engadget - Slike in napovedi o Nokiinem novem paradnem konju, na katerem bo tekel Symbian^3, so se bolj ali manj uresničile. Ime sicer ne bo N8-00, temveč kar N8, medtem ko so bile napovedi specifikacij zelo točne. Zaslon bo 3,5 palčen, na dotik občutljiv s pomočjo kapacitivnega senzorja, fotoaparat bo uporabljal senzor z 12 milijoni pik ter se bo zanašal na optiko Carla Zeissa ter ksenonsko bliskavico, vgrajenih bo 16 GB pomnilnika, ki pa ga bo mogoče še razširiti z microSD pomnilniško kartico. Mobilni telefon bo zmožen tudi snemanja videoposnetkov v ločljivosti 720p ter jih predvajati preko HDMI povezave.
Nokia N8, ki bo na police trgovin prišla v 3. četrtletju letošnjega leta, naj bi stala okrog 370 € brez davka in brez vezave pri mobilnih operaterjih. Čeprav so testni primerki že v divjini, pri Nokii opozarjajo, da gre za eno izmed zgodnjih različic 3. izdaje Symbiana (Symbian^3). Pri Nokii bodo nedvomno veliko stavili na podporo večopravilnosti, ki je stalnica v operacijskih sistemih Symbian, več domačih zaslonov, na katere je mogoče namestiti razne pripomočke, ter razvoj aplikacij v Qt, ki bo poenostavil njihovo izdelavo tako za Symbian kot za Maemo (oz. MeeGo).
Oglejte si še uradno stran novega mobilnega telefona, kje ris lahko ogledate vse pomembnejše lastnosti.
Novice » Nokia / Symbian » Nokia predstavila N8
dbevfat ::
Ni slabo... vendar ne bo boljši od iPhonea 4G :)
Mislim, da na to niti niso ciljali. Že cena je glede tega zgovoren podatek, telefon je vendar pol cenejši.
nvr2fat
Keyser Soze ::
Eldar jo je že testiral.
Pa ni bil navdušen. Ampak pustimo se presenetit, morda pa speglajo S^3 do uporabne mere.
Ima pa xenon flash in pa bojda über (v mobilnem in trotl zihr) velik fotosenzor, kar bi jo znalo naredit zanimivo za vse, ki hočejo imet v žepu kvalitetno kamero in mičken boljši telefon.
Pa ni bil navdušen. Ampak pustimo se presenetit, morda pa speglajo S^3 do uporabne mere.
Ima pa xenon flash in pa bojda über (v mobilnem in trotl zihr) velik fotosenzor, kar bi jo znalo naredit zanimivo za vse, ki hočejo imet v žepu kvalitetno kamero in mičken boljši telefon.
OM, F, G!
martincek1 ::
Mene so fotografije kar zelo impresionirale, hardware je super, oblika ni ravno po mojih merilih, ampak pustimo to , cena bo, kolikor se govori, realna, upam samo da bo Nokia imela s tem telefonom čim manj tistih svojih značilnih cvetk :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: martincek1 ()
Byla ::
treba je vedet, da nokia s tem telefonom ne konkurira direktno top smart telefonom, ala iphone in nexus. Za to konkurenco bodo uporabili meego in ne symbian.
bolj perec problem je v dojemanju OVIja in hendlanju le-tega. Sploh z developer stalisca.
bolj perec problem je v dojemanju OVIja in hendlanju le-tega. Sploh z developer stalisca.
www.thirdframestudios.com
Jaka83 ::
Senzor ni velik ampak ima veliko mega pikslov, kar je zelo velika razlika. Kompakt z 12 Mpix ima dosti večji senzor, DSLR pa še večjega samo za primer. O prednostih večjega senzorja smo se pa že pogovarjali in mislim da je večini jasno, da senzor z večjo gostoto pikslov dela slabše fotke kot enako velik senzor z manjšo gostoto.
Fotke iz mojega prastarega FujiFilm kompakta s 5,2 Mpix senzorjem so neprimerno boljše od katerega koli sodobnega telefona. To si upam trdit in dam spolni ud stran, če mi kdo dokaže da se motim.
