Forum » Elektrotehnika in elektronika » Frekvenčni pretvornik
Frekvenčni pretvornik
telepilot ::
Pozdravljeni!
Prvič se javljam v tem forumu, bral pa sem ga že večkrat.
In že imam neko temo iz mojega nepoznavanja, saj je ta forum, vsaj zame, zelo primerna oblika komunikacije in učenja. Ali je komu znano področje frekvenčnih pretvornikov za krmiljenje smeri in obratov elektromotora? Beseda je o centifugi za med, naprava pa je priključena na 220 v, torej majhne moči.
V naprej hvala vsem za tehnične napotke!
[saj te slišimo, ni treba vpiti (velike črke) - moderator]
Prvič se javljam v tem forumu, bral pa sem ga že večkrat.
In že imam neko temo iz mojega nepoznavanja, saj je ta forum, vsaj zame, zelo primerna oblika komunikacije in učenja. Ali je komu znano področje frekvenčnih pretvornikov za krmiljenje smeri in obratov elektromotora? Beseda je o centifugi za med, naprava pa je priključena na 220 v, torej majhne moči.
V naprej hvala vsem za tehnične napotke!
[saj te slišimo, ni treba vpiti (velike črke) - moderator]
- spremenil: Azrael ()
gumby ::
za frekvenčnike boš rabil trifazni motor. napajanje je pa lahko tudi enofazno, ampak samo za manjše moči (do 1.5kW nekje)... za večje motorje boš tud rabil trifazno napajanje
Azrael ::
Najprej je treba razčistiti, kaj konkretno rabiš, oz. za kakšen motor se to gre.
Iz edinega podatka, ki si ga dal, gre za enofazni motor, teh pa je za te namene (centrifuga) več:
1.) asinhronski s kondenzatorjem (podoben tistim na mešalcih)
2.) asinhronski s kratkostičnim navitjem (povečan motorček od gramofona)
3.) kolektorski motor (podoben tistemu v sesalcu, vrtalnem stroju...)
Asinhronskim motorjem na enostaven način ni mogoče spreminjati obratov, vezje za spreminjanje obratov kolektorskega motorja, je nasprotno zelo enostavno.
Za spreminjanje smeri vrtenja pa je treba pri:
1.) drugače spojiti navitja (v nekateri primerih je treba razderti navitje)
2.) obrniti statorski paket za 180°, velikokrat mehansko neizvedljivo
3.) med sebo zamenjati priključke na krtačke.
Na kratko: rabimo sliko ali dober opis kako motor izgleda. Potem pa hočemo vedeti še:
- Ali potrebuješ to samo za mehak štart ali bi rad obrate menjal po želji ?
- Rabiš vrtenje levo desno samo za zaviranje ?
- Ali bi rad povečal obrate, tako da bodo večji kot sedaj ?
Moraš pa se zavedati še nečesa:
- Zmanjševanje obratov pomeni manjšo moč in slabše hlajenje motorja (motor se lahko pokvari).
- Vrtenje levo desno, če stroj ni predviden za to, je lahko nevarno, ker se lahko odvijejo vijaki, ki zadevo držijo skupaj.
- Povečanje obratov centrifuge je lahko nevarno, lahko se kaj polomi.
LP, Azrael
Iz edinega podatka, ki si ga dal, gre za enofazni motor, teh pa je za te namene (centrifuga) več:
1.) asinhronski s kondenzatorjem (podoben tistim na mešalcih)
2.) asinhronski s kratkostičnim navitjem (povečan motorček od gramofona)
3.) kolektorski motor (podoben tistemu v sesalcu, vrtalnem stroju...)
Asinhronskim motorjem na enostaven način ni mogoče spreminjati obratov, vezje za spreminjanje obratov kolektorskega motorja, je nasprotno zelo enostavno.
Za spreminjanje smeri vrtenja pa je treba pri:
1.) drugače spojiti navitja (v nekateri primerih je treba razderti navitje)
2.) obrniti statorski paket za 180°, velikokrat mehansko neizvedljivo
3.) med sebo zamenjati priključke na krtačke.
Na kratko: rabimo sliko ali dober opis kako motor izgleda. Potem pa hočemo vedeti še:
- Ali potrebuješ to samo za mehak štart ali bi rad obrate menjal po želji ?
