» »

Združeno kraljestvo odobrilo prvo zdravilo proti covidu

««
6 / 18
»»

Pithlit ::

Kolk si ti budala ej, to ni res...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Kayzon ()

PrihajaNodi ::

Uf uf uf...Hvala, sprejmem tole od tebe kot kompliment. Tamali pa maskico na noska pa QR kodo na čelo.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

111111111111 ::

solatko je izjavil:

NMH - Tako, ...

Lepo, da si končno pokazal prave barve in kot pravi komunist podpiraš POVOJNE poboje. Torej bi morali leta 91 narediti čistko in pometati v jarke vse kolaboraterje UDBE (očitno si bil tudi ti na njihovem plačilnem seznamu). Špicelj, take takoj zavohamo.

Nehaj že težit s cepljenimi. večina agitatorjev in tistih brez mask je necepljenih in pametnih ravno tako kot ti. Številke ti kot vidim spet ne gredo. Ne znaš seštevati 2+2. Si morda že uspel iz svojega spomina priklicat znanega Harvardskega imunologa, ki je proti cepivom? Tako za začetek. A veš da preberem vse tvoje nebuloze in mi je kar slabo. Večinoma žališ in vpiješ, kot v otroškem vrtcu.

PrihajaNodi je izjavil:

Uf uf uf...Hvala, sprejmem tole od tebe kot kompliment. Tamali pa maskico na noska pa QR kodo na čelo.

Torej te bomo cepili v fazi 6 in Nodi bo jokal v svoji kleti. He, he, he...
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zgodovina sprememb…

PrihajaNodi ::

Torej te bomo cepili v fazi 6 in Nodi bo jokal v svoji kleti. He, he, he...


Jaz se bom bolj smejal ko bodo tvoji fročki meli qr kode na čelu, maskice na noskih, 2x dnevno palčko v noska, pa na 3 mesecece špikanje. :D:DNodi je že star, je imel dosti svobode, tako da se mu fučka.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

solatko ::

NMH - Tudi, če kršimo nezakonite odloke, se držimo priporočil, vsaj tisti, ki hočemo ostat zdravi. Zakaj lažeš, če se jih držiš ti, v kar dvomim, se jih ne drži večina, videno vsak dan. Prebolel ga bom enako cepljen ali necepljen, to potrjujejo živi dogodki iz drugih držav. Če bom v riti, bom pač v riti v obeh primerih.

111111111111 - Noben od naju ni živel takrat, dejstvo je, da se podobne zadeve dogajajo od kar so ponudili vojne in sklepali mir (itak je vsaka vojna, začetek pogajanj za mir), tako, da to ali podpiram ali ne, nima nobenega uporabnega učinka, niti ne bo oživilo nobenega ubitega. Če me vprašaš, sem proti vsaki agresiji, vojni in maščevanjem, ampak na to imam vpliva, kot mravlja na slonovo scanje, torej nič. Da bi pa politično orgazmiral, kar počnete nekateri, na dogodke izpred 70 let, je pa isto, kot bi hotel obsoditi RKC zaradi križarskih vojn, inkvizicije,.. po današnjih zakonih in konvencijah. Bi počasi nehali z zgodovino, ker ni ravno lepa, pa naredite več zato, da nam bo v prihodnje lepše in enkrat prepustite zgodovino, zgodovinarjem, ne populistom. Ne ni bilo prav in naj se ne ponovi!!!!!!!!
Zadovoljen?
Glede protestnikov, večina jih je cepljenih, vsaj tako kaže, če niso po vsekem protestu povečane številke v bolnišnicah. Upirajo se fašizmu, ki hoče cepit tiste, ki se nočemo in otroke, ki jih okužba v velikem številu, ne spravi v bolnice. Se zavedam, da boste fašisti dosegli obvezno cepljenje, ko bo takih le še nekaj procentov, za tiste bomo že našli denar za odškodnine, za vse, ga pa ni dovolj.
Delo krepa človeka

6bt9hmDwY ::

Phase 6: Cancel the debts and dematerialize the money. (March 2022-September 2022)
- Trigger the economic, financial and stock market collapse, the bankruptcy of the banks.
- To rescue the losses of the banks in the accounts of their clients.
- Activate the Great Reset
- De-materialize money.
- Cancel debts and loans.
- Impose the digital portfolio. (Digital Wallet)
- Seize properties and land.
- Ban all global medicines.
- Confirm the obligation to vaccinate semi-annually or annually.
- Impose food rationing and a diet based on the Codex Alimentarius.
- Extend the measures to emerging countries.
Result, Third stage of digital control. Extension of the N.O.M. to the whole planet.

(Novus Ordo Mass, translated it means New Order.)"

