Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Twizzy je klasificiran kot štirikolesnik ali nekaj takega, samo z tega razloga mu tudi niso dali že v tovarni navadnih vrat. V resnici je avto.
Ja, Na kitajskem imajo poceni in zadosti dobre električne avte.
Twizy je vozilo L kategorije. In obracas besede btw. Eno je da so ta vozila na Kitajskem, koliko od njih pa lahko vozis v EU pa je cisto druga stvar.
hojnikb ::
In z kitom za 300 EUR po vsej verjetnosti ne bo šel tolk hitro kot Twizzy
120V kit leti 120km/h :)
#brezpodpisa
Sneznik ::
You'd be wrong. Js kamot stlacim celotednski nakup pod zic, pa se nekaj spredaj, pa mi se vedno ostane plac, da peljam tvojo razocarano polovico na rajd :)
No, i wouldn't be. Moja polovica ni razočarana ;) Še vedno velja da če kupiš malo več v trgovini v Twizziju lahko spraviš vse notri, v skuter pa ne moreš. Twizzy je tudi bolj udoben kot skuter; v njem si zaščiten proti dežju, vetru in mrazu, pri skuterju pa ne. Poleg tega ti pri skuterju lahko veliko lažje zdrsne, ker ima samo dve kolesi.
In z kitom za 300 EUR po vsej verjetnosti ne bo šel tolk hitro kot Twizzy
120V kit leti 120km/h :)
Nabijaš u prazno. Pokaži kit za 300 € ki leti 120 km/h. Go!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
hojnikb ::
https://www.aliexpress.com/item/3300840...
Enjoy :)
Ce hocem udobje, se usedem v avto.Doh.
Enjoy :)
. Twizzy je tudi bolj udoben kot skuter; v njem si zaščiten proti dežju, vetru in mrazu, pri skuterju pa ne. Poleg tega ti pri skuterju lahko veliko lažje zdrsne, ker ima samo dve kolesi.
Ce hocem udobje, se usedem v avto.Doh.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sneznik ::
https://www.aliexpress.com/item/33008407627.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.476a59f0KGRf8K&algo_pvid=c83c7f12-e6e3-4700-b6fe-50e15e214ac2&algo_expid=c83c7f12-e6e3-4700-b6fe-50e15e214ac2-15&btsid=0ab6f82215881663372867644e18db&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
Enjoy :)
. Twizzy je tudi bolj udoben kot skuter; v njem si zaščiten proti dežju, vetru in mrazu, pri skuterju pa ne. Poleg tega ti pri skuterju lahko veliko lažje zdrsne, ker ima samo dve kolesi.
Ce hocem udobje, se usedem v avto.Doh.
3 kW kolikor je tole, ti zadeve ne bo pognalo do 120 km/h, neodvisno od tega kaj prodajalec, ki laže ker mu je to v interesu pravi. Išči vsaj 2x - 3x močnejšo zadevo. Enyoy Prav tako prodajalec ne dostavlja v Sloveniji. Prav tako prištej še carinske stroške in 22 % davka.
Skuter te ne zaščiti niti proti dežju in vetru, kaj šele proti mrazu. Skuter pač ni realna opcija za popolnama nadomestit drugi avto. So pa električni motorji vsekakor dobra zadeva za zabavo.
In ko smo že pri zabavi, ljudje ki so probali vozit Twizzy so rekli, da je Twizzy najbolj zabaven avto, kar so ga kdajkoli do zdaj vozili. Po vrhu tega da je "fun to drive" je še uporaben za vsakdanja opravila kot drugi avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
In ko smo že pri zabavi, ljudje ki so probali vozit Twizzy so rekli, da je Twizzy najbolj zabaven avto, kar so ga kdajkoli do zdaj vozili
Meni je gokart tudi zabaven. Ampak po 10 ali 20 minutah ga imam dovolj. Sigurno pa ne bi rad z njim se vozil vsak dan 50 km.
