» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
503 / 1221
»»

Invictus ::

J.McLane je izjavil:

Za 40k letno težko dobiš pravi EV, s pravim dosegom, ampak tudi če delaš manj km in se avto izkaže kot zanesljiv ga lahko prodaš za več kot klasiko.

Kdo bo hotel kupit star EV z zanič baterijo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

Vazelin je izjavil:

Nisem opazil povsem v oklepaju da se pokrije v 3-4 letih če prevoziš tja 40k km. Meni se zdi kar optimistična ocena no.

Niti ne.
Recimo, Hyundai elantra vs IONIQ (primerljiva avtomobila po obliki in prostornosti).
Dizel elantra je 22k EUR, IONIQ s podobno opremo je 35k EUR. Po subvenciji je to 28k EUR.
Z dizlom boš pokuril tam 5.5L/100 v povprečju, torej za 160.000 km je to skoraj 9.000L goriva. To je 11k EUR.
Z električarjem boš kuril tam okoli 15kWh na 100km, torej boš porabil za 24.000 kWh energije. Če imaš dvotarifni obračun in vedno polneš zgolj v nižji tarifi, boš torej dal za avto tam okoli 2k EUR elektrike.
Torej, brez subvencije, po štirih letih in 160.000km, je skupni strošek IONIQ-a 37k EUR, elantre pa 33k EUR. Če dodaš subvencijo, je očitno, da je break-even že precej precej prej, tam pri okoli 120.000km.
Seveda, to je najboljši možen scenarij.
Če imaš enotarifni tok, potem gre cena elektrike gor za 30%, če polniš na kakšnih polnilnicah, ki so plačljive, je strošek še malce višji, ipd ...
Ampak, treba je prevozit veliko in potrebno je primerjat podobno opremljena vozila.
EV-ja recino ne dobiš brez opreme, dizla komot. Tisti, ki hoče šparat, verjetno ne bo šel na max opremo, ponavadi.
Tako, da če kupiš najcenejšo traktor elantro, potem je nakupna cena le še 17k EUR, kar pomeni po 160.000km skupni strošek 28k EUR za dizla in ~31k za električarja. V petih letih po 40kkm/letno si "profitiral".

J.McLane ::

Saj zato sem pa napisal "če se avto izkaže kot zanesljiv", nalašč nisem napisal baterija, ker kakorkoli gledaš avto kot celota mora biti zanesljiv.

To je pa špekuliranje, novega Leafa so glede tega že skritizirali, starega pa sploh. BMW i3, Ampera, Volt, Tesla imajo odlično življensko dobo baterij, kar poglej kako i3 drži ceno, pa je na splošno označen kot skropucalo v EV svetu. IONIQ ima kolikor mi je znano vsaj zračno hlajenje, in če Toyotini hibridi preživijo po 15 let z zraćnim hlajenjem, potem tudi ta IONIQ verjetno ne bo problematičen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Torej, brez subvencije, po štirih letih in 160.000km, je skupni strošek IONIQ-a 37k EUR, elantre pa 33k EUR.
Samo tu delaš račun brez krčmarja - vrednosti 4 leta starega avta s prevoženimi 160k. Šele ko imaš ta podatek (+ stroške servisiranja, zavarovanja ...), veš pravi strošek.

VaeVictis ::

Vazelin je izjavil:

Zakaj so električni avtomobili prava stvar?

+ navor
+ vpliv na okolje
- vse ostalo by far



1. DA (instant navor je kar velika zmaga)

2. Vprašljivo (bolje glede na bencinski/dieselski ICE motor, sploh v primeru, če je energija na obnovljivi vir, vprašanje kaj je glede na vodik, še ne vemo, ker praktičnih izdelkov še ni zunaj)


Prihranek? Vprašljivo, kaj se bo zgodilo, ko se bo del davščin, ki sedaj prihaja iz naftnih derivatov, prelil v električne dajatve.


