» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
861 / 1150
»»

trancer01 ::

Že mogoče, samo Twizzy zame pač ni avto. Saj za nekatere tudi Clio ni, a to name ne vpliva. Sicer pa nas Snežnik itak zafrkava.

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Haha... Strokovnjak :)


Da strokovnjak ja ;) Se po poklicu ukvarjam točno z temi zadevami ;);)


A res. Jaz tudi. Katera serijska ali prototipna vozila pa poganjajo tvoji produkti?

Utk ::

Sneznik je izjavil:

Utk je izjavil:

trancer01 je izjavil:

Snežnik je en novodobni dečko z inovativnim razmišljanjem, a brez življenjske prakse. Jaz svojega Clia ne bi za Twizzija nikoli zamenjal, tudi če bi bila vožnja desetkrat cenejša, saj je to navadna šajtrga brez kakršne koli varnosti ali udobja.

Niti ne bi nihče zamenjal passata za cliota, tudi če bi bil zastojn.


O tem ni noben govoril. Clio je najbolj prodajan avto v Sloveniji že odkar je Slovenija samostojna država. In E-up je odlično nadomestilo za Cliota, ker ni dosti manjši, ampak je primerljive velikosti.

Mi imamo tretjega cliota in še nikoli nobenega twingota, upa, i10, pande in podobnih avtov, ki so manjši in cenejši. In ti boš meni govoru, da so isti. Ne, niso. In to je jasno vsakemu, ki ni popoln debil.

K0l1br1 ::

trancer01 je izjavil:

Že mogoče, samo Twizzy zame pač ni avto. Saj za nekatere tudi Clio ni, a to name ne vpliva. Sicer pa nas Snežnik itak zafrkava.

Proti twitiju je tudi clio avto.

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Ce so inovativnost blodnje o doma narejeni bateriji za 1kEUR, ipd.


Če ti nekaj ne razumeš še ne pomeni da so blodje >:D Niso ;) Dal sem link par strani nazaj (se vid da nis bral) do 3 kWh modula oz. battery packa za 415 €. Daš dva taka modula in imaš 6 kWh, kolikor ima Twizzy v originalu.

Utk je izjavil:

S čim, prekladanjem gnoja?


To delaš ti, men je to izpod časti, se ukvarjam in inženistvom in razvojem poklicno ;)

sniff je izjavil:

No sej se vsaj nasmejim :D
Lej Sneznik, sem naklonjen EV-jem in nekje je ekonomska računica, performansi pospeski so veliko boljši kot pr ICE-jih ampak s tem vztrajanjem pri Twiziju za občo rabo ga pač biksaš. A ma to čudo sploh gretje pa klimo?


Lej Twizzy primer je zato da uničimo argumente nasprotnikov. In tudi v resnici je Twizzy odličen kot drugi avto in se tudi finačno splača, in ne onesnažuje nič. Klime nima, gretje pa lahko zrihtaš (klimo tudi pravzaprav).

K0l1br1 je izjavil:

Še vrat nima, kaj bo s klimo.


Ima vrata če jih kupiš za mal drobiža. ;)

trancer01 je izjavil:

Že mogoče, samo Twizzy zame pač ni avto. Saj za nekatere tudi Clio ni, a to name ne vpliva. Sicer pa nas Snežnik itak zafrkava.


Okej Twizzy ni avto zate. Volkswagen E-up za 15 tisoč € nov je pa zakon. ;)

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Haha... Strokovnjak :)


Da strokovnjak ja ;) Se po poklicu ukvarjam točno z temi zadevami ;);)


A res. Jaz tudi. Katera serijska ali prototipna vozila pa poganjajo tvoji produkti?


Skrivnost ;) Lahko pa v živo razpravljava o tem ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:


Skrivnost ;) Lahko pa v živo razpravljava o tem ;)



Glede na obnasanje tukaj, nimam nobenega interesa.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Utk je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Utk je izjavil:

trancer01 je izjavil:

Snežnik je en novodobni dečko z inovativnim razmišljanjem, a brez življenjske prakse. Jaz svojega Clia ne bi za Twizzija nikoli zamenjal, tudi če bi bila vožnja desetkrat cenejša, saj je to navadna šajtrga brez kakršne koli varnosti ali udobja.

Niti ne bi nihče zamenjal passata za cliota, tudi če bi bil zastojn.


O tem ni noben govoril. Clio je najbolj prodajan avto v Sloveniji že odkar je Slovenija samostojna država. In E-up je odlično nadomestilo za Cliota, ker ni dosti manjši, ampak je primerljive velikosti.

Mi imamo tretjega cliota in še nikoli nobenega twingota, upa, i10, pande in podobnih avtov, ki so manjši in cenejši. In ti boš meni govoru, da so isti. Ne, niso. In to je jasno vsakemu, ki ni popoln debil.


Debil si ti, ne jaz. In nisem rekel da so isti, napisal sem da niso toliko manjši. So primerljivi po velikosti. In za 5x cenejšo vožnjo na 100 km, bi tud vsak ki ni debil, imel 10 % manj placa (E-up vs Clio).

