Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
scythe ::
RBR ima za Race pace 0.04sec prednosti na krog, je prednost ampak ne velika!
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
CallMeAl ::
Zna biti, da bo Red Bull hitrejši in na 2 postankih, Mercedes pa počasnejši in na 1 postanku. V tem primeru je lahko zelo tesno in lahko odloča tudi sreča (npr. safety car). Vsekakor pa zaenkrat nič ne kaže na Mercedesovo prevlado, o kateri se je veliko govorilo zadnje tedne.
TOP ::
Očitno tisto zadnje krilce,ki so ga zamenjali Vestapnu,nekaj pomeni.Vsaj na en krog,ampak tudi drugačna taktika bo,Lojze nekam ni bil nič razočaran.Max pa kot majhen otrok,ki je dobil novo igračko se smejal,ne prejšnji pa z odra ušel.
scythe ::
Pestro bo, ni kej RBR-ju ni bil plan, da začnejo na soft gumah, vsaj tak je Horner reku po Q. Tole bo jutri pestro, polni rezervar na štartu + soft gume Taktika zna bit odločilna, da bi šli na 2 postanka dvomim, edino če pride SC ali VSC.
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
billy ::
btw, niste opazili top speedov? RBR "daleč" pred vsemi, max in perez.
Mogoče je neweyu uspel kak genialen trik, podobno kot mercu v brazilu, s tem da rbr tukaj ne bo nič izgubil, ker testov FIA ne more več delat za nazaj.
Mogoče je neweyu uspel kak genialen trik, podobno kot mercu v brazilu, s tem da rbr tukaj ne bo nič izgubil, ker testov FIA ne more več delat za nazaj.
scythe ::
Ni vse top speed, hitrost rabiš čez celo progo FIA lahko testira tudi za nazaj, če je kej nelegalnega, potem napiše položnico
Evo iz prejšne dirke top speed. A se ni govorilo, kakšno brutalno hitrost ima Mercedes?
Evo iz prejšne dirke top speed. A se ni govorilo, kakšno brutalno hitrost ima Mercedes?
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scythe ()
Gambino ::
Narcisku je Peres zavetrje delal, zato takšna razlika. Mercedes ima drugačno taktiko, kdo jo bo zadel bomo jutri videli!
Hamilton mi je izgledal sproščeno, tako da bo zanimivo.
Mogoče Mercedes še kaj zamenja, pa bo Ham raketa.
Haha, nobenga zavetrja ni bilo. Sploh v S3, kjer se je dobesedno poscal na Hamiltona. Isto v drugi vožnji.
Pol si pa slep al pa rabiš očala!
springfield ::
Drugi poizkus ni imel pomoci Pereza in je bil po dveh sektorjih hitrejsi kot v prvem poizkusu. V tretjem sektorju je potem upocasnil, ker pole ni bil vec ogrozen.
broken/link ::
ne moremo pa vedet, ali bi bil na koncu še hitrejši, ker smo lepo videli, da so ključnega pomena igrale - ponovno - gume. Namreč če so bili vozniki na začetku kroga preagresivni, gume na koncu kroga niso več optimalno držale.
in jutri na dirki bodo gume spet bile odločilne.
in jutri na dirki bodo gume spet bile odločilne.
skyform ::
CallMeAl ::
Long run bo dal odgovor. Nižji downforce lahko pomeni višjo obrabo (več drsenja v ovinkih in več pregrevanja gum), kar se na en krog manj pozna. V bistvu je jutri čisto možna tako dominacija enih kot drugih kot tudi seveda zelo tesen izid. Vsekakor zelo zanimivo.
no comment ::
Long run bo dal odgovor. Nižji downforce lahko pomeni višjo obrabo (več drsenja v ovinkih in več pregrevanja gum), kar se na en krog manj pozna.
Točno tako.
Prejšnjo dirko se je lepo videlo kako pomembna je končna hitrost brez DRSa. Hamilton je samo na eni ravnini pridobil po pol sekunde. Če dobiš na ravninah pol sekunde na krog s stallom (ki ga je Mercedes naštdiral najbolje) lahko imaš avto nastavljen z večjim downforcem in imaš manjšo obrabo gum v počasnejših delih. Na krog si vsaj enako hiter, imaš pa prednost tam kjer je edino možno prehitevat.
