Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
PrimozR ::
Predator X ::
CallMeAl ::
Moje mnenje je, da želi biti Max naslednik Senne in Schumacherja v smislu brezkompromisnosti. Mogoče to F1 res manjka, ker je postala tako politično korektna in regulirana. Po drugi strani so se okoliščine spremenile: smo v času izjemno sofisticiranih in ultra varnih dirkalnikov (seveda nikoli ni 100%), ki so bistveno bližje video igricam kot dirkalniki, ki sta jih vozila Schumacher in predvsem Senna. Takrat so res rabili jajca za sporne manevre. Danes je dovolj že prednost v seštevku točkovanja za svetovnega prvaka in neobremenjenost s tem kaj bodo drugi mislili. Zato Max s takim stilom ne more dobiti enakega spoštovanja kot sta ga Senna in Schumacher. Pa tudi malo preveč je že bilo teh poskusov v zadnjih dirkah (Brazilija 1x, Savdska Arabija vsaj 2x), ko je bil očiten cilj izključno trk ali pa vodstvo dirke, tudi če sam ne zvozi ovinka. V Braziliji je še šlo čez, nazadnje je že dobil kazen, na zadnji dirki znajo biti kriteriji še strožji, vključno s kakšno diskvalifikacijo kot smo jo videli 1997. Najbrž je Lewis malo bolje prilagojen na današnje razmere, glede na število dirk in uspehe ima presenetljivo čist življenjepis. Je pa res tudi enostavno "s polno ritjo srat", če imaš velik del kariere dominanten avto.
Kdor koli bo prvak, si bo naslov zaslužil; Max zaradi konstantnosti in smole sredi sezone (Azerbajdžan, Silverstone in Madžarska), Lewis zaradi odličnega zaključka sezone - kombinacija hitrosti, odsotnosti napak in predvsem, da uspe končati dirke ob vsem kar počne Max. Slednje se mi zdi premalo poudarjeno, ker bi se Brazilija in Savdska Arabija lahko končali povsem drugače. Teh nekaj izogibanj trčenju je bilo najbrž bolj impresivnih kot kakšna prehitevanja.
Kdor koli bo prvak, si bo naslov zaslužil; Max zaradi konstantnosti in smole sredi sezone (Azerbajdžan, Silverstone in Madžarska), Lewis zaradi odličnega zaključka sezone - kombinacija hitrosti, odsotnosti napak in predvsem, da uspe končati dirke ob vsem kar počne Max. Slednje se mi zdi premalo poudarjeno, ker bi se Brazilija in Savdska Arabija lahko končali povsem drugače. Teh nekaj izogibanj trčenju je bilo najbrž bolj impresivnih kot kakšna prehitevanja.
ginekk ::
OMG si ti resen. Kak poceni IZRABA fore mi tudi gre na jetra. Veš, da je Senna takrat ZAVESTNO spravil Prosta z proge. OMG
Ja saj, Senna je bil dejansko večji prasec kot Schumi in Max skupaj, obnašal se je pa da je "entitlted" eden in edini posvečen, celo bolj kot Hamilton zdaj. Pri incidentih v Suzuki so mu dejansko na roko šli, ne pa da izpade oškodovan. V današnjem času bi nastali še mnogo večji škandali s tako vožnjo.
videc ::
V glavnem, če bi Max vozil malo bolj z glavo, bi bil lahko za letos že prvak.To je sicer res, je pa tudi res, da če ga ne bi Mercedes parkrat torpediral, bi tudi že bil prvak. No, na zadnji dirki je tudi Hmilton Max-a izrinil iz proge, pa ni dobil niti opozorila.
Verjemi, da je Hamilton namazan z vsemi žavbami, že od leta 2007, ko je v Monacu britanskim medijem izjavil, da mu moštvo ni dovolilo, da bi zmagal. Alonso je bil prvi, Hamilton drugi. Tako da... Ni Hamilton ovčka tukaj... nikoli ni bil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
codeMonkey ::
Koliko tock je pa izgubil zaradi sebe? Za Silverstone ni kriv, v Monzi sta sla oba ven, za Baku tudi ne, prvo mesto na zadnjih kvalifikacijah mu tudi ne bi pomagalo kaj prevec...
