» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
845 / 1168
»»

Valvoline ::

Traktorji vlecejo tudi po 10 ton in vec. A si prestavljas kasna bi bila poraba v gosah? Blato, klanci itn? 5x obicajne.
Ps. 60kmh na ac? Kaj se ti je skisalo tm gor? Pod 90-100kmh res nimas kaj delat na ac. Pa vseeno pri 60kmh bo poraba tudi 3x visja z prikolico. Ko bo traktor vlekel 10 ton pa 5-10x visja.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Traktorji vlecejo tudi po 10 ton in vec. A si prestavljas kasna bi bila poraba v gosah? Blato, klanci itn? 5x obicajne.


Ne ne bi bila. Ne razumeš sploh kako se to računa in kaj na to vpliva. Pri prikolici pri 112 km/h kot si dal posnetek predstavlja ene 80 % energije samo energija za premagovanje zračnega upora. Traktor pri delu na polju praktično ne bo imel zračnega upora.

Če traktor porabi 150 litrov nafte v dnevu, je to ekivalent cca 400 kwh bateriji. In to zdrži cel dan.

Drugač pa izkoristek avtomobila v realnem prometu je 12-20 % (20 % diesel). Električnega pa 80 % najmanj, da se pravit tudi na 90 %.

Vir: https://www.researchgate.net/publicatio...

Še slika kjer sem ti podčrtal da boš lažje našel. https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/...

Valvoline je izjavil:

Traktorji vlecejo tudi po 10 ton in vec. A si prestavljas kasna bi bila poraba v gosah? Blato, klanci itn? 5x obicajne.
Ps. 60kmh na ac? Kaj se ti je skisalo tm gor? Pod 90-100kmh res nimas kaj delat na ac. Pa vseeno pri 60kmh bo poraba tudi 3x visja z prikolico. Ko bo traktor vlekel 10 ton pa 5-10x visja.


A se je tebi skisalo? Če eni lahko vozijo normalno, pomeni da lahko tudi ti! Za prikolico ni dobro da gre 100 km/h kaj ti ni jasno?!

Nič ne bo poraba 5-10 krat višja. Pri prikolici z 112 km/h večino pobere zračni upor. Koliko pobere zračni upor ko gre traktor 5km/h po polju? A bova znala na tole vprašanje odgovorit a?

Zgodovina sprememb…

XLapsus ::

Na tej sliki, ki si jo prilepil si seveda prikladno izpustil del, ki govori o izkoristku v mestu ali pri dirkanju, kar pa je daleč od realnega prometa za večino ljudi. Razen če se na dan voziš 100km po mestu. Ampak tu si odkril toplo vodo, saj to že vemo, da so električni avti bolj učinkoviti v mestih, pri dirkanju pa... vemo kako je :)

še tvoja slika:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapsus ()

Valvoline ::

Si ti sploh kdaj vlekel prikolico v zivljenju? Z a4 1.9tdi sem vlekel tudi po 2 tone, poraba pri taki tezi poskoci iz 5.5l na 13-15 litrov, z navadno 700-800kg na 8-9l.
Prazen 22 tonski slepar papca 10-12l, povn do max tudi preko 50l.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

XLapsus je izjavil:

Na tej sliki, ki si jo prilepil si seveda prikladno izpustil del, ki govori o izkoristku v mestu ali pri dirkanju, kar pa je daleč od realnega prometa za večino ljudi. Razen če se na dan voziš 100km po mestu. Ampak tu si odkril toplo vodo, saj to že vemo, da so električni avti bolj učinkoviti v mestih, pri dirkanju pa... vemo kako je :)


Nič nisem izpustil, vse lepo piše in to sem tudi povedal. Tudi na avtocesti je poraba 16 kWh na 100 km (realna poraba iz EV database za Tesla model 3). Zdeli 47,5/2,95 =16 kwh

https://ev-database.org/car/1177/Tesla-...

Dizelaš pa 5 l na 100 km, kar je 50 kWh. To je še vedno več kot 3 kratna razlika ;)

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Comparator je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Tesla m3 zgubi pol dometa pri vleko prikolice 600-700kg. Na enem videu so vlekli 1.5T iz 400km dometa ostane zgolj 130km uporabnih torej tretjina. Liter nafte vsebuje 10kwh energije, vecji traktorji zberejo tudi preko 300 litrov to je 3000kwh, ce je zgolj 30% te energije uporabnih (a ziher je, mogoce se vec ker traktor ko dela je motor v bolj optimalnem nacinu kot pa avto k stoji po kriziscih) to je uporabnih 1000kwh oz 15 teslinih baterij 60-70kwh. Pa pri traktorjih aerodinamika nima nobenega vpliva, hidravliki je vseeno ce jo poganja dizel ali strom tudi tu so ogrome nizgube. Tak da za resno delo (les, prikolica, hidravlika) bo EV traktor mrtev v uro ce ne prej. Za razkazovanje na gasilskih vasilicah pa bo.


Tesla ima pri vleki 1600 kg prikolice porabo 40-50 kWh na 100 km, ne pa pri 600-700 kg. In ogromen del odpade na račun zračnega upora, ki ga pri traktorju pri delu na polju ne bo.



Z 400 kwh baterijo boš lahko delal cel dan. 400 kWh baterija je enako kot cca 150 litrov skurjene nafte. Tako da tvoja največja nočna mora da bodo električni traktorji uspeli se bo kmalu uresničila ;)

Ta prikolica je enoosna, vi varijante da je tezja vec kot tono lahko je se manj. Od oka bi rekel max 800kg. Ze v startu je video zavajajoc. Nisem videl 1000kg+ enoosno prikolico.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Si ti sploh kdaj vlekel prikolico v zivljenju? Z a4 1.9tdi sem vlekel tudi po 2 tone, poraba pri taki tezi poskoci iz 5.5l na 13-15 litrov, z navadno 700-800kg na 8-9l.
Prazen 22 tonski slepar papca 10-12l, povn do max tudi preko 50l.


Ne, prikolice še nisem vlekel. Ampak nima to nobene veze.

Torej 2 toni je poraba 13-15 litrov.

Evo ti porabo tesel pri različni prikolicah!! :) Celo tabelo imaš, vse stestirano v piko :)





Torej ti maš porabo 13-15 litrov, kar je 130-150 kWh/100 km, EV z podobno prikolico pa 490 Wh/km, kar je 49 kWh/100 km. Poraba EV-ja je 3x manjša ;)

Valvoline ::

Ta prikolica je 100% manj kot 1T. Mogoce je skupna masa 1600kg, kar pa ni teza vozila.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Comparator je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Tesla m3 zgubi pol dometa pri vleko prikolice 600-700kg. Na enem videu so vlekli 1.5T iz 400km dometa ostane zgolj 130km uporabnih torej tretjina. Liter nafte vsebuje 10kwh energije, vecji traktorji zberejo tudi preko 300 litrov to je 3000kwh, ce je zgolj 30% te energije uporabnih (a ziher je, mogoce se vec ker traktor ko dela je motor v bolj optimalnem nacinu kot pa avto k stoji po kriziscih) to je uporabnih 1000kwh oz 15 teslinih baterij 60-70kwh. Pa pri traktorjih aerodinamika nima nobenega vpliva, hidravliki je vseeno ce jo poganja dizel ali strom tudi tu so ogrome nizgube. Tak da za resno delo (les, prikolica, hidravlika) bo EV traktor mrtev v uro ce ne prej. Za razkazovanje na gasilskih vasilicah pa bo.


