Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
facepalm ::
Kaki izgovori, Hamiltona bi kronali za takšno napako! Ta napaka je bila v bistvu večja kot Hamiltonova v Bakuju samo, da je imela 100x manjše posledice. Če voznik ne zvozi ovinka zaradi mrzlih gum, slabega gripa, po lastni napaki, je dosti večja napaka kot pa stisniti napačn gumb pomotoma, ki mu je odvzelo vse bremze oz spremenilo break balance 90% na sprednje.
Samo mimogrede.. tudi GOAT je vceraj zapeljal ven iz steze zaradi manjka oprijema in tudi pri njemu ni bilo posledic.
DamijanD ::
...strokovnjakov za psiho tudi več narejenih kilometrov, kakor so jih imeli Senna, Schumachaer, Farina, Hunt in ostali....
V simulatorjih so več, ampak moderna F1 ima zelooo malo realnega testiranja (ok sicer je več dirk). Jaz osebno na nek način občudujem dirkače, da so na tem super nivoju, glede na to da zelo malo vozijo.
ripmork ::
Zanimiva tema, primerjave generacij dirkačev.
Po eni strani je res; dirkači danes so bistveno bolje pripravljeni kot včasih, v vseh športih je šel nivo gor; gledaš kak tenis ali fuzbal izpred 30ih letih in izgleda, kot da je v počasnem posnetku Rekordi se podirajo, profesionalne kariere se začenjajo vedno bolj zgodaj, vedno bolj v detajle gre vse...
Ampak, če govorimo specifično o f1 je tu še en drug faktor. Dirkanje je bilo včasih precej bolj nevaren šport. Lewis je imel v Mclarnu čast par krogov zapeljat z Ayrtonovim dirkalnikom iz konca 80ih (TopGear je predvajal to). Britančev komentar po odpeljanih krogih? "Ful zabavno, ampak si niti slučjno ne predstavljam, kako bi bilo to mrcino vozit na limitu."
Tako da... verjetno bi se nekdanji dirkači v teh novih kompleksnih dirkalnikih z veliko downforce-a matrali. Sedanji dirkači v starejših dirkalnikih pa tudi, iz čisto drugih razlogov. Manjši občutek varnosti, ročni menjalnik, kovinske zavore s precej daljšo zavorno potjo, precej trše gume in (pre)močan motor za oprijem, kot so ga stari bolidi nudili. Rekel bi, da je bilo tiste stvore težje vozit na meji, tudi napake so bile manj prizanesljive. Obojim seveda svaka čast - da ne bo mišljeno, da katero generacijo diss-am :)
Po eni strani je res; dirkači danes so bistveno bolje pripravljeni kot včasih, v vseh športih je šel nivo gor; gledaš kak tenis ali fuzbal izpred 30ih letih in izgleda, kot da je v počasnem posnetku Rekordi se podirajo, profesionalne kariere se začenjajo vedno bolj zgodaj, vedno bolj v detajle gre vse...
Ampak, če govorimo specifično o f1 je tu še en drug faktor. Dirkanje je bilo včasih precej bolj nevaren šport. Lewis je imel v Mclarnu čast par krogov zapeljat z Ayrtonovim dirkalnikom iz konca 80ih (TopGear je predvajal to). Britančev komentar po odpeljanih krogih? "Ful zabavno, ampak si niti slučjno ne predstavljam, kako bi bilo to mrcino vozit na limitu."
Tako da... verjetno bi se nekdanji dirkači v teh novih kompleksnih dirkalnikih z veliko downforce-a matrali. Sedanji dirkači v starejših dirkalnikih pa tudi, iz čisto drugih razlogov. Manjši občutek varnosti, ročni menjalnik, kovinske zavore s precej daljšo zavorno potjo, precej trše gume in (pre)močan motor za oprijem, kot so ga stari bolidi nudili. Rekel bi, da je bilo tiste stvore težje vozit na meji, tudi napake so bile manj prizanesljive. Obojim seveda svaka čast - da ne bo mišljeno, da katero generacijo diss-am :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
PrimozR ::
Senna, Schumacher, Fangio, Farina, Hunt, Clark so bili fenomenalni dirkači v svojem času, samo osebno ne verjamem, da bi lahko dal Hunta v današnji avto in bi v istem avtu redno premagoval Ocona, kaj šele koga boljšega.