Fotke iz mojega prastarega FujiFilm kompakta s 5,2 Mpix senzorjem so neprimerno boljše od katerega koli sodobnega telefona. To si upam trdit in dam spolni ud stran, če mi kdo dokaže da se motim.
Omen3 ::
Senzor ni velik ampak ima veliko mega pikslov, kar je zelo velika razlika. Kompakt z 12 Mpix ima dosti večji senzor, DSLR pa še večjega samo za primer. O prednostih večjega senzorja smo se pa že pogovarjali in mislim da je večini jasno, da senzor z večjo gostoto pikslov dela slabše fotke kot enako velik senzor z manjšo gostoto.
Fotke iz mojega prastarega FujiFilm kompakta s 5,2 Mpix senzorjem so neprimerno boljše od katerega koli sodobnega telefona. To si upam trdit in dam spolni ud stran, če mi kdo dokaže da se motim.
OMG...nič si ne odreži,raje si dodaj "na postrešje" še malo slame....
Kako lahko primerjaš fotoaparat in možnost fotografiranja pri mobilnem telefonu.
Kot če bi rekel da je tvoj Clio hitrejši kot sosedov skiro.
Telefon ima možnost fotografiranja kot dodatno opcijo pri telefonu.In dela v dobrih svetlobnih pogojih čisto uporabne fotke.V vsakem primeru je bolje narediti sploh kakšne fotografije,kot pa nobenih (telefon imaš verjetno zmeraj s seboj,fotoaparata pa ne).
V vsakem primeru pa s svojim Fuji ne moreš telefonirati in pošiljati SMS.....
Nobody Is Perfect,I'm Nobody
Jaka83 ::
OMG Omen3, da si ne boš kaj naredil. Preprosto sem odgovarjal na Keyser Soze-ovo izjavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jaka83 ()
oracle ::
Men se pa zdi tole precej iPhone killer. Sicer kdor je japkofil ne bo niti pomislu na to, ampak uni k pa hočejo dober touch telefon in se jim ne gre za firmo bojo pa za veseljem posegl po temule.
Osebno sicer ne navijam za nikogar, itak ne maram touch telefonov.
Osebno sicer ne navijam za nikogar, itak ne maram touch telefonov.
BlueRunner ::
Kako lahko primerjaš fotoaparat in možnost fotografiranja pri mobilnem telefonu.
Če lahko to dela direktor prodaje pri Nokii, potem lahko še kdo. Seveda se lastniki kakršnega koli fotoparata (trotlce ali drugače) nad 200€ samo nasmehnemo...
Na malo bolj resno noto, pa me zanima kaj je pri S^3 tako zelo slabo, da so samo zaradi tega telefon pri testu "spucali"...
823483 ::
Men se pa zdi tole precej iPhone killer. Sicer kdor je japkofil ne bo niti pomislu na to, ampak uni k pa hočejo dober touch telefon in se jim ne gre za firmo bojo pa za veseljem posegl po temule.
Osebno sicer ne navijam za nikogar, itak ne maram touch telefonov.
Hahahahahahhahah, hahahaha :DD
No, oprosti, ampak tale me je pa nasmejala :D
Ne rečem, geekom že samo ob omembi HD snemanja in HDMI porta verjetno že prihaja, ampak da je naprava neposredna konkurenca iPhonu mora imeti še primeren software in zbirko aplikacij, ki napravo zaključuje v dodelano celoto. In ne, 12mpix senzor tega ne nadomešča in je dobesedno nokii sami sebi v posmeh. V razredu manjših kompaktnih digitalcev se je mpix vojna že ustavila, in CCDji so se ustalili okrog 8mpixlov, več jih načeloma prinaša samo dodaten šum in prevelike fotografije. In to pri napravah, ki imajo v primerjavi s telefoni nekajkrat večje senzorje in pred njimi še dokaj kompleksen sistem leč. Pametnjakoviči pri nokii pa grejo v telefon z lečo 1-2h mm vgrajevati 12mpix senzor... kdo sploh rabi tako velike slike?(poleg tega da bodo slabše kvalitete, kot bi bile, če bi bil uporabljen recimo 8pix ali pa 5mpix semzor). Da ne omenjam posledic kakšne rahlo globje praske na leči, ki kolikor vidim nima niti "ščita".
