» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
867 / 1184
»»

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:



A to misliš Fifth gear primerjavo med Model X navadno verzijo (obstajajo mnogo boljše) in E-tronom, kjer so E-tronu NAŠTIMALI launch control in sport model, Tesli pa ne?! Pa je še vseen Tesla zmagala, samo če bi test fer izvedli in dali launch control obema bi tesla zmagala veliko več.


Nisem gledal tako natancno, verjetno samo preletel. In tudi, ce je Tesla hitrejsa, se vedno vidim dolocene objektivne argumente za E-Trona. Ampak po spominu je bil "Flying lap", no praviloma je tako na Fifth gearu, potem ne speljujes.

Drugace ne vidim neke hude razlike med obema. Morda sem malo oldschool ampak mene nikoli ni motil kaksen liter razlike v porabi ali malo drugacen pospesek.


Kako ne vidiš razlik: Tesla model Y performance ima cca 2x močnejši motor od E-trona, Model y ima ful večji navor, hitrjše polnjenje, E-tron ima 28 % VEČJO porabo od tesle ipd ipd. Razlik je ogromno. Tesla model y (ali model 3 perfomance ali kater drug Tesla če ti je tak všeč) so mnogo boljši avtomobili od E-trona.

NEDOPUSTNO je v dannašnjih časih NALAŠČ povečevati porabo in delati neko fake rešetko, ki nima nobenega racionalnega namena kot pa samo to da veča porabo in slabša aerodinamiko. To je NEDOPUSTNO. Kot da bi se Audijevi inženirji norca delali iz ljudi..

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:



Pa kaj se ukvarjaš z sklopucalom od Zoeta, ki je konkurenca Cliotu? Pojdi testirat kakšen resen električni avto kot je MOdel 3 od Tesle pa boš videl da je stokrat boljš kot ker kol diesel ali bencinar. Električni pogon je tehnično superioren dizelskemu in bencinskemu, to je tehnično dejstvo.


Kam? Z veseljem! :D Samo predraga mi je in trenutno se ne zaupam kakovosti Tesle.


Poišči kakšnega lastnika modela 3 in ga prosi če gresta lahko eno vožnjo in mu prinesi six pack :D Ali pa vem da imaš testiranja v Avstriji in drugih državah, mogoče tudi v Sloveniji, poglej malo kje se da testirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Inovativnost in retro dizajn :
https://www.greencarreports.com/news/11...
:)


Zakaj bi delal retro električna sklopucala? To ni za današnjo dobo. Verjetno si kakšen starček v 60-tih ali 70t-tih letih in si navezan na neke retro neumnosti. Saj te bo minilo. Fake rešetke v današnjih časih so nesprejemljive ker povzročajo horrible aerodinamiko in višajo porabo v nebo, kar je nedopustno in popolnoma nepotrebno.

Bencinarji so morali imeti rešetko za hlajenje motorja, pri električnih fake rešetka ni potrebna in je neumnost brez primere!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Še Tesla model 3, ki je najcenejši v liniji Teslinih avtomobilov prehiti E-trona in to ZA FUULL, Model S in Model Y in X ga prehitijo pa še bolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Tesla je v zgornjem posnetku POMETLA s konkurenco v čisto vseh kategorijah in to kljub temu da je najcenejša :) (kar pove tudi v videu na koncu)

Sneznik ::



Kva je Tesla šišnla Ferarija :O Tesla šišnla ferarija za šalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Mikrohard ::

Ko berem to temo (pa zadnje čase res samo še preletim, ker preveč spamate), imam občutek, da tukaj kupujete avte samo za drag race in drkanje na številke. Dajte si že enkrat v glavo zabit, da številke in specifikacije niso edina pomembna stvar pri avtu... v bistvu so za večino ena najmanj pomembnih stvari.

Poleg tega pa primerjate e-Trona s Teslo 3 ali Teslo Y, kar je spet totalen bullshit. Seveda je Telsa 3 ali Tesla Y boljši nakup od e-Trona (pod pogojem, da kupuješ avto v tem rangu in imaš servis dovolj blizu, ali pa ti dol visi za servis). Ampak e-Tron pač ni v rangu Tesle 3/Y, temveč je v rangu Tesle X.... slednja pa objektivno gledano ni toliko boljša od e-Trona, da bi lahko opravičila svojo višjo ceno... v marsičem je pa tudi slabša.

To, da pa Tesla trenutno v rangu 3/Y nima konkurence, je pa dejstvo. Bo treba počakat na Polestar 2/3, VW ID.4, in podobne modele. Do takrat je pa v svojem segmentu top nakup.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Mikrohard je izjavil:

Ko berem to temo (pa zadnje čase res samo še preletim, ker preveč spamate), imam občutek, da tukaj kupujete avte samo za drag race in drkanje na številke. Dajte si že enkrat v glavo zabit, da številke in specifikacije niso edina pomembna stvar pri avtu... v bistvu so za večino ena najmanj pomembnih stvari.

Poleg tega pa primerjate e-Trona s Teslo 3 ali Teslo Y, kar je spet totalen bullshit. Seveda je Telsa 3 ali Tesla Y boljši nakup od e-Trona (pod pogojem, da kupuješ avto v tem rangu in imaš servis dovolj blizu, ali pa ti dol visi za servis). Ampak e-Tron pač ni v rangu Tesle 3/Y, temveč je v rangu Tesle X.... slednja pa objektivno gledano ni toliko boljša od e-Trona, da bi lahko opravičila svojo višjo ceno... v marsičem je pa tudi slabša.

To, da pa Tesla trenutno v rangu 3/Y nima konkurence, je pa dejstvo. Bo treba počakat na Polestar 2/3, VW ID.4, in podobne modele. Do takrat je pa v svojem segmentu top nakup.



Ni res kar praviš! Seveda so pomembne številke, kaj pa drugega bo?! A fake grill pri E-tronu na katerega si ga nekateri drkajo al kaj?

Model 3 je res malo manjši od E-trona. Ampak model Y pa je poponoma enak E-tronu. Model X je večji od E-trona!! E-Tron ima cca 1700 litrov pritljažnega prostora, Model X pa 2500 litrov.

E-tron je mnogo slabši od Modela Y ki je ekvivalenten avto. Staneta približno enako, model Y je celo 4 jurje cenejši od E-trona, ki je ekvivalenten po velikosti modelu Y.

E-tron je zanič avto z zanič izkoristkom, 28 % večjo porabo in 2x švohnej motorjem in ga v primerjavi z modelom Y zberejo samo tisti ki drkajo na fake rešetko pri E-tronu ali celo na samo znamko Audi kot tako. Njihov problem, bojo imeli pač v zameno za to zanič avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Vazelin ::

Tesli manjka en hatchback. To je dejstvo. Model3 je že kar velik avto.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Sneznik ::

Vazelin je izjavil:

Tesli manjka en hatchback. To je dejstvo. Model3 je že kar velik avto.


Jaz čakam da Tesla da ven Roadster 2.0. 1,8 sekunde do 100 km/h. To bo posekal vse na marketu. Pol bojo oni debili ki pravijo da električni pogon nima za burek končno zaprli gobec. Ker imajo narobe in globoko v sebi to tudi vejo. Verjetno orgazmirajo na ropot bencinarja. Neracionalno in neumno.

