na omenjene serverje.

4. Da na storu ni razlik (cenovnih) med digitalno in škatelno verzijo je tudi absurd, vendar to se mi zdi da pa tako ali tako ni problem samo Blizzarda, marveč (skoraj) vseh založnikov/studiev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sash69 ()

Dami ::

Blizzard ni dobrodelna ustanova oz. indie developer, da bi dajal ven poceni zadeve, če jim ni treba. Upam da SWTORu rata prepričat folk da so še druge alternative in ni treba več podpirat blizzard pri njihovem patetičnem molzenju.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

sash69 ::

Poglej kako poceni je WoW postal v US. Zakaj takšna razlika?

Saj to mi je čisto jasno da Blizzard ni dobrodelna ustanova - kar mi (in tudi veliki večini) ni všeč je ravno to ogromno razlikovanje v cenah letos. Lansko leto so imeli US in EU enak popust ob takih "razprodajah", zakaj je temu letos tako pa nihče ne ve. Enak, globalen popust na osnovno ceno povsod po svetu in ne bi bilo toliko sitnarjenja glede Blizzarda da je ena velika molznica.

Dami ::

Žalostno je gledat kako je vse v EU dražje in dvomim da je zadaj kaj drugega kot čisti pohlep firm (prevoz in davek ne morta tako vplivat). Če se da prodat po višji ceni, zakaj bi znižal. Kar se pa blizzarda tiče jim je pomoje trenutno bolj pomemben trg ko EU in so se odločl še bolj drastično znižat cene, ker je SWTOR dejansko grožnja, čeprav vztrajno zatrjujejo da temu ni tako. Folk naj skensla ta WOW že enkrat, da se jih prisili vložit resourse v Titan, ne pa neke fardamane pande;(
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

ahac ::

No, tole bo čisto offtopic, pa vendarle:

Manj offtopic bi bilo v WoW temi.

Poglej kako poceni je WoW postal v US. Zakaj takšna razlika?

Mogoče zato, ker so v ZDA tudi drugje večji popusti. Če v ZDA Walmart ponudi poceni igre, potem morajo vsi znižat cene, da kaj prodajo. Pri nas je pa dost manj tega in zato tudi ni take potrebe po velikih znižanjih.

Sicer bo pa Blizzard zdaj lahko tudi primerjal prodajo v US in EU in bodo lepo vidl kolk kakšen popust vpliva na prodajo.
This post is awesome. I should get a medal.

ahac ::

Opening cinematic:
This post is awesome. I should get a medal.

Tribal ::

Še vedno ni datuma :(

element ::

Noooooo Deckard Cain!

korenje3 ::

wow. CGI je super.

Tr0n ::

Jup. Nasprotje igre same, ki zgleda precej bogo.

Izi ::

Datuma izida še vedno ni in jaz vse bolj dvomom, da bo letos, ker so trenutno še vedno v fazi spreminjanja najbolj osnovnih stvari.
Tukaj je link, ji poroča kaj trenutno počnejo: Systems Changes - 19.01.2012

- odstranili so "Scrolls of Identification". Še huje, identifikacija sedaj sploh ne bo nič omejena, na vsak neznan predmet boš samo kliknil in čez nekaj sekund se bodo vse njegove statistike lepo prikazale. Sprašujem se zakaj potem sploh še imeti predmete, ki imajo ob pobiranju neznane statistike, če pa jih lahko vsak brez kakršnegakoli znanja takoj identificira :|
Njihova razlaga: "Tvoj karakter je sedaj tak "badass", da ne potrebuje nobenih "scrollov" več, in lahko takoj identificira vsak neznan magični predmet." ;((

- še vedno precej spreminjajo Uporabniški vmesnik. Quick sloti so sedaj samo še štirje, peti je sedaj namenjen izključno za napitke.

