» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
122 / 139
»»

codeMonkey ::

Vettel bi moral malo manj mesa jesti, pa ne bi bil tako agresiven :) Mogoce bi potem docakal kazen za Hamiltona.

win64 ::

Meizu je izjavil:

Po logiki nekaterih tukaj (in maFIE) je najbolje, da driver vozi za nekom, namenoma prileti v rit ob prvi priliki, ko zavira, in se sklicuje na braketesting. No, imet moraš še bolid iz diamantoida, kot Hamilton.


Namerno prekomerno zaviranje, kjer za to ni potrebe, je prepovedano s pravili.
Drugo je, če dirkač za tabo narobe oceni točko zaviranja.

Meizu ::

Problem je v tem, da mora tudi tisti spredaj na liniji zavirati na polno. In to na mestu, kjer se drugace na polno pospesuje.


Irelevantno. Umaknil se je po pravilih, Hamilton je tisti, ki je sledil Maxu tja, kjer mu ne bi bilo treba. Kakšne ideje ima pa kdo o DRS conah... DRS cone so tam zato, da se lahko prehiteva. Nikjer v pravilniku maFIE ne piše kje točno na stezi mora Max vrniti pozicijo. Prav tako mora tisti, ki mesto daje nazaj to storiti strateško. Max je zadevo hotel speljati v strategiji po svojem najboljšem interesu - prav tako je to želel Hamilton - zato pa je trčil. In krivec je Max.

Če bi Max zaviral na polno že na začetku, bi oba trčila pri 300km/h in bi imeli dvojni DNF. Hamilton je Maxu sledil iz 300km/h na 100km/h, dej dej.

Namerno prekomerno zaviranje, kjer za to ni potrebe, je prepovedano s pravili.
Drugo je, če dirkač za tabo narobe oceni točko zaviranja.


Kot že povedano, 300m zavirat iz 300km/h na 100km/h ni namerno prekomerno zaviranje. Če pa Hamilton ne želi vzet mesta nazaj to ni Maxov problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

win64 ::

A se na tistem delu proge vozi 200km/h ali 100 km/h? Če na takem delu zavreš na 100 km/h je to prekomerno zaviranje.

pirat ::

Max se umakne brez žmigavca in za sabo zadržuje ostale, Lewis vozi s premajhno varnostno razdaljo in za dane razmere prehitro. Oba trdita, da sta dobra voznika. :))
To ni z dirke fantje, tole je popoldan na ljubljanski obvoznici.

ginekk ::

win64 je izjavil:

A se na tistem delu proge vozi 200km/h ali 100 km/h? Če na takem delu zavreš na 100 km/h je to prekomerno zaviranje.


...ki je trajalo nekaj sekund in par sto metrov, Hamilton je imel čas celo trikrat prestavit navzdol.
In ker ni imel navodil in ker ne ve da je v avtu volan s katerim obideš počasnejšega, se je pač zabil v rit, v skladu z znanjem in pričakovanjem 7x prvaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Meizu ::

A se na tistem delu proge vozi 200km/h ali 100 km/h? Če na takem delu zavreš na 100 km/h je to prekomerno zaviranje.


Najprej je vozil 200km/h. Hamilton ima zadaj piknik. Zato je zmanjšal na 100km/h, da bo Hamilton ja lahko mogoče prehitel. A Hamilton ravno je dunajca in ne vidi, da se mu bo zafasal v rit. Kaj naj še Max nardi? Mu preskoči v njegov bolid in pokaže, da se da obrnit volan tudi levo ali desno?

win64 ::

pirat je izjavil:

Max se umakne brez žmigavca in za sabo zadržuje ostale, Lewis vozi s premajhno varnostno razdaljo in za dane razmere prehitro. Oba trdita, da sta dobra voznika. :))
To ni z dirke fantje, tole je popoldan na ljubljanski obvoznici.


Resnica :)

..ki je trajalo nekaj sekund in par sto metrov,

Torej priznavaš prekršek...

Hamilton je imel čas celo trikrat prestavit navzdol.

To pa je dosežek, trikrat stisnit ročko za menjalnik v kratkem času. Kakšen argument je to?
Če se je Hamilton zabil po svoji neumnosti to ne spremeni dejstva, da je Max zaviral preveč.

Najprej je vozil 200km/h. Hamilton ima zadaj piknik. Zato je zmanjšal na 100km/h, da bo Hamilton ja lahko mogoče prehitel. A Hamilton ravno je dunajca in ne vidi, da se mu bo zafasal v rit. Kaj naj še Max nardi? Mu preskoči v njegov bolid in pokaže, da se da obrnit volan tudi levo ali desno?