Že sedaj en družinski sedan od Tesle poseka praktično vse tudi najboljše bencinske dirkalne avte. Sedan od Tesle ki sploh v osnovi ni namenjen za dirkanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Mikrohard je izjavil:

Ko berem to temo (pa zadnje čase res samo še preletim, ker preveč spamate), imam občutek, da tukaj kupujete avte samo za drag race in drkanje na številke. Dajte si že enkrat v glavo zabit, da številke in specifikacije niso edina pomembna stvar pri avtu... v bistvu so za večino ena najmanj pomembnih stvari.

Poleg tega pa primerjate e-Trona s Teslo 3 ali Teslo Y, kar je spet totalen bullshit. Seveda je Telsa 3 ali Tesla Y boljši nakup od e-Trona (pod pogojem, da kupuješ avto v tem rangu in imaš servis dovolj blizu, ali pa ti dol visi za servis). Ampak e-Tron pač ni v rangu Tesle 3/Y, temveč je v rangu Tesle X.... slednja pa objektivno gledano ni toliko boljša od e-Trona, da bi lahko opravičila svojo višjo ceno... v marsičem je pa tudi slabša.

To, da pa Tesla trenutno v rangu 3/Y nima konkurence, je pa dejstvo. Bo treba počakat na Polestar 2/3, VW ID.4, in podobne modele. Do takrat je pa v svojem segmentu top nakup.


Drugače pa fora električnih ni samo veliko boljši performance, boljši pospeški in navor in tako naprej. Fora električnih je tudi 5-7x cenejše "gorivo" za vožjo! :) Skoraj nič vzdrževanja in stroškov za servise. Večja zanesljivost. Vsako jutr poln "tank" v domači garaži brez truda, tega ne zmoe noben bencinar in noben dizelaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Sneznik je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

Ko berem to temo (pa zadnje čase res samo še preletim, ker preveč spamate), imam občutek, da tukaj kupujete avte samo za drag race in drkanje na številke. Dajte si že enkrat v glavo zabit, da številke in specifikacije niso edina pomembna stvar pri avtu... v bistvu so za večino ena najmanj pomembnih stvari.

Poleg tega pa primerjate e-Trona s Teslo 3 ali Teslo Y, kar je spet totalen bullshit. Seveda je Telsa 3 ali Tesla Y boljši nakup od e-Trona (pod pogojem, da kupuješ avto v tem rangu in imaš servis dovolj blizu, ali pa ti dol visi za servis). Ampak e-Tron pač ni v rangu Tesle 3/Y, temveč je v rangu Tesle X.... slednja pa objektivno gledano ni toliko boljša od e-Trona, da bi lahko opravičila svojo višjo ceno... v marsičem je pa tudi slabša.

To, da pa Tesla trenutno v rangu 3/Y nima konkurence, je pa dejstvo. Bo treba počakat na Polestar 2/3, VW ID.4, in podobne modele. Do takrat je pa v svojem segmentu top nakup.


Drugače pa fora električnih ni samo veliko boljši performance, boljši pospeški in navor in tako naprej. Fora električnih je tudi 5-7x cenejše "gorivo" za vožjo! :) Skoraj nič vzdrževanja in stroškov za servise. Večja zanesljivost. Vsako jutr poln "tank" v domači garaži brez truda, tega ne zmoe noben bencinar in noben dizelaš.

Jap, ker zaenkrat ev izkoriscevalci nimajo gor obeseno drzavo in birokracijo, zanj placujejo revezi. Mimogrede danes v ZDA je benz ze pod 0.7usd galon, tj 15 evrocentov liter. Bo treba spet na kurilc, jebem ti lopovsko drzavo.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Sneznik je izjavil:

YT
Kva je Tesla šišnla Ferarija :O Tesla šišnla ferarija za šalo.

... a tole poezijo od športne vožnje si si že pogledal 8-)



So Porsche’s got:
A record lap in the fastest car at the Nurburgring
A record lap in the fastest road legal car at the Nurburgring
A record lap in the fastest 4 door EV car at the Nurburgring


... tukaj sem našel tudi nekaj Tesle>:D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

Ko berem to temo (pa zadnje čase res samo še preletim, ker preveč spamate), imam občutek, da tukaj kupujete avte samo za drag race in drkanje na številke. Dajte si že enkrat v glavo zabit, da številke in specifikacije niso edina pomembna stvar pri avtu... v bistvu so za večino ena najmanj pomembnih stvari.

Poleg tega pa primerjate e-Trona s Teslo 3 ali Teslo Y, kar je spet totalen bullshit. Seveda je Telsa 3 ali Tesla Y boljši nakup od e-Trona (pod pogojem, da kupuješ avto v tem rangu in imaš servis dovolj blizu, ali pa ti dol visi za servis). Ampak e-Tron pač ni v rangu Tesle 3/Y, temveč je v rangu Tesle X.... slednja pa objektivno gledano ni toliko boljša od e-Trona, da bi lahko opravičila svojo višjo ceno... v marsičem je pa tudi slabša.

To, da pa Tesla trenutno v rangu 3/Y nima konkurence, je pa dejstvo. Bo treba počakat na Polestar 2/3, VW ID.4, in podobne modele. Do takrat je pa v svojem segmentu top nakup.


Drugače pa fora električnih ni samo veliko boljši performance, boljši pospeški in navor in tako naprej. Fora električnih je tudi 5-7x cenejše "gorivo" za vožjo! :) Skoraj nič vzdrževanja in stroškov za servise. Večja zanesljivost. Vsako jutr poln "tank" v domači garaži brez truda, tega ne zmoe noben bencinar in noben dizelaš.

Jap, ker zaenkrat ev izkoriscevalci nimajo gor obeseno drzavo in birokracijo, zanj placujejo revezi. Mimogrede danes v ZDA je benz ze pod 0.7usd galon, tj 15 evrocentov liter. Bo treba spet na kurilc, jebem ti lopovsko drzavo.


Država suma sumarim več zapravi za nekoga ki vozi diesla ali bencinarja, kot za nekoga ki vozi električnega, tako da izkoriščevalci po tej logiki so lahko edinole DIZELAŠI IN BENCINARJI.

Kje je po 0,7usd na galono? Vir daj. Tudi če bi bil, je prvič kot privič to zato ker je cel svet v karanteni in je nafte preveč in je ne morejo prodat zadosti, to bo trajalo še mesec ali dva, pol bojo cene nazaj po prejšnjih ravneh. Drugič kot drugič pa to je še vedno dražje kot vožnja z električnim.

Ti kar pojdi na kurilec (ki je še vedno veliko dražji od vožnje z električnim btw), ko te bojo ustavili ta zeleni (carinarji) boš veselo vriskal!

codeMonkey ::

J.McLane je izjavil:


Sicer pa vse je v udobju, ima tudi Tesla Performance variante s tršim vzmetenjem, ki bi se bolje merile z E-Tronom na dirkališču.