Inženirji so pač zmetali na kup kar jim je prišlo pod roke in to zapakirali v dokaj lično ohišje, ni pa to konkurenca iPhonu, že zaradi približno pol nižje cene ne. Gotovo pa bo n8 od nakupa androida odvrnila določen procent ljudi, že zaradi svoje cene, pa bo verjetno privabljala tudi kupce dumb TS telefonov(samsungi, ipd.) ter napol smart TS(tač skrin) telefonov. Pa seveda, mlade.
oracle ::
A sm omenju megapixle?
Aplikacij maš pa tud na symbianu celo morje, sploh pa malokdo cele dneve podrkava svoj telefon...
Men se zdi za ta razred aparatov kul zadeva in cenovno ugodna. In ker je nokia, ne pričakujem da bo ravno najhujši krš.
Če maš pa ti fetiš izključno na apple, pa ni treba zato po drugih pljuvat oziroma se jim smejat.
Aplikacij maš pa tud na symbianu celo morje, sploh pa malokdo cele dneve podrkava svoj telefon...
Men se zdi za ta razred aparatov kul zadeva in cenovno ugodna. In ker je nokia, ne pričakujem da bo ravno najhujši krš.
Če maš pa ti fetiš izključno na apple, pa ni treba zato po drugih pljuvat oziroma se jim smejat.
823483 ::
A sm omenju megapixle?
Aplikacij maš pa tud na symbianu celo morje, sploh pa malokdo cele dneve podrkava svoj telefon...
Men se zdi za ta razred aparatov kul zadeva in cenovno ugodna. In ker je nokia, ne pričakujem da bo ravno najhujši krš.
Če maš pa ti fetiš izključno na apple, pa ni treba zato po drugih pljuvat oziroma se jim smejat.
Lastim si HTC Hero...(pred tem pa sem imel iPhone 2G, ampak to nima veze)
Bistri007 ::
Tole je konkurenca za Satio (foto) in Vivaz (HD video).
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
823483 ::
Tok o temu kdo je geek in komu prhaja na mobitele...
No, smo že na osebnem nivoju...
Načeloma mi je vseeno kakšen procesor je v telefonu, koliko rama ima, ali katere odprtokodne avdio formate podpira. Dokler z uporabniškega stališča vse deluje gladko in brez napak.
Če si lahko privoščim telefone za tako ceno to ni tvoj problem, sploh zato, ker dvomim da si kadarkoli v rokah držal telefon vreden več kot 100€. To je nekako splošno dejstvo, da v temah o pametnih telefonih višjega razreda, še posebej pa v temah o iPhonu, najbolj zagreto sodelujejo ljudje, ki takih telefonov niti v rokah še niso imeli, lastijo pa si kakšno nokio za 50€. Meni je vseeno kakšen telefon si lastiš ali pa če pač nimaš denarja za boljšega. Ampak ne pa začenjat z žalitvami na osebnem nivoju
AvtoR ::
Malo me skrbi kvaliteta fotk (veliko mpx). Oblika morda res ni nič posebnega, ampak vseeno nevpadljiva, za moje pojme čisto OK.
Ob primerni ceni je resen kandidat za moj naslednji telefon! Ima vse tisto kar trenutno pričakujem od telefona.
Sicer sem pa malo gledal Android telefone, pa me na koncu ni noben prepričal. Ali ima zanič video, drugi mima fleša, tretji ni multitač, četrti prevelik itd...
No, počakajmo da vidimo kak resen test N8 na GSM Areni.
Ob primerni ceni je resen kandidat za moj naslednji telefon! Ima vse tisto kar trenutno pričakujem od telefona.
Sicer sem pa malo gledal Android telefone, pa me na koncu ni noben prepričal. Ali ima zanič video, drugi mima fleša, tretji ni multitač, četrti prevelik itd...
No, počakajmo da vidimo kak resen test N8 na GSM Areni.