Kot sem napisal zgoraj, če bi bila pravila na papiraju, da se mora umakniti iz idealne linije teh težav ne bi bilo. Tako pa je pač po domače, kokar se kakšnemu dirkaču sprdne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

ginekk ::

win64 je izjavil:

pirat je izjavil:

Max se umakne brez žmigavca in za sabo zadržuje ostale, Lewis vozi s premajhno varnostno razdaljo in za dane razmere prehitro. Oba trdita, da sta dobra voznika. :))
To ni z dirke fantje, tole je popoldan na ljubljanski obvoznici.


Resnica :)

..ki je trajalo nekaj sekund in par sto metrov,

Torej priznavaš prekršek...

Hamilton je imel čas celo trikrat prestavit navzdol.

To pa je dosežek, trikrat stisnit ročko za menjalnik v kratkem času. Kakšen argument je to?
Če se je Hamilton zabil po svoji neumnosti to ne spremeni dejstva, da je Max zaviral preveč.


Ne ne priznavam. Trdit da je zaviral preveč je čisto sprenevedanje. In Hamilton je priznal da je taktiziral in ni hotel prehiteti. Torej je bil najmanj sokriv in ostal nekaznovan.

win64 ::

Ne ne priznavam. Trdit da je zaviral preveč je čisto sprenevedanje. In Hamilton je priznal da je taktiziral in ni hotel prehiteti. Torej je bil najmanj sokriv in ostal nekaznovan.

Napisal si, da je zaviral nekaj sekund in nekaj sto metrov. Jaz pa trdim, da v tem času pretirano zaviral.
O Hamiltonu sem tudi zgoraj napisal. Nikjer nisem trdil, da Hamiltonova poteza ni butasta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

Meizu ::

Tako pa je pač po domače, kokar se kakšnemu dirkaču sprdne.


Razen, da ko se Maxu sprdne, je vse narobe.

Ko pa Hamilton vozi 5 navtičnih milj za Maxom v ogrevalnem krogu in si pridobi lasting advantage s precej boljšim štartom... Nobody gives a shit.

Hipokriti over 9000.

win64 ::

Meizu je izjavil:

Tako pa je pač po domače, kokar se kakšnemu dirkaču sprdne.


Razen, da ko se Maxu sprdne, je vse narobe.

Ko pa Hamilton vozi 5 navtičnih milj za Maxom v ogrevalnem krogu in si pridobi lasting advantage s precej boljšim štartom... Nobody gives a shit.

Hipokriti over 9000.

Podtikaš zadeve. Pokaži kje sem trdil, da Hamilton ne dela napak?
Samo poudarjam, da je dobro za take primere imeti točno določene standardne protokole.

videc ::

Zakaj že bi se moral umaknit iz idealne linije? Hamilton je taktiziral, prehitel bi ga lahko, se gre pa zabit. Pa če slučajno ne veš, ko v F1 avtu prestavljaš, se pojavijo kar velike G sile.

Meizu ::

Podtikaš zadeve.


Nič ne podtikam. Just stating the obvious. Poglej malo forume, nobeden se ne sprašuje o ogrevalnih krogih (kar je velik problem, če mene vprašaš), vsi pa zgubljajo živce zato, ker Hamilton vozi v rit ostalih dirkačev.

Se strinjam, da bi morala biti pravila precej dorečena, temu primerno pa tudi naziv maFIA. Sami britoni na kupu, pa še uni Crofty si ga meče celo dirko na veliko po Hamiltonu, jaz bi ga steral v 3pm iz pozicije komentatorja. Naj se gredo te fore na BBCju, ne pa na kanalu, katerega komentator je hkrati komentator na F1TV, pa še sklopit ga ne moreš.

Pravila so že spisana tako, da se lahko sprdavajo, as they see fit.

win64 ::

videc je izjavil:

Zakaj že bi se moral umaknit iz idealne linije? Hamilton je taktiziral, prehitel bi ga lahko, se gre pa zabit. Pa če slučajno ne veš, ko v F1 avtu prestavljaš, se pojavijo kar velike G sile.

Tudi, če samo spustiš stopalko plin, se pojavijo velike G. Zato se tudi zadnja luč prižge, ko spustiš stopalko za plin. Kaj ima to veze s čimerkoli?
Noben ne pravi, da bi se moral MAX umakniti iz idealne linije. Ni napisanega pravila za to. Če pa bi pravilo bilo, ne bi prihajalo, do takih smešnih težav.

