» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
848 / 1168
»»

roCkY ::

Kalkulator je izjavil:

In tudi sicer Li-ion baterije so zrela in zanesljiva tehnologija, saj so z nami že od 1985 leta. Glavna zahteva za dolgo dolgoživost li-ion baterije je hlajenje, ker je največji sovražmik li-ion baterij vročina. In avtomobili imajo zagotovljeno hlajenje baterij.

Ja res hlajenje imajo! Kak video recimo Bjorna si poglej. Pol pa lapaj. Verjamem tisto kar vidim ne reklamnim člankom ter študijam in "gobam" ki dnevno vznikajjo na forumih...

WarpedGone ::

Verjameš ampak vernik pa nisi?
Good.
Zbogom in hvala za vse ribe

Kalkulator ::

roCkY je izjavil:

Kalkulator je izjavil:

In tudi sicer Li-ion baterije so zrela in zanesljiva tehnologija, saj so z nami že od 1985 leta. Glavna zahteva za dolgo dolgoživost li-ion baterije je hlajenje, ker je največji sovražmik li-ion baterij vročina. In avtomobili imajo zagotovljeno hlajenje baterij.

Ja res hlajenje imajo! Kak video recimo Bjorna si poglej. Pol pa lapaj. Verjamem tisto kar vidim ne reklamnim člankom ter študijam in "gobam" ki dnevno vznikajjo na forumih...


Ja električni avti imajo hlajenje baterije. Nekateri vodno, nekateri zračno. Lapaš ti, ne jaz. Zgleda na tem področju res nisi izobražen in seznanjen z tematiko.

Poglej tukaj: https://insideevs.com/news/339220/tesla...

Verjameš tisto kar vidiš? Pol pa pojdi do nekoga ki ima električni avto kot je Tesla in ga vprašaj in poglej koliko kapacitete še ima baterija. Zvedel boš isto kot ta študije ki je bila delana na 1000 realnih uporabnikih Tesel: baterija je šla SAMO za par procentov dol v 5 letih..

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Pol pa pojdi do nekoga ki ima električni avto kot je Tesla in ga vprašaj in poglej koliko kapacitete še ima baterija.


Lastniki Tesel ne štejemo ker smo nepismeni fanyboji...
Zbogom in hvala za vse ribe

Valvoline ::

Se vedno nisi povedal ce bi jo kupu brez subvencije :)

Kalkulator ::

Valvoline je izjavil:

Najcenejsi CNG v razviti eu se tanka v drzavah beneluksa, v luksemburgu je povprecna cena pod 70c za kg.
http://cngeurope.com/countries/luxembou...
Ex sovjetske drzave majo cene tudi 30-40c za kg. Cena cng mocno varira od polnilnice do polnilnice, v IT manje polnilnice ob AC tankajo tudi pod 70c, na ac je cena 1e ali vec. Ostaja pa dejstvo da je borzna cena 8us centov za kg, 10 kratnik najnizje eu cene na polnilnicah. Ni potrebe po nobenem rafiniranju, nic, samo transport in skladiscenje. Ce bi eu pametno sla v cng infrastrukturo danes ne bi bilo dizlov po cestah onesnazevanje 100x manjse, prihranki v denarnicah bi bili ogromni.


Valvorine: "Ex sovjetske drzave majo cene tudi 30-40c za kg"

Ni res, to je čista laž, poglej cene plina za različne države Evrope na spodnjem linku. http://cngeurope.com/

Kolikšna je borzna cena česarkoli za tebe kot uporbnika nima veze, važno je po koliko ti lahko stvar natankaš v svoj avto. Tudi borzne cene nafte so po 15 centov na liter, pa noben ne tanka po toliko. Če so borzne cene res take in se nisi kje zakalkuliral, pol pa odpri cng polnilnico in prodajaj plin po 15 centov in boš bogat. Aja a to pa ne boš rekel? A veš zakaj, zato ker to ni res in si se zakalkuliral in upošteval napačne podatke. Tudi elektrika ima borzne cene tudi po 1 cent po kwh kadar veter piha v nemčiji ali pa je presežek sončnih elektrarn zaradi zelo lepega vremena. Včasih se zgodi da so celo cene elektrike negativne na borzi, kar pomeni da ti PLAČAJO če elektiko porabiš. Torej se lahko voziš zastonj po tvoje? Ni res da se voziš zastonj, ker cene na borzi za tebe kot uporabnika nimajo veze, važno je za koliko ti natankaš zadevo v svoj avto. Samo to je važno.

