Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021
BT52 ::
Ma ja. Eni ljudje mate res radi zgodbice. Podobno, kot Ferrari prešnja leta vedno čez zimo naklada o "Rory Byrnu".
Dandanes je zaupanje v kolektiv in izpostava dobrih idej pa četudi od čistilke zlata vredna. Tako, da besede Tota in tudi BLM dive o moštvenem doprinosu vsekakor nosijo vodo. Podobno govori Binotto, ki je samo premetal ljudi tam kjer so najbolj učinkoviti in dal zaupanje njihovi presoji. Pravzaprav on je celo zaupal šefovske naloge drugim. Zakaj, ker je ocenil, da vse naloge niso za njega. To je moč zdravega uma in tudi modernega pametnega manegmenta. Potem podobo Andreas Seidl inženirki možgani, ki razumejo produkt. Ta človek z lahkoto prenese ali pretehta informacije po potrebeah in zahtevah posameznih oddelkov. Takoj uvedel zahtevo po novem vetrovniku in dinamičnih mizah.
Tako se zdi pri 300 ljudi malo smešno izpostavljat 1 osebo.
Dandanes je zaupanje v kolektiv in izpostava dobrih idej pa četudi od čistilke zlata vredna. Tako, da besede Tota in tudi BLM dive o moštvenem doprinosu vsekakor nosijo vodo. Podobno govori Binotto, ki je samo premetal ljudi tam kjer so najbolj učinkoviti in dal zaupanje njihovi presoji. Pravzaprav on je celo zaupal šefovske naloge drugim. Zakaj, ker je ocenil, da vse naloge niso za njega. To je moč zdravega uma in tudi modernega pametnega manegmenta. Potem podobo Andreas Seidl inženirki možgani, ki razumejo produkt. Ta človek z lahkoto prenese ali pretehta informacije po potrebeah in zahtevah posameznih oddelkov. Takoj uvedel zahtevo po novem vetrovniku in dinamičnih mizah.
Tako se zdi pri 300 ljudi malo smešno izpostavljat 1 osebo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
springfield ::
Saj nihce ni rekel, da je ostali 299 nepomembnih. Vseeno pa imas dolocene posamzenike, ki doprinesejo vec, ne morejo vsi bit geniji. In kot vodja oddelka ima Newey verjetno vecji pregled nad bolidom kot nekdo, ki se ukvarja samo z vzmetenjem. In je cisto mozno, da je na podlagi tega pregleda prej odkril tezavo kot ostali. To ne pomeni, da je sel lastnorocno sraufat bolide, ampak je ekipo usmeril v pravo smer.
In other news, Bottasu zopet menjali motor - 6. letos.
In other news, Bottasu zopet menjali motor - 6. letos.
scythe ::
Časi še bodo šli nižje, nisem pa pričakoval takšne razlike med Maxu in Hamiltonu + oba na istih gumah, edino količino goriva ni znana.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
springfield ::
Horner je med prenosom dejal, da se niso videli Mercedes vozit s tako mocjo motorja na prvem prostem treningu. Seveda po njihovih podatkih. Drugace lahko oba menjata motor in bota se vedno 1-2 na koncu
scythe ::
Bi se smejal, če bi Hamiltonu še odprli en nov motor. Potem ima dost rezerve do konca sezone, da na maximalno odprejo.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
BT52 ::
Ehh proga je v kurcu in se ekipe lovijo okoli nastavitev z dirkači vred. Ker kot sem prešnji teden gledal MotoGP sem mislil, da sem po pomoti prešaltal na motorcross.
springfield ::
Res je, lepo jih premetava.
Maxa so pa zaceli zivci izdajat?
EDIT
Mercedesov trik
https://streamable.com/j0vhsx
Maxa so pa zaceli zivci izdajat?
EDIT
Mercedesov trik
https://streamable.com/j0vhsx
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
scythe ::
Dober trik Mercedesa, lepo počepne dirkalnik na ravnini. Le kakšno prednost bo dalo, bomo pa videli na dirki....
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
springfield ::
Hamiltonu so crtali najhitrejsi krog, ki je bil vsaj 0.2 hitrejsi od Perezovega. Max pa sploh ni naredil hitrega kroga, ker je imel tezave s prometom - je kazal tudi sredinca Hamiltonu
Kolikor sem razumel, bo razlika razlicna od dirkalisca do dirkalisca. Odvisno od hitrih zavojev, ker definitivno noces, da ti avto tako pocepne v hitrem zavoju. V Austinu bi naj bila prednost tega manjsa kot v Turciji. Imajo pa tudi ostale ekipe podobno resitev, a nobena na nivoju Mercedesa.
Kolikor sem razumel, bo razlika razlicna od dirkalisca do dirkalisca. Odvisno od hitrih zavojev, ker definitivno noces, da ti avto tako pocepne v hitrem zavoju. V Austinu bi naj bila prednost tega manjsa kot v Turciji. Imajo pa tudi ostale ekipe podobno resitev, a nobena na nivoju Mercedesa.
springfield ::
Tako kot pri krilcih, se tudi lega avtomobila malo spremeni pri visjih hitrostih zaradi upora in df. FIA mora prilagodit teste, da prepreci tako ekstremno rabo. Ce bi to imela katerakoli druga ekipa, bi ze na te dirki imeli bol stroge teste
BT52 ::
BT52 ::
springfield je izjavil:
Tako kot pri krilcih, se tudi lega avtomobila malo spremeni pri visjih hitrostih zaradi upora in df. FIA mora prilagodit teste, da prepreci tako ekstremno rabo. Ce bi to imela katerakoli druga ekipa, bi ze na te dirki imeli bol stroge teste
Za najbolj pošten test bi mogla FIA uvest pregled telemetrije pa postavit algoritem nadzora sezorike ride heighta. Ali to po potrebi standardizirat, da ne pride do zlorab pri postavitvi na kaki rocker preko zvoda ali kaj podobnega z kinematiko. Seveda se postavi vprašanje, če ima tole smisel, še posebej, če budget cap uspe. Plus postane velika težava z leaki podatkov, kateri so dejaski ključni za performans avtomobilov. Samo razmišljam na glas. Kakorkoli na koncu inženirji bodo vedno našli nek način in je skoraj bolje tukaj odreagirat case by case, kot do zdaj.