Cr00k ::

Jp, Formula1 World Championship bi lahko preimenovali kar v UK Championship... 90% celotne F1 je Angležev, s prenosi vred. Američanci so pa prišli še šov narest :)

billy ::

@sammy, 200m je vozil z 0% gasa in 100% zavore? A veš kakšno zavorno pot ima F1 bolid?

Predator X ::

Stewards recejo da je 2.4G prekomerno zaviranje to en laik, ki ma prevec casa pa pravi da ne.

Ok!

billy ::

F1 zavira z 5G, verjetno je 2.4G če da samo nogo iz gasa?

Stewards ravno niso inženerski specialisti, kaj šele da bi imeli dosti pojma o dirkanju.

win64 ::

billy je izjavil:

F1 zavira z 5G, verjetno je 2.4G če da samo nogo iz gasa?

Stewards ravno niso inženerski specialisti, kaj šele da bi imeli dosti pojma o dirkanju.

Da, "sodnike" naključno izberejo eno uro pred dirko iz tribune.

no comment ::

Sodniki se ne bi prvič zmotili. Recimo, tudi Hamilton je v ogrevalnih krogih vsaj 10x še bolj eratično zaviral z enako ali večjo silo. (Verstappen je ene parkrat kar padel mimo Hamiltona. Če bi ga takrat nasadil od zadaj, me zanima komu bi pripisali krivdo.)

Verjetno bodo morali malo dodelati pravilo, da se ne bosta dva telebana (OBA sta bila telebana) na cesti "menila" kje bi kdo rad zamenjal pozicijo. Še nekrat, ko imaš samo enega telebana je še OK. Ko sta dva...

Zgodovina sprememb…

billy ::

Ravno zaradi tega pa imajo "sodnike", da razsodijo situacije, ki niso črno bele oz takoj jasne.

ampak tukaj so pač zatajili po celi črti, ker očitno pač mora bit lujz prvak, je nedotakljiv. politika pač, oz ekonomski interes.

driver_x ::

billy je izjavil:

@sammy, 200m je vozil z 0% gasa in 100% zavore? A veš kakšno zavorno pot ima F1 bolid?


Ja, vem, zato mi je pa graf čuden. Omenjene številke so iz grafa.

billy ::

Mogoče pa je za njih zaviranje, če da voznik stopalko iz plina?

videc ::

Zavora na grafu je samo 0 ali 1, torej ali je pritisnjena ali ne.

billy ::

ja koji k je potem ta graf? saj pa f1 bolid ne more 200m zavirat? to se še navadni avto ustavi :)

scythe ::

Dostop do prave telemetrije imajo samo ekipe in komisarji, in je vse v % napisano. To kar vidite na tv-ju, je res samo 0 ali 1. Zdaj pa iščite info, koliko je 69barov v % oz. na koliko % je pritisnal na zavoro. Potem bomo pa lapali naprej.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

no comment ::

Ni treba. Imamo posnetek iz zraka in na njem Maxovo zaviranje definitivno ni videt kot "my breaks are on fire". Vsekakor pol manj in manj eratično kot je Hamilton vsaj 10x zaviral v krogu za varnostnim avtom.

Komisarji so imeli poln k**** tega, da je Max ob vsakem poizkusu prehitevanja naredil "hamiltona" (glede česar ne morejo nič, če hočejo vsaj približno ohranit vtis nepristranskosti) in so pač še to zadevo dali na spisek in na koncu dali kazen, ki ne spremeni ničesar.

Ta sezona se bo končala čez en teden in upam, da se bo komu posvetilo, da bi končno bilo pametno poslušat Alonsa. Sem pregledal ogromno dirk še enkrat iz 80. in 90. Tam tudi ob največjih norcih NIKOLI ne "zmanjka" steze kot jo vsakokrat ob Hamiltonu in Verstappnu. NIKOLI.

billy ::

No, težko je primerjat tiste čase, mogoče bo drugo leto boljše...zdaj so ti avto preveč idealni v idealnih razmerah, 5cm izven tega pa je že adijo.

Zato so tudi F2, F3 dirke bolj zanimive, tam lahko vozijo po različnih poteh do istih rezultatov.

Cveto ::

Brake testing je tisto, kar je Hamilton naredil v Bakuju. Fia je spet pristranska in to toliko, da je že kar neokusno. Enake ali podobne situacije se obravnavajo zelo različno in BLM vedno zmaga.

Max na žalost nima možnosti. Proti Hamiltonu kot vozniku bi jo imel, proti Hamiltonu v nelegalnem avtu, podprtem z pristranskimi komisarji, pa žal ne.