- Odstranili so "Mystic artisan" (socket and gem system). Ker so ugotovili, da je ga je nemogoče popraviti, da bi deloval kolikor toliko v redu, so vse skupaj preprosto odstranili iz igre. Popravilo bi menda preveč zavleklo izid igre, ki je še vedno nekje v neznani daljni prihodnosti.
Pravijo, da so sedaj v fazi čiščenja igre. Vse kar se izkaže za ne nujno potrebno ali ne deluje v redu, bo letelo iz igre.

- Med drugim so odstranili "Cauldron of Jordan" in pa "Nephalem Cube". Ta dva sta bila vgrajena z namenom prodaje predmetov v primeru ko se je nemogoče vrniti v mesto ali je mesto za prodajo predaleč.

- Namesto "Cauldron of Jordan" in "Nephalem Cube" so sedaj kar direkt v uporabniški vmesnik vgradili gumbek, ki te bo kadarkoli prenesel direkt v mesto. Imenoval se bo "Town Portal".

- Odstranili so "Cube" oziroma nekaj, kar naj bi nam omogočalo, da bi sami razbijali (salvage) predmete na njihove osnovne sestavine, ki jih rabimo pri craftingu. "Salvage" predmetov bo sedaj možen samo v mestu pri kovaču.

- Druga stvar, povezana z razbijanjem predmetov pa je, da so vse bele (navadne) predmete onemogočili za razbijanje, ker jih je v igri preprosto preveč. "Salvage" predmetov je sedaj mogoč samo za redkejše predmete (modre in naprej).

- Še vedno intenzivno spreminjajo atribute kot so Strength, Dexterity, Intellect in Vitality, in ststistike na katere ti atributi sploh vplivajo. Po novem gre takole:

Strength poveča:
+Barbarian damage
+Armor

Dexterity poveča:
+Demon Hunter damage
+Monk damage
+Dodge

Intellect poveča:
+Wizard damage
+Witch Doctor damage
+Health from globes

Vitality poveča:
+Health

- Odstranili so nekatere atribute. Defense, Attack, in Precision so leteli iz igre.
Defence je sedaj menda vključen v Armor, ki bo vplival na +Physical Resist.
Precision pa bo nadomeščen z +Chance to Crit.

Kolikor razumem, hočejo naredit najdeno opremo bolj pomembno, zato ukinjajo atribute, ki so vezane na našega junaka ne glede na opremo in jih nadomeščajo s statistikami, ki so vezane na opremo, ki jo bomo nosili. Tako bodo menda redki predmeti, ki jih bomo slučajno našli med igro precej bolj dragoceni.

Kakorkoli že, glede na vse te radikalne spremembe je videti, da je igra še precej daleč od izida.

ahac ::

- odstranili so "Scrolls of Identification"

Super!
This post is awesome. I should get a medal.

Ahiles ::

Izi eno bol pomebno novico si pa spregledal?

Keep in mind everything detailed in the article today is already in the game, and most of it is complete. Once you get Patch 10 and see that, I think it may sink in that these aren't theoretical changes we're still working on, they're changes we've completed.


http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/...

Tko da ni dlih tko črno kot ti hočeš prikazat računajte na izid tam april-junij.

Zdej bojo še kakšen mesec ven metal stvari ki jim delajo preglavice naredil beta verzijo celotnega gejma(in jo poslali na tiskanje cdjev) ter napovedali datum izida in potem še ene 2 mesca zadevo polirali za day 1 patch.

PALOMINO ::

Vprašanje, če ni to posledica tudi zaradi izdaje inačice za konzole...
Sem igral beto in sem bil navdušen, ne vem kaj drekajo.

MajorM ::

Jao, Jao, JAOooo!!!
Še enkrat...zakaj za vraga je bilo potrebno špil najaviti 4+ let pred izidom?!?
Naj govorijo kolikor hočejo da želijo "popolno" igro. Ampak naj začnejo z marketingom 6 mesecev predno bo release. Zakaj se prepucavamo že toliko časa!

e.g.:Kingdoms of Amalur. Nobenega 4 letnega hypa. Sproti je bilo v zadnjih mesech nekaj "behind the scene", sedaj so dali ven demo (sicer z bugi ampak to je druga tema) in 7. FEB pride ven špil. In folk je precej manj nervozen, hype se je pa prav tako naredil.

