Novice » Android » Zagorel tudi popravljen Samsung Galaxy Note 7
Barbarpapa2 ::
Ta pravi moški bi imel CAT z baterijo od Note7
...si nisem mogel pomagat
Drugače pa verjetno CAT in Note ciljata na malo različne kupce, ali? Jaz bi CAT kar imel, kar se njegove žilavosti tiče, ampak nima pisala, ki je meni osebno pomembno in zato imam Note (trenutno 4 in ga bom imel dokler bo dobro delal). Fiksna baterija pa je tudi meni mimo, je verjetno baterija največkrat vzrok za to, da se drugače delujoči telefon nadomesti z novim. Sam sem baterije do sedaj zamenjal enih 3X...
LP
Jože
...si nisem mogel pomagat
Drugače pa verjetno CAT in Note ciljata na malo različne kupce, ali? Jaz bi CAT kar imel, kar se njegove žilavosti tiče, ampak nima pisala, ki je meni osebno pomembno in zato imam Note (trenutno 4 in ga bom imel dokler bo dobro delal). Fiksna baterija pa je tudi meni mimo, je verjetno baterija največkrat vzrok za to, da se drugače delujoči telefon nadomesti z novim. Sam sem baterije do sedaj zamenjal enih 3X...
LP
Jože
shadeX ::
Hahaha, CAT S60 vam je grd? A ti so vam tud grdi? http://www.cat.com/en_MX/products/new/e...
Ti resno primerjaš težke delovne stroje CAT z njihovo elektroniko CAT? Če si v eni zadevi dober, ni nujno da si v drugi. Sploh pa koga briga če je CAT grd. Ti kupiš CAT, ker ti dol visi za telefon in bo naslednji dan padel v cement. CAT-a ne boš kazal frendom.
gddr85 ::
Alternativna kot je Xiaomi je postala zelo všečna, zmogljiva in predvsem za mali dnar,...
A je treba upoštevati omejitve in kompromise kot so:
- odsotnost garancija
- omejitev LTE frekvenc (zadeva ni delana za EU trg)
- buggy OS
in podobno.
Če se uporabnik s tema lahko poistoveti, se pa strinjam.
afaik je lte omejen samo v US, garancije je 2 leti prek slo štacune, osji so pa vsi dokaj izpiljeni s skini (miui, flyme..), res pa je, da se čaka na os updejt oz. vprašanje, če ga sploh dobiš..
Markoff ::
spominja me na ibm 'deathstar' diske, kljub znani hibi 'click of death' so jih kar naprej proizvajali, vgrajevali in prodajali
Mene pa spominja na Mooreov dokumentarec Fahrenheit 9/11 in muziko, ki jo poslušali tankisti - "let the mother****er burn!".
iphone....always a must :P
Pred par dni sem nadgradil IOS 9 na 10 na službenem iP 5. Od takrat vse aplikacije štekajo vsaj par sekund, preden začnejo dejansko delovat. Če mi ne bi bilo potrebno plačati za izgubljen ali uničen aparat, bi šel na Triglav samo zato, da ga lahko vržem s kar največje višine. Tako da jemljem tvoj komentar kot sarkazem ali cinizem.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
lencc ::
Menim, da bi danes tržno nišo predstavljal telefon, ki bi imel:
- manjši zaslon (od 4,5" do 4,7") s HD ločljivostjo (1280×720 pik)
- zamenljivo baterijo z enormno kapaciteto (najmanj 4000 mAh)
- Quick Charge 3.0 (potreben zaradi velike baterije)
- spodobno trpežnost (Gorilla steklo 4. ali 5. generacije)
- varčen SoC srednjega razreda (npr. Snapdragon 625)
- sodobne tehnologije (LTE, senzor prstnih odtisov, DAB+ radio ...)
- sodobno povezljivost (USB-C, NFC, WiFi n/ac, Bluetooth 4.2 z A2DP, A-GPS ...)
- spodoben fotoaparat z f/1.8, OIS, dual tone LED flashem, laserskim autofocusem in HDR
- 32 GB shranjevalnega pomnilnika, microSD s podporo do 256 GB, 3 GB RAM
- OS Android 7 brez (pretiranega) bloatware-a
- 3,5 mm audio priključek :)
To bi bil relativno debel in težek telefon, ampak po absolutnih merilih še vedno ne preveč okoren zaradi svoje majhnosti. Poleg tega bi zapolnil več niš:
- kljub manjšim dimenzijam ne bi bil prikrajšan za novodobne funkcije "velikih" telefonov
- kljub veliki vzdržljivosti baterije ne bi bil telefon težji od ca. 150 gramov
- kljub novejšemu datumu ne bi izgubil osnovne "modularnosti" (zamenljiva baterija, pomnilniška kartica)
To so skromne želje nekaterih potrošnikov, ki si želijo manjših in vzdržljivejših sodobnih napravic. Ampak zaenkrat ga na trgu ni pogumneža, ki bi vse to spravil v en telefon.
- manjši zaslon (od 4,5" do 4,7") s HD ločljivostjo (1280×720 pik)
- zamenljivo baterijo z enormno kapaciteto (najmanj 4000 mAh)
- Quick Charge 3.0 (potreben zaradi velike baterije)
- spodobno trpežnost (Gorilla steklo 4. ali 5. generacije)
- varčen SoC srednjega razreda (npr. Snapdragon 625)
- sodobne tehnologije (LTE, senzor prstnih odtisov, DAB+ radio ...)
- sodobno povezljivost (USB-C, NFC, WiFi n/ac, Bluetooth 4.2 z A2DP, A-GPS ...)