Valvorine: "Ce bi eu pametno sla v cng infrastrukturo danes ne bi bilo dizlov po cestah onesnazevanje 100x manjse, prihranki v denarnicah bi bili ogromni."

Tukaj se pa popolnoma strinjava, cng je mnogo boljši od diesla. :) (Ampak električne je pa še boljši od cng-ja.)

roCkY ::

Elektrika bo cenovno zelo ugodna, ko bo polnila državne proračune.

Valvoline ::

codeMonkey ::

Zbiranje narocil na osnovi renderjev? Ene tolk optimisti kot pri Apteri :)

borisk ::

Če jim rata za ampero, bo pa še za električnega escalada. tako dolgo, kot nategujejo ampero, bi jih mogl že 5x zapret. Pegasus kot modelar bi jo prej imel če bi jo sam začel delat, pa je vseen dobil meglo na oči in se postavil v vrsto.

VaeVictis ::

Glede na te visoke cene nafte, je kdo že kaj gledal Tesline strani in njihove ocene prihrankov bencina v primerjavi z njihovimi modeli?

Sneznik ::

VaeVictis je izjavil:

Glede na te visoke cene nafte, je kdo že kaj gledal Tesline strani in njihove ocene prihrankov bencina v primerjavi z njihovimi modeli?


Prvič kot privič trenutna cena bencina bo trajala samo do konca karantene, to je največ še en mesec, potem bo šla nazaj na ceno pred koronavirusom. Zdaj so cene take, ker je karantena in je nafte povsod preveč in jo noben noče.

Ampak bomo upoštevali trenutno ceno, samo za foro.

Varčen diesel(5l/100 km): 5 l x 1 EUR = 5 EUR
električni avto(poceni tarifa): 15 kWh x 0,08 EUR/kwh= 1,2 EUR na 100 km

Vožnja z električnim avtom je še vedno več kot 4x cenejša (416 % cenejša) v primerjavi z varčnim dieslom.

Po krizi bo pa 6,6 krat cenejša v primerjavi z varčnim dieslom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Sneznik ::

** Po krizi bo pa ELEKTRIČNI 6,6 krat cenejši v primerjavi z varčnim dieslom. (8 € vs 1,2 € na 100 km).

fikus_ ::

Najprej se morajo ponudniki goriv dogovoriti, kdo bo koliko dal na trg, potem se mora proizvodnja dobrin zagnati na polno, posledično transport, letalski promet, turizem-->letalski promet, . . .

Tako da je en mesec vsekakor prehitro za dvig cene, razen mogoče za končne porabnike, če bo vlada rabila denar.

Sneznik ::

Vlada bo definitivno rabila denar, tako da en mesec je kar realno. Ampak to itak ni point. En mesec, dva meseca, doesn't matter. Point je da cena ne bo ostala na 1 €/liter ampak se bo dvignila nazaj na 1,3 € /liter tako kot je bilo prej.

Magic1 ::

Sej že pred krizo ni bila cena nafte pretirano visoka. 40-60$ na sod je bila zadnjih 5 let. Če se bo vse dosti normaliziralo, se lahko pričakuje ceno do 30$ to leto. Če pa bomo imeli omejevalne ukrepe še naprej pa zna ostat cena pod 20$ do nadalnega. Koliko bo država navila trošerine, je odvisno od politike.
Kdaj bo "tako kot je bilo prej" pa lahko samo ugibamo. Upajmo na najbolje, samo kaže da letos ne bo. Nemci so Oktoberfest odpovedal...
Magic

Sneznik ::

Magic1 je izjavil:

Sej že pred krizo ni bila cena nafte pretirano visoka. 40-60$ na sod je bila zadnjih 5 let. Če se bo vse dosti normaliziralo, se lahko pričakuje ceno do 30$ to leto. Če pa bomo imeli omejevalne ukrepe še naprej pa zna ostat cena pod 20$ do nadalnega. Koliko bo država navila trošerine, je odvisno od politike.
Kdaj bo "tako kot je bilo prej" pa lahko samo ugibamo. Upajmo na najbolje, samo kaže da letos ne bo. Nemci so Oktoberfest odpovedal...