Sneznik ::
a twizy pa je ? :)
Twizzy te zaščiti proti dežju, skuter te ne. Twizzy te zaščiti proti mrazu in vetru, skuter te ne. Se pa strinjam da so električni motorji zelo zabavni za peljat. Twizzy poleg tega da je "fun and enjoyable to drive" je še uporaben za vsakodnevna opravila kot drugi avto, za razliko od električnega skuterja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Twizzy ti je lahko kot drugi avto. Marskikatera družina ima po 2 avta. En od njih bi bil lahko Twizzy. Ja gretje lahko inštaliraš za drobiš, hlajenje tudi (in ga niti ne rabiš če odstraniš šipe. Vrata ima, taka ki dihtajo če jih kupiš za cca 200 EUR. Placa ima zadosti za robo iz trgovine in še marsikaj nabašeš notri. Za drugi avto je idealen ker je vožnja z njim samo 0,55 EUR na 100 km.
Se pravi, spet samo eno in isto nabijanje in nobenga linka katerga rabljenega ev kupit. In ne, twizija nočem, če bi ga hotel, bi se že zdavnaj vozil s čim podobnim.
Sneznik ::
In ko smo že pri zabavi, ljudje ki so probali vozit Twizzy so rekli, da je Twizzy najbolj zabaven avto, kar so ga kdajkoli do zdaj vozili
Meni je gokart tudi zabaven. Ampak po 10 ali 20 minutah ga imam dovolj. Sigurno pa ne bi rad z njim se vozil vsak dan 50 km.
No ti si ti, ostali so pa ostali. Ti ga nebi vozil 25 km v eno smer. Ostali pa ga bi. Tvoj problem. Se pač vozi še naprej dražje.
Twizzy ti je lahko kot drugi avto. Marskikatera družina ima po 2 avta. En od njih bi bil lahko Twizzy. Ja gretje lahko inštaliraš za drobiš, hlajenje tudi (in ga niti ne rabiš če odstraniš šipe. Vrata ima, taka ki dihtajo če jih kupiš za cca 200 EUR. Placa ima zadosti za robo iz trgovine in še marsikaj nabašeš notri. Za drugi avto je idealen ker je vožnja z njim samo 0,55 EUR na 100 km.
Se pravi, spet samo eno in isto nabijanje in nobenga linka katerga rabljenega ev kupit. In ne, twizija nočem, če bi ga hotel, bi se že zdavnaj vozil s čim podobnim.
Poglej po Avto netu, ali pa po tujih podobnih oglasnikih. Nisem ti jaz suženj da bom zate iskal, najdi si sam. Da se dobit zelo poceni če pozorno in redno spremljaš zadeve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Torej, ti imaš twizzija in delaš z njim 40 km dnevno? Že deset let po naših kolovozih?
Bom ga kupil. sedaj sem delal manj kot 3000 km na leto v povprečju, ker sem iz Ljubljane in se mi Twizzy pri tako majhni kilometrini ne bi izplačal. Sem pa že prevozil celih 90 km v enem kosu z Twizzijem in ni noben problem :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
No ti si ti, ostali so pa ostali. Ti ga nebi vozil 25 km v eno smer. Ostali pa ga bi. Tvoj problem. Se pač vozi še naprej dražje.
Tudi v celi Nemčiji ni takega junaka, ker se noben ne prodaja s tolk km.
Poglej po Avto netu, ali pa po tujih podobnih oglasnikih. Nisem ti jaz suženj da bom zate iskal, najdi si sam. Da se dobit zelo poceni če pozorno in redno spremljaš zadeve
Jaz pogledam vsake tolk časa in ni nič pametnega. Leaf bi še bil, čeprav drag za to kar je, pa še tega mi velecenjeni inženir genij odsvetuje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sneznik ::
No ti si ti, ostali so pa ostali. Ti ga nebi vozil 25 km v eno smer. Ostali pa ga bi. Tvoj problem. Se pač vozi še naprej dražje.
Tudi v celi Nemčiji ni takega junaka, ker se noben ne prodaja s tolk km.
Poglej po Avto netu, ali pa po tujih podobnih oglasnikih. Nisem ti jaz suženj da bom zate iskal, najdi si sam. Da se dobit zelo poceni če pozorno in redno spremljaš zadeve
Jaz pogledam vsake tolk časa in ni nič pametnega. Leaf bi še bil, čeprav drag za to kar je, pa še tega mi velecenjeni inženir genij odsvetuje...
