Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
PrimozR ::
Meni tudi, načeloma, samo na organ mi gre, da se lojzo tako poveličuje, pa kot vidimo sploh ni nek biser, ima edino ogromno srečo.
Ampak to je pa _REEEEES_ divja sreča, da drži praktično celih, polnih 7 sezon...
Naj bi Mercedes vozil 60kg dodatne teže na testiranjih in jih je zato tako neslo ven. Ipak so to mojstri sandbagginga. Vseeno pa so se lahko s tem zafrknili, ker niso stestirali pravega obnašanja avta. Upam da bodo brez tega ravno tam nekje kot RBR in bo lahko Lewis pokazal kakšen voznik je. Pa nizki rake imajo, kar naj bi bilo letos slabše.
Sandbagga vsaj še Ferrari. Motor je zelo hiter (zdaj ko so jim spet odprli gorivo) in bi moral nabirati hitrejše čase.
Zakaj bi dodajal tezo, pa ustvarjal razmere dirkalnika, ki jih med dirkami nikoli ne bo? Pa tudi kje bos dal tako tezo, glede na to da ni prostora v samem dirkalniku. Izjema pri Yuki...
O čem ti to, da v avtu ni prostora?? To z rake-om ima potencialno nekaj smisla, ker so omejili zadnji del dna, z večjim rakeom bi načeloma lahko vseeno generiral precej podtlaka in bi bil ta loss factor manjši? Ugibam, ampak Merc in Aston Martin sta oba imela težave (oba z izrazito nizkim rakeom).
Koliko kg goriva pa imajo dirkalniki na štartu in v prvi polovici dirke?
110kg, se pa razlikuje od dirkalisca do dirkalisca. Npr. Monaco nikoli ne startajo s toliko goriva, medtem ko bahrain/monza kjer je odvisno od moci motorja startajo s toliko. Tudi prenehali so s podatki o porabi goriva, kot smo 2014 lahko gledali, tako da ne ves katera ekipa ima koliko goriva na polovici dirke. Lahko vozijo 3/4 dirke s polno mocjo, zadnji del pa sparajo in puscajo gas pred zaviranjem, ali pa celo dirko uravnotezeno vozijo. Lepo je kimi razlozil leta 2017 kako je moral voziti dirko v ameriki.
Tudi na full powerju ima nekaj smisla coastati na koncu ravnine. V F1 nekoliko manj, ker je omejena moč ERS-a, v LMP1-H je bilo pa to zelo očitno, ker so imeli neomejeno moč ERS-a - tam so na polno (s 500+ konji) boostali iz ovinkov, dvignili hitrost visoko, jadrali po ravnini z ICE-jem, na koncu coastali (šparanje goriva) in med zaviranjem delali recovery. S tem je poraba goriva najmanjša, povprečna hitrost pa najvišja. Na koncu dneva pa šteje najvišja povprečna hitrost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Cveto ::
Zdaj sem celo nekje bral, da naj bi imel mercedes "v rezervi" 50 konjev in da računajo, da bo s tem nadoknadili vse. Glede na vse znanje, ki ga imajo in na to, kako hitro so lahko že delali na letošnjem dirkalniku, se mi še vedno zdi, da ej vse samo igra za javnost in da bodo spet dominirali.
ripmork ::
MB ima v nulo naštudirane procese v ekipi - tudi ko se pojavi kaka težava, jo precej hitro identificirajo in odpravijo. Marsikatera druga ekipa se zna pol sezone mučit z ugotavljanjem vzrokov in iskanjem rešitev... 50 konj bi bila ogromna prednost, kar dvomim. No, upam vsaj, da ni res. Če na kvalifikacijah Mercedesa suvereno pobereta prvi dve mesti, ne bo ravno obet za pestro sezono.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
billy ::
Merc že ima nekaj let avto nastavljen, da morajo na qualy pobrat 1-2, drugače so potem v gužvi pečeni.
Cveto ::
Pečeni so ja, zato ker avto nastavljen tako, pa tudi zato, ker se je Hamilton odvadil vozit v prometu.
driver_x ::
skyform ::
Pečeni so ja, zato ker avto nastavljen tako, pa tudi zato, ker se je Hamilton odvadil vozit v prometu.
