» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
851 / 1184
»»

Sneznik ::

Utk je izjavil:

1300 EUR na leto je prihranek pri 25 tisoč km na leto. Če je kilometrina 20 tisoč je to cca 1000 EUR na leto prihranka.

Ti to veš, čeprav ne veš ničesar. Jaz se vozim za 6,2 evra na 100 km (po ne-koronski) ceni. Jaz bom za EV upošteval 2 evra na 100 km, in mi je prav vseeno po kolk maš ti elektriko sred noči, v redu? Ker ne bom polnil samo ponoči pri tebi doma, ampak kdaj tudi vmes, kjerkoli bo prilika in bo vsaki ceni. Čisto verjetno bi kdaj tudi komu dal 10 evrov pa natočil za 100 km, samo da pridem domov. In to je 4,2 evra razlike na 100 km, pri 25,000 letno, je to točno jurja. Je to 10 jurjev na 10 let, praviš? Je, ampak minus 5 jurjev, ki bi jih dal več v štartu. In smo na 500 evrih na leto. Bom prodal čez 10 let električnega leafa za več kot 10 let starega hibrida? Tega niti ciganka ne ve, še manj pa ti.


Seveda vem, ti ne veš ničesar, jaz vem. Če se voziš sedaj za 6,2 € / 100 km se voziš več kot 5x dražje. Sej vem kaj te daje: naredil si napako in sedaj poskušaš racionalizirati svojo napako in to podzavestno. Ni nikoli cena 2 € na 100 km, tudi če bi vedno polnil pri dragi tarifi. Kakšne 10 € bi dal kar nekomu? daj ne zmišljuj si. Pač racionaliziraš zato ker je tvoj ego prevelik da bi priznal da si naredil napako.

Pač zajebal si se žač. 500 € je pol plače več. Oz efektivno glede na prišparan denar na mesec eno četrtino denarja na leto več kot imaš sedaj denarja na leto prišaranega. To je ogromno.

Utk ::

500 € je pol plače več.

Če imaš jurja plače, ne kupuj avta za 25 jurjev niti za 30.

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Zakaj bi upošteval 5 let, to je čista otročja neumnost. Številko 5 let si potegnil iz riti. A misliš da ti bo samo 5 let zdržal al kaj? Neumnost.


Pac poglej si kaj je priporoceno amortizacijsko obdobje za avte. Bos skoraj sigurno nasel 20%.

In planirani so, da vse dela b.p. v tem casu. Kasneje je sreca...

Sneznik je izjavil:


Kot sem povedal: kupil je električnega za jurja več kot bi diesla. Tega jurja je notri prinesel v pol leta vožnje.


S 1000EUR place si lahko privosci nov avto za recimo 15kEUR. Ostalo ga bo ze bolelo. Kako tak dela toliko km mi ni jasno. Take pa je skoraj moral raskirati eksistenco za avto, ki je poceni po km, da lahko gre na pivo in pico.

Kateri avto je vzel, me zanima koliko placuje za svojo kripo v smislu % place.


ZELO ZELO ZELO SLABO BEREŠ. Kupil je za 5 jurjev rabljenega električnega. 5 jurjev je dal vse skupaj!! Dizelaš podoben bi bil 4 jurje rabljen. No kolk časa rabi da prinese razliko notri? (bom raje tako vprašal, ker če ti jaz vse zračunam in ti vržem podatke pod nos se te nič ne prime, je kot bob ob steno)

TheBlueOne ::

Sneznik je izjavil:



Pač zajebal si se žač. 500 € je pol plače več. Oz efektivno glede na prišparan denar na mesec eno četrtino denarja na leto več kot imaš sedaj denarja na leto prišaranega. To je ogromno.


No povej ze kateri avto za koliko si je kupil tip s 1000€ place, ki potem dela 25.000km letno.

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:



Pač zajebal si se žač. 500 € je pol plače več. Oz efektivno glede na prišparan denar na mesec eno četrtino denarja na leto več kot imaš sedaj denarja na leto prišaranega. To je ogromno.


No povej ze kateri avto za koliko si je kupil tip s 1000€ place, ki potem dela 25.000km letno.


Sem že povedal. Poglej za nazaj. Nalašč ne bom še enkrat napisal ker ne ceniš nič in sloh ne prebereš.

TheBlueOne ::

OK. kateri e-avto je ze 5000EUR in je OK za 25.000km letno? @UTK, si morda ti zasledil, kateri avto? On noce povedat, meni pa se ne da brat za nazaj. :)

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Zakaj bi upošteval 5 let, to je čista otročja neumnost. Številko 5 let si potegnil iz riti. A misliš da ti bo samo 5 let zdržal al kaj? Neumnost.


Pac poglej si kaj je priporoceno amortizacijsko obdobje za avte. Bos skoraj sigurno nasel 20%.

In planirani so, da vse dela b.p. v tem casu. Kasneje je sreca...