99,9 % kupcev Twizzijev si ni vgradilo diy baterije z 270 km dosega. 99,9% ljudi se vozi z stock baterijo z 90 km dosega. Tist ki je izračunal ekonomiko in se vozi veliko, ga ne bo kar tako prodal.
25 km v eno smer(to je 18k km/leto) ni veliko in to se da narediti z Twizzijem,pa kakorkoli obračaš..
Kupi mi Twizzija in dokažem ti da se da narest z Twizzijem 20 tisoč km ne leto. Če ne naredim toliko ti dam 10 jurjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
K0l1br1 ::
Zakaj sta v temi o avtih omenjana skuter in twizzy? Noben ne sodi v tole temo. Noben ni niti za na regionalno cesto.
da se da narest z Twizzijem 20 tisoč km ne leto.Še s kolesom se jih naredi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Sneznik ::
Zakaj sta v temi o avtih omenjana skuter in twizzy? Noben ne sodi v tole temo. Noben ni niti za na regionalno cesto.
Seveda spada Twizzy v temo. Skuter pa je privlekel na dan en nasprotnik električnih avtomobilov. Z Twizzijem lahko greš po regionalni cesti ker gre 80 km/h. Imaš folk na youtubu ki je šel 110 km/h po avtocesti z Twizzijem.
Twizzy na avtocesti z 110 km/h:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
K0l1br1 ::
Zakaj sta v temi o avtih omenjana skuter in twizzy? Noben ne sodi v tole temo. Noben ni niti za na regionalno cesto.
Seveda spada Twizzy v temo. Skuter pa je privlekel na dan en nasprotnik električnih avtomobilov. Z Twizzijem lahko greš po regionalni cesti ker gre 80 km/h. Imaš folk na youtubu ki je šel 110 km/h po avtocesti z Twizzijem.
Ja, ampak tole je kot fičo. Tudi fičo je šel 80, na AC morda celo 100, vendar vseeno ne bi šel s fičotom na regionalno cesto, kaj šele na AC. Kup soldov za nekaj, kar je praktično precej neuporabno glede na vložen denar. Gre sploh en konkreten možak 120+ in 2 metra višine v tole reč?
Sneznik ::
"Še s kolesom se jih naredi." EXACTLY! Še s kolesom, kaj šele z Twizzijem!
Tole porabi 0,55 EUR/100 km. Fičo pa "miljonkrat" več. Z Twizzijem lahku voziš po regionalki, kaj te ovira? Nič. Dobro ajde, ovire so lahko v glavi, ampak objektivno te ne ovira nič. Twizzy ni neuporaben in stane samo 4500 EUR plus 1000 EUR za baterijo z cca 90 km dosega, ali 3000 EUR za baterijo z 270 km dosega. Twizzy je idealen drugi avto ker porabi samo 0,55 EUR /100 km.
Če gre notr možak z 120 kg in 2 metra višine: DA, gre. Pa tudi sicer ljudje z 2 metra ali več višine predstavljajo manj kot pol enega procenta populacije.
Zakaj sta v temi o avtih omenjana skuter in twizzy? Noben ne sodi v tole temo. Noben ni niti za na regionalno cesto.
Seveda spada Twizzy v temo. Skuter pa je privlekel na dan en nasprotnik električnih avtomobilov. Z Twizzijem lahko greš po regionalni cesti ker gre 80 km/h. Imaš folk na youtubu ki je šel 110 km/h po avtocesti z Twizzijem.
Ja, ampak tole je kot fičo. Tudi fičo je šel 80, na AC morda celo 100, vendar vseeno ne bi šel s fičotom na regionalno cesto, kaj šele na AC. Kup soldov za nekaj, kar je praktično precej neuporabno glede na vložen denar. Gre sploh en konkreten možak 120+ in 2 metra višine v tole reč?
Tole porabi 0,55 EUR/100 km. Fičo pa "miljonkrat" več. Z Twizzijem lahku voziš po regionalki, kaj te ovira? Nič. Dobro ajde, ovire so lahko v glavi, ampak objektivno te ne ovira nič. Twizzy ni neuporaben in stane samo 4500 EUR plus 1000 EUR za baterijo z cca 90 km dosega, ali 3000 EUR za baterijo z 270 km dosega. Twizzy je idealen drugi avto ker porabi samo 0,55 EUR /100 km.