Tesla ima pri vleki 1600 kg prikolice porabo 40-50 kWh na 100 km, ne pa pri 600-700 kg. In ogromen del odpade na račun zračnega upora, ki ga pri traktorju pri delu na polju ne bo.



Z 400 kwh baterijo boš lahko delal cel dan. 400 kWh baterija je enako kot cca 150 litrov skurjene nafte. Tako da tvoja največja nočna mora da bodo električni traktorji uspeli se bo kmalu uresničila ;)

Ta prikolica je enoosna, vi varijante da je tezja vec kot tono lahko je se manj. Od oka bi rekel max 800kg. Ze v startu je video zavajajoc. Nisem videl 1000kg+ enoosno prikolico.


Ne mi z tem kako video laže, ker to je Bjørn Nyland kanal in ta ne laže NIKOLI :) Če kaj spremljaš sceno bi to vedel.

Valvoline ::

Laze. Al pa pojma nima kaj je NDM kaj je masa vozila. Enoosna prikolica z lastno tezo preko 1000kg ne obstaja, in je verjetno zakonsko ne mors naredit. NDM je nosilnost+lastna teza. V prometni je vsaka teza napisana posebej.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Ta prikolica je 100% manj kot 1T. Mogoce je skupna masa 1600kg, kar pa ni teza vozila.


Ni res. Prikolica ima 1600 kg, kar jasno piše.

Tale video ima povprečno porabo 37,5 kWh/100 km. Poglej v komentarje. Narejenih je bilo 6000 km po Evropi.

Valvoline ::

Nima 1600kg. Ima 800-1000kg teze + 600kg nosilnost. To je NDM 1600kg. Moj video ti lepo kaze kaksna je realna poraba z 1500-2000kg zadaj.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Laze. Al pa pojma nima kaj je NDM kaj je masa vozila. Enoosna prikolica z lastno tezo preko 1000kg ne obstaja, in je verjetno zakonsko ne mors naredit. NDM je nosilnost+lastna teza. V prometni je vsaka teza napisana posebej.


Ne nič ne laže. Poglej tale video 0b 3:50. 2250 kg in poraba 40 kwh/100 km. In gor ima avto z znano težo.



On ne laže, lažeš ti, pa brez zamere :)

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Zame je z unim videom ze zgubil vso kredibilnost. Ce pa mas video k ti lepo kaze domet /3/4. Na unem videu tudi lazejo ane.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Nima 1600kg. Ima 800-1000kg teze + 600kg nosilnost. To je NDM 1600kg. Moj video ti lepo kaze kaksna je realna poraba z 1500-2000kg zadaj.


Še slika, da se vidi da govoriš bedarije :)

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Ja ta pa je. Prikolica je 500kg, NDM pa 2000kg, 500kg+1500kg tovora in je dvoosna. Tu bo poraba 3-5x obicajne, pri nalozeni prikolici.

Zgodovina sprememb…

msjr ::

Valvoline je izjavil:

Ta prikolica je enoosna, vi varijante da je tezja vec kot tono lahko je se manj. Od oka bi rekel max 800kg. Ze v startu je video zavajajoc. Nisem videl 1000kg+ enoosno prikolico.


Po moje je to Adria Adora 542 UL, ki je težka recimo okoli 1.3t lahko pa tudi več. So enoosne prikolice lahko tudi težje.

Ampak to ne spremeni dejstva da so ogljikovodiki [trenutno] še vedno najbolj učinkoviti kar se tiče shranjevanje energije. Če je potekala debata čez štiri strani o traktorjih, lahko iz lastne izkušnje povem, da že pri kosilnici na nitko elektrika še vedno zgubi kar se tiče učinkovitosti. Eno je bajta v mestu, drugo pa hiša kjer je okoli malo morje trave in kljub 4 baterijam (2 v uporabi, 2 na polnilcu - 18V, 5Ah in potem menjava) se kosilnica prej utrudi kot jaz, čeprav nimam veliko kondicije je treba uporabiti old skul brenčalo na bencin, ki se napolni v neverjetni minuti. (In ja, lahko bi kupil še baterij (recimo še 4 ali več) amak za ta denar si lahko privoščim marsikaj drugega - oz. vsaj za ene 20 let bencina na zalogo)

Comparator ::

Comparator je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Nima 1600kg. Ima 800-1000kg teze + 600kg nosilnost. To je NDM 1600kg. Moj video ti lepo kaze kaksna je realna poraba z 1500-2000kg zadaj.


Še slika, da se vidi da govoriš bedarije :)



Lepo ti pove na 3:55 da teža in dolžina prikolice nimajo bistvega vpliva, ampak aerodinamičnost. Pri traktorju pa je vseeno kakšna je aerodinamičnost na polju, ker je zračni upor tako ali tako zanemarljiv.

Nimaš prav, Bjørn Nyland je eden najbolj zanesljivih ljudi ko kovorimo o EV-ji in podatkih za njih. Če misliš da nima prav najdi vir ki kaže nasprotno (kar pa ga ne boš našel, ker je res ;) )

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Enivej, el traktor bo delno uporaben ko/ce bo mel vsaj 300kwh za manjse(50-60l nafte) ter 700kwh+(150-200l nafte) za vecje delovne traktorje.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Ja ta pa je. Prikolica je 500kg, NDM pa 2000kg, 500kg+1500kg tovora in je dvoosna. Tu bo poraba 3-5x obicajne, pri nalozeni prikolici.


ČLOVEK AVTO MA GOR NALOŽEN NA PRIKOLCI ob 3:50. Avto z ZNANO TEŽO. Menda se ve koliko vaga avto ki ga ima pripetega na prikolici. Ni to 500 kg veš ;)

Lažeš.

Valvoline je izjavil:

Enivej, el traktor bo uporaben ko/ce bo mel vsaj 300kwh za manjse ter 700kwh+ za vecje delovne traktorje.


Tudi manj bo že uporabno za marsikoga, recimo 100 kWh, Brez skrbi ;) In tudi 300-700 kwh se da narest že sedaj, ni to noben problem.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Pri trenutni tehnologiji/teza baterij, vec kot 100kwh baterija (20l nafte) ni smiselna ker zadeva postane pretezka in popolnoma neuporabna.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Zame je z unim videom ze zgubil vso kredibilnost. Ce pa mas video k ti lepo kaze domet /3/4. Na unem videu tudi lazejo ane.


Ti ne štekaš ene preproste stvari. Praktično nima veze skoraj koliko je teža prikolice ki jo avto vleče, ker pri hitrosti 112 km/h kot je v tvojem videu večino predstavlja ZRAČNI UPOR. Pri trektorju na polju pri 5 km/h PA ZRAČNEGA UPORA NI! (je približno enak 0).

Zaključek je NE MOREŠ PRIMERJATI VLEKO PRIKOLICE Z TRAKTORJEM. Ni PRIMERLJIVO.

