Forum » Omrežja in internet » T-2: Informacije
T-2: Informacije
Temo vidijo: vsi
Pithlit ::
No ampak mora pa bit neka prednost, če živiš v mestu. V mestu imamo optiko nimamo pa svežega zraka in velikega dvorišča z vrtom:)
Preseli se v Gorenjo Trebušo. Ima Amis optiko tam. Boš imel tudi svežega zraka in vrta dovolj (še preveč, pravzaprav).
Life is as complicated as we make it...
Invictus ::
Evropska sredstva. Samo tako se še v Sloveniji vleče optika.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MrStein ::
Ja, samo poanta je, če je lokalna skupnost koliko toliko spretna, se lahko zavihti v 21-to stoletje zastonj (ali po nizki ceni).
PS: Niti približno ne vem, kaki pogoji točni veljajo, vem pa, da so vasi s petimi osebami in tremi kravami že dobile FTTH po tem sistemu.
PS: Niti približno ne vem, kaki pogoji točni veljajo, vem pa, da so vasi s petimi osebami in tremi kravami že dobile FTTH po tem sistemu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Invictus ::
Slovenska sredstva, ki se vrnejo zmanjšana za "Bruselsko" provizijo bo bolj pravilno.
To je samo problem službe za črpanje evropskih sredstev.
Se pravi je to slovenska nesposobnost, ne bruseljska zarota.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Reycis ::
Heh po enem tednu normalnega delovanja je online gaming preko t-2 spet otežen. Včeraj od 19 do 23 spet lag/štekanje/prekinitve povezave. Go Go T-2.
SeMiNeSanja ::
Reycis ::
Ne, imamo prevec televizij zato je TV preko Telemacha. To je problem, ki se je začel že sredi Junija. Občutili pa so ga mnogi igralci online iger. Meni sicer WoT-EU in EVE delujejo uredu. Zatika pa se pri CS, WOW, WoT-US in korejskih MMOjih. Vse slovenčke, ki sem jih uspel najti v teh igrah in so imeli T-2 internet so imeli isti problem. Težava zgleda da je pri njihovi mednarodni liniji in sicer cogent. Od novega leta kar imajo povezavo preko cogenta je zadeva mnogo mnogo slabša kot je bila na level3. Sej pri brskanju pa downloadanju ne moti.
Po treh mesecih teženja, ko sem v bistvu že obupal in oddal povpraševanje pri telemachu, so prejšnji torek vendarle rešili zadevo. Zgleda da le za en teden. Ta težava se v manjšem obsegu vleče že odkar imajo mednarodno povezavo preko cogent. Število prekinitev povezav s strežnikom je poskočila iz 2-3 na mesec na 20-30 na mesec. Od sredine junija pa je večerno igranje nekaterih iger povsem nemogoče. V novici o stečaju t-2 je tudi se začela razvijat debata okoli tega problema vendar so moderatorji vseskupaj izbrisali, ker kao ni bilo on topic. želim, da še drugi uporabniki povejo katere igre imajo in če imajo probleme z njimi. Želim malo pritisnit na T-2, da ta problem dokončno rešijo. Ali pa naj se ve, da za igričarje t-2 pač ni primeren.
Po treh mesecih teženja, ko sem v bistvu že obupal in oddal povpraševanje pri telemachu, so prejšnji torek vendarle rešili zadevo. Zgleda da le za en teden. Ta težava se v manjšem obsegu vleče že odkar imajo mednarodno povezavo preko cogent. Število prekinitev povezav s strežnikom je poskočila iz 2-3 na mesec na 20-30 na mesec. Od sredine junija pa je večerno igranje nekaterih iger povsem nemogoče. V novici o stečaju t-2 je tudi se začela razvijat debata okoli tega problema vendar so moderatorji vseskupaj izbrisali, ker kao ni bilo on topic. želim, da še drugi uporabniki povejo katere igre imajo in če imajo probleme z njimi. Želim malo pritisnit na T-2, da ta problem dokončno rešijo. Ali pa naj se ve, da za igričarje t-2 pač ni primeren.
SeMiNeSanja ::
Pri teh zadevah lahko dolgo traja, da sploh pride informacija do tehnikov, da kdo ima težave, saj se mora najprej kdo pritožiti na helpdesk, supporter na helpdesku mora pokapirat, da stvar ni problematična zaradi lokalne opreme in lokalnih nastavitev, temveč zaradi routinga, potem mora nekdo začeti stvar jemati resno (za kar ena osamljena pritožba ne zadošča, ampak se morajo množiti), šele potem se bo nekdo začel resno ukvarjati s tem, da se nekaj poštrika okoli routinga, ali pa zadevo eskalira napren na Cogent..
