» »

Formula 1 2021

Formula 1 2021

««
56 / 139
»»

b3D_950 ::

Se mi zdi, da je VER mal preveč odprl linijo, bi moral Hamiltona bolj stisnt in držat dlje časa, tako je pa odvil levo in potem direkt prekrižal HAM pot oz. je slednji, pač odvisn kako gledaš. Situacija, ko se srečata dva bika na X,Y,Z točki. Varnostno pa je FIA zaj*, ker ni dala več tiste sive pene, dodaten buffer bi verjetno zmanjšal G-sile.

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

PrimozR ::

Meizu je izjavil:

Jejhata na Gambino, a te ne šmirglamo zadosti, pa probaš vsake toliko popikat malo, da vidiš, če bo kdo za trnk zagrabu al kakšno taktiko si zdaj upalu :)

Malo si že tudi ti desperate, podobno kot Hamilton. Sta glih za vkup.

Malo? Temu rečeš malo?

pirlo ::

springfield je izjavil:

"Looking at the incident, I agree with the stewards and the penalty they applied," said Masi. "One of the big parts [of stewarding] that has been a mainstay for many, many years [is] that you should not consider the consequences in an incident.

"So when you judge incidents, they judge the incident itself, the merits of the incident and not what happens after as a consequence, and that's been something the stewards have done for many years and have been advised to do from the top down - and I'm talking team involvement and so forth. That's the way the stewards judge it, because if you start taking consequences into it, there are so many variables rather than judging the incident itself."

Hamilton kriv in kaznovan po trenutnih pravilih. Gremo naprej, Madzarska bi morala naceloma odgovarjat RB in Max lahko vrne udarec. Z zmago, ne da bo Hamiltona ven spravo :D

Zna bit tudi Ferrari nevaren.

springfield ::

Don't get my hopes up :D Ne bi se branil forme iz Monaka.

TOP ::

Ja Lojze je pač ubral taktiko Markeza iz moto GP,pač se vrineš in bo,kar bo.Lojzetu je bilo zelo jasno,kaj bo če Max prvi pride iz zavoja in pač se je urinil,dirkaško linjo je imel pa Max.Ampak tako je,drugič mislim,da bo Max na tole pripravljen in bo mal drugače odreagiral.

DamijanD ::

A bo na feltnah imel pokrove v stilu "Ben-Hur" kočij :))

driver_x ::

billy je izjavil:

Za lojzo, tudi če bi šla oba ven, je boljše, kot pa če max zmaga.


Jasno, saj na ta način precej zmanjša Maxovo prednost v točkah.

billy ::

Jaz upam, da to ne bo spremenilo borb med njima, in upam, da ne bo prišlo do fizičnih poškodb, ki bi krojile razplet prvenstva.

Komisarji pa bi lahko začeli upoštevat posledice pri izrekanju kazni. Ker nekaj je stisnit nekoga ob ograjo v monaku, drugo pa ga pri 300kmh torperdirat v ograje. Samo poglejte, kako je zadnjo kolo odtrgalo takoj po dotiku, če bi se tu začel bolid obračat, bi lahko sedaj gorele sveče v amsterdamu, pa še koga na tribunah bi poleg vzel.

Nesreče in trčenja so kul, ampak jebemo boga pri 300kmh izzivat....

VaeVictis ::

Osebno se mi zdi bolj dirkaška nesreča, me pa ne moti, da je Hamilton dobil kazen, ker jo je on povzročil, čeprav osebno kar nekaj krivde za ta incident pripisujem tudi Verstappnu.

Plus vidim, da je tukaj veliko ljudi, ki so butasti ali pa naivni, ker verjamejo, da je nek dirkač aktivno hotel drugega poškodavati.

Enako so bedasti argumenti se pojavljali, ko so Senna, Prost, Schumacher in ostali razbijači podobne ali še hujše zadeve izvajali.

Glede kazni pa samo tole, če bi se enaka nesreča zgodila v kakem drugem ovinku (pri veliko nižji hitrosti), bi morala biti kazen popolnoma enaka, enako bi morala biti kazen enaka, če bi kdorkoli drug tole povzročil.

Osebno se mi zdi tudi zelo nevarno, kar se je dogajalo v Bakuju, kjer je kar nekaj voznikov v rikverc se vklopilo nazaj na progo, pa bi lahko komot se zgodila veliko bolj tragična situacija, kot tukaj, pa ni bilo nobene kazni.

Kazen se ne sme spreminjati in dajati glede na to, kakšne bi lahko bile posledice, ker so posledice lahko tudi že v Monaku smrtne, če se zgodi določena posledica nepredvidljivh dogodkov.