Če gre notr možak z 120 kg in 2 metra višine: DA, gre. Pa tudi sicer ljudje z 2 metra ali več višine predstavljajo manj kot pol enega procenta populacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
No ti si ti, ostali so pa ostali. Ti ga nebi vozil 25 km v eno smer. Ostali pa ga bi. Tvoj problem. Se pač vozi še naprej dražje.
Tudi v celi Nemčiji ni takega junaka, ker se noben ne prodaja s tolk km.
Poglej po Avto netu, ali pa po tujih podobnih oglasnikih. Nisem ti jaz suženj da bom zate iskal, najdi si sam. Da se dobit zelo poceni če pozorno in redno spremljaš zadeve
Jaz pogledam vsake tolk časa in ni nič pametnega. Leaf bi še bil, čeprav drag za to kar je, pa še tega mi velecenjeni inženir genij odsvetuje...
Leaf je v redu avto in če se sprijazniš da boš po 300.000 prevoženih imel 25 % manj dosega, pol ti ga ne odsvetujem. Je pa še boljš, če imaš Teslo ali ostale ki imajo hlajenje baterije, tam pa je po 300.000 km samo 10 % degradacije baterije.
Gregor P ::
Tole postaja počasi že zelooo dolgočasno
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Sneznik ::
Tole postaja počasi že zelooo dolgočasno
Sploh pa poglejmo Teslo standard range. Podobno luksuzen avto stane morda 10 jurjev manj (lahko upoštevaš 15 jurjev manj če te je volja, point je enak).
Če prevzamimo nekoga ki dela 30k km na leto se mu investicija v električnega povrne v dobrih 4 letih. V nadaljnih 16 letih pa prišpara 40.000 EUR. Splača se, tudi finančno. Pogleg tega da tesle potegnejo mnogo bolj kot pa podobni luksizni bencinarji ali diesli. Da ne bo spet, kaj pa nekdo ki dela samo 5000 km na let, kaj pa nekdo ki mu avto skos stoji v garaži: ja tak pa pač ne kupi električnega ane, sej ta logika ni težka in upam da jo zmorete. Tistmu ki se električen spača, se mu pač splača.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Twizzy ni avto.
Twizzy je ekvivalent majhnega mestnega avta In lahko služi kot drugi avto.
Sploh pa poglejmo Teslo standard range. Podobno luksuzen avto stane morda 10 jurjev manj (lahko upoštevaš 15 jurjev manj če te je volja, point je enak).
Če prevzamimo nekoga ki dela 30k km na leto se mu investicija v električnega povrne v dobrih 4 letih. V nadaljnih 16 letih pa prišpara 40.000 €. Splača se, tudi finančno. Pogleg tega da tesle potegnejo mnogo bolj kot pa podobni luksizni bencinarji ali diesli. ;)
sniff ::
No ti si ti, ostali so pa ostali. Ti ga nebi vozil 25 km v eno smer. Ostali pa ga bi. Tvoj problem. Se pač vozi še naprej dražje.
Tudi v celi Nemčiji ni takega junaka, ker se noben ne prodaja s tolk km.
Poglej po Avto netu, ali pa po tujih podobnih oglasnikih. Nisem ti jaz suženj da bom zate iskal, najdi si sam. Da se dobit zelo poceni če pozorno in redno spremljaš zadeve
Jaz pogledam vsake tolk časa in ni nič pametnega. Leaf bi še bil, čeprav drag za to kar je, pa še tega mi velecenjeni inženir genij odsvetuje...
99,9 % kupcev Twizzijev si ni vgradilo diy baterije z 270 km dosega. 99,9% ljudi se vozi z stock baterijo z 90 km dosega. Tist ki je izračunal ekonomiko in se vozi veliko, ga ne bo kar tako prodal.
25 km v eno smer(to je 18k km/leto) ni veliko in to se da narediti z Twizzijem,pa kakorkoli obračaš..
Kupi mi Twizzija in dokažem ti da se da narest z Twizzijem 20 tisoč km ne leto. Če ne naredim toliko ti dam 10 jurjev.
