Slo-Tech - Fortnite:Battle Royal je brezplačna igra, ki je izšla pred manj kot letom dni, za iOS celo le pred dvema meseca, za Android pa je sploh še ni. Kljub vsem tem dejstvom gre za naslov, ki avtorjem prinaša rekordne dobičke. Igra se je zavihtela na prvo mesto med brezplačnimi igrami po prihodku, ki so ga prinesle svojim ustvarjalcem. V minulem mesecu so z igro zaslužili 318 milijonov dolarjev, kar je rekordni enomesečni zaslužek od katerekoli brezplačne igre. V celotni karieri pa so z njo zbrali že več kot 1,2 milijarde dolarjev.
Gre za koncept free-to-play, kjer so igre načeloma brezplačne, denar pa kaplja od nakupov dodatnih predmetov v igri (in-app purchases). Številka 1,2 milijarde dolarjev se sicer sliši grozljivo veliko, a ne pozabimo, da za njo stoji 125 milijonov igralcev. Vsak je torej povprečno porabil okrog 10 dolarjev na igro, kar je znosna številka. Povprečje po navadi bolj malo pove in tudi tokrat je tako, saj večina igralcev nikoli ne kupi ničesar. Manjšina, ki to počne, pa zato zapravi bistveno višje zneske.
Ena izmed odlik Fortnite:Battle Royal je tudi vztrajnost zanimanja. Medtem ko je po meteorskem vzponu Pokémon Go navdušenje nad njim tudi enako hitro splahnelo, se število igralcev Fortnite:Battle Royal in mesečni prihodki v zadnjih osmih mesecih vztrajno povečujejo. Pričakujejo, da bo poleti rast še intenzivnejša, ko igra prispe tudi na platformo Android. Razlika se skriva v drugačnem videnju koncepta freemium.
Koncept, ki ga uporabljajo te brezplačne igre, je v preteklosti sprožil že ogromno polemik. Igra, ki se pretvarja, da je brezplačna, namreč postaja čedalje težja in čedalje manj privlačna, če vztrajajo v brezplačni inačici. Za dosego ciljev potrebujemo opremo, ki jo lahko dobimo le z neskončnim ponavljanjem dolgočasnih potez ali pa - jo kupimo. Ob tem se pogosto zgodi, da ne moremo kupiti točno določenega dodatka, temveč nekakšno škatlo presenečenja, kjer je lahko nekaj čisto drugega, kar potrebujemo. Tako igra počasi molze igralce.
Fortnite:Battle Royal je bolj pošten in morda prav zato uspešnejši. Za uspeh nam ni treba kupiti ničesar. Vsi nakupi so zgolj kozmetični dodatki, ki pripomorejo k lepšemu videzu avatarjev, nimajo pa vpliva na igralnost. Igra torej ni pay-to-win, temveč pay-to-look-good. In zaradi tega si zasluži visoke dobičke. In tudi zato so nekateri igralci ponoreli in so omejeno izdajo fizičnih medijev z igro preprodajajo tudi za več sto dolarjev.
Novice » Igre » Fortnite:BR najuspešnejša brezplačna igra
filip007 ::
Brezplačna mrežna s plačljivimi dodatki, uspeh zagotovljen. Samo uspeh ne bo večen, dokler ne pride kaj drugega boljšega.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
PaX_MaN ::
Se kaj govori o splavitvi android verzije, če sploh je namen?
Uh:
Pričakujejo, da bo poleti rast še intenzivnejša, ko igra prispe tudi na platformo Android.
Samo uspeh ne bo večen, dokler ne pride kaj drugega boljšega.
Mislim, a ni tako z vsem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
shadeX ::
Mislim, a ni tako z vsem?
World of Warcraft je po 15 letih še vedno dominanten na MMORPG področju.
shadeX ::
BigWhale ::
Tole tvoje ni nek argument. Zdaj ze vsi vedo kaj pomeni mmorpg in nihce vec ne googla tega izraza. :>
Truga ::
Tko kot je sla era rpgjev, adventure iger in simulacij mimo in imamo trenutno najboljse rpgje, adventure igre in simulacije v zgodovini, tako je sla mimo era mmojev, in imamo trenutno najbolj zabavne in raznolike mmoje v zgodovini. :allears:
Jarno ::
Hvala Mateju za nekaj dobrih idej (glej sliko v novici). Bom poskusil kaj s tega seznama.