Tudi Ocon ne bi premagoval Hunta v Huntovem avtomobilu.
Sicer pa, glede krotenja, danes je F1 pinpoint accuracy, krotenje 1500 konjskih turbakov z ogromno turbo laga na jeklenih zavorah je bilo pa nekaj povsem drugega. Dva različna svetova, kjer bi se zlahka izkazalo, da nekdo, ki je dober v enem, ne bi bil dober v drugem. In obratno.
codeMonkey ::
Old skul vozniki so v Monacu dobili zulje od rocice, danes pa placan voznik na "istem" dirkaliscu ni zmozen obdelati informacij inzenirja ter prenastaviti avto :D
Meni bi bilo zanimivo videti slike prvega in zadnjega dirkalnika za vsa velika imena. Torej dirkace, ki so lahko zmagovali dlje casa. :)
Za najmlajse, kot je Hamilton, lahko vidis le malo manj krilc in prehod na slickse. :) (pa ceprav je spodaj dirkalnik cisto drugacen)
Meni bi bilo zanimivo videti slike prvega in zadnjega dirkalnika za vsa velika imena. Torej dirkace, ki so lahko zmagovali dlje casa. :)
Za najmlajse, kot je Hamilton, lahko vidis le malo manj krilc in prehod na slickse. :) (pa ceprav je spodaj dirkalnik cisto drugacen)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Skyman ::
Ko ze mislis da ni vec idej za poraz vedno znova presenetijo z trolanjem.Kaj so oni še vedno na i7 5770k iz leta 2014
Mercedes za Hamiltonov poraz krivi računalnik
https://portal-f1.si/2021/06/mercedes-z...
Mercedes za Hamiltonov poraz krivi računalnik
https://portal-f1.si/2021/06/mercedes-z...
skyform ::
Evo še en dokaz, da so butli in nesposobni, kaki izgovor za crknit. Pa to ni prvič, da se izgovarjajo na računalnik, ta izgovor so že kar nekaj krat uporabli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
BT52 ::
Ko ze mislis da ni vec idej za poraz vedno znova presenetijo z trolanjem.Kaj so oni še vedno na i7 5770k iz leta 2014
Mercedes za Hamiltonov poraz krivi računalnik
https://portal-f1.si/2021/06/mercedes-z...
PEBCAK error LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Primerjanje voznikov več generacij nazaj pa je smešno, če ne celo žaljivo. Vsaka generacija voznikov je zahtevale druge predispozicije iz vidika prog, pravilnika dirkalnikov in drugih okoliščin. Da ne omenjam evolucij znanj, spretnosti iz generacij v generacijo. Tako pri varnostnikih na progi, dirkačiv, ter v končni fazi tudi pri nutricistih.. :d
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Alexius Heristalski ::
Žuljave roke imajo dandanes dirkači v IndyCaru. Se spomnim, ko jih je Grosjean kazal vse predrte in sem bil kar presenečen. Nisem si mislil, da je tako zahtevno.
https://the-race.com/indycar/indycar-st...
https://the-race.com/indycar/indycar-st...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
billy ::
Pomeni, grosjean lahko daje kar dober vpogled, pa je rekel da je jebal ježa?
Pa zdaj indy in F1 izpred 30 let spet ni primerjave, ker 1500 konjev z heblom v eni roki po Monacu...to se ni rablo samo kohonas ampak tudi kondicijo.
Zapeljite se malo z gokarton, kdor ni solidno natrenirat mu roke odpadejo po 10sec, če ravno ne vozi 5sec počasneje kot ostali.