Tudi če cena ostane recimo še 3 mesece na 1 EUR na liter, kar seveda ne bo nikoli res, bo valda več, ampak okej, tudi če cena ostane na 1 EUR/ liter so električni avti še vedno 4 x cenejši. Moj izračun je par postov zgoraj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Magic1 ::

In kdo bo sedaj kupil nov avto? Sploh pa tak za velike pare. Verjetno ne ravno dosti ljudi.(pustimo tistih nekaj, ki prodajajo zaščitno opremo).
Magic

codeMonkey ::

Mogoce se za koga zanimivo branje:

From Model S To Lucid Air: A Conversation With Peter Rawlinson of Lucid Motors
https://www.motortrend.com/news/peter-r...

Valvoline ::

V zda bencin je ponekod ze pri 70-80c galon, tj 20c na liter. Tam se danes na benz ceneje vozis kot z EVjem.

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

V zda bencin je ponekod ze pri 70-80c galon, tj 20c na liter. Tam se danes na benz ceneje vozis kot z EVjem.


To kar si napisal ni res. Najcenejši bencin je cca 1,39 $ kar je 1,28 EUR na galono, kar je 0,34 EUR na liter.

Izračunajmo za foro kaj se bolj splača če živiš v deželi nekje v Ameriki kjer je najcenejši bencin in ga primerjaš z slovensko ceno elektrike. Mora bit bencinar, ker diesel je v Ameriki precej dražji.

Vir za cene v Ameriki: https://gasprices.aaa.com/state-gas-pri...

Bencinar (6l/100 km): 6 l x 0,34 EUR = 2,04 EUR
električni avto(poceni tarifa): 15 kWh x 0,08 EUR/kwh= 1,2 EUR na 100 km

Vožnja z električnim avtom je še vedno več kot 70 % cenejša v primerjavi z bencinarjem.

Je pa še ena zadeva: Proizvodnja cena iz domače sončne elektrarne, če veš kje kupiti komponente in jo sam postaviš je 2 centa na kWh.

Tam bi pa bila računica taka:
Bencinar (5l/100 km): 6 l x 0,34 EUR = 2,04 EUR
električni avto(poceni tarifa): 15 kWh x 0,02 EUR/kwh= 0,3 EUR na 100 km

Vožnja z električnim avtom je še vedno več kot 6,8 krat cenejša v primerjavi z bencinarjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

hojnikb ::

>električni avto(poceni tarifa): 15 kWh x 0,02 EUR/kwh= 0,3 EUR na 100 km

Tole matematiko bi pa js res rad vidu...
#brezpodpisa

Magic1 ::

Še malo pa ti bodo plačali, da se z EVjem voziš...
Magic

hojnikb ::

dejansko povprečne cene elektrike (vsaj v Cali, kjer je največ evjov) je bližje 20c, kot pa 2c...
#brezpodpisa

Sneznik ::

hojnikb je izjavil:

>električni avto(poceni tarifa): 15 kWh x 0,02 EUR/kwh= 0,3 EUR na 100 km

Tole matematiko bi pa js res rad vidu...


Izračunaj sam pa boš videl. :) Iz kvadratnega metra solarnih celic dobiš 1100 kwh na leto v sloveniji. Celice imajo garancije 30 let, zdržijo pa lahko kumot 50 let. Celice dobiš že za 100 € na kW moči (rabljene). Zdaj pa računaj 100 € /50 let= 2 €/leto. Nekaj drobiža, ki je zanemaljivo majhen se porabi še za gradnjo MMPT kontrolerja.