Nekaj iger se je izmuznilo mojemu radarju, moram priznat.
Nekaj iger se je izmuznilo mojemu radarju, moram priznat.
#65W!
Truga ::
shadeX ::
Tole tvoje ni nek argument. Zdaj ze vsi vedo kaj pomeni mmorpg in nihce vec ne googla tega izraza. :>
- Vedo vsi tisti, ki so ta izraz včasih Googlali. Od leta 2004 je že 14. let. Koliko 5 letnikov je takrat Googlalo ta izraz? Danes so to že polnoletni ljudje, ki jih bi ta izraz mogoče zanimal (ampak ker se trend obrača, se za to ključno zanima vedno manj ljudi).
- Dejstvo še vedno ostaja: Zanimanja za MMORPG igre je z leti vedno manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Truga ::
Glugy ::
Battle Royal. Kraljeva bitka ?
Men je zanimivo da so dal novo ime staremu žanru. Že Unreal Tournament 2003 je imel Death match last man standing. Sam si si mogu orožje priskrbet pa preživet nasprotnike da si zmagal. Res je da nisi s padalom skočil dol ; pa res je da zmagi takrat niso rekli kokošja večerja / piščančja večerja ampak razlike niso tako hude da bi lahko rekel da je to nov žanr. Nov podžanr mogoče ampak v osnovi je pa to različica Death match.
Men je zanimivo da so dal novo ime staremu žanru. Že Unreal Tournament 2003 je imel Death match last man standing. Sam si si mogu orožje priskrbet pa preživet nasprotnike da si zmagal. Res je da nisi s padalom skočil dol ; pa res je da zmagi takrat niso rekli kokošja večerja / piščančja večerja ampak razlike niso tako hude da bi lahko rekel da je to nov žanr. Nov podžanr mogoče ampak v osnovi je pa to različica Death match.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
jernej47 ::
Bistvo Battle royale žanra je, da se ozemlje krči + last man standing. Tega UT ni imel.
S tem so odpravili kampiranje.
S tem so odpravili kampiranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jernej47 ()
jernej47 ::
Ne samo da piše, tako tudi je. Igraj ali poglej kak YT gameplay.
"A battle royale game, also spelled battle royal, is a video game genre that blends the survival, exploration and scavenging elements of a survival game with last-man-standing gameplay. Battle royale games challenge a large number of players, starting with minimal equipment, to search for weapons and armor and eliminate other opponents all while avoiding being trapped outside of a shrinking "safe area", with the winner being the last competitor in the game."
"A battle royale game, also spelled battle royal, is a video game genre that blends the survival, exploration and scavenging elements of a survival game with last-man-standing gameplay. Battle royale games challenge a large number of players, starting with minimal equipment, to search for weapons and armor and eliminate other opponents all while avoiding being trapped outside of a shrinking "safe area", with the winner being the last competitor in the game."
shadeX ::
Med BR in DM sicer so podobnosti ampak čist drugačna pravila. Skupno je edino to da pobijaš vse kar se premika (razen ljudi iz iste skupine)
BR:
- Sam izbiraš kje boš začel
- Začneš z nule in si moraš pridobit opremo, s katero povečaš možnosti za zmago
- Ozemlje se krči, kar prisili igralce da ne kempajo na istem mestu in se morajo premikat. Kar tudi pomeni, da tisti ki preživijo, imajo manjši teritorij za borbo in možnost za ubijanje je večja
- V BR igra velika masa ljudi. V DM je to izjema kot pravilo
- Imaš samo eno možnost. Ko te ubijejo je konec, medtem ko pri DM se respawnaš in igraš dalje.