Max je nekoliko v podrejenem polozaju in se pac bori. Lewis ima Bottasa in mocnejsi dirkalnik v tem delu sezone. Ni nakljucje, da se zraven omenja Schumacher in Senna zgoraj, ker to sta prav tako voznika, ki sta se lahko borila za naslov v slabsem dirkalniku.
Se strinjam.
Max je nekoliko v podrejenem polozaju in se pac bori. Lewis ima Bottasa in mocnejsi dirkalnik v tem delu sezone. Ni nakljucje, da se zraven omenja Schumacher in Senna zgoraj, ker to sta prav tako voznika, ki sta se lahko borila za naslov v slabsem dirkalniku.
Kdor koli bo prvak, si bo naslov zaslužil; Max zaradi konstantnosti in smole sredi sezone (Azerbajdžan, Silverstone in Madžarska), Lewis zaradi odličnega zaključka sezone - kombinacija hitrosti, odsotnosti napak in predvsem, da uspe končati dirke ob vsem kar počne Max. Slednje se mi zdi premalo poudarjeno, ker bi se Brazilija in Savdska Arabija lahko končali povsem drugače. Teh nekaj izogibanj trčenju je bilo najbrž bolj impresivnih kot kakšna prehitevanja.
Se strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
win64 ::
Max je nekoliko v podrejenem polozaju in se pac bori.
Glede hitrosti je v podrejenem položaju. Ima pa točkovno prednost in si brez problemov lahko privošči še eno Monzo. Hamilton si Monze ne more privoščiti. In to Max tudi izkorišča že par dirk.
driver_x ::
codeMonkey je izjavil:
Koliko tock je pa izgubil zaradi sebe? Za Silverstone ni kriv, v Monzi sta sla oba ven, za Baku tudi ne, prvo mesto na zadnjih kvalifikacijah mu tudi ne bi pomagalo kaj prevec...
Hamilton tudi ne bi bil kriv, če se v Braziliji in na zadnji dirki ne bi umaknil in bi prišlo do trka. Ampak bi bila to bolj slaba tolažba za izgubljenih 50 točk.
codeMonkey ::
Tudi Max se je umaknil Hamiltonu po ponovnem startu, preden je letel nazaj na stezo. Ce bi vztrajal z dvema kolesoma na stezi, bi pocila. Vprasanje ce bi dobil kazen za to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
billy ::
Ne morete primerjat umikanje pri 100kmh ali 300kmh, max v uk ni mogel kaj dosti naredit, ko je enkrat zavil...preden je opazil da lujz ne bo popustil je že pri 50g ležal ob ograji.
A ne bo nihče komentiral zakaj je sploh max dobil prvo kazen +5sec, saj je pa dal nazaj mesto lujzu?
A ne bo nihče komentiral zakaj je sploh max dobil prvo kazen +5sec, saj je pa dal nazaj mesto lujzu?
ginekk ::
Pa nekaznovana počasna vožnja Bottasa pri prvem safety carju.A to sploh ni preiskave vredno?
Sicer so se na ta račun kasneje sami zajebali, ker zaradi tega je Verstappen ostal prvi po red flagu. Ampak vseeno, taktizirali so očitno in na ta račun bi bil Verstapen komot ob cel postanek - 25 sekund.
Sicer so se na ta račun kasneje sami zajebali, ker zaradi tega je Verstappen ostal prvi po red flagu. Ampak vseeno, taktizirali so očitno in na ta račun bi bil Verstapen komot ob cel postanek - 25 sekund.
codeMonkey ::
billy ::
Pomeni ni več dovolj, da daš sam mesto nazaj, dodatno še lahko dobiš kazen? ker to mislim da je prvič se zgodilo, ker drugače ne bi rabil dat mesta nazaj?
CallMeAl ::
Dati mesto nazaj "strateško" in takoj na ravnini spet prehiteti ni dovoljeno oz. ne šteje kot vračanje mesta. Presedens je bil Lewis-Kimi v Spaju 2008. In tudi logično je, da to ni dovoljeno. Zato je dobil kazen, ker se šteje, da v bistvu ni vrnil mesta. Ne bi pa rabil Lewisa še enkrat spustiti naprej, kar so mu po radiu tudi povedali.
billy ::
Ja, ampak saj je potem ga še enkrat spustil, na koncu kroga 43, takrat ko ga je potem lujz izrinil izven steze - za kar seveda ni dobil niti opozorila :)
Al so kazen dosodili že prej, preden je to naredil?