Valvoline ::

Aja, teb na hrbet damo 10kg ali 100kg, itak ni razlike ane. LOOOOL

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Pri trenutni tehnologiji/teza baterij, vec kot 100kwh baterija (20l nafte) ni smiselna ker zadeva postane pretezka in popolnoma neuporabna.


Aja a res?! A dej ga lomt?! A zato maš pa električne avtobuse z 300 kWh in več ane?

400 kWh baterija tehta približno tono in pol v celicah in še ene 200 kg pomožnega materiala (hlajenje, ohišje). Skupaj 1,7 tone. To je popolnoma uporabno! :)

200 kWh baterija pa tehta samo 0,9 tone. Popolnoma uporabno. :)

Valvoline je izjavil:

Aja, teb na hrbet damo 10kg ali 100kg, itak ni razlike ane. LOOOOL


Še dobr da mam jaz kolesa in še dobr da šibam 110 na uro ane?!!!

NI PRIMERLJIVO!!!

Pismu ne bit neumnen LOL

Iz podatkov v videu ki ga bom še tretjič objavil lahko vidiš, da ima GLAVNINO vpliva aerodinamičnost prikolice, NE PA TEŽA ;)

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Z nekomur k prikolice ni vlekel pa se zravn traktorja nikol ni bil se je brezveze pogovarjat.

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

Z nekomur k prikolice ni vlekel pa se zravn traktorja nikol ni bil se je brezveze pogovarjat.


Ko ti zmanjka argumentov začneš z osebnimi napadi, ki dejstev in argumentov ki sem jih napisal ČISTO NIČ NE SPREMENIJO!!!! Argumenti OSTAJAJO ISTI ;) ;) !!

In bil sem že zraven traktorja, še več, sem se že peljal z njim ;)

Comparator ::

Utk je izjavil:

Dej si tu poglej, da ne boš še bolj butast izpadel kot si že itak:
https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-de...

In kmetje dobijo trošarino nazaj samo za delovne stroje, ne za osebne avtomobile.

Sej. Pri avtu je razlika 3 do 4x. Pri traktorjih ne bo niti 2x.


Ne butast si ti!! Jaz sem pameten za razliko od tebe ;P

Ti butec si upošteval ceno diesla v kriznem času. Butec en. Upoštevaj ceno pol ko se karantene po svetu enkrat odprejo!!! Ker računamo kaj se bo bolj splačalo čez 20 let, za koji kurac ima zdaj veze če je v času karantene diesel po en evro?! NIMA VEZE!!! Ne bit tak debil. Hvala :)

In ja, mogu sem: mi gre res na kurac ko me kdo za brezveze po krivici zmerja.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

https://www.ngvglobal.com/blog/pioneeri...
Trenutna borzna cena cngja je pod 10c za kg, oz k da kupis nafto po 10c liter, CNG Kwh je trenutno 3x cenejsi kot ekektricni kwh. Zaenkrat polnilnic se vedno ni, pa tudi tiste k so majo prevec zasoljenih cen.

Zgodovina sprememb…

roCkY ::

LOL, kar sem pa sedajle traparij našel v postih od včeraj jih pa verjetno nikoli več ne bom na tem forumu. Pa mi je zmanjkalo energije, da bi karkoli odgovarjal. Mimgrede danes je bila poraba 1,7 l/h nafte, ko je bilo treba vklopit klimo 2,1 l/h. Ene 7 ur sem bil v traktorju. Jutri pa bo poraba 19-21 l/h. Sicer različna trakorja z dokaj podobnima motorjema (en 75 drugi 85 KW nazivne moči) "Današnji" ni primerno obut za jutrišnje delo. Sicer pa tudi ta, ki je bil v uporabi danes občasno dobi stroj kjer pije 17-18 l/h 6h-7h dnevno.

Traktorji nikoli ne bodo masovno hodili na kamionske polnilnice ker dvomim, da bo v vsaki 2 vasi ena. Danes je doma cisterna z dizlom, če ni črpalka max. 5 minut stran...

Kot sem zgoraj že pisal se EV traktor marsikje da vkomponirat v kmetijo. Ampak preveč je omejitev, da bi biloto smiselno vkolikor ne bo bistveno cenejši zaradi minusov (teža baterije in seveda cena baterije, padanje kapicitete s časom, DRAGA menjava, če odleti izven garancije).
"007 se precejkra vleče ven z izjavami čez 20-30 let. To je pa največja neumnost ker si niti predstavljamo ne kaj bodo tehnične zmožnosti takrat. Robotizacija bo obrnila kmetijstvo na glavo. To je dejstvo. Zato sem tudi zadnjič linkal tistga robota. Ampak o tem trenutno sploh nima smisla razpravljat ker EV standardnih traktorjev ni na vidiku vsaj naslednjih 5-8 let. Opcij je ogromno. Trenutno meni najbolj verjetna je, da bo čez 30 let še vedno več kot 80% dizlov v kmetijstvu. Tudi samovoznih robotov.

a_borlak ::

da gremo nazaj v avto sceno, e-Golfi se v Nemčiji dobijo že od 19k z njihovimi subvencijami oziroma še nižje, pri nas želijo dobrih 5k več. Opel e-corsa v Italiji od 19k (tudi s subvencijami), povprečno okoli 22k (tudi Nemčija, subvencija), pri nas 24k. Razlika med našo in nemško subvencijo 500€. Eh, trg za ostanke smo ...

Comparator ::

Valvoline je izjavil:

https://www.ngvglobal.com/blog/pioneeri...
Trenutna borzna cena cngja je pod 10c za kg, oz k da kupis nafto po 10c liter, CNG Kwh je trenutno 3x cenejsi kot ekektricni kwh. Zaenkrat polnilnic se vedno ni, pa tudi tiste k so majo prevec zasoljenih cen.


Nima veze kolk je zdele ko je cel svet v lockdownu cena naftne svinarije ko jo noben ne rabi. Važje je koliko bo POVPREČNA CENA V ROKU DESETIH LET. IN POVPREČNA CENA BO NEKJE 1,5 € na liter.

Za CNG velja isto, nima veze koliko je sedaj ko je cel svet v lockdownu, ne dela nobena industrija in nič. Tudi če je zdele 2 mesece zastonj to na povprečno ceno v 10 letih ne vpliva praktično nič. Pa seveda ni zastonj.

NE ZAVEDAŠ SE TUDI, da je izkoristek CNG avta, ter bencinskega in dieselskega avta po mestu od 12-20 %. Na avtocesti pa 25 % za dieselskega in 20 % za bencinskega. Medtem ko je izkoristek električnega avta 80 % -90 %. To pomeni da je IZKORISTEK ELEKTRIČNEGA AVTA 4 - 7,5 KRAT VIŠJI.

Po domače povedno to pomeni da električni avto porabi 4 -7,5 krat manj od avta z notranjim izgorevanjem (cng, diesel, bencinar).