Sneznik je izjavil:


Kot sem povedal: kupil je električnega za jurja več kot bi diesla. Tega jurja je notri prinesel v pol leta vožnje.


S 1000EUR place si lahko privosci nov avto za recimo 15kEUR. Ostalo ga bo ze bolelo. Kako tak dela toliko km mi ni jasno. Take pa je skoraj moral raskirati eksistenco za avto, ki je poceni po km, da lahko gre na pivo in pico.

Kateri avto je vzel, me zanima koliko placuje za svojo kripo v smislu % place.


Kakšno priporočeno amortizacijsko obdobje za avte? A to od kakšnega sfaliranega ekonomista ki meša meglo? Upošteva se toliko časa kot bo zdražal (Mean time between failures). @ Wikipedia

Kakšna sreča, avti imajo celo že samo garancije več kot 5 let nekateri. Zdržijo pa 20 kumot. MTBF poglej, ne pa nekaj na pamet in z nekimi iz trte izvitimi neresničnimi priporočili.

TheBlueOne je izjavil:

OK. kateri e-avto je ze 5000EUR in je OK za 25.000km letno? @UTK, si morda ti zasledil, kateri avto? On noce povedat, meni pa se ne da brat za nazaj. :)


Vidiš to je problem, sem dvakrat omenil kateri avto, ti pa si spregledal. Sploh ne bereš. Preden se pogovarjava naprej kar lepo vse preberi za nazaj in boš vmes našel tudi ta podatek :) Pa tudi lepo piše za je avto za 5000 EUR rabljen in ne nov. Lepo vse piše. In kumot dela 25.000 km na leto in jih tudi dela v praksi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

TheBlueOne ::

Ja zdrzijo, ampak ne mores racunati na to, da dobo. In ne, ko se koncepirajo avti, dobis kot proizvajalec specifikacije po katerih se testira. Bom povedal primer, z netocnimi stevilkami, ker sem podpisal kaksno papirovje.

Recimo:
Del mora zdrzati 200.000km kjer se 3x menja olje.
+x specifikacij

Potem se ga testira.

Tak del lahko b.p. zdrzi 500.000km ampak, ker je delov veliko ti verjetnost okvare avta pade v tem teoreticnem primeru dosti pod 200.000km.

Skratka vsak del posebej je koncepiran za kar dolgo obdobje ampak v praksi se zaradi verjetno okvare zacnejo pojavljati dosti prej.

Utk ::

Ampera, ampak ne 25,000 letno, ampak 50.

Tega jurja je notri prinesel že v pol leta vožnje v primerjavi če bi vozil dizelaša.

Z avtom, ki ima električni doseg kolk, 40 km, če si nežen? Ne rečem, da se ne da, ampak mora bit pa strašno zoprno. 50,000 letno je 137 km na dan, na elektriko, z avtom, ki ima doseg 40 km. Ne bom niti začel...

TheBlueOne ::

Sneznik je izjavil:


Vidiš to je problem, sem dvakrat omenil kateri avto, ti pa si spregledal. Sploh ne bereš. Preden se pogovarjava naprej kar lepo vse preberi za nazaj in boš vmes našel tudi ta podatek :) Pa tudi lepo piše za je avto za 5000 EUR rabljen in ne nov. Lepo vse piše. In kumot dela 25.000 km na leto in jih tudi dela v praksi.


Potem ima sreco. Jaz ne poznam avta za 5000€ s katerim bi z veseljem delal 25.000km/leto. Imam poln kufer popravil, ki pa jih je pri 25.000€ dovolj, tdi ce pogonski sklop dela b.p..

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Ja zdrzijo, ampak ne mores racunati na to, da dobo. In ne, ko se koncepirajo avti, dobis kot proizvajalec specifikacije po katerih se testira. Bom povedal primer, z netocnimi stevilkami, ker sem podpisal kaksno papirovje.

Recimo:
Del mora zdrzati 200.000km kjer se 3x menja olje.
+x specifikacij

Potem se ga testira.

Tak del lahko b.p. zdrzi 500.000km ampak, ker je delov veliko ti verjetnost okvare avta pade v tem teoreticnem primeru dosti pod 200.000km.

Skratka vsak del posebej je koncepiran za kar dolgo obdobje ampak v praksi se zaradi verjetno okvare zacnejo pojavljati dosti prej.


Kolega, verjetnost okvare dela ne pomeni da je avto za stran. Dele se lepo zamenja za relativno majhen denar glede na kupovanje novega in je to to. Povprečno pričakovano ceno zamenjanih delov seveda upoštevaš v računici.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Z avtom, ki ima električni doseg kolk, 40 km, če si nežen? Ne rečem, da se ne da, ampak mora bit pa strašno zoprno. 50,000 letno je 137 km na dan, na elektriko, z avtom, ki ima doseg 40 km. Ne bom niti začel...