- zankrat še previsoka nakupna cena EV vozila

- kaj je s servisi, zanesljivostjo na dolgi rok (baterija po 10+ letih in x km)

- kako je glede razgradnje in kako je glede ekologije razgradnje takega vozila

- tankanje goriva cca. 5 min vs x min za EV vozilo (SC ti nič ne koristi, če ni na tvoji poti)

- polnjenje EV vozila pri ljudeh, ki nimajo lastnega parkirnega mesta in polnjenje EV vozila ljudi, ki živijo v večstanovanjskih stavbah, kjer se rabi dovoljenje večih lastnikov za postavitev EV polnilnice

- kakšni so stroški servisa, ko/če se kaj pokvari (zamenjava baterije, EV motorja, regenerativnih bremz itd.) po času garancije...

- ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Gregor P ::

Torej moje trenutno laično mnenje je, da tudi pod razno ne mislim kupovati (več let) rabljenih EV (recimo, da je meja okoli 3. leta); razen morda, če bodo kakšne "refurbished" ponudbe, torej z obnovljeno baterijo ipd. Niti ne vem, če bi zastonj vzel neko konkretno rabljeno EV, ker bi najbrž imel velike stroške z obnovo, vzdrževanjem itd.

To se seveda lahko vse spremeni v prihodnosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Tvoje in verjetno od marsikoga drugega tudi, ta strah je prisoten tudi pri nakupu novega, saj če se izkaže za resnico si popušil ko boš skušal tak avto prodati.

Lahko se pa o stvari malo bolj pozanimaš in lahko ločiš seme od plevela oz. listja (Leafa :D)

3 leta starega i3 upam kupit takoj, 5 let staro Opel Ampero tudi, 5 let starega Leafa pa samo če bi imel voljo se zajebavati z menjavo baterije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Dajte linke malenkost komentirati in napisati kaj se skriva z njimi.

Nikec3 ::



Nekaj mini dejstev o zadnjem "incidentu", kjer se novi Nissan Leaf ni želel večkrat zapored polniti s 50 kW.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

12MW turbine. Damn! :D Taka stvar mora bit kr massive... 38.000 kvadratnih metrov povrsine kroga. :>

feryz ::

500 strani nakladanja, 12 let po odprtju teme, so EV, hmmm, prava stvar!?
Ob dejstvu, da ga nimajo niti tisti, ki ga goreče, že cel ta čas, zagovarjajo.
No ja, mogoče bo čez naslednjih 12 let in novih 500 straneh, že kaj na tem. Če bo politika prepovedala vse ostalo. Ni pa mus.

pegasus ::

Evo nekaj za vse, ki fantazirate o domačem vodiku:
https://www.greentechmedia.com/articles...
Zi žermans to the rescue...

WarpedGone ::

12MW turbine. Damn! :D Taka stvar mora bit kr massive... 38.000 kvadratnih metrov povrsine kroga. :>

Česa ne poveš ... stvar je velikostnega ranga eiflovega stolpa.
Slej ko prej bodo te vetrnice najvišje zgradbe. Ker se direkt splača, da so in bo vedno skrajna omejitev samo inženirska sposobnost. Tut se bo vsake tolk časa kakšna razletela in slej ko prej tut koga fentala. Poleg tistih ki skačejo dol z ali brez padal.

Spremljate prihodnost v nastajanju.
In hkrati idiotsko blebetate kako je vse to že 12 let brez veze.

Žalostno je bil tak useful idiot.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

pegasus je izjavil:

Evo nekaj za vse, ki fantazirate o domačem vodiku:
https://www.greentechmedia.com/articles...
Zi žermans to the rescue...