V letu proizvedeš 1100 kWh z 1 kW inštalirane moči, torej 2 € delimo z 1100 kwh in dobimo ceno 1,8 centa na kwh. Ne

hojnikb ::

prvic, nobena solarna celica nebo zdrzala 50 let, se manj pa inverterji in akumulatorji.
Pa kW celic za 100e je tut no go, prav tako dejanska uporabna moc, ki jo dobis ven (hint: ni skos max sonce).
#brezpodpisa

Sneznik ::

Magic1 je izjavil:

Še malo pa ti bodo plačali, da se z EVjem voziš...


Najprej kot prvo da se ve: izračuni so tapravi. Lahko jih preveriš tudi sam in se prepričaš da so tapravi. No zdej ko imamo to zrihtano pa:

Hahah, ker si sarkastičen evo: DA če boš filal takrat ko je cena elektrike NEGATIVNA, torej ti dejansko plačajo če jo porabljaš. To se zgodi kadar je veliko vetra in sonca hkrati, recimo v Nemčiji se kar redno dogaja, da je cena elektrike celo negativna.

Kripto mesi ::

O naš teoretik je nazaj, problem je, ker ga praksa poj**e. Boljše, da se kar sam odstrani iz teme, preden ga admin pobriše ob vsem tem bluzenju.

hojnikb ::

Tvoj rezultat lahko kamot mnozis z 10-15x, da dobis dejansko armotizirano ceno vsega (prikladno si pozabo se montazo, nosilce, kablovje, akkuje, inverterje in vse kar spada zram).
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Sneznik ::

hojnikb je izjavil:

prvic, nobena solarna celica nebo zdrzala 50 let, se manj pa inverterji in akumulatorji.
Pa kW celic za 100e je tut no go, prav tako dejanska uporabna moc, ki jo dobis ven (hint: ni skos max sonce).


100 € za kwh celic je dosegljiva cena na rabljenem trgo. Poglej in se prepričaj. Dobiš jih tudi po več, ampak če boš dobro našel, jih dobiš tudi za 100 € na kW. Baterije ti bodo zdražle 50 let, inverterji lahko tudi, pa tudi če kje crkne kakšen kondenzator, ga pač zamenjaš za nekaj centov (moraš pa vedeti kaj delaš seveda).

In 1100 kWh na leto ni konstantna moč, ampak je DEJANSKA proizvedena energija iz kW inštalirane moči solarnih panelov v Sloveniji.

Konstantna teoretična noč(nedosegljiva v praksi ker ni skos sonca in ne sveti skos 100 % bi bila: 24x365=8760.

1100/8760=0,125 = 12,5 % časa, kar je 3 ure sonca dnevno.

lufthammer ::

Ha, ha, Inženir Bond alias Kalkulator je zamenjal nick. "Kumot" je to Sneznik. Nov nick, stare fore, napačni izračuni.

Sneznik ::

Kripto mesi je izjavil:

O naš teoretik je nazaj, problem je, ker ga praksa poj**e. Boljše, da se kar sam odstrani iz teme, preden ga admin pobriše ob vsem tem bluzenju.


Jaz nisem noben teoretik, take so stvari v praksi. In praksa me nič ne jebe, znam te zadeve tud narest. Ni nobenega bluzenja, bluziš ti.

lufthammer je izjavil:

Ha, ha, Inženir Bond alias Kalkulator je zamenjal nick. "Kumot" je to Sneznik. Nov nick, stare fore, napačni izračuni.


Ne izračuni so tapravi. 100 € na kW je cena za rabljene celice če jih dobr najdeš. 1100 kwh ti 1 kw celic proizvede na leto. Podatke poglej pri tistih ki imajo postavljene solarne elektrarne, so tudi javno dostopni te podatki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

Valvoline ::

Zanimivo branje:
http://blogs.ulg.ac.be/damien-ernst/ele...

Sneznik je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

O naš teoretik je nazaj, problem je, ker ga praksa poj**e. Boljše, da se kar sam odstrani iz teme, preden ga admin pobriše ob vsem tem bluzenju.


Jaz nisem noben teoretik, take so stvari v praksi. In praksa me nič ne jebe, znam te zadeve tud narest. Ni nobenega bluzenja, bluziš ti.

lufthammer je izjavil:

Ha, ha, Inženir Bond alias Kalkulator je zamenjal nick. "Kumot" je to Sneznik. Nov nick, stare fore, napačni izračuni.