Al so kazen dosodili že prej, preden je to naredil?
connel ::
Je dobil opozorilo, zadnje opozorilo pred black&white flag.
Max je pa dobil kazen preden ga je spustil naprej.
Max je pa dobil kazen preden ga je spustil naprej.
codeMonkey ::
Pomeni ni več dovolj, da daš sam mesto nazaj, dodatno še lahko dobiš kazen? ker to mislim da je prvič se zgodilo, ker drugače ne bi rabil dat mesta nazaj?
Eno je prehitevanje izven steze, drugo pa nevarno vracanje na stezo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
billy ::
Ah, bad timing torej...
vseeno pa ne bi to vplivalo na razplet, lujz bi slej ko prej prišel mimo, kljub +5
Torej +5 maxa je zaradi nevarnega vračanja na stezo ali prehitevanja izven steze?
vseeno pa ne bi to vplivalo na razplet, lujz bi slej ko prej prišel mimo, kljub +5
codeMonkey je izjavil:
Pomeni ni več dovolj, da daš sam mesto nazaj, dodatno še lahko dobiš kazen? ker to mislim da je prvič se zgodilo, ker drugače ne bi rabil dat mesta nazaj?
Eno je prehitevanje izven steze, durgo pa neverno vracanje na stezo.
Torej +5 maxa je zaradi nevarnega vračanja na stezo ali prehitevanja izven steze?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
CallMeAl ::
Je bilo pa zanimivo kako se je sreča izravnala skozi dirko. Najprej je Red Bull kockal z rdečo zastavo (ali pa vsi ostali, da rdeče zastave ne bo) in je Max skočil s 3. na 1. mesto. Ob restartu pa so kockali, da bo kasneje spet kakšen varnostni avto ali pa rdeča zastava (če ne bi bilo presedensa Crashgate in če bi bil Max proti koncu še na 1. mestu, bi mogoče kakšen AlphaTauri pomotoma zapeljal v steno) in so dali Maxa na srednjo gumo, čeprav so najbrž vedeli, da ne bo zdržala do konca. Verjetno pa so take odločitve posledica tega, da je bil Mercedes hitrejši in bi rabili srečo, da bi jih premagali. Pri Mercedesu pa so delili strategijo - Bottas na srednjih, Hamilton pa bolj konzervativno na trdih gumah.
ZveeZ ::
Meni je bolj izgledalo, da so Maxa pustili zunaj zato, ker so verjeli, da trde gume ne bodo zdrzale celo dirko in bi morali vsi se 1x v boxe. V kolikor rdece zastave ne bi bilo, bi si lahko Max privozil nekaj prednosti na rumenih gumah in undercuttal Hamiltona.
Dvomim, da so racunali na rdeco zastavo.
Dvomim, da so racunali na rdeco zastavo.
videc ::
ZveeZ ::
Kaj je tukaj fishy?
Da je neizkuseni 7-kratni svetovni prvak nabasal tekmeca od zadaj pri relativno nizki hitrosti?
Hoces reci, da je upal, da ostane brez krilca in Max brez gume?
Ne verjamem.
/S
Da je neizkuseni 7-kratni svetovni prvak nabasal tekmeca od zadaj pri relativno nizki hitrosti?
Hoces reci, da je upal, da ostane brez krilca in Max brez gume?
Ne verjamem.
/S
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
videc ::
A si pogledal temetrijo ali ne? Kje je špica na grafu zaviranja, takrat ko bi naj Max zavrl? Poglej kdaj začne Max zavirat in kdaj neha, rumena črta na grafu zaviranja. Nikjer ni nobene špice v trenutku trka.
Hamilton se je zaletel. Saj ni prvič. 2008 v Kanadi je tudi nasadil Kimija. V boksih.
Hamilton se je zaletel. Saj ni prvič. 2008 v Kanadi je tudi nasadil Kimija. V boksih.
CallMeAl ::
Tukaj bi bolj zaupal podatkom, na podlagi katerih je FIA izrekla kazen. Max se ni nikoli branil pred obtožbo, da je zaviral.
billy ::
Saj ni sporno, da je zaviral, nas bolj čudi, kako ga je lahko goat nasadil, saj ni govora o mazepinu no...