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Skrivnost ;) Lahko pa v živo razpravljava o tem ;)



Glede na obnasanje tukaj nimam nobenega interesa.


Prav, kakor hočeš. Vseeno mi je zate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

trancer01 ::

Električni avto in poceni vožnja, oksimoron. Dokler rabiš mastno subvencijo, da so še vedno od 50 do 100% dražji od primerljivih ICE šajtrg, me ne prepričajo.

Utk ::

Tako mlad in reven pa že tak kreten, kaj bo šele ko bo v invictiusovih letih in s četrt denarja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sneznik ::

trancer01 je izjavil:

Električni avto in poceni vožnja, oksimoron. Dokler rabiš mastno subvencijo, da so še vedno od 50 do 100% dražji od primerljivih ICE šajtrg, me ne prepričajo.


Ni res kar si rekel. In subvencija ni nujnost, izplača se tudi brez, samo pozneje. Vožnja je 5x cenejša na 100 kilometrov. Elekrični E-up stane samo 3 jurje več ;)

Utk je izjavil:

Tako mlad in reven pa že tak kreten, kaj bo šele ko bo v invictiusovih letih in s četrt denarja...


Kreten nisem, kreten si ti in tvoja mtka ki te je tako prizadetega rodila! Idiot zarukan! Spizdi dol s foruma v najmanjšo mišjo luknjo, ker tvoje gluposti presegajo vse meje dobrega okusa! Električni avtommobili se bodo uveljavili, pa če je to tebi prav ali ne! O tem ti ne odločaš! Tvoje mnenje o tem je irelevantno! Vsi glavni avtomobilski proizvajalci investirajo po desetine miljard evrov v električne avtomobile, think about that ;)

Električni avto še ni za vsakega, za večino pa je že, ampak ga ne kupijo zaradi svoje neizbobraženosti in predsodkov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

ziga1990 ::

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000€+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

codeMonkey ::

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000EUR+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Po forumu prosjacis da ti kdo twizija kupi, ker mami noce. pa je

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000€+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Ostajajo ugodni 1,5 % krediti eko sklada. Poleg tega pa E-golf samo ti misliš da ima premajhen doseg, ker se nisi pripravljen tud pou procenta ne prilagodit, objektivno imajo dosega zadosti. Kolikokrat na leto pa delaš 200 km v enem kosu? S tem dobesedno prideš od enega konca države do drugega. Se boš pač ene 3x na leto ustavil na polnilnici, not a big deal. Ali skoraj brezobrestni kredit eko sklada pa vzameš Teslo standard range za 45k :)

codeMonkey je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000EUR+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Po forumu prosjacis da ti kdo twizija kupi, ker mami noce. pa je


CodeMonkey: tebi si vidi da si najstnik, verjetno okoli 18 let. Večina nas ima starše, ki nam ne kupijo niti ficka in moramo vse sami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000€+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Kupiš dizla za 5k.

ziga1990 ::

Sneznik je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000€+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Ostajajo ugodni 1,5 % krediti eko sklada. Poleg tega pa E-golf samo ti misliš da ima premajhen doseg, ker se nisi pripravljen tud pou procenta ne prilagodit, objektivno imajo dosega zadosti. Kolikokrat na leto pa delaš 200 km v enem kosu? S tem dobesedno prideš od enega konca države do drugega. Se boš pač ene 3x na leto ustavil na polnilnici, not a big deal. Ali skoraj brezobrestni kredit eko sklada pa vzameš Teslo standard range za 45k :)

codeMonkey je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000EUR+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Po forumu prosjacis da ti kdo twizija kupi, ker mami noce. pa je


CodeMonkey: tebi si vidi da si najstnik, verjetno okoli 18 let. Večina nas ima starše, ki nam ne kupijo niti ficka in moramo vse sami.



Domet eGolf-a meni ustreza in tudi nimam težav z polnjenjem sicer pa tistih 200km dosega odpade pozimi in jaz sem mislil okvirno ne za mene in večini se zdi 200km premalo:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

sniff ::

Ajde fant se vam je mal priskutil s trmarjenjem s Twizijem, ampak neki realno uporabni EV-ji so že na trgu za denar, ki ekonomsko gledano je v plusu napram ICE-jem. Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000€, dometa ma 400 km.

codeMonkey ::

sniff je izjavil:

Ajde fant se vam je mal priskutil s trmarjenjem s Twizijem, ampak neki realno uporabni EV-ji so že na trgu za denar, ki ekonomsko gledano je v plusu napram ICE-jem. Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000EUR, dometa ma 400 km.


Vsak si mora sam dati stvari na papir in preracunati. Razni e-upi in podobni, ki so precej smiselni, se takoj razprodajo, ker so zal to se vedno vozila pri katerih proizvajalci tolcejo izgube. Bolj ko gres v visji rang, pa je izbira ze vprasanje potreb, zmoznosti itd.

Pa seveda potrebno je biti realen. Na 20 let pac ne gres racunati. 5-6 let, drugo nima smisla

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000€, dometa ma 400 km.