"Tudi sedaj ne razumemo popolnoma, zakaj so nam modeli govorili, da bo vse v redu. Očitno je, da je šlo nekaj narobe in sedaj moramo ugotoviti zakaj je Red Bullu uspel undercut s tako velike razdalje."
tole je malo "čudna" izjava. Saj pa niso mogli vedet, kakšen race pace ima max, če je celoten prvi stint vozil za lojzem. Lahko je bil 0.1 hitrejši kot on, lahko 1sec, lahko 2sec...torej kako jim ni jasen undercut, če niso vedeli kakšno ima hitrost max, oz jo bo imel?
AI je verjetno predvidel, da bo max vozil "tu tu" z lojzem, očitno pa je pozabil nekaj, kar pač AI še zdaj niso zmožni - kmečke logike :)
Pa zdaj indy in F1 izpred 30 let spet ni primerjave, ker 1500 konjev z heblom v eni roki po Monacu...to se ni rablo samo kohonas ampak tudi kondicijo.
Zapeljite se malo z gokarton, kdor ni solidno natrenirat mu roke odpadejo po 10sec, če ravno ne vozi 5sec počasneje kot ostali.
"Tudi sedaj ne razumemo popolnoma, zakaj so nam modeli govorili, da bo vse v redu. Očitno je, da je šlo nekaj narobe in sedaj moramo ugotoviti zakaj je Red Bullu uspel undercut s tako velike razdalje."
tole je malo "čudna" izjava. Saj pa niso mogli vedet, kakšen race pace ima max, če je celoten prvi stint vozil za lojzem. Lahko je bil 0.1 hitrejši kot on, lahko 1sec, lahko 2sec...torej kako jim ni jasen undercut, če niso vedeli kakšno ima hitrost max, oz jo bo imel?
AI je verjetno predvidel, da bo max vozil "tu tu" z lojzem, očitno pa je pozabil nekaj, kar pač AI še zdaj niso zmožni - kmečke logike :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
billy ::
No, pa še en dodatek h "fizični pripravljenosti" novodobnih dirkačev.
Verjetno imajo ogromno kondicije in vsak lahko preteče 10k km brez problema.
Ampak to ni edino merilo po čem se meri fizična pripravljenost.
Vprašanje če lahko f1 voznik dvigne na benču 2 x telesno težo, ali pa počep 3x težo, ipd.
Včasih si morali biti vozniki F1 deci, rabil je tudi moč. Danes pač rabi močne vratne mišice in pa kondicijo da švica 2 uri not. Fizično, torej fizične moči, pa dandanes ne potrebujejo več.
Verjetno imajo ogromno kondicije in vsak lahko preteče 10k km brez problema.
Ampak to ni edino merilo po čem se meri fizična pripravljenost.
Vprašanje če lahko f1 voznik dvigne na benču 2 x telesno težo, ali pa počep 3x težo, ipd.
Včasih si morali biti vozniki F1 deci, rabil je tudi moč. Danes pač rabi močne vratne mišice in pa kondicijo da švica 2 uri not. Fizično, torej fizične moči, pa dandanes ne potrebujejo več.
Meizu ::
Primerjanje voznikov več generacij nazaj pa je smešno, če ne celo žaljivo.
Sej. Zato pa potem prihajajo neke gej titule ala "the most successful F1 driver" in podobne gluposti.
Ja, no shit, imaš dominanten avto 7 let, dirk na sporedu ko peska vsako sezono, no shit, da boš nabil 500 pole štartov in zmag, če pa niti avto ne crkne več dandanes. Kdaj zaboga je moral Hamilton nazadnje odstopit zaradi mehanske oziroma bilo-kakšne napake? Kdaj Bottas?
