» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
958 / 1139
»»

Mike_Rotch ::

Ja, in petrol je na škodi celih 16,4€. Tebi blokirajo kartico, dokler ne poravnaš dolga, ostalih 99,9 procentov nescammerjev pa z veseljem polni pri njih, ker je izkušnja na polnilnici bistveno boljša.

a_borlak ::

europenian je izjavil:

Primerljivo Teslo prosim:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Z popustom in uvozom slabih 21k, 75k kilometrov, 2 leti garancije. Prakticno,
Druzinski karavan, za 21k za naslednjih 15 let.

Doseg 1000km, prtljaznik s podrtimi sedezi je meter krat meter osemdeset.
Pospeske pa obdrzite zase, mi jih ne rabimo.

Pa prosim predloge od tistih, ki dejansko veste zakaj sploh karavani obstajajo, ker vec kot ocitno ste mestni hipiji z rukzakom na skiroju.

PS: Za 21 sem izbral, da ne boste spet jokali, da je 3x cenej kot Tesla nonkaravan. Drugace bi jaz uvozil takega za 14-15k max. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta... ker tejle avti preverjeno delajo brez problemov 300.000km

Kdor si pa kupi ekvivalentno teslo za 60-70 jurjev, z neprakticnim prtljaznikom si je sam kriv. Naj orgazmira na pospeske, ker ne dobi not nic daljsega in sirsega, pol pa mora fehtat za dostavo in rentat kombi za vsak mal vecji drek, ker seveda avto za 70k tega ne zmore.


Primerljive Tesle še nimaš, ker je ta Audi prestar. Če vzameš letnik 2018, se tudi Audi lepo podraži, najcenejše Tesle so pa od 33k. Skratka, tisto razliko, recimo 8k imaš v 4 letih pokrito za šalo, če delaš 30k km letno.

europenian ::

Katera Tesla je karavan in stane 33k? Link pls.

1. Ja seveda, nobenega ne zanima hitrost. Zato je pospešek do 100 ena od prvih stvari, ki jih novinarji testirajo. Zato se vedno poudarja "športnost" avtomobilov itd.
Kaj tebi dela tezave? Rekel, sem da NAS ne zanima. To kaj novinarji pumpajo enako kot vi, mi dol visi, ker v praksi tega ne rabimo pri druzinskem karavanu. Razen ce je to edini highlight tega produkta, ker prakticn ni ane.


3. Torej si ugotovil, da med avtomobili obstajajo razlike in imamo kupci možnosti izbrati takšnega, ki nam bolj ustreza? Audi ima večji prtljažnik, Dacia Dokker ima še večjega, Tesla ima pač druge prednosti.
Potem se vec ne pogovarjamo o A4 alternativi, ker vam ne pase?

Zgodovina sprememb…

a_borlak ::

Karavana še ni, imaš pa MG 5 EV, če že ravno želiš karavana in ti ni do super duper pospeševanja ali dometa.

Mike_Rotch ::

Kaj tebi dela tezave? Rekel, sem da NAS ne zanima. To kaj novinarji pumpajo enako kot vi, mi dol visi, ker v praksi tega ne rabimo pri druzinskem karavanu. Razen ce je to edini highlight tega produkta, ker prakticn ni ane.


Kdo ste to VI?

Potem se vec ne pogovarjamo o A4 alternativi, ker vam ne pase?


Ti si v temo privlekel družinske karavane z 200.000 prevoženimi kilometri in plastičnim volanom. Tesla 3 je (cenejša in boljša) alternativa limuzinskem A4. Karavana pa zaenkrat nimajo v ponudbi, tako, da v tem segmentu ne tekmujejo.

Goody ::

Y je kar ok nadomestilo za karavan. Prtljažnik zelo velik in ok dostopen.

pegasus ::

Spremlja kdo Munrojevo analizo Forda Mach-E ? Čudovita ilustracija, zakaj se fordov ne kupuje. Izgleda, kot da si oddelki v njihovem dizajnu namerno nagajajo in onemogočajo drug drugega. Avto je pod haubo pravo sračje gnezdo ...

SambaShare ::

Mike_Rotch je izjavil:


Kdo ste to VI?