R4DK0 ::
Če se že greste geeke in podobno, mi reci, komu pa ne pride prav za HD snemanje in pa HDMI izhod? Ne rabiš samo PCja da gledaš spodobn film in ne rabiš s sabo nosit kamere. Lastim si 5800 in povem odkrito, da enostavno preveč šteka in celo browser od Nokie crashne, tako da resno upam da je tale veliko boljši.
Whatever the mind can conceive and believe, the mind can achieve.
-Dr. Napoleon Hill
-Dr. Napoleon Hill
823483 ::
Če se že greste geeke in podobno, mi reci, komu pa ne pride prav za HD snemanje in pa HDMI izhod? Ne rabiš samo PCja da gledaš spodobn film in ne rabiš s sabo nosit kamere. Lastim si 5800 in povem odkrito, da enostavno preveč šteka in celo browser od Nokie crashne, tako da resno upam da je tale veliko boljši.
Nikoli nisem rekel, da to ne pride prav. Ni pa to izgovor, da potem na telefon ruknejo napol fukncionalen software. In potem določen procent ljudi telefone primerja tako:
"Moja Nokia je najboljša, ker ima sto miljonov pikslov, pa HDMI, pa xyz porte, pa grafični čip je s procesorjem povezan z super hitro povezavo."
Kaj ti to pomaga, če pa teh funkcij pravzaprav sploh ni mogoče uporabljati, če vse šteka in se telefon sesuva.
Ravno zato sem tako proti temu, da bi se še na trg smart phonov preselila politika komponent iz windows računalniškega sveta. Ker to pač ni enak svet. Na telefonih je (še zmeraj) bolj pomemben software.
Poglejmo recimo kamerce za video klic. S prihodom UMTSa so bile izjemno popularne, tlačili so jih na vse telefone. Večina ljudi jih ni uporabila niti enkrat v življenju. iPhone 4g bo očitno prišel s to kamerco. In če jo je kdo sposoben spremeniti v nekaj kar ljudje rabijo in uporabljajo, potem je to Apple. Zaradi dodelane integracije z OSom (in seveda marketinga).
PrimozR ::
Keyser Soze je izjavil:
Eldar jo je že testiral.
Pa ni bil navdušen. Ampak pustimo se presenetit, morda pa speglajo S^3 do uporabne mere.
Ima pa xenon flash in pa bojda über (v mobilnem in trotl zihr) velik fotosenzor, kar bi jo znalo naredit zanimivo za vse, ki hočejo imet v žepu kvalitetno kamero in mičken boljši telefon.
Ni bil anvdušen nad čem, OSom? Kot rečeno, pri Nokii so povedali, da gre za early release in ni merilo.
Vsaj reklame imajo hude.
Senzor ni velik ampak ima veliko mega pikslov, kar je zelo velika razlika. Kompakt z 12 Mpix ima dosti večji senzor, DSLR pa še večjega samo za primer. O prednostih večjega senzorja smo se pa že pogovarjali in mislim da je večini jasno, da senzor z večjo gostoto pikslov dela slabše fotke kot enako velik senzor z manjšo gostoto.
Fotke iz mojega prastarega FujiFilm kompakta s 5,2 Mpix senzorjem so neprimerno boljše od katerega koli sodobnega telefona. To si upam trdit in dam spolni ud stran, če mi kdo dokaže da se motim.
OMG...nič si ne odreži,raje si dodaj "na postrešje" še malo slame....
Kako lahko primerjaš fotoaparat in možnost fotografiranja pri mobilnem telefonu.
Kot če bi rekel da je tvoj Clio hitrejši kot sosedov skiro.
Telefon ima možnost fotografiranja kot dodatno opcijo pri telefonu.In dela v dobrih svetlobnih pogojih čisto uporabne fotke.V vsakem primeru je bolje narediti sploh kakšne fotografije,kot pa nobenih (telefon imaš verjetno zmeraj s seboj,fotoaparata pa ne).
V vsakem primeru pa s svojim Fuji ne moreš telefonirati in pošiljati SMS.....