Če je tebi žaljivo primerjanje voznikov med generacijami, potem grejo meni na penis te gluposti. Hamilton zame nima kaj dosti za iskat v priomerjavi s Schumacherjem, ki je potreboval veliko dlje časa za isti uspeh, z večimi teami in to v eri, kjer so bile mehanske težave zelo pogost problem. Podobno Prost, Senna in ostali. Tega pa RES ne moreš primerjat, kot to danes FIA nabija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
ripmork ::
Zapeljite se malo z gokarton, kdor ni solidno natrenirat mu roke odpadejo po 10sec, če ravno ne vozi 5sec počasneje kot ostali.
Uh ja, po 10-ih minutah tiščanja na polno lah ravno še pripelješ v bokse :) Pa to tudi ko sem šel vozit misleč, da sem še kar "v formi." Podlakt nenormalno trpi, bodisi moraš res specifično za to delat vaje, ali pa redno vozit (oz. oboje). Je pa res, da imajo v f1 servo, karti imajo direkten mehanizem.
Meizu ::
Je pa res, da imajo v f1 servo, karti imajo direkten mehanizem.
Ja, Williams je bil eden prvih recimo v F1, ki je inkorporiral servo sistem v njihov bolid, pa še to šele v sezoni 93/94, po smrti Senne. Arrows npr. ni imel serva do leta 97.
Zdej si pa predstavljaj, kako zgleda peljat F1 brez serva.
billy ::
Ja kaka tsunoda bi imel verjetno sploh problem premaknit volan ali prestavit hebl, ker ima verjetno fizično moč na nivoju najstnika.
driver_x ::
Ja kaka tsunoda bi imel verjetno sploh problem premaknit volan ali prestavit hebl, ker ima verjetno fizično moč na nivoju najstnika.
To ti misliš. Damon Hill je v intervjuju izjavil, da če bi ga sedaj posedli v dirkalnik, ne bi zdržal niti par krogov, ker ni zadosti fizično pripravljen.
Cveto ::
Starega, fizičnega "man and machine" načina vožnje je bilo po moje konec v začetku 90-ih let, začenši z Villiamsom. Potem so bile sicer še variacije, a to, kar je moral recimo Senna delat v Monacu (iz tistega znanega posnetka) potem ni bilo več potrebno.
Od vseh teh je pa meni itak še hoje to, kar so delal v skupini B (recimo kak Walter Rohl, ki bi se takrat recimo z dirkalnikom za rally kvalificiral na dirko F1 in to na dobrem mestu). Na netu obstjajajo posnetki, kjer se vidi, da so bili vozniki prav v transu, ko so končali hitrostno preizkušnjo.
Od vseh teh je pa meni itak še hoje to, kar so delal v skupini B (recimo kak Walter Rohl, ki bi se takrat recimo z dirkalnikom za rally kvalificiral na dirko F1 in to na dobrem mestu). Na netu obstjajajo posnetki, kjer se vidi, da so bili vozniki prav v transu, ko so končali hitrostno preizkušnjo.
Alexius Heristalski ::
FYI, žulji so McLaughlinovi, ne Grosjeanovi.
Grosjean, pa ne samo on, jih je kazal v prenosu. Članek sem dal samo za ponazoritev, da ne bi rekli, da si izmišljujem.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
ripmork ::
Ja, Williams je bil eden prvih recimo v F1, ki je inkorporiral servo sistem v njihov bolid, pa še to šele v sezoni 93/94, po smrti Senne. Arrows npr. ni imel serva do leta 97.
Zdej si pa predstavljaj, kako zgleda peljat F1 brez serva.
Uf... :)
Je že samo spopadanje z G-silami fizično naporno, pa če se ne motim je treba na pedal za bremzo praktično s celo težo pritisnit...
dild0idis ::
Je že samo spopadanje z G-silami fizično naporno, pa če se ne motim je treba na pedal za bremzo praktično s celo težo pritisnit...
Da in to držati pri ogromnih silah in to ponavaljati v vsakem ovinku in ne narediti napake, zraven pa se še boriti z ostalimi drikači, vremenom, paziti na gume, paziti, da ne boš prekuhal zavor, spreminjati nastavitve formule itd.