To pa nebo držalo, tega ne pozabiš kar tako, to ima on v krvi, samo poglej si koliko boljše je prehiteval kot Rosberg in Bottas. Tudi, ko se gre za dirkače za en krog Bottas vedno ful izgubi proti Hamiltonu, racecraft ne izgubiš kar tako. Ponavadi je vedno tako, da so najhitrejši, aeordinamično kompleksni bolidi bolj občutljivi v dirti air in je zato težje prehitevati. Enako je bilo z Redbullom te ko so dominirali, velike težave so imeli v dirty air, če pa so štartali prvi pa je Vettel kar na enkrat izginil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
TOP ::
Koliko bolše prehiteva,kdo Lojze seveda če pa ma veliko bolši dirkalnik,ko pa na kaki stezi ne gre,pa samo nekaj joče po zvezi.
Cveto ::
No, teorija je, da je avto tak, da mu paše "čist" zrak.
Sicer se pa že kaže, kaj je naredil Mercedes: na uradnih testih, ko vsi gledali, so uporabljali staro tehniko, vse "goodies" pa so pripeljali na "promo" snemanje v torek, ko nihče gledal.
Tako da jih (seveda) pričakujem spet na P1 in P2 v Bahrainu.
Sicer se pa že kaže, kaj je naredil Mercedes: na uradnih testih, ko vsi gledali, so uporabljali staro tehniko, vse "goodies" pa so pripeljali na "promo" snemanje v torek, ko nihče gledal.
Tako da jih (seveda) pričakujem spet na P1 in P2 v Bahrainu.
Gambino ::
No, teorija je, da je avto tak, da mu paše "čist" zrak.
Sicer se pa že kaže, kaj je naredil Mercedes: na uradnih testih, ko vsi gledali, so uporabljali staro tehniko, vse "goodies" pa so pripeljali na "promo" snemanje v torek, ko nihče gledal.
Tako da jih (seveda) pričakujem spet na P1 in P2 v Bahrainu.
To so neumne govorice.
Mercedes je itak za razred bolj organizirana ekipa kot vse ostale. Imajo najboljši kader in imajo velikoooo denarja. Zato so rezultati. Moraš imeti vse to, da si uspešen.
In verjamem, da bo Mercedes letos prvak, mogoče bodo imeli kakšno okvaro na začetku oz kakšne težave, ampak jih bodo rešili.
PrimozR ::
No, teorija je, da je avto tak, da mu paše "čist" zrak.
Sicer se pa že kaže, kaj je naredil Mercedes: na uradnih testih, ko vsi gledali, so uporabljali staro tehniko, vse "goodies" pa so pripeljali na "promo" snemanje v torek, ko nihče gledal.
Tako da jih (seveda) pričakujem spet na P1 in P2 v Bahrainu.
To so neumne govorice.
Mercedes je itak za razred bolj organizirana ekipa kot vse ostale. Imajo najboljši kader in imajo velikoooo denarja. Zato so rezultati. Moraš imeti vse to, da si uspešen.
In verjamem, da bo Mercedes letos prvak, mogoče bodo imeli kakšno okvaro na začetku oz kakšne težave, ampak jih bodo rešili.
Če so to neumne govorice, potem je to, kar so pokazali realno stanje? In nimajo šans za naslov prvaka?
Ampak resno, sandbagging komentarji bi bili na mestu, če bi bili zgolj počasni. Nekoliko je zaskrbljujoč podatek, da so imeli težave s stabilnostjo ter da se je avto vrtel. Istočasno pa so nekako podobne težave imeli pri Astonu, pri dveh ekipah, ki sta na low rake konceptu...
Ampak ja, še en teden pa bo jasno več oz. vse.
billy ::
Merc ima težave, če niso idealni pogoji na stezi in pesek jih je tu spodnese, dobesedno.
Ne upat, ker bodo takoj nazaj.
Ne upat, ker bodo takoj nazaj.
BT52 ::
Mercedes je najboljši. Zaradi nemškega inženiringa. xD
Kdo dvomi o Hamitonovih kvalitetah je bedak. Lani je bil VES no1, LEC no2, ter še vedno Ham no3 po relativnih predstavah. Bottas pač ni dober. Rosberg je takrat res pokazal kapo dol, da mu je tole sploh uspelo.
Če gledamo tehnično je Mercedes W12 povsem druga klasa. Na testih me je še impresioniral Mclaren, ter RB. Vse druge ekipe so bolj tak miš maš mešano na žaru. Bo kako presenečenje? Ne vemo. Časi in stinti ne pokažejo kaj izrazitega. Mogoče Mclaren zgleda celo boljše od nekaterih ekip na vrhu. Lahko se celo zgodi, da bo Ricciardo divebombal Verstapna to leto. xD
Kdo dvomi o Hamitonovih kvalitetah je bedak. Lani je bil VES no1, LEC no2, ter še vedno Ham no3 po relativnih predstavah. Bottas pač ni dober. Rosberg je takrat res pokazal kapo dol, da mu je tole sploh uspelo.