Torej ne gre za Tesla vs. Audi na splošno, ampak vedno za točno določen primer modela avta, ki se ju primerja.


In ze osnovni je drazji od e-trona. V cem je point?

Point je v tem, da Tesla fanatiki tukaj zelijo pokazati kako je Audi se enkrat slabsi napram Tesli, ker pac niso sposobni narediti efektivnega pogona, uporabiti pravih baterij, zasnovati maske ipd. Ceprav ima Tesla realno doloceno prednost v pogonski tehniki, to ne pojasni zakaj stvari po nekaterih metrikah toliko odstopajo. Sam sem se vmesal v debato, ko sem izpostavil ravno to, da ni point v tem, ampak da najvecja odsotpanja prihajajo zaradi drugacnih pristopov k razvoju posameznih vozil.

Da je Audi dal prednost servisiranju in vzdrzevanju (menjava modulov), zanesljivosti in hitremu polnjenju je jasno takoj, ko pogledas malo bolj tehnicne prispevke o sami zasnovi baterije in vozila v osnovi. Tesla fanatiki to zavracajo kot izgovor in neznanje. Nihce pa se ne potrudi resno pokazati vsem ali je res kaj na tem. Lepijo se neke stevilke, podajajo "strokovne" trditve in to je to.

Ce pa malo pogledas z drugega zornega kota, stvari niso tako ocitne. Nekaj strani nazaj se je npr. omenjalo test na 1000 km. Evo, Bjorn je naredil nekaj testov:



https://longtailpipe.com/2019/10/31/tes...

V tem testu, pa ceprav vprasanje koliko je smiseln za vecino, meni zgledajo podatki za tak SUV dobro. Celo v primerjavi z model 3. Ja, ima manjsi range in izkoristek, ampak v sami osnovi ta ni bil prioriteta za e-trona. Razen ce kar verjamem raznim Sneznikom, da Audi ne zna razviti aeordinamicnega vozila. Jaz trdim, da ga niso hoteli, ker pri Audiju ne vidijo, da bi bilo to kupcu njihovega SUVa toliko pomembno.

In, ce bi vsaj priblizno zelel dobiti obcutek, koliko je slabsi izkoristek tukaj zaradi slabega razvoja pogonskega sistema, ki ga pri Tesli tako obvladajo, je primerjava glede na zracni upor in tezo z model x najboljse kar je na voljo. Iz nekoliko vecje porabe za e-tron, ko imas v mislih tudi slabsi koeficient upora, ni ravno ocitno, da je Tesla boljsa od e-trona za nekaj deset odstotkov, kot bi tukaj nekateri radi pokazali.

Cas bo pa pokazal kako je z zanesljivostjo, ko se bodo enkrat tega ustrezno lotile neodvisne organizacije.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

YT
Kva je Tesla šišnla Ferarija :O Tesla šišnla ferarija za šalo.

... a tole poezijo od športne vožnje si si že pogledal 8-)



So Porsche’s got:
A record lap in the fastest car at the Nurburgring
A record lap in the fastest road legal car at the Nurburgring
A record lap in the fastest 4 door EV car at the Nurburgring


... tukaj sem našel tudi nekaj Tesle>:D



To da en družinski sedan Tesla model S P100D poseka praktično vse dirkalne bencinarje, pa sploh za dirkat ni namenjen je sramota za bencinski pogon. Sicer pa počakaj na Teslo Roadster 2.0 ;) Električni pogon je superioren z superiorno karakeristiko moči in navora v primerjavi z bencinarjem ali dieslom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Sicer pa vse je v udobju, ima tudi Tesla Performance variante s tršim vzmetenjem, ki bi se bolje merile z E-Tronom na dirkališču.

Torej ne gre za Tesla vs. Audi na splošno, ampak vedno za točno določen primer modela avta, ki se ju primerja.


In ze osnovni je drazji od e-trona. V cem je point?

Point je v tem, da Tesla fanatiki tukaj zelijo pokazati kako je Audi se enkrat slabsi napram Tesli, ker pac niso sposobni narediti efektivnega pogona, uporabiti pravih baterij, zasnovati maske ipd. Ceprav ima Tesla realno doloceno prednost v pogonski tehniki, to ne pojasni zakaj stvari po nekaterih metrikah toliko odstopajo. Sam sem se vmesal v debato, ko sem izpostavil ravno to, da ni point v tem, ampak da najvecja odsotpanja prihajajo zaradi drugacnih pristopov k razvoju posameznih vozil.

Da je Audi dal prednost servisiranju in vzdrzevanju (menjava modulov), zanesljivosti in hitremu polnjenju je jasno takoj, ko pogledas malo bolj tehnicne prispevke o sami zasnovi baterije in vozila v osnovi. Tesla fanatiki to zavracajo kot izgovor in neznanje. Nihce pa se ne potrudi resno pokazati vsem ali je res kaj na tem. Lepijo se neke stevilke, podajajo "strokovne" trditve in to je to.

Ce pa malo pogledas z drugega zornega kota, stvari niso tako ocitne. Nekaj strani nazaj se je npr. omenjalo test na 1000 km. Bjorn je naredil nekaj testov:



https://longtailpipe.com/2019/10/31/tes...

V tem testu, pa ceprav vprasanje koliko je smiseln za vecino, meni zgledajo podatki za tak SUV dobro. Celo v primerjavi z model 3. Ja, ima manjsi range in izkoristek, ampak v sami osnovi ta ni bil prioriteta za e-trona. Razen ce kar verjamem raznim Sneznikom, da Audi ne zna razviti aeordinamicnega vozila. Jaz trdim, da ga niso hoteli, ker pri Audiju ne vidijo, da bi bilo to kupcu njihovega SUVa toliko pomembno.

In, ce bi vsaj priblizno zelel dobiti obcutek, koliko je slabsi izkoristek tukaj zaradi slabega razvoja pogonskega sistema, ki ga pri Tesli tako obvladajo, je primerjava glede na zracni upor in tezo z model x najboljse kar je na voljo. Iz nekoliko vecje porabe za e-tron, ko imas v mislih tudi slabsi koeficient upora, ni ravno ocitno, da je Tesla boljsa od e-trona za nekaj deset odstotkov, kot bi tukaj nekateri radi pokazali.

Cas bo pa pokazal kako je z zanesljivostjo, ko se bodo enkrat tega ustrezno lotile neodvisne organizacije.


Tesla model Y long range performance (!! čak bom še enkrat napisal da ne boš spregledal: ipsilon!) je za 4 jurje cenejši od E-trona in enako velik avto! Ima 2x močnejši motor, je 2x hitrejši pri pospeševanju na 100 km, razlike dobesedno kot noč in dan. Porabi tretjino manj energije. Doseg ima skoraj 2x večji. Polni se hitreje. Ima mnogo večji navor ipd. ipd.

Če bi bili Audijini inženirji kaj vredni bi naredili aerodinamičen avto ne pa gor tlačili eno fake rešetko da je pol ja izkoristek in aerodinamičnost v pizdi. Kot da bi se norca delal iz okolja, iz ljudi, iz vsega!?

