» »

Leto 2010 najtoplejše leto v zadnjih sto letih

1
2
3

PaX_MaN ::

.. upam, da razumeš, da potem ko boš presedel na električne avtomobile boš pa odvisen od proizvajalcev druge energije, ki bo verjetno prav tako škodovala okolju (torej množična uporaba le te) itd.

Vedno boš odvisen od nečesa. Reke - nimajo vsi ledenikov/padavin al' pa rek kot takih sploh. Veter? Ne piha povsod; še manj da bi na dolgi rok pihal konstantno. Sonce? Si spet odvisen od vremena; nekateri deli na zemlji imajo osvetljenost za en drek, površina kamor bi to vtaknu tut ni lih neskončna. Bio-(m)etanol/dizel in podobno - kaj je že tista, oljna ogršćica? Kaj že rabiš za to? Aja, uber kmetijske površine, ki jih, spet, ni kar neskončno. Plimovanje? Nekje je, nekje ga bl ni, eni majo, eni nimajo morja. Itd.

phong ::

upam, da razumeš, da potem ko boš presedel na "električne avtomobile" (oz. alternativna prevozna sredstva) boš pa odvisen od proizvajalcev druge energije, ki bo verjetno prav tako škodovala okolju (torej množična uporaba le te) itd.

Trenutni električni avtomobili niso ekološki. Večina električne energije izhaja iz nafte, prav tako vodik (pogon prihodnosti?).
Ravno to je poanta obnovljivih virov: jih ne koplje par posameznikov, ampak jih lahko proizvaja skoraj vsakdo. Torej npr. vsaka država zase.

Torej se dela na doseganju boljšega izgorevanja, ne pa omejevanju CO2

Če politika hoče motivirat razvoj boljšega izgorevanja, omeji CO2. Mislim da je to hitrejša spodbuda, kot nagrajevanje ekoloških.

Torej se dela na boljši filtraciji saj in žveplovega sranja, ne pa da se omejuje CO2

Za nekatera področja sploh še ni tehnologije. Primer: EU zahtevala uporabo filtrov za vse dieselske avtomobile. Ti avti danes prefiltrirajo vse saje, ne morejo pa filtrirati mikro-delcev, ki so baje še bolj škodljivi in rakotvorni.

In še slabše, zakaj se eni trudijo ohraniti konstantne pogoje, če se ti spreminjajo že odkar je naš mali kamen nastal?

Ne prizadevajo si ohraniti konstantnih pogojev, ampak zmanjšati vpliv človeka. Zemljo imamo samo eno. Jaz bi jo raje preventivno pazil, ker če jo zeznemo...

jest10 ::

Torej se dela na doseganju boljšega izgorevanja, ne pa omejevanju CO2

Če politika hoče motivirat razvoj boljšega izgorevanja, omeji CO2. Mislim da je to hitrejša spodbuda, kot nagrajevanje ekoloških.

Le da boljše izgorevanje nima veze s CO2. V bistvu ga boš dobil še več, saj bo manj drugih produktov.


Torej se dela na boljši filtraciji saj in žveplovega sranja, ne pa da se omejuje CO2

Za nekatera področja sploh še ni tehnologije. Primer: EU zahtevala uporabo filtrov za vse dieselske avtomobile. Ti avti danes prefiltrirajo vse saje, ne morejo pa filtrirati mikro-delcev, ki so baje še bolj škodljivi in rakotvorni.


Torej naj se dela na razvoju primerne tehnologije, ne pa na obdavčevanju CO2, ki nima nobene veze s problemom.
Zakaj se potem ne obdavči kar vode? Saj tudi ta nastaja pri izgorevanju

Tarzan ::

Letos bo vroče poletje! Juhuuuu! :)

phong ::

Le da boljše izgorevanje nima veze s CO2. V bistvu ga boš dobil še več, saj bo manj drugih produktov.

Širša slika: boljše "izgorevanje" lahko pomeni uporabo drugih energentov (obnovljivih). Evropa s tem več pridobi, kot izgubi (uporaba lastnih virov energije, zmanjša odvisnost od drugih, ustvari nove gospodarske panoge).

jest10 ::

phong je izjavil:

Le da boljše izgorevanje nima veze s CO2. V bistvu ga boš dobil še več, saj bo manj drugih produktov.

Širša slika: boljše "izgorevanje" lahko pomeni uporabo drugih energentov (obnovljivih). Evropa s tem več pridobi, kot izgubi (uporaba lastnih virov energije, zmanjša odvisnost od drugih, ustvari nove gospodarske panoge).