Bolj kot na ekonomiko glej na tehniko. Obstajajo povsem realne opcije, da lahko imaš 24/7 zanesljivo vir električne energije temelječ na obnovljivih virih, kateri ne povečuje emisij CO2 in jedrskega sevanja. To nam daje upanje, da po leti 2050, ko bo zmanjkalo lignita in bo JEK zaprta ne bomo zmrznili brez elektrike.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Nikec3 ::

Pri teh velikanskih turbinah je najboljša stvar, da se z višino in velikostjo večajo tudi faktorji izkoristka. Slej kot prej bodo take vetrne turbine po zanesljivosti oskrbe na nivoju hidroelektrarn.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

energetik ::

feryz je izjavil:

500 strani nakladanja, 12 let po odprtju teme, so EV, hmmm, prava stvar!?
Ob dejstvu, da ga nimajo niti tisti, ki ga goreče, že cel ta čas, zagovarjajo.
No ja, mogoče bo čez naslednjih 12 let in novih 500 straneh, že kaj na tem. Če bo politika prepovedala vse ostalo. Ni pa mus.
V 12 letih se je precej spremenilo. Dobili smo en kup (za določen profil ljudi) uporabnih EV za sprejemljivo ceno. Ko bom čez ~5 let nabavljal nov avto, bo EV ena od resnih možnosti. Že sedaj bi ga z užitkom imel za drugo vozilo, če bi bila cena nižja.

WarpedGone ::

Pri teh velikanskih turbinah je najboljša stvar, da se z višino in velikostjo večajo tudi faktorji izkoristka. Slej kot prej bodo take vetrne turbine po zanesljivosti oskrbe na nivoju hidroelektrarn.


Ta meja je nizka, pod 50%. Zanesljivost vetra je funkcija lokacije, obstajajo področja kjer je letno uporabno časovno okno precej nad polovico. Boljši prag uspeha so TE okrog 3/4 oz. 75%.
Zbogom in hvala za vse ribe

a_borlak ::

Cene rabljenih električnih avtov se počasi bližajo 5k€ (govorim o normalnih avtih, s katerimi se brez težav tudi zapelješ po avtocesti), vsako leto bo več novih, cenejših, skratka, za nekoga, ki ne dela razdalje, pa rabi dnevno avto (podeželje, itd), je zadeva že hudo mamljiva.

Vazelin ::

Je še kakšna varianta pri nas za izposojo Tesla S, kot preko Avant Car?

VaeVictis ::

a_borlak je izjavil:

Cene rabljenih električnih avtov se počasi bližajo 5k€ (govorim o normalnih avtih, s katerimi se brez težav tudi zapelješ po avtocesti), vsako leto bo več novih, cenejših, skratka, za nekoga, ki ne dela razdalje, pa rabi dnevno avto (podeželje, itd), je zadeva že hudo mamljiva.


Cena rabljenega vozila ni edini predpogoj za nabavo EV vozila.

Servis je tudi velik vprašaj pri teh vozilih, posebaj, ker je relatvino malo znanega glede tega.

Morda ni problemov kupiti rabljeno EV vozilo staro X let z X km, morda je pa lahko veliko problemov.

Posebaj v primeru, da je bilo to rabljeno EV vozilo na začetku relativno drago in bodo verjetno tudi servisi in rezervni deli relativno dragi.

pegasus ::

telexdell je izjavil:

Bolj kot na ekonomiko glej na tehniko.
Imeti tak pristop kot inženir je idealistično, tako da te realno življenje slej ko prej prizemlji. Če na tem vztrajaš, končaš v alkoholu in depresiji :D Na žalost je tako, da ekonomika fura ta svet in ne tehnika. Predvsem zato so baterije prava smer, ne pa vodik. Musk je dovolj ekonomista, da je to znal zmodelirati že pred 15+ leti.

a_borlak ::

VaeVictis je izjavil:



Cena rabljenega vozila ni edini predpogoj za nabavo EV vozila.

Servis je tudi velik vprašaj pri teh vozilih, posebaj, ker je relatvino malo znanega glede tega.

Morda ni problemov kupiti rabljeno EV vozilo staro X let z X km, morda je pa lahko veliko problemov.

Posebaj v primeru, da je bilo to rabljeno EV vozilo na začetku relativno drago in bodo verjetno tudi servisi in rezervni deli relativno dragi.