Oziroma še bolj slično prikazano. Dieselski avto naredi 100 km z isto količino energije, električni pa 400 - 450 km :) :)

Comparator ::

roCkY je izjavil:

LOL, kar sem pa sedajle traparij našel v postih od včeraj jih pa verjetno nikoli več ne bom na tem forumu. Pa mi je zmanjkalo energije, da bi karkoli odgovarjal. Mimgrede danes je bila poraba 1,7 l/h nafte, ko je bilo treba vklopit klimo 2,1 l/h. Ene 7 ur sem bil v traktorju. Jutri pa bo poraba 19-21 l/h. Sicer različna trakorja z dokaj podobnima motorjema (en 75 drugi 85 KW nazivne moči) "Današnji" ni primerno obut za jutrišnje delo. Sicer pa tudi ta, ki je bil v uporabi danes občasno dobi stroj kjer pije 17-18 l/h 6h-7h dnevno.

Traktorji nikoli ne bodo masovno hodili na kamionske polnilnice ker dvomim, da bo v vsaki 2 vasi ena. Danes je doma cisterna z dizlom, če ni črpalka max. 5 minut stran...

Kot sem zgoraj že pisal se EV traktor marsikje da vkomponirat v kmetijo. Ampak preveč je omejitev, da bi biloto smiselno vkolikor ne bo bistveno cenejši zaradi minusov (teža baterije in seveda cena baterije, padanje kapicitete s časom, DRAGA menjava, če odleti izven garancije).
"007 se precejkra vleče ven z izjavami čez 20-30 let. To je pa največja neumnost ker si niti predstavljamo ne kaj bodo tehnične zmožnosti takrat. Robotizacija bo obrnila kmetijstvo na glavo. To je dejstvo. Zato sem tudi zadnjič linkal tistga robota. Ampak o tem trenutno sploh nima smisla razpravljat ker EV standardnih traktorjev ni na vidiku vsaj naslednjih 5-8 let. Opcij je ogromno. Trenutno meni najbolj verjetna je, da bo čez 30 let še vedno več kot 80% dizlov v kmetijstvu. Tudi samovoznih robotov.


Rocky: tudi največja poraba ki si jo napisal, seprabi da "občasno dobi stroj ki porabi 17-18 l/h 6h-7h dnevno" je dosegljiva z baterijskim napajanjem. Lahko se naredi električni traktor, KI TI BO DELAL CEL DAN BREZ POLNJENJA. Nato ga boš priklopil doma preden boš šel spat in zjutaj bo poln.

POZABI POLNJENJE ČEZ DAN KER NE RAZUMEŠ ZAKAJ BI BILA TO ŠE BOLJŠA VRJANTA; DELAL TI BO CEL DAN. POZABI POLNJENJE ČEZ DAN. DELA TI CEL DAN. :)

Za ostale: če ga vmes enkrat napolniš čez dan in to samo takrat ko imaš najbl požrešen stroj ki ti kuri po 10 x več kot ponavadi POTEM IMAŠ LAHKO 2x manjšo IN "X CENEJŠO BATERIJO. To se splača in je še vedno v redu.

AMPAK KER TI TEGA NE ZASTOPIŠ ZATE RAČUNAJ DA BOŠ MEL TRAKTOR Z 500 kwh KI TI BO ZDRŽAL CEL DAN BREZ POLNJENJA. Ker drugače se boš spet nekaj za brezveze usajal.

Comparator ::

Comparator je izjavil:

roCkY je izjavil:

LOL, kar sem pa sedajle traparij našel v postih od včeraj jih pa verjetno nikoli več ne bom na tem forumu. Pa mi je zmanjkalo energije, da bi karkoli odgovarjal. Mimgrede danes je bila poraba 1,7 l/h nafte, ko je bilo treba vklopit klimo 2,1 l/h. Ene 7 ur sem bil v traktorju. Jutri pa bo poraba 19-21 l/h. Sicer različna trakorja z dokaj podobnima motorjema (en 75 drugi 85 KW nazivne moči) "Današnji" ni primerno obut za jutrišnje delo. Sicer pa tudi ta, ki je bil v uporabi danes občasno dobi stroj kjer pije 17-18 l/h 6h-7h dnevno.

Traktorji nikoli ne bodo masovno hodili na kamionske polnilnice ker dvomim, da bo v vsaki 2 vasi ena. Danes je doma cisterna z dizlom, če ni črpalka max. 5 minut stran...

Kot sem zgoraj že pisal se EV traktor marsikje da vkomponirat v kmetijo. Ampak preveč je omejitev, da bi biloto smiselno vkolikor ne bo bistveno cenejši zaradi minusov (teža baterije in seveda cena baterije, padanje kapicitete s časom, DRAGA menjava, če odleti izven garancije).
"007 se precejkra vleče ven z izjavami čez 20-30 let. To je pa največja neumnost ker si niti predstavljamo ne kaj bodo tehnične zmožnosti takrat. Robotizacija bo obrnila kmetijstvo na glavo. To je dejstvo. Zato sem tudi zadnjič linkal tistga robota. Ampak o tem trenutno sploh nima smisla razpravljat ker EV standardnih traktorjev ni na vidiku vsaj naslednjih 5-8 let. Opcij je ogromno. Trenutno meni najbolj verjetna je, da bo čez 30 let še vedno več kot 80% dizlov v kmetijstvu. Tudi samovoznih robotov.


Rocky: tudi največja poraba ki si jo napisal, seprabi da "občasno dobi stroj ki porabi 17-18 l/h 6h-7h dnevno" in "19-21 litrov na uro" je dosegljiva z baterijskim napajanjem. Lahko se naredi električni traktor, KI TI BO DELAL CEL DAN BREZ POLNJENJA z 500 kwh baterijo. Nato ga boš priklopil doma preden boš šel spat in zjutaj bo poln.

POZABI POLNJENJE ČEZ DAN KER NE RAZUMEŠ ZAKAJ BI BILA TO ŠE BOLJŠA VRJANTA; DELAL TI BO CEL DAN. POZABI POLNJENJE ČEZ DAN. DELA TI CEL DAN. :)

Za ostale: če ga vmes enkrat napolniš čez dan in to samo takrat ko imaš najbl požrešen stroj ki ti kuri po 10 x več kot ponavadi POTEM IMAŠ LAHKO 2x manjšo IN "X CENEJŠO BATERIJO. To se splača in je še vedno v redu.

AMPAK KER TI TEGA NE ZASTOPIŠ ZATE RAČUNAJ DA BOŠ MEL TRAKTOR Z 500 kwh KI TI BO ZDRŽAL CEL DAN BREZ POLNJENJA. Ker drugače se boš spet nekaj za brezveze usajal.


Padanje kapacitete s časom: ja glede na študije pri avtomobilih, bi ti baterija zdržala po 5000 ciklov, kar je pri traktorju zadosti za 30-50 let. Res problem ja. (NOT!!!) :)

Rocky:"007 se precejkra vleče ven z izjavami čez 20-30 let."

Nič se ne vlečem z izjavami čez 20-30 let in ni čist nobena neumnost. NEUMNOST JE če ti misliš da bodo razmere čez 30 let enake. ŽE SEDAJ SE LAHKO NAREDI 500 kwh TRAKTOR KI TI BO DELAL CEL DAN BREZ POLNJENJA. Čez 20-30 let bo pa to še 3x LAŽJE. Ker če ti misliš da bojo razmere čez 20-30 let enake; GUESS WHAT: NE BOJO :)

Rocky: "Opcij je ogromno. Trenutno meni najbolj verjetna je, da bo čez 30 let še vedno več kot 80% dizlov v kmetijstvu."