Verjetno lahko pričakujemo dva postanka Vertappna in enega Hamiltona. Oba na taktiki kjer sta najmočnejša. Verstappen z 58 hotlapi, Hamilton pa s tyre managementom, kjer je verjetno najmočnejši. Ampak jaz vseeno ne vidim kako bi lahko Verstappen do njegovega drugega postanka dobil dovolj prednosti. Bodo morali imeti še kaj sreče s kakšnim varnostnim avtom...
springfield ::
Ferrari in Alpine sta namerno izbrala soft gume za start dirke. Pri Ferrariju so na treningih ugotovili, da mehke gume zdrzijo bistveno dlje kot predvideno in je mogoce koncati dirko z enim postankom. Pri Alpine verjamejo, da lahko zdrzijo do 18. kroga, kjer se odpre moznost enega postanka.
skyform ::
Redbull ne bo imel nobenih težav z obrabo gum, Merc je danes zelo drsel sploh v S3 medtem, ko Redbull ni in to z manjšim downforcem.
broken/link ::
ma RB in merc delata čist drugače z gumami in enim pašejo hladnejše, drugim toplejše razmere. tekma je proti večeru, steza se bo ohlajevala skoz dirko, tko da si nihče ne upa napovedat, kdo ima prednost, kaj še katero moštvo skriva in kaj se bo zgodilo na dirki.
skyform ::
To je res ampak jaz enostavno ne vidim kako bo Hamilton jutri zmagal s toliko manjšim top speedom. Jaz mislim, da so ciljali na pole zato tudi imajo takšne nastavitve z več downforcem in slab top speed, ker so mislili da bo 1-2 in ker jim ni uspelo so v riti in Hamilton je edin od prvih štirih na medium, še na štartu zna izgubiti kakšno mesto, težko bo to.
scythe ::
Kaj če je imel RBR top speed nastavljen samo za Q, Horner je že v petek rekel, da bodo probali imeti manjši downforce. Vemo pa kaj pomeni manjši downforce, večja obraba....itd. Vse skupaj je eni veliko ugibanje za jutri, mi lahko govorimo samo če če če če če
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
no comment ::
Cveto ::
Če se mene vpraša, je Hamiltonov motor že precej opešal. Ima tistega iz Brazilije, ki je bil max navit. Morda bodo šli v menjavo in upali, da bo spet padel mimo vseh.
Če se mene vpraša, so pravila glede motorjev napačna. Moralo bi biti tako: imaš 3 motorje. Prvi za tem je +5 mest, drugi +10, tretji +15 itd...
Taka pravila so namreč zaradi stroškov, in bi morala biti progresivna, ne pa da je ravno obratno. Bogata moštva (predvsem Mercedes) lahko menjajo vsako dirko, ostalim je to pač predrago.
Če se mene vpraša, so pravila glede motorjev napačna. Moralo bi biti tako: imaš 3 motorje. Prvi za tem je +5 mest, drugi +10, tretji +15 itd...
Taka pravila so namreč zaradi stroškov, in bi morala biti progresivna, ne pa da je ravno obratno. Bogata moštva (predvsem Mercedes) lahko menjajo vsako dirko, ostalim je to pač predrago.
skyform ::
Govori se tudi o tem, da je obraba gum ta vikend zelo majhna, da je struktura asfalta prijetna do gum, tako da zna bit Mercova strategija total mimo, bomo vidli. Zanimivo je tudi, da sta oba Alpha Tauri na medium, ki nikdar nista, kot da jih Redbull uporablja kot joker proti Mercu, če bi šlo kaj narobe.
TOP ::
RB je imel strategijo medium ampak,jih je Max uničil pri zaviranju in zato so nepričakovano šli na soft.Jutri naj molijo da ne bo pri menjavi kakšen svc,ker vso prednost,ki jo narediš jo takoj zgubiš.
broken/link ::
ima kdo podatek, kakšne gume so ostale posameznemu dirkaču jutri za dirko? rabljene in nove?