Ta Blizzard je že ko ena huda bejba ki te rajca ampak se pri tem obira. Ma dvomim da bi lahko bla kira tolk dobra da bi me 4 leta za nos vlekla brez haska... :)

Tribal ::

Očitno vse spremembe, "novosti" in poenostavljanja so posledica razvoja igre za konzole. Kar je veliko razočaranje, saj bo igra na koncu izpadla otroško. Ni mi jasno zakaj razvijajo igro, da jo bo lahko vsak igral. Moja babica ne bo igrala in zaradi nje ne rabimo enostavne igre.

Vsak dan sem malo bolj razočaran ko berem vse neumne spremembe. Zavlačevanje mi pa para živce že 4 leta.

tt2 ::

Omg, a to bo tudi za konzole. Sem mislil, da so MMO igre še tiste zadnje igre, ki nikoli ne bodo dosegle konzol, ampak zgleda, da sem se zmotil. xD Res, da Diablo ni klasičen MMO, ampak ni daleč od tega. :D

>JJ< ::

@Tribal
Ne vem od kod ti informacija, da bo D3 tudi na konzolah.

@tt2
Res, da Diablo ni klasičen MMO, ampak ni daleč od tega. :D
Tako daleč od tega, da sploh ni več MMO.
www.starcraft2.si

Izi ::

>JJ< je izjavil:

@Tribal
Ne vem od kod ti informacija, da bo D3 tudi na konzolah.

Ni še čisto uradno, ampak je pa že vsakemu jasno, da delajo verzijo tudi za konzole. So že večkrat mimogrede potrdili, in znan je celo tim, ki dela na verziji za konzole.
Pa še en link: Blizzard: Diablo III Is Coming To Consoles

>JJ< je izjavil:

@tt2
Res, da Diablo ni klasičen MMO, ampak ni daleč od tega. :D
Tako daleč od tega, da sploh ni več MMO.

Jaz celo menim, da gre za čistokrvni MMORPG.
- Ves čas boš moral biti povezan na server.
- Oprema in vse pomembne informacije se bodo shranjevale na server in ne na naš računalnik.
- Z opremo se bo lahko trgovalo za pravi denar.
- Modi ne bodo mogoči, ker bo na našem računalniku dejansko samo client, glavne izračune bo izvajal server in hranil prav vse kar bomo počeli, tako da vsakršno goljufanje odpade.
- Tudi če bomo igrali single player bo ves čas nad nami bedel server in shranjeval vso opremo, ki jo dobimo, da ne bi kdo kaj goljufal, kajti oprema bo tukaj vredna prave Eure in Dolarje.

Glede na to jaz vidi čistokrvni MMORPG. Pravzaprav moram vprašati kaj je sploh takega, kar ga ne naredi za čisti MMO?

In tudi ti zadnji popravki niso zaradi konzol in niti ne pomenijo poenostavljanje igre, ampak je izključni krivec multiplayer.

Če je igra dobri stari single player potem ni treba da je povsem uravnotežena. Nihče se ne bo razburjal, če je kateri class boljši od drugega in ni važno koliko vpliva ima oprema na našo moč.
Čim pa je v igri multiplayer, in Diablo naj bi bil v prvi vrsti multiplayer igra, pa je uravnoteženost vsega v igri ključnega pomena. Igralci bi raztrgali celo firmo, če bi se izkazalo, da je en class samo za malenkost močnejši od drugega.
In oprema, za katero potrpežljivo grindaš tedne in tedne po 16 ur na dan in potem končno pade en ultra redek predmet in če ta ne prinese opazne prednosti pred ostalimi "noob" igralci, ki grindajo samo po eno uro na dan, potem bo seveda ogenj na vseh forumih.