- spodoben fotoaparat z f/1.8, OIS, dual tone LED flashem, laserskim autofocusem in HDR
- 32 GB shranjevalnega pomnilnika, microSD s podporo do 256 GB, 3 GB RAM
- OS Android 7 brez (pretiranega) bloatware-a
- 3,5 mm audio priključek :)
To bi bil relativno debel in težek telefon, ampak po absolutnih merilih še vedno ne preveč okoren zaradi svoje majhnosti. Poleg tega bi zapolnil več niš:
- kljub manjšim dimenzijam ne bi bil prikrajšan za novodobne funkcije "velikih" telefonov
- kljub veliki vzdržljivosti baterije ne bi bil telefon težji od ca. 150 gramov
- kljub novejšemu datumu ne bi izgubil osnovne "modularnosti" (zamenljiva baterija, pomnilniška kartica)
To so skromne želje nekaterih potrošnikov, ki si želijo manjših in vzdržljivejših sodobnih napravic. Ampak zaenkrat ga na trgu ni pogumneža, ki bi vse to spravil v en telefon.
::
Zakaj pa vedno omenjate to sd kartico kot nekaj sila pomembnega? A vam 64GB vgrajenega spomina ni zadosti?
lencc ::
je izjavil:
Zakaj pa vedno omenjate to sd kartico kot nekaj sila pomembnega? A vam 64GB vgrajenega spomina ni zadosti?
Gre ravno za to, da je naprava s podporo za pomnilniško kartico bolj prilagodljiva. Telefon lahko ima na ta način samo 16 ali 32 GB vgrajenega pomnilnika. Če to uporabniku zadostuje, ne bo plačeval več samo zato, ker ima telefon 64 ali 128 GB vgrajenega pomnilnika. Če pa kdo po drugi strani rabi več prostora, bo dokupil microSD kartico poljubne velikosti (ki je prav tako relativno poceni).
harmony ::
je izjavil:
Zakaj pa vedno omenjate to sd kartico kot nekaj sila pomembnega? A vam 64GB vgrajenega spomina ni zadosti?
Ne.
Jst ::
By the way, jaz bi CAT telefon takoj imel, če bi imel specifikacije primerne flagshipu letu 2016.
Kolega je imel enega pred letom dni, a je bil po specifikacijah tako bogi, da je vse štekalo. Še brskanje po app drawer-ju, kaj šele, če si hotel odpreti neko spletno stran.
In ravno zato, ker je drugačen od ostalih, nas je zanimal, medtem ko ima pa nekdo novega iPhone-a, ali flagship Samsunga ali LGja, si pa vsi mislimo "whatever" in nadaljujemo s pogovorom. (Če smo na pijači, recimo.)
---
Glede SD kartice. Jaz sploh nisem vedel, da Nexus 5 nima slot-a, pa sem imel telefon že ene dva meseca. Šele, ko mi je en kolega dal SD kartico, da mu posnamem gor neke slike ali glasbo, sem ugotovil, da nimam slot-a. Meni je to, da mobilec nima sd-slota-a, non-issue.
Kolega je imel enega pred letom dni, a je bil po specifikacijah tako bogi, da je vse štekalo. Še brskanje po app drawer-ju, kaj šele, če si hotel odpreti neko spletno stran.
In ravno zato, ker je drugačen od ostalih, nas je zanimal, medtem ko ima pa nekdo novega iPhone-a, ali flagship Samsunga ali LGja, si pa vsi mislimo "whatever" in nadaljujemo s pogovorom. (Če smo na pijači, recimo.)
---
Glede SD kartice. Jaz sploh nisem vedel, da Nexus 5 nima slot-a, pa sem imel telefon že ene dva meseca. Šele, ko mi je en kolega dal SD kartico, da mu posnamem gor neke slike ali glasbo, sem ugotovil, da nimam slot-a. Meni je to, da mobilec nima sd-slota-a, non-issue.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
::
sd kartica sodi v kategorijo disket in cdromov. Na napravi potrebuješ prostora le za stvari, ki jih potrebuješ tisti hip, za vse ostalo je cloud.
D3m0r4l1z3d ::
To je še iz časov, ko so bile 8gb in 16gb verzije fonov, 32gb pa pregrešno dražji, zdaj je to drugače, ni pa nobene škode, če bi slot bil, recimo mp3jev si lahko na 64gb kartico čuda v3liko daš, ampak ne rabiš, ali pa še veliko fhd video snemaš ali malo 4k, drugače pa itak, da google želi cloud storitev prodajat, operaterji pa višje gb pakete prenosa podatkov, win win za komercialo, za uporabnika pa nategovanje, ampak saj so na voljo telefoni s sd slotom
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
tomaz- ::
mogoče si že v osnovi pač privoščiš telefon s 128Gb ali 256Gb prostora, saj verjetno veš, koliko cca boš zapolnil.. ker Če bi to res bil tako enormen problem, bi se proizvajalci zagotovo prilagodili zahtevam trga, pa nekak temu ni tako.
FireSnake ::
Alternativna kot je Xiaomi je postala zelo všečna, zmogljiva in predvsem za mali dnar,...
A je treba upoštevati omejitve in kompromise kot so:
- odsotnost garancija
- omejitev LTE frekvenc (zadeva ni delana za EU trg)
- buggy OS
in podobno.
Če se uporabnik s tema lahko poistoveti, se pa strinjam.
afaik je lte omejen samo v US, garancije je 2 leti prek slo štacune, osji so pa vsi dokaj izpiljeni s skini (miui, flyme..), res pa je, da se čaka na os updejt oz. vprašanje, če ga sploh dobiš..