Pri tesli so sposobni in SO NAREDILI boljši pogon z BOLJŠIMI NCA baterijami. Fake rešetke pa res niso delali ker niso blesavi logično.

Če niso HOTELI razviti bolj učinkovitega pogona? NJIHOV PROBLEM! Tlačit eno fake rešetko in se norca delat iz ljudi?! Da je ja pol izkoristek E-trona v pizdi.

Daj ti men povej kaj ma tam pri E-tronu fake rešetka za delat?! KVA ma to tm za delat? To je NEDOPUSTNO metanje energije skozi okno. To je totalen kretenizem že z okoljskega vidika.

Dejtvo je da E-tron porabja 28 % VEČ kot pa primerljivo veliko model Y pri Tesli. Ima 2 švohnej motor, manj navora, skratka vse ima slabše.

Videz pa NE SME biti izgovor za horrible izkoristek E-trona. Po Bjordovem teste na 100 km je zmagala Tesla. Če bi primerjal z model Y, ki je bolj učinkovit od X in se fila hitreje bi tudi zmagala Tesla. Tesla je na testu zmagala tudi če si bili pogoji nefer ker so Teslo testirali pri nižji temperaturi. Pa je še vedno zmagala. In nisem Tesla fanatik, mene zanima samo resnica. In trenutno so Teslini avtomobili najboljši. Ko in če temu kdaj ne bo več tako, bom jaz prvi ki bo to povedal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Sicer pa vse je v udobju, ima tudi Tesla Performance variante s tršim vzmetenjem, ki bi se bolje merile z E-Tronom na dirkališču.

Torej ne gre za Tesla vs. Audi na splošno, ampak vedno za točno določen primer modela avta, ki se ju primerja.


In ze osnovni je drazji od e-trona. V cem je point?

Point je v tem, da Tesla fanatiki tukaj zelijo pokazati kako je Audi se enkrat slabsi napram Tesli, ker pac niso sposobni narediti efektivnega pogona, uporabiti pravih baterij, zasnovati maske ipd. Ceprav ima Tesla realno doloceno prednost v pogonski tehniki, to ne pojasni zakaj stvari po nekaterih metrikah toliko odstopajo. Sam sem se vmesal v debato, ko sem izpostavil ravno to, da ni point v tem, ampak da najvecja odsotpanja prihajajo zaradi drugacnih pristopov k razvoju posameznih vozil.

Da je Audi dal prednost servisiranju in vzdrzevanju (menjava modulov), zanesljivosti in hitremu polnjenju je jasno takoj, ko pogledas malo bolj tehnicne prispevke o sami zasnovi baterije in vozila v osnovi. Tesla fanatiki to zavracajo kot izgovor in neznanje. Nihce pa se ne potrudi resno pokazati vsem ali je res kaj na tem. Lepijo se neke stevilke, podajajo "strokovne" trditve in to je to.

Ce pa malo pogledas z drugega zornega kota, stvari niso tako ocitne. Nekaj strani nazaj se je npr. omenjalo test na 1000 km. Bjorn je naredil nekaj testov:



https://longtailpipe.com/2019/10/31/tes...

V tem testu, pa ceprav vprasanje koliko je smiseln za vecino, meni zgledajo podatki za tak SUV dobro. Celo v primerjavi z model 3. Ja, ima manjsi range in izkoristek, ampak v sami osnovi ta ni bil prioriteta za e-trona. Razen ce kar verjamem raznim Sneznikom, da Audi ne zna razviti aeordinamicnega vozila. Jaz trdim, da ga niso hoteli, ker pri Audiju ne vidijo, da bi bilo to kupcu njihovega SUVa toliko pomembno.

In, ce bi vsaj priblizno zelel dobiti obcutek, koliko je slabsi izkoristek tukaj zaradi slabega razvoja pogonskega sistema, ki ga pri Tesli tako obvladajo, je primerjava glede na zracni upor in tezo z model x najboljse kar je na voljo. Iz nekoliko vecje porabe za e-tron, ko imas v mislih tudi slabsi koeficient upora, ni ravno ocitno, da je Tesla boljsa od e-trona za nekaj deset odstotkov, kot bi tukaj nekateri radi pokazali.

Cas bo pa pokazal kako je z zanesljivostjo, ko se bodo enkrat tega ustrezno lotile neodvisne organizacije.


Tesla model Y long range performance (!! čak bom še enkrat napisal da ne boš spregledal: ipsilon!) je za 4 jurje cenejši od E-trona in enako velik avto! Ima 2x močnejši motor, je 2x hitrejši pri pospeševanju na 100 km, razlike dobesedno kot noč in dan. Porabi tretjino manj energije. Doseg ima skoraj 2x večji. Polni se hitreje. Ima mnogo večji navor ipd. ipd.

Če bi bili Audijini inženirji kaj vredni bi naredili aerodinamičen avto ne pa gor tlačili eno fake rešetko da je pol ja izkoristek in aerodinamičnost v pizdi.

Pri tesli so spobni in SO NAREDILI boljši pogon z BOLJŠIMI NCA baterijami. Fake rešetke pa res niso delali ker niso blesavi ločigčno.

Če niso HOTELI razviti bolj učinkovitega pogona? NJIHOV PROBLEM! Tlačit eno fake rešetko in se norca delat iz ljudi?! Da je ja pol izkoristek E-trona v pizdi.

Daj ti men povej kaj ma tam pri E-tronu fake rešetka za delat?! KVA ma to tm za delat? To je NEDOPUSTNO metanje energije skozi okno. To je totalen kretenizem že z okoljskega vidika.

Dejtvo je da E-tron porabja 28 % VEČ kot pa primerljivo veliko model Y pri Tesli. Ima 2 švohnej motor, manj navora, skratka vse ima slabše.

Videz pa NE SME biti izgovor za horrible izkoristek E-trona. Po Bjordovem teste na 100 km je zmagala Tesla. Če bi primerjal z model Y, ki je bolj učinkovit od X in se fila hitreje bi tudi zmagala Tesla. Tesla je na testu zmagala tudi če si bili pogoji nefer ker so Teslo testirali pri nižji temperaturi. Pa je še vedno zmagala.


Sem ti ze rekel, da je kolo se boljse od Tesle. Si v formi, je bistveno bolj ucinkovito prevozno sredstvo. Slabosti Tesle ne smejo biti izgovor in je to totalen kretenizem ze z okoljskega vidika.

Ce bi bili Teslini inzenirji kaj vredni, bi delali e-kolesa :)

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Sicer pa vse je v udobju, ima tudi Tesla Performance variante s tršim vzmetenjem, ki bi se bolje merile z E-Tronom na dirkališču.

Torej ne gre za Tesla vs. Audi na splošno, ampak vedno za točno določen primer modela avta, ki se ju primerja.


In ze osnovni je drazji od e-trona. V cem je point?

Point je v tem, da Tesla fanatiki tukaj zelijo pokazati kako je Audi se enkrat slabsi napram Tesli, ker pac niso sposobni narediti efektivnega pogona, uporabiti pravih baterij, zasnovati maske ipd. Ceprav ima Tesla realno doloceno prednost v pogonski tehniki, to ne pojasni zakaj stvari po nekaterih metrikah toliko odstopajo. Sam sem se vmesal v debato, ko sem izpostavil ravno to, da ni point v tem, ampak da najvecja odsotpanja prihajajo zaradi drugacnih pristopov k razvoju posameznih vozil.