U pismo, Nodi, hitro se boš rešil kreditov, samo še kakšne 4 mesece :-)
Menda še nam pridejo SE prej montirat :-)

PrihajaNodi ::

U pismo, Nodi, hitro se boš rešil kreditov, samo še kakšne 4 mesece :-)


Saj veš ko mediji poročajo: "na robu smo" "mrtvi, mrtvi, mrtvi"...se lahko kaj kmalu zgodi da vojska vzeme pravico v svojo roko.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

6bt9hmDwY ::

PrihajaNodi je izjavil:

Saj veš ko mediji poročajo: "na robu smo" "mrtvi, mrtvi, mrtvi"...se lahko kaj kmalu zgodi da vojska vzeme pravico v svojo roko.

Ne, v resnici ne vem. A to praviš, da bo še pred volitvami v Sloveniji? Jap, we're doomed...

Zakaj? Kje ste vi da pojasnate zakaj se najema poklicne igralce in to prikazuje kot umirajoce v bolnicah? Bomo vse kritike zatrli?

Ja, koga se kje najelo? A naturščiki potem niso dovolj prepričljivi? Niti kakšna improliga? Ja, tisto ležanje in stokanje res zahteva posebne spretnosti :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 6bt9hmDwY ()

PrihajaNodi ::

Tole je podano na policijo RS

https://imageupload.io/i/alG9jTNLCE

Veselo branje, upam da razumete hrvasko
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Me ne zanima srbo-hrvaščina.
|HP EliteBook|R5 6650U|

solatko ::

D3m - Ti je pa zato bolj poznana dalenjščina.:))
Delo krepa človeka

6bt9hmDwY ::

PrihajaNodi je izjavil:

Tole je podano na policijo RS

https://imageupload.io/i/alG9jTNLCE

Veselo branje, upam da razumete hrvasko

Torej, depopulacija je že v teku in bo do marca 2022 že zaključena ali kaj? Zdaj tudi veš, da bo to naslednjih 4 mesecev najboljši možni biznis. Si še kar v Romuniji ali si že kaj bliže? Tam boš težje prišel do biznisa, domnevam.

solatko ::

neMeDelat - Po teoriji zarot, mora bit cepljeno celotno svetovno prebivalstvo do 1.marec 2025, depopulacija se prične potem, z 2030 bo pa konec, zato so podpisali sporazum o začetku zdravljenja Zemlje.;(
Delo krepa človeka

PrihajaNodi ::

solatko je izjavil:

neMeDelat - Po teoriji zarot, mora bit cepljeno celotno svetovno prebivalstvo do 1.marec 2025, depopulacija se prične potem, z 2030 bo pa konec, zato so podpisali sporazum o začetku zdravljenja Zemlje.;(

25 marec 2025 vsaj tako je napisano na tistem reportu od World Bank. Koliko susov bo folk dobil do takrat…
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

6bt9hmDwY ::

solatko je izjavil:

neMeDelat - Po teoriji zarot, mora bit cepljeno celotno svetovno prebivalstvo do 1.marec 2025, depopulacija se prične potem, z 2030 bo pa konec, zato so podpisali sporazum o začetku zdravljenja Zemlje.;(

Ja ne vem no, to, kar piše PrihajaNodi je tvoja teorija na steroidih, baje ti bo marca 2022 že odvzeta vsa imovina, denarja ne bo več, tudi dolgov ne (pomežik pomežik), en od vaju je upodobljen v tej ilustriranem dokumentarcu Inside job, kdo? Kdaj je že napovedal Borut volitve, 24.4-5.6.22? Ooopsi, še sploh bodo potrebne? :-)

PrihajaNodi je izjavil:

25 marec 2025 vsaj tako je napisano na tistem reportu od World Bank. Koliko susov bo folk dobil do takrat…

Ima to sploh smisel debatirati še, pač glede na

Phase 6: Cancel the debts and dematerialize the money. (March 2022-September 2022)
- Trigger the economic, financial and stock market collapse, the bankruptcy of the banks.
- To rescue the losses of the banks in the accounts of their clients.
- Activate the Great Reset
- De-materialize money.
- Cancel debts and loans.
- Impose the digital portfolio. (Digital Wallet)
- Seize properties and land.
- Ban all global medicines.
- Confirm the obligation to vaccinate semi-annually or annually.
- Impose food rationing and a diet based on the Codex Alimentarius.
- Extend the measures to emerging countries.
Result, Third stage of digital control. Extension of the N.O.M. to the whole planet.