LTE dela samo na 1800, kar predstavlja določeno omejitev.
Dokaj izpiljeni je slaba tolažba :) Še vedno buggy :)
Katera štrcuna v SLO jih prodaja z dvoletno garancijo?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
FireSnake ::
je izjavil:
sd kartica sodi v kategorijo disket in cdromov. Na napravi potrebuješ prostora le za stvari, ki jih potrebuješ tisti hip, za vse ostalo je cloud.
Vsi nočemo tlačit stvari v cloud.
Ti ja drugi (eni) ne, zato to ni rešitev (tako preprosta, kot jo ti želiš prikazati).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
lencc ::
je izjavil:
sd kartica sodi v kategorijo disket in cdromov.
To danes (še) ne drži, morda bo držalo čez kakšno desetletje ali dve. Trenutno pa gredo SDXC kartice kar lepo v korak s časom (na vidiku so 2 TB kartice s podporo formatu 8K).
je izjavil:
Na napravi potrebuješ prostora le za stvari, ki jih potrebuješ tisti hip, za vse ostalo je cloud.
Lepo se sliši. Kaj pa stroški prenosa podatkov? Tudi naročnine niso zastonj. Torej enaka zgodba: to bo aktualno čez kakšno desetletje (ko bodo stroški prenosa podatkov še nižji, hitrosti pa višje).
Danes se povprečnemu uporabniku cenovno (v mnogih primerih) še vedno bolj splača kupiti razširitveno kartico.
gddr85 ::
Alternativna kot je Xiaomi je postala zelo všečna, zmogljiva in predvsem za mali dnar,...
A je treba upoštevati omejitve in kompromise kot so:
- odsotnost garancija
- omejitev LTE frekvenc (zadeva ni delana za EU trg)
- buggy OS
in podobno.
Če se uporabnik s tema lahko poistoveti, se pa strinjam.
afaik je lte omejen samo v US, garancije je 2 leti prek slo štacune, osji so pa vsi dokaj izpiljeni s skini (miui, flyme..), res pa je, da se čaka na os updejt oz. vprašanje, če ga sploh dobiš..
LTE dela samo na 1800, kar predstavlja določeno omejitev.
Dokaj izpiljeni je slaba tolažba :) Še vedno buggy :)
Katera štrcuna v SLO jih prodaja z dvoletno garancijo?
ok garancije najbrž ni povsod dve leti ;)
..pogledaš pa lahko na kak edigital, mobileshop (sicer ni glih slo štacuna), mimovrste je pisalo afair za nekatere 2 leti, kak tušmobil..
Sakin ::
My name is Jafar, I come from afar, there is Note 7 in my car, Allah Akbar!
Na Nach Nachma Nachman Meuman!
MrStein ::
microSD s podporo do 256 GB
Zakaj se to tak poudarja?
SD gre do 2TB.
Če že, bi naprave potrebovale kvečjemu kaki softvare update.
Ampak večina telefonov, ki je ob izidu imela napisano "do 32GB" dela brez težav z 128GB in tudi 256.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
je izjavil:
Zakaj pa vedno omenjate to sd kartico kot nekaj sila pomembnega? A vam 64GB vgrajenega spomina ni zadosti?
640kB je dovolj...
(cloud bo aktualen, ko bo vsak uporabnik imel vsaj 10GB prenosa mesečno, ne glede na lokacijo. Zaenkrat so to zgolj sanje.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
roberto1 ::
My point exactly. Ko se vsaka takšna zadeva zgodi v US, sem takoj skeptičen. Vedno se je treba vprašat, komu to koristi.
Verjamem, da je bil problem z baterijami, ampak mediji znajo zadeve precej napihnit, sploh če jim kdo sugerira.
Kot je geopolitična situacija v svetu velikokrat zapletena, so tudi raznorazni interesi zmeraj pristoni. Ni zmeraj vse, kot se zdi.
Pa ne, da sem nek fan Samsunga, sploh ne, ampak tale zadeva je tempirana ob zelo čudnem času in nahajpana do amena!
Verjamem, da je bil problem z baterijami, ampak mediji znajo zadeve precej napihnit, sploh če jim kdo sugerira.
Kot je geopolitična situacija v svetu velikokrat zapletena, so tudi raznorazni interesi zmeraj pristoni. Ni zmeraj vse, kot se zdi.
Pa ne, da sem nek fan Samsunga, sploh ne, ampak tale zadeva je tempirana ob zelo čudnem času in nahajpana do amena!
No dej ne napihujte vsakega larifarija, ki pricurlja na splet. Prou annoying že je to, pa kb vsaj en samcat Note7 v Evropi mel te težave...
Someday never comes!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roberto1 ()
bobby ::
Pa naredte si svoj Cloud.
Resilio Sync (Bittorent Sync) pa mate placa kolkr ga mate na domaci gajbi in se backup bentis.
Sej ni treba vse v Dropboxe in Drive tlact.
Sklepam, da imate dostope do wifi tock in/ali vsaj 10Gb zakupljenega podatkovnega, ce ze rabite oz uporabljate dostope do neta zarad bilokerega razlog.
Sej ne poslusas 10Gb komadov na enkrat.
Resilio Sync (Bittorent Sync) pa mate placa kolkr ga mate na domaci gajbi in se backup bentis.
Sej ni treba vse v Dropboxe in Drive tlact.
Sklepam, da imate dostope do wifi tock in/ali vsaj 10Gb zakupljenega podatkovnega, ce ze rabite oz uporabljate dostope do neta zarad bilokerega razlog.
