Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
springfield ::
Ne more izkoristit prednosti, ker je nima. Mislim, da bi moralo zdaj bit ze vsem jasno, da je Mercedes najhitrejsi bolid.
ripmork ::
Da je Max ujel in prehitel Bottasa je bilo veliko truda treba (+undercut), pa je imel finec bojda še težave... Merc je enostavno še vedno korak boljši dirkalnik. Lewis pa tudi vozi perfektno, ni kaj...
Škoda bi bilo za prvenstvo, da se Merc začne oddaljevat, RB mora zdaj zavihat rokave. Naslednji vikend kaki updejti na dirkalniku planirani?
Škoda bi bilo za prvenstvo, da se Merc začne oddaljevat, RB mora zdaj zavihat rokave. Naslednji vikend kaki updejti na dirkalniku planirani?
springfield ::
Ce se ne motim, je RB sem pripeljal neke izboljsave. Tradicionalno so se sicer prvi vecji upgradi vozli v Spanijo.
TOP ::
Lojze ima itak najbolši dirkalnik od useh,pa po radiu na koncu dirke že moleduje,da se morajo še izbolšat,seveda ker nima prednosti 20s+,kot vsa leta.Dobro da je bila borba med počasnim Fincem in Vestapnu drugače dolgočas.Botas je ratal nekam debel,pomoje je tudi kar zežji od Lojzeta in potem joče da je zgubu moč,njegov dirkalnik.
skyform ::
Rosberg na Sky: Red bull had the fastest qualy lap and the fastest race lap and mistakes took them away from them. That although merc had great pace red bull would still be disappointed as they have the fastest car. "Max Verstappen is starting to find out just how good Lewis Hamilton is" - Nico
Mislim, da Nico boljše ve kot bilo kdo tu od nas.
Mislim, da Nico boljše ve kot bilo kdo tu od nas.
scythe ::
Bottasa so dober zajebali v boksih, tam jih je Redbull nascal po celi črti. Po drugi strani, bi pa Max prehitel Bottasa ko je imel tehnične težave proti koncu dirke.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
springfield ::
Rosberg na Sky: Red bull had the fastest qualy lap and the fastest race lap and mistakes took them away from them. That although merc had great pace red bull would still be disappointed as they have the fastest car. "Max Verstappen is starting to find out just how good Lewis Hamilton is" - Nico
Mislim, da Nico boljše ve kot bilo kdo tu od nas.
Kolikor vem, niso meli ne enega ne drugega. Z razlogom crtajo kroge.
PrimozR ::
Oba sta bila črtana, ampak dejstvo je, da Max v Qually ni pridobil točno nič s tem, da je bil izven proge - fasal je snap oversteer in bil zaradi tega kvečjemu počasnejši. Če bi normalno odpeljal krog, ne bi šel izven črt in bi imel še hitrejši čas.
Zadnji krog v dirki je debatable, če je kaj pridobil.
Ampak v vsakem primeru, pace so s tega vidika imeli, je pa logično (in pravilno), da sta bila kroga črtana.
Zadnji krog v dirki je debatable, če je kaj pridobil.
Ampak v vsakem primeru, pace so s tega vidika imeli, je pa logično (in pravilno), da sta bila kroga črtana.
springfield ::
Ce bi RB imel pace, bi lahko konkurirali Hamiltonu, tako pa je Hamilton nadziral dirko, ko mu je uspelo prit na prvo mesto.
šernk ::
me zanima če bi bil krog Verstapna črtan, če bi bil postavljen 30 krogov pred koncem dirke. To pravilo sedaj postaja že smešno, enkrat je dovoljeno, enkrat ne. Instant kazen za kršenje track limits...20 let nazaj, če si kršil track limit po nesreči ali pa zavestno si končal v pesku. Precej jih je potem tudi tam parkiralo. Torej +2s za vsako kršenje track limits je mila kazen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
skyform ::
Seveda je Redbull imel pace, tisti, ki to zanika enostavno ne privošči Mercu ali Hamiltonu. Max pač ni moral dolgo prehiteti Bottasa, ker je Merc hitrejši na ravnini, drugače pa ga je Bottas dolgo zaustavljal in Max je na koncu nardil hitrejši krog kot Bottas. V clean ari je Redbull nekje enako hiter, razlike med bolidoma so videti majhne, vsak bolid ima svoje prednosti in slabosti. Redbull je videti hitrejši na mehkejših gumah Merc pa na trših, je pa tudi odvisno od setze do steze, in razmer na stezi, Redbull boljše deluje po toplem in vročem, za enkrat ni noben bolid dominanten in še zna biti zelo zanimiva sezona.