(Novus Ordo Mass, translated it means New Order.)"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 6bt9hmDwY ()

PrihajaNodi ::

6bt9hmDwY je izjavil:

solatko je izjavil:

neMeDelat - Po teoriji zarot, mora bit cepljeno celotno svetovno prebivalstvo do 1.marec 2025, depopulacija se prične potem, z 2030 bo pa konec, zato so podpisali sporazum o začetku zdravljenja Zemlje.;(

Ja ne vem no, to, kar piše PrihajaNodi je tvoja teorija na steroidih, baje ti bo marca 2022 že odvzeta vsa imovina, denarja ne bo več, tudi dolgov ne (pomežik pomežik), en od vaju je upodobljen v tej ilustriranem dokumentarcu Inside job, kdo? Kdaj je že napovedal Borut volitve, 24.4-5.6.22? Ooopsi, še sploh bodo potrebne? :-)


Ja glej, de facto zdravstvo že sedaj ne dela cepljen - necepljen, nima veze, policija skenira FB sporočila, cepljenje je pa postalo obvezno. No, obvezno v tem smislu, da dela drugorazredne državljane.
Kaj od napisanega ne drži? Dodamo še povečano število smrti, ker pač kovid, za obdukcije ne vemo, ker pač znanost. Zanka se vam oža, itak pa nimate nič za skrivat, premoženja tudi ne, tako da je vseeno.
Sem pa hvaležen da nisem danes mlajši...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

6bt9hmDwY ::

Ja, najebali smo ga, Nodi, konec je. Ko še denar ukinejo čez 4 mesece ali izgubi ves smisel, tudi kreditov ne bo več, premoženje bo zaseženo :-)

Čakaj kaj?
Nekaj podobnega smo že lahko brali nekaj desetletij nazaj...
Kateri manifest je že to omenjal? A je bil co-vid manifest?

Zakaj se zdaj bojite, vse gre po planu...

PrihajaNodi ::

Samo da takrat ti ni poštrar preverjal če si zdrav, pa otrokom niso tiščali palčk v nost. Je razlika ne? So bli pa vsi arabci teroristi.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

solatko ::

neMeDelat - Zakj panika kar naenkrat, napisano je razločno - teorija zarot in smeško zraven. Vse je čisto tako, kot pravi naša vlada in antiwax smo problem te družbe. Se posipam s pepelom in se grem drug teden špiknt, kar trikrat, da bo zazihr, potem pa na penzionistični žur, v vrsto pri kruhu na 20cm, ma kaki umivanje rok, kaj šele razkuževanje,... Začel bom strogo gledat samo nora24 in Siol.net, ostalo gre s televizorja dol.:))
Delo krepa človeka

primoz4p ::

111111111111 je izjavil:

solatko je izjavil:

NMH - Tako, ...

Lepo, da si končno pokazal prave barve in kot pravi komunist podpiraš POVOJNE poboje. Torej bi morali leta 91 narediti čistko in pometati v jarke vse kolaboraterje UDBE (očitno si bil tudi ti na njihovem plačilnem seznamu). Špicelj, take takoj zavohamo.

Nehaj že težit s cepljenimi. večina agitatorjev in tistih brez mask je necepljenih in pametnih ravno tako kot ti. Številke ti kot vidim spet ne gredo. Ne znaš seštevati 2+2. Si morda že uspel iz svojega spomina priklicat znanega Harvardskega imunologa, ki je proti cepivom? Tako za začetek. A veš da preberem vse tvoje nebuloze in mi je kar slabo. Večinoma žališ in vpiješ, kot v otroškem vrtcu.

PrihajaNodi je izjavil:

Uf uf uf...Hvala, sprejmem tole od tebe kot kompliment. Tamali pa maskico na noska pa QR kodo na čelo.

Torej te bomo cepili v fazi 6 in Nodi bo jokal v svoji kleti. He, he, he...

Kar se tiče "Harvardskega imunologa".

Najprej link na članek:
Bhattacharya & Kulldorff: Vaccine mandates are unethical

Potem link na "Harvardskega imunologa":
Martin Kulldorff
Martin Kulldorff, Senior Scientific Director of Brownstone Institute, is an epidemiologist and biostatistician specializing in infectious disease outbreaks and vaccine safety. He is the developer of Free SaTScan, TreeScan, and RSequential software. Most recently, he was professor at the Harvard Medical School for ten years. Co-Author of the Great Barrington Declaration. kulldorff@brownstone.org

Mail je tudi podan; pa se zmenita.

solatko ::

primoz4p - Hvala, meni se res ni dalo iskat.:)
Delo krepa človeka

6bt9hmDwY ::

PrihajaNodi je izjavil:

Samo da takrat ti ni poštrar preverjal če si zdrav, pa otrokom niso tiščali palčk v nost. Je razlika ne? So bli pa vsi arabci teroristi.

Ja, imaš prav, to je razlika, bistvena, zgodovinska. Marec 2022, praviš? Kje ga boš dočakal? Se ga boš odklopil ali boš pokončno dočakal?

solatko je izjavil:

neMeDelat - Zakj panika kar naenkrat, napisano je razločno - teorija zarot in smeško zraven. Vse je čisto tako, kot pravi naša vlada in antiwax smo problem te družbe. Se posipam s pepelom in se grem drug teden špiknt, kar trikrat, da bo zazihr, potem pa na penzionistični žur, v vrsto pri kruhu na 20cm, ma kaki umivanje rok, kaj šele razkuževanje,... Začel bom strogo gledat samo nora24 in Siol.net, ostalo gre s televizorja dol.:))

Aja, ne vem, jaz samo vidim neke nebuloze in pač, ker mi je dolgčas, pač nekaj napišem. So me razpyzdili v oni drugi temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 6bt9hmDwY ()

PrihajaNodi ::

Ja, imaš prav, to je razlika, bistvena, zgodovinska. Marec 2022, praviš? Kje ga boš dočakal? Se ga boš odklopil ali boš pokončno dočakal?