Če gledamo tehnično je Mercedes W12 povsem druga klasa. Na testih me je še impresioniral Mclaren, ter RB. Vse druge ekipe so bolj tak miš maš mešano na žaru. Bo kako presenečenje? Ne vemo. Časi in stinti ne pokažejo kaj izrazitega. Mogoče Mclaren zgleda celo boljše od nekaterih ekip na vrhu. Lahko se celo zgodi, da bo Ricciardo divebombal Verstapna to leto. xD
Cveto ::
Mercedesova F1 ekipa nima kaj dosti z Nemčijo. Osnova je bivša ekipa Tyrella, ki je po nakupu od strani koncerna BAT zgradila novo tovarno v Brackleyu in se preimenovala v BAR. Naknadno je to postala Honda, na kratko Brawn in sedaj Mercedes. So v angliji, govorijo angleško in so v osnovi angleška ekipa (kot vse sicer zelo mednarodna, a vseeno angleška). Motorje dobavlja bivši Ilmor, izdelujejo jih v Brixworthu.
Nemci dajo ime in denar. Pa šef je nemec.
Nemci dajo ime in denar. Pa šef je nemec.
PrimozR ::
Avstrijec.
Sicer je pa enako za skoraj vsa moštva. Z enega hriba v Angliji vidiš tovarne mislim da 6 od 7 moštev v F1. Preostala tri moštva so Ferrari (Maranello), Alpha Tauri (Faenza) in Alfa Romeo (Hinwill). Alpine je v Angliji, Red Bull, McLaren itak, itd., s tem da samo tri ekipe dirkajo pod angleško zastavo.
Sicer je pa enako za skoraj vsa moštva. Z enega hriba v Angliji vidiš tovarne mislim da 6 od 7 moštev v F1. Preostala tri moštva so Ferrari (Maranello), Alpha Tauri (Faenza) in Alfa Romeo (Hinwill). Alpine je v Angliji, Red Bull, McLaren itak, itd., s tem da samo tri ekipe dirkajo pod angleško zastavo.
Scorpy84 ::
Mercedesova F1 ekipa nima kaj dosti z Nemčijo. Osnova je bivša ekipa Tyrella, ki je po nakupu od strani koncerna BAT zgradila novo tovarno v Brackleyu in se preimenovala v BAR. Naknadno je to postala Honda, na kratko Brawn in sedaj Mercedes. So v angliji, govorijo angleško in so v osnovi angleška ekipa (kot vse sicer zelo mednarodna, a vseeno angleška). Motorje dobavlja bivši Ilmor, izdelujejo jih v Brixworthu.
Nemci dajo ime in denar. Pa šef je nemec.
Merdesova ekipa v prvih treh letih ni naredila nic, izjema dve, tri zmage? Po tem je naredila 7 naslovov. Nima veze kje je naslov proizvodnje, ampak nemski inzenirnig se povsod hvali.
masevc ::
Mercedesova F1 ekipa nima kaj dosti z Nemčijo. Osnova je bivša ekipa Tyrella, ki je po nakupu od strani koncerna BAT zgradila novo tovarno v Brackleyu in se preimenovala v BAR. Naknadno je to postala Honda, na kratko Brawn in sedaj Mercedes. So v angliji, govorijo angleško in so v osnovi angleška ekipa (kot vse sicer zelo mednarodna, a vseeno angleška). Motorje dobavlja bivši Ilmor, izdelujejo jih v Brixworthu.
Nemci dajo ime in denar. Pa šef je nemec.
Merdesova ekipa v prvih treh letih ni naredila nic, izjema dve, tri zmage? Po tem je naredila 7 naslovov. Nima veze kje je naslov proizvodnje, ampak nemski inzenirnig se povsod hvali.
v tem primeru predvsem Mercedes bančni inženiring...
Cveto ::
Drži.
Nemci znajo veliko, a za narest formulo je treba v anglijo. Znajo tudi italijani, samo ne tako dobro. Italijani sicer tudi znajo, a to kar je imel Schumi v Ferrariju je imelo tudi močan angleški podton v Rossu Brawnu in Roryu Byrnu.
