Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Ze vemo da je nakup izmisljen, sploh pa cena, prav tako je vsakomur jasno da tole po 8ih letih se 10km chargea ne bo dzalo, sploh ce se vozi vsak dan v ev mode in se jo vsak dan 5x fila.
Ne nakup ni izmišljen in tudi ne cena. baterije v ec-jih zdražijo po 500 tisoč km in več Lej verjami kar hočeš, sej vem kaj te daje: tvoj ego je ranjen ker si kupil precenjenega diesla z katerim imaš ogromne stroške. Ne bodi folš.
Renault Twizzy dobiš novega za cca 4 jurje s subvencijo. NOVEGA!! :) Preden boš rekel kaj da nima vrat: lahko jih inštaliraš za male denarje, kot aftermarket vgradnja. Da se, samo ti NOČEŠ. Če nočeš je tvoj problem in sam sebi pripiši.
Ja je hibrid.
Se pravi, ni električen avto.
je bila mal počena na levi strani, kar je sam v domači garaži zrihtal za "six pack pira".
Se pravi, jo je skup sestavljal.
Kot smo že napovedali, lepo da končno priznaš.
Je plug in hibrid in gre lahko samo na elektriko. Torej je električen ane :)
Ja skup sestavljal, to se sliš k da bi jo u kosih dobil in bi jo mogel sestavljat skup ko ene lego kocke :D Pač ja popravil je un blatnik, not a big deal. :)
V de tudi malo pocenih takorekoc ne dobis vec poceni. Vse kar je povedal je zlagal. Pa evja tudi se od dalec ni videl, prav tako navadni traktor.
Dobiš če znaš najdi, niso vsi nespodobni veš. Nič se nisem zlagal, lažeš se ti, smo te najmanj že 30 krat v tej temi dobili na laži. Ev sem že videl od blizu in sem se tudi peljal z njim ;) Traktor tudi. Pa nehaj smetit temo z neumnostmi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Kolega je zadnjič ukradel dizla, prej ko bi to spravil noter z električno ampero za 5 jurjev, se lahko par let fura. Pač če se znajdeš se znajdeš, niso vsi nesposobni
Hahhahah ti se kr zajebavej, ampak kdor se znajde se znajde ;) Kolega jo ni ukradel ampak jo je pošteno plačal. Nov Renault Twizzy je 4 jurje s subvencijo. NOV! In je za v službo pa nazaj odličen če nisi več kot 35 km od šihta. Pa tud če si recimo 50 km od šihta se mu da dograditi baterijo za enga jurja. Baterijo ima 6,1 kWh in ima doseg od 80-100 km. Če mu vgradiš še dodatnih 6,1 kwh, kar stane manj kot jurja imaš že 160 - 200 km dosega ;) Sicer udobje vožnje malo trpi, ampak ne prav dosti in se kumot da če hočeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
codeMonkey ::
Kripto mesi je izjavil:
Kolega je zadnjič ukradel dizla, prej ko bi to spravil noter z električno ampero za 5 jurjev, se lahko par let fura. Pač če se znajdeš se znajdeš, niso vsi nesposobni
Hahhahah ti se kr zajebavej, ampak kdor se znajde se znajde ;) Kolega jo ni ukradel ampak jo je pošteno plačal. Nov Renault Twizzy je 4 jurje s subvencijo. NOV! In je za v službo pa nazaj odličen če nisi več kot 35 km od šihta. Pa tud če si recimo 50 km od šihta se mu da dograditi baterijo za enga jurja. Baterijo ima 6,1 kWh in ima doseg od 80-100 km. Če mu vgradiš še dodatnih 6,1 kwh, kar stane manj kot jurja imaš že 160 - 200 km dosega ;) Sicer udobje vožnje malo trpi, ampak ne prav dosti in se kumot da če hočeš.
Kaksen je pa fiksen strosek tega Twizzija na mesec?
Sneznik ::
codeMonkey je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Kolega je zadnjič ukradel dizla, prej ko bi to spravil noter z električno ampero za 5 jurjev, se lahko par let fura. Pač če se znajdeš se znajdeš, niso vsi nesposobni
Hahhahah ti se kr zajebavej, ampak kdor se znajde se znajde ;) Kolega jo ni ukradel ampak jo je pošteno plačal. Nov Renault Twizzy je 4 jurje s subvencijo. NOV! In je za v službo pa nazaj odličen če nisi več kot 35 km od šihta. Pa tud če si recimo 50 km od šihta se mu da dograditi baterijo za enga jurja. Baterijo ima 6,1 kWh in ima doseg od 80-100 km. Če mu vgradiš še dodatnih 6,1 kwh, kar stane manj kot jurja imaš že 160 - 200 km dosega ;) Sicer udobje vožnje malo trpi, ampak ne prav dosti in se kumot da če hočeš.
Kaksen je pa fiksen strosek tega Twizzija na mesec?
Ga ni če vgradiš 6 kwh diy baterijo za manj kot jurja ;) Kupiš 18650 celice in zvežeš v pack in vgradiš, ni težko če nimaš sveh levih rok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Kolega je zadnjič ukradel dizla, prej ko bi to spravil noter z električno ampero za 5 jurjev, se lahko par let fura. Pač če se znajdeš se znajdeš, niso vsi nesposobni
Hahhahah ti se kr zajebavej, ampak kdor se znajde se znajde ;) Kolega jo ni ukradel ampak jo je pošteno plačal. Nov Renault Twizzy je 4 jurje s subvencijo. NOV! In je za v službo pa nazaj odličen če nisi več kot 35 km od šihta. Pa tud če si recimo 50 km od šihta se mu da dograditi baterijo za enga jurja. Baterijo ima 6,1 kWh in ima doseg od 80-100 km. Če mu vgradiš še dodatnih 6,1 kwh, kar stane manj kot jurja imaš že 160 - 200 km dosega ;) Sicer udobje vožnje malo trpi, ampak ne prav dosti in se kumot da če hočeš.