Ne izračuni so tapravi. 100 EUR na kW je cena za rabljene celice če jih dobr najdeš. 1100 kwh ti 1 kw celic proizvede na leto. Podatke poglej pri tistih ki imajo postavljene solarne elektrarne, so tudi javno dostopni te podatki.

Sure, bos dal XXXX evrckov za instalacijo, elektroniko, delo, napeljavo, papirje, dovoljenja... vzel pa bos rabljenih panelov. Kapo dol. Prihranek zagotovljen.

Zgodovina sprememb…

Sneznik ::

Valvoline je izjavil:

Zanimivo branje:
http://blogs.ulg.ac.be/damien-ernst/ele...


To pa poznam ta članek, ampak ni resničen ker so uporabljene napačne predpostavke. Za elektriko v Ameriki v povprečju velja da se električni avto v povprečju povrne v 1,67 leta kar se tiče ekologije.

Poglej video narejen s strani enženirja, vsi viri in podatki in raziskave so v opisu videa.



Valvoline je izjavil:

Zanimivo branje:
http://blogs.ulg.ac.be/damien-ernst/ele...

Sneznik je izjavil:

Kripto mesi je izjavil:

O naš teoretik je nazaj, problem je, ker ga praksa poj**e. Boljše, da se kar sam odstrani iz teme, preden ga admin pobriše ob vsem tem bluzenju.


Jaz nisem noben teoretik, take so stvari v praksi. In praksa me nič ne jebe, znam te zadeve tud narest. Ni nobenega bluzenja, bluziš ti.

lufthammer je izjavil:

Ha, ha, Inženir Bond alias Kalkulator je zamenjal nick. "Kumot" je to Sneznik. Nov nick, stare fore, napačni izračuni.


Ne izračuni so tapravi. 100 EUR na kW je cena za rabljene celice če jih dobr najdeš. 1100 kwh ti 1 kw celic proizvede na leto. Podatke poglej pri tistih ki imajo postavljene solarne elektrarne, so tudi javno dostopni te podatki.

Sure, bos dal XXXX evrckov za instalacijo, elektroniko, delo, napeljavo, papirje, dovoljenja... vzel pa bos rabljenih panelov. Kapo dol. Prihranek zagotovljen.


Če nočeš ni treba, ampak lahko pa bi to naredil. Elektroniko lahko sam narediš če znaš (jaz znam), delo narediš sam, napeljavo narediš sam, papirjev in dovoljenj za polnjenje lastnega avtomobila z sončno elektrarno NE rabiš.

Ampak tudi če nočeš, še zmeraj pa velja da je vožna dieselskih avtomobilov v Sloveniji dražja za 6,8 krat v Ameriki pa dražja za 70 % (za bencinarja, za diesla je v Ameriki dražje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

lufthammer ::

Glej, če vozim 80k vreden avto, a res misliš, da me zanima, kakšno ima porabo? Prav nič. Da bom pa še s paneli svinjal pokrajino, mi pa na misel ne pride. Ko bodo strešniki, takrat morda iz firbca, če bom še živ.

Sneznik ::

lufthammer je izjavil:

Glej, če vozim 80k vreden avto, a res misliš, da me zanima, kakšno ima porabo? Prav nič. Da bom pa še s paneli svinjal pokrajino, mi pa na misel ne pride. Ko bodo strešniki, takrat morda iz firbca, če bom še živ.


Ja okej če vozis 80k vreden avto ti je morda MANJ pomebno (še zmeraj ni nepomembno, seveda je fanj da priššaraš še dodatno 2k na let na gorivu s pomočjo električnega).

AMPAK, tukaj je en velik AMPAK. Zakaj bi mogel met električni avto vreden 80k, a cenejši ne obstajajo po tvoje?

Odgovor je: seveda obstajajo. Za okol 15 k dobiš Volkswagen E-up in Škoda citigo EV. Tudi Teslo osnovni model imaš za 40 k. In še mnogo drugih avto imaš pod 40k. Tako da se splačajo če le delaš vsaj povprečno število kilometrov.