BR:
- Sam izbiraš kje boš začel
- Začneš z nule in si moraš pridobit opremo, s katero povečaš možnosti za zmago
- Ozemlje se krči, kar prisili igralce da ne kempajo na istem mestu in se morajo premikat. Kar tudi pomeni, da tisti ki preživijo, imajo manjši teritorij za borbo in možnost za ubijanje je večja
- V BR igra velika masa ljudi. V DM je to izjema kot pravilo
- Imaš samo eno možnost. Ko te ubijejo je konec, medtem ko pri DM se respawnaš in igraš dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Truga ::
Tole tvoje ni nek argument. Zdaj ze vsi vedo kaj pomeni mmorpg in nihce vec ne googla tega izraza. :>
- Vedo vsi tisti, ki so ta izraz včasih Googlali. Od leta 2004 je že 14. let. Koliko 5 letnikov je takrat Googlalo ta izraz? Danes so to že polnoletni ljudje, ki jih bi ta izraz mogoče zanimal (ampak ker se trend obrača, se za to ključno zanima vedno manj ljudi).
- Dejstvo še vedno ostaja: Zanimanja za MMORPG igre je z leti vedno manj.
cak zdej sm sele odprl tale graf. a je tvoj argument res "zadeva je samo pol tok popularna kot najbolj popularen zanr v gamingu ta trenutek" dokaz kako je nekaj passe, konec, mrtvo?
lol just lol
shadeX ::
"lol", mamo polpismene ljudi na slo-techu. Mogoče če prebereš še enkrat kar sem napisal, ti bo jasno kaj sem dejansko napisal. Pa ne menjaj kontekstov.
Jerry000 ::
Men se je pa ravno prebudila nazaj ta era MMORPG, 2 leti nazaj prišel prvič na WOW. Fortnite me pa ne potegne...predolgo čakaš, hitro crkneš...ni to zame (še?) :).
shadeX ::
Rekel si da je era mmojev mimo.
Drži, da je zanimanja za ta žanr vsako leto manj, kar je tudi razvidno iz grafa. Do sedaj nobeno leto (od peaka leta 2008), ni bilo več enako kot prejšnje in gre samo še navzdol (kar še vedno ne pomeni da je žanr mrtev).
Razloga za tem sta predvsem dva:
- Razvoj mobilnih tehnologij in zmožnost igranja (dobrih) iger na telefonih.
- Čas. MMORPG igrajo predvsem tisti, ki imajo ogromno časa, ker to so igre, ki vzamejo cele dneve (če si želiš napredka).
Zadnje čase so prišle v ospredje igre, ki ne vzamejo veliko časa ampak so še vedno izjemno "addictive". Nekaj primerov:
- League of Legends (in njej podobni)
- Hearthstone (in podobne "card games")
- Rocket League
- Fortnite
To so igre, kjer ne potrebuješ cel dan časa, da vidiš nek napredek. Imaš 5 minut časa? Ni problema, pališ en Hearthstone na mobilcu in maš dozo svojega najljubjšega "fixa".
Osebno, sem največ prešpilal MMORPG-je, in bi še, ampak zaradi pomanjkanja časa ne morem iger nabijat cele dneve, zato mi zadostuje po 20-30min na dan določenih iger katere napredek (po večini) ni odvisen od časa katerega vložiš v sam gejm.
Truga ::
Hec je predvsem v tem da so mmoji meli 10-15 let nazaj ogromen buzz, nekje na nivoju danasnjih battle royale iger, ker so prisle v mainstream razne glupe novice kako se korejci koljejo irl za lineage drope. Zdaj so mmoji pac samo se en zanr v gamingu, old news, battle royale pa ima mainstream pozornost, ker ga igra vsa mularija (in pol dovolj ljudi dela paniko kako dolocena igra unicuje mladez). Takrat je bil to everquest/wow, danes je pubg/fortnite.
Pa tudi mmoji danes ne zahtevajo vec kaj dost vec cajta kot povprecna igra, ce se ne gres glih high end raidanja..
Pa tudi mmoji danes ne zahtevajo vec kaj dost vec cajta kot povprecna igra, ce se ne gres glih high end raidanja..
shadeX ::
Tudi. Ampak meni je bilo predvsem fascinantno takrat to, da sem lahko interakal z drugimi osebami "real time". Pa še svet ni bil enak takemu in si mel in bil kar si želel. To da si šel na nek quest ali pa raid z grupo frendov je bilo nepozabno.
Takrat ni bilo toliko "online interakcije" in je čisto mogoče, da so tudi zaradi tega postali MMO-ji toliko popularni, predvsem na račun socializacije. Tega danes v igrah (razen MMORPG - pa še to je danes čist drugače kot 10 let nazaj), ni več toliko.