Kaksen je pa fiksen strosek tega Twizzija na mesec?
Ga ni če vgradiš 6 kwh diy baterijo za manj kot jurja ;) Kupiš 18650 celice in zvežeš v pack in vgradiš, ni težko če nimaš sveh levih rok.
Nisi mehatronik ane... Energetika? Ali pa kaksna nelinearna mehanika :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Kripto mesi ::
Kripto mesi je izjavil:
Kolega je zadnjič ukradel dizla, prej ko bi to spravil noter z električno ampero za 5 jurjev, se lahko par let fura. Pač če se znajdeš se znajdeš, niso vsi nesposobni
Hahhahah ti se kr zajebavej, ampak kdor se znajde se znajde ;) Kolega jo ni ukradel ampak jo je pošteno plačal. Nov Renault Twizzy je 4 jurje s subvencijo. NOV! In je za v službo pa nazaj odličen če nisi več kot 35 km od šihta. Pa tud če si recimo 50 km od šihta se mu da dograditi baterijo za enga jurja. Baterijo ima 6,1 kWh in ima doseg od 80-100 km. Če mu vgradiš še dodatnih 6,1 kwh, kar stane manj kot jurja imaš že 160 - 200 km dosega ;) Sicer udobje vožnje malo trpi, ampak ne prav dosti in se kumot da če hočeš.
Froce pa zadaj v prikolico ali privežeš na streho. Ni problema sploh, ugodno in učinkovito. Vgradiš pa eno malo močnejšo baterijo (kakšen moški pa si, če se malo ne znajdeš), da imaš doseg cca 800km pa rata kar uporaben avtoček.
Sej drugače se hecam, ukradel je dizla vrednega 15k, ga prodal in kupil dizla za 5k, pa še 10k mu je ostalo v žepu. Beat that!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
Sneznik ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Kolega je zadnjič ukradel dizla, prej ko bi to spravil noter z električno ampero za 5 jurjev, se lahko par let fura. Pač če se znajdeš se znajdeš, niso vsi nesposobni
Hahhahah ti se kr zajebavej, ampak kdor se znajde se znajde ;) Kolega jo ni ukradel ampak jo je pošteno plačal. Nov Renault Twizzy je 4 jurje s subvencijo. NOV! In je za v službo pa nazaj odličen če nisi več kot 35 km od šihta. Pa tud če si recimo 50 km od šihta se mu da dograditi baterijo za enga jurja. Baterijo ima 6,1 kWh in ima doseg od 80-100 km. Če mu vgradiš še dodatnih 6,1 kwh, kar stane manj kot jurja imaš že 160 - 200 km dosega ;) Sicer udobje vožnje malo trpi, ampak ne prav dosti in se kumot da če hočeš.
Kaksen je pa fiksen strosek tega Twizzija na mesec?
Ga ni če vgradiš 6 kwh diy baterijo za manj kot jurja ;) Kupiš 18650 celice in zvežeš v pack in vgradiš, ni težko če nimaš sveh levih rok.
Nisi mehatronik ane... Energetika? Ali pa kaksna nelinearna mehanika :)
Po čem sklepaš ne bi bil mehatronik? Nisem, mam pa izobrazo na tem področju in zelo soroden poklic z diplomo. 18650 celice lahko kumot dobiš za 150 EUR po kWh. In ta avto ima 6,1 kWh batrerijo v originalu vgrajeno in 80-100 km dosega z njo. Pomoje si ti samo malo narobe pogledal kapaciteto baterijo ki je v originalu notri in pol neki narobe sklepal .
Kripto mesi je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Kolega je zadnjič ukradel dizla, prej ko bi to spravil noter z električno ampero za 5 jurjev, se lahko par let fura. Pač če se znajdeš se znajdeš, niso vsi nesposobni
Hahhahah ti se kr zajebavej, ampak kdor se znajde se znajde ;) Kolega jo ni ukradel ampak jo je pošteno plačal. Nov Renault Twizzy je 4 jurje s subvencijo. NOV! In je za v službo pa nazaj odličen če nisi več kot 35 km od šihta. Pa tud če si recimo 50 km od šihta se mu da dograditi baterijo za enga jurja. Baterijo ima 6,1 kWh in ima doseg od 80-100 km. Če mu vgradiš še dodatnih 6,1 kwh, kar stane manj kot jurja imaš že 160 - 200 km dosega ;) Sicer udobje vožnje malo trpi, ampak ne prav dosti in se kumot da če hočeš.
Froce pa zadaj v prikolico ali privežeš na streho. Ni problema sploh, ugodno in učinkovito. Vgradiš pa eno malo močnejšo baterijo (kakšen moški pa si, če se malo ne znajdeš), da imaš doseg cca 800km pa rata kar uporaben avtoček.
Sej drugače se hecam, ukradel je dizla vrednega 15k, ga prodal in kupil dizla za 5k, pa še 10k mu je ostalo v žepu. Beat that!!!
hahahahha kok si prfliknen
Rekel sem kot drugi avto za v službo, tam nimaš otrok v službi menda ;) Ja ni problema. Da je meja 800 km za uporabn doseg je samo blodnja v tvoji glavi. 100 km dosega je super za do službe pa nazaj če nisi oddalje več kot 40 km.