Za 30 jurjev ne boš dobil 64 kwh baterije. 30 jurjev bi bilo ok za tak avto, če bi bil doseg zares zadosten, s 40 kwh baterijo pa to pač ni.

sniff ::

Utk je izjavil:

Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000€, dometa ma 400 km.

Za 30 jurjev ne boš dobil 64 kwh baterije. 30 jurjev bi bilo ok za tak avto, če bi bil doseg zares zadosten, s 40 kwh baterijo pa to pač ni.


Ok, si pogledal prej, preden si tole spisal?

https://m.mobile.de/auto-inserat/hyunda...

Utk ::

Pri nas je ne boš dobil za ta denar. Tudi v Nemčiji najbrž bolj izjemoma.

a_borlak ::

sniff je izjavil:

Utk je izjavil:

Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000€, dometa ma 400 km.

Za 30 jurjev ne boš dobil 64 kwh baterije. 30 jurjev bi bilo ok za tak avto, če bi bil doseg zares zadosten, s 40 kwh baterijo pa to pač ni.


Ok, si pogledal prej, preden si tole spisal?

https://m.mobile.de/auto-inserat/hyunda...


Ta nemška cena že vsebuje vse njihove popuste in subvencije.

Utk ::

Še večji problem je, da je to avto v rangu ibize. Samo da ima ibiza večji prtljažnik. Ja, lepše se pelje, ima več opreme, ampak še zmeraj je proti ibizi 17 jurjev razlike, tudi s to nemško ceno.

Sneznik ::

ziga1990 je izjavil:

Sneznik je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000€+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Ostajajo ugodni 1,5 % krediti eko sklada. Poleg tega pa E-golf samo ti misliš da ima premajhen doseg, ker se nisi pripravljen tud pou procenta ne prilagodit, objektivno imajo dosega zadosti. Kolikokrat na leto pa delaš 200 km v enem kosu? S tem dobesedno prideš od enega konca države do drugega. Se boš pač ene 3x na leto ustavil na polnilnici, not a big deal. Ali skoraj brezobrestni kredit eko sklada pa vzameš Teslo standard range za 45k :)

codeMonkey je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ kaj pa cena nimajo vsi denarja za 40.000EUR+ električen avto a eGolf ima pa majhen domet


Po forumu prosjacis da ti kdo twizija kupi, ker mami noce. pa je


CodeMonkey: tebi si vidi da si najstnik, verjetno okoli 18 let. Večina nas ima starše, ki nam ne kupijo niti ficka in moramo vse sami.



Domet eGolf-a meni ustreza in tudi nimam težav z polnjenjem sicer pa tistih 200km dosega odpade pozimi in jaz sem mislil okvirno ne za mene in večini se zdi 200km premalo:D


Pozimi ima E-golf:
City - Cold Weather 190 km
Highway - Cold Weather 135 km
Combined - Cold Weather 160 km

Poleti pa:
City - Mild Weather 285 km
Highway - Mild Weather 175 km
Combined - Mild Weather 220 km

In to niso porabe na papirju ampak realne porabe uporabnikov.

https://ev-database.org/car/1087/Volksw...

Verjamem pa da večina MISLI da je 200 km premalo. Ker razmišljajo da je to največja razdalja ki jo lahko prevozijo z tem avtom. Pa to ni res, lahko se po poti ustaviš za pol urce in imaš malico tiste dvakrat ali trikrat na leto.

sniff ::

Utk je izjavil:

Še večji problem je, da je to avto v rangu ibize. Samo da ima ibiza večji prtljažnik. Ja, lepše se pelje, ima več opreme, ampak še zmeraj je proti ibizi 17 jurjev razlike, tudi s to nemško ceno.


Utk dej ne bodi Sneznik :-) Super duper avta, ki bo HKRATI zadovoljval vse potrebe in preference VSEH različnih uporabnikov in bil zastonj, ne bo. Objektivno gledano pa je tale s 400km dometa in dosegljivo ceno in dejstvom, da je uporaben avto.

In zakaj bi jo moral dobiti pri nas? To ni lih argument. Število? Pej jih štet: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...

@alanob: kot vidim, vsebuje 3000€ nemške subvencije, kako je to združljivo z ekoskladnom, pa ne vem. Mogoče lahko prodajalcu rečeš, da ga proda brez subvencije in pri nas vložiš za subvenicijo 6.000€ pa si na 28.000€

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

sniff je izjavil:

Ajde fant se vam je mal priskutil s trmarjenjem s Twizijem, ampak neki realno uporabni EV-ji so že na trgu za denar, ki ekonomsko gledano je v plusu napram ICE-jem. Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000EUR, dometa ma 400 km.


Vsak si mora sam dati stvari na papir in preracunati. Razni e-upi in podobni, ki so precej smiselni, se takoj razprodajo, ker so zal to se vedno vozila pri katerih proizvajalci tolcejo izgube. Bolj ko gres v visji rang, pa je izbira ze vprasanje potreb, zmoznosti itd.

Pa seveda potrebno je biti realen. Na 20 let pac ne gres racunati. 5-6 let, drugo nima smisla


Res je, vsak si mora preračunati kaj se mu splača. Problem je v tem da si večina ne preračuna, ker če si bi preračunali, bi bila prodaja EV-jev vsaj 100 x večja kot je danes.