Dnevi vozniki na cestah. Ki se že leta sprašujemo zakaj hudiča se "novinarji" obešajo na športnost vozila, občutek na volanu, pospeške in podobne traparije. To je za nedeljo popoldan, vse ostale dni pa hočemo predvsem udobje.

krucymucy ::

SambaShare je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:


Kdo ste to VI?


Dnevi vozniki na cestah. Ki se že leta sprašujemo zakaj hudiča se "novinarji" obešajo na športnost vozila, občutek na volanu, pospeške in podobne traparije. To je za nedeljo popoldan, vse ostale dni pa hočemo predvsem udobje.


Kakor kdo, meni recimo gre to guncanje in podkrmarjenje posteno na jetra.
Ravno tako ti udobni sedezi presiroki.
Se bolj me moti ce avto nikamor ne gre, recimo 110kW 2.0TDI.

MrStein ::

He he, oni v golfu še kar potegne (ne vem, če je točno tak kot si rekel, je pa tam nekje).
Ravno zdaj pa vozim Superba z 110kW 2.0 TDI in je res totalno len motor. Nisem pa ga še natiral, zgolj mestna vožnja.

Glede podatkov:
podatek o pospešku do 100 da neki občutek o moči motorja, prestavah, masi vozila in še kaj.
Podobno kot najvišja hitrost. Več kot 140 veliko ljudi nikoli ne vozi, ali pa tako redko, da je vseeno. Ampak podatek, ali vozilo dozeže le 145 km/h ali 220 km/h, je vseeno koristen.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

BigWhale ::

Trenutno sedim na Nissan servisu. Drugi redni servis. Vprasali so a mi zamenjajo kabinski filter in zavorno tekocino. 'Servis' brez teh reci stane 60 EUR. Menjava zavorne tekocine je 30 EUR, menjava filtra pa 70 EUR.
Filter bom sicer menjal.

Xtruc ::

70 EUR je kar dosti za menjavo filtra sicer (ampak to je podobno kasiranje kot pri naftnih avtomobilih pri drugh proizvajalcih sicer), tako da jaz bi ga na tvojem mestu menjal kar sam, ampak po želji pač:) Razen če majo tko narejen da moraš "pol avta" razdret preden prideš do filtra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Xtruc ()

fikus_ ::

70EUR menjava kabinskega filtra?! Pa že.

xtruc, kakšen ICE voziš, da je to normalno 70EUR?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

BigWhale ::

fikus_ je izjavil:

70EUR menjava kabinskega filtra?! Pa že.

xtruc, kakšen ICE voziš, da je to normalno 70EUR?!


Nimam pojma kolk stane filter. Ce ima pol ure dela s tem in filter stane 30 EUR?

Bom potem pogledal na specifikacijo racuna. :)

Xtruc ::

fikus_ je izjavil:

70EUR menjava kabinskega filtra?! Pa že.

xtruc, kakšen ICE voziš, da je to normalno 70EUR?!


Mislil sem na kasiranje podobnega ranga, ene ušive prednje zavorne ploščice ki stanejo 15 do 20 EUR ti zaračunajo 135 EUR. Na 2:17:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Xtruc ()

Gregor P ::

Mislim da so filtri tam nekje okoli 30 evrov; vsaj pri klasičnih vozilih.

Za samo delo, ti najbrž zaračunajo najnižjo postavko, ki je verjetno 1 ura dela (tudi, če dela 15 minut)? Ta je verjetno od 30 do 40,- evrov (tudi odvisno od vozila in zahtevnosti dela). In si že hitro pri 70-ih evrih.

Dodatno kakšna dezinfekcija klime te zna priti okoli 50,- evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

fikus_ ::

Servisi imajo predvidene čase dela za popravilo/menjavo določenega dela. Je tudi to možno, da spreten mehanik porabi 10 min, na računu pol ure.

Razne kabinske filtre in podobne zadeve se da menjat doma, vendar moraš vedet, kje je in kako se pride do npr. filtra. Dosti zadev je sestavljena na "klik" in če ne znaš, lahko odlomiš jeziček. V pomoč za takšne stvari je lahko Youtube.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mn ::

Ne Nissanu je to doma 5-10 minut dela in 15-20 EUR za filter.