Se mi je zdelo, da bo kaj takega. :D

Kje je najcenejsa Ampera danes:
Letnik 2012
ca. 175.000km
12.000€

Kaj je potem za 5000€? Razbit?

Drugace pravi 25000km, kar je pol manj, ampak verjetno ne vozi nonstop, tako da vseeno dosti km/dan.

Utk ::

Ja s 25,000 pa ne prišpara jurja v pol leta...nekje je skrita laž.

Letnik 2012
ca. 175.000km
12.000€

Astra dizel iz leta 2012 bi stala morda 4-5 jurjev. Bi se moral kar en cajt vozit, da jih bi prišparal 7. Več od astre pa tisto tudi ni vredno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Sneznik je izjavil:


Kolega, verjetnost okvare dela ne pomeni da je avto za stran. Dele se lepo zamenja za relativno majhen denar glede na kupovanje novega in je to to. Povprečno pričakovano ceno zamenjanih delov seveda upoštevaš v računici.


Ja ce si student in se imas cas jajcat po servisih. Jaz mojo uro cenim, posebej moj dopust.

Pri 25.000km racunaj po petih letih vsaj 1500€ popravil na leto pri domacih mehanikih v klasi avta za take kilometre. Pa to ne govorim na pamet in samo matematicno ampak iz svoje denarnice. :)

Utk je izjavil:

Ja s 25,000 pa ne prišpara jurja v pol leta...nekje je skrita laž.


Ja ne, ker je glede na realne cene 12.000€ 7000€ zadaj in bo cakal sedem let in nabijal km, popravila itn.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Utk je izjavil:

Ampera, ampak ne 25,000 letno, ampak 50.

Tega jurja je notri prinesel že v pol leta vožnje v primerjavi če bi vozil dizelaša.

Z avtom, ki ima električni doseg kolk, 40 km, če si nežen? Ne rečem, da se ne da, ampak mora bit pa strašno zoprno. 50,000 letno je 137 km na dan, na elektriko, z avtom, ki ima doseg 40 km. Ne bom niti začel...


Ne ni 50 km na leto. On je primerjal električnega in dizelaša (ne hibrida), in tudi pri hiridu ne bi bilo 50 km na leto.

Slabega jurja prišparaš v pol leta če letno delaš cca 25 k km. Oz ajde da ne boš pikolovski 26 tisoč na leto. Dosega ima več kot zadost in je velik več kot 40 km. Je rekel da kumot pride do službe in nazaj in še po opravkih kot so trgovine in je zadosti. 25 km na leto je 70 km na dan.

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:


Z avtom, ki ima električni doseg kolk, 40 km, če si nežen? Ne rečem, da se ne da, ampak mora bit pa strašno zoprno. 50,000 letno je 137 km na dan, na elektriko, z avtom, ki ima doseg 40 km. Ne bom niti začel...


Se mi je zdelo, da bo kaj takega. :D

Kje je najcenejsa Ampera danes:
Letnik 2012
ca. 175.000km
12.000€

Kaj je potem za 5000€? Razbit?

Drugace pravi 25000km, kar je pol manj, ampak verjetno ne vozi nonstop, tako da vseeno dosti km/dan.


Ja dela dosti kilometrov na dan ja. Tudi na izlete gre z njo kar naprej. Tako da če on zmore, se da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Utk ::

70 km dosega stoprocentno nima. Torej ga mora polnit nekje vmes, verjetno zastonj v službi. Ja, tako se lahko marsikaj splača...

Tudi na izlete gre z njo kar naprej. Tako da če on zmore, se da.

Ja, in to vse na elektriko, s 50 km dosega (še to sem pretiraval). Strašni izleti...

Ne vidiš faila v svoji matematiki? Praviš, da se vozi za 1,5 evra na 100 km, 70 km na dan v povprečju, pri 50 km dosega, obenem pa fantaziraš, da ni nikoli potrebno tudi kaj bencina natočit. Vsaj ena od teh stvari ne more držat. Lahko se samo odločiš katera.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sneznik ::

Utk je izjavil:

70 km dosega stoprocentno nima. Torej ga mora polnit nekje vmes, verjetno zastonj v službi. Ja, tako se lahko marsikaj splača...

Tudi na izlete gre z njo kar naprej. Tako da če on zmore, se da.

Ja, in to vse na elektriko, s 50 km dosega (še to sem pretiraval). Strašni izleti...


Ja polni zastonj v slubi ja, kaj je s tem narobe? Nič. Ampak upošteval sem kot da bi plačal za to elektriko v izračunu.

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:


Z avtom, ki ima električni doseg kolk, 40 km, če si nežen? Ne rečem, da se ne da, ampak mora bit pa strašno zoprno. 50,000 letno je 137 km na dan, na elektriko, z avtom, ki ima doseg 40 km. Ne bom niti začel...