Motiš se kolega kar se bo tudi izkazalo. Kar zapiši si v beležko moje besede in si jih preberi čez 30 let. Moja predikcija: čez 30 let bo v kmetijstvu med novoprodanimi najmanj 75 % električnih strojev ;)

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

Comparator je izjavil:

roCkY je izjavil:

LOL, kar sem pa sedajle traparij našel v postih od včeraj jih pa verjetno nikoli več ne bom na tem forumu. Pa mi je zmanjkalo energije, da bi karkoli odgovarjal. Mimgrede danes je bila poraba 1,7 l/h nafte, ko je bilo treba vklopit klimo 2,1 l/h. Ene 7 ur sem bil v traktorju. Jutri pa bo poraba 19-21 l/h. Sicer različna trakorja z dokaj podobnima motorjema (en 75 drugi 85 KW nazivne moči) "Današnji" ni primerno obut za jutrišnje delo. Sicer pa tudi ta, ki je bil v uporabi danes občasno dobi stroj kjer pije 17-18 l/h 6h-7h dnevno.

Traktorji nikoli ne bodo masovno hodili na kamionske polnilnice ker dvomim, da bo v vsaki 2 vasi ena. Danes je doma cisterna z dizlom, če ni črpalka max. 5 minut stran...

Kot sem zgoraj že pisal se EV traktor marsikje da vkomponirat v kmetijo. Ampak preveč je omejitev, da bi biloto smiselno vkolikor ne bo bistveno cenejši zaradi minusov (teža baterije in seveda cena baterije, padanje kapicitete s časom, DRAGA menjava, če odleti izven garancije).
"007 se precejkra vleče ven z izjavami čez 20-30 let. To je pa največja neumnost ker si niti predstavljamo ne kaj bodo tehnične zmožnosti takrat. Robotizacija bo obrnila kmetijstvo na glavo. To je dejstvo. Zato sem tudi zadnjič linkal tistga robota. Ampak o tem trenutno sploh nima smisla razpravljat ker EV standardnih traktorjev ni na vidiku vsaj naslednjih 5-8 let. Opcij je ogromno. Trenutno meni najbolj verjetna je, da bo čez 30 let še vedno več kot 80% dizlov v kmetijstvu. Tudi samovoznih robotov.


Rocky: tudi največja poraba ki si jo napisal, seprabi da "občasno dobi stroj ki porabi 17-18 l/h 6h-7h dnevno" in "od 19-21 litrov na uro" je dosegljiva z baterijskim napajanjem. Lahko se naredi električni traktor, KI TI BO DELAL CEL DAN BREZ POLNJENJA. Nato ga boš priklopil doma preden boš šel spat in zjutaj bo poln.

POZABI POLNJENJE ČEZ DAN KER NE RAZUMEŠ ZAKAJ BI BILA TO ŠE BOLJŠA VRJANTA; DELAL TI BO CEL DAN. POZABI POLNJENJE ČEZ DAN. DELA TI CEL DAN. :)

Za ostale: če ga vmes enkrat napolniš čez dan in to samo takrat ko imaš najbl požrešen stroj ki ti kuri po 10 x več kot ponavadi POTEM IMAŠ LAHKO 2x manjšo IN "X CENEJŠO BATERIJO. To se splača in je še vedno v redu.

AMPAK KER TI TEGA NE ZASTOPIŠ ZATE RAČUNAJ DA BOŠ MEL TRAKTOR Z 500 kwh KI TI BO ZDRŽAL CEL DAN BREZ POLNJENJA. Ker drugače se boš spet nekaj za brezveze usajal.

Comparator ::

Rocky: ZASE ti pozabi na polnjenje čez dan. Ampak to samo zase. Zase računaj traktor z 400-500 kWh, ki ti bo delal cel dan tudi takrat ko boš imel konico porabe nekajkrat na leto. Drugače pa ga boš na običajen dan porabil samo 10-20 %. Ampak DELAL TI BO CEL DAN TUDI V KONICI NEKAJKRAT NA LETO. To je edina vrjanta zate ker si NERACIONALEN.

Za ostale ki so bolj racionalni pa: pomoje se splača narest tako da ga nekajkrat na leto polniš enkrat vmes čez dan. Ampak to samo nekajkrat na leto. Ves ostali čas ti pa zdrži cel dan. Na ta način imaš lahko 2x manjšo baterijo, ki bo tudi 2x cenejša.

Če uspejo električne avtobuse narediti na ta način da se vmes enkrat na dan polni in delovni čas temu ustrezno prilagodijo, bi se lahko tudi kmet prilagodil tistih nekajrat na leto.

Zdej boš spet začel z nebulozami da to se pa ne da ker je treba vse nujno v enem dnevu in nimaš niti 1,5 ure za polnjenje. Ampak to ni res.

TI SI SAMO NAVAJEN NA DELOVNI ČAS IN NAVADE IZ FOSILNIH TRAKTORJEV. Grem stavit da nikoli do zdaj še nisi delal s traktorjem 22,5 ur v ENEM DNEVU. Ker 24-1,5 = 22,5 ure. Ker 1,5 ure se bi pa polnil. In ja: ene parkrat na leto bi lahko tudi ne spal če bi bila kriza.

Ampak če smo pa čisto pošteni, verjetno nisi nikoli več kot 15 ur delal z traktorjem v enem dnevu. Okej, računajmo 15 ur dela, 1,5 ur je vmes za polnjenje in 7,5 ur za spanje. (oziroma na se novš usajal da moraš še zobe umit: zbij si uro spanja stran za umivat zobe in podobno).

Ampak kot pravim ti se boš spet usajal sigurno. Zato zate je samo un traktor ki ti bo delal cel dan brez vmesnega polnjenja. In to tudi če bi se ti un z 2x manjšo baterijo ŠE BOLJ splačal. Ampak ti pozabi vmesno polnjenje. Zato zate je samo un traktor ki ti bo delal cel dan brez vmesnega polnjenja.

Ps: upam da sem zadostikrat napisal (da ne boš spregledal) da TI (samo ti) pozabi vmesno polnjenje. Delal ti bo cel dan.

Utk ::

Comparator je izjavil:

Utk je izjavil:

Dej si tu poglej, da ne boš še bolj butast izpadel kot si že itak:
https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-de...

In kmetje dobijo trošarino nazaj samo za delovne stroje, ne za osebne avtomobile.

Sej. Pri avtu je razlika 3 do 4x. Pri traktorjih ne bo niti 2x.


Ne butast si ti!! Jaz sem pameten za razliko od tebe ;P

Ti butec si upošteval ceno diesla v kriznem času. Butec en. Upoštevaj ceno pol ko se karantene po svetu enkrat odprejo!!! Ker računamo kaj se bo bolj splačalo čez 20 let, za koji kurac ima zdaj veze če je v času karantene diesel po en evro?! NIMA VEZE!!! Ne bit tak debil. Hvala :)

In ja, mogu sem: mi gre res na kurac ko me kdo za brezveze po krivici zmerja.