Sej veš da je Hitler prvo poslal jude iz javnih šol? Kje bom leta 2022. Nimam pojma, mogoče v grobu...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

3p ::

primoz4p je izjavil:


Najprej link na članek:
Bhattacharya & Kulldorff: Vaccine mandates are unethical


No, Vaccine Mandates Aren’t an Attack on Freedom

6bt9hmDwY ::

PrihajaNodi je izjavil:

Ja, imaš prav, to je razlika, bistvena, zgodovinska. Marec 2022, praviš? Kje ga boš dočakal? Se ga boš odklopil ali boš pokončno dočakal?


Sej veš da je Hitler prvo poslal jude iz javnih šol? Kje bom leta 2022. Nimam pojma, mogoče v grobu...

Aja, točno, ti primerjaš globalne covid ukrepe z drugo svetovno vojno in holokavstom, se spomnim, ja.

Leta 2022 (vsaj čez mesec pol) že 'planiraš' lastno umrtje, zaradi covida? Ali da ne boš gledal, kako bo denar ničvreden in bodo krediti razveljavljeni in premoženje zaseženo? To bo menda že kar hitro, ja. Pa saj sam veš, da je s premoženjem samo težave, ali davki ali se kaj kvari ali ti kdo naredi škodo. Kolikor se mi zdi, si to že vse vračunal kot kripto strokovnjak? Te nihče noče vzeti kje na varno, imaš premalo?

PrihajaNodi ::

3p je izjavil:

primoz4p je izjavil:


Najprej link na članek:
Bhattacharya & Kulldorff: Vaccine mandates are unethical


No, Vaccine Mandates Aren’t an Attack on Freedom



Nwo for dummies:
https://www.truthcontrol.com/new-world-...

6bt9hmDwY je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Ja, imaš prav, to je razlika, bistvena, zgodovinska. Marec 2022, praviš? Kje ga boš dočakal? Se ga boš odklopil ali boš pokončno dočakal?


Sej veš da je Hitler prvo poslal jude iz javnih šol? Kje bom leta 2022. Nimam pojma, mogoče v grobu...

Aja, točno, ti primerjaš globalne covid ukrepe z drugo svetovno vojno in holokavstom, se spomnim, ja.

Leta 2022 (vsaj čez mesec pol) že 'planiraš' lastno umrtje, zaradi covida? Ali da ne boš gledal, kako bo denar ničvreden in bodo krediti razveljavljeni in premoženje zaseženo? To bo menda že kar hitro, ja. Pa saj sam veš, da je s premoženjem samo težave, ali davki ali se kaj kvari ali ti kdo naredi škodo. Kolikor se mi zdi, si to že vse vračunal kot kripto strokovnjak? Te nihče noče vzeti kje na varno, imaš premalo?


Sai ves da se je napad na afganistan, dolgotrajno vojno, pobijanje arabcev ker so kao teroristi zacel z napadom na wtc? Zacne se pocasi
Pa Guantanamo so tud odprl pa se ni nobem pizdiv

Si predstavljas da tvoji otroci pristanejo v guantanamo kampu ker se nocjo 4 tic cepit? Pač so bioteroristi ki širijo bolezen. Bo še pestro.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

PrihajaNodi ::

Ihan ob koncu oddaje še svetuje: "Tisti, ki so bili pred več kot tremi meseci cepljeni z vektorskimi cepivi, naj se cepijo tretjič. Tisti, ki so bili pred več kot pol leta cepljeni z mRNA cepivi, naj se prav tako cepijo tretjič. Tisti, ki še niso bili cepljeni, naj se seveda v najkrajšem času cepijo."


https://www.rtvslo.si/zdravje/novi-koro...

Evo vam kaj pravi stroka. Kdaj si bil cepljen ni važno, sam da dobiš šus.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

PrihajaNodi ::

Evo kaj vas caka ce se ne zbudite, sistem je ze pripravljen:

https://imageupload.io/i/PCoZIQT5hl

Vse se belezi in spremlja, koliko, kje, kdaj...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

AliRes ::

Teorija zarot.....










.... še kakšne pol leta.

primoz4p ::

3p je izjavil:

primoz4p je izjavil:


Najprej link na članek:
Bhattacharya & Kulldorff: Vaccine mandates are unethical


No, Vaccine Mandates Aren’t an Attack on Freedom

Težko primerjam mnenje epidemiologista o etičnosti cepljena z mnenjem ekonomista o ne-napadu na svobodo s (prisilnim) cepljenjem, čeprav Nobelovega nagrajenca.
Kaj si hotel povedati? Na kaj moram biti pazliv pri primerjanju?