- Rabiš vrtenje levo desno samo za zaviranje ?
- Ali bi rad povečal obrate, tako da bodo večji kot sedaj ?
Moraš pa se zavedati še nečesa:
- Zmanjševanje obratov pomeni manjšo moč in slabše hlajenje motorja (motor se lahko pokvari).
- Vrtenje levo desno, če stroj ni predviden za to, je lahko nevarno, ker se lahko odvijejo vijaki, ki zadevo držijo skupaj.
- Povečanje obratov centrifuge je lahko nevarno, lahko se kaj polomi.
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
beerhunter ::
Lej, ne vem al ti to misliš sam delat, ker to zna bit kar precej zahtevno za samogradnjo. Hitreje pa mogoče celo ceneje te pride če V/f pretvornik kupiš. Tuki poglej:
http://www.inea.si/
al pa poišči na najdi.si še kakšnega proizvajalca, saj jih je več. Ena firma (pa ne vem na pamet katera) dela ene INESdrive ali nekaj takega, njihove sem že uporabljal, ampak so bili za malce močnejše motorje (10kW).
http://www.inea.si/
al pa poišči na najdi.si še kakšnega proizvajalca, saj jih je več. Ena firma (pa ne vem na pamet katera) dela ene INESdrive ali nekaj takega, njihove sem že uporabljal, ampak so bili za malce močnejše motorje (10kW).
-----
"Gee, I thought we'd be a lot higher at MECO!"
Steven Hawley after STS-41D's pad abort 4 seconds before liftoff
"Gee, I thought we'd be a lot higher at MECO!"
Steven Hawley after STS-41D's pad abort 4 seconds before liftoff
telepilot ::
Super fantje!
Tako hitrega in izčrpnega odgovora res nisem pričakoval. Klasa ste!
Mogoče sem res bil malo preskromen v podajanju potrebnih podatkov oz. informacij. Že po mojem imenu lahko sklepate, da nisem doma v motorjih, ampak na televiziji in to v oni v ozadju; popravlajam jih. Pa človek na deželi se ne more držati samo enih enot dejavnosti, tudi kakšno drugo stvar je potrebno vzeti v roke in to se dogodi pogosto iz naslova sosedov, sorodstva, prijateljev... Tako je naneslo, da moram popraviti sosedu centrifugo za med. Dela na eno fazo (220 V), ima pa stikalo za spreminjanje smeri in hitrosti vrtenja. Defektna je elektronika, v njej pa je nekaj čipov, 6 tiristorjev in seveda usmernik za 300 V, ter dva manjša za napajanje elektronike. O vsej stvari pa poznam samo usmernike in delovanje tiristorjev, vse ostalo pa je v temi. Zato prosim, da mi nekdo razloži osnovni princip delovanja pretvornika (malo se mi bliska), mi postreže s kakšno dokumentacijo, nasvetom... Nikakor tega ne nameravam narediti sam. Cena novega izdelka je ca 150k.
Na izdelku je motor iz ELKO in se vrti nekje z 2700 obrati, reduktor (ali kako se že tej reči reče) je italijanski, elektronika pa dokaj profesionalno izdelana v SI, samo ogrodje za namestitev pa je šlosersko (pobarvano rdeče).
In sedaj vas čakam!
Tako hitrega in izčrpnega odgovora res nisem pričakoval. Klasa ste!
Mogoče sem res bil malo preskromen v podajanju potrebnih podatkov oz. informacij. Že po mojem imenu lahko sklepate, da nisem doma v motorjih, ampak na televiziji in to v oni v ozadju; popravlajam jih. Pa človek na deželi se ne more držati samo enih enot dejavnosti, tudi kakšno drugo stvar je potrebno vzeti v roke in to se dogodi pogosto iz naslova sosedov, sorodstva, prijateljev... Tako je naneslo, da moram popraviti sosedu centrifugo za med. Dela na eno fazo (220 V), ima pa stikalo za spreminjanje smeri in hitrosti vrtenja. Defektna je elektronika, v njej pa je nekaj čipov, 6 tiristorjev in seveda usmernik za 300 V, ter dva manjša za napajanje elektronike. O vsej stvari pa poznam samo usmernike in delovanje tiristorjev, vse ostalo pa je v temi. Zato prosim, da mi nekdo razloži osnovni princip delovanja pretvornika (malo se mi bliska), mi postreže s kakšno dokumentacijo, nasvetom... Nikakor tega ne nameravam narediti sam. Cena novega izdelka je ca 150k.