Utk ::

Super duper avta, ki bo HKRATI zadovoljval vse potrebe in preference VSEH različnih uporabnikov in bil zastonj, ne bo.

To ni problem. Treba samo se zavedat kater avto je v katerem rangu. Da ne bo potem nekdo predlagal kone za nadomestek passata karavana ali česa podobnega. To je razred ibize, pola in podobnih, za 13 do 15 jurjev. Če bi kupci passatov karavanov hoteli šparat z denarjem na račun prostora, bi že zdaj lahko kupili cliota. Morda ga tudi kdo je, ampak tisti, ki niso, pa ne bojo niti kone.

Gregor P ::

Tako je, bodimo malo realni; sam bi za povprečen EV dal nekje maksimalno okoli 25.000,- evrov. Pri tem pričakujem domet okoli 600 km in pa opremo srednjega razreda. Ne rabim velikega LCD ekrana.

Za vse drugo pa ... le nebo je meja :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sneznik ::

sniff je izjavil:

Utk je izjavil:

Še večji problem je, da je to avto v rangu ibize. Samo da ima ibiza večji prtljažnik. Ja, lepše se pelje, ima več opreme, ampak še zmeraj je proti ibizi 17 jurjev razlike, tudi s to nemško ceno.


Utk dej ne bodi Sneznik :-) Super duper avta, ki bo HKRATI zadovoljval vse potrebe in preference VSEH različnih uporabnikov in bil zastonj, ne bo. Objektivno gledano pa je tale s 400km dometa in dosegljivo ceno in dejstvom, da je uporaben avto.

In zakaj bi jo moral dobiti pri nas? To ni lih argument. Število? Pej jih štet: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...

@alanob: kot vidim, vsebuje 3000EUR nemške subvencije, kako je to združljivo z ekoskladnom, pa ne vem. Mogoče lahko prodajalcu rečeš, da ga proda brez subvencije in pri nas vložiš za subvenicijo 6.000EUR pa si na 28.000EUR


Ne me takole prikrito žalit. Pač zadeve je treba zračunati, preračunat je treba kaj se splča in ko se električni splača, pol se pač splača. Če dečlaš samo 1000 km na let se pa pač ne splača, pa kaj pol. Če jih pa delaš 15 tisoč pol je pa odvisn koliko je razlika v nabavni ceni med ICE in EV. Če jih pa delaš 30 tisoč, pol se pa skoraj zmeraj splača EV. Pač treba je preračunat kaj se plača, problem je samo da večina ljudi tega ne preračuna, ker če bi, bi bila prodaja EV-jev v Sloveniji večja vsaj za 100 krat, to je moj point :) Pač ko se splača se splača, ko se ne, se pač ne. Spača se marsikdaj pa ljudje sploh ne vejo. :)

Utk je izjavil:

Super duper avta, ki bo HKRATI zadovoljval vse potrebe in preference VSEH različnih uporabnikov in bil zastonj, ne bo.

To ni problem. Treba samo se zavedat kater avto je v katerem rangu. Da ne bo potem nekdo predlagal kone za nadomestek passata karavana ali česa podobnega. To je razred ibize, pola in podobnih, za 13 do 15 jurjev. Če bi kupci passatov karavanov hoteli šparat z denarjem na račun prostora, bi že zdaj lahko kupili cliota. Morda ga tudi kdo je, ampak tisti, ki niso, pa ne bojo niti kone.


Ko so v igri veliki prihranki so marsikateri kupci (ne vsi sicer) pripravljeni vzeto tudi avto z malenkost manj prostora.

Gregor P je izjavil:

Tako je, bodimo malo realni; sam bi za povprečen EV dal nekje maksimalno okoli 25.000,- evrov. Pri tem pričakujem domet okoli 600 km in pa opremo srednjega razreda. Ne rabim velikega LCD ekrana.


E vidiš, to je problem. EV za 25 jurjev: vse kul. :) Ampak zakaj RABIŠ 600 km dometa?! Pri EV-jih je podaljševanje dometa drag špas, a z 300 km dometa pa ne bi šlo? Sej avto z 600 km dosega se da narest, samo baterija bo dražja za 7000 EUR in to proizvodnja cena za proizvajalca bo dražja za toliko. Lahko rečemo da bo avto z 600 km dosega skoraj dvakrat dražji za izdelati. Sej se menda ne pelješ 600 km brez postanka vsak dan? (če da, pol si pomoje edini v Sloveniji). Ljudje so pri dometu vajeni na ICE mašine, kjer lahko pač mal povečaš tank za gorivo in ekola: večji domet takoj. Pri EV-jih se pa domet sicer da povečati, tehnično noben problem: samo avto bo zato veliko dražji in težji. Ne splača se ti imeti 2x dražjega avta, ki bo tehtal 350 kil več za tiste 1 krat na leto. Takrat se pač ustaviš na polnilnici za 20 minut in pomalicaš ta čas tiste enkrat na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Gregor P ::

Sneznik je izjavil:


Gregor P je izjavil:

Tako je, bodimo malo realni; sam bi za povprečen EV dal nekje maksimalno okoli 25.000,- evrov. Pri tem pričakujem domet okoli 600 km in pa opremo srednjega razreda. Ne rabim velikega LCD ekrana.