Ampak menim, da je ravno takrat hotel lujza mimo po levi, ker se je že bližala bela črta, max je to predvidel in dal malo po bremzi, da še ne bi prišel preko drs črte, lujz pa pač lujz in se zakantan.
Od vsega je najbolj fascinantno to, da sta oba dirkalnika ostala cela oz vozna...škoda res da ni bilo 2x DNF.
Ampak menim, da je ravno takrat hotel lujza mimo po levi, ker se je že bližala bela črta, max je to predvidel in dal malo po bremzi, da še ne bi prišel preko drs črte, lujz pa pač lujz in se zakantan.
Od vsega je najbolj fascinantno to, da sta oba dirkalnika ostala cela oz vozna...škoda res da ni bilo 2x DNF.
driver_x ::
...škoda res da ni bilo 2x DNF.
V tem primeru bi Max dobil prepoved ene dirke.
A si pogledal temetrijo ali ne? Kje je špica na grafu zaviranja, takrat ko bi naj Max zavrl? Poglej kdaj začne Max zavirat in kdaj neha, rumena črta na grafu zaviranja. Nikjer ni nobene špice v trenutku trka.
Hamilton se je zaletel. Saj ni prvič. 2008 v Kanadi je tudi nasadil Kimija. V boksih.
Graf kaže da je Max 200m vozil z 0% gasa in 100% zavore.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()
Twixz ::
...škoda res da ni bilo 2x DNF.
V tem primeru bi Max dobil prepoved ene dirke.
A si pogledal temetrijo ali ne? Kje je špica na grafu zaviranja, takrat ko bi naj Max zavrl? Poglej kdaj začne Max zavirat in kdaj neha, rumena črta na grafu zaviranja. Nikjer ni nobene špice v trenutku trka.
Hamilton se je zaletel. Saj ni prvič. 2008 v Kanadi je tudi nasadil Kimija. V boksih.
Graf kaže da je Max 200m vozil z 0% gasa in 100% zavore.
Jaz bi dal Lojzu že iz tega vidika, da se cel čas ko je videl da Max upočasnjuje, ni umaknil levo ali desno OB Maxa, kjer je bil prostor.. To je pa next level bedarija.
codeMonkey ::
Max je zelel prisiliti Lewisa v prehitevanje na prevec grob nacin. Najprej je nekoliko upocasnil in nato hitro pospesil, kjer je verjetno racunal na pozno reakcijo Lewisa, in si na ta nacin nabral nekaj razdalje za drugo, mocnejse zaviranje, ali pa si je premislil glede lokacije. Drugo mocno zaviranje pa je bilo z namenom, da ga Lewis prehiti, kjer si je zamislil. Ze s posnetka se je videlo, da je v trenutku trka Max ze pospeseval, kar tudi telemetrija zgoraj potrjuje. Verjetno je Max racunal, da bo Lewis reagiral po njegovih pricakovanjih, ampak dejstvo ostaja - Max je mocno zaviral z Lewisom na zadku, kar je nevarno pocetje. Lewis ni mogel vedeti kaj se dogaja, ker mu tega niso sporocili. Gre za vrhunskega dirkaca in tudi vprasanje katere ostale informacije je obdeloval v tej tocki. Npr. ce je zelel spremeniti katero od nastavitev, je bila ta ravnina odlicna priloznost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
ginekk ::
A si pogledal temetrijo ali ne? Kje je špica na grafu zaviranja, takrat ko bi naj Max zavrl? Poglej kdaj začne Max zavirat in kdaj neha, rumena črta na grafu zaviranja. Nikjer ni nobene špice v trenutku trka.
Hamilton se je zaletel. Saj ni prvič. 2008 v Kanadi je tudi nasadil Kimija. V boksih.
In ravno Hamilton dobro ve kaj je "brake check" ker je to storil Vettlu, leta 2017 v Bakuju.