Seveda pa je lahko potem problem, če eden administrator popravi routing in se začno pojavljati kakšni drugi problemi, ali pa če ker drug admin naloži star backup routing konfiguracije. Kup stvari, ki lahko gredo narobe.
Na splošno pa še vedno velja, da se morate v čim večjem številu pritoževati na helpdesku, da se bo vedelo, da 'igračkanje' ni nujno za vsakogar nepomembna zadeva.
Seveda pa je lahko potem problem, če eden administrator popravi routing in se začno pojavljati kakšni drugi problemi, ali pa če ker drug admin naloži star backup routing konfiguracije. Kup stvari, ki lahko gredo narobe.
Na splošno pa še vedno velja, da se morate v čim večjem številu pritoževati na helpdesku, da se bo vedelo, da 'igračkanje' ni nujno za vsakogar nepomembna zadeva.
Reycis ::
Hvala. Nebi mogel bolje opisati problema. Zadeva je točno takšna kot si opisal in najverjetneje je nekdo naložil staro konfiguracijo. Sicer pa tudi že iz online iger vemo, da se problem ne reši tako da ga prijavi en ampak ga mora prijavit mnogo ljudi. Meni je T-2 ves čas dajal občutek, kot da sem osamljem primer. Šele ko je bil problem rešen in me je tehnik klical, da so rešili je povedal da so imeli mnogo prijav tudi za druge igre. In potem sem to še napisal v novico o stečaju in je v parih urah dokler ni bil azadeva izbrisana cel kup odgovorov v smislu "Aja T-2 ja bil? jaz sem pa mislil, da ima blizzard probleme".
Zato pa sem tokrat takoj, ko je problem nastal klical na t-2 in prijavil napako. Prosil sem tudi prijatelje, ki so na t-2 da storijo isto. Odločil pa sem se, da zadevo napišem tudi tukaj na forumu, da bi še pridobil še kakšnega uporabnika, ki mu igrica laga, da pokliče in prijavi napako. Upam, da dobim še kakšno povratno informacijo od drugih, ki imajo podoben problem. To je to.
Zato pa sem tokrat takoj, ko je problem nastal klical na t-2 in prijavil napako. Prosil sem tudi prijatelje, ki so na t-2 da storijo isto. Odločil pa sem se, da zadevo napišem tudi tukaj na forumu, da bi še pridobil še kakšnega uporabnika, ki mu igrica laga, da pokliče in prijavi napako. Upam, da dobim še kakšno povratno informacijo od drugih, ki imajo podoben problem. To je to.
SeMiNeSanja ::
Včasih se tudi splača zapisati si ime in mail tistega tehnika, ki se je z zadevo ukvarjal in jo rešil. Ob ponovnem pojavu problema tako veš za bližnjico....
MrStein ::
želim, da še drugi uporabniki povejo katere igre imajo in če imajo probleme z njimi. Želim malo pritisnit na T-2, da ta problem dokončno rešijo. Ali pa naj se ve, da za igričarje t-2 pač ni primeren.
Plačuješ račune?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Reycis ::
Problem sem takoj sporočil na helpdesk in tudi po mailu tehniku, ki je reševal problem. Zgleda pa da se T-2 trenutno bolj ukvarja s stečajem kot pa z uporabniki, ker vse stoji. V podjetju smo že 10 dni nazaj pisno podali odpoved njihovih storitev pa se kar nič ne zgodi. Razmišljal sem, da bi zavrnil račun. Vendar bi mi najbrž ugodili le v manjši meri, ker večina storitev deluje normalno. Jaz pa vsak dan v lagu zgubim po par evrov. Problem niti ni v denarju ampak da trenutno nimam niti nobene pametne alternative. SiOL ne želim zaradi 24urnega resetiranja. Telemach TV sicer že imamo, medtem ko internet ni možen kao zaradi polne zasedenosti kapacitet. Amis nima pametnih paketov z višjo hitrostjo. Zaradi tega tudi že (pre)dolgo vztrajam na t-2. Ker če bi imel pametno alternativo bi jih že zdavnaj poslal, kamor sodijo.
Zato pa apeliram vse uporabnike t-2, ki imate probleme z online igrami, da jih pokličete in jim javite napako. Registriral sem se in napisal sporočilo tudi na t-2.rula.net prav tako pa sem začel z kampanjo, da najdem še druge sotrpine uporabnike t-2 znotraj iger, ki jih igram, da jim začnejo težiti na helpdesku. 3 mesece je bilo dovolj.