Hemi426 ::

BigWhale je izjavil:

Trenutno sedim na Nissan servisu. Drugi redni servis. Vprasali so a mi zamenjajo kabinski filter in zavorno tekocino. 'Servis' brez teh reci stane 60 EUR. Menjava zavorne tekocine je 30 EUR, menjava filtra pa 70 EUR.
Filter bom sicer menjal.


https://twitter.com/BigWhale/status/141...

Lol.

BigWhale ::

Hemi426 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Trenutno sedim na Nissan servisu. Drugi redni servis. Vprasali so a mi zamenjajo kabinski filter in zavorno tekocino. 'Servis' brez teh reci stane 60 EUR. Menjava zavorne tekocine je 30 EUR, menjava filtra pa 70 EUR.
Filter bom sicer menjal.


https://twitter.com/BigWhale/status/141...

Lol.


Ja, dalj casa je trajal, ker sem se spomnil, se na dve malenkosti, ki sem jih opazil. Pa potem sem vseeno rekel naj mi menjajo zavorno tekocino. :)

Prva je bla, da je blo slisati eno cisto tiho praskanje, ko sem zavil cisto v levo. Problem je bil v zavorni ploscici, ker se je rahlo dotaknila diska.Druga pa, da se je slisalo neko skrtanje ob obremenitvi sprednjega levega amortizerja, tukaj je bil pa problem z nekimi maticami na levi roki in pritrditvijo amortizerja, nekaj v tem stilu, sem na pol poslusal in si nisem zapomnil. :> Obe reci so mi uredili v okviru garancije.

Delo in drobni material za redni servis je stalo 66 EUR. Filter, delo in dezinfekcija prezracevanja je 57 EUR. Za menjavo filtra racunajo 15 EUR samo delo. Vzel sem pa nek malo boljsi filter z aktivnim ogljem. A bo kaksna razlika, pa nimam pojma. Verjetno ne. :>

Menjava zavorne tekocine je pa 30 EUR.

Za filter so rekl, da se menjava samo priporoca. Za zavorno tekocino mi je povedal, da je v dobrem stanju, da se sicer menja na 30.000km in da se lahko sam odlocim, ni pa nujno.

Vse skupaj je bilo 156 EUR. Pri prejsnjem avtomobilu nisem nikoli prisel pod 200 EUR s servisi. Zdaj sem dal pa 226 EUR v dveh letih.

mn je izjavil:

Ne Nissanu je to doma 5-10 minut dela in 15-20 EUR za filter.


V petih minutah jaz ne pridem do trgovine z rezervnimi deli, kupim filter, se odpeljem domov, podrem sovoznikov predal in vzamem ven filter ter ga zamenjam z novim in potem vse skupaj sestavim nazaj.

Tud v desetih minutah ne nardim tega. :> Pol si moram pa se roke umivat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

karafeka ::

BigWhale je izjavil:


V petih minutah jaz ne pridem do trgovine z rezervnimi deli, kupim filter, se odpeljem domov, podrem sovoznikov predal in vzamem ven filter ter ga zamenjam z novim in potem vse skupaj sestavim nazaj.

Tud v desetih minutah ne nardim tega. :> Pol si moram pa se roke umivat.


Ja poglej moj primer:
- najprej porabim čas za klic na servis, da se zmenimo za termin
- potem čakam par dni oz. če imam smolo par tednov da pridem na vrsto
- da pridem do servisa rabim 10 min
- in ravno na moj termin se najde en, ki se mu je pretrgal jermen in se mehaniki še eno uro bavijo s tem
- ko končno pridem na vrsto, rabijo 15min za menjavo in da uredimo vse formalnosti
- 10 min domov

Če pa sam zamenjam:
- 10 min da pridem do trgovine in kupim filter
- 5 min nazaj domov
- 5 min da zamenjam
Pa moj avto v notranjosti je čist, tako da si niti rok ne umažem.
Tale klima filter je lažje zamenjat kot žarnice.
Ampak verjamem, da je gospodom, ki imajo finance za EV, lažje, da drugi urejajo to za njih.

bambam20 ::

Z EV-jem je pa prehitevanje takšnih, ki nalašč vozijo izven naselja pod omejitvijo pravi užitek. Tukaj dobi vožnja popolnoma drugačen pridih in je veliko manj stresna, da samo pohodiš stopalko in si že mimo.

krucymucy ::

bambam20 je izjavil:

Z EV-jem je pa prehitevanje takšnih, ki nalašč vozijo izven naselja pod omejitvijo pravi užitek. Tukaj dobi vožnja popolnoma drugačen pridih in je veliko manj stresna, da samo pohodiš stopalko in si že mimo.