Glavno težavo in največji strošek ti predstavlja baterija, ostalo je bolj kot ne enako, kot v klasičnih avtih. Če slednji zdržijo 15, 20 let, bi tudi električni morali (razen baterije). Tako da če kupiš nekaj, kar se že prodaja v Sloveniji (Citroen, Peugeot, Renault), večjih težav ne bi smel imeti.

imagodei ::

a_borlak je izjavil:

Glavno težavo in največji strošek ti predstavlja baterija, ostalo je bolj kot ne enako, kot v klasičnih avtih.

In? Koliko stane nova baterija?
- Hoc est qui sumus -

frudi ::

Če rabljen EV stane 5k€ (verjetno brez baterije), stane nova baterija vsaj še enkrat toliko, recimo za kakšnega 24 kWh Leafa. 40-60 kWh baterije so pa hitro dva- ali tri-krat toliko. Če ti seveda sploh kje uspe dobiti samo baterijo.

Je pa vsaj Nissan sedaj začel prodajati tudi obnovljene baterije za približno polovico cene novih. Ampak se mi zdi, da za zdaj samo na Japonskem (lahko se motim).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

VaeVictis ::

a_borlak je izjavil:


Glavno težavo in največji strošek ti predstavlja baterija, ostalo je bolj kot ne enako, kot v klasičnih avtih. Če slednji zdržijo 15, 20 let, bi tudi električni morali (razen baterije). Tako da če kupiš nekaj, kar se že prodaja v Sloveniji (Citroen, Peugeot, Renault), večjih težav ne bi smel imeti.


BTW, če sedaj pod garancijo menajajo kar veliko zadev, seštej te stroške in poglej koliko te bodo stale vse te menjave, ko avto enkrat ne bo več v garanciji.

Dolečeni modeli (starejše letnice) so morali menjati kar nekaj motorjev do 60k milj.

Verjetno se je zanesljivost povečala, sam zaenkrat za daljše časovne obdobje (10 in več let) še nimamo podatkov.

Tudi regernerativne zavore se baje kar ornk kvarijo in tudi niso ravno poceni.

hmm ::

Vazelin je izjavil:

Je še kakšna varianta pri nas za izposojo Tesla S, kot preko Avant Car?
Autobroker/Kreativni najemi

telexdell ::

pegasus je izjavil:

telexdell je izjavil:

Bolj kot na ekonomiko glej na tehniko.
Imeti tak pristop kot inženir je idealistično, tako da te realno življenje slej ko prej prizemlji. Če na tem vztrajaš, končaš v alkoholu in depresiji :D Na žalost je tako, da ekonomika fura ta svet in ne tehnika. Predvsem zato so baterije prava smer, ne pa vodik. Musk je dovolj ekonomista, da je to znal zmodelirati že pred 15+ leti.

Če nimaš tehnike, sta ti alkoholizem in depresija še najmanjši problem. Ekonomika pa je odraz potreb. Tako je ekonomska cene litra vode pri nas povsem drugačna, kot pa nekje globoko v puščavi Gobi. Stvari, katere so danes ekonomsko neupravičene bodo z razvojem tehnike ali pa zaradi kakšne svetovne krize mogoče že jutri ekonomsko ugodne. Stvari katere pa danes niso niti tehnično možne pa nimajo garancije, da bodo na razpolago mogoče jutri ali pa kadarkoli. Četudi bi zanje hotel dati vse kar imaš.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

pegasus ::

telexdell je izjavil:

Stvari, katere so danes ekonomsko neupravičene bodo z razvojem tehnike ali pa zaradi kakšne svetovne krize mogoče že jutri ekonomsko ugodne. Stvari katere pa danes niso niti tehnično možne pa nimajo garancije, da bodo na razpolago mogoče jutri ali pa kadarkoli. Četudi bi zanje hotel dati vse kar imaš.
Drži. Baterije so praktično že tu, o vodiku se še vedno samo sanja. Zanima me, koliko sanjačev je pripravljenih podkrepiti svoje trditve s konkretnimi vložki v vodikovo infrastrukturo ...