Zato pa apeliram vse uporabnike t-2, ki imate probleme z online igrami, da jih pokličete in jim javite napako. Registriral sem se in napisal sporočilo tudi na t-2.rula.net prav tako pa sem začel z kampanjo, da najdem še druge sotrpine uporabnike t-2 znotraj iger, ki jih igram, da jim začnejo težiti na helpdesku. 3 mesece je bilo dovolj.
RejZoR ::
Še komu padla hitrost prenosa na T2? Imam 10/10 paket, ta moment mi pa vleče ene 4/2.
Kontaktiraj helpdesk al pa nekoga od T-2-jevcev na njihvem neuradnem forumu. Men vedno vse zrihtajo v nekaj minutah.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
s6c-gEL ::
Pri Siolu si omisli statični wan ip, ne bo 24urnega reconecta.
Amis Dvojka Tv flex za 28.90 eur ni konkurenčen t-2 ? http://www.amis.net/web3/files/docs/Cen...
Ne vem sicer zakaj nimajo v ponudbi Dvojka tel flex in hitrost do 15 Mbps, tako kot je pri Dvojka Tv flex.
Amis Dvojka Tv flex za 28.90 eur ni konkurenčen t-2 ? http://www.amis.net/web3/files/docs/Cen...
Ne vem sicer zakaj nimajo v ponudbi Dvojka tel flex in hitrost do 15 Mbps, tako kot je pri Dvojka Tv flex.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
s6c-gEL ::
T-2 paketi, kjer stane vsaj približno primerljiv paket 8/1 oz 10/4 32 oz 36 eur.
http://www.t-2.net/internet/vdsl
http://www.t-2.net/internet/vdsl
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
hojnikb ::
Pri Siolu si omisli statični wan ip, ne bo 24urnega reconecta.
Amis Dvojka Tv flex za 28.90 eur ni konkurenčen t-2 ? http://www.amis.net/web3/files/docs/Cen...
Ne vem sicer zakaj nimajo v ponudbi Dvojka tel flex in hitrost do 15 Mbps, tako kot je pri Dvojka Tv flex.
Ali pa enka flex z 15Mbit in ~25€ :)
#brezpodpisa
MrStein ::
Razmišljal sem, da bi zavrnil račun. Vendar bi mi najbrž ugodili le v manjši meri, ker večina storitev deluje normalno. Jaz pa vsak dan v lagu zgubim po par evrov.
Ja, teh par evrov reklamiraš.
Saj ni nobena znanost.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Take kot piše. (do zdaj imel 2 in 4 Mbps na dveh lokacijah)
Planiram 10 Mbps testirati.
Planiram 10 Mbps testirati.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Nagi Bator ::
Hitrosti so taksne kot pise. Mimogrede na tisti "dvojki" od amisa ni telefona zato je primerljiv paket T-2 6EUR cenejsi kot ga omenjate!
8/1 - 25EUR
10/4 - 30EUR
8/1 - 25EUR
10/4 - 30EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nagi Bator ()
Reycis ::
Da malo bumpnem temo sem popravil T-2 reklamni letak z primerno vsebino.
Sem malo pobrskal po Gmailu in opazil, da sem dotično težavo prvič prijavil že davnega 17. Maja. Se pravi že 131 dni odkar sem prvič prijavil napako zaradi katere je online gaming na t-2 onemogočen. In težava še vedno ni rešena. T-2 bivši heroj slovenskega interneta se potaplja....
Sem malo pobrskal po Gmailu in opazil, da sem dotično težavo prvič prijavil že davnega 17. Maja. Se pravi že 131 dni odkar sem prvič prijavil napako zaradi katere je online gaming na t-2 onemogočen. In težava še vedno ni rešena. T-2 bivši heroj slovenskega interneta se potaplja....
MrStein ::
Koliko dni pa je odkar si reklamiral račun?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
roCkY ::
Je v pogodbi specificiran največji PING do specifične lokacije? Koliko (mili)sekund v 24 urah nek tip serverjev lahko ni dosegljiv ali kaj podobnega?
MrStein ::
Ne rabi vse biti v pogodbi. A je treba spet to "debato" ponoviti?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
roCkY ::
Izvoli. Me matra EMŠO ali pa še nikoli nisem prebral tega...
Me zanima kaj so minimalni standardi v par stavkih.
Mene recimo je pri T-2 vseskozi motilo da ni mpeg4 SD in HD mini. Me pač niso videli dokler niso fibra pripeljali. Kljub temu da v primerjavi s Siolom manjka kar nekaj HD kanalov, ki sem jih prej veliko gledal pa sem se odločil za T-2 čeprav smo na TS za silo shajali s kombinacijo mini in polnih streamov.
Če neka ponudba ne ustreza pač iščeš najboljši kompromis zase.
