Forum » Programiranje » Access in code-builder VBA
Access in code-builder VBA
TheSaint ::
Živjo,
naletel sem na problem, ko mi debuger javi run-time error '3061', Too few parameters: Excpected 1! Koda je naslednja:
Dim dbs As Database
Dim rs As Recordset
Dim sName As Long
Set dbs = CurrentDb()
' Open recordset based on SQL statement
Set rs = dbs.OpenRecordset("SELECT IDSpecifikacije FROM Specifikacija AS S WHERE S.IDSpecifikacije=Forms!VnosRacun!List8;")
sName = rs!IDSpecifikacije
MsgBox sName
rs.Close
Set dbs = Nothing
SQL poizvedba drugače dela, tako da ne vem kje je problem!
Hvala in lep pozdrav!
naletel sem na problem, ko mi debuger javi run-time error '3061', Too few parameters: Excpected 1! Koda je naslednja:
Dim dbs As Database
Dim rs As Recordset
Dim sName As Long
Set dbs = CurrentDb()
' Open recordset based on SQL statement
Set rs = dbs.OpenRecordset("SELECT IDSpecifikacije FROM Specifikacija AS S WHERE S.IDSpecifikacije=Forms!VnosRacun!List8;")
sName = rs!IDSpecifikacije
MsgBox sName
rs.Close
Set dbs = Nothing
SQL poizvedba drugače dela, tako da ne vem kje je problem!
Hvala in lep pozdrav!
mp218 ::
tko sigurno ne gre...
poizkusi tako, če je list8.value številka
Set rs = dbs.OpenRecordset("SELECT IDSpecifikacije FROM Specifikacija AS S WHERE (S.IDSpecifikacije=" & Forms!VnosRacun!List8.value & ");"
če je tekst:
Set rs = dbs.OpenRecordset("SELECT IDSpecifikacije FROM Specifikacija AS S WHERE (S.IDSpecifikacije=" & "'" & Forms!VnosRacun!List8.value & "');"
...
tko sigurno ne gre...
poizkusi tako, če je list8.value številka
Set rs = dbs.OpenRecordset("SELECT IDSpecifikacije FROM Specifikacija AS S WHERE (S.IDSpecifikacije=" & Forms!VnosRacun!List8.value & ");"
če je tekst:
Set rs = dbs.OpenRecordset("SELECT IDSpecifikacije FROM Specifikacija AS S WHERE (S.IDSpecifikacije=" & "'" & Forms!VnosRacun!List8.value & "');"
...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [Access 2007]Oddelek: Programiranje | 2625 (2225) | urosz |
» | SQL in DateOddelek: Programiranje | 1415 (1350) | urbecar |
» | Dve tabeli v accessuOddelek: Programiranje | 1037 (889) | clipperaš |
» | Kako do podatka v queryu iz VisualBasicScripta (VBA) v accessu?Oddelek: Programiranje | 2152 (2037) | Fim |
» | text box in SQLOddelek: Programiranje | 864 (763) | sosko1 |