Sej ne poslusas 10Gb komadov na enkrat.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
mtosev ::
samsung ima očitno resen problem na rokah.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Mato989 ::
Naj zaprejo firmo če ne zmorejo rešit tako pomembne napake, kako splho spustijo to na trg, orenk kazni bi mogle bit za take šalabajzerje pri testiranju opreme!
Mato989 ::
Jst ::
Jaz osebno ne rabim SD slota. Popolnoma pa razumem ljudi, ki bi ga radi imeli kot opcijo, ter tudi tiste, ki ga dejansko potrebujejo. (Čeprav je zadnjih 1% lastnikov.) Zame je to ni problem. Verjamem pa, da veliko ljudi kupi 16-32GB različico, ker je cenejša, potem se pa "šlepa" na SD kartico. Ampak to nisem mislil v negativem pomenu, čeprav se tako bere. Če bi jaz vsak dan delal 4K ali FHD videje, recimo treniranje psa, bi tudi rad videl, da bi imel SD slot. Ampak to so danes nišne uporabe. Ko se pogovarjam z ljudmi in vprašam, če imajo SD slot, mi v 99.9% rečejo "čak, da pogledam."
Če je slot na voljo toliko bolje. (Čeprav imam slabe izkušnje z SDXC karticami, ker se rade hitro pokvarijo, kolikor jo prepišeš v celoti nekajkrat v tednu.) Ne razumem pa jack za slušalke, ki ga je Apple ukinil. 99.99999% slušalk ima ta priklop in ne razumem, kako bodo prepričali maso ljudi (tudi z drugimi telefoni), da je nepotreben. Jaz, ki dve uri na dan sprehajam psa, samo zaradi tega ne bi kupil telefona brez 3.5 priklopa. Ni šans, ker preposlušam preveč podcastov in ko se po parih mesecih slušalke začnejo čudno obnašati, gredo takoj v smeti, ker jih kupujem v parih, torej 2 komada na enkrat in če naletim na poceni slušalke z dobro kvaliteto reprodukcije govora, jih kupim vse, kar jih imajo v trgovini. (Največ 6x komadov v e-leklercu).
Torej razumem ljudi, ki res potrebujejo SD slot, ampak jaz ga ne. Jaz potrebujem 3.5 headphone in če ga telefon nima, je zame eno tretjino manj uporaben.
iPods oziroma še prej bluetooth slušalke, za katere sem dal 160EUR, so pa CRAP (za iPods ne vem) in po parih mesecih namesto dve uri podcasta, ponujajo več kot pol manj. (Tako je bilo nekaj let nazaj, ko sem jih enkrat kupil.) To pa ni zame, ker slušalke za podcast kvaliteto so 5-10 EUR, bluetooth pa 150-200 EUR. In slušalke za 8 EUR vržem stran, takoj ko slišim kakšen šum, ki ga ne bi smel. Slušalke za 150-200 EUR pa vreči stran... je malo huda, vsaj če porabljaš slušalke kot jaz robčke - mečem jih stran ob prvem sumljivem obnašanju.
Če je slot na voljo toliko bolje. (Čeprav imam slabe izkušnje z SDXC karticami, ker se rade hitro pokvarijo, kolikor jo prepišeš v celoti nekajkrat v tednu.) Ne razumem pa jack za slušalke, ki ga je Apple ukinil. 99.99999% slušalk ima ta priklop in ne razumem, kako bodo prepričali maso ljudi (tudi z drugimi telefoni), da je nepotreben. Jaz, ki dve uri na dan sprehajam psa, samo zaradi tega ne bi kupil telefona brez 3.5 priklopa. Ni šans, ker preposlušam preveč podcastov in ko se po parih mesecih slušalke začnejo čudno obnašati, gredo takoj v smeti, ker jih kupujem v parih, torej 2 komada na enkrat in če naletim na poceni slušalke z dobro kvaliteto reprodukcije govora, jih kupim vse, kar jih imajo v trgovini. (Največ 6x komadov v e-leklercu).
Torej razumem ljudi, ki res potrebujejo SD slot, ampak jaz ga ne. Jaz potrebujem 3.5 headphone in če ga telefon nima, je zame eno tretjino manj uporaben.
iPods oziroma še prej bluetooth slušalke, za katere sem dal 160EUR, so pa CRAP (za iPods ne vem) in po parih mesecih namesto dve uri podcasta, ponujajo več kot pol manj. (Tako je bilo nekaj let nazaj, ko sem jih enkrat kupil.) To pa ni zame, ker slušalke za podcast kvaliteto so 5-10 EUR, bluetooth pa 150-200 EUR. In slušalke za 8 EUR vržem stran, takoj ko slišim kakšen šum, ki ga ne bi smel. Slušalke za 150-200 EUR pa vreči stran... je malo huda, vsaj če porabljaš slušalke kot jaz robčke - mečem jih stran ob prvem sumljivem obnašanju.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
next3steps ::
Jaz potrebujem 3.5 headphone in če ga telefon nima, je zame eno tretjino manj uporaben.
Zakaj potrebuješ to?
CDje in kasete tudi potrebuješ?
Imaš lighting in USB-C, kjer izgube kvalitete signala pri pretvorbi ni.
Pri slušalkah za 150EUR rabiš še neki externi DAC/AMP, ker je 3.5 izhod sranje. Če tega izhoda ni, je to eno sranje manj, zraven tega imaš lahko potem DAC/AMP vgrajen kar v slušalke. To ti znači boljši zvok.
Takšne slušalke v svoji življenjski dobi nimajo sumljivega obnašanja.