Kaj že ima boljše izgorevanje veze z drugimi energenti? :|

Thomas ::

Centralnoplanski geniji ... so centralnoplanski geniji. Kakšne "lastne vire", pa Evropa ima?

Vseeno, če jih (še) ni, cntralni planerji pravijo, da je rešitev v avtarkiji. To so vedeli že naprimer tudi albanski komunisti. In kubanski. Dokler njihove zablode ni plačal folk, ki se je pa itak vseskozi navduševal nad socializmom.

Kot se pretežno tudi EU ljudstva.

Tako da ... ni kej. Atlas shrugged, indeed.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

MisterR ::

Senitel je izjavil:

A če bi ga iz zraka in vode, bi ga bilo pa v neomejenih količinah? >:D


Kaj se zgodi ko mesto postane premalo za vse prebivalce? Gradiš v višino. Kaj se zgodi ko izrabiš nek vir? Preklopiš na drugega.

gruntfürmich ::

to je zarota!!!! narobe so interpretirali podatke in thomas jih bo razkrinkal!!!!!!!!!!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Thomas ::

Ni zarota. Če bi bila zarota, bi pokazali surove podatke merjenj.

Teh pa nimajo.

Tko da to ni zarota, stupidnost je. Velika stupidnost.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

gulfstream ::


Ne prizadevajo si ohraniti konstantnih pogojev, ampak zmanjšati vpliv človeka. Zemljo imamo samo eno. Jaz bi jo raje preventivno pazil, ker če jo zeznemo...


No, eni poskušajo na vsak način ohraniti to konstantno temperaturo, kljub temu da vemo da tudi 5x višje količine CO2 ne pomenijo neke katastrofe, prej nasprotno. Če bi to sploh imelo vpliv na temperaturo, ni ravno prepričljivih dokazov.

Strinjam se da je treba pazit kaj delamo, ampak ne tako pri CO2 kot kje drugje...koliko dioksinov, x-cidov, živega srebra spravimo v okolje, tu pa se preganja ta neškodljiva molekula :P

guest #44 ::

Komu ni še jasno, da ni toliko pomembno segrevanje kot pa toksitizacija okolja? CO2 je najmanjši problem, pravzaprav sploh ni problem. Iz avspuha pride še kaj vn poleg CO2-ja.

Zasovražu sem global warmerje prav zaradi tega, ker so zaslepljeni pred resnico in bojujejo se goreče za napačno zadevo. Ignoranti in hinavci po večini.

Vsaj nekaj dobrega se je izcimilo iz tega, glede na vrsto ekonomije ki jo imamo je oboje precej povezano, tko da če zmanjšamo eno se posledično zmanjša še drugo, sam mislim da so preneumni da bi spredvideli...who knows, i'm waiting to be surprised.

It really pisses me off, najraje bi koga mahnu ko omeni sustainable in CO2 v isti povedi.

donfilipo ::

Jaz bi jo raje preventivno pazil, ker če jo zeznemo


Ni več treba nič pazit>:D
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Machiavelli ::

in potem CO2 uhaja skozi ozonsko luknjo xD
Nigaaazz

HeMan ::

Mene pa zanima kaj so negativne posledice segrevanja Zemlje.

donfilipo ::

Kurjava se bi podražila8-)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

gruntfürmich ::

Thomas je izjavil:

Ni zarota. Če bi bila zarota, bi pokazali surove podatke merjenj.

Teh pa nimajo.

Tko da to ni zarota, stupidnost je. Velika stupidnost.


no evo. smo že prišli do dna zadevi! thomas FTW!!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Thomas ::

No ... boš ti dal dato, iz katere je vse skp izračunano?

To, da je navadni smrtniki ne moremo videti, je zanesljiv znak scama.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Machiavelli ::

Zemlja bi se morala imenovati planet voda.

Tak bom reku izpušni plini iz tovarn in vozil niso samo Co2 in močno uplivajo na zdravje ljudi,
na sam planet pa ni nekega dokazila ker rastline rabijo Co2 za proizvajanje kisika Po dnevi kadar je faktor svetlobe visok,ponoči pa normalno izdihavajo Co2,
preko zime izdelajo več Co2 kot kisika zaradi oblačnosti in seveda zimskega spanja saj večini odpadejo listi,so pa zato zimzelene rastline ki nadomestijo del tega.Da nepozabimo morske rastline ki jih je ogromno.