In še dodal bi nekaj kar se navezuje na debato od prej: pri EV-jih se emisije v povprečju CO2 povrnejo v primerjavi z dislom v dveh letih. Vse naprej je čisti profit kar se emisij tiče. Sloh pa co2 ni toliko bistven (vpliva na toplo gredo to je pa to, ni strupen kot tak). Bistveno je da EV-ji spuščajo tudi mnogo manj SOX in NOx,nezgorelih aromatskih ogljikovodikov, ter trdih delcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

WarpedGone ::

Cena goriva je že dolg nepomembna ...

Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Sneznik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

prvic, nobena solarna celica nebo zdrzala 50 let, se manj pa inverterji in akumulatorji.
Pa kW celic za 100e je tut no go, prav tako dejanska uporabna moc, ki jo dobis ven (hint: ni skos max sonce).


100 € za kwh celic je dosegljiva cena na rabljenem trgo. Poglej in se prepričaj. Dobiš jih tudi po več, ampak če boš dobro našel, jih dobiš tudi za 100 € na kW. Baterije ti bodo zdražle 50 let, inverterji lahko tudi, pa tudi če kje crkne kakšen kondenzator, ga pač zamenjaš za nekaj centov (moraš pa vedeti kaj delaš seveda).

In 1100 kWh na leto ni konstantna moč, ampak je DEJANSKA proizvedena energija iz kW inštalirane moči solarnih panelov v Sloveniji.

Konstantna teoretična noč(nedosegljiva v praksi ker ni skos sonca in ne sveti skos 100 % bi bila: 24x365=8760.

1100/8760=0,125 = 12,5 % časa, kar je 3 ure sonca dnevno.

hej, ce mi lahko zrihtas, zmotiras in priklopis solarne celice za 100€/kw, kr presaltam iz grid elektrike :)
#brezpodpisa

Kripto mesi ::

Ko boš pri hojniku končal, pa jih pridi še meni na blok namontirat. Pa spotoma mi še teslo za 40k€ pripelji, ker vidim, da zrihtaš popust.

hojnikb ::

Aja, pa sourcas se svincene akkuje, ki bojo zdrzal 50 let. Seveda vse v teh "100e/kw"
#brezpodpisa

Sneznik ::

hojnikb je izjavil:

Sneznik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

prvic, nobena solarna celica nebo zdrzala 50 let, se manj pa inverterji in akumulatorji.
Pa kW celic za 100e je tut no go, prav tako dejanska uporabna moc, ki jo dobis ven (hint: ni skos max sonce).


100 € za kwh celic je dosegljiva cena na rabljenem trgo. Poglej in se prepričaj. Dobiš jih tudi po več, ampak če boš dobro našel, jih dobiš tudi za 100 € na kW. Baterije ti bodo zdražle 50 let, inverterji lahko tudi, pa tudi če kje crkne kakšen kondenzator, ga pač zamenjaš za nekaj centov (moraš pa vedeti kaj delaš seveda).

In 1100 kWh na leto ni konstantna moč, ampak je DEJANSKA proizvedena energija iz kW inštalirane moči solarnih panelov v Sloveniji.

Konstantna teoretična noč(nedosegljiva v praksi ker ni skos sonca in ne sveti skos 100 % bi bila: 24x365=8760.

1100/8760=0,125 = 12,5 % časa, kar je 3 ure sonca dnevno.

hej, ce mi lahko zrihtas, zmotiras in priklopis solarne celice za 100€/kw, kr presaltam iz grid elektrike :)


Ja in kaj bo zame od tega? Nič? Pa menda ja nisi pričakoval da ti bom zaston delal? si smešen. Zase bi naredil zastonj, tebi seveda ne bom delal zastonj.

hojnikb ::

Lej, trdil si, da se da pridit do 2c/kwh elektrike. Zdaj pa dostavi to teorijo v prakso.
Js bi kupo citigo ev, rad bi 2c/kwh elektriko, GO!
#brezpodpisa

Sneznik ::

hojnikb je izjavil:

Lej, trdil si, da se da pridit do 2c/kwh elektrike. Zdaj pa dostavi to teorijo v prakso.
Js bi kupo citigo ev, rad bi 2c/kwh elektriko, GO!