Enostavno je tam že od časov "garažistov" (prosto po Enzu Ferrariju) tradicijs izdelave dirkalnikov, ustrezen know-how, tudi kader in ostalo. ČE bi se nemci lotili bi jim seveda slej ko prej uspelo, saj konec koncev Porsche naredi dirkalnik LMP, ki je skoraj tako hiter kot F1. A to bi bil projekt, ki bi trajal kar nekaj časa, Mercedes pa je rabil rezultate prej in je pač raje kupil narejeno moštvo (Brawn GP) in proizvajalca motorje (Ilmor). Lahko bi se pa opekli, kot se je BMW.
Nemci znajo veliko, a za narest formulo je treba v anglijo. Znajo tudi italijani, samo ne tako dobro. Italijani sicer tudi znajo, a to kar je imel Schumi v Ferrariju je imelo tudi močan angleški podton v Rossu Brawnu in Roryu Byrnu.
Enostavno je tam že od časov "garažistov" (prosto po Enzu Ferrariju) tradicijs izdelave dirkalnikov, ustrezen know-how, tudi kader in ostalo. ČE bi se nemci lotili bi jim seveda slej ko prej uspelo, saj konec koncev Porsche naredi dirkalnik LMP, ki je skoraj tako hiter kot F1. A to bi bil projekt, ki bi trajal kar nekaj časa, Mercedes pa je rabil rezultate prej in je pač raje kupil narejeno moštvo (Brawn GP) in proizvajalca motorje (Ilmor). Lahko bi se pa opekli, kot se je BMW.
PrimozR ::
Ni samo F1 'doma' v Angliji. Anglija je enostavno THE motorsport dežela z vidika vseh poddobaviteljev. Supercar valley v Italiji pa v tem pogledu močno konkurira (pač dobavitelji pa to), čeprav zadnje čase morda niso tako zelo močni na področju dirkanja.
Porsche je pa v tem pogledu izredno hitro razvil 919ko, potrebovali so kaj, eno leto testiranj in eno leto in pol dirkanja, da so zmagali Le Mans?
Porsche je pa v tem pogledu izredno hitro razvil 919ko, potrebovali so kaj, eno leto testiranj in eno leto in pol dirkanja, da so zmagali Le Mans?
z3ro ::
Ne vem, če je že kdo omenil..par dni nazaj je izšla nova sezona Drive to survive na Netflixu :)
Boobiz ::
a kakšnih novih f1tv discountov ni? sem zamudil promo prejšni teden.
I'm drunk, what's your excuse?
BT52 ::
Upošteva se zastava pod katero ekipa dirka. Torej nemški inženiring je najboljši. Tukaj ni debate, kaj hoče Merc.
TOP ::
BT52 ::
Upošteva se zastava pod katero ekipa dirka. Torej nemški inženiring je najboljši. Tukaj ni debate, kaj hoče Merc.
Daj ne kotali buč, stemi Nemci si dobil gor lep odgovor,koliko je Merc Nemški pri F1 samo ime in nič drugega.
xD Kdo ne ve ga pač ne briga. On hoče kupit Mercedes. Poznam veliko takih primerov. Zato Merc ekipa v F1 dela na pozitivni nuli, Kar je proti ostalim milijardam zapravljenim za marketing resnično izjemen deal. Take razpoznavnosti tehnološke superiornosti ne dobiš nikjer.
Scorpy84 ::
Sport klub objavil komentarorje, Andraž se iz tv3 seli na sport klub, nov pa je Aljaž Golčer, ki je za val202 pogosto komentiral sporte med njimi tudi novice iz f1. Veliko presenecenje je Badger's way, ki je nam zadnje case znan po svojem youtube kanalu, komentiral pa bo petkove treninge. Me prav zanima koliko casa bo uspel obdrzati mesto komentatorja, glede na to, da se rad spravlja v konflikte.
broken/link ::
ah jazbec...
no, dajmo mu šanso. upam pa, da bo do sebe tudi tako samokritičen, kot zna biti kritičen do drugih.
Simon Jazbec: "V veliko čast mi je, da bom na Sportklubu s petkovimi treningi prebil led s prenosi Formule 1. Pričakujem, da bomo letos s to ekipo postavili nove standarde prenosov kraljice motošporta."
več: https://sportklub.si/avtomoto/formula-1...
no, dajmo mu šanso. upam pa, da bo do sebe tudi tako samokritičen, kot zna biti kritičen do drugih.