Se mi je zdelo, da bo kaj takega. :D

Kje je najcenejsa Ampera danes:
Letnik 2012
ca. 175.000km
12.000€

Kaj je potem za 5000€? Razbit?

Drugace pravi 25000km, kar je pol manj, ampak verjetno ne vozi nonstop, tako da vseeno dosti km/dan.


Dobil ga je za 5000 €, ga je pa kar nekaj časa iskal. Po koliko si ga ti našel, ki si vložil 1 minuto v iskanje me ne zanima ker je nerelevantno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Utk ::

Kar nekaj časa ga je sestavljal, ne pa iskal...

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Kolega, verjetnost okvare dela ne pomeni da je avto za stran. Dele se lepo zamenja za relativno majhen denar glede na kupovanje novega in je to to. Povprečno pričakovano ceno zamenjanih delov seveda upoštevaš v računici.


Ja ce si student in se imas cas jajcat po servisih. Jaz mojo uro cenim, posebej moj dopust.

Pri 25.000km racunaj po petih letih vsaj 1500EUR popravil na leto pri domacih mehanikih v klasi avta za take kilometre. Pa to ne govorim na pamet in samo matematicno ampak iz svoje denarnice. :)

Utk je izjavil:

Ja s 25,000 pa ne prišpara jurja v pol leta...nekje je skrita laž.


Ja ne, ker je glede na realne cene 12.000EUR 7000EUR zadaj in bo cakal sedem let in nabijal km, popravila itn.


Ni še nič crknilo pa se že leta in leta in leta vozi. Elekrični avti so BOLJ zanesljivi kot bencinarji ali diesli, stroški za servise pa so MANJŠI, ne večji!

Prihraniš pa tako na gorivu, kot na servisih, kot na PARKIRNINI (kar sploh nisem upošteval v izračunu). Kolk daš za parking v Lj vsak let če si v lj. Kumot 1000 EUR na let. Z električnim je ponavadi zastonj na polnilnici.

Kar ti govoriš iz svoje denarnice govoriš za ICE avte. Električni so zakon ker so zelo zanesljivi in nimaš praktično nič stroškov s popravili in servisi.

Utk je izjavil:

Kar nekaj časa ga je sestavljal, ne pa iskal...


Iskal ga je ene pol leta. Nič ga ni sestavljal. Sej pravim da se dobit zelo poceni. In se tudi zelo splača. Ampak če misliš da boš vložil 1 minuto v iskanje in da se ti bo kar žarnica zasvetila, se motiš. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

TheBlueOne ::

Sneznik je izjavil:


Ni še nič crknilo pa se že leta in leta in leta vozi. Elekrični avti so BOLJ zanesljivi kot bencinarji ali diesli, stroški za servise pa so MANJŠI, ne večji!


Torej 2012 ampere, mimogrede prve, trenutno stanejo 12.000€.

On je pred leti, mlajso dobil za 5000€.

Jaa.... Jaz mislim, da tukaj lahko zakljucimo. Frend ti laze ali pa krade, avte seveda. :)

Sneznik ::

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Ni še nič crknilo pa se že leta in leta in leta vozi. Elekrični avti so BOLJ zanesljivi kot bencinarji ali diesli, stroški za servise pa so MANJŠI, ne večji!


Torej 2012 ampere, mimogrede prve, trenutno stanejo 12.000€.

On je pred leti, mlajso dobil za 5000€.

Jaa.... Jaz mislim, da tukaj lahko zakljucimo. Frend ti laze ali pa krade, avte seveda. :)


Nič ne laže. Če si jo ti po 1 minuti iskanja našel za 12 tisoč to ne pomeni nič. On je dobil tisto iz 2012 kot vem, nič mlajšo, nisem nikjer rekel da je bila mlajša. Nehaj z temi blesavimi diskreditacijami in zmišljevanjem ker nima smisla če kar nekaj nabijaš v tri krasne. :)

On polni v službi in doma. In naredi več kot 25 tisoč na leto. Plačal je podono kot bi za podobnega rabljenega dizelaša. Čista zmaga.

TheBlueOne je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Ni še nič crknilo pa se že leta in leta in leta vozi. Elekrični avti so BOLJ zanesljivi kot bencinarji ali diesli, stroški za servise pa so MANJŠI, ne večji!


Torej 2012 ampere, mimogrede prve, trenutno stanejo 12.000€.

On je pred leti, mlajso dobil za 5000€.

Jaa.... Jaz mislim, da tukaj lahko zakljucimo. Frend ti laze ali pa krade, avte seveda. :)


Se pa strinjam da je poceni rabljene električne avte IZREDNO težko dobit. :) Ampak se pa da če se potrudiš. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Utk ::

Jaz mislim, da tukaj lahko zakljucimo.

Tako je. Ker najbrž ni bilo 5 jurjev, ampak 15. Najbrž ni prihranil jurja v pol leta, ampak v letu. Najbrž se ne vozi za 1,5 evra v povprečju, ampak za 3-4. In še marsikaj bi lahko našteli. Težko se kregat s številkami, ki si jih je nekdo izmislil.