Da je Audi dal prednost servisiranju in vzdrzevanju (menjava modulov), zanesljivosti in hitremu polnjenju je jasno takoj, ko pogledas malo bolj tehnicne prispevke o sami zasnovi baterije in vozila v osnovi. Tesla fanatiki to zavracajo kot izgovor in neznanje. Nihce pa se ne potrudi resno pokazati vsem ali je res kaj na tem. Lepijo se neke stevilke, podajajo "strokovne" trditve in to je to.

Ce pa malo pogledas z drugega zornega kota, stvari niso tako ocitne. Nekaj strani nazaj se je npr. omenjalo test na 1000 km. Bjorn je naredil nekaj testov:



https://longtailpipe.com/2019/10/31/tes...

V tem testu, pa ceprav vprasanje koliko je smiseln za vecino, meni zgledajo podatki za tak SUV dobro. Celo v primerjavi z model 3. Ja, ima manjsi range in izkoristek, ampak v sami osnovi ta ni bil prioriteta za e-trona. Razen ce kar verjamem raznim Sneznikom, da Audi ne zna razviti aeordinamicnega vozila. Jaz trdim, da ga niso hoteli, ker pri Audiju ne vidijo, da bi bilo to kupcu njihovega SUVa toliko pomembno.

In, ce bi vsaj priblizno zelel dobiti obcutek, koliko je slabsi izkoristek tukaj zaradi slabega razvoja pogonskega sistema, ki ga pri Tesli tako obvladajo, je primerjava glede na zracni upor in tezo z model x najboljse kar je na voljo. Iz nekoliko vecje porabe za e-tron, ko imas v mislih tudi slabsi koeficient upora, ni ravno ocitno, da je Tesla boljsa od e-trona za nekaj deset odstotkov, kot bi tukaj nekateri radi pokazali.

Cas bo pa pokazal kako je z zanesljivostjo, ko se bodo enkrat tega ustrezno lotile neodvisne organizacije.


Tesla model Y long range performance (!! čak bom še enkrat napisal da ne boš spregledal: ipsilon!) je za 4 jurje cenejši od E-trona in enako velik avto! Ima 2x močnejši motor, je 2x hitrejši pri pospeševanju na 100 km, razlike dobesedno kot noč in dan. Porabi tretjino manj energije. Doseg ima skoraj 2x večji. Polni se hitreje. Ima mnogo večji navor ipd. ipd.

Če bi bili Audijini inženirji kaj vredni bi naredili aerodinamičen avto ne pa gor tlačili eno fake rešetko da je pol ja izkoristek in aerodinamičnost v pizdi.

Pri tesli so spobni in SO NAREDILI boljši pogon z BOLJŠIMI NCA baterijami. Fake rešetke pa res niso delali ker niso blesavi ločigčno.

Če niso HOTELI razviti bolj učinkovitega pogona? NJIHOV PROBLEM! Tlačit eno fake rešetko in se norca delat iz ljudi?! Da je ja pol izkoristek E-trona v pizdi.

Daj ti men povej kaj ma tam pri E-tronu fake rešetka za delat?! KVA ma to tm za delat? To je NEDOPUSTNO metanje energije skozi okno. To je totalen kretenizem že z okoljskega vidika.

Dejtvo je da E-tron porabja 28 % VEČ kot pa primerljivo veliko model Y pri Tesli. Ima 2 švohnej motor, manj navora, skratka vse ima slabše.

Videz pa NE SME biti izgovor za horrible izkoristek E-trona. Po Bjordovem teste na 100 km je zmagala Tesla. Če bi primerjal z model Y, ki je bolj učinkovit od X in se fila hitreje bi tudi zmagala Tesla. Tesla je na testu zmagala tudi če si bili pogoji nefer ker so Teslo testirali pri nižji temperaturi. Pa je še vedno zmagala.


Sem ti ze rekel, da je kolo se boljse od Tesle. Si v formi, je bistveno bolj ucinkovito prevozno sredstvo. Slabosti Tesle ne smejo biti izgovor in je to totalen kretenizem ze z okoljskega vidika.


Kolo ni boljše od Tesle ker si s kolesom mnogo počasnejši in rabiš mnogo več truda da prispeš na cilj. Ne delaj se debila. Podobno primerjaj z podobnim: Model y primerjaj z E-tronom. E-tron je sklopucalo od avta v primerjavi z model Y, ki ga pokosi čisto v vseh specifikacijah. Teslini inženirji so glede na pokazano 10x bolj spodobni od inženirjev E-trona.

Moreš biti pa res uber debil da greš na modern električen avto tlačit gor eno fake popolnoma nepotrebno rešetko ki ne služi ničemer! Da je ja pol poraba v pizdi. Nespodobnost Audija ne pozna meja. Da imajo kupci E-trona brain damage da izberejo mnogo slabši in celo 4 jurje avto od modela Y in si ga drkajo na fake rešetko E-trona pa smo tako ali tako že ugotovili. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Zakaj bi primerjal SUV s CUV? Prednosti in slabosti enega ter drugega so precej jasne. Ce kdo kaj pokosi na Kamenjaku, je to zagotovo Model Y, ja.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Zakaj bi primerjal SUV s CUV? Prednosti in slabosti enega ter drugega so precej jasne. Ce kdo kaj pokosi na Kamenjaku, je to zagotovo Model Y, ja.

Oba sta SUV-a. Kaj je prednostnost E-trona v primerjavi z modelom Y? No povej? Pravilen odgovor je POPOLNOMA NIČ :) E-tron nima prednosti nobene.

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Zakaj bi primerjal SUV s CUV? Prednosti in slabosti enega ter drugega so precej jasne. Ce kdo kaj pokosi na Kamenjaku, je to zagotovo Model Y, ja.

Oba sta SUV-a. Kaj je prednostnost E-trona v primerjavi z modelom Y? No povej? Pravilen odgovor je POPOLNOMA NIČ :) E-tron nima prednosti nobene.


Kakšnen z brain damage bo mogoče rekel da je prednost FAKE rešetka vzpredaj pri E-tronu na katero orgazmira, amapk objektivno je fake rešetka popolnoma nepotreben debilizem, ki ti v nulo zjebe aerodinamiko.

Torej edina prednost E-trona je fake rešetka, pa še to samo če si spolni iztirjenec.

Mislim resno kaj se Audi norca dela? A to je kkššn inženir se lotumodeliranja lupine v solidworksu pa je mal kopiral od ostalih dizeslkih Audijev in je mal UPS ponesreč pozabu reštetke zbrisat al kaj?! Pa kdo se zdej kje norca dela?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:


Oba sta SUV-a. Kaj je prednostnost E-trona v primerjavi z modelom Y? No povej? Pravilen odgovor je POPOLNOMA NIČ :) E-tron nima prednosti nobene.