Se popolnoma strinjam z Jakom, ker je za mnoge telefon z 12 Mpikami boljši od fotiča s 5 Mpikami. Pa kot očitno vemu, temu ni tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Keyser Soze ::
Si bo treba mal bolje prebrat kaj pišem. N8 ima fizično večji senzor od konkurence, in tudi fotke, ki jih dela so na nivoju tudi tistih mičken boljših trotl kamer.
Mal treba pogooglat, Interneti nič ne skrivajo.
Mal treba pogooglat, Interneti nič ne skrivajo.
OM, F, G!
Jaka83 ::
Keyser Soze ne smeši se no. Senzor v vsakem kompaktu je večji kot zadnja odprtina leče na tem mobitelu.
PrimozR ::
Keyser Soze je izjavil:
Si bo treba mal bolje prebrat kaj pišem. N8 ima fizično večji senzor od konkurence, in tudi fotke, ki jih dela so na nivoju tudi tistih mičken boljših trotl kamer.
Mal treba pogooglat, Interneti nič ne skrivajo.
Sej ma moj bicikel tudi več hoda od koles za kros, pa to še ne pomeni,d a je dober pri downhillu (da ne bodo vedno samo avtomobili). Dela boljše fotke od konkurence. Super, Nokia je itak eden izmed klasičnih fotofonov. Ampak boljši od kompakta?!? Cmon...
ProGTX ::
Imam Nokio N97 in dela pri dobrih svetlobnih pogojih izjemno dobre fotografije - po nekaterih strokovnih ocenah spada fotoaparat med najboljše med mobiteli. Verjamem, da Nokia obvlada glede hardware-a, le uporabniško izkušnjo morajo še malce približati splošni publiki.
In ja, HDMI in HD video sta ena glavnih lastnosti tukaj, poleg monolitske zasnove.
In ja, HDMI in HD video sta ena glavnih lastnosti tukaj, poleg monolitske zasnove.
Wad@ ::
Hja, me zanima kako se obnese ob slabši svetlobi, ob dobri pa so slike za moje pojme dobro gledljive, in nadomestijo žepni digitalc več kot vredu..
http://conversations.nokia.com/2010/04/...
http://conversations.nokia.com/2010/04/...
js osebno ::
Ima radio.
zelo lepo izgleda USB OTG funkcija...
zelo lepo izgleda USB OTG funkcija...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: js osebno ()
djordjevic ::
Hja, me zanima kako se obnese ob slabši svetlobi, ob dobri pa so slike za moje pojme dobro gledljive, in nadomestijo žepni digitalc več kot vredu..
http://conversations.nokia.com/2010/04/...
Najs tole, me like, zelo.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Keyser Soze ::
Keyser Soze ne smeši se no. Senzor v vsakem kompaktu je večji kot zadnja odprtina leče na tem mobitelu.
Jezus, ko bi ti malo bral kar ljudje napišejo. Pa še mičkeno pogooglal. Informacije o N8 niso nobena skrivnost.
SF
Video, slike, ipd.
Ruski review
OM, F, G!
AvtoR ::
mikko ::
Dokler imamo v SLO servis Teleray je nakup Nokie neracionalen, ker v veliko primerov ne priznajo garancije. Dokler bo Teleray, me Nokia ne vidi več ;)
Jaka83 ::
Keyser Soze je izjavil:
Keyser Soze ne smeši se no. Senzor v vsakem kompaktu je večji kot zadnja odprtina leče na tem mobitelu.
Jezus, ko bi ti malo bral kar ljudje napišejo. Pa še mičkeno pogooglal. Informacije o N8 niso nobena skrivnost.
SF
Video, slike, ipd.
Ruski review
Jezus, potem pa ne dajaj tako bednih izjav, da je senzor na tem telefonu tako velik, da dela boljše slike od kompaktov. Some people will never learn.
Se strinjam, da dela dobre slike, ampak boljše od kompakta ... c'mon.
Jaka83 ::
Ena s Fujifilm finepix s5600 (kompakt 5,2 Mpix)
http://www.slo-foto.net/portfolio/Jaka8...