Da, s Teslami ali Taycanom.

telexdell ::

karafeka je izjavil:


Ja poglej moj primer:
- najprej porabim čas za klic na servis, da se zmenimo za termin
- potem čakam par dni oz. če imam smolo par tednov da pridem na vrsto
- da pridem do servisa rabim 10 min
- in ravno na moj termin se najde en, ki se mu je pretrgal jermen in se mehaniki še eno uro bavijo s tem
- ko končno pridem na vrsto, rabijo 15min za menjavo in da uredimo vse formalnosti
- 10 min domov

Če pa sam zamenjam:
- 10 min da pridem do trgovine in kupim filter
- 5 min nazaj domov
- 5 min da zamenjam
Pa moj avto v notranjosti je čist, tako da si niti rok ne umažem.
Tale klima filter je lažje zamenjat kot žarnice.
Ampak verjamem, da je gospodom, ki imajo finance za EV, lažje, da drugi urejajo to za njih.

Resno?! Ti se naročaš na servis zgolj za menjavo kabinskega filtra? 100 ljudi 100 čudi.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

BigWhale ::

karafeka je izjavil:

Ampak verjamem, da je gospodom, ki imajo finance za EV, lažje, da drugi urejajo to za njih.


Kaj ti sploh lahko odgovorim na tole? Nic, ker se ne bom spuscal na tako bebav nivo.

DamijanD ::

Mislim, da so redki tisti, ki sami menjajo zračne filtre v svojih avtih (ne glede na pogonsko tehnologijo). Večina jih to dela v sklopu rednega servisa.

Utk ::

Glede na to, da je povprečna starost avtov cca 10 let, bi komot vsaj to veliko jih naredilo samih. Res ni neka znanost in prišparaš 10 evrov proti vsakemu fušarju, da ne govorimo proti pravim serviserjem. 2 min posla. Naročiš 3,4 filtre prek interneta in si dober za 5 let. Sej na uradnem servisu je to "samo" 5 ali 10 evrov, ampak je fora v tem, da ti super duper filter, ki stane 15 evrov, prodajo za 30.
Se pardoniram vsem na forumu, ki zaslužijo več kot 20 evrov na 2 minuti in vozijo 10+ let stare avte...njim se res ni treba s tem ubadat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

Folk da za avto letniče šteješ vse stropke, tudi amortizacijo 500€ do 5000€, ti pa govoris o 10€ šparanja :)

MrStein ::

DamijanD je izjavil:

Mislim, da so redki tisti, ki sami menjajo zračne filtre v svojih avtih (ne glede na pogonsko tehnologijo). Večina jih to dela v sklopu rednega servisa.

To je tako kot tisti, ki sami sestavijo računalnik, sami kompajlajo OS ali jedro in podobno.
Prepričani so, da so najbolj pametni, da je to edini pravi način in da so vsi drugi... PEBKAC.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hojnikb ::

Lonsarg je izjavil:

Folk da za avto letniče šteješ vse stropke, tudi amortizacijo 500€ do 5000€, ti pa govoris o 10€ šparanja :)

ce mas shitbox za 300e, vozis cvicek in delas vse servise sam, je prihranek precejsn :)
#brezpodpisa

Utk ::

Lonsarg je izjavil:

Folk da za avto letniče šteješ vse stropke, tudi amortizacijo 500€ do 5000€, ti pa govoris o 10€ šparanja :)

Poglej raje kaj vse drugega vzganjajo, da prišparajo 10 evrov. Zamenjat en filter res ni nič proti marsičemu.

fikus_ ::

BW, kako pogosto delaš servise? 1x letno ali na xy km?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