Na izdelku je motor iz ELKO in se vrti nekje z 2700 obrati, reduktor (ali kako se že tej reči reče) je italijanski, elektronika pa dokaj profesionalno izdelana v SI, samo ogrodje za namestitev pa je šlosersko (pobarvano rdeče).
In sedaj vas čakam!
beerhunter ::
Ja glede popravila ti jaz kej velik ne morem pomagat. Kako delujejo pa tudi ne znam povedat detaljno - bolj okvirno: Zadeva najprej spremeni mrežno napetost (1 ali 3f) v DC, ponavad so noter kaki ogromni kondenzatorji, v tvojem primeru je to verjetno tisti 300V usmernik, kot praviš. Potem pa se prek neke krmilne elektronike (ponavadi kak mikrokontroler) generira izmenična napetost za pogon motorja. Mikrokontroler pa seveda krmili močnostno stopnjo. Triaki ali tiristorji, pa kak trafo. Tudi to si opisal. No mikrokontroler pa ti omogoča spreminjanje parametrov izhodne napetosti, to je frekvenco, napetost in pa fazo (za 3f motorje). Tako nekako.
Torej preveri če delajo vsi usmerniki, se pravi če so prisotne napetosti, preveri tiristorje, preveri (če imaš možnost) če so kaki signali na krmilnih elektrodah tiristorjev itd. Več ti pa zaenkrat ne morem pomagat.
Lahko pa vprašaš na elektro-n.com forumu, tam so bolj strokovnjaki. Ali pa tukaj Braneta, on ziher ve kaj več o tem.
Torej preveri če delajo vsi usmerniki, se pravi če so prisotne napetosti, preveri tiristorje, preveri (če imaš možnost) če so kaki signali na krmilnih elektrodah tiristorjev itd. Več ti pa zaenkrat ne morem pomagat.
Lahko pa vprašaš na elektro-n.com forumu, tam so bolj strokovnjaki. Ali pa tukaj Braneta, on ziher ve kaj več o tem.
-----
"Gee, I thought we'd be a lot higher at MECO!"
Steven Hawley after STS-41D's pad abort 4 seconds before liftoff
"Gee, I thought we'd be a lot higher at MECO!"
Steven Hawley after STS-41D's pad abort 4 seconds before liftoff
Azrael ::
Hvala za informacije.
Motor je OK ? Včasih elektronika ne dovoli vklopa, če je motor pokvarjen - ne dela nič. Ali lahko prepišeš podatke s tablice na motorju (če je), da bomo vedeli o kakšnem motorju je govora.
LP, Azrael
Motor je OK ? Včasih elektronika ne dovoli vklopa, če je motor pokvarjen - ne dela nič. Ali lahko prepišeš podatke s tablice na motorju (če je), da bomo vedeli o kakšnem motorju je govora.
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
telepilot ::
Za stanje motora ne vem, v elektroniki pa je eden od IRFP 450 defekten (šest jih je), Cena za IRFP ni bila visoka, dobil sem ga malo težje. Kaj bi lahko bil vzrok za def.IRFPja. Lastnik pravi, da ob nemotem delovanju svetita dve tlilki: rdeča je za prisotnost priključne napetosti, zelena pa znak za pripravljenosti za delovanja. Zelena ne sveti. Ali lahko napravo vključim brez def. IRF? Meritev potija za obrate je pokazala, da ta prekinja.
Azrael ::
>Ali lahko napravo vključim brez def. IRF?
Raje NE, oz. če že moraš, namesto motorja priklopi 3 žarnice 100W, za vsako motorsko fazo svojo. Tako ne boš brez potrebe mučil motorja in elektronike.
>Meritev potija za obrate je pokazala, da ta prekinja.
Kar menjaj, lahko je šum pot. kriv za okvaro.