WarpedGone ::

Kaj je s tabo, nisi bral SloTecha? Država mora financirat infrastrukturo.
Kakšna točno naj bo ta infrastruktura, pa naj določijo dobro podmazani strokovnjaki.
Ne morš tko pomembne stvari, kot je dobava energetske droge, prepustit trgu ...
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

Država mora financirat infrastrukturo.
S tem se strinjam, a nažalost to spada v ono kategorijo, od katere zapadeš v depresije in alkoholizem :D

vostok_1 ::

BigWhale je izjavil:

12MW turbine. Damn! :D Taka stvar mora bit kr massive... 38.000 kvadratnih metrov povrsine kroga. :>


O čemu ti to?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Površina, ki jo češejo kraki vetrnice.

Pri teh vetrnicah nastopa redek pojav, ko linearno povečanje dolžine krakov pomeni kvadratno povečanje učinka... pol daljši kraki, več kot dvakrat večji izkupiček.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Temu redko nastopajočemu pojavu se reče površina :P

In other news - Waymo: Meet our newest self-driving vehicle: the all-electric Jaguar I-PACE
Waymo je za svojo novo platformo izbral prihajajoči Jaguarjev I-Pace, v naslednjih dveh letih naj bi jih tako nabavili in dali v uporabo kar 20.000.

Vsekakor zanimiva izbira za Waymo. Tu nas kar pogosto kdo prepričuje, da so Brin, Page in Musk taki best frendi, da bi si komot podajali eden drugemu miljarde $, če bi bilo treba reševat Teslo pred bankrotom. Kljub temu pa Waymo nato EV-je nabavlja pri Teslini konkurenci :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Površina, ki jo češejo kraki vetrnice.

Pri teh vetrnicah nastopa redek pojav, ko linearno povečanje dolžine krakov pomeni kvadratno povečanje učinka... pol daljši kraki, več kot dvakrat večji izkupiček.


Da, to vem. Nisem pa vedu o kateri konkretni zadevi je šlo. Pa sem si pogledal fullchyrged posnetek.


Kakorkoli že. Vetrnice so mi...meh.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Ja, niso seksi kot reaktor pri par sto stopinjah in barih, zavarovan z tisoči tonami železobetona in nočna mora celih kontinentov.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Sm sicer mislu v primerjavi z paneli, ampak ok, se strinjam


 this shit is cool...pardon the pun

this shit is cool...pardon the pun



Moraš pa vedet, da enkrat ko bo LFTR realnost, bo trda predla vsem ostalim tehnologijam izven morda sončne puščavi.

-safe
-efficient
-plentiful
-simple
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Nikec3 ::

@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Ne pomnem, da bi kdaj gledal reklamo za model S.
Prodaja se preko besede.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Moraš pa vedet, da enkrat ko bo LFTR realnost, bo trda predla vsem ostalim tehnologijam izven morda sončne puščavi.

Problem LFTR je, da je njegov čas minil.
Kater politik bo danes zmagal z obljubo nove jedrske elektrarne? Kratico LFTR bo lahko razlagal medicinskim sestram potem, ko ga bo/je folk zbrcal iz dvorane.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Bistveno lažje bo argumentirat, ko bo vsa Indija visoko razvita post industrijska država, z 0 izpusti CO2ja, nizko ceno elektrike in stabilnost dobave.

Res je, da so te milenijske generacije povsem razvajene, morda z naslednjimi bo kaj lažje.



norveška ima tega polno.
Prekleto.
Spet "ga" bom moral poslušat.