Treba je gledat graf iz časov Godzzile ali pa še več da bi se videlo nihanje le tega...

V šolah perejo možgane da kratki UV žarki gredo skozi atmosfero in ko se obbijejo od zemeljske površine nastanejo dolgi UV žarki ki pa zaradi gostote Co2 ja na vrhu nemorejo skozi v vesolje nato se zopet odbijejo proti zemlji in tako posledično jo segrejejo....

Odbijali bi se samo če bi bili kaki trdi delci kot je bilo v času izbruha volkanov in izumrtja dinozavrov.....kar je bilo na pogled v nebo apokaliptično in temačno.
Če so delci na nebu pomeni da se kratki žarki bodo konstantno srkali in odbijali dolgi in segrevali površino+tema je za rastline izbruh Co2-ja in ne kisika.

Vemo da se vsako uro od sonca sproži gmota vročinskega sevanja in ta leti proti zemlji,ta jo v večini odbije z magnetnim poljem nekaj pa srkne na severni in južni pol kar povzroči da se malo segreje,še posebej ko se pola smer magneta zamenja kontra takrat srkne največ toplote...
Nigaaazz

Zgodovina sprememb…

phong ::

Mene pa zanima kaj so negativne posledice segrevanja Zemlje.

Tega pravzaprav nihče ne ve.
Poovečevanje količine CO2 v zraku povzroča, da se sončni žarki ne odbijejo od Zemlje v vesolje ampak ostanejo ujeti v atmosferi in jo s tem dodatno grejejo (učinek tople grede). S tem se grejejo tudi oceani, ki hranijo 50x več CO2, kot ga je v atmosferi. Slaba lastnost je ta, da se s segrevanjem oceana zmanja možnost absorbcije CO2, kar pomeni, da bi zaradi ogrevanja prešlo še več CO2 v ozračje iz oceanov. To pa bi bila kot nekakšna verižna reakcija, ki bi sama sebe pospeševala.
Bojijo se, da bi lahko segrevanje oceanov ustavilo oceanske tokove (ki danes skrbijo, da odnašajo del toplote iz vročih delov v hladne - npr. Anglija je zaradi teh tokov tako topla). S tem bi se hladna področja še bolj ohladila, vroča pa postala še bolj vroča. Zmanjšalo bi se količina Zemlje primerne za bivanje. To bi povzročilo množična preseljevanja, ki bi ob že današnji prenaseljenosti povzročilo nove konflikte - vojne.

donfilipo ::

Povečalo bi se tudi število orkanov, poplav neviht in suš, na nekaterih delih zemlje bi postalo bivanje ugodnejše, na drugih manj ugodno..... zaradi teh sprememb bi se podražila hrana, povečala podhranjenost in ....
vročinski vali, suše, poplave, požari, nekatere nalezljive bolezni

In centralno planiranje na splošno, potem ko bi postalo res hudo:))
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Thomas ::

Povečalo bi se tudi število orkanov


Ne.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

donfilipo ::

Pač:))
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Thomas ::

Ne. Ker veter nastane iz temperaturne razlike, ne iz temperature.

Poglej samo kako na Antarktiki brije veter! Ker je temperaturna razlika med to celino in ostalim svetom velika. Če ne bi bila zasnežena, podobna recimo Aljaski, bi veter ne bil tako strašen.

Lučka rekla, kar hoče.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

donfilipo ::

Ni samo lučka.

http://www.sciencedaily.com/releases/20...
Recimo.

Pa še maljon drugih linkov s katerimi se mi pa ne ljubi ubadati, ker si ti rekel drugače:))
Ker že zanikaš samo rast povprečnih temperatur by default, te štejem med biased 'skeptike'.
Skepsa je zdrava...ampak 'biased' pa nezdrava.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

hamax ::

Povečalo bi se tudi število orkanov

Mislim da zadje simulacije kazejo, da se bi stevilo zmanjsalo, moc pa povecala.

gulfstream ::

Slaba lastnost je ta, da se s segrevanjem oceana zmanja možnost absorbcije CO2, kar pomeni, da bi zaradi ogrevanja prešlo še več CO2 v ozračje iz oceanov. To pa bi bila kot nekakšna verižna reakcija, ki bi sama sebe pospeševala.


In ko bi ves ta CO2 bil v atmosferi, bi vegetacija eksplodirala, kar je lahko samo dobro.