E vidiš, to je problem. EV za 25 jurjev: vse kul. :) Ampak zakaj RABIŠ 600 km dometa?! Pri EV-jih je podaljševanje dometa drag špas, a z 300 km dometa pa ne bi šlo? Sej avto z 600 km dosega se da narest, samo baterija bo dražja za 7000 EUR in to proizvodnja cena za proizvajalca bo dražja za toliko. Lahko rečemo da bo avto z 600 km dosega skoraj dvakrat dražji za izdelati. Sej se menda ne pelješ 600 km brez postanka vsak dan? (če da, pol si pomoje edini v Sloveniji)


Da se razumemo. Avta jaz osebno ne rabim (razen moda sedaj v času epidemije). In najbrž ga ne rabi tudi večina ljudi. In to bo bržkone tudi naša svetla prihodnost.

Če pa bi kupoval avto, potem pa vsaj jaz želim imeti 600 km dometa za "normalno uporabo" in "normalno ceno". To je pač za mene vredno max. 25k evrov. Pri tem pa je tudi moj čas nekaj vreden, zato 30-minutno "malicanje" na polnilnicah ne pride v poštev.

Korak dlje pa je, da ga res kupujem samo za osebno zabavo, potem mi je pa skoraj vseeno, koliko je dometa in kakšna je cena. Važne so druge "lastnosti"8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Sneznik ::

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Gregor P je izjavil:

Tako je, bodimo malo realni; sam bi za povprečen EV dal nekje maksimalno okoli 25.000,- evrov. Pri tem pričakujem domet okoli 600 km in pa opremo srednjega razreda. Ne rabim velikega LCD ekrana.


E vidiš, to je problem. EV za 25 jurjev: vse kul. :) Ampak zakaj RABIŠ 600 km dometa?! Pri EV-jih je podaljševanje dometa drag špas, a z 300 km dometa pa ne bi šlo? Sej avto z 600 km dosega se da narest, samo baterija bo dražja za 7000 EUR in to proizvodnja cena za proizvajalca bo dražja za toliko. Lahko rečemo da bo avto z 600 km dosega skoraj dvakrat dražji za izdelati. Sej se menda ne pelješ 600 km brez postanka vsak dan? (če da, pol si pomoje edini v Sloveniji)


Da se razumemo. Avta jaz osebno ne rabim (razen moda sedaj v času epidemije). In najbrž ga ne rabi tudi večina ljudi. In to bo bržkone tudi naša svetla prihodnost.

Če pa bi kupoval avto, potem pa vsaj jaz želim imeti 600 km dometa za "normalno uporabo" in "normalno ceno". To je pač za mene vredno max. 25k evrov. Pri tem pa je tudi moj čas nekaj vreden, zato 30-minutno "malicanje" na polnilnicah ne pride v poštev.

Korak dlje pa je, da ga res kupujem samo za osebno zabavo, potem mi je pa skoraj vseeno, koliko je dometa in kakšna je cena. Važne so druge "lastnosti"8-)


Prvič kot prvič EV-ji imajo veliko večje pospeške in so lažji za vozit kot ICE-ji. Imajo elektromagnetno zavoro poleg navadne, tako da v večini časa sploh zavornih diskov ne obrabljaš in tako naprej in tako naprej.

Še vedno nisi odgovoril zakaj 600 km dosega? Bi kupil 2x cenejši avto z 300 km dosega, ali raje 2x dražji avto z 600 km dosega? Kolikorat na leto narediš več kot 300 km v eni vožnji?

Koliko zaslužiš v službi na uro in deli to z 2 da dobiš koliko je vredno 30 minut čakanja na polnilnici recim 1x na leto ko greš na morje (pa še to ni čisto res, ker v službi moraš delati, na polnilnici pa lahko počivaš in visiš na telefonu in delaš kar te je volja in kar želiš). Ne vrjamem da je pol ure enkrat na leto vrednih dvakratne cene avta (recimo 15.000 EUR več ko prištejemo še profit proizvajalca). Če bi bilo to res, bi bil ti multimiljonar, pa nisi (če bi bil bi ti bilo vseeno za ceno in bi tako ali tako kupil EV-ja ker so BOLJŠI poleg tega da so cenejši na dolgi rok).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

sniff je izjavil:

Ajde fant se vam je mal priskutil s trmarjenjem s Twizijem, ampak neki realno uporabni EV-ji so že na trgu za denar, ki ekonomsko gledano je v plusu napram ICE-jem. Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000EUR, dometa ma 400 km.


Vsak si mora sam dati stvari na papir in preracunati. Razni e-upi in podobni, ki so precej smiselni, se takoj razprodajo, ker so zal to se vedno vozila pri katerih proizvajalci tolcejo izgube. Bolj ko gres v visji rang, pa je izbira ze vprasanje potreb, zmoznosti itd.