Valvoline ::

Zanekrat se realno dalec najbolj splaca avto na lpg, ker je dokaj razsirjena infrastruktura. Sodoben bencinar na lpg pije 7-8l max to je pod 5e na 100km, na hrvaskem je lpg po 40c se bo tudi pr nas pocenil tak da bo se ceneje.
In s cem se ti vozis sneznik@ingirerc? Jaz cakam na plisko prijazno zakonodajo, zakon je baje ze v obravnavi, obljubljajo pol nizjo cestno takso, pa da si pripeljem kakega 3.0 v6/v8 namest do 1.8 kot je v planu na cng letos. Pa mal v razmislek, ce na trgu pridejo zanesljivi cng kompresorji eu/zda izdelave za 1k (zagotovo bo, le vprasanje casa), kaj se bo potem bolj splacalo? Strom ali cng po 35c za kg (rabljena Limuzina visjega razreda za 5k+1k kompresor, strosek voznje max 2e na 100km)

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Utk je izjavil:

Jaz mislim, da tukaj lahko zakljucimo.

Tako je. Ker najbrž ni bilo 5 jurjev, ampak 15. Najbrž ni prihranil jurja v pol leta, ampak v letu. Najbrž se ne vozi za 1,5 evra v povprečju, ampak za 3-4. In še marsikaj bi lahko našteli. Težko se kregat s številkami, ki si jih je nekdo izmislil.


Človek ti si zmešal, kakkšen 3-4 EUR za 100 km za električen avto?! Ti si čist odštekan. Niti približno, če bi izračunal bi vedel, tako pa NAROBE MISLIŠ :) Smo že izračunali da je 1-2 do 1,5 EUR na 100 km.

Cena je bila 5 jurjev ne pa 15, sem videl na lastne oči. Prihranil je v pol leta, ker dela povprečno več kot 70 km na dan, ker ima samo do službe in nazaj precej več kot toliko.

Kar nekaj si izmišljuješ. Brezveze s tabo razpravljat ker vse kar delaš je da skušaš upravičiti svoj finančno zgrešen nakup hibrida 25.000 EUR, ker ti ego ne vzvišen ego ne pusti da priznaš si naredil napako. Z električnim bi prišel skozi mnogo CENEJE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Btw ampera za 5k, mogoce v tujini in zgolj kaksen zgonjen hibrid z 250k+. Rabljena elektricna pod 15k zagotovo ne bos dobil.

Kripto mesi ::

Sneznik je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz mislim, da tukaj lahko zakljucimo.

Tako je. Ker najbrž ni bilo 5 jurjev, ampak 15. Najbrž ni prihranil jurja v pol leta, ampak v letu. Najbrž se ne vozi za 1,5 evra v povprečju, ampak za 3-4. In še marsikaj bi lahko našteli. Težko se kregat s številkami, ki si jih je nekdo izmislil.


Človek ti si zmešal, kakkšen 3-4 EUR za 100 km za električen avto?! Ti si čist odštekan. Niti približno, če bi izračunal bi vedel, tako pa NAROBE MISLIŠ :)

Cena je bila 5 jurjev ne pa 15, sem videl na lastne oči. Prihranil je v pol leta, ker dela povprečno več kot 70 km na dan, ker ima samo do službe in nazaj precej več kot toliko.

Kar nekaj si izmišljuješ. Brezveze s tabo razpravljat ker vse kar delaš je da skušaš upravičiti svoj finančno zgrešen nakup hibrida 25.000 EUR, ker ti ego ne vzvišen ego ne pusti da priznaš si naredil napako. Z električnim bi prišel skozi mnogo CENEJE.


Na celotnem mobile.de je najcenejša ampera (hybrid) za 8 jurjev s tem, da ima že 330k prevoženih. Seveda jo je tvoj kolega, ki jo by the way vozi že par let, kot si to povedal ti kupil za 5 jurjev. Potem pa še svizec zavije čokolado.

Pri takem rangu, če ne bi v službi kradel elektrike se sploh domov ne bi mogel pripeljati, ker bi obstal na poti domov.

Itak se pa vidi, da samo nabijaš iz kavča :))

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če ne bi bil tak debil, bi vedel, da ampera iz leta 2012 NI električni avto.

Valvoline ::

Utk je izjavil:

Če ne bi bil tak debil, bi vedel, da ampera iz leta 2012 NI električni avto.

Mislim da obstaja, z dometom 150km (za novo vozilo). LOL

Kripto mesi ::

Obstaja ampera-e, ampak ni iz leta 2012.

Utk ::

Kripto mesi je izjavil:

Obstaja ampera-e, ampak ni iz leta 2012.