SambaShare ::

Utk je izjavil:

Glede na to, da je povprečna starost avtov cca 10 let, bi komot vsaj to veliko jih naredilo samih. Res ni neka znanost in prišparaš 10 evrov proti vsakemu fušarju, da ne govorimo proti pravim serviserjem. 2 min posla. Naročiš 3,4 filtre prek interneta in si dober za 5 let. Sej na uradnem servisu je to "samo" 5 ali 10 evrov, ampak je fora v tem, da ti super duper filter, ki stane 15 evrov, prodajo za 30.
Se pardoniram vsem na forumu, ki zaslužijo več kot 20 evrov na 2 minuti in vozijo 10+ let stare avte...njim se res ni treba s tem ubadat.


Sploh se ne gre za denar. Samo in edino za manj živciranja.

Utk ::

Če ti menjava enga filtra predstavlja stres, pol pa res...
Kako pa filter na sesalcu spucaš ali zamenjaš? V čem je razlika. Razen da ga v avtu še pucat ne rabiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Če ti menjava enga filtra predstavlja stres, pol pa res...
Kako pa filter na sesalcu spucaš ali zamenjaš? V čem je razlika. Razen da ga v avtu še pucat ne rabiš.

morš razumet da je to slo-tech >:D
#brezpodpisa

BigWhale ::

fikus_ je izjavil:

BW, kako pogosto delaš servise? 1x letno ali na xy km?


Zdaj sem bil enkrat letno. Mam feeling, da bom se ene dve leti tko zdrzal pol bom pa pozabil, da servis obstaja :D Nekak tko kt pr bencincih. Tle na sreco mi vsaj olja ne bo treba dolivat. :>

Utk je izjavil:

Če ti menjava enga filtra predstavlja stres, pol pa res...
Kako pa filter na sesalcu spucaš ali zamenjaš? V čem je razlika. Razen da ga v avtu še pucat ne rabiš.


Ce mors vzet izvijac v roko za menjavo, potem je to men ze prevec dela. V Skodi sem ga sam menjal, ker je bil dostopen brez vsega. V Leafu moram spraznit predal spredaj. Ne da se mi, res ne. Rajs cel dopoldne 3D printer sraufam. Ta jeben filter bodo pa ze na servisu zamenjal, ce ze tko al tko peljem avto tja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Xtruc ::

Toyota je v preteklosti pod Trampom uspešno zlobirala proti standardom za manjšo porabo goriva za ICEje, zaostaja za ostalimi proizvajalci in se aktivno bori in lobira proti EVjem. Bo Toyota nova Nokia?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Xtruc ()

BigWhale ::

Dokler Afrika, Indija in Juzna Amerika ne presaltajo na elektricna vozila, bo Toyota zagotovo obstajala. :)

Xtruc ::

Vsekakor..vendar bojim se da bo tudi Indija, Afrika in Južna Amerika kmalu prešaltala na električna vozila. Pod kmalu mislim tam ene 15 let ali manj. EVji so izredno enostavni in poceni za naredit, precej bolj poceni kot pa komplicirani ICE-ji z "milijoni" komponent. ICEji je trenutno poceni samo zaradi ekonomije obsega, ter zato ker so stara tehnologija. Čez neke 5 let ali pa še prej se bo nakupna cena EVjem izenačila z ICE-ji, slej ko prej pa bodo EVji celo cenejši za nakup. Takrat ovir ne bo več niti za Indijo. Afriko in Južno Ameriko. Indija je že napovedala prepoved dizelskih in bencinskih vozil za leto 2030. Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Da pa Toyota planira načrtno zgubiti svoj delež trga v Evropi in Severni Ameriki pa je idiotizem, če bi imel delnice Toyote bi jih zdele takoj prodal. Še bolj mi gre v nos da lobirajo proti temu da bi bila poraba goriva pri ICEjih manjša..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Xtruc ()

fikus_ ::

Xtruc, spet nekaj na pamet! Trg ne potrjuje tvojim trditvam pri ceni. Pa še kaj se bi našlo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

dore2 ::