Ti sam seb avtogole strelas :-) pravs, da ni panike met 90km dometa, ker itak tolces 40km za v sluzbo, pol pa par postov kasneje, da je problem majhne kilometrine pri obstoječih Twizyih ker si 99,9% ni vgrarilo DIY baterije za 270km dosega. Da ne omenim, da pravis da je idealen za drugi avto, kar pa spet pomeni, da bos verjetno delal malo km na leto z njem.
Si pa vztrajen, moram priznati. Da ne delas slučajno pri Renaultu in si projektni vodja Twizija? ;-)
WaterBoy ::
13,5k pride najcenejči twizy z vrati. Kje ste vi dobili 10K?
https://config.renault.si/elektricna-vo...
https://config.renault.si/elektricna-vo...
Sneznik ::
No ti si ti, ostali so pa ostali. Ti ga nebi vozil 25 km v eno smer. Ostali pa ga bi. Tvoj problem. Se pač vozi še naprej dražje.
Tudi v celi Nemčiji ni takega junaka, ker se noben ne prodaja s tolk km.
Poglej po Avto netu, ali pa po tujih podobnih oglasnikih. Nisem ti jaz suženj da bom zate iskal, najdi si sam. Da se dobit zelo poceni če pozorno in redno spremljaš zadeve
Jaz pogledam vsake tolk časa in ni nič pametnega. Leaf bi še bil, čeprav drag za to kar je, pa še tega mi velecenjeni inženir genij odsvetuje...
99,9 % kupcev Twizzijev si ni vgradilo diy baterije z 270 km dosega. 99,9% ljudi se vozi z stock baterijo z 90 km dosega. Tist ki je izračunal ekonomiko in se vozi veliko, ga ne bo kar tako prodal.
25 km v eno smer(to je 18k km/leto) ni veliko in to se da narediti z Twizzijem,pa kakorkoli obračaš..
Kupi mi Twizzija in dokažem ti da se da narest z Twizzijem 20 tisoč km ne leto. Če ne naredim toliko ti dam 10 jurjev.
Ti sam seb avtogole strelas :-) pravs, da ni panike met 90km dometa, ker itak tolces 40km za v sluzbo, pol pa par postov kasneje, da je problem majhne kilometrine pri obstoječih Twizyih ker si 99,9% ni vgrarilo DIY baterije za 270km dosega. Da ne omenim, da pravis da je idealen za drugi avto, kar pa spet pomeni, da bos verjetno delal malo km na leto z njem.
Si pa vztrajen, moram priznati. Da ne delas slučajno pri Renaultu in si projektni vodja Twizija? ;-)
Ne si jih ne, samo ti ne razumeš zadeve Ti ne razumeš da parkrat na leto rabiš pač več kot 90 km na uro. Sam bi seveda parkrat na leto vmes na poti se ustavil da bi avto dopolnil, ampak večina ljudi je preveč razvajena za kaj takšnega. Zato sem izumil argument baterije z 270 km dosega. Kakorkoli obračaš: DEJSTVO JE DA 28 km v eno smer na dan SE DA prevoziti z Twizzijem (to je 20k km na let). To JE MOGOČE, to definitivno drži. Lahko ti dokažem: kupi mi Twizzija in ti dokažem. Če ne bom prevozil 20 tisoč km na leto, ti plačam dvakratno nazaj. Marsikateri drugi avto ima po 20 tisoč na leto kilometrine. Marsikateri. Pa tudi če ti ne paše številka 20 tisoč, pa upoštevaj 10 tisoč na leto, argument ostaja isti: splača se!
Ja nevem nevem
13,5k pride najcenejči twizy z vrati. Kje ste vi dobili 10K?
https://config.renault.si/elektricna-vo...
Pa ne z subvencijo in popustom! Z subvencijo in popustom pride 4500 EUR. Glej in se čudi ;) https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
sniff ::
Jst ze razumem, ne bodi pokroviteljski. JASNO je da se marsikaj da, med drugim tudi PES narediti te kilometre. AMPAK realna situacija večine uporabnikov tega ne kaze. Zdej ce se prepucavava, da je to zate najboljša stvar takoj po narezanem kruhu, lahko nehava, ti ne mislim oporekat, ce pa bos trdil, da so vsi ostali zblojeni, ker ne razumejo...pa sej ves, mogoče nas je la pr teb problem.