Plus, če bi bila tukaj veliko višja kazen za Hamiltona, lahko kar ukinemo vsa prehitevanja v F1 v ovinku, ker se potem vsak dotik v ovinku lahko kaznuje in se mora kaznovati, glede na tole situacijo, hitrost in imena niso pomembna.

ps: Fajn je, da je Verstappen vredu in me prav zanima, če bo to kaj vplivalo na njegovo agresivno vožnjo.
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

dild0idis ::

billy je izjavil:



Nesreče in trčenja so kul, ampak jebemo boga pri 300kmh izzivat....


Se strinjam 100%, omejimo F1 na 150 km/h ali še manj, da takih in podobnih nesreč ne bo več! >:D
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

Kazen mora biti vedno odraz teže dejanja, to je osnova za kaznovanje. Pri 300kmh enostavno ne moreš tvegat understeer ker so lahko posledične tragične. Lahko pa se greš izsiljevanja pri 80kmh in rinit v nekoga ter ga izrivat.

Kaj je max naredil narobe? Se je umaknil na zunanjo stran? Je pustil lujzi dovolj prostora med njim samim in robom steze? Kaj bi še naredil? spustil gospoda naprej? ali bi moral vedeti, da lujz kot noob, bo imel understeer in bo zgrešil apex ter pikiral v njega?

dild0idis ::

Teoretični scernarij.

Dva scenarija:

Ista situacija kot tukaj, prizorišče Hungaroring, hitrost 60 km/h, pri obeh scenarijih isti ovinek.

Scenarij 1:

Mick zabije v Ocona, Ocon reši avto, kazen za Micka ni.

Scenarij 2:

Vetel se zabije v Kimija, Kimi ne reši avta, Kimi se zabije v ogrado in si poškoduje vrat, Vettel dobi prepoved dirke, ker je konkurenta izločil.



Pri scenariju 1, oba nadaljujeta dirka, torej je teža dejanja praktično nična in ni kazni.

V scenariju 2, Kimi v bolnici, Vettel nadaljuje dirko, ker je teža dejanja poškodba konkurenta, kazen za Vettla, po komentarjih tukaj, prepoved drike.

Logika by billy.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

Pri 60kmh je skoraj nemogoče da pride do tega.

Naredi primerjavo recimo v eau rouge.

V resničnem svetu je kazen sorazmerna s težo posledic žrtve. Če boš opletal z nožem po ulici, boš verjetno samo aretiran, če pa bo slučajno nož odletel v prsa nekoga, pa bo kazen malo večja, čaprav to ni bilo naklepno dejanje.

ampak šport je šov in tam mora biti kri, zato si krojijo sistem kaznovanja po svoje, kar ne pomeni da je prav.

springfield ::

billy je izjavil:

Samo poglejte, kako je zadnjo kolo odtrgalo takoj po dotiku, če bi se tu začel bolid obračat, bi lahko sedaj gorele sveče v amsterdamu, pa še koga na tribunah bi poleg vzel.

Ni odtrgalo kolesa. Gumo je snelo iz felne, kar se na posnetkih lepo vidi. Kot trka je bil ravno pravsnji.

dild0idis ::

billy je izjavil:

Pri 60kmh je skoraj nemogoče da pride do tega.


Poglej kako kompilacijo nesreč na Youtube, pa ti bo hitro jasno, da je več kot mogoče tole.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

Ne rabim, ne bi trošil časa z nečim, kar vem da ne obstaja.

Lahko pa mi pokažeš, torej posnetek formule 1 z HALO, kjer je pri 60kmh prišlo do poškodbe vratu.

PrimozR ::

Kaj ima Halo veze s poškodbo vratu?

DamijanD ::

mogoče je mišljen HANS?

driver_x ::

Ste si pogledali kakšno strokovno ali "strokovno" analizo incidenta Verstappna in Hamiltona? Jolyon Palmer je sicer po moje pristranski, je pa naredil vsaj domačo nalogo in izbrskal nekaj prehitevanj ali nesreč v istem ovinku, ki zadevo malo bolje pojasnijo. Boljšo analizo je po mojem mnenju naredil Scott Mansell (Driver61).

billy ::

Ni kaj dosti za analizirat. Oba sta pustila dovolj prostora, je pa lujz prepozno začel zavirat (vprašanje če je to namerno, zaradi pritiska ali je narobe ocenil), in ga je potem zaradi understeera zaneslo v maxovo linijo in prišlo je do trčenja.

to je to.

dild0idis ::

billy je izjavil:

Ni kaj dosti za analizirat. Oba sta pustila dovolj prostora, je pa lujz prepozno začel zavirat (vprašanje če je to namerno, zaradi pritiska ali je narobe ocenil), in ga je potem zaradi understeera zaneslo v maxovo linijo in prišlo je do trčenja.

to je to.