Nihče ne more trdit, da je Max brez opozorila in sunkovito zavrl. Je trajalo par sekund, pa še trikrat je navdzol prestavil. Takisto Hamilton, je kar sledil. Katerikoli drug dirkač, bi bil že zdavnaj mimo RedBulla.
codeMonkey je izjavil:
Max je zelel prisiliti Lewisa v prehitevanje na prevec grob nacin. Najprej je nekoliko upocasnil in nato hitro pospesil, kjer je verjetno racunal na pozno reakcijo Lewisa, in si na ta nacin nabral nekaj razdalje za drugo, mocnejse zaviranje, ali pa si je premislil glede lokacije. Drugo mocno zaviranje pa je bilo z namenom, da ga Lewis prehiti, kjer si je zamislil. Ze s posnetka se je videlo, da je v trenutku trka Max ze pospeseval, kar tudi telemetrija zgoraj potrjuje. Verjetno je Max racunal, da bo Lewis reagiral po njegovih pricakovanjih, ampak dejstvo ostaja - Max je mocno zaviral z Lewisom na zadku, kar je nevarno pocetje. Lewis ni mogel vedeti kaj se dogaja, ker mu tega niso sporocili. Gre za vrhunskega dirkaca in tudi vprasanje katere ostale informacije je obdeloval v tej tocki. Npr. ce je zelel spremeniti katero od nastavitev, je bila ta ravnina odlicna priloznost.
In kakšno informacijo Lewis rabi, da prehiti avto pod zeleno zastavo? Lepo prosim, to je sprenevedanje. Max je storil vse po pravilih, dal prostor (najmanj za en avto) in se upočasnil. Ni bilo sunkovito upočasnjevanje. Prej bi moral Max bit začuden, kaj za vraga je Lewisu, da noče mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
codeMonkey ::
Saj je bil Max zacuden, ampak on je na stvari gledal s svoje perspektive. Zakaj je brake na 100% zgoraj, ce ni bilo sunkovito?
ginekk ::
codeMonkey je izjavil:
Saj je bil Max zacuden, ampak on je na stvari gledal s svoje perspektive. Zakaj je brake na 100% zgoraj, ce ni bilo sunkovito?
Upoštevaj, da je ni takoj iz polnega plina zavrl 100%. Je šlo iz 300km/h pod 200km/h, preden je sploh šel zavret. Zakaj Hamilton ni obrnil volana v levo tistih par sekund in enostavno zaobšel Maxa, kot bi storil vsak dirkač? Ni, ker je bodisi imel neko svojo računico, bodisi se mu je zgodil brain fart.
Maxu pa je verjetno dopizdilo, kaj za vraga počne Hamilton, zakaj ne gre mimo in je še malo zavoro pohodil
pirat ::
no comment ::
Graf kaže da je Max 200m vozil z 0% gasa in 100% zavore.
Pajade. Pomisli malo. Nista vozila 400km/h. Vozila sta s tako hitrostjo, da bi se Max s 100% zaviranjem ustavil bistveno hitreje kot v 200m.
Pa nima veze, Max je rekel, da JE zaviral. Ker je hotel biti zadaj pred DRS zono. Že večkrat videno (ponavadi potem rečejo, da je tak dirkač pameten, za Maxa pa rečemo, da je umazan). Problem je, da Hamilton v glavi ni najhitrejši, da bi to predvidel. Ali pa je predvideval kaj takega in bil zraven malo štorast. Max ne bi bil kaznovan, če se Hamilton ne bi zaletel v njega. To je bil njegov greh in kazen ni sporna. Ko moraš spustiti dirkača naprej, moraš to storiti tako, da bo še največji štor zmogel "sprejeti" vrnitev pozicije. Če se ti pri tem ponesreči, si kriv.
codeMonkey ::
Pa tudi v fazi, ko je naslov v igri in se gre na vse ali nic, ter vozis na dirkaliscu kjer je polno karbona na stezi, ali je res pametno pri nepricakovanemu zaviranju dirkalnika spredaj leteti ven z linije?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
ginekk ::
codeMonkey je izjavil:
Pa tudi v fazi, ko je naslov v igri in se gre na vse ali nic, ter vozis na dirkaliscu kjer je polno karbona na stezi, ali je res pametno pri nepricakovanemu zaviranju dirkalnika spredaj leteti ven z linije?
Ja, najbolje da se mu v rit zabiješ, sigurno pametno.
Če bi slučajno Hamilton bil za backmarkerjem na istem mestu in se prvemu okvari vozilo, Hamilton dejansko nima druge kot da ga v rit nasadi.
Zakaj bi prehiteval backmarkerja z okvarjenim vozilom. Kajti lahko je na stezi debris in bogsigavedi kaj in če ni konkretnih navodil iz boksa kaj lahko storiš, potem druge ni, kot da se zabiješ v rit?
win64 ::
Pustimo zaenkrat kdo je bil v kakšni poziciji pri tem incidentu.