Etika (grško: ἠθική) je filozofski nauk o nravnosti, o dobrem in zlu. Razumemo jo lahko kot filozofsko disciplino, ki raziskuje temeljne kriterije moralnega vrednotenja, pa tudi splošno utemeljitev in izvor morale, je skupek moralnih principov. Po nekaterih filozofih pa je etika filozofska disciplina, ki se ukvarja s tematiko človeškega hotenja in ravnanja z vidika dobrega in zlega, moralnega in nemoralnega.
Etika @ Wikipedia

Kadar se filozof sprašuje o tem, kaj je svoboda, se ne sprašuje o definiciji besede, temveč si prizadeva, da bi pojem bolje dojel, razumel njegovo vlogo v mislih in življenju. Pojem svobode skuša povezati z drugimi pojmi: na primer z enakostjo. Da bi lažje razumel pojem, si postavi nova vprašanja.
Filozofija @ Wikipedia

Ne-ekonomist, Miha Šalehar, je v svoji kolumi za Finance na temo Svoboda zapisal:
"Svoboda je vrednota, za katero se celo zgodovino umira, hkrati pa najbolj oguljena puhlica, ki jo lahko podtakneš v vsak marketing, ne da bi se ti pri tem skrivil en sam las..."

PrihajaNodi ::

AliRes je izjavil:

Teorija zarot.....










.... še kakšne pol leta.



Spoiler alert........








"naslednjih 14 dni je ključnih"........

Laznivi WHO je spremenil celo definicijo pandemije:


https://imageupload.io/xg01WmJrsr.link

Vse je teorija zarote..,lol
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

3p ::

primoz4p je izjavil:

Težko primerjam mnenje epidemiologista o etičnosti cepljena z mnenjem ekonomista o ne-napadu na svobodo s (prisilnim) cepljenjem, čeprav Nobelovega nagrajenca.
Kaj si hotel povedati? Na kaj moram biti pazliv pri primerjanju?


Članek ki si ga navedel sicer govori o tem, ali je cepljenje neetično, ampak o tem, ali je obvezno cepljenje neetično.
Iz članka še: "The vaccine mandates force vaccines on many people who do not want them or need them."
Obvezno cepljenje za kogarkoli (ki noče cepljenja), je torej problematično.

Ja, ne, ja, Krugmana sem navedel bolj slučajno. Skratka, je kar masa esejev na temo zakaj je neetično ne cepiti se proti covidu. Ali zakaj ni kršitev nekakšnih svoboščin, če se kdo mora cepiti.

Ali je epidemiolog bolj poklican za odločanje o etiki? Mogoče. So vsi softveraši, ki delajo na področju AI tudi avtoritete za etiko tega področja? Poklicani, da o tem odločajo? Ne vem če.

primoz4p ::

3p je izjavil:

primoz4p je izjavil:

Težko primerjam mnenje epidemiologista o etičnosti cepljena z mnenjem ekonomista o ne-napadu na svobodo s (prisilnim) cepljenjem, čeprav Nobelovega nagrajenca.
Kaj si hotel povedati? Na kaj moram biti pazliv pri primerjanju?


Članek ki si ga navedel sicer govori o tem, ali je cepljenje neetično, ampak o tem, ali je obvezno cepljenje neetično.
Iz članka še: "The vaccine mandates force vaccines on many people who do not want them or need them."
Obvezno cepljenje za kogarkoli (ki noče cepljenja), je torej problematično.

Ja, ne, ja, Krugmana sem navedel bolj slučajno. Skratka, je kar masa esejev na temo zakaj je neetično ne cepiti se proti covidu. Ali zakaj ni kršitev nekakšnih svoboščin, če se kdo mora cepiti.

Ali je epidemiolog bolj poklican za odločanje o etiki? Mogoče. So vsi softveraši, ki delajo na področju AI tudi avtoritete za etiko tega področja? Poklicani, da o tem odločajo? Ne vem če.

Najprej link nazaj da se ne izgubi kontekst.

primoz4p je izjavil:

3p je izjavil:

primoz4p je izjavil:


Najprej link na članek:
Bhattacharya & Kulldorff: Vaccine mandates are unethical


No, Vaccine Mandates Aren’t an Attack on Freedom

Težko primerjam mnenje epidemiologista o etičnosti cepljena z mnenjem ekonomista o ne-napadu na svobodo s (prisilnim) cepljenjem, čeprav Nobelovega nagrajenca.
Kaj si hotel povedati? Na kaj moram biti pazliv pri primerjanju?