Pa seveda potrebno je biti realen. Na 20 let pac ne gres racunati. 5-6 let, drugo nima smisla


Res je, vsak si mora preračunati kaj se mu splača. Problem je v tem da si večina ne preračuna, ker če si bi preračunali, bi bila prodaja EV-jev vsaj 100 x večja kot je danes.


Dvommim, da je to problem. Imam skodo Octavio Combi. Prtljazni prostor je skoraj vedno poln in tudi dve kolesi imam pogosto na strehi. Kater EV naj kupim namesto Skode?

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

sniff je izjavil:

Ajde fant se vam je mal priskutil s trmarjenjem s Twizijem, ampak neki realno uporabni EV-ji so že na trgu za denar, ki ekonomsko gledano je v plusu napram ICE-jem. Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000EUR, dometa ma 400 km.


Vsak si mora sam dati stvari na papir in preracunati. Razni e-upi in podobni, ki so precej smiselni, se takoj razprodajo, ker so zal to se vedno vozila pri katerih proizvajalci tolcejo izgube. Bolj ko gres v visji rang, pa je izbira ze vprasanje potreb, zmoznosti itd.

Pa seveda potrebno je biti realen. Na 20 let pac ne gres racunati. 5-6 let, drugo nima smisla


Res je, vsak si mora preračunati kaj se mu splača. Problem je v tem da si večina ne preračuna, ker če si bi preračunali, bi bila prodaja EV-jev vsaj 100 x večja kot je danes.


Dvommim, da je to problem. Imam skodo Octavio Combi. Prtljazni prostor je skoraj vedno poln in tudi dve kolesi imam pogosto na strehi. Kater EV naj kupim namesto Skode?


Kot pravim, poglej kaj je na voljo za kakšno ceno, poglej koliko je realna poraba z ICE in koliko z EV, upoštevaj 0,12 EUR za ta drago tafiro in 0,08 EUR za poceni tarifo skupaj z vsemi stroški. 90 % časa upoštevaj poceni tarifo, ker večina polnjenja je glede na realne uporabnike EV-jev čez noč na poceni tarifo. Računaj da ti bo EV zdražal cca 20 let in zračunaj kaj se bolj splača. Recimo primer: poraba EV 1,5 EUR na 100 km, poraba ICE 10 EUR na 100 km. Oziroma kolikor pač je: poglej na spritmonitor.de za realne porabe. Če se EV splača, se pač splača. Če se ne za nek primer, se pač ne. Preračunaj. V ogromno primerih se EV splača, pa ljudje sploh ne vejo za to, ker ne preračunajo. https://www.spritmonitor.de/en/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Gregor P ::

Sneznik je izjavil:

pa še to ni čisto res, ker v službi moraš delati, na polnilnici pa lahko počivaš in visiš na telefonu in delaš kar te je volja in kar želiš
Resno?!? 8-O To ti rad počneš v življenju? Visiš po cele ure na polnilnicah samo zato ker nočeš delat?!?;((

To je preprosto nesprejemljivo. Zagotovo je naš čas več vreden od čakanja na polnilnicah?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

sniff je izjavil:

Ajde fant se vam je mal priskutil s trmarjenjem s Twizijem, ampak neki realno uporabni EV-ji so že na trgu za denar, ki ekonomsko gledano je v plusu napram ICE-jem. Tu zopet ciljam na Hyundai Kono in recimo Kia Niro. Ravnokar gledam Kono na mobile.de je moč dobiti že za dobrih 31.000EUR, dometa ma 400 km.


Vsak si mora sam dati stvari na papir in preracunati. Razni e-upi in podobni, ki so precej smiselni, se takoj razprodajo, ker so zal to se vedno vozila pri katerih proizvajalci tolcejo izgube. Bolj ko gres v visji rang, pa je izbira ze vprasanje potreb, zmoznosti itd.

Pa seveda potrebno je biti realen. Na 20 let pac ne gres racunati. 5-6 let, drugo nima smisla


Res je, vsak si mora preračunati kaj se mu splača. Problem je v tem da si večina ne preračuna, ker če si bi preračunali, bi bila prodaja EV-jev vsaj 100 x večja kot je danes.


Dvommim, da je to problem. Imam skodo Octavio Combi. Prtljazni prostor je skoraj vedno poln in tudi dve kolesi imam pogosto na strehi. Kater EV naj kupim namesto Skode?


Kot pravim, poglej kaj je na voljo za kakšno ceno, poglej koliko je realna poraba z ICE in koliko z EV, upoštevaj 0,12 EUR za ta drago tafiro in 0,08 EUR za poceni tarifo skupaj z vsemi stroški. 90 % Časa upoštevaj poceni tarifo, ker večina polnjenja je glede na realne uporabnike EV-jev čez noč na poceni tarifo. Računaj da ti bo EV zdražal cca 20 let in zračunaj kaj se bolj splača. Če se EV splača, se pač splača. Če se ne za nek primer, se pač ne. Preračunaj. V ogromno primerih se EV splača, pa ljudje sploh ne vejo za to, ker ne preračunajo. https://www.spritmonitor.de/en/


Ne stekas. Za e-up je racunica jasna. Za tistega, ki rabi avto kot je Octavia, nimas kaj racunati.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Štekam jst vse. Res je, za E-up je računica jasno v prid E-upu. Kot pravim preračunaj kaj se splača. Računaj tudi da se lahko "potrebe" (v narekovajih) lahko tudi malo "nategne" če je računica.