Mehmed ::
VaeVictis ::
Jaz osebno ne rabim SD slota. Popolnoma pa razumem ljudi, ki bi ga radi imeli kot opcijo, ter tudi tiste, ki ga dejansko potrebujejo. (Čeprav je zadnjih 1% lastnikov.) Zame je to ni problem. Verjamem pa, da veliko ljudi kupi 16-32GB različico, ker je cenejša, potem se pa "šlepa" na SD kartico. Ampak to nisem mislil v negativem pomenu, čeprav se tako bere. Če bi jaz vsak dan delal 4K ali FHD videje, recimo treniranje psa, bi tudi rad videl, da bi imel SD slot. Ampak to so danes nišne uporabe. Ko se pogovarjam z ljudmi in vprašam, če imajo SD slot, mi v 99.9% rečejo "čak, da pogledam."
Če je slot na voljo toliko bolje. (Čeprav imam slabe izkušnje z SDXC karticami, ker se rade hitro pokvarijo, kolikor jo prepišeš v celoti nekajkrat v tednu.) Ne razumem pa jack za slušalke, ki ga je Apple ukinil. 99.99999% slušalk ima ta priklop in ne razumem, kako bodo prepričali maso ljudi (tudi z drugimi telefoni), da je nepotreben. Jaz, ki dve uri na dan sprehajam psa, samo zaradi tega ne bi kupil telefona brez 3.5 priklopa. Ni šans, ker preposlušam preveč podcastov in ko se po parih mesecih slušalke začnejo čudno obnašati, gredo takoj v smeti, ker jih kupujem v parih, torej 2 komada na enkrat in če naletim na poceni slušalke z dobro kvaliteto reprodukcije govora, jih kupim vse, kar jih imajo v trgovini. (Največ 6x komadov v e-leklercu).
Torej razumem ljudi, ki res potrebujejo SD slot, ampak jaz ga ne. Jaz potrebujem 3.5 headphone in če ga telefon nima, je zame eno tretjino manj uporaben.
iPods oziroma še prej bluetooth slušalke, za katere sem dal 160EUR, so pa CRAP (za iPods ne vem) in po parih mesecih namesto dve uri podcasta, ponujajo več kot pol manj. (Tako je bilo nekaj let nazaj, ko sem jih enkrat kupil.) To pa ni zame, ker slušalke za podcast kvaliteto so 5-10 EUR, bluetooth pa 150-200 EUR. In slušalke za 8 EUR vržem stran, takoj ko slišim kakšen šum, ki ga ne bi smel. Slušalke za 150-200 EUR pa vreči stran... je malo huda, vsaj če porabljaš slušalke kot jaz robčke - mečem jih stran ob prvem sumljivem obnašanju.
Spravi si ta post in ga preberi čez kako leto, pa se čudi koliko telefonov nima več 3,5 mm headphone jack-a...
ps: Pri iPhone 7 dobiš adapter lightning to 3,5mm headphone jack, če že nujno rabiš "stare dobre" žičnate slušalke.
Heisenberg ::
Jaz osebno ne rabim SD slota. Popolnoma pa razumem ljudi, ki bi ga radi imeli kot opcijo, ter tudi tiste, ki ga dejansko potrebujejo. (Čeprav je zadnjih 1% lastnikov.) Zame je to ni problem. Verjamem pa, da veliko ljudi kupi 16-32GB različico, ker je cenejša, potem se pa "šlepa" na SD kartico. Ampak to nisem mislil v negativem pomenu, čeprav se tako bere. Če bi jaz vsak dan delal 4K ali FHD videje, recimo treniranje psa, bi tudi rad videl, da bi imel SD slot. Ampak to so danes nišne uporabe. Ko se pogovarjam z ljudmi in vprašam, če imajo SD slot, mi v 99.9% rečejo "čak, da pogledam."
Če je slot na voljo toliko bolje. (Čeprav imam slabe izkušnje z SDXC karticami, ker se rade hitro pokvarijo, kolikor jo prepišeš v celoti nekajkrat v tednu.) Ne razumem pa jack za slušalke, ki ga je Apple ukinil. 99.99999% slušalk ima ta priklop in ne razumem, kako bodo prepričali maso ljudi (tudi z drugimi telefoni), da je nepotreben. Jaz, ki dve uri na dan sprehajam psa, samo zaradi tega ne bi kupil telefona brez 3.5 priklopa. Ni šans, ker preposlušam preveč podcastov in ko se po parih mesecih slušalke začnejo čudno obnašati, gredo takoj v smeti, ker jih kupujem v parih, torej 2 komada na enkrat in če naletim na poceni slušalke z dobro kvaliteto reprodukcije govora, jih kupim vse, kar jih imajo v trgovini. (Največ 6x komadov v e-leklercu).
Torej razumem ljudi, ki res potrebujejo SD slot, ampak jaz ga ne. Jaz potrebujem 3.5 headphone in če ga telefon nima, je zame eno tretjino manj uporaben.
iPods oziroma še prej bluetooth slušalke, za katere sem dal 160EUR, so pa CRAP (za iPods ne vem) in po parih mesecih namesto dve uri podcasta, ponujajo več kot pol manj. (Tako je bilo nekaj let nazaj, ko sem jih enkrat kupil.) To pa ni zame, ker slušalke za podcast kvaliteto so 5-10 EUR, bluetooth pa 150-200 EUR. In slušalke za 8 EUR vržem stran, takoj ko slišim kakšen šum, ki ga ne bi smel. Slušalke za 150-200 EUR pa vreči stran... je malo huda, vsaj če porabljaš slušalke kot jaz robčke - mečem jih stran ob prvem sumljivem obnašanju.
