»

Še ena primerjavica

Slo-Tech - Izgleda, da je alien-wjeva primerjava nVidiinih Detonatorjev navdihnila nove ljudi k istemu početju. Tako se je OCHack spravil primerjati Detonatorje 6.50 ter 11.01 v Windowsih ME. Primerjavo je izvajal na sistemu s procesorjem AMD Thunderbird 900, sparjenega z 256 MB pomnilnika ter Leadtekovim Geforcem 2 MX. Nameščene je imel DX 8.0a. Opravil je dva testa v 3D Marku 2001 na ločljivosti 1024x768 pik pri 32 bitni globini z vključenim triple bufferjem ter 24 bitnim Z-bufferjem. Prišel je do naslednjih rezultatov:


Ker sta tabeli sami preveliki, da bi jih dajal na stran v razmerju 1:1, za ogled rezultatov kliknite na malo slikico. Lepo je tudi vedeti, da se naši bralci ter uporabniki tako...

5 komentarjev

Kratka raziskavica

Jaz - Simon Miklavčič je na Slo-Tech poslal novico, v kateri je opisal, kateri Detonatorji delajo njemu osebno najbolje. Testiral je štiri: 6.50, 7.58, 10.80 ter 11.00. Do teh rezultatov je prišel s svojim Geforceom2 MX DDR (ne vem, kje ga je dobil, ampak vseeno):

3D Mark 2000 (default benchmark)
Detonator 6.50 (175/286)4097 |Detonator 6.50 (220/366)4887
Detonator 10.80 (175/286)4085 |Detonator 10.80 (220/366)4890
Detonator 11.00 (175/286)3951 |Detonator 11.00 (220/366)4794
Detonator 7.58 (175/286)4183 |Detonator 7.58 (220/366)5066

V 3D Mark 2000 imajo Detonatorji 7.58 očitno nadmoč pri hitrosti. Kaj pa 3D Mark 2001?

3D Mark 2001 (default benchmark)
Detonator 6.50 (175/286)n/a |Detonator 6.50 (220/366)1925
Detonator 10.80 (175/286)n/a |Detonator 10.80 (220/366)2032
Detonator 11.00 (175/286)n/a |Detonator 11.00 (220/366)2029
Detonator 7.58 (175/286)n/a |Detonator 7.58 (220/366)1949

Za to zelo informativno informacijo se mu zahvaljujem, saj je v svojem e-mailu navedel, da je testiral cel ljubi dan....

18 komentarjev

Detonatorji 6.50 in overclockanje

Jaz - Veliko uporabnikov je presenečeno ugotovilo, da je v novih uradnih 6.50 Detonatorjih onemogočeno overclockanje procesorja in pomnilnika. Seveda ne gre za kaj kritičnega, saj je to početje možno z goro različnih programčkov, toda vseeno je priročno, če lahko overclockamo tudi preko gonilnikov. Na Tweak Townu si lahko preberete kratek člančič o tem, kako omogočiti overclockanje v najnovejših Detonatorjih. Preprosto in učinkovito... Thnx, Miha!

0 komentarjev

Resna težava z Detonatorji 6.50?

HardOCP - Na HardOCPju sem zasledil, da imajo Detonatorji 6.50 en prav nemaren bug. Stvar še ni potrjena s strani nVidie, ampak je vseeno zelo vredna omembe. Bug naj bi bil tak: Ko se monitor zbudi iz Standby načina, nekako prepiše vrednosti o frekvenci procesorja, ter tako procesor navije do take mere, da se pojavljajo problemi z izrisom slike. O tem problemu sem pobrskal še po HardOCPjevih referencah, 3D Chipsetu. a tam nisem zasledil nič... Ne vem, ali je to samo plod moje debilnosti, ali pa za to govorico ne stoji nič. Po mojem mnenju si nVidia take napake ne bi smela privoščiti. Če je pa stvar resnična ali ne, bo pa pokazal samo čas.

2 komentarja

Primerjava Nvidiinih referenčnih gonilnikov

Overclockers Cafe - V popolni zmešnjavi, ki vlada na področju gonilnikov za Nvidiine kartice se je res težko znajti, tako da taki in podobni testi pridejo še kako prav. Na Overclocker Cafe so tako opravili primerjalni test med vsemi referenčnimi Nvidiinimi Detonatorji. Gonilnike so testirali v Quake3 Areni in 3D Marku 2000 in ugotovili, da so najhitrejši Q3 gonilniki Detonatorji 7.16, najhitrejši 3D Mark 2000 in stem Direct 3D pa Detonatorji 6.50. Za več informacij poglejte sem.

0 komentarjev