LP, Azrael
Raje NE, oz. če že moraš, namesto motorja priklopi 3 žarnice 100W, za vsako motorsko fazo svojo. Tako ne boš brez potrebe mučil motorja in elektronike.
>Meritev potija za obrate je pokazala, da ta prekinja.
Kar menjaj, lahko je šum pot. kriv za okvaro.
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
telepilot ::
To z žarnicami je dobra ideja! Danes je že malo pozno za poseg, bom to kar zjutraj opravl. Faze si verjetno moram označiti?
Azrael ::
Tako je, označi priključke. Če je motor trofazni, potem bi z zamenjavo faz dosegel samo to, da se bo vrtel v drugo smer, če pa je kakšnma izvedba enofaznega motorja (zelo malo verjetno), pa bi z zamešanimi konci dosegel, da motor ne bi delal več ali pa bi ga celo skuril.
Ko boš priklapljal žarnice (ko bo stroj izklopljen iz el. omrežja!), preglej motor in prepiši podatke s tablice (če je) in jih povej še nam. Če je trifazni motor, potem ga lahko tudi preizkusiš, če dela.
LP, Azrael
Ko boš priklapljal žarnice (ko bo stroj izklopljen iz el. omrežja!), preglej motor in prepiši podatke s tablice (če je) in jih povej še nam. Če je trifazni motor, potem ga lahko tudi preizkusiš, če dela.
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
telepilot ::
Tukaj imam podatke o elektromotoru ELEKTROKOVINA:
TIP 2T 63 B3 IM B3
0,25/0,29 kW
D230/265-Y400/460 V
2750/3320 min-1
COS 0,83
Torej moč ni velika in standardni trifazni motor. Na žarnice ga še nisem dal ker moram predhodno zamenjati poti za hitrost, fet thyristor (IRFP 450) pa je že menjan.
Malo sem bil na trgatvah in zato ta zamuda s podatki.
TIP 2T 63 B3 IM B3
0,25/0,29 kW
D230/265-Y400/460 V
2750/3320 min-1
COS 0,83
Torej moč ni velika in standardni trifazni motor. Na žarnice ga še nisem dal ker moram predhodno zamenjati poti za hitrost, fet thyristor (IRFP 450) pa je že menjan.
Malo sem bil na trgatvah in zato ta zamuda s podatki.
Azrael ::
Aha, čisto standardni trofazni motor. 3 100W žarnice, namesto motorja, bo čisto dobra obremenitev za test regulatorja.
Če boš motor direktno priklopil na el. omrežje (preizkus in meritve toka po fazah), preveri kako je motor spojen, v zvezdo ali trikot, ker je sedaj zelo verjetno vezan v trikot (D = 3x 230V) in bi bil motor v trenutku uničen, če bi ga takega prikopil na običajno trifazno vtičnico (3x400V). Pred tem preizkusom mora biti motor obvezno spojen v zvezdo(Y)..
Če slučajno na pokrovčku priključne omarice ni narisana shema za en in drug priklop je tu slika:
LP, Azrael
Če boš motor direktno priklopil na el. omrežje (preizkus in meritve toka po fazah), preveri kako je motor spojen, v zvezdo ali trikot, ker je sedaj zelo verjetno vezan v trikot (D = 3x 230V) in bi bil motor v trenutku uničen, če bi ga takega prikopil na običajno trifazno vtičnico (3x400V). Pred tem preizkusom mora biti motor obvezno spojen v zvezdo(Y)..
Če slučajno na pokrovčku priključne omarice ni narisana shema za en in drug priklop je tu slika:
LP, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
telepilot ::
Pa se bo spreminjala svetilnost žarnic, saj te niso vezane na frekvenco temveč na napetost. Pri motorju je menda frekvenca odločilna. Ali se mogoče s spremembo potija menja širina pulza, frekvenca pa ostaja enaka?
Azrael ::
Malo se utegne menjati svetilnost, vendar je finta v tem, da morajo vse 3 žarnice, če so enake, svetiti vse enako v celem območju delovanja regulacije, če je regulator OK. Za bolj podrobno analizo je potreben osciloskop (in ločilni trafo), ki pa ga žal nima vsak. Vsaj napake na močnostnem delu precej dobro pokažejo že žarnice in varovalka. Če pa je napaka še v krmilnem delu, potem pa bo brez osciloskopa in natančne servisne dokumentacije bolj težko
Ti regulatorji spreminjajo frekvenco in določajo napetost, tako, da tok ni prevelik(tokovna omejitev), vsaj za boljši modele to velja.