In ena s še starejšim in veliko manjšim Olympus MJU410 (kompakt 4 Mpix)
http://www.slo-foto.net/portfolio/Jaka8...
Tile dve imam zdajle trenutno pri roki, sta pa obe dokaj stari fotki, saj je Olympus iz leta 2004, Fuji pa iz 2006.
http://www.slo-foto.net/portfolio/Jaka8...
In ena s še starejšim in veliko manjšim Olympus MJU410 (kompakt 4 Mpix)
http://www.slo-foto.net/portfolio/Jaka8...
Tile dve imam zdajle trenutno pri roki, sta pa obe dokaj stari fotki, saj je Olympus iz leta 2004, Fuji pa iz 2006.
Omen3 ::
OMG Omen3, da si ne boš kaj naredil. Preprosto sem odgovarjal na Keyser Soze-ovo izjavo.
Nisi samo odgovarjal na izjavo.Tema je Nokia N8 in Keyser Soze je govoril o mobilniku.In senzor naj bi bil "velik" za razmere mobilnika in ne fotoaparatov.
Da pa potem zraven mešaš svojega Fuji in omenjaš še senzorje pri DSLR.Ne vem,naj bi bilo to smešno ali žalostno.....
Nobody Is Perfect,I'm Nobody
Jaka83 ::
Keyser Soze je izjavil:
Alo, a lahko neprocesirane fotke?
V "surovem" formatu magari?
Saj so neobdelane ... edino pomanjšane so in shranjene na nižjo kvaliteto zaradi omejitev na slo-foto.
@Omen3
Da nekdo ne loči med velikostjo senzorja in gostoto pixlov ... skratka če dobro prebereš, senzorje aparatov sem vmešal samo zaradi omembe velikosti senzorja, ki je še vedno mizeren. 12 Mpix na tako majhnem senzorju je še vedno velik kiks, pa naj bojo promo fotke še tako speglane.
Omen3 ::
BlueRunner,če že daješ linke,jih vsaj preberi.
Citiram;
Nokia exec: phones to make system cameras obsolete
- Phones to revolutionise system camera market soon
- HD quality video on phones within 12 months
- Fast developing cameraphone technology will shortly make SLR system cameras and even professional cameras obsolete, the sales chief of the world's top cellphone maker Nokia said on Tuesday. "They will in the very near future revolutionise the market for system cameras," Anssi Vanjoki said in a speech in Helsinki.
Konec citata.
Govori o prihodnosti (v enem letu tudi HD video na mobilcu)tako da napoveduje spremembe,ki naj bi šele prišle.
In z izboljšavo foto možnosti na mobilnikih,bodo kompaktni fotoaparati res postali počasi odveč (in breme).
V Azijskih državah se že leta prodajajo mobilniki z pravim optičnim zumom,a na žalost ti izdelki ne pridejo do nas.
Nekaj slik
Potrebno je vedeti tudi kaj pomeni marketing in prodaja.Če proizvajalec nekaj reklamira,je normalno da ob tem tudi kaj pretirava.Testi in realna uporaba pa pokaže kako in kaj.
Saj tudi večina ponudnikov fotoaparatov v vojni z MP in konkurenco izdaja novejše fotoaparate z vedno več piksli.Pa čeprav večji del kupcev sedaj že ve da pri pikslih kompaktov več ne pomeni vedno bolje.Ampak to je pač marketing.
Pri DSLR je seveda druga pesem.Velikost senzorja, svetlobna občutljivost izmenljivih objektivov in mnogo drugega se ne da stisniti v tako majhen mobilni paket.
Citiram;
Nokia exec: phones to make system cameras obsolete
- Phones to revolutionise system camera market soon
- HD quality video on phones within 12 months
- Fast developing cameraphone technology will shortly make SLR system cameras and even professional cameras obsolete, the sales chief of the world's top cellphone maker Nokia said on Tuesday. "They will in the very near future revolutionise the market for system cameras," Anssi Vanjoki said in a speech in Helsinki.
Konec citata.
Govori o prihodnosti (v enem letu tudi HD video na mobilcu)tako da napoveduje spremembe,ki naj bi šele prišle.