F1 je danes zelo fizičen šport, ki zahteva ogromno koncentracije.
Ter, če želiš postati večkrat prvak, to ponavljati leta in leta.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
skyform ::
Pomeni, grosjean lahko daje kar dober vpogled, pa je rekel da je jebal ježa?
Zapeljite se malo z gokarton, kdor ni solidno natrenirat mu roke odpadejo po 10sec, če ravno ne vozi 5sec počasneje kot ostali.
Zapeljite se malo z gokarton, kdor ni solidno natrenirat mu roke odpadejo po 10sec, če ravno ne vozi 5sec počasneje kot ostali.
Uh ja, po 10-ih minutah tiščanja na polno lah ravno še pripelješ v bokse :) Pa to tudi ko sem šel vozit misleč, da sem še kar "v formi." Podlakt nenormalno trpi, bodisi moraš res specifično za to delat vaje, ali pa redno vozit (oz. oboje). Je pa res, da imajo v f1 servo, karti imajo direkten mehanizem.
Res je, sicer ne vem katere go-karte sta vidva vozila, jaz sem bil 2x v avstriji, tisti niso leteli več kot 100km/h in je bilo po 30min (10min quali, 20min dirka) zelo utrujajoče, sicer jaz sem bolj nefit kot pa fit. Roke so me že na koncu tak bolele, da sem še komaj obračal volan.
Tu sem jaz vozil
http://www.styriakarting.at/spielberg/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
skyform ::
Pardon napaka, tale večja steza je bila. Je že kar nekaj let od tega in sem malo pozabil.
http://www.styriakarting.at/nordschleif...
http://www.styriakarting.at/nordschleif...
ripmork ::
Je že samo spopadanje z G-silami fizično naporno, pa če se ne motim je treba na pedal za bremzo praktično s celo težo pritisnit...
Da in to držati pri ogromnih silah in to ponavaljati v vsakem ovinku in ne narediti napake, zraven pa se še boriti z ostalimi drikači, vremenom, paziti na gume, paziti, da ne boš prekuhal zavor, spreminjati nastavitve formule itd.
F1 je danes zelo fizičen šport, ki zahteva ogromno koncentracije.
Ter, če želiš postati večkrat prvak, to ponavljati leta in leta.
Res je.
@skyform
Dobro izgleda pista. Jaz sem še največkrat vozil v Poreču; me mal na Spielberg spominja zarad nagnjenega terena, tudi lepa steza. Enkrat sem šel dve runde (standard in kasneje superkart), konec druge runde niti vozit nisem več mogel kot bi želel, roke pa čutil še kar nekaj časa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Cveto ::
Ni toliko odvisno od hitrosti kot od tega kakšen gokart je in kakšna proga. Jaz sem vozil recimo tudi že pri Schumiju na karting progi v Kerpnu in to kar hitre gokarte, pa me je recimo bolj zaprta proga v BTC-ju bolj utrudila (elektro karti so tudi težji). Je pa vsaj zame užitek na malo bolj odprti progi in z hitrejšim kartom bistveno večji.
Meizu ::
F1 je danes zelo fizičen šport, ki zahteva ogromno koncentracije.
Mi govorimo o eri brez serva in krotenju 1500 konjskih turbakarjev s heblom in komajda hidravličnimi zavorami, če sploh. Danes je fizično, ja, ampak v drugo smer - držanje zavesti v 5g ovinkih - to delajo tudi piloti. Senna je komaj hodil, ko je 1991 v Sao Paolu dirko končal v 6. prestavi.
Schumacher je bil 2. v dirki leta 94 na Španskem GPju, kjer je bil večino dirke ujet v 5. prestavi - še vedno brez serva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
skyform ::
Ni toliko odvisno od hitrosti kot od tega kakšen gokart je in kakšna proga. Jaz sem vozil recimo tudi že pri Schumiju na karting progi v Kerpnu in to kar hitre gokarte, pa me je recimo bolj zaprta proga v BTC-ju bolj utrudila (elektro karti so tudi težji). Je pa vsaj zame užitek na malo bolj odprti progi in z hitrejšim kartom bistveno večji.