Če pa si vgradiš dvakratno kapaciteto, plačaš 2 jurja za celice, bms in popožni material in imap 160-200 km dosega odvisno kolk ga teraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Aja potem svetuješ, da vzamem drugi avto, razvozim otroke (ki so v vrtcu/šoli v kraju kjer delam), se odpeljem domov, vzamem električnega in se peljem na šiht. Jap, sliši se kot dobra ideja.
Če si pripravljen se prilagoditi da boš prišparal ogromno denarja potem ja. Če se nisi pol se pač nisi pripravljen prilagodit in pač plačuj mnogo več kot sedaj. Odločitev je tvoja.
In tudi v Twizzy lahko na zadnje sedeže daš otroke če hočeš in greš lahko direkt. Kar neke omejitve maš ki obstajajo samo v tvoji glavi, v realnosti pa ne obstajajo.
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Kaksen je pa fiksen strosek tega Twizzija na mesec?
Tolk kot za vsak drug avto. Ker rabiš še nek avto.
Sneznik ::
codeMonkey je izjavil:
Kaksen je pa fiksen strosek tega Twizzija na mesec?
Tolk kot za vsak drug avto. Ker rabiš še nek avto.
Ja NE no. Če imaš zdaj že dva avta v gospodinjstvu, boš pač enega prodal in namesto enega uporabljal Twizzija. On ta drugi avto bi obstajal tako ali tako. In gospodinjstev z dvema ali celi tremi avti je mnogo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Kripto mesi je izjavil:
Aja potem svetuješ, da vzamem drugi avto, razvozim otroke (ki so v vrtcu/šoli v kraju kjer delam), se odpeljem domov, vzamem električnega in se peljem na šiht. Jap, sliši se kot dobra ideja.
Če si pripravljen se prilagoditi da boš prišparal ogromno denarja potem ja. Če se nisi pol se pač nisi pripravljen prilagodit in pač plačuj mnogo več kot sedaj. Odločitev je tvoja.
In tudi v Twizzy lahko na zadnje sedeže daš otroke če hočeš in greš lahko direkt. Kar neke omejitve maš ki obstajajo samo v tvoji glavi, v realnosti pa ne obstajajo.
Res je, enega odpeljem 15km v šolo, potem nazaj 15km do doma. Vmes počakam 1 urco, da se zadeva napolni in nabašem še drugega in pičiva novim dogodivščinam naproti kot Pipi in Melkijad.
Utk ::
Kaj misliš da si prvi s to idejo. Kot da ne obstajajo enako uporabni skuterji in mopedi že 70 let. Za koga je to, je in uporablja, za koga ni, pač ni niti ne bo.
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Aja potem svetuješ, da vzamem drugi avto, razvozim otroke (ki so v vrtcu/šoli v kraju kjer delam), se odpeljem domov, vzamem električnega in se peljem na šiht. Jap, sliši se kot dobra ideja.
Če si pripravljen se prilagoditi da boš prišparal ogromno denarja potem ja. Če se nisi pol se pač nisi pripravljen prilagodit in pač plačuj mnogo več kot sedaj. Odločitev je tvoja.
In tudi v Twizzy lahko na zadnje sedeže daš otroke če hočeš in greš lahko direkt. Kar neke omejitve maš ki obstajajo samo v tvoji glavi, v realnosti pa ne obstajajo.
Res je, enega odpeljem 15km v šolo, potem nazaj 15km do doma. Vmes počakam 1 urco, da se zadeva napolni in nabašem še drugega in pičiva novim dogodivščinam naproti kot Pipi in Melkijad.
hahahhahahhah kok si usekan
Ne ni tko, tako je: odpelješ oba dva 15 km v šolo in greš v službo in potem nazaj v obratnem vrstnem redu. Brez polnjenja vmes, ima 80 - 100 km dosega. Ker ti si povedal kot da bi imela zadeva samo 30 km dosega, ni res, ga ima 80-100 km. Lahko nadgradiš baterijo za dodatnega jurja in imaš pol 160 -200 km dosega.
Če si pripravljen šprarat se da. Če pa nisi, POL PA PLAČUJ VEČ, noben ti ne brani Zaradi mene če ves svoj keš vržeš takoj zdele v kamin, vseeno mi je zate, itak je tvoj keš :)
Bom ja. Not.
Kaj misliš da si prvi s to idejo. Kot da ne obstajajo enako uporabni skuterji in mopedi že 70 let. Za koga je to, je in uporablja, za koga ni, pač ni niti ne bo.
Tako je! za nekoga je, za nekoga ni. Ampak 90 % ljudi kateri mislijo da to za njih NI, v resnici za njih objektivno JE, ampak oni narobe mislijo
In bencinski skuterji in mopedi so shit, ker ti kuri skoraj toliko kot bencinski avto in skor nič ne prišpraraš še ne moreš otroke zadi peljat. Tle loh če se ti gre
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
ČE pa mi slučajno na poti zmanjka baterije pa itak imam še powerbank v žepu, tako da ni panike sploh, tega kinderjajčka bo pa že poganjalo, pa še 2x 18650 baterijo zraven nalotam, hej malo se je pa potrebno v življenju tudi znajti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
No pa dajmo dva otroška sedeža zadaj. Po tvojem: če nimaš dveh levih rok to brez problema namontiraš sam doma v kolesarnici svojega bloka, kamor lahko Twizija tudi parkiraš in ga tudi brezplačno polniš. Vsi srečni in pravljice je konec. The End.
hahahahh kok si utrgan Niso to nobene pravljive, je samo tvoja razvajenost.
