Forum » Programiranje » še neki od dialogboxa :))
še neki od dialogboxa :))
Monster ::
kaka ko nardiš dialog box piz resourca pol sendaš njegove message v njegovo proceduro
Ka zaboga...
Senitel ::
Kreiraš dialog z CreateDialog, dobiš window handle (HWND) in uporabiš SendMessage ali PostMessage...
Monster ::
ja se sm naredu sm ni glih tak ko si ti reku jest sm naredu po
DialogBox(Hinstance, MAKEINTORESURCE(IDD_VIZITKA), (DLGPROC)Test);
hvala vseen
DialogBox(Hinstance, MAKEINTORESURCE(IDD_VIZITKA), (DLGPROC)Test);
hvala vseen
Ka zaboga...
Senitel ::
A smo se mal narobe zastopl? Jest sem mislil, da ti hočeš iz glavnega programa pošiljat message-e v dialog...
Monster ::
aha ne sm bi pa iz dialog boxa semdal glavnemu programu...
to se nanaša na titsti color dialog ko z scrolli spreminjag RGB vrednosti
to se nanaša na titsti color dialog ko z scrolli spreminjag RGB vrednosti
Ka zaboga...
Senitel ::
Razumet moraš, da ti funkcija DialogBox naredi "modal" dialog box (dialog je zmeraj na vrhu, nemoreš se vrniti v glavni program, dokler ga ne zaključiš), in da funkcija CreateDialog naredi "modeless" dialog (razni tool bari v programih).
Iz "modal" dialoga, lahko dobiš nekaj samo tako, da to shraniš v neko statično/globalno spremenljivko. Iz "modeless" dialogov, pa lahko pošiljaš message-a, saj se njihove "okenske" procedure izvajajo nemoteno ena od druge.
Iz "modal" dialoga, lahko dobiš nekaj samo tako, da to shraniš v neko statično/globalno spremenljivko. Iz "modeless" dialogov, pa lahko pošiljaš message-a, saj se njihove "okenske" procedure izvajajo nemoteno ena od druge.
Monster ::
ok... se pravi da če bi rad naredu neki podobnega toolbaru, bi moru naredit okno čist enako kot sonovno okno se pravi preko WNDCLASS-a la ka?, pa pl message handlat pa sendat pa postata pa to ok...
čuj daj mi povej ka pomeni znak & pred spremenljivko.. mogoče da ga plesira v isto adreso čez cel projekt(v memu)
čuj daj mi povej ka pomeni znak & pred spremenljivko.. mogoče da ga plesira v isto adreso čez cel projekt(v memu)
Ka zaboga...
Senitel ::
Ne, sej ti CreateDialog, požre čist iste parametre kot DialogBox, sam drugačen tip dialoga ti nardi...
Znak & imaš pa lahko:
-int* neki=&nekidruzga; // Dobiš "naslov" spremenljivke - pointer
-void MyProcedure(int& neki); // Podajanje po referenci, v proceduro moraš dat spremenljivko, ki ji lahko tudi spremeniš vrednost v proceduri.
Znak & imaš pa lahko:
-int* neki=&nekidruzga; // Dobiš "naslov" spremenljivke - pointer
-void MyProcedure(int& neki); // Podajanje po referenci, v proceduro moraš dat spremenljivko, ki ji lahko tudi spremeniš vrednost v proceduri.
Monster ::
aham se pravi da je praktično createdialog boljši.. pa znjim lahk tud iz rc-ja lodaš ne??
Ka zaboga...
Senitel ::
Ja ni glih boljši... Pač odvisno kaj rabiš... Neki ala "about box" boš naredil z DialogBox, svoje tool bare pa z CreateDialog.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C# PomočOddelek: Programiranje | 1402 (1227) | jizzer |
» | null reference exception na čudnem mestu C#Oddelek: Programiranje | 1303 (1240) | krho |
» | razložitev nekaterij elementov v visual studio 05Oddelek: Programiranje | 2108 (1913) | darkolord |
» | [c++] standardni c++ in dogodki(events)Oddelek: Programiranje | 1750 (1575) | yeti |
» | MapDialogRectOddelek: Programiranje | 876 (813) | Vesoljc |