Gambino ::
Jutri bodo pokale gume na robnikih. Pireli opozarja na to!
Verstapen ima samo še bele nov komplet, rumene ima že vse rabljene.
Verstapen ima samo še bele nov komplet, rumene ima že vse rabljene.
Gambino ::
Če so pri Mercedesu pametni in če je RB res hitrejši, potem naj menjajo motor in ga naj navijejo, tako kot v Braziliji, če pa vedo, da bodo s tem paketom hitrejši, naj pustijo.
scythe ::
Max zna iti iz soft na medium, drugi postanek pa na soft nazaj. Dvomim da bi RBR izbral hard gume in šel na en postanek, do konca bi bilo preveč krogov. Če gledamo Q, je RBR najmočnejši na soft gumah. Za Hamiltona pa mislim da bo šel iz soft na hard in je to to.
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
BT52 ::
Zdi se mi cool trivia.
Btw me zanima kako dobo inženirji potrolali FIA z novimi pravili.
Inženirji ne pozabljajo. Pravijo, da tovrstnih perverznih oblik ne bomo videli, čeprav nebi bom dal roke v ogenj. Osebno mislim, da se bodo te oblike skrile v odprte volumne na vhodih in pod noge dirkača pod monokokom. In novice, da so že skoraj dohiteli aero točke letošjih dirkalnikov ni presenetljivo.
skyform ::
RB je imel strategijo medium ampak,jih je Max uničil pri zaviranju in zato so nepričakovano šli na soft.Jutri naj molijo da ne bo pri menjavi kakšen svc,ker vso prednost,ki jo narediš jo takoj zgubiš.
Nah, to je bil bluf, a nisi videl kaj je Hamilton rekel, nobody locks up in turn 1, Hamiltonovo mnenje je, da je Redbull nalašl šel na soft. Danes bo Redbull šel iz soft na medium, če bo majhna obraba. Redbull je Merca dokonca triknil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
scythe ::
Tale Hamilton tud špekulira, njemu se je že tudi naredilo, da mu je v prvem ovinku zablokiral kolo na Q in to letos. Enkrat eni žvižgate, kako je Mercedes nascal RBR, drugič pa RBR nascal Mercedesa....itd. Dirka je šele danes, tam bomo videli kdo bo kerga....
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
skyform ::
Hamilton je ogvoril specifično za to stezo, ne nasplošno. Na tej stezi je prvi ovinek takšen, da enostavno ne morš zablokirat razn, če nalašč.
Btw Verstappen pa postavlja nov nivoj samopovzdigovanja v F1, bah zdaj pa moram reči, da si je Gambino res izbral dober vzdevek zanj oz tak kot ga pač on kliče narcisek.
https://www.planetf1.com/news/max-verst...
Btw Verstappen pa postavlja nov nivoj samopovzdigovanja v F1, bah zdaj pa moram reči, da si je Gambino res izbral dober vzdevek zanj oz tak kot ga pač on kliče narcisek.
https://www.planetf1.com/news/max-verst...
Tilen88 ::
Sej lewis ma tudi nekaj spektakularnih vzdevkov
Upam pa, da se ne boš tudi sam spuščal na Gambinov nivo, ker je kar precej nizko ;)
Upam pa, da se ne boš tudi sam spuščal na Gambinov nivo, ker je kar precej nizko ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
Tilen88 ::
Zdi se mi cool trivia.
Btw me zanima kako dobo inženirji potrolali FIA z novimi pravili.
Inženirji ne pozabljajo. Pravijo, da tovrstnih perverznih oblik ne bomo videli, čeprav nebi bom dal roke v ogenj. Osebno mislim, da se bodo te oblike skrile v odprte volumne na vhodih in pod noge dirkača pod monokokom. In novice, da so že skoraj dohiteli aero točke letošjih dirkalnikov ni presenetljivo.
Ja, mene ful matra 2022 sezona. Me zanima, kdo bo kaj pogruntal.
CallMeAl ::
Če se ne motim, je Max zablokiral takoj po tem, ko je končal hot lap, torej na začetku cool-down kroga. To bi podprlo Lewisovo tezo, da je bilo namerno, ker mislim, da nihče ni delal dveh hot lapov zaporedoma.