Trg ne potrjuje tvojim trditvam pri ceni


Mislim da nisi čisto razumel povedanega, sej to dvoje povedano se ne izključuje. Noben ne trdi da TRENUTNO nakupna cena EVjev v povprečju ni dražja (prav imaš da je trenutno nakupna cena EVjev dražja (cena lastništva pa nižja od ICE), ampak ni bilo govora o tem). Ampak tako je TRENUTNO, ker ni še ekonomije obsega take kot pri ICE vozilih, ter za EVje je trenutno še cenovni pribitek za early adopterje (tako kot pri vsaki stvari, vsaka nova tehnologija je v začetku draga, pa naj bodo to LCD zasloni, ali pa pametni telefoni na dotik). Zakaj bi proizvajalci EVje trenutno prodajali poceni, če jih pa lahko drago in kljub temu vse prodajo? Če se vse proda je cena taprava, to so osnove ekonomije. Vendar čez nekaj let pa se bo nakupna cena izenačila in nekaj za tem bo nakupna cena manjša od ICEjev. Ker vsekakor drži da že danes je EV cenejši za narediti. Cena baterij se krepko niža: 40 kWh trenutno stane okoli 4 jurje evrov. Je pa zato elektromotor praktično drobiž v primerjavi z ceno dizelskega ali bencinskega motorja, ne rabiš dragega menjalnika, sistemov za čiščenje izpušnih plinov ipd. Tako da suma sumarum je že danes EV izenačen kar se cene proizvodnje tiče. Trenutno stane več samo zato ker lahko (ker je takšno povpraševanje da ponudba ne dohaja povpraševanja).

Napovedi kdaj se bo zgodila izenačitev cen varirajo od vira do vira, večina pa se jih strinja da nekje med 2023 in 2026:
https://cleantechnica.com/2020/10/22/ub...
https://www.fleetnews.co.uk/news/latest...
https://www.cnet.com/roadshow/news/volk...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dore2 ()

fikus_ ::

Inženir, kaj sedaj si že dore?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

karafeka ::

Cene se bodo izenačile že prej, ker cene ICEjem rastejo (zaradi marž, pa ker jim bruselj forsira več in več omejitev in obveznih pomagal na cesti, ki jih potem itak vsi izključijo).
Stroški lastništva pri povprečnem vozniku (12.000 km na leto) so imo nižji, če gledaš samo gorivo, ampak je potem kasko zavarovanje dražje na račun višje prodajne cene, pa večina EVjev ima nenormalno velika kolesa (>18"), da še tam popušiš več denarja). Res pa je, da je cestnine nižja in pa servisi malo cenejši, tako da se malo zgliha z gumami.
Čakam že par let, da bo kak EV v rangu Kone 64kwh prišel na 20k €, pa ni videt.

Utk ::

https://siol.net/avtomoto/novice/znane-...

Prodajno daleč najuspešnejša tesla model 3 je prepričala toliko kupcev kot volkswagen ID.3 in renault zoe skupaj.

BigWhale ::

Sej vemo, da se Tesla dobr prodaja, no. :>

Goody ::

Ja, če se upošteva en model. Drugače pa: https://www.forbes.com/sites/michaeltay...

kow ::

Kolikor razumem, tisto zgoraj ni bil "model", ampak dejanske prodajne stevilke.

Goody ::

Oh, po eskapadi v košarki, se mi s tabo res ne da. Če želiš lahko dejanske številke najdeš tudi sam. Ja, VW je v EU prehitel Teslo v prodaji BEV. VW je v 2021 v EU prodal 128K BEV in 171K PHEV

kow ::

Narobe sem te razumel... Ja, VW je v EU prodal vec BEV kot Tesla. Seveda, ce znas brati kontekst, je razvidno da Tesla pac nima proizvodnjih zmogljivosti v Evropi. Tako kot jih VW nima v ZDA.

Goody ::

O branju konteksta..., pogovarjamo se glede na utkjev link: PRODAJA ELEKTRIČNIH AVTOMOBILOV V EVROPI

p.s.: se opravičujem v naprej, ampak se res ne bom več pogovarjal s tabo. Imam občutek da povsod kjer naletim nate samo trolaš. Morda se motim, pa vendar sem se tako odločil.
««
958 / 1139
»»