Da se pridet v praksi, če naredim jaz kontroler sam sebi praktično zastonj (komponente stanejo drobiž). Če pa pač ne znaš si narest sam kontrolerja pol ga pa kupi pač in plačaj zanjga 500 EUR. Pa kupi še 10 kWh sončnih celic za 1000 EUR in še ostale drobnarije in boš pol 2000 EUR in to je to. Zmontiraj sam sebi zastonj ali pa če si recimo hipotetično nespodoben, pol pa plačaj montažo 2 jurja. Pač kokr veš.

Lahko pa črpaš iz omrežja elektriko in se voziš za 1,2 EUR na 100 km namesto 8 EUR pri dieslu. Voziš se skoraj za 7x ceneje.

hojnikb je izjavil:

Aja, pa sourcas se svincene akkuje, ki bojo zdrzal 50 let. Seveda vse v teh "100e/kw"


Kupi 18650 li-ionske po ceni 140 EUR na kWh. Nobena umetnost ni to. Kakšni svičeni neki. Kupi 10 kWh po 1,4 jurje in daj mir. Potem si jih zveži sam. Lahko ti pa jaz naredim packe. Mi boš dal ene 600 EUR pa je to to. Ali pa jih naredi sam sebi zastonj. Kokr hočeš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

hojnikb ::

V praksi moras torej bit monter, certificiran elektricar, elektronik. Prav tako najdes dele za kontroler nekje na tleh zastonj. Svinceni akkuji lezijo na cesti in jih poberes. Vse to bo seveda delovalo naslednjih 50 let in bos tako imel efektivno 2c/kw. Popravi me, ce se motim.
#brezpodpisa

Sneznik ::

hojnikb je izjavil:

V praksi moras torej bit monter, certificiran elektricar, elektronik. Prav tako najdes dele za kontroler nekje na tleh zastonj. Svinceni akkuji lezijo na cesti in jih poberes. Vse to bo seveda delovalo naslednjih 50 let in bos tako imel efektivno 2c/kw. Popravi me, ce se motim.


Ne delaj budalo iz sebe. Ja moraš bit monter in dober elektronik (te zadeve niso simpl za narest). Tebi raje predlagam da kontroler kupiš. Certificiran električar pa ne, ker solarnih panelov ne boš prikljapljal na omrežje. Ne rabiš svinčenih akumulatorjev sem ti že povedal, daj kaj beri. Kupi 18650 li-ionske po ceni 140 EUR na kWh. Nobena umetnost ni to. Kakšni svičeni neki. Kupi 10 kWh po 1,4 jurje in daj mir. Potem si jih zveži sam. Lahko ti pa jaz naredim packe. Mi boš dal ene 600 EUR pa je to to. Ali pa jih naredi sam sebi zastonj. Kokr hočeš.

Ja li-ion akumulatorji delujejo 50 let glede na raziskave in študije ki so bile narejene. Smo že razpravljali o tem par stani nazaj. Pobrskaj par strani nazaj, saj boš našel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

hojnikb ::

boš pol 2000 EUR in to je to.

torej smo ze na 4c.

Zmontiraj sam sebi zastonj ali pa če si recimo hipotetično nespodoben, pol pa plačaj montažo 2 jurja. Pač kokr veš.

smo na 8 centih.

Kupi 18650 li-ionske po ceni 140 EUR na kWh. Nobena umetnost ni to. Kakšni svičeni neki. Kupi 10 kWh po 1,4 jurje in daj mir. Potem si jih zveži sam. Lahko ti pa jaz naredim packe. Mi boš dal ene 600 EUR pa je to to. Ali pa jih naredi sam sebi zastonj. Kokr hočeš.


pustimo dejstvo, da se li ion celic za 140e na kwh ne da dobit (vsaj ne taksnih, ki bojo za kaj uporabne), niti da nikol nikdar nebojo zdrzale 50 let pri vsakodnevnem ciklanju.