Danes to "praznino" interakcije zapolnijo socialna omrežja in potrebe po tem sploh ni več.
Takrat ni bilo toliko "online interakcije" in je čisto mogoče, da so tudi zaradi tega postali MMO-ji toliko popularni, predvsem na račun socializacije. Tega danes v igrah (razen MMORPG - pa še to je danes čist drugače kot 10 let nazaj), ni več toliko.
Danes to "praznino" interakcije zapolnijo socialna omrežja in potrebe po tem sploh ni več.
Truga ::
eh, ce hoces igrat co-op igre so mmoji te ali one pasme trenutno se vedno dalec najboljsa izbira.
tryhard ::
BigWhale ::
- Vedo vsi tisti, ki so ta izraz včasih Googlali. Od leta 2004 je že 14. let. Koliko 5 letnikov je takrat Googlalo ta izraz? Danes so to že polnoletni ljudje, ki jih bi ta izraz mogoče zanimal (ampak ker se trend obrača, se za to ključno zanima vedno manj ljudi).
Danes jim ta izraz razlozi uciteljica v soli, zato ne rabijo googlat. Je zanimanja za mmorpg kaj manj? Najbrz, da bi bil pa ta zanr v zatonu je pa neumnost.
Bistvo Battle royale žanra je, da se ozemlje krči + last man standing. Tega UT ni imel.
S tem so odpravili kampiranje.
To ni bistvo, bistvo je, da prezivis. Krcenje ozemlja je pa samo mehanika, ki preprecuje snooze fest. In igro zakljuci v predvidenem casu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Phantomeye ::
Tole tvoje ni nek argument. Zdaj ze vsi vedo kaj pomeni mmorpg in nihce vec ne googla tega izraza. :>
- Vedo vsi tisti, ki so ta izraz včasih Googlali. Od leta 2004 je že 14. let. Koliko 5 letnikov je takrat Googlalo ta izraz? Danes so to že polnoletni ljudje, ki jih bi ta izraz mogoče zanimal (ampak ker se trend obrača, se za to ključno zanima vedno manj ljudi).
- Dejstvo še vedno ostaja: Zanimanja za MMORPG igre je z leti vedno manj.
Ne vem ali zanimanje za žanr res upada, ampak svojo tezo osnovat ZGOLJ na Google search popularnosti je mal šibek argument. Predstavi še kakšno drugo metriko (ali dve), potem se pa lahko pogovarjamo o usodi žanra...
shadeX ::
Phantomeye je izjavil:
Tole tvoje ni nek argument. Zdaj ze vsi vedo kaj pomeni mmorpg in nihce vec ne googla tega izraza. :>
- Vedo vsi tisti, ki so ta izraz včasih Googlali. Od leta 2004 je že 14. let. Koliko 5 letnikov je takrat Googlalo ta izraz? Danes so to že polnoletni ljudje, ki jih bi ta izraz mogoče zanimal (ampak ker se trend obrača, se za to ključno zanima vedno manj ljudi).
- Dejstvo še vedno ostaja: Zanimanja za MMORPG igre je z leti vedno manj.
Ne vem ali zanimanje za žanr res upada, ampak svojo tezo osnovat ZGOLJ na Google search popularnosti je mal šibek argument. Predstavi še kakšno drugo metriko (ali dve), potem se pa lahko pogovarjamo o usodi žanra...
Mi ni potrebno, da lahko zaključim da zanimanje za ta žanr z leti pada. Je Trends kar dovolj dober pokazatelj tega, zato pa tudi obstaja in je točno to njegov namen.
Če tebi to ni dovolj, lahko koplješ naprej če te zanima, meni tega ni potreba.
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
Tole tvoje ni nek argument. Zdaj ze vsi vedo kaj pomeni mmorpg in nihce vec ne googla tega izraza. :>
- Vedo vsi tisti, ki so ta izraz včasih Googlali. Od leta 2004 je že 14. let. Koliko 5 letnikov je takrat Googlalo ta izraz? Danes so to že polnoletni ljudje, ki jih bi ta izraz mogoče zanimal (ampak ker se trend obrača, se za to ključno zanima vedno manj ljudi).