Ko se prehiteva za krog, se počasnejši umaknejo izven idealne linije. Hitrejši dirkač to razume in nisem še videl primera, ko bi se delalo drugače.
Bi bilo pametno dopolnit pravila kako se je potrebno pravilno umakniti za sabo v takih primerih? Jaz pravim: "da". In to je spet pomanjkljivost pravilnika.
Ko se prehiteva za krog, se počasnejši umaknejo izven idealne linije. Hitrejši dirkač to razume in nisem še videl primera, ko bi se delalo drugače.
Bi bilo pametno dopolnit pravila kako se je potrebno pravilno umakniti za sabo v takih primerih? Jaz pravim: "da". In to je spet pomanjkljivost pravilnika.
codeMonkey ::
Backmarker nikoli ne zavira na liniji z zavoro na 100%. Ce bi to naredil Mazepin, bi koncal za letos.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
ginekk ::
codeMonkey je izjavil:
Backmarker nikoli ne zavira na liniji s zavoro na 100%. Ce bi to naredil Mazepin, bi koncal za letos.
Tudi Max ni sprva zaviral, je bilo dovolj časa in prostora preden je stopil na zavoro. SAmo ja, dajmo se še malo sprenevedat.
codeMonkey ::
Bi bilo pametno dopolnit pravila kako se je potrebno pravilno umakniti za sabo v takih primerih? Jaz pravim: "da". In to je spet pomanjkljivost pravilnika.
Jaz pa ne. Ne mores vsega dati v pravila, in naceloma je dirkacem precej jasno kako se to naredi. V nasprotnem primeru pa imamo komisarje in kazni.
ginekk ::
codeMonkey je izjavil:
Bi bilo pametno dopolnit pravila kako se je potrebno pravilno umakniti za sabo v takih primerih? Jaz pravim: "da". In to je spet pomanjkljivost pravilnika.
Jaz pa ne. Ne mores vsega dati v pravila, in naceloma je dirkacem precej jasno kako se to naredi. V nasprotnem primeru pa imamo komisarje in kazni.
Hamiltonu ni bilo jasno. Poglej si pravila o umikanju pa pokaži, da se jih Max ni držal. Prostora je bilo dovolj, tudi časa.
Ni bilo cikcanja. Da Hamilton ni vedel kako in kdaj gre lahko mimo, je čisto sprenevedanje, sploh za 7x prvaka.
Twixz ::
no comment je izjavil:
Graf kaže da je Max 200m vozil z 0% gasa in 100% zavore.
Pajade. Pomisli malo. Nista vozila 400km/h. Vozila sta s tako hitrostjo, da bi se Max s 100% zaviranjem ustavil bistveno hitreje kot v 200m.
Pa nima veze, Max je rekel, da JE zaviral. Ker je hotel biti zadaj pred DRS zono. Že večkrat videno (ponavadi potem rečejo, da je tak dirkač pameten, za Maxa pa rečemo, da je umazan). Problem je, da Hamilton v glavi ni najhitrejši, da bi to predvidel. Ali pa je predvideval kaj takega in bil zraven malo štorast. Max ne bi bil kaznovan, če se Hamilton ne bi zaletel v njega. To je bil njegov greh in kazen ni sporna. Ko moraš spustiti dirkača naprej, moraš to storiti tako, da bo še največji štor zmogel "sprejeti" vrnitev pozicije. Če se ti pri tem ponesreči, si kriv.
Lewis je isto rekel da zaradi taktike ni hotel mimo. Torej je vedel kaj se dogaja ampak si je naredil računico da bo pač raje počakal za Maxom pa četudi bo Max peljal 50 na uro.
Ok ja, zaviranja Maxa ne podpiram samo je vse skupaj izgledlo tako da je Max prvo spustil plin, Lewis je za njim spustil plin, Max je čakal in ko mu je dopizdilo je zaviral češ "pejdi že naprej..". Prostora na levi je bilo za avto pa pol.
Ko ga je pa Lewis nasadil je bilo pa gotovo. Zakaj ga je pa potem Lewis rinil izven proge je pa tudi na meji pravilnika, saj v pravilniku piše (no je pisalo, naj me kdo popravi) da moraš pri branjenju pozicije pustiti za en avto prostora (od roba proge, označenega z belo črto) cel ovinek).