Dva otroka gresta lahko na obstoječi sedež. Twizzyja polniš v domači garaži za 0,55 EUR / 100 km. Tudi v bloku bi se dalo mal bl robinhudsko rešitev za polnjenje zrihtat; čez okno kabel od podaljška in polniš. :D Ampak se moraš spet prilagajat. In NE ŽIVIJO VSI v blokih.
In spet pridemo do tega: Če si pripravljen šprarat se da. Če pa nisi, POL PA PLAČUJ VEČ, noben ti ne brani :) Zaradi mene če ves svoj keš vržeš takoj zdele v kamin, vseeno mi je zate, itak je tvoj keš :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Jaz sem pripravljen šparat, zato grem rajši na štop, me še ceneje pride. Pa še kakšno fajn babnco ujagam vmes.
Tudi lahko :P Ampak na štop ne boš vedno dobil, babnice pa sploh ne :D
Kripto mesi ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
Sneznik ::
Dobesedno se lahko voziš 16 x ceneje (0,55 v 8,8 EUR na 100 km). Poraba twizzyja je 6,8 kWh na 100 km, tafira ponoči pa 8 centov. In z dvojno baterijo z dosegom 160-200 km ti more bit več kot zadosti za en dan za drugi avto.
Pač moj point je da če si se pripravljen malo prilagodit se da in lahko prišpraraš ogromno. Če pa se nisi pripravljen prilagodit pol pa plačuj 16x več ane, kdo ti brani. Sej sam zagonjuješ svoj keš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Spock83 ::
Sneznik ::
Da malo prekinemo tole pregovarjanje. Jaz se od torka vozim s Teslo 3 AWD LR. Sem zelo vesel. Kaj bo prihodnost pokazala bomo videli.
Zakon :) Prihodnost bo prinesla lepe stvari za EV pogon, definitivno
Drugač pa Kripto mesi kar neke ovire postavlja sam sebi in strelja avtogole sam sebi in postavlja ovire ki obstajajo samo v njegovo glavi. On misli da je njegova razvajenost univerzalna in prisotna pri vseh ljudeh in da drugače sploh ne more biti. Pa še kako se moti. Bog ne daj da se revež zgubi kje v hosti brez mobilnega signala, bo še umrl revež, tako je razvajen in neiznajdljiv, lahko da tudi neposoben.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
WarpedGone ::
Da malo prekinemo tole pregovarjanje. Jaz se od torka vozim s Teslo 3 AWD LR. Sem zelo vesel. Kaj bo prihodnost pokazala bomo videli.
Ti namignem?
Nonstop boš iskal izgovor, zakaj morš nekam it ;)
Mal kasnej grem preverit, če je obvoznica okolj Lj še vedno prevozna. Morm nujno vedet ...
Valvoline ::
Da malo prekinemo tole pregovarjanje. Jaz se od torka vozim s Teslo 3 AWD LR. Sem zelo vesel. Kaj bo prihodnost pokazala bomo videli.
Hitro quiz vprasanje. Lahko odgovoris ali ne, se opravicujem ce ni primerno. Javni sektor, kilometrina, placan prevoz pa to? Vecina slovenskih kupcev tesel je javnosektorasev k se fura na siht v LJ, dobijo pa mastne dinarcke za dnevni prevoz. Poznam enega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
No pa dajmo dva otroška sedeža zadaj. Po tvojem: če nimaš dveh levih rok to brez problema namontiraš sam doma v kolesarnici svojega bloka, kamor lahko Twizija tudi parkiraš in ga tudi brezplačno polniš. Vsi srečni in pravljice je konec. The End.
ČE pa mi slučajno na poti zmanjka baterije pa itak imam še powerbank v žepu, tako da ni panike sploh, tega kinderjajčka bo pa že poganjalo, pa še 2x 18650 baterijo zraven nalotam, hej malo se je pa potrebno v življenju tudi znajti.
Nobeden ni govoril o dveh 18650 baterijah, jaz sem govoril o baterij packu sestavljenemu iz 18650 celic. Ti si kar nekaj zmišljuješ in farbaš samega sebe. Si bias. Za 100 kilometrov dosega rabiš približno 6,8 kWh za ta avtomobil in to se da doseči z 540 celicami, ki tehtaj skupaj 26 kilogramov. To je vse poponoma dosegljivo in realno in možno. Teh 540 celic bi stalo manj kot jurja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Pač moj point je da če si se pripravljen malo prilagodit se da in lahko prišpraraš ogromno. Če pa se nisi pripravljen prilagodit pol pa plačuj 16x več ane, kdo ti brani. Sej sam zagonjuješ svoj keš.
Point je, da se bi lahko šparalo že pred električnimi avti in mopedi, pa se ni (spet tako zelo). Zato samo šparanje ne bo naredilo neke razlike. Če bi nek trgovec imel 1000 dobrih električnih avtov za prodat, bi bila VELIKA napaka jih prodajat kot cenejšo alternativo. Neko rabljeno kanto za 5-6 jurjev si danes lahko privošči vsak. Tudi tankanje zanjo. Ponudit moraš nekaj boljšega, ne pa cenejšega.