Utk ::
Pa ne z subvencijo in popustom! Z subvencijo in popustom pride 4500 EUR. Glej in se čudi ;)
Ja, s subvencijo in s popustom in brez baterije je 4500. Če mu še kolesa odšraufaš je morda samo 4000. Uporaben je pa isto z njimi ali brez njih, če nimaš baterije. In ne mi spet z nekimi aftermarket baterijami. Tako poceni spet ni, da bi neke baterije gor šraufal, če imaš original.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sneznik ::
Jst ze razumem, ne bodi pokroviteljski. JASNO je da se marsikaj da, med drugim tudi PES narediti te kilometre. AMPAK realna situacija večine uporabnikov tega ne kaze. Zdej ce se prepucavava, da je to zate najboljša stvar takoj po narezanem kruhu, lahko nehava, ti ne mislim oporekat, ce pa bos trdil, da so vsi ostali zblojeni, ker ne razumejo...pa sej ves, mogoče nas je la pr teb problem.
En tebi podoben je trdil da avta NE MOREŠ imeti več kot 5 let. Ja kako ne moreš, pismu rosno?! Seveda ga imaš lahko več časa. Da se narediti 20 tisoč z Twizzijem. Vožnja stane 0,55 € na 100 km, kar je iz ljubljane pa do morja in nazaj 1 € za celo vožnjo tja in nazaj!
Zblojeni so vsi tisti ki niso kupili E-upa namesto Cliota(preden je bil razprodan), ker ima E-up 5x cenejšo vožnjo na 100 km, nobenih stroškov za servise praktično in stane samo 3 jurje več.
K0l1br1 ::
Če daš 4 twizije skupaj in dobiš kao prostora za enega golfa, potem je to 4x4000 = 16k nepremičnine brez baterij. 1 sam Twizy je pa en sam velik hec. 40 cm v širino, 80 cm v višino in kaj meter žilet v dolžino?
Sedaj ko sem videl sliko twizija, me je primla groza.
Tole je namreč twizy
Da se narediti 20 tisoč z Twizzijem.Je pa verjetno bolj udobno s kolesom.
Sedaj ko sem videl sliko twizija, me je primla groza.
Tole je namreč twizy
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Sneznik ::
Pa ne z subvencijo in popustom! Z subvencijo in popustom pride 4500 EUR. Glej in se čudi ;)
Ja, s subvencijo in s popustom in brez baterije je 4500. Če mu še kolesa odšraufaš je morda samo 4000. Uporaben je pa isto z njimi ali brez njih, če nimaš baterije. In ne mi spet z nekimi aftermarket baterijami. Tako poceni spet ni, da bi neke baterije gor šraufal, če imaš original.
Daš Avtermaket baterijo za manj kot jurja, nobenega problema, če le nimaš dveh čevih rok (pa tudi če jih imaš, lahko poprosiš prijatelja). Lahko pa tudi ODKUPIŠ baterijo takoj ob nakupu za dodatne 2500 €, kot je povedal prodajalec v avtohiši ko sem ga to vprašal.
Sneznik ::
Če daš 4 twizije skupaj in dobiš kao prostora za enega golfa, potem je to 4x4000 = 16k nepremičnine brez baterij. 1 sam Twizy je pa en sam velik hec. 40 cm v širino, 80 cm v višino in kaj meter žilet v dolžino?
Da se narediti 20 tisoč z Twizzijem.Je pa verjetno bolj udobno s kolesom.
Sedaj ko sem videl sliko twizija, me je primla groza.
Tole je namreč twizy
MA KAKI! Kakkše 4 Twizzije da rabiš?! Z v trgovino in povsod rabiš enega Twizzija ima zadosti placa da futr zložiš notri. Za 6 jurjev imaš Twizzija z diy baterijo z 140 km dosega. Kot drugi avto je idealen. Mere si se zlagal ko prasec.
Ni res, z Twizzijem je bolj udobno ker udobno sediš in si zaščiten pred dežjem in vetrom in mrazom. Pri kolesu nisi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Če nimaš dveh levih lahko iz vsakega avta odstraniš turbino, lite feltne itd., prodaš in daš not kitajske dele, pa kdo normalen to dela?