Pa še to.. Če bi ob incidentu ko je Lewis nasadil Maxa šel Maxov gearbox je bilo to v zadnjem ovinku in bi najbrž sprednje krilce hitreje popravili kot gearbox.
Pomoje Lewis ni tako smotan kot je tole vse skupaj izgledalo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Twixz ()
win64 ::
codeMonkey je izjavil:
Bi bilo pametno dopolnit pravila kako se je potrebno pravilno umakniti za sabo v takih primerih? Jaz pravim: "da". In to je spet pomanjkljivost pravilnika.
Jaz pa ne. Ne mores vsega dati v pravila, in naceloma je dirkacem precej jasno kako se to naredi. V nasprotnem primeru pa imamo komisarje in kazni.
Dirkač je na progi zato, da dirka v okviru pravil. Načeloma tudi dirkači spoštujejo nenapisana pravila.
Ko pa se dirkač bori za mesta(žal moram dati referenco na Julesa Bianchi) ali celo za naslov prvaka, bo ta nenapisana pravila preprosto ignoriral.
In izvajanje kazni je edino pravilno, da se dela na predpisan način. Drugače so brez pomena.
no comment ::
codeMonkey je izjavil:
Jaz pa ne. Ne mores vsega dati v pravila...
Ja, za intermezzo... Recimo, da bi Verstappen pred prvim restartom za safety carom peljal 2km/h (ker sicer safety car pravila ne veljajo v formation krogu (wtf?!) in očitno lahko izbereš poljuben tempo). Dirke bi bilo konec preden bi prispeli do štarta ;)
codeMonkey ::
Zakaj ga je pa potem Lewis rinil izven proge je pa tudi na meji pravilnika, saj v pravilniku piše (no je pisalo, naj me kdo popravi) da moraš pri branjenju pozicije pustiti za en avto prostora (od roba proge, označenega z belo črto) cel ovinek).
To mislis na ponoven start v prvem ovinku? Tukaj bi Verstappen moral vztrajati z dvema kolesoma na stezi in bi pocila. Bistvene razlike med Brazilijo jaz tukaj ne vidim, ko se je tako veliko govorilo o tem kako se mora Lewis umikati.
no comment ::
codeMonkey je izjavil:
Zakaj ga je pa potem Lewis rinil izven proge je pa tudi na meji pravilnika, saj v pravilniku piše (no je pisalo, naj me kdo popravi) da moraš pri branjenju pozicije pustiti za en avto prostora (od roba proge, označenega z belo črto) cel ovinek).
To mislis na ponoven start v prvem ovinku? Tukaj bi Verstappen moral vztrajati z dvema kolesoma na stezi in bi pocila. Bistvene razlike med Brazilijo jaz tukaj ne vidim, ko se je tako veliko govorilo o tem kako se mora Lewis umikati.
Je bilo zanimivo poslušat komentatorje Sky-a, ki so bili kar nekoliko začudeni, ko so poslušali klic Massija Mercedesu. Zakaj kliče? Sej to je Standard Lewis. Od kdaj ne sme več peljat konkurenta izven proge?!
Aja, od takrat, ko je to začel na veliko počet še nekdo drug.
Meizu ::
Po logiki nekaterih tukaj (in maFIE) je najbolje, da driver vozi za nekom, namenoma prileti v rit ob prvi priliki, ko zavira, in se sklicuje na braketesting. No, imet moraš še bolid iz diamantoida, kot Hamilton.
codeMonkey ::
Po logiki nekaterih tukaj (in maFIE) je najbolje, da driver vozi za nekom, namenoma prileti v rit ob prvi priliki, ko zavira, in se sklicuje na braketesting. No, imet moraš še bolid iz diamantoida, kot Hamilton.
Problem je v tem, da mora tudi tisti spredaj na liniji zavirati na polno. In to na mestu, kjer se drugace na polno pospesuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Cr00k ::
A ni Hamilton brake-checkal VET v Bakuju? :) Sam tam je VET kratko potegnil... sploh k mu je kapo dvignilo :) Tokrat HAM ni, ker, blessed :)
EDIT: nisem tako daleč komentarjev prebral, pa vidim sedaj, da je že bilo odgovorjeno :)
EDIT: nisem tako daleč komentarjev prebral, pa vidim sedaj, da je že bilo odgovorjeno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()