Čist odvisno, je pa tam v zaprti progi dost bolj gladka ravna cesta, na taki sezi kot tu v avstriji pa ful čustiš vsak bump, robnike..., pa go-kart se drugače obnaša na grobem asfaltu in sile so tudi večje, sploh en ovinek, ki je bil na pune. Največji hec je, ko sploh nisi pripasan, se prek 100kmh furaš pa tisti ovinek, ki je na polno je navarn, zravn njega je kr jarek, pismo ej tam sem vedno bil malo trd, mala napakica ali napačna linija pa ga ne morš zvozit na polno in si lahko v jarku, sicer, če vidiš, da ne gre na polno pač malo gas spustiš, pa je to to ampak vseeno to, da nisi pripasan mi je blo malo čudno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
springfield ::
https://twitter.com/Burgrid16/status/14...
Me zanima koliko bojo pravi dirkalniki podobni temu. Na prvo oko izgleda kar OK.
Me zanima koliko bojo pravi dirkalniki podobni temu. Na prvo oko izgleda kar OK.
billy ::
Pri gokartih je važna steza, profi steze, gladek asfalt je seveda milina, a vseeno fizično naporno zaradi moči, ki je potrebna. Spet odvisno kako hiter si, če je nekdo že samo nekaj desetink slabši, bo veliko manj utrujen.
Ampak kakšna proga, ki je na parkirišču, tisto pa ubija..ko kart skače vse povprek.
Ampak kakšna proga, ki je na parkirišču, tisto pa ubija..ko kart skače vse povprek.
skyform ::
Saj tak skače tam v avstriji, veš kak nabija, mene je v eno stran tak nabutalo, cel črn sem bil, bolelo pa fajn, sploh naslednje dni.
To izgleda ful kul, če bodo taki ne bo slabo!
springfield je izjavil:
https://twitter.com/Burgrid16/status/14...
Me zanima koliko bojo pravi dirkalniki podobni temu. Na prvo oko izgleda kar OK.
To izgleda ful kul, če bodo taki ne bo slabo!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
Tilen88 ::
springfield je izjavil:
https://twitter.com/Burgrid16/status/14...
Me zanima koliko bojo pravi dirkalniki podobni temu. Na prvo oko izgleda kar OK.
Nekje sem videl nek render ferrarija pa mi je bil kar zanimiv
pomoje bomo videli kar nekaj zanimivih dirkalnikov v 22
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
ripmork ::
Uf, tole vizualno dobr izgleda
Zadnje krilce bo sicer spet malo višje, pa vseeno kar skladno na pogled.
Edini problem ki ga vidim je - novi dirkalniki bodo še malce težji in daljši (že sedanji so ladje). Aero benefit-i bodo (če gre vse po planu) prinesli boljše dirkanje, sem pa vseeno mnenja, da so krajši, lažji dirkalniki boljši recept za dobro tekmovanje.
Zadnje krilce bo sicer spet malo višje, pa vseeno kar skladno na pogled.
Edini problem ki ga vidim je - novi dirkalniki bodo še malce težji in daljši (že sedanji so ladje). Aero benefit-i bodo (če gre vse po planu) prinesli boljše dirkanje, sem pa vseeno mnenja, da so krajši, lažji dirkalniki boljši recept za dobro tekmovanje.
Meizu ::
Avti bi morali biti max toliko dolgi kot F1 2004, ker drugače bo treba kmalu začet delat tracke s 5 pasovnico, če bomo želeli videt kakšno prehitevanje izven ravnic, pa še tam počasi zmanjkuje prostora.