Da je res SUV :)

DamijanD ::

Sneznik se sam Bjorn je bil ves navdušen nad zvokom zapiranja vrat - je rekel, da to je pa Audi stil :D

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Oba sta SUV-a. Kaj je prednostnost E-trona v primerjavi z modelom Y? No povej? Pravilen odgovor je POPOLNOMA NIČ :) E-tron nima prednosti nobene.


Da je res SUV :)


Ja, oba sta SUV-a. Sicer pa nima veze kako stvar poimenuješ: obadva sta enake velikosti (modely y je celo malo večji) in se uporabljata za enak namen. To je vsa zgodba.

DamijanD je izjavil:

Sneznik se sam Bjorn je bil ves navdušen nad zvokom zapiranja vrat - je rekel, da to je pa Audi stil :D



Hahah, kar Bjorn reče to drži! Evo ena in edina prednost pa le je: zvok zapiranja vrat :)) V čisto vsem ostalem pa model Y prekosi E-trona. 8-) Kdor pa samo zaradi zvoka zapiranja vrat kupi Audija je pa seveda hipotetični debil :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Gone ::

Tale snežko je pa warpi na koki zgleda...

Gregor P ::

Sneznik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

YT
Kva je Tesla šišnla Ferarija :O Tesla šišnla ferarija za šalo.

... a tole poezijo od športne vožnje si si že pogledal 8-)



So Porsche’s got:
A record lap in the fastest car at the Nurburgring
A record lap in the fastest road legal car at the Nurburgring
A record lap in the fastest 4 door EV car at the Nurburgring


... tukaj sem našel tudi nekaj Tesle>:D



To da en družinski sedan Tesla model S P100D poseka praktično vse dirkalne bencinarje, pa sploh za dirkat ni namenjen je sramota za bencinski pogon. Sicer pa počakaj na Teslo Roadster 2.0 ;) Električni pogon je superioren z superiorno karakeristiko moči in navora v primerjavi z bencinarjem ali dieslom.

... LOL in pol je prešaltal kar na bencinarje:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mikrohard ::

Sneznik je izjavil:

Ni res kar praviš! Seveda so pomembne številke, kaj pa drugega bo?! A fake grill pri E-tronu na katerega si ga nekateri drkajo al kaj?

Model 3 je res malo manjši od E-trona. Ampak model Y pa je poponoma enak E-tronu. Model X je večji od E-trona!! E-Tron ima cca 1700 litrov pritljažnega prostora, Model X pa 2500 litrov.

E-tron je mnogo slabši od Modela Y ki je ekvivalenten avto. Staneta približno enako, model Y je celo 4 jurje cenejši od E-trona, ki je ekvivalenten po velikosti modelu Y.

E-tron je zanič avto z zanič izkoristkom, 28 % večjo porabo in 2x švohnej motorjem in ga v primerjavi z modelom Y zberejo samo tisti ki drkajo na fake rešetko pri E-tronu ali celo na samo znamko Audi kot tako. Njihov problem, bojo imeli pač v zameno za to zanič avto.

Ti ga primerjaš z Model Y, kar je pač bullshit. Seveda bo imel večjo porabo, če je pa večji avto. Pa ne moreš primerjat porabo e-Trona z avtom, ki je 30cm krajši, 5 centimetrov ožji in 10 centimetrov nižji. To ni isti rang avta... ne glede na velikost prtljažnika.

Sicer pa... e-Trona lahko kupiš takoj. Tesla Y bo v Evropi šele enkrat naslednje leto (če jim bo do takrat uspelo zalaufat tovarno v Nemčiji). Naslednje leto bo pa na trgu tudi VW ID.4, ki bo direktni konkurent Model 3/Y.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Gone je izjavil:

Tale snežko je pa warpi na koki zgleda...



Hahahahahah, that's actually kinda funny, not gonna lie xD Vem pa d ti gre v nos ker so diesli in bencinarju inferiorni električnim ;)

K0l1br1 ::

Če bi bilo še več tehnike, pa manj žaljenja, bi bilo thumbs up!

Sneznik ::

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

YT
Kva je Tesla šišnla Ferarija :O Tesla šišnla ferarija za šalo.

... a tole poezijo od športne vožnje si si že pogledal 8-)



So Porsche’s got:
A record lap in the fastest car at the Nurburgring
A record lap in the fastest road legal car at the Nurburgring
A record lap in the fastest 4 door EV car at the Nurburgring


... tukaj sem našel tudi nekaj Tesle>:D



To da en družinski sedan Tesla model S P100D poseka praktično vse dirkalne bencinarje, pa sploh za dirkat ni namenjen je sramota za bencinski pogon. Sicer pa počakaj na Teslo Roadster 2.0 ;) Električni pogon je superioren z superiorno karakeristiko moči in navora v primerjavi z bencinarjem ali dieslom.

... LOL in pol je prešaltal kar na bencinarje:P



Velja za oboje, tako bencinarji kot diesli imajo INFERIORNO karakteristiko moči in navora napram električnim. Poglej si karakteristike. Karakteriskika moči in navora v odvisnosti od obratov motorja električnih avtov je superiorna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Vazelin ::

teme, v katerih je sodeloval Sneznik: Zakaj so električni avtomobili prava stvar
:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Sneznik ::

Vazelin je izjavil:

teme, v katerih je sodeloval Sneznik: Zakaj so električni avtomobili prava stvar
:D


To je zato, ker so dejansko električni avti najbolj pomembna tema :P xD

J.McLane ::

Mikrohard je izjavil:


Ti ga primerjaš z Model Y, kar je pač bullshit. Seveda bo imel večjo porabo, če je pa večji avto. Pa ne moreš primerjat porabo e-Trona z avtom, ki je 30cm krajši, 5 centimetrov ožji in 10 centimetrov nižji. To ni isti rang avta... ne glede na velikost prtljažnika.

Sicer pa... e-Trona lahko kupiš takoj. Tesla Y bo v Evropi šele enkrat naslednje leto (če jim bo do takrat uspelo zalaufat tovarno v Nemčiji). Naslednje leto bo pa na trgu tudi VW ID.4, ki bo direktni konkurent Model 3/Y.


Model Y je 15 cm krajši od e-Trona (4,75 vs. 4,9 m), medosna pa celih 3 cm krajša. Ko greš gledat notranje dimenzije pa praktično ni razlike ima Model Y veliko bolje izkoriščen notranji prostor. Model X je pa 15 cm daljši od e-Trona, je pa kao fer prmerjava? Ali rečeš da so to trije različni neprimerljivi avti, ali pa primerjaš vse tri med sabo in se zavedaš kaj primerjaš.

Argument da ga danes ne moreš kupit je bolj slaba tolažba za e-Trona in njegovo prodajo v naslednjih mesecih/letih.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Sneznik ::

Mikrohard je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Ni res kar praviš! Seveda so pomembne številke, kaj pa drugega bo?! A fake grill pri E-tronu na katerega si ga nekateri drkajo al kaj?

Model 3 je res malo manjši od E-trona. Ampak model Y pa je poponoma enak E-tronu. Model X je večji od E-trona!! E-Tron ima cca 1700 litrov pritljažnega prostora, Model X pa 2500 litrov.