Etika (grško: ἠθική) je filozofski nauk o nravnosti, o dobrem in zlu. Razumemo jo lahko kot filozofsko disciplino, ki raziskuje temeljne kriterije moralnega vrednotenja, pa tudi splošno utemeljitev in izvor morale, je skupek moralnih principov. Po nekaterih filozofih pa je etika filozofska disciplina, ki se ukvarja s tematiko človeškega hotenja in ravnanja z vidika dobrega in zlega, moralnega in nemoralnega.
Etika @ Wikipedia

Kadar se filozof sprašuje o tem, kaj je svoboda, se ne sprašuje o definiciji besede, temveč si prizadeva, da bi pojem bolje dojel, razumel njegovo vlogo v mislih in življenju. Pojem svobode skuša povezati z drugimi pojmi: na primer z enakostjo. Da bi lažje razumel pojem, si postavi nova vprašanja.
Filozofija @ Wikipedia

Ne-ekonomist, Miha Šalehar, je v svoji kolumi za Finance na temo Svoboda zapisal:
"Svoboda je vrednota, za katero se celo zgodovino umira, hkrati pa najbolj oguljena puhlica, ki jo lahko podtakneš v vsak marketing, ne da bi se ti pri tem skrivil en sam las..."


potem pa k komentarjem:

"Članek ki si ga navedel sicer govori o tem, ali je cepljenje neetično, ampak o tem, ali je obvezno cepljenje neetično."

Res se mi je izmuznila beseda (obvezno), vendar sem podal celoten naslov članka iz katerega je to razvidno.
Nič nisem jemal iz konteksta, kot naprimer:

"Iz članka še: "The vaccine mandates force vaccines on many people who do not want them or need them.""

in iz tega (vzetega konteksta) podajal zaključke

"Obvezno cepljenje za kogarkoli (ki noče cepljenja), je torej problematično."

Že, če bi citiral celotni odstavek, iz katerega si potegnil prvi stavek, ne bi mogel narediti takega zaključka.
The vaccine mandates force vaccines on many people who do not want them or need them. There is now widespread distrust of public health agencies and officials and increasing vaccine skepticism as a result. The loss of trust has generated vaccine skepticism of unseen proportions. It has contributed to a dangerous decline in childhood vaccination rates for other diseases and made it harder to convince the remaining older people to get vaccinated.

Zaključiš z nekimi retoričnimi vprašanji.

"Ali je epidemiolog bolj poklican za odločanje o etiki? Mogoče. So vsi softveraši, ki delajo na področju AI tudi avtoritete za etiko tega področja? Poklicani, da o tem odločajo? Ne vem če."

Epidemiologist, ki je tudi profesor na Harvardu, mora pa že imeti dober vpogled v epidemijo. Posledično lahko poda relavantne informacije, ki jih je vredno vzeti v ozir, neglede če se z njegovim osebnim mnenjem o etiki strinja ali ne.
Po mojem mišlenju je etika zelo povezana z osebno vestjo. Pri enih je kosmata, nekateri je pa nimajo.

solatko ::

No vendarle nekaj, kar ima rep in glavo.
Delo krepa človeka

Kayzon ::

A se dejansko mislite na pol leta spikati,tudi ce bo potrebno to naslednjih 10 let?

PrihajaNodi ::

Kayzon je izjavil:

A se dejansko mislite na pol leta spikati,tudi ce bo potrebno to naslednjih 10 let?


Ljudje ja, podkupljeni pac ne. Tudi kovid dodatki se bodo nehali.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Pithlit ::

Kayzon je izjavil:

A se dejansko mislite na pol leta spikati,tudi ce bo potrebno to naslednjih 10 let?

Tko kot se za gripo. Problem? Sam v vaših glavah...
Life is as complicated as we make it...

Kayzon ::

Pithlit je izjavil:

Kayzon je izjavil:

A se dejansko mislite na pol leta spikati,tudi ce bo potrebno to naslednjih 10 let?

Tko kot se za gripo. Problem? Sam v vaših glavah...



Kaj ti sanjas,kdo za boga se cepi proti gripi?

Pithlit ::

Anticepilci se seveda ne. Zakaj?
Life is as complicated as we make it...

PrihajaNodi ::

Pithlit je izjavil:

Kayzon je izjavil:

A se dejansko mislite na pol leta spikati,tudi ce bo potrebno to naslednjih 10 let?

Tko kot se za gripo. Problem? Sam v vaših glavah...


Bogi tvoji otroci. QR kode ze imajo?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Pithlit ::

Aja, torej je tud cepivo za gripo problematično, ne sam za kovid. Kako tipično... Hvala za pojasnilo.
Life is as complicated as we make it...

PrihajaNodi ::

Malo mesas hruske pa jabolka ampak ok tudi tvoja glava ni ok
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

primoz4p ::

primoz4p je izjavil:

3p je izjavil:

primoz4p je izjavil:

Težko primerjam mnenje epidemiologista o etičnosti cepljena z mnenjem ekonomista o ne-napadu na svobodo s (prisilnim) cepljenjem, čeprav Nobelovega nagrajenca.
Kaj si hotel povedati? Na kaj moram biti pazliv pri primerjanju?