V situaciji v kakršni je trenutno firma pa dvomim da bodo vlagali v manjši delež naročnikov vkolikor so mednarodne linije znotraj predpisanih standardov in pogodbenih normativav.
Me zanima kaj so minimalni standardi v par stavkih.
Mene recimo je pri T-2 vseskozi motilo da ni mpeg4 SD in HD mini. Me pač niso videli dokler niso fibra pripeljali. Kljub temu da v primerjavi s Siolom manjka kar nekaj HD kanalov, ki sem jih prej veliko gledal pa sem se odločil za T-2 čeprav smo na TS za silo shajali s kombinacijo mini in polnih streamov.
Če neka ponudba ne ustreza pač iščeš najboljši kompromis zase.
V situaciji v kakršni je trenutno firma pa dvomim da bodo vlagali v manjši delež naročnikov vkolikor so mednarodne linije znotraj predpisanih standardov in pogodbenih normativav.
MrStein ::
Boš že poguglal, ker se mi ne da n-tič poštevanke razlagati.
Za start: V pogodbi nikjer ne piše, da zagotavljajo dostop do <vstavi poljubno spletno stran>.
A misliš, da v primeru, ko res ne bi bila dostopna (zaradi vzroka na T-2), da bi T-2 lahko rekel "tega ni v pogodbi" in s tem zaključil zadevo?
Za start: V pogodbi nikjer ne piše, da zagotavljajo dostop do <vstavi poljubno spletno stran>.
A misliš, da v primeru, ko res ne bi bila dostopna (zaradi vzroka na T-2), da bi T-2 lahko rekel "tega ni v pogodbi" in s tem zaključil zadevo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
AndrejO ::
Seveda se boš lahko šel kregati, vendar boš moral dokazati, da je latenca neprimerna za "povprečnega potrošnika". Kar ne bo lahko delo, saj bo težko dokazati, da so latence za "povprečnega potrošnika" neprimerne in kot takšne predstavljajo kršitev pogodbe o zagotavljanju storitve.
Še težje bo dokazati, da je vzrok sploh na strani T-2. Njegove pravice in dolžnosti se, če ni v pogodbi določeno drugače, končajo na zadnjem omrežnem vmesniku, od tam naprej pa to več ni njegova stvar, ker na njo ne more vplivati.
V najboljšem primeru boš dosegel znižanje naročnine za sorazmeren delež manjše kvalitete storitve, ta delež pa bo znova preračunan za "povprečnega potrošnika".
Še težje bo dokazati, da je vzrok sploh na strani T-2. Njegove pravice in dolžnosti se, če ni v pogodbi določeno drugače, končajo na zadnjem omrežnem vmesniku, od tam naprej pa to več ni njegova stvar, ker na njo ne more vplivati.
V najboljšem primeru boš dosegel znižanje naročnine za sorazmeren delež manjše kvalitete storitve, ta delež pa bo znova preračunan za "povprečnega potrošnika".
Sergio ::
@AndrejO: Zakaj potem T-2 ne placa samo 100 mbit/s linka v tujino? Prisparali bi si ogromno denarja, "do routerja" bi vse delalo super, slovenski internet preko Six-a bi sel spodobno hitro.
Dejstvo je da oversubscribajo svoj link v tujino in da se to se kako pozna.
Dejstvo je da oversubscribajo svoj link v tujino in da se to se kako pozna.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
AndrejO ::
@AndrejO: Zakaj potem T-2 ne placa samo 100 mbit/s linka v tujino? Prisparali bi si ogromno denarja, "do routerja" bi vse delalo super, slovenski internet preko Six-a bi sel spodobno hitro.
Zato, ker bi potem večina strank šla drugam. Vmes imaš pa še ogromno področje, kjer zadovoljiš 99,999% strank in sprejmeš, da boš imel pač nekaj Majkov, ki bodo izviseli, popenili in šli drugam.
Dejstvo je da oversubscribajo svoj link v tujino in da se to se kako pozna.
Če misliš v tehničnem smislu, potem ga vsi. Če misliš v smislu, da imajo zakupljeno kapaciteto v konicah 100% zasedeno, potem je tudi to možno. Ali je to vredno saniranja, ali ne, pa je drugo vprašanje. Če moti samo stranke s posebnimi zahtevami, se jim verjetno lahko odrečejo, ker je to ceneje, kot pa dokupovati kapaciteto. Dokler ne bo to prizadelo povprečnih strank, jih stvar verjetno ne gane.
Koliko se Majkove težave poznajo pri pretakanju videa, pri brskanju po spletu in branju pošte? Verjetno ne preveč. Koliko je strank, kto je Majk, ki jim RTT pomeni glavno metriko? Verjetno ne toliko, da bi jih lahko prekrstil v "povprečnega uporabnika".