Kolk mi je znano, ni niti enega tega primerka v Sloveniji, vprašanje če v Evropi, vsaj ne pod imenom ampera(-e). In ja, to je prišlo šele leta 2016 in je čist drug avto, in sigurno ga ni nihče kupil za 5 jurjev.

Valvoline ::

V IT pa ponudba CNG limuzin 2010-2013 kolk ces ranga 3-7k. Prav zal mi je da nisem takoj sel po p407 l.2010 na cng.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Zanekrat se realno dalec najbolj splaca avto na lpg, ker je dokaj razsirjena infrastruktura. Sodoben bencinar na lpg pije 7-8l max to je pod 5e na 100km, na hrvaskem je lpg po 40c se bo tudi pr nas pocenil tak da bo se ceneje.
In s cem se ti vozis sneznik@ingirerc? Jaz cakam na plisko prijazno zakonodajo, zakon je baje ze v obravnavi, obljubljajo pol nizjo cestno takso, pa da si pripeljem kakega 3.0 v6/v8 namest do 1.8 kot je v planu na cng letos. Pa mal v razmislek, ce na trgu pridejo zanesljivi cng kompresorji eu/zda izdelave za 1k (zagotovo bo, le vprasanje casa), kaj se bo potem bolj splacalo? Strom ali cng po 35c za kg (rabljena Limuzina visjega razreda za 5k+1k kompresor, strosek voznje max 2e na 100km)


Da ne boš rekel da imam kaj proti cng-jem in lpg-jem, proti dizelašem in tudi bencinarjem so super :)

AMPAK proti električnim so pa totalna neumnost brez primere.

5 € na 100 km proti 1,2 € na 100 km za električnega v domači garaži vsakič poln tank zjutraj. ;)

Kompresorjev za 1k ki bi stiskali vnetljive in visoko eksplozivne pline na tlake 700 barov ne bo nikoli. Upam da te nimam kje za soseda, da bi bo pol bajte razfukal ko bo tem zadevo razgnal v faco ko boš polnil svojega cngja z nizkokakovostno opremo :))

Tudi 2 € na 100 km z namišljenimi domačimi polnilnicami, ki ne bodo nikoli realnost, že zaradi varnotnih standardov: je dražje, plus vsi servisi + da nimaš nikjer polnilnic (v celi sloveniji so 3 al tm neki) + da ne smeš v parkirne garaža..

Kripto mesi ::

Utk je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

Obstaja ampera-e, ampak ni iz leta 2012.

Kolk mi je znano, ni niti enega tega primerka v Sloveniji, vprašanje če v Evropi, vsaj ne pod imenom ampera(-e). In ja, to je prišlo šele leta 2016 in je čist drug avto, in sigurno ga ni nihče kupil za 5 jurjev.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear... najde 134 primerkov, je prav v izbirniku modelov

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Prihranil je v pol leta, ker dela povprečno več kot 70 km na dan, ker ima samo do službe in nazaj precej več kot toliko.

Ja, pri 50 km električnega dosega, ima precej več kot tolk do službe, pa vseeno mu uspe vedno in zmeraj se vozit za 1,5 evra na 100 km. Nikoli na natoči bencina.
Upam, da to vsaj sam sebi verjameš, ker drug ti ne nihče.

Valvoline ::

Do konc leta se bo nocna tarifa verjetno poslovila. V DE npr je ze danes drazje tankat ev kot pa lpg/cng/dizel na bencinskih.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Btw ampera za 5k, mogoce v tujini in zgolj kaksen zgonjen hibrid z 250k+. Rabljena elektricna pod 15k zagotovo ne bos dobil.


Ampera ki zmora 60 kilometrov v eno smer. Potem polni v službo in nato nazaj. Super zadeva in mu super odgovarja.

Valvoline ::

Sneznik je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Btw ampera za 5k, mogoce v tujini in zgolj kaksen zgonjen hibrid z 250k+. Rabljena elektricna pod 15k zagotovo ne bos dobil.


Ampera ki zmora 60 kilometrov v eno smer. Potem polni v službo in nato nazaj. Super zadeva in mu super odgovarja.

Ev bicikl bi mu bolj odgovarjal. Hibridna ampera 100% ne bo zdrzala vec kot 20km na strom, pa vseeno v slo je nikoli ne bos dobil pod 10k, se v razviti eu ne.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kripto mesi je izjavil:

Utk je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

Obstaja ampera-e, ampak ni iz leta 2012.

Kolk mi je znano, ni niti enega tega primerka v Sloveniji, vprašanje če v Evropi, vsaj ne pod imenom ampera(-e). In ja, to je prišlo šele leta 2016 in je čist drug avto, in sigurno ga ni nihče kupil za 5 jurjev.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear... najde 134 primerkov, je prav v izbirniku modelov

Aha, pol so jih celo nekaj poslali v Evropo.

Valvoline ::

Ampera je verjetno rebadged chevy bolt/volt.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Kripto mesi je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz mislim, da tukaj lahko zakljucimo.