Ben Dover ::
Letos bo odločal qualy, Max si manj kot 2 štartne pozicije ne sme privoščit, ker bo vedno zataknjen Lojza pa si bo nabral odločilno prednost brez pritiska.
springfield ::
Lahko se tak zanikate Mercedesovo (pre)moc, zapomnite si, kar sem ze napisal, RB bo na videz blizu, Mercedes bo pa zmagoval. Ima Mercedes se kar nekaj rezerv. Radi se igrajo s konkurenco in zganjajo dramo. Tako kot Hamilton danes znova, gume so mrtve. Prav vedel sem, da bo nanizal serijo najhitrejsih krogov
skyform ::
Ti Nostradamus, ko tako vse veš in vidiš vnaprej kak te potem ne vidiš, da so gume čist na random, en krog delajo nasledn ne, pa soft 13 krogov pred koncem počasnejše kot hard in take fore, logično, da so potem vozniki zmedeni in paranojični. Kako je Max delal, ko je bil v vodstvu v Bahrainu n Imoli, cel paničn je bil in nonstop tožaril kako so gume fuč ali da mu bodo vsak čas odpovedale, ker so tako nepredvidljive da so vsi sposrani.
springfield ::
Ja, cista zmeda je, noben nic ne ve, zmaga pa Mercedes. Kot zadnjih 7 let. Ti pa kar nasedaj umetni paniki, ki jo ustvarjajo. Tudi v Imoli bi zmagali, ce ne bi bilo tiste napake.
Je vsaj sredina zanimiva, so zelo skupaj. Danes je Alpine lepo preseneto. Tudi Williams sem imel upanje na kako tocko danes, a je slo samo nazaj. Schumacher super. Upam, da dobi drugo leto boljsi bolid (Haas je letosnjo sezono ze opustil in razvija le za naslednjo).
Je vsaj sredina zanimiva, so zelo skupaj. Danes je Alpine lepo preseneto. Tudi Williams sem imel upanje na kako tocko danes, a je slo samo nazaj. Schumacher super. Upam, da dobi drugo leto boljsi bolid (Haas je letosnjo sezono ze opustil in razvija le za naslednjo).
PrimozR ::
Hamiltonu so se danes smejali še Sky komentatorji, ko je tarnal čez gume.
Sicer pa, a se lahko že nehata prepucavat oz. se spokata na PM, če se mislita prepucavat? Tole je tema o F1, ne o merjenju nečesa med springfieldom in skyformom.
Sicer pa, a se lahko že nehata prepucavat oz. se spokata na PM, če se mislita prepucavat? Tole je tema o F1, ne o merjenju nečesa med springfieldom in skyformom.
springfield ::
Napises prosim seznam, kaj lahko pisem, da te ne bo motlo? Ker ocitno debata, ce je Mercedes najhitrejsi, po tvojih merilih ni povezana s F1.
Pa sorry za off topic.
Pa sorry za off topic.
Ben Dover ::
Ponavadi so hard gume boljše pri koncu dirke, ko je na liniji že dovolj gume, a še vedno ne bi smele bit soft slabše, weird.
facepalm ::
Seveda je Redbull imel pace, tisti, ki to zanika enostavno ne privošči Mercu ali Hamiltonu. Max pač ni moral dolgo prehiteti Bottasa, ker je Merc hitrejši na ravnini, drugače pa ga je Bottas dolgo zaustavljal in Max je na koncu nardil hitrejši krog kot Bottas. V clean ari je Redbull nekje enako hiter, razlike med bolidoma so videti majhne, vsak bolid ima svoje prednosti in slabosti. Redbull je videti hitrejši na mehkejših gumah Merc pa na trših, je pa tudi odvisno od setze do steze, in razmer na stezi, Redbull boljše deluje po toplem in vročem, za enkrat ni noben bolid dominanten in še zna biti zelo zanimiva sezona.
Meni je bilo zanimivo to, da Verstappen ni dohiteval Bottasa kljub DRSu.
PrimozR ::
springfield je izjavil:
Napises prosim seznam, kaj lahko pisem, da te ne bo motlo? Ker ocitno debata, ce je Mercedes najhitrejsi, po tvojih merilih ni povezana s F1.