Kot tretjo možnost pa si pozabil tudi možnost, da je povezava od Cogenta do tistih strežnikov problematična, na kar pa T-2 seveda ne more neposredno vplivati in za to ne more prevzeti odgovornosti. Lahko trdiš, da so drugi boljši in bi T-2 moral izbrati drugega, vendar se potem znova vrneš na to, da večine strank (povprečnih uproabnikov) trenutno stanje ne moti oz. sploh ne opazijo Majkovih težav, T-2 pa se ni v pogodbi nikjer zavezal, da zagotavlja end-to-end kapaciteto+latenco, ki je bila vedno in povsod posebna (in posebno draga) storitev.
Torej imaš situacijo, kjer "povprečnega uporabnika" stvar ne moti, kjer "povprečna uporaba" ni omejena (torej ni impliciranih zavez oz. jasne podlage za sklepanje, da storitev ne ustreza namenu za katerega se trži), kjer v pogodbi ni izrecnih zavez o kvaliteti storitve, razen splošnih o dosegljivosti in razpoložljivosti. Za dodatek pa na pamet, brez vpogleda v stanje povezav, tudi ne moreš reči, če je težava dejansko na strani T-2 ali ne.
Sergio ::
Kot tretjo možnost pa si pozabil tudi možnost, da je povezava od Cogenta do tistih strežnikov problematična, na kar pa T-2 seveda ne more neposredno vplivati in za to ne more prevzeti odgovornosti. Lahko trdiš, da so drugi boljši in bi T-2 moral izbrati drugega, vendar se potem znova vrneš na to, da večine strank (povprečnih uproabnikov) trenutno stanje ne moti oz. sploh ne opazijo Majkovih težav, T-2 pa se ni v pogodbi nikjer zavezal, da zagotavlja end-to-end kapaciteto+latenco, ki je bila vedno in povsod posebna (in posebno draga) storitev.
Odgovornost poslovodstva T-2 je to, da so vzeli Cogent, medtem ko vsi ostali ISP-ji bežijo od njih. Razlogi so znani. Če je bilo T-2 pomembno da so prišparali par tisoč EUR mesečno, in s tem kompromitirali user experience, je to popolnoma na njih. Noben ne govori o SLA-jih ter zagotavljanju end-to-end kapacitete+latence, ampak poslušaj, T-2 je *vedno* bil tehnično superioren drugim ponudnikom. Uporabniki od T-2 to pričakujemo, ker smo vedno uživali visoko kakovost storitve.
Težava, kot najbrž veš, sploh ni v "pingu", ampak v prepustnosti (oziroma neprepustnosti) omrežja v peak time. Pri UDP prenosu to ponavadi pomeni povečan jitter, kar gejmerji občutijo kot lag, štekanje, etc.
Cogent še zdaleč ni edini ponudnik. Imaš vsaj še Telio in Level3, ki sta precej precej bolj kakovostna. In dražja, se ve.
Torej imaš situacijo, kjer "povprečnega uporabnika" stvar ne moti, kjer "povprečna uporaba" ni omejena (torej ni impliciranih zavez oz. jasne podlage za sklepanje, da storitev ne ustreza namenu za katerega se trži), kjer v pogodbi ni izrecnih zavez o kvaliteti storitve, razen splošnih o dosegljivosti in razpoložljivosti. Za dodatek pa na pamet, brez vpogleda v stanje povezav, tudi ne moreš reči, če je težava dejansko na strani T-2 ali ne.
Noben problem ni tole izmerit. V času težav polaufamo mtr do problematičnega IP-ja iz vseh treh največjih slovenskih ISP-jev in vidimo kje je težava. Rajt? :)
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
AndrejO ::
Odgovornost poslovodstva T-2 je to, da so vzeli Cogent, medtem ko vsi ostali ISP-ji bežijo od njih. Razlogi so znani. Če je bilo T-2 pomembno da so prišparali par tisoč EUR mesečno, in s tem kompromitirali user experience, je to popolnoma na njih.
To, da je "user experience" kompromitiran bo potrebno dokazovati. Tukaj pride notri "povprečni potrošnik" (koliko ljudi se sploh pritožuje) in pretekle izkušnje, ki kažejo, da operater ne prevzema odgovornosti za omrežja, ki jih ne nadzoruje, oz. end-to-end kvaliteta ni privzeto zajamčena.
Noben ne govori o SLA-jih ter zagotavljanju end-to-end kapacitete+latence, ampak poslušaj, T-2 je *vedno* bil tehnično superioren drugim ponudnikom. Uporabniki od T-2 to pričakujemo, ker smo vedno uživali visoko kakovost storitve.
