Forum » Programiranje » program ki bo sestel tri stevila
program ki bo sestel tri stevila

HeXeD ::
Prosim če mi keri napiše program ki bo seštel tri števila...
jaz ne vem...pa moram to met v šoli ...
PROSIM!!!!
jaz ne vem...pa moram to met v šoli ...
PROSIM!!!!
HeXeD

Vesoljc ::
takele prošnje o reševanju domačih nalog počasi postajajo najedajoče! še TOLIKO se nisi potrudil, da bi VSAJ povedal v katerem programskem jeziku naj bi omenjeno DOMAČO NALOGO naredil. podpiranje lenobe počasi postaja no-go...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

HeXeD ::
V programu C++
Dve števili vem seštet tri pa mi nikakor ne uspe...
Dajte prosim pomagajte!
Dve števili vem seštet tri pa mi nikakor ne uspe...
Dajte prosim pomagajte!
HeXeD

Vesoljc ::
no, pokaži mi kako za wraga znaš sešteti dve števili!
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Phoebus ::
Mislim če znaš 2 boš pa ja naredu še za tri jao....edin če si najdu primer za 2 pa se ti sploh ne sanja kaj dela kaj...v tem primeru pa delaj kot mujo- tolči z glavo v zid "sjeti se mujo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Phoebus ()

Self-Defence ::
Par številk seštet v c-ju pa res ni težko. Matematika osnovna šola ;-)
{
int x;
int y;
int z;
int r;
x = 2;
y = 3;
z = 4;
r = x + y + z;
}
in če hočeš to izpisat(naprimer če delaš v C++ Builder-ju) pa napišeš tole:
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{
int x;
int y;
int z;
int r;
x = StrToInt(Edit1->Text);
y = StrToInt(Edit2->Text);
z = StrToInt(Edit3->Text);
r = x + y + z;
Label1->Caption = IntToStr(x+y+z);
}
Pozor! števila morajo biti cela števila ker uporabljaš spremenljivko Integer
Upam, da ti to kaj pomaga/razloži.
LP & Good luck in school ;-)
{
int x;
int y;
int z;
int r;
x = 2;
y = 3;
z = 4;
r = x + y + z;
}
in če hočeš to izpisat(naprimer če delaš v C++ Builder-ju) pa napišeš tole:
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{
int x;
int y;
int z;
int r;
x = StrToInt(Edit1->Text);
y = StrToInt(Edit2->Text);
z = StrToInt(Edit3->Text);
r = x + y + z;
Label1->Caption = IntToStr(x+y+z);
}
Pozor! števila morajo biti cela števila ker uporabljaš spremenljivko Integer
Upam, da ti to kaj pomaga/razloži.
LP & Good luck in school ;-)

MasterMind ::
Self-Defence. Kaj kompliciraš? Recimo mormo vpisovati 3 števila. NAredimo for zanko 
Link
Jaz si ta program takole zamišljam. Če pa hočš napisat v GUI. Tega pa ne znam
.
PS: Tale vpisovalnik bi lahko malo popravil, ker mi govoru, da je to html koda!

Link
Jaz si ta program takole zamišljam. Če pa hočš napisat v GUI. Tega pa ne znam

PS: Tale vpisovalnik bi lahko malo popravil, ker mi govoru, da je to html koda!
Gentoo, KDE uporabnik.

|CyGNUS-x ::
In tako naj bi bodoči računalničarji krojili našo usodo?
Pff
Pff

Ni in ne more biti nobenega drugega načina za preizkušanje
resnične moči kapitalistične države kot je vojna.
resnične moči kapitalistične države kot je vojna.

MasterMind ::
Hmm. Zgleda, da moram dati presledke vmes
.

Gentoo, KDE uporabnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MasterMind ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Java passingOddelek: Programiranje | 3698 (3351) | mihibo5 |
» | [C++] Pretvorba iz int v char *Oddelek: Programiranje | 2983 (2359) | Gundolf |
» | [Delphi] Pomoč pri reševanju naloge ! Nujno :/Oddelek: Programiranje | 1795 (1385) | Suly |
» | [JAVA] [naloga]Rekurzivna metodaOddelek: Programiranje | 1722 (1621) | Minotaurus |
» | Loopy problemOddelek: Programiranje | 1493 (1002) | snow |