Pa sorry za off topic.
Normalna debata seveda je on-topic. Vidva sta se pa začela že 2. v treh dneh prepucavati med sabo, nazadnje sta se v petek oz. včeraj glede Wolffa in pogodb. Pogodbe npr. niso del F1. Mislim da je bilo dovolj jasno napisano, da tole ni tema o prepucavanju, temveč o F1. Prepucavanje in merjenje egov, tudi če je pod pretvezo F1 teme, vseeno ne paše sem. Torej ni bila problem tematika, temveč način.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
endelin ::
Hamilton še enkrat pokazal, da nima konkurence. Človek je res najboljši takrat, ko je najpomembneje. Tako dobrega voznika že dolgo ni bilo. Res kapo dol. S slabšim avtom pere konkurenco.
S slabšim avtom? tipu sploh ni treba vozit na limitu. Pa še tko ga na hiter krog dostikrat opere drugorazredni Bottas :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
billy ::
nič še niste omenili ne-kazni norrisu za prehitevanje pereza "off track limits". Zakaj ni dobil kazni, je že razlaga?
AvtoR ::
springfield je izjavil:
Lahko se tak zanikate Mercedesovo (pre)moc, zapomnite si, kar sem ze napisal, RB bo na videz blizu, Mercedes bo pa zmagoval. Ima Mercedes se kar nekaj rezerv. Radi se igrajo s konkurenco in zganjajo dramo. Tako kot Hamilton danes znova, gume so mrtve. Prav vedel sem, da bo nanizal serijo najhitrejsih krogov
Podpišem tole.
Verstapen na ravnini kljub DRS ni mogel mimo merca, medtem ko se je merc mimo RB odpeljal kot da bi prehiteval zaostankarje. In potem Gambino in podobni nabijajo o superiornosti Hamiltona. Superioren je samo merc. Daleč najhitrejši avto. Take dominance (seveda ob podpori FIE) svet še ni videl. In potem delajo umetno dramo kako je težko ;) Merc grozi z odhodom iz F1, Fia mu pa v zameno gleda skozi prste. Če bi imel kdo drug tako dominanco, bi že zdavnaj spremenili pravila, tako pa ima merc še nekaj let zagotovljeno 1. Mesto. Moje mnenje ...
Spet bo nekaj umetne drame, na koncu bo Ham z lahkoto spet prvak...
springfield ::
billy ::
hudo carsko bi to bilo, ker je celoten RBR na okopih zaradi tega, češ da je norris lahko prehitel pereza, a ko pa je max šel malo ven, pa so ga takoj skenslali :)
Perez je rekel, da ko je videl kar se je zgodilo, ni pretirano branil pozicije oz jo želel dobit nazaj, ker je predvidevam, da mu jo bo norris sam prepustil :)
Perez je rekel, da ko je videl kar se je zgodilo, ni pretirano branil pozicije oz jo želel dobit nazaj, ker je predvidevam, da mu jo bo norris sam prepustil :)
skyform ::
Evo še Horner sam je rekel, da so majhne razlike med bolidom in da so oni (Redbull) boljši na mehkejših gumah Merc pa na trših kot sem omenil včeraj ampak nekateri tu boste še kr trdili, da Horner nima pojma in da je Merc dominanten in superioren.
Horner: "You can see it's very, very marginal. Marginal gains. I think we were better on the medium tyre and Mercedes looked a little stronger on the harder tyre today.
Horner: "You can see it's very, very marginal. Marginal gains. I think we were better on the medium tyre and Mercedes looked a little stronger on the harder tyre today.
billy ::
Res je ja, ampak merc ima prednost top speed, pa boljši so bili v zadnjem delu steze - kar skupaj pomeni, da je lojza lahko prišel dovolj blizu maxu in ga potem tudi b.p. poownal na koncu ravnine. Medtem ko max se je pa vozil na auspuhu vse do zadnjeg dela steze, kjer sta mu oba pobegnila.
skyform ::
Ja Merc ima na ravnini prednost, to sem tudi včeraj omenil ampak Hamilton je v bistvu prehitel Verstappna in Bottasa zato, ker sta oba nardila napako, brez napake ne vem, če bi mu uspelo prehiteti, ker je bilo kar težko prehitevati zaradi zmajnšane DRS cone. In sploh če bi Max ostal v DRS coni za Bottasom, ga nebi moral Hamilton prehitet ampak ker je Max nardil napako je bil mala malica za Hamiltona.