Tudi jaz pričakujem sončno vreme skozi celotno poletje na podlagi preteklih izkušenj, pa to še ne pomeni, da sem do njega upravičen ali pa, da ga res lahko vedno dobim. Samo zato, ker je nekdo nekaj po naključju imel, to ne pomeni, da je do tega tudi upravičen ali pa, da je oškodovan, če to izgubi.
Težava, kot najbrž veš, sploh ni v "pingu", ampak v prepustnosti (oziroma neprepustnosti) omrežja v peak time. Pri UDP prenosu to ponavadi pomeni povečan jitter, kar gejmerji občutijo kot lag, štekanje, etc.
To se je v preteklosti dogajalo že marsikomu, pa se ne spomnem, da bi APEK ali sodišča kdaj kaj razsodila na to temo čeprav se je veliko strank pritoževalo. Vsekakor več kot pa samo igričarji.
Cogent še zdaleč ni edini ponudnik. Imaš vsaj še Telio in Level3, ki sta precej precej bolj kakovostna. In dražja, se ve.
Hej, zakaj pa ne bi T-2 naredil kar lokalni peering do vseh AS-jev na planetu? Kaj te ustavi, da ne bi po tvoji logiki zahteval in dosegel točno to?
Noben problem ni tole izmerit. V času težav polaufamo mtr do problematičnega IP-ja iz vseh treh največjih slovenskih ISP-jev in vidimo kje je težava. Rajt? :)
Morda, morda pa tudi ne. V veliko primerih me lahko dobiš na sodišče, kjer bom lahko pričal, da na ta način zbrani podatki ne odražajo nujno stanja omrežja. Vsak, ki pozna delovanje usmerjevalnikov, bo vedel zakaj. :p
Reycis ::
Ne gre se mi, da bi dokazoval, da ima T-2 zanič mednarodnega ponudnika ali preobremenjene linije. T-2 ima 175.000 naročnikov in če samo 5% med njimi igra online igre to pomeni, da skoraj 10000 uporabnikov občuti težave. Težave se zazna tudi pri skype pogovorih v tujino - še posebej pri video klepetu in pri nekaterih streaming storitvah.
Je pa problem, ker večina uporabnikov, ki čuti posledice slabega delovanja težave ne pripiše t-2. Ljudje pač kolnejo, nekateri tudi kupujejo nove računalnike, novo opremo s čimer pa ne rešijo ničesar. Mislim, da je pošteno da se ljudem pove kje je zares vzrok za njihove težave. In za to ne rabimo dokazat problema brez tančice dvoma po nekih sodnih standardih, ker nismo brez sodiščem in to ni naš namen. Vsak uporabnik lahko ta moment sam zase vidi, da je gaming ob večerih na t-2 trenutno nemogoč medtem ko pri konkurenci pa zares deluje "tako, kot mora biti".
@Andrej0 Zelo me moti, ko govoriš, da se T-2 z lahkoto odpove uporabnikom kot sem jaz. Strinjam se, da se T-2 z lahkoto odpove vsem, ki so ugotovili, da je razlog za teržave v online gamingu pri T-2. Sem pa prepričan, da si ne morejo privoščiti, da bi vsi uporabniki, ki imajo težavo z online gamingom izvedeli, da je za to težavo kriv t-2.
Zato pa trenutno pri T-2 kategorično zanikajo kakršenkoli problem z omrežjem. Uporabnikom, ki jih pokličejo in prijavijo napako pa krivdo naprtijo njihovi opremi, ponudnikom iger, dedku mrazu, etc. Dejstvo pa je, da trenutno gaming preko T-2 zelo otežkočen medtem ko pri ostalih ponudnikih teh težav ni. Pa naj bo kriv T-2, Cogent ali pa dedek mraz. To končnega uporabnika ne briga. Ima pa končni uporabnik pravico to vedeti.
Je pa problem, ker večina uporabnikov, ki čuti posledice slabega delovanja težave ne pripiše t-2. Ljudje pač kolnejo, nekateri tudi kupujejo nove računalnike, novo opremo s čimer pa ne rešijo ničesar. Mislim, da je pošteno da se ljudem pove kje je zares vzrok za njihove težave. In za to ne rabimo dokazat problema brez tančice dvoma po nekih sodnih standardih, ker nismo brez sodiščem in to ni naš namen. Vsak uporabnik lahko ta moment sam zase vidi, da je gaming ob večerih na t-2 trenutno nemogoč medtem ko pri konkurenci pa zares deluje "tako, kot mora biti".