Podobno kot CO2, ki se ga uvaja v akvarij - s tem se pohitri rast rastlin minimalno 10x, če ostali pogoji ostanejo enaki (gnojila). Poglejte kdaj v omarico pod kakšnim lepim akvarijem, pa boste jeklenko našli.

donfilipo ::

Mislim da zadje simulacije kazejo, da se bi stevilo zmanjsalo, moc pa povecala.


Nalimaj link.

Ja čitam ovde:)
http://www.gfdl.noaa.gov/21st-century-p...
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

fiction ::

Sem ravno prebral knjigo Mišo Alkalaj: Podnebna prevara in bi jo priporočal tudi vsem ostalim. Argumenti in reference ki jih navaja Alkalaj so me kar prepričali... Zanikanje globalnega segrevanja ni neka obskurna teorija zarote kot mnogi mislijo.

Dejstvo je, da je IPCC potvarjala meritve (kar izhaja tudi iz ukradenih emailov), izgubila druge meritve ter tako ponovitev raziskave ni bila več mogoča itd. Sicer možno, da vse skupaj ni imelo vpliva, ampak po drugi strani je pa čisto mogoče, da dejansko globalnega segrevanja sploh ni.

Težko je zahtevati objektivnost od ljudi, ki bi s tem, ko bi dokazali, da ni globalnega segrevanja ostali brez službe.

Sej ne rečem, da ni dobro zmanjšati človeškega onesnaževanja, ampak izpuhi CO2 so še najmanjši problem... Je pa s tem možen dober biznis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fiction ()

donfilipo ::

Alkalaj dejansko tudi zanika ogrevanje. Ne antropogeno, ne CO2 triggered, ampak ogrevanje nasploh. Ko so mu na TV soočenju pokazali grafe postaje, in omenili Kredarico, pa je dejal da na Kredarici ni po Jusu:) 20m od zgradbe, kar lahko poveča temperature za 2 do 5 stopinj.
Moral bi rečt za 2 do 5procentov. In to potem ne pojasni dviga povprečnih temperatur v SLO za več kot 1 stopinjo. Pač pa kvečjemu za 0,5...pa še to je hudičevo neverjetno, ker predpostavlja za max naseljenost povsod:)

Od takrat naprej ga imam za biased;((
Bom pa knjigo prebral, če bo zdravje, sreča in prijateljstvo med ljudmi.:))

Ah ...
Še malo resnosti. Pri tako imenovanem GW je dejansko treba biti skrajno skeptičen. Na vse. V igri so ogromni zneski in trenutno najbolj sponzorirani 'biased' pristopi. Toliko, da se že obilno seli med laike in v ideologije. Na žalost smo dejansko na tem, da z žalostjo ugotavljamo, da ni niti enostavne resnice, kot je:
- ali se zadnjih 30 let ogreva, ...kljub vsem postajam in satelitom, ni mogoče zaupati neki ustanovi 100% v presojo. Kot laiki pa ne moremo nič. In ja. Te ustanove niso poceni. Dokaj za zamislit zadeva in žalostna v bistvu, zato se jaz osebno branim z ironijo.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

donfilipo ::

Če pa seveda gremo na bolj kompleksne teme kot meriti temperaturo in izračunati povprečje, recimo na kak ekonomski model, in politične biase iza tega....mi gre pa na jok:'(

Ne verjet, da od masturbacije...
počakte mal, da pobrijem, mi ščetine udarjajo na space....
betmi mom moral s fleksarico...

skratka ne verjet, da imate od mastrubacije kosmate dlani.
Ostalo vključno z bogom, etiko, moralo, politiko, in enostavno statistiko si boste pa morali zmodelirati sami!
>:D
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Kac ::

Za nafto ne vem ampak premog je sigurno BIO saj se v njemu vidijo letnice starih dreves.

NSA Agent ::

Dej igrajmo se z matematiko :). Matematika je vse oz fizika tk je profesor za fiziko govoru :)

6371,0008 km (Zemljin polmer @ Wikipedia
Volumen zemlje je - 1.083207325 x 10 na 12 KM.

Debelina ozračja zemlje se tam 100km če ne 200km (naj me kdo popravi, ugibam)
torej 6371.0008 km + 100km Torej je volumen =>1.135018577 x 10 na 12 KM.

Razlika je 0.051811252 x 10 na 12 kubičnih kilometrov!. - To bi naj bil volumen ozračja.

Torej nekdo naj objavi koliko ton C02 na leto proizvedemo in kiliko kubičnih km ena tona CO2 zaseda.