billy ::
Aja, potem pa max noob kriv, nisem niti opazil. Kar nekaj napak je že naredil letos, ki so ga drago stale...under pressure?
skyform ::
To je sedaj nekaj drugega, ko je v boju za prvenstvo in ko mora vsako dirko izkoristit ves potencial, prej ni nikoli imel šanse se boriti za prvenstvo in je lahko šel dokonca na limit in si je lahko privoščil napake, ker tak niso imeli nič za izugbit pri Redbullu, so pač hoteli zmagati kako dirko tu pa tam in jim je bilo vseeno, če grejo na vse ali nič, sedaj pa je situacija drugačna in se bo vsaka napaka poznala, pa včasih je morda tudi bolje končati drug, zbirati točke kot pa narditi kakšno fatalno napako kot jo je npr Hamilton v Imoli, kjer je bil malo neučakan in požrešen.
springfield ::
Ocitno se bodo morali pri RB najprej med sabo zmenit kje so. Izjava Maxa:
I tried everything I could... got past Lewis, but I could just not attack Valtteri and then Lewis, once he'd passed me, you could see he had more pace, so I just tried to stay close, but ultimately second was the best result we could get today.
skyform ::
Še nisi opazil, da je pri Maxu vedno nekaj drugega kot on krivo, če ne zmaga, ali bolid, ali steza, ali drug voznik, ali stewardsi, vedno nekaj, nikoli ne prizna krivde, na quali so tudi drugi bili krivi, da je prekoračil track limit. Če ti šef ekipe reče, da sta bolida na nivojo potem je že tako, majo oni en kup podatkov in telemetrije.
springfield ::
Bomo videli naslednje dirke, jaz ostajam pri trditvi, da je Merc korak pred RB. Upam, da me na naslednji dirki demantirajo in bo prvenstvo zanimivo.
skyform ::
Za enkrat kaže tako sta bolida zelo identično hitra čez cel krog, čeprav se precej razlikujeta, vsak ima svoje prednosti, Redbull hitrejši v nekaterih ovinkih Merc v drugih, Redbull hitrejši na mehkejših gumah Merc na trših in to se bo spreminjalo od steze do steze. V Monacu in Singapore pričakujem, da bo Redbull pojedel Merca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
dild0idis ::
ja saj pri lojzi je isto
pač primadone.
Da, vendar je lojze večkratni prvak, Max pa jokica, ki s takim obnašanjem nikoli ne bo!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
dild0idis ::
Jokice so praktično čisto vsi od lojza do baby Schumija.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
Ben Dover ::
Bwoah, Kimi ni jokica.. (če ni pijača v igri..)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ben Dover ()
ripmork ::
Eh, če bi javno predvajali radio v preteklosti, bi bili vsi dirkači označeni za jokice :)
Pa ene 80% bi jih bilo verjetno redno kaznovanih zaradi kletvic izrečenih pod adrenalinom.
Pa ene 80% bi jih bilo verjetno redno kaznovanih zaradi kletvic izrečenih pod adrenalinom.
Scorpy84 ::
Eh, če bi javno predvajali radio v preteklosti, bi bili vsi dirkači označeni za jokice :)
Pa ene 80% bi jih bilo verjetno redno kaznovanih zaradi kletvic izrečenih pod adrenalinom.
Odvisno koliko nazaj gledas, ko so motorji se imeli brutalen zvok so imeli pogovor omejen na minimum in samo nujne zadeve, ker zaradi hrupa motorja se niso slisali. Imeli so tocno dolocene ovinke, kjer so lahko komunicirali. Spomnimo da je bmw williams se prakticiral z zaslonom v celadi.
BT52 ::
MIslim, da eni ne spremljate zgodovine kako Mercedes pomazuje Red Bull, da bodo razvijali do poletja dirkalnik. Medtem pa bodo počasi po potrebi odpirali pipico na motornih mapah in nastavitvah krilc.
Podobno je Merc delal v vseh sezonah. Še najboljša je bila učna ura za vse v 2013. Takrat so fejkali kvali čase in proste treninge in zvabili Reb Bull v past razvoja. V ozadju pa na polne bate vrgli all-in v 2014 pravilnik. 2013 pa je bila generalka pred 2014.