Zoe za 25 jurjev po subveniji pač ni cenejši. Je boljši od cliota, odvisno od kilometrov na leto ni dražji, ampak bistveno cenejši pa tudi ne. Ne tolk, da bi folk v štartu dal dvakrat več denarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sneznik ::
Pač moj point je da če si se pripravljen malo prilagodit se da in lahko prišpraraš ogromno. Če pa se nisi pripravljen prilagodit pol pa plačuj 16x več ane, kdo ti brani. Sej sam zagonjuješ svoj keš.
Point je, da se bi lahko šparalo že pred električnimi avti in mopedi, pa se ni (spet tako zelo). Zato samo šparanje ne bo naredilo neke razlike. Če bi nek trgovec imel 1000 dobrih električnih avtov za prodat, bi bila VELIKA napaka jih prodajat kot cenejšo alternativo. Neko rabljeno kanto za 5-6 jurjev si danes lahko privošči vsak. Tudi tankanje zanjo. Ponudit moraš nekaj boljšega, ne pa cenejšega.
Zoe za 25 jurjev po subveniji pač ni cenejši. Je boljši od cliota, odvisno od kilometrov na leto ni dražji, ampak bistveno cenejši pa tudi ne. Ne tolk, da bi folk v štartu dal dvakrat več denarja.
Kdor hoče prišparati in se je pripravljen malo prilagoditi se lahko z Renault Twizzy vozi za 16 x manjšo ceno kot če bi vzel navaden dieselski avto. Kdor pač ne bo pa še naprej plačeval 16 x več ane :)
Saj ni treba kupiti Zoe-ta. Lahko kupiš Volkswagen E-up za 15 jurjev, je boljši od Cliota za 11 jurjev. Če se voziš 25 tisoč km na leto, kar ni ravno velika številka, prišparaš 2000 EUR na leto že samo na gorivu. Razlika se ti glede na Cliota povrne že v SAMO dveh letih. Avto imaš nato še nadaljnih recimo 12 let, to skupaj potem znese 24 tisoč evrov PRIHRANKA glede na Cliota. To je ogromno prihranka.
Dobesedno z Volkswagen E-up prišparaš 24 tisoč evrov glede na Cliota (pri 25 k km na leto). Tudi če se voziš samo 15 tisoč km na leto, se ti razlika povrne
v manj kot štirih letih. In toliko prišparaš samo na gorivu. Če bi upošteval da si servisi za električnega 10 x cenejši bi bili prihranki še večji. Tudi parkirnino v Ljubljani imaš za električne ponavadi zastonj na mestih za polnjenje. Električni se splača :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Nič novega nisi napisal. Dokler nimaš kaj novega za napisat, ti ni treba nič pisat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
Kripto mesi je izjavil:
No pa dajmo dva otroška sedeža zadaj. Po tvojem: če nimaš dveh levih rok to brez problema namontiraš sam doma v kolesarnici svojega bloka, kamor lahko Twizija tudi parkiraš in ga tudi brezplačno polniš. Vsi srečni in pravljice je konec. The End.
ČE pa mi slučajno na poti zmanjka baterije pa itak imam še powerbank v žepu, tako da ni panike sploh, tega kinderjajčka bo pa že poganjalo, pa še 2x 18650 baterijo zraven nalotam, hej malo se je pa potrebno v življenju tudi znajti.
Nobeden ni govoril o dveh 18650 baterijah, jaz sem govoril o baterij packu sestavljenemu iz 18650 celic. Ti si kar nekaj zmišljuješ in farbaš samega sebe. Si bias. Za 100 kilometrov dosega rabiš približno 6,8 kWh za ta avtomobil in to se da doseči z 540 celicami, ki tehtaj skupaj 26 kilogramov. To je vse poponoma dosegljivo in realno in možno. Teh 540 celic bi stalo manj kot jurja.
Ker battery pack so samo celice, ki jih kupis in to je to. Realno in mozno je le v tvoji glavi.
Valvoline ::
https://avto.finance.si/8960850/Avto-ki...
Btw na hrvaskem se danes tanka lpg tudi pod 40c. Pac pr nas premajhna konkurenca med polnilnicami. Zato pa mamo najvisje subvencije za nakup e podaljskov, subvencioniramo bogatih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
ziga1990 ::
Ce se gre za cist P/P:
https://avto.finance.si/8960850/Avto-ki...
Btw na hrvaskem se danes tanka lpg tudi pod 40c. Pac pr nas premajhna konkurenca med polnilnicami. Zato pa mamo najvisje subvencije za nakup e podaljskov, subvencioniramo bogatih.
Še vedno dražji od električnega torej tvoj P/P je fail
Valvoline ::
Ce se gre za cist P/P:
https://avto.finance.si/8960850/Avto-ki...
Btw na hrvaskem se danes tanka lpg tudi pod 40c. Pac pr nas premajhna konkurenca med polnilnicami. Zato pa mamo najvisje subvencije za nakup e podaljskov, subvencioniramo bogatih.
Še vedno dražji od električnega torej tvoj P/P je fail
Drazji nikakor ni, pol cenejsi je, je pa res da ni subvencioniran. Torej 2x lpg sandero za ceno elektricnega upa/citigoja, ali drugace povedano vsakemu kupcu evja drzava casti denar za nouga lpg sanderota. Kretenizem brez meja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
J.McLane ::
1st gen Nissan Leaf, 10 years after:
Sem šel za foro gledat na mobile.de, 8 let stari Leafi se prodajajo od 8 do 12k €, kar visoka cena za EV kateri nima toplotno vzdrževane baterije in ima po vseh teh letih še ene 80 km dosega.