@Andrej0 Zelo me moti, ko govoriš, da se T-2 z lahkoto odpove uporabnikom kot sem jaz. Strinjam se, da se T-2 z lahkoto odpove vsem, ki so ugotovili, da je razlog za teržave v online gamingu pri T-2. Sem pa prepričan, da si ne morejo privoščiti, da bi vsi uporabniki, ki imajo težavo z online gamingom izvedeli, da je za to težavo kriv t-2.
Zato pa trenutno pri T-2 kategorično zanikajo kakršenkoli problem z omrežjem. Uporabnikom, ki jih pokličejo in prijavijo napako pa krivdo naprtijo njihovi opremi, ponudnikom iger, dedku mrazu, etc. Dejstvo pa je, da trenutno gaming preko T-2 zelo otežkočen medtem ko pri ostalih ponudnikih teh težav ni. Pa naj bo kriv T-2, Cogent ali pa dedek mraz. To končnega uporabnika ne briga. Ima pa končni uporabnik pravico to vedeti.
AndrejO ::
@Andrej0 Zelo me moti, ko govoriš, da se T-2 z lahkoto odpove uporabnikom kot sem jaz. Strinjam se, da se T-2 z lahkoto odpove vsem, ki so ugotovili, da je razlog za teržave v online gamingu pri T-2. Sem pa prepričan, da si ne morejo privoščiti, da bi vsi uporabniki, ki imajo težavo z online gamingom izvedeli, da je za to težavo kriv t-2.
Verjamem, da te moti, vendar ne želim biti žaljiv, temveč neposreden. Če bi odprava tvoje težave stala 1000 EUR/mesec na eni strani, odpoved uporabnikom, ki imajo težave pa 900 EUR/mesec, bi se to ekonomsko še vedno izplačalo.
Seveda sem si številke izmislil, vendar pa upam, da je mehanizem jasen. T-2 ima v rokah podatke o churnu. Če je ta churn napram prihrankom sprejemljiv, je jasno, da podjetje svojega ravnanja na račun tega ne bo spreminjalo. Residuals, oziroma posredne izgube so tukaj neznanka in težko, da se z njimi kdorkoli resno ukvarja.
Pa naj bo kriv T-2, Cogent ali pa dedek mraz. To končnega uporabnika ne briga. Ima pa končni uporabnik pravico to vedeti.
Ne, nima je. Končni uporabnik ima pravico reklamirati sporen znesek na računu, odpovedati pogodbo, se pritožiti na AKOS ali pa vložiti tožbo. Če boš poskusil z reklamacijo spornega zneska boš ugotovil, da je prvi izziv izračun deleža storitve za katerega si prikrajšan. Ko bo to reklamacijo T-2 zavrnil, pa boš lahko šel s tem na AKOS in tam zagovarjal tako svoje stališče, da ti operater ne nudi ustrezne storitve, kot tudi, da je tvoja ocena zneska pravilna.
Alternativa temu je, da odpoveš pogodbo in si izbereš drugega operaterija izmed tistih, za katere praviš, da omogočajo boljšo kvaliteto.
O kakšnih tožbah verjetno ni potrebno razpredati (tudi, če imaš to pravico), poskus da bi preko forumov zbobnal dovolj javnosti, da ta pritisne na njih pa bo verjetno trajal nekaj dlje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Lonsarg ::
En govori spanscino drugi pa francoscino. Oziroma AndrejO veselo razlaga zakaj je najverjetneje pravno in ekonomsko upraviceno kar T-2 pocne. Majk pa zakaj to ni fer oziroma ni pravicno..
Oba imata prav, z tem da en se ocitno poserje na pravico, drugi se pa poserje na pravo.
Ja prav zanima me, kaj je motiv tako vneto z pravniskega vidika branit T-2, namrec za kar pocne si zasluzi blatenje!
Oba imata prav, z tem da en se ocitno poserje na pravico, drugi se pa poserje na pravo.
Ja prav zanima me, kaj je motiv tako vneto z pravniskega vidika branit T-2, namrec za kar pocne si zasluzi blatenje!
Mr.B ::
Azgard,
zato ker to dela tudi Siol, Amis, in ostali Svet...Sedaj se moraš pa samo vprašati, ali oni to delajo bolje, in imajo 10ms boljši ping, pa tega uporabniki ne opazijo, ali je kaj drugega....
zato ker to dela tudi Siol, Amis, in ostali Svet...Sedaj se moraš pa samo vprašati, ali oni to delajo bolje, in imajo 10ms boljši ping, pa tega uporabniki ne opazijo, ali je kaj drugega....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Lonsarg ::
V bistvu je to popularno zgolj v kaki Ameriki. V Evropi načeloma NE prihaja do preobremenitev in je Cognet izjema.