Pa tudi ce se gres DIY pack, pozabljas da tudi ce vse sam nardis, rabis plehovje za povezavo, spotwelder, ogrodje, bms in polnilec, kar spet ni zastonj.

Ja li-ion akumulatorji delujejo 50 let glede na raziskave in študije ki so bile narejene. Smo že razpravljali o tem par stani nazaj. Pobrskaj par strani nazaj, saj boš našel.


tudi ce vsako leto nardis samo kakih 100 ciklov in jo polnis v optimalnem obomocju (20-70%) bo v 50 letih stvar ze zdavnaj za na odpad.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

Certificiran električar pa ne, ker solarnih panelov ne boš prikljapljal na omrežje

Ko bo pa stvar zagorela, ker si sam spackal skup, bo pa seveda kriv kdo, coronavirus?
#brezpodpisa

Sneznik ::

hojnikb je izjavil:

boš pol 2000 EUR in to je to.

torej smo ze na 4c.

Zmontiraj sam sebi zastonj ali pa če si recimo hipotetično nespodoben, pol pa plačaj montažo 2 jurja. Pač kokr veš.

smo na 8 centih.


kakšne 4 cente?!! wff model no. Daj kaj sam zračunaj ne pa kr neki nabijat.

2000 jurja za 10 kwh je 200 EUR na kW skupaj z vsem, če kontroler kupiš. Prej brez kotnrolerja je bilo 100 EUR na kW, zdej je 2x več. Prej je bila cena 1,8 centa, zdej je dvakrat več. To je 3,6 centa. To ni 4 cente.

Kakšne 8 centov?! 2 jurja za montažo je davek na budale. Če si neumen ga plačaj, če nisi pač ne. Jaz sam sebi zmontiram zastonj.

Sneznik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

boš pol 2000 EUR in to je to.

torej smo ze na 4c.

Zmontiraj sam sebi zastonj ali pa če si recimo hipotetično nespodoben, pol pa plačaj montažo 2 jurja. Pač kokr veš.

smo na 8 centih.


kakšne 4 cente?!! wff model no. Daj kaj sam zračunaj ne pa kr neki nabijat.

2000 jurja za 10 kwh je 200 EUR na kW skupaj z vsem, če kontroler kupiš. Prej brez kotnrolerja je bilo 100 EUR na kW, zdej je 2x več. Prej je bila cena 1,8 centa, zdej je dvakrat več. To je 3,6 centa. To ni 4 cente.

2 jurja za montažo je davek na budale. Če si neumen ga plačaj, če nisi pač ne. Jaz sam sebi zmontiram zastonj.


Sicer pa vidim da zelo počasi dojemaš: pozabi kaj se ti predlagal, se boš še zrukal sam sebe do smrti, glede na to kakšne pišeš. Ti lepo filaj avto iz navadne vtičnice in se vozi 7x ceneje v primerjavi z dieslom. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sneznik ()

hojnikb ::

Stvar je cist enostavna.
Ce lahko nardis setup, ki bo sposoben 1,8c/kwh (dajemo ti v prid lastno izdelavo in armotizacijo 50 let) v praksi tukaj, sedaj; se lahko repencis o poceni elektriko, kolikor hoces, sicer bos tiho.

Deal?
#brezpodpisa

Sneznik ::

hojnikb je izjavil:

Stvar je cist enostavna.
Ce lahko nardis setup, ki bo sposoben 1,8c/kwh (dajemo ti v prid lastno izdelavo in armotizacijo 50 let) v praksi tukaj, sedaj; se lahko repencis o poceni elektriko, kolikor hoces, sicer bos tiho.

Deal?


Si spregledal tole: Sicer pa vidim da zelo počasi dojemaš: pozabi kaj se ti predlagal, se boš še zrukal sam sebe do smrti, glede na to kakšne pišeš. Ti lepo filaj avto iz navadne vtičnice in se vozi 7x ceneje v primerjavi z dieslom. :)

A ti veš KAJ JE NAVADNA VTIČNICA?! Ne boš verjel ampak imaš jo doma v vsakem prostoru ;)
««
848 / 1168
»»