Članek ki si ga navedel sicer govori o tem, ali je cepljenje neetično, ampak o tem, ali je obvezno cepljenje neetično.
Iz članka še: "The vaccine mandates force vaccines on many people who do not want them or need them."
Obvezno cepljenje za kogarkoli (ki noče cepljenja), je torej problematično.

Ja, ne, ja, Krugmana sem navedel bolj slučajno. Skratka, je kar masa esejev na temo zakaj je neetično ne cepiti se proti covidu. Ali zakaj ni kršitev nekakšnih svoboščin, če se kdo mora cepiti.

Ali je epidemiolog bolj poklican za odločanje o etiki? Mogoče. So vsi softveraši, ki delajo na področju AI tudi avtoritete za etiko tega področja? Poklicani, da o tem odločajo? Ne vem če.

Najprej link nazaj da se ne izgubi kontekst.

primoz4p je izjavil:

3p je izjavil:

primoz4p je izjavil:


Najprej link na članek:
Bhattacharya & Kulldorff: Vaccine mandates are unethical


No, Vaccine Mandates Aren’t an Attack on Freedom

Težko primerjam mnenje epidemiologista o etičnosti cepljena z mnenjem ekonomista o ne-napadu na svobodo s (prisilnim) cepljenjem, čeprav Nobelovega nagrajenca.
Kaj si hotel povedati? Na kaj moram biti pazliv pri primerjanju?

Etika (grško: ἠθική) je filozofski nauk o nravnosti, o dobrem in zlu. Razumemo jo lahko kot filozofsko disciplino, ki raziskuje temeljne kriterije moralnega vrednotenja, pa tudi splošno utemeljitev in izvor morale, je skupek moralnih principov. Po nekaterih filozofih pa je etika filozofska disciplina, ki se ukvarja s tematiko človeškega hotenja in ravnanja z vidika dobrega in zlega, moralnega in nemoralnega.
Etika @ Wikipedia

Kadar se filozof sprašuje o tem, kaj je svoboda, se ne sprašuje o definiciji besede, temveč si prizadeva, da bi pojem bolje dojel, razumel njegovo vlogo v mislih in življenju. Pojem svobode skuša povezati z drugimi pojmi: na primer z enakostjo. Da bi lažje razumel pojem, si postavi nova vprašanja.
Filozofija @ Wikipedia

Ne-ekonomist, Miha Šalehar, je v svoji kolumi za Finance na temo Svoboda zapisal:
"Svoboda je vrednota, za katero se celo zgodovino umira, hkrati pa najbolj oguljena puhlica, ki jo lahko podtakneš v vsak marketing, ne da bi se ti pri tem skrivil en sam las..."


potem pa k komentarjem:

"Članek ki si ga navedel sicer govori o tem, ali je cepljenje neetično, ampak o tem, ali je obvezno cepljenje neetično."

Res se mi je izmuznila beseda (obvezno), vendar sem podal celoten naslov članka iz katerega je to razvidno.
Nič nisem jemal iz konteksta, kot naprimer:

"Iz članka še: "The vaccine mandates force vaccines on many people who do not want them or need them.""

in iz tega (vzetega konteksta) podajal zaključke

"Obvezno cepljenje za kogarkoli (ki noče cepljenja), je torej problematično."

Že, če bi citiral celotni odstavek, iz katerega si potegnil prvi stavek, ne bi mogel narediti takega zaključka.
The vaccine mandates force vaccines on many people who do not want them or need them. There is now widespread distrust of public health agencies and officials and increasing vaccine skepticism as a result. The loss of trust has generated vaccine skepticism of unseen proportions. It has contributed to a dangerous decline in childhood vaccination rates for other diseases and made it harder to convince the remaining older people to get vaccinated.

Zaključiš z nekimi retoričnimi vprašanji.

"Ali je epidemiolog bolj poklican za odločanje o etiki? Mogoče. So vsi softveraši, ki delajo na področju AI tudi avtoritete za etiko tega področja? Poklicani, da o tem odločajo? Ne vem če."

Epidemiologist, ki je tudi profesor na Harvardu, mora pa že imeti dober vpogled v epidemijo. Posledično lahko poda relavantne informacije, ki jih je vredno vzeti v ozir, neglede če se z njegovim osebnim mnenjem o etiki strinja ali ne.
Po mojem mišlenju je etika zelo povezana z osebno vestjo. Pri enih je kosmata, nekateri je pa nimajo.

Preberem tudi mnenje infektologinje prof. dr. Bojana Beović, dr. med.:
”Na protitelesa, kot je bilo že večkrat povedano, se v smislu preverjanja zaščitenosti posameznika po preboleli bolezni še ne moremo zanesti, ker ne vemo, kakšna je ta mejna vrednost. Zato upoštevamo čas, potem ko je nekdo bolezen prebolel.”