Tilen88 ::
springfield je izjavil:
Kolikor vem, bo wheelbase omejen na 3600mm, torej bi morali bit avti nekoliko krajsi
https://pbs.twimg.com/media/E4brnINXEAk...
ripmork ::
springfield je izjavil:
Kolikor vem, bo wheelbase omejen na 3600mm, torej bi morali bit avti nekoliko krajsi
Hvala za popravek, res je.
@Tilen: ta primerjava super izgleda, sam so v njej dejansko narobe ocenili - Mercedes, ki je trenutno najdaljši bolid bo moral bit le cca 10 cm krajši (ostali še nekoliko manj).
Tilen88 ::
Mal zamujaše je že springfield objavil, sicer so pa tweet odstranili.
Kake napovedi za Avstrijo?
Kake napovedi za Avstrijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
Skyman ::
jao kaksne fore
FIA bo umetno upočasnila F1 ekipe pri postankih v boksih
https://portal-f1.si/2021/06/fia-bo-ume...
FIA bo umetno upočasnila F1 ekipe pri postankih v boksih
https://portal-f1.si/2021/06/fia-bo-ume...
ripmork ::
Ironično je, da ima Red Bull hkrati konstantno najhitrejše in najbolj zihr opravljene postanke :)
šernk ::
Če se gremo malce teorije zarote: Mercedesovi inženirji so preračunali, da se postanka v boksih varno ne da izpeljati v 2s, ker njihovi natančni mehaniki pač zajebejo še v 2,5s, torej je treba ukrepat
me pa veseli, da še vedno ostaja praktično vse v rokah mehanikov. pač postanek redbula bo dolg sedaj 2,4s, merceseda pa 2,9s
me pa veseli, da še vedno ostaja praktično vse v rokah mehanikov. pač postanek redbula bo dolg sedaj 2,4s, merceseda pa 2,9s
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
springfield ::
Do zdaj to nobenega ni motlo. Ko pa RB resno konkurira Mercedesu, je pa naenkrat problem. Enako z zadnjim krilcem.
no comment ::
Bog daj, da se Mercedes in Hamilton pobereta. Sicer si bodo zmislili še polno takih bedarij, ki bodo gnojile F1 še leta po tem, ko bodo potalali Hamiltonu vse rekorde...
Kaj je naslednje? Bodo rekli, da morajo za Parabolico ali Eau Rouge/Raidillon porabiti najmanj 5 sekund, sicer bi znal kak (ostareli) voznik imeti že težave?
Kaj je naslednje? Bodo rekli, da morajo za Parabolico ali Eau Rouge/Raidillon porabiti najmanj 5 sekund, sicer bi znal kak (ostareli) voznik imeti že težave?
facepalm ::
Jaz bi dal omejitev hitrosti v in pred ovinki. Pa seveda omejil pospesevanje in zaviranje, da ne bi bili dirkaci izpostavljeni sili vecji od 2g.
codeMonkey ::
no comment je izjavil:
Bodo rekli, da morajo za Parabolico ali Eau Rouge/Raidillon porabiti najmanj 5 sekund, sicer bi znal kak (ostareli) voznik imeti že težave?
Alonso in Raikkonen? :D
Tilen88 ::
codeMonkey ::
springfield ::
https://www.formula1.com/en/latest/arti...
Z gumo v Bakuju nic ni bilo narobe, ampak jo bodo vseeno spremenili. Pirelli
Med drugim si je pa Bottas danes prisluzil +3 mesta na kvalifikacijah, ker se je zavrtel v boxih.
Z gumo v Bakuju nic ni bilo narobe, ampak jo bodo vseeno spremenili. Pirelli
Med drugim si je pa Bottas danes prisluzil +3 mesta na kvalifikacijah, ker se je zavrtel v boxih.
BT52 ::
springfield je izjavil:
Do zdaj to nobenega ni motlo. Ko pa RB resno konkurira Mercedesu, je pa naenkrat problem. Enako z zadnjim krilcem.
Zgleda Toto drži FIA za jajca.