In z izboljšavo foto možnosti na mobilnikih,bodo kompaktni fotoaparati res postali počasi odveč (in breme).
V Azijskih državah se že leta prodajajo mobilniki z pravim optičnim zumom,a na žalost ti izdelki ne pridejo do nas.
Nekaj slik
Potrebno je vedeti tudi kaj pomeni marketing in prodaja.Če proizvajalec nekaj reklamira,je normalno da ob tem tudi kaj pretirava.Testi in realna uporaba pa pokaže kako in kaj.
Saj tudi večina ponudnikov fotoaparatov v vojni z MP in konkurenco izdaja novejše fotoaparate z vedno več piksli.Pa čeprav večji del kupcev sedaj že ve da pri pikslih kompaktov več ne pomeni vedno bolje.Ampak to je pač marketing.
Pri DSLR je seveda druga pesem.Velikost senzorja, svetlobna občutljivost izmenljivih objektivov in mnogo drugega se ne da stisniti v tako majhen mobilni paket.
Nobody Is Perfect,I'm Nobody
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Jaka83 ::
Saj ravno to je žalostno, da folk vidi tisto dvanajstico pred Mpix in so že vsi mokri. Ne vejo pa kaj to pomeni. Med sodobnimi kompakti je tudi dosti več šrota kot včasih. Meni je dosti vseeno kaj se dogaja v kompaktnem svetu, ker mi moja dva DSLR-ja in en SLR čisto OK služijo, dva stara kompakta sta pa za backup.
shinca ::
Da nekdo ne loči med velikostjo senzorja in gostoto pixlov ... skratka če dobro prebereš, senzorje aparatov sem vmešal samo zaradi omembe velikosti senzorja, ki je še vedno mizeren. 12 Mpix na tako majhnem senzorju je še vedno velik kiks, pa naj bojo promo fotke še tako speglane.
Če sem našel prave informacije, je senzor velikosti 1/1.83", kar je približno isto, kot npr v Canon PowerShot G11, ki ima senzor velikosti 1/1.7", hrati pa je senzor večji od marsikaterega v kompaktniha fotoaparatih. Optika pa je seveda slabša. Pa res je tudi, da je 12M pixlov za tako velikost preveč. Kljub temu izgledajo slike, ki se jih najde na netu, precej v redu. Tudi nek testni film v 720p je precej impresiven.
Še link, če koga zanimajo primerjave fizičnih velikosti senzorjev:
Image sensor format @ Wikipedia
djordjevic ::
@Jaka83: Pa ti je jasno, da si z zadnjim postom pokazal, da si kot kakšen iber informatik, ki ima doma tri xeone in dva navita quada, v kleti pa še dva dvojedrnika, in se pritožuje nad tem, ko je nekdo ves vesel, da je tudi procesor v njegovem prenosniku očitno sposoben zavidljivega števila kalkulacij? Malo za šalo, ampak you get the picture.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
Spock83 ::
Žalostno je to, da moj stari Fuji (star ene sedem let), ki ima 2M pixlov naredi boljšo sliko od marsikaterega novega kompakta, kaj šele v primerjavi s telefonom.
Keyser Soze ::
Keyser Soze je izjavil:
Alo, a lahko neprocesirane fotke?
V "surovem" formatu magari?
Saj so neobdelane ... edino pomanjšane so in shranjene na nižjo kvaliteto zaradi omejitev na slo-foto.
Aha, pol je pa OK.
Sicer pa so ti že drugi nakazali kam pes taco moli in na kaj sem ciljal z velikostjo senzorja (je pa res, da ni nikjer uradne info o velikosti senzorja, samo preračuni).
P.S.: Nekako me spominaš na tiste goreče zagovornike analognega ob pojavu digitalnega. Ko so se pričeli omenjati prvi DSLRji. Danes pa DSLRji že nadomeščajo čistokrvne videokamere oz. se borijo za svoj delež v filmski industriji. In optika ni nobena izjema temu trendu.
OM, F, G!
PrimozR ::
BlueRunner,če že daješ linke,jih vsaj preberi.