Utk ::
Sneznik ::
Petič ponavljaš isto. Prvič, eupa ne moreš kupit. Drugič, twizija nihče noče. Tretjič, pri 10,000 km je vseeno na kaj se voziš. Tako kot je tebi vseeno za 5000 letno. Četrtič, napisal sem že zdavnaj, da eup za 12, 13 jurjev ima nek smisel, pežo 208 za 30 ga še zmeraj nima kaj dost, razen, petič, kot sem tudi napisal, če si pripravljen plačat precej več za malo boljšo vožnjo. Ali proti eupu ali proti navadnemu cliotu. Kdo bo naredu 25,000 letno z upom? To je mučenje ljudi...
Nič novega nisi napisal. Dokler nimaš kaj novega za napisat, ti ni treba nič pisat.
E-upa boš lahko še kupil v prihodnosti, samo ta trenutek so razprodani. Twizzyja hočejo, ne vsi, marsikdo pa, ker lahko z njim zelo prišparaš če se malo prilagodiš. Da, se strinjam E-up ima smisel. Kdo bo naredil 25,000 letno z E-upom? Masikdo, to je samo 30 km do službe in nazaj in kakšen vikend kakšen izlet. Slovensko povrečje je 15 tisoč na leto, pri tej kilometrini se ti E-up povrne prej kot v štirih letih v primerjavi z Cliotom. E-up je čist fanj avto, ni nobeno mučenje ljudi, ni pa luksuz, ampak saj tudi Clio ni, pa je kljub temu zelo prodajan..
Utk ::
Sneznik ::
codeMonkey je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
No pa dajmo dva otroška sedeža zadaj. Po tvojem: če nimaš dveh levih rok to brez problema namontiraš sam doma v kolesarnici svojega bloka, kamor lahko Twizija tudi parkiraš in ga tudi brezplačno polniš. Vsi srečni in pravljice je konec. The End.
ČE pa mi slučajno na poti zmanjka baterije pa itak imam še powerbank v žepu, tako da ni panike sploh, tega kinderjajčka bo pa že poganjalo, pa še 2x 18650 baterijo zraven nalotam, hej malo se je pa potrebno v življenju tudi znajti.
Nobeden ni govoril o dveh 18650 baterijah, jaz sem govoril o baterij packu sestavljenemu iz 18650 celic. Ti si kar nekaj zmišljuješ in farbaš samega sebe. Si bias. Za 100 kilometrov dosega rabiš približno 6,8 kWh za ta avtomobil in to se da doseči z 540 celicami, ki tehtaj skupaj 26 kilogramov. To je vse poponoma dosegljivo in realno in možno. Teh 540 celic bi stalo manj kot jurja.
Ker battery pack so samo celice, ki jih kupis in to je to. Realno in mozno je le v tvoji glavi.
Ne, tega nisem rekel da so battery pack samo celice. Nisem rekel da jih samo kupiš, ampak battery pack rabiš tudi zaspajkat skupaj v konfiguracijo in dodati BMS. BMS dobiš ali narediš za male denarje. Ne, to je dejansko možno, tisoče ljude je to že naredilo. Če ti misliš da ni možno narest enega 6 kWh battery packa se pošteno motiš. Ovire ki si jih postavljaš so samo v tvoji glavi. Dej ne govori da ni možno, kako ni možno če je pa tisoče ljudi to že izvedl. Zdej sam še manjka da rečeš da je zemlja ravna, ravno na takem nivoju si.. ..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Bi kdo kupu eupa ali skode citi brez subvencije?
Ja bi, samo precej manjše število ljudi. Če ne bi bilo subvencije, bi bila vračilna doba pri 25k letno okoli 5 let. Kar se še vedno zelo splača. Torej v 5 let prideš na nulo, v nadaljnih 15 let prihraniš 30 tisoč evrov. To se splača zelo, še vendno, tudi če bi bilo brez subvencije.
Niso v tem trenutku razprodani, ampak so za eno leto vnaprej razprodani. Ne moreš ga niti naročit niti se postavit v vrsto. Tudi če bo neka količina spet na prodaj, bo isto.
Ja to je pa zato ker ga mnogo ljudi želi kupiti in je E-up zelo zaželjen in se zelo splača :)
Bi kdo kupu eupa ali skode citi brez subvencije?
Ja bi, samo precej manjše število ljudi. Če ne bi bilo subvencije, bi bila vračilna doba pri 25k letno okoli 5 let. Kar se še vedno zelo splača. Torej v 5 let prideš na nulo, v nadaljnih 15 let prihraniš 30 tisoč evrov. To se splača zelo, še vendno, tudi če bi bilo brez subvencije.
Niso v tem trenutku razprodani, ampak so za eno leto vnaprej razprodani. Ne moreš ga niti naročit niti se postavit v vrsto. Tudi če bo neka količina spet na prodaj, bo isto.
Ja to je pa zato ker ga mnogo ljudi želi kupiti in je E-up zelo zaželjen in se zelo splača :)
Ce se gre za cist P/P:
https://avto.finance.si/8960850/Avto-ki...
Btw na hrvaskem se danes tanka lpg tudi pod 40c. Pac pr nas premajhna konkurenca med polnilnicami. Zato pa mamo najvisje subvencije za nakup e podaljskov, subvencioniramo bogatih.