E-tron je mnogo slabši od Modela Y ki je ekvivalenten avto. Staneta približno enako, model Y je celo 4 jurje cenejši od E-trona, ki je ekvivalenten po velikosti modelu Y.

E-tron je zanič avto z zanič izkoristkom, 28 % večjo porabo in 2x švohnej motorjem in ga v primerjavi z modelom Y zberejo samo tisti ki drkajo na fake rešetko pri E-tronu ali celo na samo znamko Audi kot tako. Njihov problem, bojo imeli pač v zameno za to zanič avto.

Ti ga primerjaš z Model Y, kar je pač bullshit. Seveda bo imel večjo porabo, če je pa večji avto. Pa ne moreš primerjat porabo e-Trona z avtom, ki je 30cm krajši, 5 centimetrov ožji in 10 centimetrov nižji. To ni isti rang avta... ne glede na velikost prtljažnika.

Sicer pa... e-Trona lahko kupiš takoj. Tesla Y bo v Evropi šele enkrat naslednje leto (če jim bo do takrat uspelo zalaufat tovarno v Nemčiji). Naslednje leto bo pa na trgu tudi VW ID.4, ki bo direktni konkurent Model 3/Y.



To ni res kar govoriš! Nič ni bullshit, bullshit je tvoje LAŽNIVO nakladanje.

Tesla model Y:
Dimensions and Weight
Length 4751 mm
Width 1921 mm
Height 1624 mm

Audi E-tron:

Dimensions and Weight
Length 4901 mm
Width 1935 mm
Height 1616 mm


Tesla je ŠIRŠA (ne ožja kot napačno navajaš) in DALJŠA (spet napačno navajaš). Dolžina pa je krajša samo za 15 cm (spet napačno navajaš!). Tesla ima tudi mnogo večji pritljažnik in je višja (spez napačno navajaš).

Tesla model Y in e-tron sta primerljiva avta po velikosti. S tem da je Model Y mnogo boljši, 2x močnejš motor, ful ful več navora, 2x daljši doseg (!), hitejše polnjenje, 30 % manjša poraba, dostop do vseh teslinih superchargerjev ki jih Audi nima, boljše NCA baterije z daljšo življensko dobo ipd. ipd. Tega je še mnogo. E-tron je sklopucalo od avta v primerjavi z modelom Y.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Gone je izjavil:

Tale snežko je pa warpi na koki zgleda...


Sej vem kaj te matra: ti bi rad da avto dela ropota k da se je lihkar sosedov joža iz šlale z traktorjem ven zapelju! In si zato da ima avto ropota k svina pripravljen plačevati 5x več za gorivo in dobiti mnogo slabši avto z slabšimi pospeški in voznimi lastnostmi. Zato da ja pol folk v mestih ne more spat ponoč. Nič ne bo lojze!

Če hočeš hrup si posnami zvok ferarija pa si ga na slušalkah navijej med vožnjo kolikor te je volja, druge pa ne posiljuj s svojim sranjem. Če maš pa rad izpušne pline, jih pa napelji v svojo dnevno sobo in jih vohaj kolikor te je volja, zaradi mene do smrti. Ne pa da v to ostale siliš, iztirjenec. xD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Sneznik je izjavil:

Mikrohard je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Ni res kar praviš! Seveda so pomembne številke, kaj pa drugega bo?! A fake grill pri E-tronu na katerega si ga nekateri drkajo al kaj?

Model 3 je res malo manjši od E-trona. Ampak model Y pa je poponoma enak E-tronu. Model X je večji od E-trona!! E-Tron ima cca 1700 litrov pritljažnega prostora, Model X pa 2500 litrov.

E-tron je mnogo slabši od Modela Y ki je ekvivalenten avto. Staneta približno enako, model Y je celo 4 jurje cenejši od E-trona, ki je ekvivalenten po velikosti modelu Y.

E-tron je zanič avto z zanič izkoristkom, 28 % večjo porabo in 2x švohnej motorjem in ga v primerjavi z modelom Y zberejo samo tisti ki drkajo na fake rešetko pri E-tronu ali celo na samo znamko Audi kot tako. Njihov problem, bojo imeli pač v zameno za to zanič avto.

Ti ga primerjaš z Model Y, kar je pač bullshit. Seveda bo imel večjo porabo, če je pa večji avto. Pa ne moreš primerjat porabo e-Trona z avtom, ki je 30cm krajši, 5 centimetrov ožji in 10 centimetrov nižji. To ni isti rang avta... ne glede na velikost prtljažnika.

Sicer pa... e-Trona lahko kupiš takoj. Tesla Y bo v Evropi šele enkrat naslednje leto (če jim bo do takrat uspelo zalaufat tovarno v Nemčiji). Naslednje leto bo pa na trgu tudi VW ID.4, ki bo direktni konkurent Model 3/Y.



To ni res kar govoriš! Nič ni bullshit, bullshit je tvoje LAŽNIVO nakladanje.

Tesla model Y:
Dimensions and Weight
Length 4751 mm
Width 1921 mm
Height 1624 mm

Audi E-tron:

Dimensions and Weight
Length 4901 mm
Width 1935 mm
Height 1616 mm


Tesla je ŠIRŠA (ne ožja kot napačno navajaš) in DALJŠA (spet napačno navajaš). Dolžina pa je krajša samo za 15 cm (spet napačno navajaš!). Tesla ima tudi mnogo večji pritljažnik in je višja (spez napačno navajaš).

Tesla model Y in e-tron sta primerljiva avta po velikosti. S tem da je Model Y mnogo boljši, 2x močnejš motor, ful ful več navora, 2x daljši doseg (!), hitejše polnjenje, 30 % manjša poraba, dostop do vseh teslinih superchargerjev ki jih Audi nima, boljše NCA baterije z daljšo življensko dobo ipd. ipd. Tega je še mnogo. E-tron je sklopucalo od avta v primerjavi z modelom Y.



Model Y je širši in VIŠJI *** (typo iz prejšnega posta, preden se kakšen v to vpikne). Dolžine je pa sam 15 cm razlike. Avta sta popolnoma primerljiva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Nic ni primerljivo ker je Y trenutno najbolj grd suv/avto na trgu.

Vazelin ::

valvo: drži se TDIja:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Nic ni primerljivo ker je Y trenutno najbolj grd suv/avto na trgu.


Model Y je seksi AF. Ti si grd v duši, ne pa model Y.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Poleg tega da je najbolj grd avto v zadnjih 20+ let (le multipla je tam tam), je se slabse narejen kot legendarni jugec.

Hihi. :))

Valvoline ::

Jaooo

;((

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Poleg tega da je najbolj grd avto v zadnjih 20+ let (le multipla je tam tam), je se slabse narejen kot legendarni jugec.

Hihi. :))


Grd si ti, ne pa model Y. Hihi :)) . To so malenkosti, ki jih imajo VSI avtomobilski proizvajalci prvih par mesecev produkcije. Tudi Tesla je popravila te malenkosti.