Pogledam datum članka nezanesljivega vira - Dodal Viralko · 30. oktobra, 2021
Televizije ne gledam - nimam
Ne verjamem - DuckDuckGo ?
Še en nezanesliv vir - Slovenske novice - 29.10.2021
In me zaradi covid-19 boli glava; pa ne zaradi okužbe.

solatko ::

Pithlit - No boš podala podatek, koliko ljudi se je cepilo za gripo vsako leto.
En podatek ti bo morda pomagal, v času, ko smo zaradi covida imeli cca 200 mrtvih, je bilo v letu 2019 cca 600 žrtev gripe, izključno med starimi s pridruženimi boleznimi. Lani januarja, je imela meni najbližja osnovna šola, zaprtih pol razredov zaradi gripe, od februarja naprej ni bilo primera gripe v SLO.
Vsako leto ob gripi, so bile za obiskovalce zaprte bolnišnice in DSO-ji. Ljudem so ravno tako priporočali vse ukrepe ob nalezljivih respiratornih virusih pa no bilo nobenega z masko, nobenega na distanci, nobenega razkuževanja, enako, kot danes, ko cepjeni ne hebejo nikogar. Potem se pa čudite in necepljene, ki po defaultu ne morejo prenašati viruse, dokler se ne okužijo, kot krivce za vse. Se pogledate kdaj v ogledalo in vprašate, kdo od naju, je pravzaprav nor?
Delo krepa človeka

111111111111 ::

solatko je izjavil:

Pithlit - No boš podala podatek, koliko ljudi se je cepilo za gripo vsako leto.
En podatek ti bo morda pomagal, v času, ko smo zaradi covida imeli cca 200 mrtvih, je bilo v letu 2019 cca 600 žrtev gripe, izključno med starimi s pridruženimi boleznimi. Lani januarja, je imela meni najbližja osnovna šola, zaprtih pol razredov zaradi gripe, od februarja naprej ni bilo primera gripe v SLO.
Vsako leto ob gripi, so bile za obiskovalce zaprte bolnišnice in DSO-ji. Ljudem so ravno tako priporočali vse ukrepe ob nalezljivih respiratornih virusih pa no bilo nobenega z masko, nobenega na distanci, nobenega razkuževanja, enako, kot danes, ko cepjeni ne hebejo nikogar. Potem se pa čudite in necepljene, ki po defaultu ne morejo prenašati viruse, dokler se ne okužijo, kot krivce za vse. Se pogledate kdaj v ogledalo in vprašate, kdo od naju, je pravzaprav nor?

Ne sprašujemo se. Vemo. Ti si.

primoz4p - Lepo da si našel harvardskega imunologa. Ampak solatko je kot referenco navajal 27 oktobra in zelo specifično:
 solatko laže

solatko laže



Opozarjam na to, da solatko prireja dejstvo in potiska v usta priznanim strokovnjakom svojo agendo. Dokler mi ne dokaže nasprotno. Tvoj članek je iz 11.11.2021.

Torej je solatko lažnivec dokler ne dokaže nasprotno.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Pithlit - No boš podala podatek, koliko ljudi se je cepilo za gripo vsako leto.

16.
Life is as complicated as we make it...

PrihajaNodi ::

Je se kdo drug opazil da policija nima vec imen temvec samo stevilke. Zanimivo.
Bodo volitve tudi samo za nejude pardon necepljene al ne?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

111111111111 ::

PrihajaNodi je izjavil:

Je se kdo drug opazil da policija nima vec imen temvec samo stevilke. Zanimivo.
Bodo volitve tudi samo za nejude pardon necepljene al ne?

Zanimivo, da imaš tako veliko protekcijo pri adminih. :)
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

PrihajaNodi ::

111111111111 je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Je se kdo drug opazil da policija nima vec imen temvec samo stevilke. Zanimivo.
Bodo volitve tudi samo za nejude pardon necepljene al ne?

Zanimivo, da imaš tako veliko protekcijo pri adminih. :)


Sprašujem legitimna vprašanja. Prav tako podajam konkretne informacije.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

111111111111 ::

PrihajaNodi je izjavil:

Sprašujem legitimna vprašanja. Prav tako podajam konkretne informacije.

Nope. Širiš histerijo in napačne informacije, vse samo zaradi svojega nezadovoljstva nad življenjem. In sedaj projeciraš na druge in kar je še najhuje na njihove otroke, ki jih ne moreš imet ali pa nisi sposoben dobiti ženske. Ne skrbi v DSO-ju bomo poskrbeli zate, da boš redno cepljen in še mnoga leta gledal skozi okno kako življenje teče mimo. :D TAko kot sedaj.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
««
6 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Velika Britanija prva odobrila oxfordsko vektorsko cepivo proti covidu-19 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
11223452 (18998) BlaY0
»

V Veliki Britaniji odobrili izredno uporabo Pfizerjevega cepiva proti covidu-19 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9017232 (13672) antonija
»

V ZDA odobrili še drugi koktajl monoklonskih protiteles proti covidu-19, v EU še nobe

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
215588 (4362) antonija

Več podobnih tem