Gregor P je izjavil:

Sneznik je izjavil:

pa še to ni čisto res, ker v službi moraš delati, na polnilnici pa lahko počivaš in visiš na telefonu in delaš kar te je volja in kar želiš
Resno?!? 8-O To ti rad počneš v življenju? Visiš po cele ure na polnilnicah samo zato ker nočeš delat?!?;((

To je preprosto nesprejemljivo. Zagotovo je naš čas več vreden od čakanja na polnilnicah?:|


Ne razumeš. Kakšne cele ure na polnilnicah?! Čakanje je samo pol ure NA LETO! To ni nič. Moderno polnjenje je izredno hitro, lahko tudi samo v 15 minuntah. Praktično vso polnjenje je pa tako ali tako v domači garaži preko noči ko ti spiš in imaš zjutraj vedno poln "tank". Če na šihtu zaslužiš recimo 10 EUR na uro, pol je pol ure tvojega čakanja vredno 5 EUR. Celo manj ker je delo čakanja lažje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Pri meni in mnogih, ki imajo po vsaj dva otroka, nimas ravno prevec izbire. Ko sem kupoval Octavio (5 let nazaj), sem zelel kupiti Auris hibrida. Pa ni slo...

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Mi smo z dvemi otorci s Priusom že 9 let povsem zadovoljni, za kakšno kampiranje pa niti Octavia ni dovolj velika, zato imamo pač avtodom. ;)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Pri meni in mnogih, ki imajo po vsaj dva otroka nimas ravno prevec izbire. Ko sem kupoval Octavio (5 let nazaj) sem si zelel Auris hibrida. Pa ni slo...


To veš ti sam. Če zares ne moreš "potreb" po prostoru niti za 10 % nategniti, jih pač ne moreš. Potem boš pač plačeval veliko več še naprej; za govorivo 5x več na 100 km. Poglej če obstaja kaj na EV marketu kar se ti še vedno splača brez da bi nategoval potrebe po prosotu za 10 % dol. Če ja, kupi. Če ne, pretehtaj če lahko "potrebe" po prostoru nategneš za 10 % dol. Če objektivno ne moreš nategniti "potreb" po prostoru tudi za 10 % dol ne, pol boš pač še naprej plačeval več.

J.McLane je izjavil:

Mi smo z dvemi otorci s Priusom že 9 let povsem zadovoljni, za kakšno kampiranje pa niti Octavia ni dovolj velika, zato imamo pač avtodom. ;)


Evo, kot ti pravi soforumaš se da tudi z otroci. Kot sem sumil so ovire samo v glavi po vsej verjetnosti (recimo to ko ljudje govorijo da EV mora narest po 600 km, če ne je neuporaben. Pač to ni res, to je popolna bedarija. Kot da 350 km pa ni zadosti. Objektivno je, če rabiš več se pač ustaviš za pol urce na polnilnici za tiste 1x na leto. Saj je samo 1x na leto, to ni nič. Ali pač kolikorat kol že pač je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

K0l1br1 ::

Če imaš majhen avto, greš pač z dvema avtoma na morje. Ovire so samo v glavi.

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Pri meni in mnogih, ki imajo po vsaj dva otroka nimas ravno prevec izbire. Ko sem kupoval Octavio (5 let nazaj) sem si zelel Auris hibrida. Pa ni slo...


To veš ti sam. Če zares ne moreš "potreb" po prostoru niti za 10 % nategniti, jih pač ne moreš. Potem boš pač plačeval veliko več še naprej; za govorivo 5x več na 100 km. Poglej če obstaja kaj na EV marketu kar se ti še vedno splača brez da bi nategoval potrebe po prosotu za 10 % dol. Če ja, kupi. Če ne, pretehtaj če lahko "potrebe" po prostoru nategneš za 10 % dol. Če objektivno ne moreš nategniti "potreb" po prostoru tudi za 10 % dol ne, pol boš pač še naprej plačeval več.

J.McLane je izjavil:

Mi smo z dvemi otorci s Priusom že 9 let povsem zadovoljni, za kakšno kampiranje pa niti Octavia ni dovolj velika, zato imamo pač avtodom. ;)


Evo, kot ti pravi soforumaš se da tudi z otroci. Kot sem sumil so ovire samo v glavi po vsej verjetnosti (recimo to ko ljudje govorijo da EV mora narest po 600 km, če ne je neuporaben. Pač to ni res, to je popolna bedarija. Kot da 350 km pa ni zadosti. Objektivno je, če rabiš več se pač ustaviš za pol urce na polnilnici za tiste 1x na leto. Saj je samo 1x na leto, to ni nič. Ali pač kolikorat kol že pač je.



Edini je Tesla model X. Drugi imajo skoraj pol manj prostora, torej ne gre za 10%. Octavia je bila 24k. Poraba je obicajno med 4.5-5.5 l/100km. Ce jo razbijem, grem jutri po novo. Bi rad videl racunico kako se mi model X za 60k bolj splaca.