Da, dirkaška nesreča. :)


Maksek bi lahko tudi malce razširil linijo in Lujza ne bi zaneslo v Makska zaradi understeera...
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

buneech ::

dild0idis je izjavil:

billy je izjavil:

Ni kaj dosti za analizirat. Oba sta pustila dovolj prostora, je pa lujz prepozno začel zavirat (vprašanje če je to namerno, zaradi pritiska ali je narobe ocenil), in ga je potem zaradi understeera zaneslo v maxovo linijo in prišlo je do trčenja.

to je to.


Da, dirkaška nesreča. :)


Maksek bi lahko tudi malce razširil linijo in Lujza ne bi zaneslo v Makska zaradi understeera...

Kako je dirkaška nesreča, če je Ljuis prepozno zaviral in tako understeeral v Maksa?

billy ::

Ja lahko bi max tudi peljal izven steze, če bi ramzišljal o tem, da lujz ne bo zvozil ovinka?

Kakšne majo eni...torej naj tisti, kateraga prehitevanje, poleg tega, da pusti dovolj prostora prehitevajočemu, še razmišlja, kaj pa če bo fasal understeer, kaj če bi mu dal še več placa?

dild0idis ::

billy je izjavil:

Ja lahko bi max tudi peljal izven steze, če bi ramzišljal o tem, da lujz ne bo zvozil ovinka?

Kakšne majo eni...torej naj tisti, kateraga prehitevanje, poleg tega, da pusti dovolj prostora prehitevajočemu, še razmišlja, kaj pa če bo fasal understeer, kaj če bi mu dal še več placa?


Jah, če hoče postati prvak, bo očitno tudi to moral razmišljati ... >:D

ps: Vsaj glede na to, kar smo tukaj prebrali.
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

billy ::

Ja, medtem ko je lujz ramzišljal kot pravi dirkač in GOAT, je max odpeljal naivno?

dild0idis ::

billy je izjavil:

Ja, medtem ko je lujz ramzišljal kot pravi dirkač in GOAT, je max odpeljal naivno?


Kdo je zmagal, kdo je ostal brez pik?

Kdo je GOAT na zmagovalni stopnički, kdo je naivnež v ogradi?

>:D>:D
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

driver_x ::

Here we go again :D

Ste pogledali linijo Maxa skozi ta zavoj na kvalifikacijah in med nesrečo?

Meizu ::



Kdo je zmagal, kdo je ostal brez pik?

Kdo je GOAT na zmagovalni stopnički, kdo je naivnež v ogradi?


Aw stari, svoh ti je tole, zelo svoh.

ginekk ::

dild0idis je izjavil:

billy je izjavil:

Ni kaj dosti za analizirat. Oba sta pustila dovolj prostora, je pa lujz prepozno začel zavirat (vprašanje če je to namerno, zaradi pritiska ali je narobe ocenil), in ga je potem zaradi understeera zaneslo v maxovo linijo in prišlo je do trčenja.

to je to.


Da, dirkaška nesreča. :)


Maksek bi lahko tudi malce razširil linijo in Lujza ne bi zaneslo v Makska zaradi understeera...


Max je itak vzel širšo linijo kot je normalno, če bi šel bolj ven, ne bi mogel zavit. Lujz je točno vedel kaj dela, zato ni niti pisnil ob prejeti kazni. In Lujz je pri Leklerku, morda zaradi slabe vesti od prej, šel čisto po notranji strani. Pač je točno vedel kaj dela pri Maxu.

skyform ::

Ne Hamilton in ne Max nista popustila, vsak je nekaj prispeval k nesreči, tudi Max je videl, da je Hamilton ob njem in se je odločil, da zavije v njega.

Poglejte to sliko, Max je zlahka videl, da je Hamilton ob njem in je kljub temu zavil v njega, se je preveč zanašal na to, da bo Hamilton popustil.



Ta slika lepo pokaže, da tudi, če Hamilton ne bi understeeral, če bi vzel enako linijo kot takrat, ko je prehitel Leclerca bi najbrž trčila, poglejte kako je Max usmerjen navznoter, nikakor ni to normalna idealna linija, tako da je delno tudi Max kriv.