TOP ::
Mercedes sekundo pred ostalimi, kapo dol. Kdor zna zna!
vsakdo,ki bi imel tak dirkalnik,bi bila takšna razlika,tukaj se reče kapo dol Wolf,ki vodilne možje spotplačuje,da mu dovolijo toliko let imet superrjorni avto.Ko je RB imel krilca,ki so se upogibale,jih je moral fiksirati,poglej Marcedes,kako se mu prednje krilce upogiba in sedaj še celo zadnje podvozje in čudno oni lahko.Jebemti takega športa,kjer je več politike,kot športa.
springfield ::
Malo vec info glede tega https://twitter.com/ScarbsTech/status/1...
Ocitno je Mercedes samo boljse opravil domaco nalogo. Ce prav razumem, je to bol setup kot kaka tehnoloska novost. Da vidimo, kako bodo odreagirale ostale ekipe.
Ocitno je Mercedes samo boljse opravil domaco nalogo. Ce prav razumem, je to bol setup kot kaka tehnoloska novost. Da vidimo, kako bodo odreagirale ostale ekipe.
scythe ::
Saj vsi vemo, da se v F1 razvijajo nove inovacije + da so na robu sive cone. Mercedes je spet neki dobrega pogruntal, šef RBR pa jamra da ni stvar legalna
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
Tilen88 ::
Fora je samo, da če kdo drug kaj pogrunta je takoj pod drobnogledom, medtem ko se merca niti ne povoha.
scythe ::
Zato pa morajo vsako leto dopolnit pravila, ker vedno nekaj novega razvijejo, kar ni v pravilniku napisano in prepovedano.
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
šernk ::
Zato pa morajo vsako leto dopolnit pravila, ker vedno nekaj novega razvijejo, kar ni v pravilniku napisano in prepovedano.
seveda, ampak je zanimivo da Ferrari in RB dobita prepoved isto ali takoj naslednjo dirko, Merc dobi pa prepoved za naslednjo sezono.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
scythe ::
Bi se dalo komentirati, kakršne privilegije so imele ekipe v preteklosti, ampak bo sama kregarija
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
springfield ::
Saj vsi vemo, da se v F1 razvijajo nove inovacije + da so na robu sive cone. Mercedes je spet neki dobrega pogruntal, šef RBR pa jamra da ni stvar legalna
Se dobro, da je med drugim prostim treningom Horner dejal, da je zadeva legalna. Ce bi prebral zgoraj, vse ekipe to uporabljajo, Mercedes je samo malo bol nastudiral zadevo.
Tilen88 ::
Gledam FP3, zgleda je RBR zbalansiral dirkalnik zgleda veliko bolje, ferrari tudi za enkrat v redu.
Tilen88 ::
Nism expert ampak zgleda, da sta RBR in Merc zelo izenačena,.. nato Ferrari in Mcl, uglavnem obetajo se nam zanimive qualy
BT52 ::
Hehe RB bo odstopil, ker jim bo nekaj odpadlo z dirkalnika. Skyjevcem pa grupno prišlo pred ekrani. Jao zadnje čase so res tečni jao.
BT52 ::
Me zanima kje je Gambino po včeri?
xD Folk, kot da prvič gleda F1
xD Folk, kot da prvič gleda F1
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Govori se da so po simulacijah ekipe že samo 0.5 letošnjim časom. Ferrari pa govori, da je dirkalnik težko za vozit v počasnih ovinkih v hitrih pa malenkost počasneje. RIP
springfield ::
Govori se da so po simulacijah ekipe že samo 0.5 letošnjim časom. Ferrari pa govori, da je dirkalnik težko za vozit v počasnih ovinkih v hitrih pa malenkost počasneje. RIP
Vir za to? Jaz sem zasledil samo izjavo Leclerca
faster in high speed corners, but quite slow in low speed corners
Tilen88 ::
Perez GOAT
Kako hitro se spremeni iz FP1 an Q1 ane Gambino?
Kako hitro se spremeni iz FP1 an Q1 ane Gambino?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tilen88 ()
BT52 ::
springfield je izjavil:
Govori se da so po simulacijah ekipe že samo 0.5 letošnjim časom. Ferrari pa govori, da je dirkalnik težko za vozit v počasnih ovinkih v hitrih pa malenkost počasneje. RIP
Vir za to? Jaz sem zasledil samo izjavo Leclerca
faster in high speed corners, but quite slow in low speed corners
Ohh vidim. Update.
Viva la Mexico. Končno bo Lulu mel delo. Zdaj pa bo Vowels res zavozil strategijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
no comment ::
Če ima Max Lewisa na notranji strani pred prvim ovinkom... prvega ovinka (niti teoretično) ne bo peljal po stezi ;)
"That was my corner TM, man!"
"That was my corner TM, man!"