LP, Azrael.
Ti regulatorji spreminjajo frekvenco in določajo napetost, tako, da tok ni prevelik(tokovna omejitev), vsaj za boljši modele to velja.
LP, Azrael.
Nekoč je bil Slo-tech.
telepilot ::
Osci je v hiši, o tehnični dokumentaciji (SM) pa ni sledi. Ima mogoče kdo kaj takšnega za orientacijo?
KraitPay ::
imam 3f motor z podatki:
3f motor cosfi=0.81
kW 4 | V400/V690 | 50Hz | 8.1 A
kW 4.8| V480/V828 | 60Hz | 8.1 A
Da česa ne zafrknem, raje vprašam. Imam dve vprašanji.
Ker bom za test uporabil direktni zagon (stikalo) bom motor vezal v trikot (na navitju je 400V) in ga zagnal. Zagonski top naj bi bil 3-8x nazivnega torej max. 24A, [slovenščina je zame španska vas] je varovan z 16A (2.5mm2) varovalko C tipa.
Sem tole razmišljal pravilno? Torej trikot in direkni priklop? - samo za testiranje. Kasneje bom dodal še motorsko zaščito, ki jo bom nastavil na nazivni tok, torej 8.1A. Tistih 690V je mišljenih v vezavi zvezda ali kako? Kako bi dosegel takšno napetost?
Ker bom nato motor vezal na frekvenčni pretvornik, me zanima kakšne moči bi moral imeti (min. nazivne moči?) in kako moram vezati pretvornik? Predvidevam, da pustim v trikot vezavi in samo vnesem nazivne podatke motorja v pretvornik. Dovod bom imel 3f, torej 400V medfazne napetosti pri 50Hz.
Ker bi rad malo varoval elektromtotor bi dodal močnostno zaščitno in jo nastavil na nazivni tok, torej 8.1A?
Motijo me eno gradivo, kjer imam zapisano da moram motor vezati v zvezdo, takrat pri 50Hz dobim na izhodu 400V, v trikot vezavi dobim takrat šelle 230V, tako da moram "točko" prestaviti višje na 87Hz v primeru trikot vezave? Takrat namreč dobim na izhodu 400V?
Največjo izhodno napetost dobimo pri 87Hz (koren iz 3 x 50Hz) -. 400V. - izračun Če izberem trikotno vezavo moram izbrati tudi frekvenčnik z koren iz tri večjo močjo?
Tukaj pa mi ni nekaj ni jasno; v zvedi je napetost navitja manjša za koren iz tri, pri trikoti pa je napetost mreže enako napetosti navitja. Kar pomeni; da pri 400V medfazne dobim v primeru zvezde 230V na navitj, pri trikotu pa celotnih 400V. Kar pa mi ne gre skupaj z zgornjim odstavkom? Kje se motim? Je ravno obratno kot v privem primeru.
3f motor cosfi=0.81
kW 4 | V400/V690 | 50Hz | 8.1 A
kW 4.8| V480/V828 | 60Hz | 8.1 A
Da česa ne zafrknem, raje vprašam. Imam dve vprašanji.
Ker bom za test uporabil direktni zagon (stikalo) bom motor vezal v trikot (na navitju je 400V) in ga zagnal. Zagonski top naj bi bil 3-8x nazivnega torej max. 24A, [slovenščina je zame španska vas] je varovan z 16A (2.5mm2) varovalko C tipa.
Sem tole razmišljal pravilno? Torej trikot in direkni priklop? - samo za testiranje. Kasneje bom dodal še motorsko zaščito, ki jo bom nastavil na nazivni tok, torej 8.1A. Tistih 690V je mišljenih v vezavi zvezda ali kako? Kako bi dosegel takšno napetost?
Ker bom nato motor vezal na frekvenčni pretvornik, me zanima kakšne moči bi moral imeti (min. nazivne moči?) in kako moram vezati pretvornik? Predvidevam, da pustim v trikot vezavi in samo vnesem nazivne podatke motorja v pretvornik. Dovod bom imel 3f, torej 400V medfazne napetosti pri 50Hz.