Predator X ::

billy je izjavil:

F1 zavira z 5G, verjetno je 2.4G če da samo nogo iz gasa?

Stewards ravno niso inženerski specialisti, kaj šele da bi imeli dosti pojma o dirkanju.


Billy ne govori neumnosti. To si sel prebrati.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

Tisto v Bakuje je bilo za SC pri 15kmh. Vemo pa, da Vettel in njegov spatial awareness nista ravno skupaj krave pasla. ?\_(?)_/?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

scythe ::

billy je izjavil:

F1 zavira z 5G, verjetno je 2.4G če da samo nogo iz gasa?

Stewards ravno niso inženerski specialisti, kaj šele da bi imeli dosti pojma o dirkanju.


Na kakšni podlagi si našel tole številko? Kakšne gume? Kakšna je bila temperatura zavor? Temperatura asfalta?
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Twixz ::

b3D_950 je izjavil:

Tisto v Bakuje je bilo za SC pri 15kmh. Vemo pa, da Vettel in njegov spatial awareness nista ravno skupaj krave pasla. ?\_(?)_/?


Samo mu je pri 15 kmh zlomlo sprednje krilo bolj kot Hamiltonu pri 150-ish kmph? :D
Je pa bogi Lewis dobil že kazen za DRS, mogoče je imel pa Vettel prav v Braziliji, da bi se moral še malo sprednjega dela dotakniti za 25k€. :))

Predator X ::

scythe je izjavil:

billy je izjavil:

F1 zavira z 5G, verjetno je 2.4G če da samo nogo iz gasa?

Stewards ravno niso inženerski specialisti, kaj šele da bi imeli dosti pojma o dirkanju.


Na kakšni podlagi si našel tole številko? Kakšne gume? Kakšna je bila temperatura zavor? Temperatura asfalta?


To je videl na internetni strani.
Gre tud cez 5G ko zavirajo.
Ko pospesujejo pa tam cirka 2G
Seprav ce ima 4.4Sec do 0-200km/h ma 2G gforca. Ampak ko pa stopi dol iz pedala ima pa 2,4Gforca... No vsaj tako pravijo pametnjakovici na tem forumu.

https://racingnews365.com/marko-apologi...

No nekaj je zden tud Marko priznal

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

billy je izjavil:

F1 zavira z 5G, verjetno je 2.4G če da samo nogo iz gasa?

Stewards ravno niso inženerski specialisti, kaj šele da bi imeli dosti pojma o dirkanju.

Off-throttle pri Vmax zaviranje je ~1G, kolikor imam v spominu.

Pri kazni je bilo poleg pojemka govora tudi o 69 barih tlaka v zavornem sistemu.

BT52 ::

Jup 1G čista fizika. Seveda to je brez rekuperacije in engine brakinga. :d

Gambino ::

no comment je izjavil:

Ni treba. Imamo posnetek iz zraka in na njem Maxovo zaviranje definitivno ni videt kot "my breaks are on fire". Vsekakor pol manj in manj eratično kot je Hamilton vsaj 10x zaviral v krogu za varnostnim avtom.

Komisarji so imeli poln k**** tega, da je Max ob vsakem poizkusu prehitevanja naredil "hamiltona" (glede česar ne morejo nič, če hočejo vsaj približno ohranit vtis nepristranskosti) in so pač še to zadevo dali na spisek in na koncu dali kazen, ki ne spremeni ničesar.

Ta sezona se bo končala čez en teden in upam, da se bo komu posvetilo, da bi končno bilo pametno poslušat Alonsa. Sem pregledal ogromno dirk še enkrat iz 80. in 90. Tam tudi ob največjih norcih NIKOLI ne "zmanjka" steze kot jo vsakokrat ob Hamiltonu in Verstappnu. NIKOLI.



Takrat so bile proge obdane s peskom, travo in se nobenemu ni izplačalo, danes je vse asfaltiran in si Verstapen oz nasplošno vsi vozniki dovolijo več, ker vedo, da ne bo škode!
Zato pa nimamo več prog oz jih je zelo malo, kjer se takšno početje kaznuje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

billy ::

Seveda je razlika v G silah pri zavoranju glede na okoliščine, ampak sammy je rekel, da se iz telemetrije vidi da je max bremzal v razdalji 200m...takrat se F1 že 10x ustavi.

A ve kdo kaj velevajo pravila, kar se tiče spuščanja voznika predse, kot posledica "you have to return position"? A se lahko kaznovani sam odloči, kdaj ga bo spustil, torej kje na stezi? Ali je protokol kako se to naredi? Spusti se samo gas? Kaj če kaznovani naredi to, zasledovani pa vseeno ne gre naprej? Se mora kaznovani ustavit in ga prosti da gre naprej? Ali je dovoljeno da zavre, ali je prepovedano? ali mora počakat in se mu potem spet ponudit, da naj gre naprej, če želi?

