» »

Sistem za pregledovanje log-ov

Sistem za pregledovanje log-ov

purki ::

Pozdravljeni!

Ker sem sam popoln laik kar se tiče kreiranja baz, vas prosim za vaše mnenje o postavitvi sistema za kontroliranje log-fileov. Problem je namreč sledeč:

Na več računalnikih (teh je 6) imam log datoteke. Iz teh datotek želim potegniti par informacij in jih prikazati na spletni strani.

Hvala za predloge

Anyone ??

mainman ::

Kaj misliš, da beremo misli? Kakšna je struktura logov, kdo jih kreira, ....

Ko boš enkrat navedel te informacije in pa seveda programski jezik ti bo mogoče kdo odpisal.

Logi so txt formata, kreira jih pač en program. Iz logov je treba pobrati pač neke podatke, ki se nahajajo za nekim streamom (recimo mu "results: "). Kateri programski jezik bom uporabil? Hm, to jaz vas sprašujem, ker imate več izkušenj (PHP?), in pa seveda kako bi se zadeve lotili vi.

Razmišljal sem da bi se teh 6 računalnikov prek FTP-ja povezalo na apache+mysql server. Ali pa da je na vsakem od teh 6-ih mysql. Stvar mora biti predvsem robustna in pa ne sme obremenjevati PC-ja in pa seveda mreže.

mainman ::

Osebno bi si na strežniku postavil ftp strežnik in pripravil skripte, ki bi kopirale loge iz računalnikov na strežnik. V javi bi odvisno od strukture logov pripravil sistem, ki bi jih pobral in prepisal v bazo nad katero bi delal poizvedbe.

Težko je povedati če je tak sistem primeren za vaše potrebe. Manjkajo podatki ali rabite takojšnji vpogled v nov log ali je zadosti, da se prepis naredi samo enkrat dnevno, tedensko, ... Če hočete v realnem času spremljati loge potem bi bilo najboljše, da bi računalniki zapisovali direktno v bazo.

Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Postavitev mySQL

Oddelek: Programiranje
92231 (1809) M01O
»

Moji strežniki

Oddelek: Omrežja in internet
323451 (2367) Hexx
»