Mr.B ::
Torej trdiš, da takrat ko imaš ti izpada, drugi ponudniki v Sloveniji teh težav nimajo ? Ter kako na podlagi katerih podatkov da je QOS boljši v tistem trenutku.....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
MrStein ::
@Andrej0 Zelo me moti, ko govoriš, da se T-2 z lahkoto odpove uporabnikom kot sem jaz. Strinjam se, da se T-2 z lahkoto odpove vsem, ki so ugotovili, da je razlog za teržave v online gamingu pri T-2.
T-2 se ne more z lahkoto odpovedati svojim virom denarja, ker mu malo primanjkuje g'nara.
Ja prav zanima me, kaj je motiv tako vneto z pravniskega vidika branit T-2, namrec za kar pocne si zasluzi blatenje!
Saj veš: Slovenec slovencu...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
----------
Pa še na kratko: Pred leti je bil podoben primer. Najprej kot majk, se menimo po forumih. Raziskujemo vzroke in posledice. Prosimo ISP za ukrepanje. "Pri nas vse dela". Kopamo še dlje. Povemo ISP kaj točno je narobe. Nič. Meseci minevajo. Potem mi dokurči in reklamiram račun. Še v istem tednu problem magično izgine.
Follow the money...
Pa še na kratko: Pred leti je bil podoben primer. Najprej kot majk, se menimo po forumih. Raziskujemo vzroke in posledice. Prosimo ISP za ukrepanje. "Pri nas vse dela". Kopamo še dlje. Povemo ISP kaj točno je narobe. Nič. Meseci minevajo. Potem mi dokurči in reklamiram račun. Še v istem tednu problem magično izgine.
Follow the money...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
AndrejO ::
@Andrej0 Zelo me moti, ko govoriš, da se T-2 z lahkoto odpove uporabnikom kot sem jaz. Strinjam se, da se T-2 z lahkoto odpove vsem, ki so ugotovili, da je razlog za teržave v online gamingu pri T-2.
T-2 se ne more z lahkoto odpovedati svojim virom denarja, ker mu malo primanjkuje g'nara.
T-2 se zlahka odpove strankam, ki bi mu delale izgubo. Ne vem kakšno ravnanje nalaga zakon stečajnem upravitelju, ampak dvomim, da mu nalaga, da mora večati izgubo.
SeMiNeSanja ::
To ti je tako, kot če greš na morje in se začneš pritoževati, da voda ni dovolj topla.
Če hočeš premium storitve (zajamčen ping, ki ne bo pod x ms in podobno), skleneš SLA. Doplačaš tistih 1000 EUR in držiš ponudnika za jajca, če ne izpolnjuje svojih obvez, ki sta se jih dovovorila v SLA.
V poslovnem svetu je čisto jasno, da se takšne zadeve urejajo na ta način. Igričarji pa se po domače povedano razvajeni in mislite, da vam kar 'pripada' nek zajamčen nizek ping. Žal ne.
Če pa veš zagotovo, da pri drugih ponudnikih stvari bolje delujejo, pa res ni problem zamenjati ponudnika - vsak te bo sprejel z odprtimi rokami. Samo da potem ne bo joka, da ti Telekom pa ne zagotavlja optike, ki bi ti kao pripadala...?
Če hočeš premium storitve (zajamčen ping, ki ne bo pod x ms in podobno), skleneš SLA. Doplačaš tistih 1000 EUR in držiš ponudnika za jajca, če ne izpolnjuje svojih obvez, ki sta se jih dovovorila v SLA.
V poslovnem svetu je čisto jasno, da se takšne zadeve urejajo na ta način. Igričarji pa se po domače povedano razvajeni in mislite, da vam kar 'pripada' nek zajamčen nizek ping. Žal ne.
Če pa veš zagotovo, da pri drugih ponudnikih stvari bolje delujejo, pa res ni problem zamenjati ponudnika - vsak te bo sprejel z odprtimi rokami. Samo da potem ne bo joka, da ti Telekom pa ne zagotavlja optike, ki bi ti kao pripadala...?
MrStein ::
Uf, kaka balkansko/hlapčevska mentaliteta.
Vsak dan me kdo spomni, zakaj smo tam, kjer smo...
Vsak dan me kdo spomni, zakaj smo tam, kjer smo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
AndrejO ::
Hladen in preračunljiv kapitalizem. Tam smo.
Če operater nima interesa, potem je edino upanje na uspeh, pred regulatorjem ali pred sodiščem uspešno dokazati, da operater krši pogodbo.
Če operater nima interesa, potem je edino upanje na uspeh, pred regulatorjem ali pred sodiščem uspešno dokazati, da operater krši pogodbo.