Mislim iz posnetka se vidi, koliko prej bi lujz že lahko prehitel maxa, pa ga ni. Potem se je po radiu zgovarjal, češ da ni vedel za to. A komisarji so sprejeli njegovo razlago, da ga ni hotel prehiteti pred DRS? Pa kdo se tu norca dela in iz koga?

ZveeZ ::

Pa sej to je del dirkanja.
Vodilni ima v navadi, da upocasni pred vsako DRS cono in P2 ravno tako, ker ga tam noce prehitevat. Zato imajo hitrosti okoli 100km/h pred DRS in 300km/h po DRS.
/S
Imho HAM ni zelel, da mu VER vrne pozicijo na tistem mestu. On bi cherry pickal drugo lokacijo. VER je nato zavr, da HAM ne bi imel druge kakor ga prehiteti. HAM pa "nerodno" ravno takrat po gasu brez predhodne spremembe smeri.
V kolikor je prepovedano zaviranje sta kriva vsaj oba (VER vracal pozicijo in HAM je ni zelel). To, da HAM naj ne bi vedel, se VER ne tice.

driver_x ::

Lewis in Max pa sta počela nekaj takega, kot delajo tile kolesarji, a se jima ni posrečilo. Po moje je krivda pri obeh.

billy je izjavil:

Seveda je razlika v G silah pri zavoranju glede na okoliščine, ampak sammy je rekel, da se iz telemetrije vidi da je max bremzal v razdalji 200m...takrat se F1 že 10x ustavi.


Pozneje je bilo razloženo, da graf prikazuje zavoro in plin bodisi kot 0% ali 100%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

CallMeAl ::

Meni se zdi tukaj lepo razloženo:

billy ::

Obnova? Ne morem v službi gledat :)

Anyhow, oba sta se šla prljavo igro, in očitno bo tudi to morala FIA spremeniti v pravilih, imo bi bilo pravilno, da bi rekli da se mora naredit zamenjava najpozneje v X krogih in sicer na štartno/ciljni ravnini...

MaterVola ::

Ko je Bottas prehitel Ocona in pri tem zapeljal s steze na začetku 50. kroga, je lepo počakal in mu takoj vrnil mesto. Ni zapeljal čez celo progo, da bi ga zaprl.

Preprosto, tako se med gospodi vrne mesto. Če prehitiš nekoga izven steze in mu potem mesto vrneš na takem delu steze, da imaš potem veliko večjo možnost za takojšnje prehitevanje, to ni enakovredno.

Nekaterim pač cilj opravičuje vsa sredstva.

billy ::

Seveda bi bilo vse drugače, če bi se bottas in ocon borila za WC, še predvsem glede na celotno zgodovino med maxom in lujzom.

In tudi če bi bila obratno, torej da bi max vozil merca, bi komot vrnil položaj, saj je bilo vsakmu jasno, da max samo zadržuje lujza in da ne bo imel šanse obranit prvega mesta do konca dirke.

driver_x ::

To, ali se borijo za naslov ali ne, ne igra nobene vloge, kakor tudi ne to, v katerem moštvu je kdo in kako hiter avto vozi. Pravila so jasna: če prehitiš na nedovoljen način, moraš mesto vrniti. In tudi v drugem poizkusu, ko je Max tako vrnil mesto, da ga je potem spet pridobil nazaj, se to ni štelo kot vračanje mesta.

billy ::

Replika je bila OPju, ki je rekel, kako zlahka je bottas dal nazaj pozicijo, češ da tako to počno gospodje.

Ko zagusti, vsak gospoda odstrani rokavice in pokaže členke. Če ne, je navadni p.

scythe ::

FIA če je pametna, bo pred zadnjo dirko poklicala Maxa in Hamiltona na sestanek in jasno povedala pravila, kdor bo kršil pa dobi takoj kazen(brez pogajanja na tržici) oz. v najslabšem primeru ¨black flag¨.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

billy ::

Seveda, v idealnem svetu. Ko pa je dirkač večji od sodnikov, pa vemo kam to vodi.

Saj nimajo jajc, FIA.

skyform ::

Helmut Marko je priznal, da je Max zaviral in se je celo opravičil za prejšne izjave, kar je v bistvu neverjetno zanj, s tem je zadeva zaključena.

https://www.planetf1.com/news/helmut-ma...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()
««
122 / 139
»»