E-alternative ni.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

K0l1br1 je izjavil:

Če imaš majhen avto, greš pač z dvema avtoma na morje. Ovire so samo v glavi.


Če imaš dva avta: drži. Če vas je manj kot 5 ali 6 lahko lahko greš z enim avtom na morje.

K0l1br1 ::

Ja, ampak lahko greš tudi z dvema, če je prostor vprašanje.

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Edini je Tesla model X. Drugi imajo skoraj pol manj prostora, torej ne gre za 10%. Octavia je bila 24k. Poraba je obicajno med 4.5-5.5 l/100km. Ce jo razbijem, grem jutri po novo. Bi rad videl racunico kako se mi model X za 60k bolj splaca.


Saj ni edini EV z več prostora Tesla model X . Imaš mnogo EV-jev ki imajo podobno prostora kot Octavia. Preračunaj si. Poraba po tvojih podatkih je cca 6,5 € na 100 km (v običajnih reprezentativnih časih). Z evjem bi imel porabo cca 1,2 € na 100 km. T

K0l1br1 je izjavil:

Ja, ampak lahko greš tudi z dvema, če je prostor vprašanje.


To drži če sta dva avta pri hiši to drži. Ali pa lahko najemeš enega dodatnega za enkrat na leto za na morje in preračunaš če se še vedno splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:

Imaš mnogo EV-jev ki imajo podobno prostora kot Octavia


Kot so?

K0l1br1 ::

Se vrtimo v krogu. Ko se omeni ceno vozila, se gre na porabo. Ko se omeni doseg, se gre na kosilo. Ko se omeni prostor, se omeni nekaj neobstoječega in zelo dragega. Skratka na vsak minus, en plus, ki je bolj kot ne minus.

Sneznik ::

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Imaš mnogo EV-jev ki imajo podobno prostora kot Octavia


Kot so?


Poglej tukaj in se čudi :)

https://ev-database.org/#sort:path~type...

Od cene seveda odštej 6 jurjev subvencije in preračunaj kaj se plača. Računaj da EV-ji zdražijo po 20 let in več.

K0l1br1 ::

Jaz bi recimo namesto sedanjega golfa starega 11 let imel recimo ID3. Doseg spodoben, cena niti ne. Je pa eko subvencija in eko kredit. Ampak verjetno bo štartala zadeva s 40+ jurji.

codeMonkey ::

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Imaš mnogo EV-jev ki imajo podobno prostora kot Octavia


Kot so?


Poglej tukaj in se čudi :)

https://ev-database.org/#sort:path~type...

Od cene seveda odštej 6 jurjev subvencije in preračunaj kaj se plača. Računaj da EV-ji zdražijo po 20 let in več.


Cemu naj se cudim? Pol vozil ni na trgu. In tudi ce bi bili, ne vidim alternative. Meni je precej jasno kaj je natrgu btw.

Sneznik ::

K0l1br1 je izjavil:

Se vrtimo v krogu. Ko se omeni ceno vozila, se gre na porabo. Ko se omeni doseg, se gre na kosilo. Ko se omeni prostor, se omeni nekaj neobstoječega in zelo dragega. Skratka na vsak minus, en plus, ki je bolj kot ne minus.


Nič se ne vrtimo v krogu. Vse kar pravim je PRERAČUNAJ si. Poraba je cca 5x manjša. Poglej koliko kilometrov delaš na leto in poglej ceno za enega in drugega po odšteti 6 jurjev subvenciji. Računaj da je doseg lahko 300 km ali manj, ni treba da je 600 km kot nekdo pravi, da če je manj je neuporabno, ni res! To so ljudje samo vajeni dosegov iz ICE avtov. Ker skoraj noben človek v Sloveniji ne dela vsakodnevno po 600 km. Poprečno se ljudje vozijo po 40 km na dan..

Prostor: ni neobstoječe, obstajajo tudi bolj prostorni ev-ji, poglej na EV-database, link sem prilepil malo nazaj. Ceno: preračunaj si kje boš dal manj na 20 let, vraćunaj tudi da so servisi na EVjih praktično zastonj in da se ne kvarijo tako kot ICE. Preračunaj si.

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Imaš mnogo EV-jev ki imajo podobno prostora kot Octavia


Kot so?


Poglej tukaj in se čudi :)

https://ev-database.org/#sort:path~type...

Od cene seveda odštej 6 jurjev subvencije in preračunaj kaj se plača. Računaj da EV-ji zdražijo po 20 let in več.


Cemu naj se cudim? Pol vozil ni na trgu. In tudi ce bi bili, ne vidim alternative. Meni je precej jasno kaj je natrgu btw.


Poglej kaj je na trgu. Nekaj je napovedano da pride ven letos, večina je že na trgu. Ni Tesla model X edini prostoren EV, daleč od tega. Avtov primerljivih z Škodo Octavio je mnogo. Poglej in si preračunaj na dobo 20 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

codeMonkey ::

No, tolk o tem.
««
861 / 1150
»»