Če ne bi bil ti tak kretenoid kot si, bi vedel kolk je cena nafte danes in tudi zakaj sem jo povečal za 50 procentov. Čeprav je 1,5 komot pretirana cena. Tolk je že bila nekje 7,8 let nazaj, potem je pa padla na bolj normalnih 1,2 do 1,3. Ko je bil pri nas bencin po 1,5, so še američani jamrali kako je drag. Nikjer ne piše da bo še kdaj tolk.

Padanje kapacitete s časom: ja glede na študije pri avtomobilih, bi ti baterija zdržala po 5000 ciklov, kar je pri traktorju zadosti za 30-50 let.

5000 ciklov hitrega polnjenja? Pokažeš to študijo?

ŽE SEDAJ SE LAHKO NAREDI 500 kwh TRAKTOR KI TI BO DELAL CEL DAN BREZ POLNJENJA

Ja. Samo da ga boš potem polnil doma cel teden ali ga pa vozil 50 km na polnenje. Tudi če zanemarimo ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

007, dokaži, da se motijo, naredi/kupi E traktor in pojdi delat na kmetijo.

Comparator ::

Utk je izjavil:

Comparator je izjavil:

Utk je izjavil:

Dej si tu poglej, da ne boš še bolj butast izpadel kot si že itak:
https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-de...

In kmetje dobijo trošarino nazaj samo za delovne stroje, ne za osebne avtomobile.

Sej. Pri avtu je razlika 3 do 4x. Pri traktorjih ne bo niti 2x.


Ne butast si ti!! Jaz sem pameten za razliko od tebe ;P

Ti butec si upošteval ceno diesla v kriznem času. Butec en. Upoštevaj ceno pol ko se karantene po svetu enkrat odprejo!!! Ker računamo kaj se bo bolj splačalo čez 20 let, za koji kurac ima zdaj veze če je v času karantene diesel po en evro?! NIMA VEZE!!! Ne bit tak debil. Hvala :)

In ja, mogu sem: mi gre res na kurac ko me kdo za brezveze po krivici zmerja.

Če ne bi bil ti tak kretenoid kot si, bi vedel kolk je cena nafte danes in tudi zakaj sem jo povečal za 50 procentov. Čeprav je 1,5 komot pretirana cena. Tolk je že bila nekje 7,8 let nazaj, potem je pa padla na bolj normalnih 1,2 do 1,3. Ko je bil pri nas bencin po 1,5, so še američani jamrali kako je drag. Nikjer ne piše da bo še kdaj tolk.

Padanje kapacitete s časom: ja glede na študije pri avtomobilih, bi ti baterija zdržala po 5000 ciklov, kar je pri traktorju zadosti za 30-50 let.

5000 ciklov hitrega polnjenja? Pokažeš to študijo?

ŽE SEDAJ SE LAHKO NAREDI 500 kwh TRAKTOR KI TI BO DELAL CEL DAN BREZ POLNJENJA

Ja. Samo da ga boš potem polnil doma cel teden ali ga pa vozil 50 km na polnenje. Tudi če zanemarimo ceno.


Nisem kretenoid ti pa si ;) Si naveden ZARUKAN IDIOT ;) Jaz sem pameten za razliko od tebe ;)

Jaz sem vedel kakšna je cena danes, pa sem ZANALAŠČ upošteval ceno 1,3 EUR/liter, ker sem vedel da se boš ti SAM SKOPAL JAMO IN SE ZAKLAL ;) Vedel sem da se boš začel usajat.

Vendar ti IDIOT ne veš, da če se pogovarjamo kaj se bo bol splačalo čez 20 let, EV traktor ali naveden, NIMA POPOLNOMA NOBENE VEZE ČE BO ZDELE 2 MESCA CENA DIESLA PO EN EVRO. POPOLNOMA NOBENE VEZE!!! POPOLNOMA NOBENE VEZ. NOBENE VEZE!! Ker si idiot bez možganov tega seveda ne veš.

Cena bencina je v 30 se povečala za okli 3x. 3x !!

In misliš da se zdaj pa ne bo povečala na 1,8 EUR ali še več?!

Evo ti študija o Teslinih baterijah. NOBEN NI REKEL DA BOŠ VSA; ČISTO VSA POLNJENJA OPRAVIL KOT HITRA POLNJENJA. DOLOČEN MANJŠI DELEŽ BO HITRIH POLNJENJ (nekajkrat na leto ko je gužva kot si povedal) OSTALO BODO POČASNA POLNJEJA.

https://steinbuch.wordpress.com/2015/01...

Še link so Slo-tech novice o študiji: https://slo-tech.com/novice/t721969/49.

Ektrapoliraj koliko časa traja da baterija pride do 60 % začetne kapacitete. cca 5000 ciklov.

UTK: "Ja. Samo da ga boš potem polnil doma cel teden ali ga pa vozil 50 km na polnenje. Tudi če zanemarimo ceno."

NE GA PA NE BOŠ, pri 50 kw polnilnici DOMA V DOMAČI GARAŽI, se ti bo napolnil ČEZ NOČ. Kakšen EN TEDEN ČLOVEK BOŽJI. Ali si zbojen in deluden? Kakšen en teden?! ČEZ NOČ- še bolj počasi Č E Z N O Č !!!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

NOBEN NI REKEL DA BOŠ VSA; ČISTO VSA POLNJENJA OPRAVIL KOT HITRA POLNJENJA. DOLOČEN MANJŠI DELEŽ BO HITRIH POLNJENJ (nekajkrat na leto ko je gužva kot si povedal) OSTALO BODO POČASNA POLNJEJA.


NE GA PA NE BOŠ, pri 50 kw polnilnici DOMA V DOMAČI GARAŽI, se ti bo napolnil ČEZ NOČ.

Sam sebe zanikaš.

NIMA POPOLNOMA NOBENE VEZE ČE BO ZDELE 2 MESCA CENA DIESLA PO EN EVRO.

Zato sem pa upošteval ceno 1,5 evra, samo ti si preneumen, da bi to takrat razumel.

Comparator ::

fikus_ je izjavil:

007, dokaži, da se motijo, naredi/kupi E traktor in pojdi delat na kmetijo.


Ti bo ČAS DOKAZAL. Boš videl čez 30 let. Kar zapiši si moje besede na zid, boš videl čez 30 let da sem imel prav. In režal se ti bom v glavo kako si bil zaostal in nazadnjaški. Sem si naredil printscreene da se ti bom lahko čez 30 let režal v glavo kako nazadnjaški si bil.

Utk je izjavil:

NOBEN NI REKEL DA BOŠ VSA; ČISTO VSA POLNJENJA OPRAVIL KOT HITRA POLNJENJA. DOLOČEN MANJŠI DELEŽ BO HITRIH POLNJENJ (nekajkrat na leto ko je gužva kot si povedal) OSTALO BODO POČASNA POLNJEJA.


NE GA PA NE BOŠ, pri 50 kw polnilnici DOMA V DOMAČI GARAŽI, se ti bo napolnil ČEZ NOČ.

Sam sebe zanikaš.