Ker bi rad malo varoval elektromtotor bi dodal močnostno zaščitno in jo nastavil na nazivni tok, torej 8.1A?
Motijo me eno gradivo, kjer imam zapisano da moram motor vezati v zvezdo, takrat pri 50Hz dobim na izhodu 400V, v trikot vezavi dobim takrat šelle 230V, tako da moram "točko" prestaviti višje na 87Hz v primeru trikot vezave? Takrat namreč dobim na izhodu 400V?
Največjo izhodno napetost dobimo pri 87Hz (koren iz 3 x 50Hz) -. 400V. - izračun Če izberem trikotno vezavo moram izbrati tudi frekvenčnik z koren iz tri večjo močjo?
Tukaj pa mi ni nekaj ni jasno; v zvedi je napetost navitja manjša za koren iz tri, pri trikoti pa je napetost mreže enako napetosti navitja. Kar pomeni; da pri 400V medfazne dobim v primeru zvezde 230V na navitj, pri trikotu pa celotnih 400V. Kar pa mi ne gre skupaj z zgornjim odstavkom? Kje se motim? Je ravno obratno kot v privem primeru.
Aljaz1980 ::
Bi se dalo dobit sliko tablice?
does not compute
Takšne omrežne napetosti ni v Sloveniji.
To je pravilno, kar imaš napisano zgoraj nad tem pa nimam niti pojma o čem govoriš, oziroma nima nobenega smisla.
50Hz bo vedno frekvenca omrežne napetosti in ni važno kako vežeš motor, ko boš imel še vedno 50Hz.
3-8x nazivnega torej max. 24A,
does not compute
Kako bi dosegel takšno napetost?
Takšne omrežne napetosti ni v Sloveniji.
Tukaj pa mi ni nekaj ni jasno; v zvedi je napetost navitja manjša za koren iz tri, pri trikoti pa je napetost mreže enako napetosti navitja. Kar pomeni; da pri 400V medfazne dobim v primeru zvezde 230V na navitj, pri trikotu pa celotnih 400V.
To je pravilno, kar imaš napisano zgoraj nad tem pa nimam niti pojma o čem govoriš, oziroma nima nobenega smisla.
50Hz bo vedno frekvenca omrežne napetosti in ni važno kako vežeš motor, ko boš imel še vedno 50Hz.
gumby ::
Poglej še enkrat na tablico in boš videl, da ne piše "V400/V690" ampak "Δ400/Y690", torej mora biti pri 400V motor vezan trikot. Tako ga vežeš tudi na frekvenčni pretvornik, ki ima 400V izhod.
Za direktni zagon motorja pa vsekakor daj motorsko zaščitno stikalo in ga nastavi na nazivni tok pri 400V (torej 8,1A). Dodatne varovalke ne rabiš, ker ima motorsko zaščitno stikalo v sebi tudi kratkostično zaščito. Lahko pa daš navadne varovalke (taljive ali avtomatske) + bimetal, boš imel tudi vso potrebno zaščito.
V kolikor je težki zagon motorja (kakšen ventilator recimo) pa še o zvezda-trikot razmisli...
Za direktni zagon motorja pa vsekakor daj motorsko zaščitno stikalo in ga nastavi na nazivni tok pri 400V (torej 8,1A). Dodatne varovalke ne rabiš, ker ima motorsko zaščitno stikalo v sebi tudi kratkostično zaščito. Lahko pa daš navadne varovalke (taljive ali avtomatske) + bimetal, boš imel tudi vso potrebno zaščito.
V kolikor je težki zagon motorja (kakšen ventilator recimo) pa še o zvezda-trikot razmisli...
my brain hurts
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Električni motor - vrtilna hitrostOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 10217 (8041) | marjan_h |
» | Elektro motor in agregatOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 7028 (5810) | marjan_h |
» | Ena faza v tri faze (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 32033 (27330) | int47 |
» | Trifazni motor - vklop preko uporovOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 5087 (4476) | Fave |
» | Napetost v Ameriki, 440V, 60HzOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6630 (6390) | Business |