Simon Jazbec: "V veliko čast mi je, da bom na Sportklubu s petkovimi treningi prebil led s prenosi Formule 1. Pričakujem, da bomo letos s to ekipo postavili nove standarde prenosov kraljice motošporta."
več: https://sportklub.si/avtomoto/formula-1...
Scorpy84 ::
Koliko je znal popljuvati Andraža na tv3, ne dvomim, da bo to neki novi standard. Seveda ne mislim v pozitivnem smislu standarda.
driver_x ::
Sicer me to ne zanima, ker dirke spremljam na F1TV, ampak, ali je ta sportklub tudi v T-2 shemi programov?
Konlov ::
Telekom in T2 nima tega programa v shemi in uporabniki formule 1 letos ne bodo mogli spremljati.
Cveto ::
Če komu še ni jasno, kaj se dogaja s temi pravicami prenosov.
Na balkanu imamo dve večji športni televiziji: SportKLub in Arena TV.
SportKLub kanale predvaja United Media, podjetje v sklopu United Media Group, balkanskega podjetja (direktor Dragan Šolak), katerega del je tudi slovenski Telemach, pa srbski SBB, bosanski Telemach, Total TV in še več manjših podjetij. Poleg programov Sportklub (10 programov) izdajajo še par deset različnih programov, od letos tudi programe Nova TV (in prihajoči N1 TV).
SportKLub in Telemach imata tako istega lastnika, katerega strategija je, da z pridobitvijo čimvečih licenc privleče ljudi k svojemui operaterju. Torej ne programu (SportKlub), pač pa operaterju (Telemach). V preteklosti so programe SportKlub prenašali vsi večji operaterji, ker pa to ni prinašalo željenega (finančnega) učinka, so pričeli navijati cene. Ko je prišel še Covid, ki je za nekaj časa prekinil vsa večja tekmovanja, so se operaterji uprli in zahtevali znižanje pristojbin, s čemer se UMG ni strinjal. Posledično so progami izginili iz večine shem in ne kaže, da bi bili kmalu nazaj.
Razlog za to je tudi prihod Arena Sport, televizije v lasti srbskega telekoma, ki je neposreden tekmec UMG. Ta je v zadnjem času pričela agresivneje nastopati tudi pri nas in kupuje razne licence, med drugim špansko ligo, v nekaterih država ligo prvakov, WRC itd... Areno (sport) TV ima pri nas v shamah večina operaterjev, ne pa tudi Telemach (oziroma imajo morda samo en program).
TL;DR, UMG torej ni v interesu, da bi sportklub nudil ostalim in raje izsiljuje recimo tiste, ki bi radi gledali F1, da preklopijo operaterja na Telemach.
Meni so to balkanska posla, s katerimi se ne želim ukvarjati in sem raje plačal neposredno F1.
Na balkanu imamo dve večji športni televiziji: SportKLub in Arena TV.
SportKLub kanale predvaja United Media, podjetje v sklopu United Media Group, balkanskega podjetja (direktor Dragan Šolak), katerega del je tudi slovenski Telemach, pa srbski SBB, bosanski Telemach, Total TV in še več manjših podjetij. Poleg programov Sportklub (10 programov) izdajajo še par deset različnih programov, od letos tudi programe Nova TV (in prihajoči N1 TV).
SportKLub in Telemach imata tako istega lastnika, katerega strategija je, da z pridobitvijo čimvečih licenc privleče ljudi k svojemui operaterju. Torej ne programu (SportKlub), pač pa operaterju (Telemach). V preteklosti so programe SportKlub prenašali vsi večji operaterji, ker pa to ni prinašalo željenega (finančnega) učinka, so pričeli navijati cene. Ko je prišel še Covid, ki je za nekaj časa prekinil vsa večja tekmovanja, so se operaterji uprli in zahtevali znižanje pristojbin, s čemer se UMG ni strinjal. Posledično so progami izginili iz večine shem in ne kaže, da bi bili kmalu nazaj.
Razlog za to je tudi prihod Arena Sport, televizije v lasti srbskega telekoma, ki je neposreden tekmec UMG. Ta je v zadnjem času pričela agresivneje nastopati tudi pri nas in kupuje razne licence, med drugim špansko ligo, v nekaterih država ligo prvakov, WRC itd... Areno (sport) TV ima pri nas v shamah večina operaterjev, ne pa tudi Telemach (oziroma imajo morda samo en program).
TL;DR, UMG torej ni v interesu, da bi sportklub nudil ostalim in raje izsiljuje recimo tiste, ki bi radi gledali F1, da preklopijo operaterja na Telemach.