NIMA POPOLNOMA NOBENE VEZE ČE BO ZDELE 2 MESCA CENA DIESLA PO EN EVRO.

Zato sem pa upošteval ceno 1,5 evra, samo ti si preneumen, da bi to takrat razumel.


NE, nič sam sebe ne zanikam! 50 kw polnilnico imaš lahko doma. To je 70 A pri trofaznem toku. To se da dobit že sedaj. Čez 30 let pa sploh.

NE jaz nisem neumnen ;) TI SI!! Jaz sem pameten za razliko od tebe ;) Ker ti si bil debil ki si se usajal ko sem upošteval ceno 1,3 EUR. Ti si se usajal da bi moral upoštevat ceno 1 evro na liter.

KER BO ZIHR POVPREČNA CENA ČEZ 20 LET EN EVRO NA LITER ANE? KRETEN EN! ;)

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Računat prav, pri branju je bil pa samo en lapsus, ki pa se tebi dogajajo konstantno, meni se je samo enkrat ;P

Zakaj spet to bluziš, ko si pa že priznal, da si narobe bral? Jaz sem napisal 100 evrov na mesec za 1000 km na mesec. Ti si pa naračunal, da to pomeni porabo 3,85 litra in da to ni realno. Ko si se popravil, si naračunal porabo 5 litrov, kot da bencin stane 2 evra. Spet narobe.

NE, nič sam sebe ne zanikam! 50 kw polnilnico imaš lahko doma

Ja, ampak to je "hitro" polnjenje. Odvisno od velikosti baterije, ampak za 500 kwh je 50 itak premalo, za 100-200 bi bilo morda dovolj, ampak tu je 50 kw že tudi kar hitro. Ti moram še z barvicami narisat, da boš lažje razumel?
Če imaš doma, še ne pomeni, da ni hitra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Comparator ::

Utk je izjavil:

Računat prav, pri branju je bil pa samo en lapsus, ki pa se tebi dogajajo konstantno, meni se je samo enkrat ;P

Zakaj spet to bluziš, ko si pa že priznal, da si narobe bral? Jaz sem napisal 100 evrov na mesec za 1000 km na mesec. Ti si pa naračunal, da to pomeni porabo 3,85 litra in da to ni realno. Ko si se popravil, si naračunal porabo 5 litrov, kot da bencin stane 2 evra. Spet narobe.

NE, nič sam sebe ne zanikam! 50 kw polnilnico imaš lahko doma

Ja, ampak to je "hitro" polnjenje. Odvisno od velikosti baterije, ampak za 500 kwh je 50 itak premalo, za 100-200 bi bilo morda dovolj, ampak tu je 50 kw že tudi kar hitro. Ti moram še z barvicami narisat, da boš lažje razumel?
Če imaš doma, še ne pomeni, da ni hitra.


Ne ni narobe, cena bencina čez 30 let bo 2 EUR na liter ali več, to si lahko prepričan. Zalog bo začelo primanjkovati in vedno večji stroški bodo za to da ga boš lahko načrpal.

Glede na 40 let nazaj je črpanje nafte PO ENOTI NAFTE danes več kot 10 x bolj energijsko potratno opravilo. Čez 30 let bo še težje in nafte še manj. In cena še večja. Več kot 2 EUR na liter, to bodi kar prepričan :) Nič ne bluzim, samo povem da je bilo tvoje usajanje kako sem neumen ker nisem pri debati kaj se bo bolj splačalo čez 20 let upošteval cene 1 EUR/liter kot je trenutna cena zaradi posebnih okoliščin. Mislim da se strinjava da čez 20 let cena ne bo 1 EUR na liter. 1 EUR na liter bo zdele par mesecev potem pa nikoli več.

Ni res kolega, če govoriva o DEGRADACIJI baterije je pomebno kolikšen je C-RATING polnjenja. Primer: če je baterija 100 kWh in jo ti polniš z 100 kW je to C rating enak 1. Če je baterija 100 kWh ur in jo ti polniš z 200 kW je to C-rating enak 2. Če je baterija 100 kwh in jo ti polniš z 500 kW je to C-rating 5.

Če pa je baterija 500 kWh in jo ti polniš z 50 kW je to C-rating 0,1. C=0,1. In C=0,1 to JE POČASNO POLNJENJE. CELO ZELO POČASNO POLNJENJE. C rating 1 je normalno polnjenje. C-rating 2 in več pa je hitro polnjenje.

500 kWh baterijo polniti z 50 kW je POČASNO POLNJENJE. Ker se pogovarjava o DEGRADACIJI baterije, a ne kolega? :)

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Pri 70A zadeve niso vec tako poceni in kolikor vem zasebni priklopi gredo do 63A. Pa to ni zadeva marketinga, ampak realnega stanja stroskov mocnejsega omrezja. Zal marsikdo ne uspe, kar menda uspeva tebi, torej spraviti 30MW skozi eno 1cm2 zico. :D

Ce se prav spomnem predracunov za hiso, te bi razlika v narocnini stala kaksne 600EUR leto. Ce hoces 70A+ moras vzeti paket za podjetja, tam je tudi zanesljivost visja, ampak te bo stalo se veckratnik prvega.

Ali sem morda kaj narobe razumel:

https://www.elektro-energija.si/za-dom/...

Daj porabo na nic in preracunaj....

Mimogrede, vec bo splosne porabe, vecji bo celoviti strosek omrezja za druzbo, ker bo treba nabildati omrezja pocez. No razen ce prevzames zadeve ti in spravis vse v nekaj majhnih in poceni zick.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

500 kWh baterijo polniti z 50 kW je POČASNO POLNJENJE. Ker se pogovarjava o DEGRADACIJI baterije, a ne kolega? :)

Ja, to je počasno polnjenje na več nivojih. Zaradi C-ja in zarad tega, ker traja faking 12 ur, da napolneš baterijo do 100%. Sem mislil, da se pogovarjamo o baterijah, ki se jih bo dalo napolnit realno čez noč. To je pa 5-6 ur. Čeprav je tudi to preveč.

Ne ni narobe, cena bencina čez 30 let bo 2 EUR na liter ali več, to si lahko prepričan. Zalog bo začelo primanjkovati in vedno večji stroški bodo za to da ga boš lahko načrpal.

To je enaka špekulacija kot če bi jaz reku, da čez 30 let ne bo več nočne tarife, oz. če bo cenejša tarifa, bo ta lahko kadarkoli (ali pa nikoli) čez dan, ker bo poraba konstantna, in to velika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pirat ::

Engineer007 - a to ste se v vrtcu igrali inženirje pa ste imeli predstavo za starše "dan, ko bo bom dobil diplomo"? Pa si ti zdaj malo zamešal in misliš, da je bilo to zares. Je tudi lepo če ste šli na kmetijo pogledat čebelice in si se slikal s traktorjem, ampak veš, kmetje delajo še kaj drugega kot to. Razumem, da je vrtec zaprt, mamica pa dela od doma in se nihče ne igra s teboj, ampak ne toliko viset na računalniku, prav? Ni dobro za tvoje učke.