Nobeno subvencioniranje bogatih. Vsak lahko dobi ugoden kredit ekosklada z mesečno premijo, ki bo manjša kot pa bi dal za bencin za bencinarja (pod pogojem da naredi vsaj nekaj vožnje na leto). In vsak EV ki je kupljen koristi vsem prebivalcem ker je zrak čistejši in bo manj bolezni in ljudje bodo bolj produktivni in bodo imeli več energije. Vsak EV kupljen koristi tudi tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
No pa dajmo dva otroška sedeža zadaj. Po tvojem: če nimaš dveh levih rok to brez problema namontiraš sam doma v kolesarnici svojega bloka, kamor lahko Twizija tudi parkiraš in ga tudi brezplačno polniš. Vsi srečni in pravljice je konec. The End.
ČE pa mi slučajno na poti zmanjka baterije pa itak imam še powerbank v žepu, tako da ni panike sploh, tega kinderjajčka bo pa že poganjalo, pa še 2x 18650 baterijo zraven nalotam, hej malo se je pa potrebno v življenju tudi znajti.
Nobeden ni govoril o dveh 18650 baterijah, jaz sem govoril o baterij packu sestavljenemu iz 18650 celic. Ti si kar nekaj zmišljuješ in farbaš samega sebe. Si bias. Za 100 kilometrov dosega rabiš približno 6,8 kWh za ta avtomobil in to se da doseči z 540 celicami, ki tehtaj skupaj 26 kilogramov. To je vse poponoma dosegljivo in realno in možno. Teh 540 celic bi stalo manj kot jurja.
Ker battery pack so samo celice, ki jih kupis in to je to. Realno in mozno je le v tvoji glavi.
Ne, tega nisem rekel da so battery pack samo celice. Nisem rekel da jih samo kupiš, ampak battery pack rabiš tudi zaspajkat skupaj v konfiguracijo in dodati BMS. BMS dobiš ali narediš za male denarje. Ne, to je dejansko možno, tisoče ljude je to že naredilo. Če ti misliš da ni možno narest enega 6 kWh battery packa se pošteno motiš. Ovire ki si jih postavljaš so samo v tvoji glavi. Dej ne govori da ni možno, kako ni možno če je pa tisoče ljudi to že izvedl. Zdej sam še manjka da rečeš da je zemlja ravna, ravno na takem nivoju si.. ..
Dunning-Kruger efekt lepo pokaze kdaj je vse mozno.
Sneznik ::
Ce se gre za cist P/P:
https://avto.finance.si/8960850/Avto-ki...
Btw na hrvaskem se danes tanka lpg tudi pod 40c. Pac pr nas premajhna konkurenca med polnilnicami. Zato pa mamo najvisje subvencije za nakup e podaljskov, subvencioniramo bogatih.
Še vedno dražji od električnega torej tvoj P/P je fail
Drazji nikakor ni, pol cenejsi je, je pa res da ni subvencioniran. Torej 2x lpg sandero za ceno elektricnega upa/citigoja, ali drugace povedano vsakemu kupcu evja drzava casti denar za nouga lpg sanderota. Kretenizem brez meja.
Z CNG-jem se voziš v sloveniji 4,5 krat dražje, sva to že računala in se ne bom ponavljal. Res je da rabljenega lahko dobiš par jurjev ceneje, vendar daš tudi mnogo več za servise in 4,5 x več za vožnjo, tako da se ti v življenski dobi avtomobila električni še vedno mnogo bolj splača. In z vsakim prodanim EV-jem ti profotiraš. Vsak državljan profitira preko manj onesnaženega zraka. Tako da subvencije za električne koristijo tudi TEBI, niso noben kretenizem. Kretenizem je diesel
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
No pa dajmo dva otroška sedeža zadaj. Po tvojem: če nimaš dveh levih rok to brez problema namontiraš sam doma v kolesarnici svojega bloka, kamor lahko Twizija tudi parkiraš in ga tudi brezplačno polniš. Vsi srečni in pravljice je konec. The End.
ČE pa mi slučajno na poti zmanjka baterije pa itak imam še powerbank v žepu, tako da ni panike sploh, tega kinderjajčka bo pa že poganjalo, pa še 2x 18650 baterijo zraven nalotam, hej malo se je pa potrebno v življenju tudi znajti.
Nobeden ni govoril o dveh 18650 baterijah, jaz sem govoril o baterij packu sestavljenemu iz 18650 celic. Ti si kar nekaj zmišljuješ in farbaš samega sebe. Si bias. Za 100 kilometrov dosega rabiš približno 6,8 kWh za ta avtomobil in to se da doseči z 540 celicami, ki tehtaj skupaj 26 kilogramov. To je vse poponoma dosegljivo in realno in možno. Teh 540 celic bi stalo manj kot jurja.
Ker battery pack so samo celice, ki jih kupis in to je to. Realno in mozno je le v tvoji glavi.
Ne, tega nisem rekel da so battery pack samo celice. Nisem rekel da jih samo kupiš, ampak battery pack rabiš tudi zaspajkat skupaj v konfiguracijo in dodati BMS. BMS dobiš ali narediš za male denarje. Ne, to je dejansko možno, tisoče ljude je to že naredilo. Če ti misliš da ni možno narest enega 6 kWh battery packa se pošteno motiš. Ovire ki si jih postavljaš so samo v tvoji glavi. Dej ne govori da ni možno, kako ni možno če je pa tisoče ljudi to že izvedl. Zdej sam še manjka da rečeš da je zemlja ravna, ravno na takem nivoju si.. ..
Dunning-Kruger efekt lepo pokaze kdaj je vse mozno.