Meni so to balkanska posla, s katerimi se ne želim ukvarjati in sem raje plačal neposredno F1.
driver_x ::
Saj jaz tudi raje plačujem F1TV. Enako je z ostalimi vsebinami. IP TV bom najverjetneje odjavil.
no comment ::
Jaz sem pred leti tudi raje plačal F1TV, da sem potem lahko gledal napis "service currently unavailable in your region" al neki takega, ko je bil dirka. Če F1TV vzame tvoj denar, še ne pomeni, da ti bo, brez dodatne telovadbe, tudi predvajala live stream v tvoji čumnati. In, ja, plačal sem za "Pro" al kakorkoli se je takrat reklo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
driver_x ::
no comment je izjavil:
Jaz sem pred leti tudi raje plačal F1TV, da sem potem lahko gledal napis "service currently unavailable in your region" al neki takega, ko je bil dirka. Če F1TV vzame tvoj denar, še ne pomeni, da ti bo, brez dodatne telovadbe, tudi predvajala live stream v tvoji čumnati. In, ja, plačal sem za "Pro" al kakorkoli se je takrat reklo...
Meni je to parkrat izpisovalo na telefonski aplikaciji, vendar dirk ne gledam na telefonu, zato tudi nisem preizkušal. Preko spletnega brskalnika sem vedno lahko gledal dirke, tudi ko sem bil na Hrvaškem ali v BiH.
buneech ::
no comment je izjavil:
Jaz sem pred leti tudi raje plačal F1TV, da sem potem lahko gledal napis "service currently unavailable in your region" al neki takega, ko je bil dirka. Če F1TV vzame tvoj denar, še ne pomeni, da ti bo, brez dodatne telovadbe, tudi predvajala live stream v tvoji čumnati. In, ja, plačal sem za "Pro" al kakorkoli se je takrat reklo...
Meni je prvo leto, ko so zalaufali, delalo nekje 70% dirk, pa še to z nekaj prekinitvami vmes. Bomo videli to leto, sem spet uzel. Nekaj so se hvalili tudi s cast to TV, me prav zanima, če bo že za prvo dirko delalo.
PrimozR ::
Sej stream je stream, morajo samo implementirati, da bo delalo na Chromecastu. Dokler je v pravem formatu, ne vidim razloga, da Chromecast tega ne bi mogel vleči z interneta in predvajati na TV-ju. V končni fazi, al je na računalniku, na telefonu ali pa na TV-ju...
buneech ::
Bl sm mislu, če bo v aplikaciji že implementirano, ampak sm se mal napačno izrazu. Za zdj še ne zgleda, da bi blo, pa tud vprašanje, če bo nadgradnja pred vikendom.
PrimozR ::
A, to pa itak, ampak sej pomojem ni kej velik dela, da se implementira? Oz. mogoče je že pa da je update v kakem review procesu na app storih?
buneech ::
Kdo bi vedu, nekje sm vidu press release, k so rekl, da bo ponujeno za to sezono, nekje pa, da bo v aplikacijah implementirano kasneje. Ne bi smel bit velik dela, ker prek PC-ja v browserju je že cast gumb.
PrimozR ::
After having been confined to the web and mobile devices since launch, F1 TV is now finally coming to TV devices. Starting this week, you will see an upgraded F1 TV service on the web, and sometime during the first half of the season F1 TV will gain support for AirPlay and Chromecast. Cast support allows you to cast the video from an Android or iOS device wirelessly onto the TV screen.
BT52 ::
Meni je lani delalo vse brez problemov. Moram potrkati niti enkrat nisem mel kakega štekanja. Dirko pa sem lahko pogledal ponovno nekje 1-2h po prenosu.
Edit: dve leti nazaj po je bilo katastrofa. Takrat smo dobili 50% nazaj
Edit: dve leti nazaj po je bilo katastrofa. Takrat smo dobili 50% nazaj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
buneech ::
After having been confined to the web and mobile devices since launch, F1 TV is now finally coming to TV devices. Starting this week, you will see an upgraded F1 TV service on the web, and sometime during the first half of the season F1 TV will gain support for AirPlay and Chromecast. Cast support allows you to cast the video from an Android or iOS device wirelessly onto the TV screen.
Eh. Spet ne bo nč to sezono, glede na to, da je support že pred dvemi leti zatrjeval, da bo Chromecast podpora sredi sezone.
springfield ::
Ce je ze Chromecast support na webu. Pa tudi prej se je dalo streamat iz browsersa, samo si moral it v full screen nacin.