Sneznik ::
Če nimaš dveh levih lahko iz vsakega avta odstraniš turbino, lite feltne itd., prodaš in daš not kitajske dele, pa kdo normalen to dela?
Zakaj sugeriraš da ljudje ki kaj znajo narest niso normalni? Ni res. So normalni. A zato ker si jim folš? Vsak sposoben bo naredil tisto kar se splača. Če pa je nesposoben, pol je pa to njegov problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Ker če bi bil tako sposoben, se nebi jebal za 500 evrov profita, če s tem uniči garancijo na vse.
Sneznik ::
Ker če bi bil tako sposoben, se nebi jebal za 500 evrov profita, če s tem uniči garancijo na vse.
MA KAKI! Govoriš neumnosti. Kakšne 500 EUR profita. 25 tisoč profita v 20 letih! TI KAR FILAJ NAFTNE MULTIMILJONARJE z denarjem, so zelo veseli veš ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Ti si res debil. Govorimo o tvoji aftermarket bateriji, a boš z njo profitiral 25 jurjev proti originalni?
Sneznik ::
Ti si res debil. Govorimo o tvoji aftermarket bateriji, a boš z njo profitiral 25 jurjev proti originalni?
A zdej se bomo pa zmerjal?! Ne jst nisem debil, debil si ti in tvoja mama ker te je rodila! Idiot zarukan! No zdej to sva, zdej lahko nadaljujemo. Profitiral bo 1250 EUR na let z Twizzijem proti ne tako veliko boljši bencinski alternativi.
Če pa govoriva o bateriji, kar prej nisi specificiral: Diy baterija je podobne cene za 3x večji doseg! Kar se zelo splača! ŠE VEČ: original baterija ima samo 90 km in NI MOGOČE nabaviti večje. Aftermarket baterijo pa imaš z 270 km dosegom! To se splača!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Jaz sem ti svoje povedal, in to zastonj isto kot ti bi rekel strokovnjak za 100 eurov na uro. Sem ti častil 20,000 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sneznik ::
trancer01 ::
Snežnik je en novodobni dečko z inovativnim razmišljanjem, a brez življenjske prakse. Jaz svojega Clia ne bi za Twizzija nikoli zamenjal, tudi če bi bila vožnja desetkrat cenejša, saj je to navadna šajtrga brez kakršne koli varnosti ali udobja.
Utk ::
Snežnik je en novodobni dečko z inovativnim razmišljanjem, a brez življenjske prakse. Jaz svojega Clia ne bi za Twizzija nikoli zamenjal, tudi če bi bila vožnja desetkrat cenejša, saj je to navadna šajtrga brez kakršne koli varnosti ali udobja.
Niti ne bi nihče zamenjal passata za cliota, tudi če bi bil zastojn.
Sneznik ::
codeMonkey je izjavil:
Haha... Strokovnjak :)
Da strokovnjak ja ;) Se po poklicu ukvarjam točno z temi zadevami
codeMonkey ::
Ce so inovativnost blodnje o doma narejeni bateriji za 1kEUR, ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Sneznik ::
Snežnik je en novodobni dečko z inovativnim razmišljanjem, a brez življenjske prakse. Jaz svojega Clia ne bi za Twizzija nikoli zamenjal, tudi če bi bila vožnja desetkrat cenejša, saj je to navadna šajtrga brez kakršne koli varnosti ali udobja.
Niti ne bi nihče zamenjal passata za cliota, tudi če bi bil zastojn.
O tem ni noben govoril. Clio je najbolj prodajan avto v Sloveniji že odkar je Slovenija samostojna država. In E-up je odlično nadomestilo za Cliota, ker ni dosti manjši, ampak je primerljive velikosti.
sniff ::
No sej se vsaj nasmejim
Lej Sneznik, sem naklonjen EV-jem in nekje je ekonomska računica, performansi pospeski so veliko boljši kot pr ICE-jih ampak s tem vztrajanjem pri Twiziju za občo rabo ga pač biksaš. A ma to čudo sploh gretje pa klimo?
Lej Sneznik, sem naklonjen EV-jem in nekje je ekonomska računica, performansi pospeski so veliko boljši kot pr ICE-jih ampak s tem vztrajanjem pri Twiziju za občo rabo ga pač biksaš. A ma to čudo sploh gretje pa klimo?