In event of a thorium fuel cycle, Conway granite with 56 (?6) parts per million thorium could provide a major low-grade resource; a 307 sq mile (795 sq km) "main mass" in New Hampshire is estimated to contain over three million metric tons per 100 feet (30 m) of depth (i.e. 1 kg thorium in eight cubic metres of rock), of which two-thirds is "readily leachable".[25] Even common granite rock with 13 PPM thorium concentration (just twice the crustal average, along with 4 ppm uranium) contains potential nuclear energy equivalent to 50 times the entire rock's mass in coal,[26] although there is no incentive to resort to such very low-grade deposits so long as much higher-grade deposits remain available and cheaper to extract.[27] Thorium has been produced in excess of demand from the refining of rare-earth elements.[28]

This shit's everywhere.

Gladko preživimo ledeno dobo, če ne bi bili taki kolektivni bedaki.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

WarpedGone ::

Bistveno lažje bo argumentirat, ko bo vsa Indija visoko razvita post industrijska država, z 0 izpusti CO2ja, nizko ceno elektrike in stabilnost dobave.

To ne bo na hrbtu LFTR... Secret Weapon: Rooftops of Small Business
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Baterije se ne bodo primle za shranjevanje. Še posebej ne litijske.

Sicer pa ne izključujem SE. Sam nimam iste vizije kot ti.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Baterije se ne bodo primle za shranjevanje. Še posebej ne litijske.

Ja in?
Barva škatle je irelevantna, kvalitativna razlika je obstoj shranjevanja energije, ki je dostopen tudi posamezniku. Akumulacijsko jezero ni, staljena sol tudi ne, XY baterija pa je.

To je koncept, ki spreminja pravila igre. Žal je za kapiranje konceptov potrebna mal drugačna inteligenca, kot je na razpolago mladostnikom.

Zguba!!!1111
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Moody's downgrades Tesla's corporate family rating to B3, senior notes to Caa1. Outlook is negative.

New York, March 27, 2018 -- Moody's Investors Service downgraded Tesla, Inc.'s (Tesla) Corporate Family Rating (CFR) to B3 from B2, unsecured note rating to Caa1 from B3, and Speculative Grade Liquidity rating to SGL-4 from SGL-3. The outlook is negative.

RATINGS RATIONALE

Tesla's ratings reflect the significant shortfall in the production rate of the company's Model 3 electric vehicle. The company also faces liquidity pressures due to its large negative free cash flow and the pending maturities of convertible bonds ($230 million in November 2018 and $920 million in March 2019). Tesla produced only 2,425 Model 3s during the fourth quarter of 2017; it is currently targeting a weekly production rate of 2,500 by the end of March, and 5,000 per week by the end of June. This compares with the company's year-earlier production expectations of 5,000 per week by the end of 2017 and 10,000 by the end of 2018.

The Caa1 rating of the unsecured notes reflects the junior position of the notes relative to the company's $1.9 billion secured credit facility.

Tesla continues to benefit from solid market acceptance of Models S and X, which collectively hold over a third of the US luxury market. In addition, third-party evaluations of the Model 3 remain favorable, consumer response to the vehicle is sound, and advance purchase reservations and deposits remain high. Finally, regulatory support for battery electric and zero-emission vehicles continues to grow.

The negative outlook reflects the likelihood that Tesla will have to undertake a large, near-term capital raise in order to refund maturing obligations and avoid a liquidity short-fall. Prospects for addressing its liquidity requirements (whether equity, convertible notes or debt) will be supported if the company can establish credibility for reaching Model 3 production levels -- 2,500 per week by the end of March, and 5,000 per week by the end of June.

Tesla's liquidity consists principally of $3.4 billion in cash and securities at December 31, 2017. The company also has moderate availability under the $1.9 billion ABL facility. This liquidity position is not adequate to cover: 1) the approximately $500 million in minimum cash that we estimate Tesla must maintain for normal operations; 2) a 2018 operating cash burn that will approximate $2 billion if Tesla maintains high discretionary capital expenditures to increase capacity; and 3) convertible debt maturities of approximately $1.2 billion through early 2019. These cash needs will likely require Tesla to undertake a near-term capital raise exceeding $2 billion. Moreover, if the company maintains its expected pace of expansion, it will likely need to raise additional capital during the second half of 2019.