Pri E-tronu: Door gets stuck and doesn't OPEN!!!, key is not detected!! charger gets stuck!!, possible short circuit! ;(( Ipd. ipd. E-tron ima tega mnogo. Pri E-tronu je celo tako resno da ima recall celo, Model Y ga nima..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

...Tesla should include a hammer as free gift or even better as mandatory tesla equipment so idiots who buy that alcoholics and junkeez made crap can do a proper body job themselves. First on the car, then on their big hollow headz...
:))

Sneznik ::

Kar delaj se še večjega debila kot že si. Teslo kupijo pametni ljudje. Ljudje ki si ga drkajo na Audijevo fake rešetko, ki je tam samo zato da zbija izkoristek, pa so že po definiciji neumni ;) Fake rešetka na električnem avtu, pa sej ni dizel pizda da jo bi rabu. Al je to en inženir v Audiju pozabu zbirisat v Solidworksu ko je kopiral dizajn al kva pizda?! Pa kdo se tuki zdej iz kupcev norca dela? Poglej sploh se ne da odklopiti polnilca da je avto JA NEUPORABEN še bolj kot je že tako zanič. Vrata se zataknejo in se ne morejo odpret in sploh ven ne moreš!!! ;(( E-tron ima mnogo več teh problemov kot Tesla. Pomisli preden ven mečeš svoje kretenizme.

Many things wrong with the AUDI eTron



Hihi :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Vazelin ::

Dame in gospodje. Valvoline, ljubitelj mehke plastike v notranjosti, prekrasnega zvoka zapiranja vrat in natančnih razmakov med sestavnimi deli karoserije.>:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Sneznik ::

Vazelin je izjavil:

Dame in gospodje. Valvoline, ljubitelj mehke plastike v notranjosti, prekrasnega zvoka zapiranja vrat in natančnih razmakov med sestavnimi deli karoserije.>:D


In ljubitelj zataknjenih polnilcev, ter zataknjenih vrat da še ven ne moreš. Ker ne more ven k ženi, je prisiljen ostat v avtu preko noči kjer si ga drka na Audijevo fake rešetko. Rajca ga tudi švoh motor, slab doseg in oduren izkoristek. Ter ljubitelj vpoklicev zaradi slabega tesnila da voda vdira direktno v charge port in povzroči kratek stik >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Ne me jebat, ce mi licar *spaca* avto z taksnimi falinami ga direkt nokautiram. Tle pa neumne ovce kar tiho. Kar v salon jim direkt zabijem tako skrupucalo, ups ni salona jbg. Bee bee bee....

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Ne me jebat, ce mi licar *spaca* avto z taksnimi falinami ga direkt nokautiram. Tle pa neumne ovce kar tiho. Kar v salon jim direkt zabijem tako skrupucalo, ups ni salona jbg. Bee bee bee....


Ne me jebat, če mi lokalni čebelar *spaca* tako SKLOPUCALO od avta, kjer mu tud polnilnega kabla ne moreš odklopit in tud ven iz avta ne moreš ker so se vrata zataknila ga direkt na licu mesta nokautiram! Še prej pa razbijem šipo da sploh lahko ven pridem! Tle pa neumne ovce kar tiho in si ga skrivaj drkajo na Audijevo FAKE rešetko in oduren izkoristek.

Kdaj ti bo jasn da je E-tron slabši avto v vseh pogledih od modela Y tudi v build quality?!

Tesla uporabniki niso ovce, ampak so pametni ljudje, ker so Teslini avtomobili OBJEKTIVNO TEHNIČNO NAJBOLJŠI. Ovce ste tisti ki ste pripravljni dobit 10x slabši avto kot je E-tron in to za večjo ceno od 10x boljše konkurence, SAMO ZATO ker ima fake rešetko, ki je še grda za povrh in mu gor piše Audi.

Če hočeš ti lahko drek spakiram v škatlico in gor napišem Audi, ti boš pa kupil za 70 jurjev.. Beeee beee beeeee beeeee...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ceazare ()

borisk ::

Sneznik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

YT
Kva je Tesla šišnla Ferarija :O Tesla šišnla ferarija za šalo.

... a tole poezijo od športne vožnje si si že pogledal 8-)



So Porsche’s got:
A record lap in the fastest car at the Nurburgring
A record lap in the fastest road legal car at the Nurburgring
A record lap in the fastest 4 door EV car at the Nurburgring


... tukaj sem našel tudi nekaj Tesle>:D



To da en družinski sedan Tesla model S P100D poseka praktično vse dirkalne bencinarje, pa sploh za dirkat ni namenjen je sramota za bencinski pogon. Sicer pa počakaj na Teslo Roadster 2.0 ;) Električni pogon je superioren z superiorno karakeristiko moči in navora v primerjavi z bencinarjem ali dieslom.

... LOL in pol je prešaltal kar na bencinarje:P



Velja za oboje, tako bencinarji kot diesli imajo INFERIORNO karakteristiko moči in navora napram električnim. Poglej si karakteristike. Karakteriskika moči in navora v odvisnosti od obratov motorja električnih avtov je superiorna.



če že lepimo nordšlajf video posnetke, in s tem definiramo najboljši avot, potem evo, hibridi so najboljši :



hahaha

Sneznik ::

borisk je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

YT
Kva je Tesla šišnla Ferarija :O Tesla šišnla ferarija za šalo.

... a tole poezijo od športne vožnje si si že pogledal 8-)



So Porsche’s got:
A record lap in the fastest car at the Nurburgring
A record lap in the fastest road legal car at the Nurburgring
A record lap in the fastest 4 door EV car at the Nurburgring


... tukaj sem našel tudi nekaj Tesle>:D



To da en družinski sedan Tesla model S P100D poseka praktično vse dirkalne bencinarje, pa sploh za dirkat ni namenjen je sramota za bencinski pogon. Sicer pa počakaj na Teslo Roadster 2.0 ;) Električni pogon je superioren z superiorno karakeristiko moči in navora v primerjavi z bencinarjem ali dieslom.

... LOL in pol je prešaltal kar na bencinarje:P



Velja za oboje, tako bencinarji kot diesli imajo INFERIORNO karakteristiko moči in navora napram električnim. Poglej si karakteristike. Karakteriskika moči in navora v odvisnosti od obratov motorja električnih avtov je superiorna.



če že lepimo nordšlajf video posnetke, in s tem definiramo najboljši avot, potem evo, hibridi so najboljši :



hahaha


Tale električen ma boljše pospeške ;)



Fora je v tem da ta tvoj avto ni produkcijski avto (moj tud ne) in fora je da se zlahka naredit boljši električni avto. Karakteristika MOČI in NAVORA v odvisnosti od obratov je pri električnem avtu SUPERIORNA bencinskemu ali dieselskemu, to je TEHNIČNO DEJSTVO :) Električni ima maksimalni navor že takoj ob speljevanju, takrat ko ima bencinski ali dizelski NEZNATEN navor :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

Še Clarksona so električni avti zdej popolnoma prepričal, pa tako je bil proti nekaj let nazaj..IT'S INCREDIBLE :) Zdej si je celo kupil Teslo kot svoj osebni avto.

Lejte to! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()
««
867 / 1184
»»