Kar še naprej špilaj idiota, vsak ki bo šel na youtube in bo vpisal "diy power pack" ali "diy powerwall bo videl da si deluden, zboljen in nimaš pojma kaj govoriš. Jaz sem 18650 battery packe že naredil sam, tako da mi ne pametuj, Dunning-Kruger se kaže pri tebi, ne pri meni. Sam sebi streljaš avtogole.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Če ne bi bilo subvencije, bi bila vračilna doba pri 25k letno okoli 5 let.
Eno je pretiravanje, drugo pa laž, in ti lažeš, ker da pretiravaš, smo ti že 10x napisali. Ta sekret je brez subvencije več kot 10 jurjev dražji od bencinarja. Pri 4,5 evra razlike na 100 km je to 220,000 km. Tolk jih veliko teh malčkov ne naredi v celi življenjski dobi. Kolk je to pri 25,000 na leto, pa tudi lahko vsak zračuna.
Valvoline ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Če ne bi bilo subvencije, bi bila vračilna doba pri 25k letno okoli 5 let.
Eno je pretiravanje, drugo pa laž, in ti lažeš, ker da pretiravaš, smo ti že 10x napisali. Ta sekret je brez subvencije več kot 10 jurjev dražji od bencinarja. Pri 4,5 evra razlike na 100 km je to 220,000 km. Tolk jih veliko teh malčkov ne naredi v celi življenjski dobi. Kolk je to pri 25,000 na leto, pa tudi lahko vsak zračuna.
Ne nič ne lažem. Ti lažeš. JA kdo pa je rekel da je samo 4,5 € razlike? Več je razlike. Jaz sem ti že 10 x izračunal da to kar sem napisal drži. To ni noben sekret ampak je čisto spodoben avto, boljši od cliota. Stane 10 jurjev več brez subvencije ja.
Povprečna poraba za Cliota je 7 litrov. Vir: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Povprečna poraba za e-upa je: 14,47 kwh. Vir: https://www.spritmonitor.de/en/detail/6...
Upoštevajmo povrečno predvideno ceno za naslednje 10 let cca 1,3 € na liter.
Izračunajmo:
Clio: 7 x 1,3 € = 9,1 € na 100 km
E-up = 14,47 kwh x 0,08 = 1,16 € na 100 km
Razlika je skoraj 8 € na 100 km ne pa 4,5 € kot trdiš ti. Razlike je natančno 7,94 € na 100 km.
To pomeni da se 10 tisoč evrov večje nabavne cene povrne po:
(10.000 € / 7,94)x 100 = 125.600 km
Pri 25 tisoč na leto je to 5 let vračilne dobe. Ti pišeš na pamet, jaz pa izračunam.
Utk ::
Če se imaš namen veliko vozit s tako malim avtom, je lahko v redu. Če tako malega avta itak nisi nameraval kupit, je težko verjetno, da te bi nek prihranek premamil. Tudi zdaj, ko ne moreš kupit električnega, ljudje ne kupujejo množično bencinskih upov za 9 jurjev namesto karavanov za 25...
Povprečna poraba za Cliota je 7 litrov. Vir: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Kreten. Zakaj ga primerjaš s cliotom, a za upa nisi našel podatkov: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Povprečna poraba za e-upa je: 14,47 kwh. Vir: https://www.spritmonitor.de/en/detail/6...
To veš iz vzorca velikega en primerek? Pa sama poraba me še ne moti tolk kot cena polnjenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
Kar še naprej špilaj idiota, vsak ki bo šel na youtube in bo vpisal "diy power pack" ali "diy powerwall bo videl da si deluden, zboljen in nimaš pojma kaj govoriš. Jaz sem 18650 battery packe že naredil sam, tako da mi ne pametuj, Dunning-Kruger se kaže pri tebi, ne pri meni. Sam sebi streljaš avtogole.
Ne govorimo o avtu na daljinca ampak o Renault Twizyu. Ker si tak strokovnjak, z diplomo, ti ne bo tezko podati linke na vse potrebne komponente, pa da vidimo kako, ti, ko nimas dveh levih rok, to naredis za 1kEUR.
Evo za pomoc:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Sneznik ::
Trenutno je po ceniku 24 jurjev. S 6 jurji subvencije je 18. Not great not terrible.
Če se imaš namen veliko vozit s tako malim avtom, je lahko v redu. Če tako malega avta itak nisi nameraval kupit, je težko verjetno, da te bi nek prihranek premamil. Tudi zdaj, ko ne moreš kupit električnega, ljudje ne kupujejo množično bencinskih upov za 9 jurjev namesto karavanov za 25...
Povprečna poraba za Cliota je 7 litrov. Vir: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Kreten. Zakaj ga primerjaš s cliotom, a za upa nisi našel podatkov: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Kreten jaz nisem. Kreten si ti. Zakaj ga primerjam z Cliotom, zato ker večina ljudo pri tem rangu avta kupi Cliota ane!
Ampak dobro upoštevajmo upa na bencin.
Tam pride pa takole:
Upoštevajmo povrečno predvideno ceno za naslednje 10 let cca 1,3 € na liter.
Izračunajmo:
Clio: 5,44 x 1,3 € = 7,07 € na 100 km
E-up = 14,47 kwh x 0,08 = 1,16 € na 100 km
Razlika je skoraj 5,91 € na 100 km ne pa 4,5 € kot trdiš ti.
To pomeni da se 10 tisoč evrov večje nabavne cene povrne po:
(10.000 € / 5,91)x 100 = 169.200 km
Pri 25 tisoč na leto je to 6,7 let vračilne dobe.