- Dejstvo še vedno ostaja: Zanimanja za MMORPG igre je z leti vedno manj.
Ne vem ali zanimanje za žanr res upada, ampak svojo tezo osnovat ZGOLJ na Google search popularnosti je mal šibek argument. Predstavi še kakšno drugo metriko (ali dve), potem se pa lahko pogovarjamo o usodi žanra...
Mi ni potrebno, da lahko zaključim da zanimanje za ta žanr z leti pada. Je Trends kar dovolj dober pokazatelj tega, zato pa tudi obstaja in je točno to njegov namen.
Če tebi to ni dovolj, lahko koplješ naprej če te zanima, meni tega ni potreba.
Glede na to, da se s poletjem poveča število utopitev in prodaja sladoleda... lahko potem zaključim, da sladoled povzroča utopitve? Ali morda, da utopljenci pojejo veliko sladoleda?
Trend na nekaj kaže, šure ... npr., da se iskanje pojma mmorpg zmanjšuje, ampak to ni dovolj, da delaš neke zaključke, žau.
Jerry000 ::
Jaz verjamem da število igralcev mmorpg upada, ob vsem LOL in Fortnite pa še dota2, čeprav je to tako, sedaj ko pride nov expansion pri WOW bo spet povečano število igralcev...enako je bilo pri legion. Nov content :). WOW je še vedno ogromno igran, kako je z ostalimi mmorpg ne vem, verjamem pa da so tudi igrani.
svinja ::
shadeX ::
Trend na nekaj kaže, šure ... npr., da se iskanje pojma mmorpg zmanjšuje, ampak to ni dovolj, da delaš neke zaključke, žau.
"Žau" nimaš pojma. Če to kar si povedal drži je potem v osnovi, cel koncept Trends orodja napačno zasnovan in že leta prikazuje napačne podatke. Hmm.. le komu bom verjel. Tvojim "instinktom" ali Googlu, ki ima dejanske številke?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
BigWhale ::
Trendi pokazejo trende iskanja nekega izraza. Razlogov zaradi cesa je manj ali vec iskanj je pa nebroj. Nekaj k temu prispeva tudi to, da je zanr verjetno manj popularen, kot je bil vcasih, vsekakor.
http://www.tylervigen.com/spurious-corr...
Correlation, causation, pa te fore.
Cist ena preprosta primerjava:
https://trends.google.com/trends/explor...
FPS vs. MMORPG vs. RPG
Trend iskanja za RPG se se bolj drasticno manjsa kot za MMORPG, pa ni kaj videti, da bi bile RPG igre kaj bolj popularne deset let nazaj. Se bolj zanimiv je pa graf za FPS igre. Leta 2004 zgleda, da jih prakticno nihce ni igral. Se danes jih ne! ;>
Zakaj leta 2004 ni nihce iskal za FPSji? Ker jih je vecina ze vedela kaj naj isce in je bil genericni izraz ze dovolj poznan in razsirjen, da so ga ljudje poznali.
http://www.tylervigen.com/spurious-corr...
Correlation, causation, pa te fore.
Cist ena preprosta primerjava:
https://trends.google.com/trends/explor...
FPS vs. MMORPG vs. RPG
Trend iskanja za RPG se se bolj drasticno manjsa kot za MMORPG, pa ni kaj videti, da bi bile RPG igre kaj bolj popularne deset let nazaj. Se bolj zanimiv je pa graf za FPS igre. Leta 2004 zgleda, da jih prakticno nihce ni igral. Se danes jih ne! ;>
Zakaj leta 2004 ni nihce iskal za FPSji? Ker jih je vecina ze vedela kaj naj isce in je bil genericni izraz ze dovolj poznan in razsirjen, da so ga ljudje poznali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apex Legends (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 18292 (2012) | Ijus |
» | Najpriljubljenejši igralec iger na Twitchu lani zaslužil 10 milijonov dolarjevOddelek: Novice / Igre | 8819 (6128) | Magic1 |
» | Fortnite (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13049 (8023) | yayo |
» | Fortnite:BR najuspešnejša brezplačna igraOddelek: Novice / Igre | 11526 (8614) | BigWhale |