Zaradi majhnih razlik bo to ponovitev 2018 sezone. Takrat je Ferrari deloval hitro na dirki, vendar je bil Merc z Hamiltom iherentno hitrejši na kvali. Tako si je zagotovil "track position", ki so ga po zaslugi počasnega drugega Ferrarija z lahkoto nevtralizirali. Enako je bilo v 2017, čeprav so takrat britanski-nemci naredili veliko revolucijo z povsem novo paradigmo dizajna dirkalnika. Metodika dolgega bolida z ošiljenim nosom, ter "plačšom" pod njim in razvlečenim coca cola zadkom je bil inovativen pristop. Tako so sicer v 2017 imeli od začetka rahle težave z setupom - vendar v povprečju daleč pred Ferrarijem. Čeprav je Vettel takrat verjetno zraven 2013 odvozil svojo najbolj perfektno sezono v stilu Alonsa 2012/Senna 92. Podobno metodologijo vlečejo vse do zdaj. Smešno šele v 2020 so ostale ekipe začele kopirat, ker so ugotovile, da mogoče Merc ima nekaj pojma o aerodinamiki in pripravi na dirko.
"In theory, we should then shift the resources to the development of the 2022 car. But if Mercedes and Red Bull remain so well matched, I don't think they will stop developing this year's car.
"We certainly will not stop," he revealed.
Podobno je Merc delal v vseh sezonah. Še najboljša je bila učna ura za vse v 2013. Takrat so fejkali kvali čase in proste treninge in zvabili Reb Bull v past razvoja. V ozadju pa na polne bate vrgli all-in v 2014 pravilnik. 2013 pa je bila generalka pred 2014.
Zaradi majhnih razlik bo to ponovitev 2018 sezone. Takrat je Ferrari deloval hitro na dirki, vendar je bil Merc z Hamiltom iherentno hitrejši na kvali. Tako si je zagotovil "track position", ki so ga po zaslugi počasnega drugega Ferrarija z lahkoto nevtralizirali. Enako je bilo v 2017, čeprav so takrat britanski-nemci naredili veliko revolucijo z povsem novo paradigmo dizajna dirkalnika. Metodika dolgega bolida z ošiljenim nosom, ter "plačšom" pod njim in razvlečenim coca cola zadkom je bil inovativen pristop. Tako so sicer v 2017 imeli od začetka rahle težave z setupom - vendar v povprečju daleč pred Ferrarijem. Čeprav je Vettel takrat verjetno zraven 2013 odvozil svojo najbolj perfektno sezono v stilu Alonsa 2012/Senna 92. Podobno metodologijo vlečejo vse do zdaj. Smešno šele v 2020 so ostale ekipe začele kopirat, ker so ugotovile, da mogoče Merc ima nekaj pojma o aerodinamiki in pripravi na dirko.
billy ::
2018 bi lahko ferari zmagal, če bi favoriziral vettla, red bull tukaj nima problema, in bo max vedno v ospredju.
springfield ::
Nope, ni imel Ferrari avta za naslov. Mercedes se je malo igral. Ko je bilo treba, so hitro nanizali zmage in zakljucli leto.
skyform ::
Seveda je imel, problem sta bila voznika, Kimi že zdavnaj izven forme, za Vettla pa tudi vidimo kak je. Takoj tisto leto, ko je Leclerc prišel v Ferrarija se je vidlo koliko so izgubili zaradi voznikov in da bolid sploh ni bil slab, če bi Ferrari imel v 2017 in 2018 namesto Vettla, Leclerca ali Maxa bi se na izi boril za prvenstvo do zadnje dirke.
springfield ::
BT52 je zelo dobro opisal kaj pocne Mercedes. Ne bi bilo bistvene razlike, ce bi vozil Leclerc, Max ali Mazepin.
skyform ::
A morda dela za Merca, da ve vse te njihove skrivnosti in detajle, daj no, kr neke pravljice. Nobeden ne ve kaj se dogaja znotraj moštva razen moštvo samo.
pirlo ::
Hitro se pozablja kaj se je vse dogajalo. 2018 je imel Merc težave z gumami in je izsilil spremembo na treh dirkah da je držal korak s Ferrarijem. Po premoru pa so dali sporna luknjasta platišča in se odvozili do naslova pol pa jih odstranili da ne bi bilo pritožb. 2019 so jokali nad Ferrarijevimn motorjem, ker nemogoče da bi imel kdo boljšega od njih. Da o kurjenju olja in podobno ne govorimo. Pa imamo kar pač imamo.