Spravi si ta post in ga preberi čez kako leto, pa se čudi koliko telefonov nima več 3,5 mm headphone jack-a...
ps: Pri iPhone 7 dobiš adapter lightning to 3,5mm headphone jack, če že nujno rabiš "stare dobre" žičnate slušalke.
Verjemi da si ne bo skoraj nihče upal ukiniti headphone jack!
Apple ni bil prvi ki ga je ukinil, a je verjetno edini ki bo pri tem vztrajal!
Sam tudi ne kupim telefona brez tega jacka, preprosto zato ker stvar še ni tako dalec (predvsem mislim na brezžične slušalke niso še tako dobre da bi jih jaz uporabljal, v smislu trajanja baterija in potreba po polnenju me odvrača)
Ostali bodo verjetno odstranili ta port ko bodo lahko dali na telefona 2x usb C ali karkoli pride v prihodnosti!
SaXsIm ::
Tole je pač hajpanje. Če greš googlat, za vsak iphone najdeš fotografije na netu, kako se je vžgal. In enako tudi za samsunge. Telefoni pač zagorijo, li-ion baterije so v osnovi precej nevarna reč. In to, da je popravljen note 7 vseeno zagorel je pač "shit happens." Ko bo zagorelo 10 popravljenih, potem pa bo problem, ja.
Kar se pa SD kartic tiče - imam note 5 32GB in sem precej slabe volje, ker nima SD slota. Bi sicer preživel brez njega, če bi imel 64GB ali 128GB verzijo telefona - ampak pri 15+ MB velikih fotografijah, ki jih posnameš v kakšnem pro modu, je ob nekaj glasbe 32GB hitro premalo.
Kar se pa SD kartic tiče - imam note 5 32GB in sem precej slabe volje, ker nima SD slota. Bi sicer preživel brez njega, če bi imel 64GB ali 128GB verzijo telefona - ampak pri 15+ MB velikih fotografijah, ki jih posnameš v kakšnem pro modu, je ob nekaj glasbe 32GB hitro premalo.
SaXsIm
andrejus ::
Pokazalonse je da je SD kartica zame nujna. snemam veliko prav tako slikam in to gre vse na Sd. Imama Note 3 32 GB prostora in je zadeva premajhna. uporabljam 64 GB kartico. Zena ima star sgs3 in uporabljab 32GB kartico. Vem da bo prisel cas ko se bo to ukinilo sam upam da cim kasneje. Tudi zaradi tega smo kuoiki Samsung in ne Apple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andrejus ()
solatko ::
Pobje, 3 dni si lastnim Lumia 950 xl dual sim, za 400€. Tolk uporabne zadeve še nisme držal v rokah. Android in iOS telefonov ne maram, spljoh, ker majo tolk bloatwarea gor, da tisto kar rabim, težko najdem (starost, pa brez špeglov ne razločim ravno vseh, podobnih ikonc), tu pa sem si lepo nastavil pošto, office, fotoaparat, EDGE in obe liniji, tako da lahko čisto vse počnem brez očal. Še fotoaparat te tri dni nisem prijel v roke.
Ni mi jasno, čemu se M$ telfoni niso prijeli, saj ima glede na statistiko, največ prebivalcev zemlje, na računalnikih sistem Windows. Morda zato, ker so bili prepoceni in pač niso bili in.
Ko gledam na netu neodvisne primerjave med iPhone, Galaxy in 950XL, so razlike v performancah zelo majhne, v ceni pa skoraj polovica cenejša.
Poleg tega sem tu odvisen od M$, pri vseh drugih pa od proizvajalca in njihove volje po posodobitvah. Z root-anji in podobnimi heci se mi ne da ukvarjat (tudi procesorjev nisem nikoli navijal, sem pač kupil dovolj zmogljivega, za tisto kar sem rabil).
In tisto, kar rabim, mi Lumia nudi.
Ni mi jasno, čemu se M$ telfoni niso prijeli, saj ima glede na statistiko, največ prebivalcev zemlje, na računalnikih sistem Windows. Morda zato, ker so bili prepoceni in pač niso bili in.
Ko gledam na netu neodvisne primerjave med iPhone, Galaxy in 950XL, so razlike v performancah zelo majhne, v ceni pa skoraj polovica cenejša.
Poleg tega sem tu odvisen od M$, pri vseh drugih pa od proizvajalca in njihove volje po posodobitvah. Z root-anji in podobnimi heci se mi ne da ukvarjat (tudi procesorjev nisem nikoli navijal, sem pač kupil dovolj zmogljivega, za tisto kar sem rabil).
In tisto, kar rabim, mi Lumia nudi.
Delo krepa človeka
andrejus ::
Jaz mislim da se MS aparati na zacetku niso prijele iz dveh razlogov:
1. imele so malo appov. To se jenkasneje popravilo ampaknse vedno bistveno zaostajajo. Na zacetko panje bilo porazno. V ZDA, ki je kljucni trg ni bilk appov za njihove glavne sporte (baseball, nogomet ipd). Sicer za normalno uporabo je bilo vsega dovolj.
2.Tehnicne lastnosti so bile smesne v primerjavi z Androidi in tudi z iphoni.
In enkrat, ko se zacnejo govorice sirit, je tezko spremenit smer.
1. imele so malo appov. To se jenkasneje popravilo ampaknse vedno bistveno zaostajajo. Na zacetko panje bilo porazno. V ZDA, ki je kljucni trg ni bilk appov za njihove glavne sporte (baseball, nogomet ipd). Sicer za normalno uporabo je bilo vsega dovolj.