Pa bomo izračunali koliko se to pozna na avtmosfero - in nebomo upoštevali da se del tega CO2 absorbira nazaj v zemljo preko fotosinteze.

(evo rešimo ta problem s osnovnošolsko matematiko)

tarv ::

Malo pomislite od kot pride večina drevesa, ki raste iz zemlje ??

Za tiste, katerim se ne da razmisljati!

Kjer se prepirata dva tretji gigant dobicek ima...

Se za primitivne ljudi na za njih smesen nacin povedana resnica.

Skratka karkoli se bo ze zgodilo, katerikoli zakon bo ze sprejet, bo zaradi DENARJA in ne za dobro planeta in njegovih prebivalcev!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tarv ()

Machiavelli ::

in v ekvacijo upoštevajte izgubo co2 ja čez ozonsko luknjo xD
Nigaaazz

TESKAn ::

Najprej bodo spumpali co2 iz zraka v podzemna skladišča, ki si jih bodo lastile korporacije, nato bo sledilo obdobje, ko bodo prešli iz "co2 is bad" v "we need more co2", za tem pa obdobje, ko nam bodo za co2, za katerega že plačujemo, da ga skladiščijo, plačali še enkrat zato, da ga bodo spustili nazaj v ozračje. Genialno, v bistvu.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WamPIRe- ::

donfilipo je izjavil:

Povečalo bi se tudi število orkanov, poplav neviht in suš, na nekaterih delih zemlje bi postalo bivanje ugodnejše, na drugih manj ugodno..... zaradi teh sprememb bi se podražila hrana, povečala podhranjenost in ....
vročinski vali, suše, poplave, požari, nekatere nalezljive bolezni

In centralno planiranje na splošno, potem ko bi postalo res hudo:))

Če malo gledam poročila.. se to vse že dogaja xD

Thomas ::

Ma kaj se dogaja, kaj?

Ene poplave, pa že vsi panični. Ker nimajo pojma, kakšne poplave in viharji vse so že bili.

Neznanje neznalcev ne opravičuje.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

tarv ::

TESKAn je izjavil:

Najprej bodo spumpali co2 iz zraka v podzemna skladišča, ki si jih bodo lastile korporacije, nato bo sledilo obdobje, ko bodo prešli iz "co2 is bad" v "we need more co2", za tem pa obdobje, ko nam bodo za co2, za katerega že plačujemo, da ga skladiščijo, plačali še enkrat zato, da ga bodo spustili nazaj v ozračje. Genialno, v bistvu.


Jau, zamisli si da izcrpajo prav ves CO2 iz zraka, potem nima nihce moznosti gojit prav nobene rastline, ki deluje na fotosintezo. Bemti tega se je res za bat.

Tole je res genialen nacrt!

tarv ::

Thomas je izjavil:

Ma kaj se dogaja, kaj?

Ene poplave, pa že vsi panični. Ker nimajo pojma, kakšne poplave in viharji vse so že bili.

Neznanje neznalcev ne opravičuje.


Se strinjam. Kaj je to malo dežja pade, pa so že vsi ki so bajto postavli na poplavnem območju panični.
tole ti je prava nevihta...

Novice na TV-ju pa je ze dolgo treba z rezervo jemat.

Machiavelli ::

Super cena benza je skočila v 6mescou 80centou gor pa še kruh se je podražu odlično,1kruh=1l benza

Mal spominja na cajte 2sv.vojne ko je dedek kupoval kruh za uber pretirane marke....
Ko pride Janša bo pa izgovor češ da je Pahor preveč zasral...lol..
Če država ni zmožna naj iztopi iz EU konec koncev je to janšino maslo da je nagovoru folk za EU.

Vi se kle sikirate o segrevanju ko pa folk nima nič za jest,stroške so dvignil za 50% in kako naj upokojenci živijo z 300-400eur pokojnine? Sociala 260eur? Cene rastejo inflacije pa ni...
sama Korupcija....
Nigaaazz

gruntfürmich ::

Machiavelli je izjavil:

Vi se kle sikirate o segrevanju ko pa folk nima nič za jest,stroške so dvignil za 50% in kako naj upokojenci živijo z 300-400eur pokojnine? Sociala 260eur? Cene rastejo inflacije pa ni...
sama Korupcija....

in ti za to vse kriviš janšo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Machiavelli ::

Nekrivim saj vemo da je korupcija za sistemom.
Resetiranje vlade bi pa pomenilo katastrofo.
Zakaj katastrofo? Zakaj bi dajali Frišne svinje v že tako umazan svinjak?
Pustimo umazane svinje v umazanem svinjaku.
Ker končni razultat je lahko Slabši ali pa Še slabši.
Nigaaazz

Zgodovina sprememb…

donfilipo ::

Če malo gledam poročila.. se to vse že dogaja


Ne gledat poročil>:D
Janša ta bo pravi.