Comparator ::

TheBlueOne je izjavil:

Pri 70A zadeve niso vec tako poceni in kolikor vem zasebni priklopi gredo do 63A. Pa to ni zadeva marketinga, ampak realnega stanja stroskov mocnejsega omrezja. Zal marsikdo ne uspe, kar menda uspeva tebi, torej spraviti 30MW skozi eno 1cm2 zico. :D

Ce se prav spomnem predracunov za hiso, te bi razlika v narocnini stala kaksne 600EUR leto. Ce hoces 70A+ moras vzeti paket za podjetja, tam je tudi zanesljivost visja, ampak te bo stalo se veckratnik prvega.

Ali sem morda kaj narobe razumel:

https://www.elektro-energija.si/za-dom/...

Daj porabo na nic in preracunaj....

Mimogrede, vec bo splosne porabe, vecji bo celoviti strosek omrezja za druzbo, ker bo treba nabildati omrezja pocez. No razen ce prevzames zadeve ti in spravis vse v nekaj majhnih in poceni zick.


No pri 70 A polnilnica ni ravno draga. Pač tistih 5k razlike pač prišteješ ceni traktoja in računaš z tem. Ni nobene umetnosti.

TheBlueOne: "Zal marsikdo ne uspe, kar menda uspeva tebi, torej spraviti 30MW skozi eno 1cm2 zico."

Ne bo držalo kolega, VSAKDO uspe pri napetosti 110 tisoč voltov spraviti čez žico PREMERA 1 cm 30 MW. VSAKDO. NE SAMO JAZ, ampak vsakdo. To je tok samo 227 A. 227 A ni velik to za žico 1 cm premera. A to razumeš kaj pomeni.

Če je napetost recimo 480 kV lahko spraviš čez isto žico še več kot 100 MW. Če je napetost še višja pa še več kot 100 MW.

Pa zakaj ti moram to jaz razlagat? To je stvar osnovne fizike iz osnovne šole prjatu!

Ja in kaj pol če je 600 € na leto. Prihranil boš pa lahko 10 kratnik tega na leto.

"No razen ce prevzames zadeve ti in spravis vse v nekaj majhnih in poceni zick."

Ne bodi debil in me ne podcenjuj ker ti garantiram da glede na tvoje poste o inženiringu vem miljonkrat več. Pa brez zamere. In ne podcenjuj inženirjev, ker brez inženirjev in izumiteljev bi ti še vedno po drevesih skakal in banane žrl ;P

Utk je izjavil:

500 kWh baterijo polniti z 50 kW je POČASNO POLNJENJE. Ker se pogovarjava o DEGRADACIJI baterije, a ne kolega? :)

Ja, to je počasno polnjenje na več nivojih. Zaradi C-ja in zarad tega, ker traja faking 12 ur, da napolneš baterijo do 100%. Sem mislil, da se pogovarjamo o baterijah, ki se jih bo dalo napolnit realno čez noč. To je pa 5-6 ur. Čeprav je tudi to preveč.

Ne ni narobe, cena bencina čez 30 let bo 2 EUR na liter ali več, to si lahko prepričan. Zalog bo začelo primanjkovati in vedno večji stroški bodo za to da ga boš lahko načrpal.

To je enaka špekulacija kot če bi jaz reku, da čez 30 let ne bo več nočne tarife, oz. če bo cenejša tarifa, bo ta lahko kadarkoli (ali pa nikoli) čez dan, ker bo poraba konstantna, in to velika.


No definitivno 0,1 C (500 kWh z 50 kW) NI HITRO POLNJENJE KOT SI TRDIL. Narobe si trdil. Tudi 0,2 C polnjenje NI HITRO POLNJENJE KOT SUGERIRŠ SEDAJ ("Sem mislil, da se pogovarjamo o baterijah, ki se jih bo dalo napolnit realno čez noč. To je pa 5-6 ur.")

Tudi 0,2 C (5 ur polnilni čas) je ŠE VEDNO POČASNO POLNJENJE.

Je špekulacija ki ti grede na pozanvanje razmer zagotavljam da obstaja 95 % verjetnost da je pravilna :P

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

No potem imas skozi eno zico, 3x1cm2 za tri faze, torej kaksne 5 cm debel celoten kabel. Kam ga polozis? Ne potrebujes zanj posebne infrastrukture? Bo malo visel na hisami? :D Racunam, da imas nek super izolativni material in ni treba, da kaj locis, cisto fiktivno, samo povecano to, kar imas doma...

Pri nas ko pride vod te moci v Trafote ne smes priti blizu, no ce rad zivis. Skoda, da ne smem narediti nekaj fotk, kako izgleda ko v fabriko pride 30MW. Potem bi bilo malo vec jasno...

Drugace je 600EUR razlike v tarifi, torej za manjso moc, kot si predvideval, je dovolj za vsaj 10.000km kolikortoliko varcnega avta. Pri 70A+ bos dal hitro za narocnino toliko kot za celoten strosek goriva ICE.

Zgodovina sprememb…

Comparator ::

pirat je izjavil:

Engineer007 - a to ste se v vrtcu igrali inženirje pa ste imeli predstavo za starše "dan, ko bo bom dobil diplomo"? Pa si ti zdaj malo zamešal in misliš, da je bilo to zares. Je tudi lepo če ste šli na kmetijo pogledat čebelice in si se slikal s traktorjem, ampak veš, kmetje delajo še kaj drugega kot to. Razumem, da je vrtec zaprt, mamica pa dela od doma in se nihče ne igra s teboj, ampak ne toliko viset na računalniku, prav? Ni dobro za tvoje učke.


BRAVO Z SVOJIM POSTOV SI POKAZAL CELEMU ŠIRNEMU SVETU KAKŠEN ZARUKAN IDIOT SI, BRAVO!!! ;) ;)

Sem diplomiran inženir strojništva in ne tak namišljen v vrtcu, ne sklepaj po sebi ;)

Delo na kmetiji poznam, imata oba dedka kmetijo. Nisem več v vrtcu, kar za tebe glede na tvojo MENTALNO STAROST težko trdimo ;) Spizdi dol s kompa in se skrij v najmanjšo mišjo luknjo ker tvoji kretenizmi presegajo vse meje dobrega okusa!

Utk ::

Jaz sem napisal kakšen električni traktor bi prišel v poštev. Namesto, da bi se skoncentriral na tisto kar je realno, pišeš neumnosti in žaljivke.
Končno tudi če bi večina slovenskih kmetov imela električni traktorje, to pri porabi nafte ne bi naredilo neke razlike. Električne traktorje bi morali imet VELIKI kmeti, ne pa vrtičkarji. In ti traktorji se bi morali sami vozit in sami polnit, drugače so brez vezni, že danes, kaj šele čez 30 let.

TheBlueOne ::

Comparator je izjavil:



BRAVO Z SVOJIM POSTOV SI POKAZAL CELEMU ŠIRNEMU SVETU KAKŠEN ZARUKAN IDIOT SI, BRAVO!!! ;) ;)

Sem diplomiran inženir strojništva in ne tak namišljen v vrtcu, ne sklepaj po sebi ;)


Daj preberi se enkrat, potem pa pomisli, ce je tvoj naziv vreden tvoje retorike. :D Meni se bere, kot da si star recimo 7.
««
845 / 1168
»»