2.Tehnicne lastnosti so bile smesne v primerjavi z Androidi in tudi z iphoni.
In enkrat, ko se zacnejo govorice sirit, je tezko spremenit smer.
tikitoki ::
mogoče si že v osnovi pač privoščiš telefon s 128Gb ali 256Gb prostora, saj verjetno veš, koliko cca boš zapolnil.. ker Če bi to res bil tako enormen problem, bi se proizvajalci zagotovo prilagodili zahtevam trga, pa nekak temu ni tako.
Ocitno imas prevec denarja. SD kartica stane dobrih 20 EUR. Telefon s tako kolicino prostora pa je tm od 700 EUR naprej.
BoLhCa ::
Lumia se ni prijela ker ne nudi nič. Bloatware je pa tudi zlajdrana tema, tistih 5 appu, ki ti niso ok, jih daš pač disable in je rešena stvar. Tisto kar rabiš si daš lahko v eno svojo mapco pa na namizje, tako da ne mi lapat takih oslarij. In seveda Android omogoča povečavo stvari, tako da lahko vidiš, če ti original ni dovolj.
krneki0001 ::
Jaz mislim da se MS aparati na zacetku niso prijele iz dveh razlogov:
1. imele so malo appov. To se jenkasneje popravilo ampaknse vedno bistveno zaostajajo. Na zacetko panje bilo porazno. V ZDA, ki je kljucni trg ni bilk appov za njihove glavne sporte (baseball, nogomet ipd). Sicer za normalno uporabo je bilo vsega dovolj.
2.Tehnicne lastnosti so bile smesne v primerjavi z Androidi in tudi z iphoni.
In enkrat, ko se zacnejo govorice sirit, je tezko spremenit smer.
Niso se prijeli samo zaradi ene stvari. Ker je MS prepožrešen in je hotel da mu ostali proizvajalci plačujejo licenco 25 dolarjev na telefon. Če bi takrat dal vsem ostalim (HP, DELL, Lenovo, Samsung,... zastonj te licence, bi polizdelek kot je android danes tenko piskal.
Lumia se ni prijela ker ne nudi nič.
Ti pa lumie še videl nisi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
lencc ::
Ni mi jasno, čemu se M$ telfoni niso prijeliDelno je bilo že odgovorjeno. Problem pri aplikacijah pa je (bil) tudi, da je iz že tako majhnega nabora aplikacij (bilo) še tistih nekaj razpoložljivih slabo napisanih - vključno s tistimi, katerih razvijalec je bil MS! Razvijalcem se ne da ukvarjati z razvojem (oz. ni profitabilno), ker imajo MS telefoni zanemarljiv tržni delež. Trenutno je prodaja tako slaba, da jih v svojih prodajalnah ukinja tudi sam Microsoft.
Poleg tega pa je Microsoft naredil usodno napako, da je ob izidu prodaje imel tudi sam Windows 10 nekaj hroščev. To se je s časom popravilo (sklepam), ampak na spletu so slabe ocene ostale. Če na YouTube napišem "lumia 950 xl", je prvi zadetek: "Nope". Torej Lumie niso ravno sinonim za kakovost (upravičeno ali ne, to sedaj niti ni več važno). Bomo videli, kaj se bo zgodilo naslednje leto s Surface telefoni. Redstone 2 naj bi odpravil mnogo porodnih težav s sistemom.
saj ima glede na statistiko, največ prebivalcev zemlje, na računalnikih sistem Windows.To tukaj ni pomembno. PC-ji in mobilne naprave niso isto, oziroma: če imam doma Samsungov TV in fotoaparat, ni nujno, da je iste znamke tudi moj telefon.
Če pa bi že prišlo do takšne situacije (npr. sinhronizacija podatkov med napravami), se to pri konkurenci rešuje ravno z velikim naborom razpoložljivih aplikacij.
In tisto, kar rabim, mi Lumia nudi.Očitno velik del uporabnikov prisega tudi na veliko izbiro (kakovostnih) aplikacij. Kot ugotavljaš, za vse osnovne stvari zadostuje že sam telefon. Če pa bi si zaželel kakšno dodatno aplikacijo, pa zaenkrat žal (še) ni takšne ponudbe kot pri konkurenci. Prav zato so (poleg ustaljenih negativnih mnenj in slabe prodaje) Microsoftovi telefoni zadnje čase tudi cenejši.
Jst ::
Spravi si ta post in ga preberi čez kako leto, pa se čudi koliko telefonov nima več 3,5 mm headphone jack-a...
ps: Pri iPhone 7 dobiš adapter lightning to 3,5mm headphone jack, če že nujno rabiš "stare dobre" žičnate slušalke.
Ne razumeš. Ko bodo baterije na brezžičnih slušalkah omogočale 12 ur neprekinjenega predvajanja, potem bo 3.5 jack res nepotreben. Ko pa na dan dve uri poslušaš podcaste, pa trenutno brez tega jacka ne moreš.
Ti bi moral napisati 5 do 10 let. Potem bi se pa strinjal. Ampak jaz imam tako high end hi-fi doma, NAD + Jamo zvočnike, za katere sem dal 200k SIT (samo Jamo zvočnika (dva)). Za NAD ne vem točno. Kot imam tudi Seinheiser slušalke, tako za v uho, kot tavelike. Ampak nobene ne uporabljam pri sprehajanju psa in poslušanju podcastov, kjer kvaliteta niti ni toliko pomembna, glavno je, da razumem, kaj govorijo.
Ker se priklop slušalk drgne ob žep, hitro crknejo. In ker poslušam na sprehodih s psom izključno podcaste, so Philips slušalke za 8 EUR super. Če jih pozabim ali izgubim ali se pojavi kakšno šumenje, jih takoj vržem v najbližji koš in odprem nove.