Ravno to počnejo z zadnjimi spremembami. Trudijo se popolnoma uravnotežiti vse aspekte igre, še posebno pa je opazno, da hočejo redki opremi dati čim večjo vrednost. Tako da se bo tisti, ki slučajno dobi kakšen, kot sedmica na lotu, redek predmet z njim ponosno kazal naokoli in bil za ostale igralce skoraj nepremagljiv.
To je tisto kar delajo z zadnjimi spremembami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Tribal ::

Na blizzconu so pa rekl, da uravnoteženje ne bo tko k pr wowu, ker jim to ni v interesu. Naj pa bi se z vsakim še tako butastim skill buildom dalo preigrat igrat tudi na inferno. Zdej če pa še to spreminjajo bo pa sploh en drek vse skp. Ker to da bodo vsi igral z istim skill buildom je men kr neki. Ker bo igra res izgubila ves čar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

def966 ::

Malce mesas kaj tocno je MMORPG. Vecina spilov potrebuje constant online povezavo pa jih ne naredi MMO. Diablo 3 za razliko od drugih bos lahko cisto sam igral lepo kampanjo kakor si tudi SC2. MMORPG te nekako prisili v interakcijo z drugimi igralci, Diablo 3 te ne bo prav tako jih ne bos srecal v spilu ce ne bos sel MP.

>JJ< ::

@Izi
MMO = massively multiplayer online game

Moraš razumet, da MMO ni nujno RPG ampak je le igra, ki jo lahko igra veliko število igralcev hkrati. Recimo Battlefield 3 lahko igra veliko število igralcev pa vseeno ni MMO. Diablo 3 bo vseboval coop za do največ štiri igralce, kar nikakor ni MMO.

Če bi uporabil tvojo definicijo, bi bil MMO lahko tudi recimo Starcraft 2, ker tudi tam vse poteka na serverju, ampak vsi vemo, da to ne more biti MMO.
www.starcraft2.si

sash69 ::

Všeč mi je sicer da gredo z nekaterimi stvarmi nazaj h koreninam (statistike), mogoče bom pogrešal Scroll of identify, ni mi pa jasno zakaj so skenslali Nephalem cube - to bi moglo obstajat, da ti ne bo potrebno za vsakih nekaj nabranih itemov v mesto skakat do smitherja oz. kdorkoli bo že naredil break-down itemov v materijale... Sicer je res da so zmanjšali število itemov katere lahko salvage-aš oz. jih omejili na "le magične", pa vseeno.

Tako velike spremembe core sistema igre v tem času, ko naj bi šel razvoj proti koncu, res nisem pričakoval. Sicer mi vse skupaj bolj smrdi po dumb-downanju same igre, kar bi znala potrditi tudi izjava, ki sem jo prebral malo zgoraj:

Naj pa bi se z vsakim še tako butastim skill buildom dalo preigrat igrat tudi na inferno.


Svoje nestrinjanje z razvojem (dobrih) iger na konzole (ki so primarno mišljene za PC only) sem pa že večkrat izrazil in še enkrat povem da je to smrt za kvaliteto teh iger.

Izi ::

sash69 je izjavil:

ni mi pa jasno zakaj so skenslali Nephalem cube - to bi moglo obstajat, da ti ne bo potrebno za vsakih nekaj nabranih itemov v mesto skakat do smitherja