Tako je. Ker najbrž ni bilo 5 jurjev, ampak 15. Najbrž ni prihranil jurja v pol leta, ampak v letu. Najbrž se ne vozi za 1,5 evra v povprečju, ampak za 3-4. In še marsikaj bi lahko našteli. Težko se kregat s številkami, ki si jih je nekdo izmislil.


Človek ti si zmešal, kakkšen 3-4 EUR za 100 km za električen avto?! Ti si čist odštekan. Niti približno, če bi izračunal bi vedel, tako pa NAROBE MISLIŠ :)

Cena je bila 5 jurjev ne pa 15, sem videl na lastne oči. Prihranil je v pol leta, ker dela povprečno več kot 70 km na dan, ker ima samo do službe in nazaj precej več kot toliko.

Kar nekaj si izmišljuješ. Brezveze s tabo razpravljat ker vse kar delaš je da skušaš upravičiti svoj finančno zgrešen nakup hibrida 25.000 EUR, ker ti ego ne vzvišen ego ne pusti da priznaš si naredil napako. Z električnim bi prišel skozi mnogo CENEJE.


Na celotnem mobile.de je najcenejša ampera (hybrid) za 8 jurjev s tem, da ima že 330k prevoženih. Seveda jo je tvoj kolega, ki jo by the way vozi že par let, kot si to povedal ti kupil za 5 jurjev. Potem pa še svizec zavije čokolado.

Pri takem rangu, če ne bi v službi kradel elektrike se sploh domov ne bi mogel pripeljati, ker bi obstal na poti domov.

Itak se pa vidi, da samo nabijaš iz kavča :))


Dej ne mene ti učit kaj je res in kaj ni, ker sem bil zraven, ti pa nisi bil. Nič ne nabijam, mene zanima kaj je res. In če bi bila ta opcija shit, bi to tudi povedal, pa ni shit. :) Za njega je to super zadeva in mu zelo odgovarja. Polni v skužbi ja. Dobil je za cca isti denar kot bi dobil primerljivega rabljenega dizelaša. Vse kar prihrani, kar je cca 1900 € na let, da direktno v žep. To velja če bi elektriko b službi plačal. In sploh nimam kavča btw :P:))

Valvoline ::

Cena ni primerljiva rabljenemu dizelasu, corsa 1.3cdti dobis za 4k l.2012, ampera je 10k, pa vseeno domet ima zgolj 20km na strom.

Sneznik ::

Utk je izjavil:

Če ne bi bil tak debil, bi vedel, da ampera iz leta 2012 NI električni avto.


Ne, debil si ti ne jaz. Ampera je električni avto. Zmore kumot do skužbe na elektriko. Pol se polne in pol še nazaj na elektriko.

Valvoline ::

Ampera je hibrid, z dometom 20km na strom.

Kripto mesi ::

Sneznik je izjavil:


Dej ne mene ti učit kaj je res in kaj ni, ker sem bil zraven, ti pa nisi bil. Nič ne nabijam, mene zanima kaj je res. In če bi bila ta opcija shit, bi to tudi povedal, pa ni shit. :) Za njega je to super zadeva in mu zelo odgovarja. Polni v skužbi ja. Dobil je za cca isti denar kot bi dobil primerljivega rabljenega dizelaša. Vse kar prihrani, kar je cca 1900 € na let, da direktno v žep. To velja če bi elektriko b službi plačal. In sploh nimam kavča btw :P:))

Ker vidim, da si bolj počasne sorte ti priporočam, da bereš počasi. Na celotnem mobile.de, ki je za celotno nemško tržišče + sosednje države nimaš ampere pod 8000€. In tvoj kolega jo je kupil za 5 jurjev. Potem bi verjetno tudi sedmico zadel s 6 obkroženimi številkami.
Če si že prebral do sem. Ampera je hybrid. Zdaj pa še enkrat preberi počasi, mogoče boš razumel, da te je kolega vložil kot kumarico, ti pa si nasedel kot kit na obalo.

Sneznik ::

Utk je izjavil:

Prihranil je v pol leta, ker dela povprečno več kot 70 km na dan, ker ima samo do službe in nazaj precej več kot toliko.

Ja, pri 50 km električnega dosega, ima precej več kot tolk do službe, pa vseeno mu uspe vedno in zmeraj se vozit za 1,5 evra na 100 km. Nikoli na natoči bencina.
Upam, da to vsaj sam sebi verjameš, ker drug ti ne nihče.


Ja uspe se mu vozit do šihta, pol jo napolni na šihtu (tudi če bi plačal bi se splačalo). Za bencin praktično nič ne da. Nevem če ga polni enkrat na leto.

Valvoline je izjavil:

Sneznik je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Btw ampera za 5k, mogoce v tujini in zgolj kaksen zgonjen hibrid z 250k+. Rabljena elektricna pod 15k zagotovo ne bos dobil.