Tesla's rating could be lowered further if there are shortfalls from its updated Model 3 production targets. The rating will also be pressured if the company is unable to raise sufficient new capital to cover its late-2018 and early-2019 convertible maturities, and to cover the operating cash consumption that will likely continue into 2019.

The rating could be raised if production rates of the Model 3 meet Tesla's current expectations and if the company maintains good liquidity.

Delnica je že tako bila pod precejšnjim pritiskom zadnjih par dni zaradi niza slabih novic in je danes po dolgotrajnem upiranju krepko prebila dolgotrajno podporo pri $300 in padla vse do $280. Pa je to bilo še pred objavo tega znižanja rejtinga, ki bi jo znal jutri pognati še nižje.

Kot tudi piše zgoraj, Tesla precej nujno rabi infuzijo par miljard $ v naslednjih tednih ali kvečjemu par mesecih. Ampak vsi viri financiranja zanje se trenutno dražijo - če želijo izdati nove delnice, le-tem vrednost že nekaj časa pada, morebitne nove obveznice pa postajajo vedno dražje zaradi padajočega kreditnega rejtinga in še naraščajočih obrestnih mer po vrhu. Marsikdo se sprašuje, zakaj niso financiranja izvedli že prej, v preteklih mesecih, ko so bile tako delnice kot obveznice v precej boljšem položaju. Šušlja se, da morebiti ne morejo izdati novih delnic, ker bi to zahtevalo dodatna razkritja finančnega stanja ali morebitnih preiskav SEC-a, kar pa bi, če je kaj na tem, še precej koreniteje zamajalo delnico.

Bi si v tem trenutku že kar upal tvegati napoved, da če do konca 2018 ne dvignejo proizvodnje Modela 3 na teh mitičnih 5k/teden in hkrati precej izboljšajo kvaliteto proizvedenih vozil, jih v 2019 čaka bankrot in drastična reorganizacija.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

nasedajte mu na svojo škodo
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Ko tsla v enem dnevu naredi +20 so tiho ko pizde, ko naredi -20 nakladajo o propadu. Vedno znova, že 8 let isto. Je blo tako pri 30, 130, 230, 330 in bo tako pri 430, 530, 730, 1300 in 5300.

Ni FB manipulator, manipulatorji ste ljudje, ovce jim pa nasedate in lepite zidove teksta debilizmov.

Sedaj bo BW rekel kako je tist zid teksta dobro argumentiran ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Verniki si morate v trenutkih dvoma pa z zmerjanjem drugih pomagati, ane?

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Ko tsla v enem dnevu naredi +20 so tiho ko pizde, ko naredi -20 nakladajo o propadu.

Redko kdo se oglaša, ko naredi -20 v enem dnevu. Ko pa v par tednih naredi ne -20 ampak -20%, je pa to bolj vredno pozornosti. Ko to naredi sredi naraščajočih obrestnih mer in jim hkrati rejting agencije nižajo ocene, pa lahko samo ignorantni verniki tiščijo glavo še naprej v pesek in se tolažijo, kako da se ni nič za sekirat.

Ti pa kar zmerjaj še naprej, druga tako ne znaš.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Okapi ::

Evo, tu je še en večji pesimist. Če serijski izdelovalec čudežev ne bo hitro naredil še enega, bo Tesla v štirih mesecih pod vodo.
Tesla is just months from a total collapse, says hedge-fund manager.
...
"As a reality check, Tesla is worth twice as much as Ford [estimate of the enterprise value of both companies], yet Ford made 6 million cars last year at a $7.6 billion profit while Tesla made 100,000 cars at a $2 billion loss," Thompson said. "Further, Ford has $12 billion in cash held for 'a rainy day' while Tesla will likely run out of money in the next 3 months. I've never seen anything so absurd in my career."


https://www.marketwatch.com/story/tesla...

Okapi ::

In še ena razbita (in pogorena) tesla, in en mrtev lastnik.
https://www.cnbc.com/2018/03/27/tesla-d...
««
503 / 1221
»»