Načeloma bi dal prednost Red Bullu, ampak so pri Mercedesu nekam sumljivo mirni, tako da se danes verjetno res lahko zgodi karkoli.
Načeloma bi dal prednost Red Bullu, ampak so pri Mercedesu nekam sumljivo mirni, tako da se danes verjetno res lahko zgodi karkoli.
skyform ::
scythe ::
Dobra primerjava za rear wing RBR/MB Abu Dhabi. Itak jasno, zakaj ima RBR tak brutalni top speed
https://preview.redd.it/71cwpeml9z481.g...
https://preview.redd.it/71cwpeml9z481.g...
X870 | 9700X | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scythe ()
Tilen88 ::
mene bel fascionira front wing diff :D
Drgač pa ja dirka bo pomoje dobra, pa kdor bo zmagal si zasluži.
p.s: zaslednil na youtube, bottasu menjali motor ?
Drgač pa ja dirka bo pomoje dobra, pa kdor bo zmagal si zasluži.
p.s: zaslednil na youtube, bottasu menjali motor ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
PrimozR ::
TF is this shit?!? :D
Kako sploh ziteriraš do tega?
Sej lewis ma tudi nekaj spektakularnih vzdevkov
Upam pa, da se ne boš tudi sam spuščal na Gambinov nivo, ker je kar precej nizko ;)
Eh, to pa že ne.
Tread lightly.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
TOP ::
RB je imel strategijo medium ampak,jih je Max uničil pri zaviranju in zato so nepričakovano šli na soft.Jutri naj molijo da ne bo pri menjavi kakšen svc,ker vso prednost,ki jo narediš jo takoj zgubiš.
Nah, to je bil bluf, a nisi videl kaj je Hamilton rekel, nobody locks up in turn 1, Hamiltonovo mnenje je, da je Redbull nalašl šel na soft. Danes bo Redbull šel iz soft na medium, če bo majhna obraba. Redbull je Merca dokonca triknil.
Preberi kaj je Honer izjavu po koncu kvalifikacij.Imeli so plan Medium,ampak ker je Max znjimi zablokiral in jih uniču so šli na soft.
BT52 ::
https://i.ibb.co/wNQFPVG/Opera-Snapshot...
TF is this shit?!? :D
Kako sploh ziteriraš do tega?
IKR. Veliko znanja, coprnije, ter veliko potrošene elektrike. :D Plus kaki custom napisan AI program za kvazi amorfizacijo. Se stavim, da so orodja še predem gredo do FIA CFD nadzora zooptimizirana v nulo. Mislim, si da tukaj nekateri inženirji delajo v gray coni doma v kleti. Sem ekrat neki prebiral, da so bili aeronavtični inženirji, ki prešli v F1 sfero praktično "back to drawing board". Osebno bi naredil CFD open source. Recimo 2 letna objava orodij. Vem romantično razmišljanje. Samo kaj češ podobno menim, za simulatorje vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
mene bel fascionira front wing diff :D
Jep Neweyevi in RB filozofija je lepa za pogledat IMO Those curves hehe Praktično me spominja na 2005 krilca v smilu oblike osnovne plošče. Čeprav so delovni princiti povsem obrnjeni.
Drgač pa ja dirka bo pomoje dobra, pa kdor bo zmagal si zasluži.
Amen. Neki bo jasno ali bodo napitkarji izpadli geniji ali budale z SOFT gumami.
p.s: zaslednil na youtube, bottasu menjali motor ?
Ja včeri je bil na starem železu. :)
Twixz ::
A ni Abu Dhabi že od nekdaj 2-stop dirka? Ker so Hard gume dobesedno brezvezne na tej progi?
Meni se zdi da je Max v prednosti zaradi Checota. Še posebej če se Lando vrine v štartu zraven.
Meni se zdi da je Max v prednosti zaradi Checota. Še posebej če se Lando vrine v štartu zraven.
Twixz ::
Poglej od lani Bele gume skoraj povsod.
https://www.f1cfa.com/tyresgp.asp?t=202...
Zanimiv degradation, izgleda gre skozi Hard