Ampera ki zmora 60 kilometrov v eno smer. Potem polni v službo in nato nazaj. Super zadeva in mu super odgovarja.

Ev bicikl bi mu bolj odgovarjal. Hibridna ampera 100% ne bo zdrzala vec kot 20km na strom, pa vseeno v slo je nikoli ne bos dobil pod 10k, se v razviti eu ne.


Ni res, da se jo dobit, imela je malo udrt levo stran blatnika ampak ni to bistveno.

Valvoline je izjavil:

Ampera je hibrid, z dometom 20km na strom.


37 milj pa res.

Valvoline je izjavil:

Cena ni primerljiva rabljenemu dizelasu, corsa 1.3cdti dobis za 4k l.2012, ampera je 10k, pa vseeno domet ima zgolj 20km na strom.


cena je 5k, domet pa 55 km. To je samo za do šihta in nazaj 25 tisoč na leto. Pol pa še prišej ene 5 tispč na let za vikende.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Papir vse prenese ja. Tistih 37milj (na papirju, v rl pa pol manj) velja za nov avto, itak je po 10ih letih majhna hibridna baterija verjetno zgolj za okras in ze za odpad.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Kripto mesi je izjavil:

Sneznik je izjavil:


Dej ne mene ti učit kaj je res in kaj ni, ker sem bil zraven, ti pa nisi bil. Nič ne nabijam, mene zanima kaj je res. In če bi bila ta opcija shit, bi to tudi povedal, pa ni shit. :) Za njega je to super zadeva in mu zelo odgovarja. Polni v skužbi ja. Dobil je za cca isti denar kot bi dobil primerljivega rabljenega dizelaša. Vse kar prihrani, kar je cca 1900 € na let, da direktno v žep. To velja če bi elektriko b službi plačal. In sploh nimam kavča btw :P:))

Ker vidim, da si bolj počasne sorte ti priporočam, da bereš počasi. Na celotnem mobile.de, ki je za celotno nemško tržišče + sosednje države nimaš ampere pod 8000€. In tvoj kolega jo je kupil za 5 jurjev. Potem bi verjetno tudi sedmico zadel s 6 obkroženimi številkami.
Če si že prebral do sem. Ampera je hybrid. Zdaj pa še enkrat preberi počasi, mogoče boš razumel, da te je kolega vložil kot kumarico, ti pa si nasedel kot kit na obalo.


Nič počasi ne dojemam, jaz dojemam hitro, ker sem pameten ;) Glede na to kakšne pišeš to za tebe ne moremo trditi. Nič me ni vložil kot kumarico in nič nisem nasedel. Ja je hibrid. Rekel je da polni mogoče en tank na leto, skratka zanemarljivo. DObil jo je za 5k, če hočeš vedet je bila mal počena na levi strani, kar je sam v domači garaži zrihtal za "six pack pira".

Valvoline je izjavil:

Papir vse prenese ja. Tistih 37milj (na papirju, v rl pa pol manj) velja za nov avto, itak je po 10ih letih majhna hibridna baterija verjetno zgolj za okras in ze za odpad.


Naredi toliko da pride do šihta brez problema.35 milj je realno če jo voziš malo bolj počasi. Do šihta ne vem koliko ma točno, bi mogel vprašat, rekel pa je da pripelje na šiht z praktično prazno batrerijo. Nato polni. In pelje nazaj. Pravi da je super zadovoljen z nakupom in avtom na sploh, ti pa zaradi mene kar bodi folš človeku ki se je dobro znajdel in veliko prišpraral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Ze vemo da je nakup izmisljen, sploh pa cena, prav tako je vsakomur jasno da tole po 8ih letih se 10km chargea ne bo dzalo, sploh ce se vozi vsak dan v ev mode in se jo vsak dan 5x fila.

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Papir vse prenese ja. Tistih 37milj (na papirju, v rl pa pol manj) velja za nov avto, itak je po 10ih letih majhna hibridna baterija verjetno zgolj za okras in ze za odpad.


35 milj, to je 56 km je realen doseg. Po NEDC testnem ciklu pa ima dosega celo 51 milj, kar je 81 km. Če voziš počasi lahko narediš 80 km brez problema. Če voziš normalno narediš dobrih 50 km.

Viri: https://ev-database.uk/car/1022/Vauxhal...

Ne kar nekaj na pamet govorit. Je pa treba znat vozit, to pa. Ne pa gas do semaforja pol pa bremza in skos gas-bremza, je treba tud kaj vedet o učinkoviti vožnji, to je pa res.

Utk ::

Ja je hibrid.

Se pravi, ni električen avto.

je bila mal počena na levi strani, kar je sam v domači garaži zrihtal za "six pack pira".

Se pravi, jo je skup sestavljal.

Kot smo že napovedali, lepo da končno priznaš.
««
851 / 1184
»»