In ja kaj pa je ene par pizdarij sploh če vemo, kakšne so vse že bile:))
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

donfilipo ::

Naša politika z Objavljeno novico nima veze.
Janša nikakor ne vpliva na temperature. Nikakor.
Cel svet in vsa politika, gospodarstvo...obstaja sum, da posredno vpliva.

Ker pa je tu sporno, ali se sploh segreva, je pa vsaka debata 'odvišna'.
Če ne verjamete NASI in x drugim indicem, se je o klimi brez veze pogovarjati.
In kot vidim večina resnično niti ne verjame.

Meni tud prov:))
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

donfilipo ::

Na drugi strani oceana pa:

-slovenci sami dejansko praktično nič ne vplivamo na klimo ne glede na privzeto tezo

Zato je pomembno kaj recimo menijo največji CO2 emitenti.

Število 'vernikov' v GW v USA vztrajno pada, tako da se dejansko, razen iz čistega firbca in 'kunšti' predvidevanja, nimamo kaj sekirati.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Zheegec ::

še vedno mi ni nihče naštel težav pri segrevanju v primerjavi s hlajenjem in pa možnosti, da temperatura ostane kratkoročno in/ali dolgoročno na "današnji" ravni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

phong ::

Čisti nesmisel se mi zdi govoriti o segrevanju ali ohlajanju:
nekateri deli Zemlje se segrevajo, drugi ohlajajo. Če postaviš več merilnih postaj na območjih, ki se ohlajajo, lahko napačno sklepaš, da se svet ohlaja. Prav tako, da se svet segreva. Bolj pomembno je kakšna je časovna sprememba temperatur za posamezno postajo.
Če se temperatura na posameznih mestih močno spreminja pa pomeni... spremembo :D . Nihče ne ve, kaj bo prinesla. Za ekosisteme spremembe niso preveč dobrodošle, saj se zaradi porušenega ravnovesje zmanjša biotska raznovrstnost. O vplivih na človeka pa je bilo v komentarjih napisanega že veliko.

donfilipo ::

The analysis produced at GISS is compiled from weather data from more than 1000 meteorological stations around the world, satellite observations of sea surface temperature and Antarctic research station measurements. A computer program uses the data to calculate temperature anomalies -- the difference between surface temperature in a given month and the average temperature for the same period during 1951 to 1980. This three-decade period acts as a baseline for the analysis.


Če jih ni podkupila lučka, se mi tole zdi kar dovolj dobro, če se že gremo sploh meriti temperaturo in povprečja. Izgleda da niso selili termometrov v naseljene kraje:), pač pa skušali zajeti dato čimbolj objektivno.

Biotska raznovrsnost se bo zmanjšala tako ali tako na 0 še v tem tisočletju, kar ostaja je problem, ali znamo pravilno izmeriti povprečno temperaturo za zadnjih recimo 40 let in iz nje skleniti ali se planet ogreva ali ohlaja, ker kot se zdi, ni nikjer sporno da to ves čas počne že celo svojo zgodovino, le izmeriti se kao ne da:))

Me spominja na ekonomiste:D
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

fiction ::

V bistvu je irelevantno ali verjameš v GW ali GC. Vprašanje je v tem, če emisije CO2, ki jih povzroča človek lahko povzročijo globalno katastrofo... in v to dvomim. Prej bo človeštvo pokopalo kaj drugega zaradi česar se nihče ne sekira.

Sem se vedno spraševal kdaj bo država obdavčila še vdihan zrak. Ampak očitno bo ravno obratno - okoljski prispevek boš plačeval za CO2, ki ga izdihaš :P
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Leto 2014 najtoplejše v zgodovini organiziranih meritev

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4116968 (13375) Rotty
»

Leto 2013 eno izmed najbolj vročih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
10639485 (35405) donfilipo
»

Leto 2010 najtoplejše leto v zadnjih sto letih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13433861 (28563) NSA Agent
»

Shuttli bodo vendarle upokojeni prihodnje leto

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
53270 (2793) R-H-O

Več podobnih tem