Ugotovili so, da bo zaradi velike količine predmetov, ki jih bodo odmetavali sovražniki, v vsakem primeru potrebno nenehno skakanje v mesto, če ne zaradi drugega, ker bomo imeli hitro prepolno malho predmetov in jih bo treba prodati, da naredimo prostor za nove.
In če že stalno skačemo v mesto, so ugotovili, da je najbolje, da vsa opravila, ki se tičejo prodaje, razdiranja in nadgrajevanja, opravimo v miru v mestu in ne v naglici na terenu.
V beta testiranjih so namreč opazili, da so igralci bistveno slabše pripravljeni na boj in več umirajo, če razstavljajo, prodajajo, nadgrajujejo sproti na terenu, med tem ko jih stalno nadlegujejo sovražniki, kot pa če se odpravijo v mesto in tam isto storijo lepo v miru in se potem z novo "spimpano" opremo odpravijo sveži in spočiti nazaj v boj.
Zato je sedaj ves čas na voljo "Town Portal", s katerim lahko kadarkoli skačemo v mesto in tam opravimo vse potrebno preden gremo nazaj v boj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Nemixxx ::

mene sam zanima če bo ta igra plačljiva na mesec tako kot wow?Danes sem prvič probu beto prek [MOOEGE] glih tolk da sm sprobu kak zadeva zgleda morm rečt da mi je kr všeč mislim da si jo bom nabavil ker z wowom sem zaključil
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

def966 ::

Nope ne bo monthly sub, ker ni mmorpg. Je navaden RPG ki bo potreboval da bos pac online kakor SC2:P

tt2 ::

Ker nikoli nisem igral te zvrsti igre, bi prosil, če lahko kdo na kratko opiše kako deluje community sistem pri tej igri, ali se igralci lahko pridružijo klanom... Ker se še odločam, če bi igral tole ali pa GW2. GW2 je pač normalen MMO in vem vse kako deluje community, pvp... Nočem pač tega, da bi mi špil deloval preveč singelplayer način, ker sem do sedaj večinoma igral MMO-je kjer sem pač bil v klanu z 50+ ljudmi in se je non stop nekaj dogajalo, pvp s sovražniki... Sploh, če so bili masovni pvp-ji je bilo ql, ali pa za kake bosse/monstere. Zto me zanima kako to sploh deluje pri Diablu 3, kjer v bistvu nisi online non-stop. :D

Nemixxx ::

točno to zanima tudi mene
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

>JJ< ::

@tt2
Na GW stil igre lahko kar pozabiš kajti Diablo 3 NI MMO.

Začetek igranja D3 poteka tako, da zaženeš singleplayer igro potem pa imaš na voljo tri možnosti:
-nadaljuješ z igranjem sam (singleplayer).
-povabiš igralce, ki jih imaš na friend listi (private game).
-narediš igro javno in igraš z randomi (public game).

V igro, ki si jo ustvaril se ti lahko pridružijo še največ trije dodatni igralci. Obstaja tudi drug način kako začet igrat in sicer tako, da se pridružiš v že obstoječo javno igro s tem, da potem ne igraš od začetka ampak od tam do koder so prišli tvoji soigralci.

PvP bo imel v D3 le postranski pomen kajti osrednji del igre v katerega naj bi igralci vlagali večino svojega časa bo še vedno PvE coop. PvP ne bo možen med igranjem kampanje ampak bo potekal v ločenih arenah z (ne me držat za besedo) do največ šestimi igralci. Torej nič masivnega kot v GW2.
www.starcraft2.si

tt2 ::

Ja saj to vem, da ne bo v stilu GW. Bolj me zanima, če bo vsaj na ravni league of legends?

def966 ::

tt2 je izjavil:

Ja saj to vem, da ne bo v stilu GW. Bolj me zanima, če bo vsaj na ravni league of legends?


Ne tudi MOBA ne bo.

Poskusi Diablo 2 pa bos videl kaksna bo. Edino drugo bo da bos mogel biti prijavljen v battle.net in item sale ingame.

Nemixxx ::

"-narediš igro javno in igraš z randomi (public game)"

ka to pomen da je pol več folka na serverju al kak recem tem

ušeč mi je igra sam sedaj k si mi razložu mi malo preveč zgleda solo pa komaj 3 je prijatelji? sm mislu da je to tak k nek server kjer je več ljudi gor
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
strani: 1 ... 6 7 8 9 10 ... 101