TO je MOJA specifična uporaba. Tako kot za nekatere SD card slot.
In čez eno leto se ne bo spremenilo nič. Baterije res napredujejo, ampak v enem letu pa še ne. Prosim no.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
bambam20 ::
je izjavil:
Zakaj pa vedno omenjate to sd kartico kot nekaj sila pomembnega? A vam 64GB vgrajenega spomina ni zadosti?
je predrag.
kartica je cenejša.
Ni mi jasno, čemu se M$ telfoni niso prijeli, saj ima glede na statistiko, največ prebivalcev zemlje, na računalnikih sistem Windows. Morda zato, ker so bili prepoceni in pač niso bili in.
Ker so grdih oblik, WIn OS je grd ( Ios in android sta lepa ), slabi meniji , odzivnost je tud pri limijah 200€ bila porazna, da o senzorju nagiba ne govorim ( nikakav ).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
MrStein ::
Ne razumeš. Ko bodo baterije na brezžičnih slušalkah omogočale 12 ur neprekinjenega predvajanja, potem bo 3.5 jack res nepotreben. Ko pa na dan dve uri poslušaš podcaste, pa trenutno brez tega jacka ne moreš.
TO je MOJA specifična uporaba.
In čez eno leto se ne bo spremenilo nič. Baterije res napredujejo, ampak v enem letu pa še ne. Prosim no.
In-ear slušalke že zdaj ponujajo 10 ur delovanja, tavečje pa še več.
Za dve uri pa sploh, ker jih potem daš v škatlo ali polnilec in so naslednjič spet polne.
"MOJA uporaba" ... ki ni enaka uporabi drugih.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Jst ::
OK, verjamem. Ampak a mi podariš 2016 bluetooth slušalke, da jih sprobam? 2015 se niso obnesle...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
krneki0001 ::
Ni mi jasno, čemu se M$ telfoni niso prijeli, saj ima glede na statistiko, največ prebivalcev zemlje, na računalnikih sistem Windows. Morda zato, ker so bili prepoceni in pač niso bili in.
Ker so grdih oblik, WIn OS je grd ( Ios in android sta lepa ), slabi meniji , odzivnost je tud pri limijah 200€ bila porazna, da o senzorju nagiba ne govorim ( nikakav ).
Enako si sam mislim za android in IOS telefone. Počasni, neodzivni, zanič senzorji,... miljoni aplikacij, pa samo par 10 jih dela tako kot mora, vse ostalo so pa smeti.
M.B. ::
Tole je pač hajpanje. Če greš googlat, za vsak iphone najdeš fotografije na netu, kako se je vžgal. In enako tudi za samsunge. Telefoni pač zagorijo, li-ion baterije so v osnovi precej nevarna reč. In to, da je popravljen note 7 vseeno zagorel je pač "shit happens." Ko bo zagorelo 10 popravljenih, potem pa bo problem, ja.
Zagoreli so trije v tem tednu. Prvi je ta opisani. Drugi je zagorel v torek 13 letni deklici na srečo brez večjih poškodb. In še tretji tudi v torek, samo Samsung je komaj danes to objavil.
Another replacement Samsung Galaxy Note 7 has caught fire, bringing the total to three this week alone. This one was owned by Michael Klering of Nicholasville, Kentucky. He told WKYT that he woke up at 4AM to find his bedroom filled with smoke and his phone on fire. Later in the day, he went to the hospital with acute bronchitis caused by smoke inhalation.
Telefon je bil en tedn star in izklopljen. Zdaj pa nevem al je to res takšno naključje da trije zamenjani telefoni zgorijo v istem tednu, kar je še vedno malo izmed vseh prodanih al je tudi v zamenjanih problem. Al pa pač zdaj objavijo vsak telefon ko zgori drugače pa nebi.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
BoLhCa ::
Odvisno kako bo šlo naprej, vsekakor prav dosti poročil o gorenju dejansko ne sme biti več. Je pa tudi res, da sedaj vsak objavi, ki drugače ne oz. ne pride v medije. Bo pa vse jasno v naslednjih tednih ali je to zgolj naključje in mediji seveda trgajo vsak primer ali gre ponovno za problem. Še vedno pa čakam primer v Evropi, zna biti tudi v tem razlika da vsi ti so na Snapdragonih, mi pa imamo Exynos. V glavnem čas bo vse povedal :)
Gregor P ::
Naj lepo umaknejo to goreče čudo, se javno (ponovno) opravičijo vsem potrošnikom in pokoljejo ta model ter nato najavijo 8-ko (na kateri upam, da že besno delajo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BoLhCa ::
Dokler ne zagori vsaj en Note7 v Evropi se s tem ne strinjam, ker telefon je fuckin pornič!! Nima konkurence nikjer.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Galaxy Note 7 se bo vrnil kot obnovljen telefonOddelek: Novice / Android | 5289 (4336) | opeter |
» | Galaxy Note7 se ne preda, zato Verizon onemogoča kliceOddelek: Novice / Android | 5587 (3970) | M-XXXX |
» | Letalo skoraj pristalo zaradi fantomskega Galaxy Note 7Oddelek: Novice / Android | 9835 (6928) | AtaStrudl |
» | Bržčas se obeta vpoklic Samsung Note Galaxy 7Oddelek: Novice / Android | 8166 (5521) | Dr_M |
» | Defektne baterije Samsungove, Apple zavohal priložnostOddelek: Novice / Android | 8431 (6363) | Dr_M |