Citiram;
Nokia exec: phones to make system cameras obsolete
- Phones to revolutionise system camera market soon
- HD quality video on phones within 12 months
- Fast developing cameraphone technology will shortly make SLR system cameras and even professional cameras obsolete, the sales chief of the world's top cellphone maker Nokia said on Tuesday. "They will in the very near future revolutionise the market for system cameras," Anssi Vanjoki said in a speech in Helsinki.
Konec citata.
Govori o prihodnosti (v enem letu tudi HD video na mobilcu)tako da napoveduje spremembe,ki naj bi šele prišle.
In z izboljšavo foto možnosti na mobilnikih,bodo kompaktni fotoaparati res postali počasi odveč (in breme).
V Azijskih državah se že leta prodajajo mobilniki z pravim optičnim zumom,a na žalost ti izdelki ne pridejo do nas.
Nekaj slik
Potrebno je vedeti tudi kaj pomeni marketing in prodaja.Če proizvajalec nekaj reklamira,je normalno da ob tem tudi kaj pretirava.Testi in realna uporaba pa pokaže kako in kaj.
Saj tudi večina ponudnikov fotoaparatov v vojni z MP in konkurenco izdaja novejše fotoaparate z vedno več piksli.Pa čeprav večji del kupcev sedaj že ve da pri pikslih kompaktov več ne pomeni vedno bolje.Ampak to je pač marketing.
Pri DSLR je seveda druga pesem.Velikost senzorja, svetlobna občutljivost izmenljivih objektivov in mnogo drugega se ne da stisniti v tako majhen mobilni paket.
Mi je popolnoma vseeno, kaj bodo mobiteli dobili, dokler ne bodo imeli zrcala, pentaprizme in vsega ostalega, kar gre zraven, ne bodo na ravni DSLR-jev. Tudi slednji se namreč razvijajo.
Keyser Soze je izjavil:
Keyser Soze je izjavil:
Alo, a lahko neprocesirane fotke?
V "surovem" formatu magari?
Saj so neobdelane ... edino pomanjšane so in shranjene na nižjo kvaliteto zaradi omejitev na slo-foto.
Aha, pol je pa OK.
Sicer pa so ti že drugi nakazali kam pes taco moli in na kaj sem ciljal z velikostjo senzorja (je pa res, da ni nikjer uradne info o velikosti senzorja, samo preračuni).
P.S.: Nekako me spominaš na tiste goreče zagovornike analognega ob pojavu digitalnega. Ko so se pričeli omenjati prvi DSLRji. Danes pa DSLRji že nadomeščajo čistokrvne videokamere oz. se borijo za svoj delež v filmski industriji. In optika ni nobena izjema temu trendu.
Digitalno/analogno je nekaj drugega, kot fizične omejitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Omen3 ::
Mi je popolnoma vseeno, kaj bodo mobiteli dobili, dokler ne bodo imeli zrcala, pentaprizme in vsega ostalega, kar gre zraven, ne bodo na ravni DSLR-jev. Tudi slednji se namreč razvijajo.
Pipi,ti in nekateri drugi bi morali prebrati cele poste preden dajete "pametne" komentarje.
Moj zadnji odstavek se glasi:
Pri DSLR je seveda druga pesem.Velikost senzorja, svetlobna občutljivost izmenljivih objektivov in mnogo drugega se ne da stisniti v tako majhen mobilni paket.
In kaj si ti drugače napisal kot jaz...?!?.....
Pismeni berejo.....
Nobody Is Perfect,I'm Nobody
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nokia prevzema razvoj Symbiana, E7 prihaja decembraOddelek: Novice / Nokia / Symbian | 11483 (10670) | Gregor P |
» | Symbian^4 je odpovedanOddelek: Novice / Nokia / Symbian | 5561 (4557) | Jst |
» | Denarnicam prijazen Symbian^3Oddelek: Novice / Nokia / Symbian | 8649 (7174) | root987 |
» | Symbian še ni mrtev (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nokia / Symbian | 18226 (16670) | PrimozR |
» | Symbian^3 predstavljen že aprila?Oddelek: Novice / Nokia / Symbian | 4793 (3583) | PrimozR |