In kar je Max delal preden sta trčila pa tudi ni bilo nedolžno, tole prehitevanje bi lahko šteli kot ilegalno, Hamiltona je prehitel izven steze, in zakaj ni tole naredil v situaciji, ko je prišlo do nesreče, če bi vzel takšno linijo oz bi zapeljal tako navzven na robnike ne bi prišlo do nesreče ampak bi s tem najbrž izgubil prvo mesto.
https://imgur.com/FetaLLy
https://imgur.com/0jWYTsK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

ginekk ::

skyform je izjavil:

Ne Hamilton in ne Max nista popustila, vsak je nekaj prispeval k nesreči, tudi Max je videl, da je Hamilton ob njem in se je odločil da zavije v njega.
Poglejte to sliko, Max je zlahka videl, da je Hamilton ob njem in je kljub temu zavil v njega, se je preveč zanašal na to da bo Hamilton popustil.



Ta slika lepo pokaže, da tudi, če Hamilton ne bi understeeral, če bi vzel enako linijo, kot te ko je prehitel Leclerca bi se zaletela, tako da je delno tudi Max kriv.



In kar je Max delal preden sta trčila pa tudi ni bilo nedolžno, tole prehitevanje bi lahko šteli kot ilegalno, Hamiltona je prehitel izven steze, in zakaj ni tole naredil v situaciji, ko je prišlo do nesreče, če bi vzel takšno linijo oz bi zapeljal tako navzven na robnike ne bi prišlo do nesreče ampak bi s tem najbrž izgubil prvo mesto.
https://imgur.com/FetaLLy
https://imgur.com/0jWYTsK


Hamilton je tako izbijanje že bil izvedel parkrat prej.

Pri prvi sliki je moral Max zavit enostavno, ker je bil ovinek, drugače bi šel ven. Težko je trdit, da bi takrat lahko zavijal kasneje.
TA druga ne pokaže nič. Zakaj bi se zaletela, če bi bil Hamilton meter bolj noter?

Kar se je dogajalo prej, če bi bilo kaj spornega, bi Mercedes nedvomno lobiral za kazen.

skyform ::

Ja, ja Max je nedolžen kot devica, da je nebi bil kaj on kriv. Verstappen pa je izvedel še kaj hujšega kot takšno izbijanje, debilne nesreče, da te srat prtisne in skoraj popolnoma enako izbijanje je izvedel lani na treningu nad Strollom. In kdo je takrat bil kriv po Maxovem mnenju in mnenju njegovih fenov, seveda Stroll :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

broken/link ::

1. video: sta avta vzporedno, mora tisti na notranji strani pustit za 1 avto širine placa, da lahko tisti, ki je na zunanji, normalno spelje ovinek. in obratno. Če VER ne bi šel iz proge, bi bil crash. Ker placa za 1 avto ni blo.
2. max je bil spredaj in je bila njegova linija vzet ovinek. je bil agresiven in je HAM zapiral? da. ampak je bil spredaj.

pri nesreči, pa HAM *ni* bil spredaj, HAM je imel za 1avto širine placa v ovinku, pa se je vseen zgodil crash.
in to je ta razlika med temi tremi posnetki.

springfield ::

https://www.formula1.com/en/latest/arti...
RB se ne da. Ceprav sam dvomim, da se bo kaj spremenilo.

skyform ::

Tule pa je Stroll kriv a ne, ker pač Maxi lahko dela kar mu paše
https://www.formula1.com/en/latest/vide...

Hamilton bi lahko enako rekel
https://www.formula1.com/en/latest/vide...

V glavnem to med Hamiltonom in Verstappnom je zame čist racing incident. Tako kot sta vozila od prvega ovinka je kazalo vse na to, da se bosta zabila. Rečem, da je 60% Hamilton, 40% Max, nikakor pa ni samo Hamilton kriv.

skyform ::

springfield je izjavil:

https://www.formula1.com/en/latest/arti...
RB se ne da. Ceprav sam dvomim, da se bo kaj spremenilo.


Nebodo nič dosegli. Dokler bo ta debiln Horner vodil moštvo nem nikoli za Redbull navijal, hinavc je prevaral nosečo partnerko s katero je že imel planirano poroko in takemu debilu vi verjamete. Wolfa pa imate za lažnivca in ne vem kaj vse. Za razliko od Hornerja, Wolf deluje soliden človek, tale Horner pa je navaden ritoliznik, ki te bi ob prvi priložnosti napizdil. Da ne govorim o Markotu, ki pravi, da je Hamilton uničil kariero Albonu, a te mu pa je on uničil in še ena lepa lista je tu zravn, Buemi, Vergne, Alguersuari, Kvyat, skoraj Gasly pa še kdo se bi našel. Če je dementn, ok te se mu oprosti, ne more nič zato, če pa ni pa je res navadn bedak, da govori takšne neumnosti. Hamilton jim je malo na žul stopil in se je obema zmešalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyform ()

scythe ::

Horner je navaden pajac, vedno misli da ima prav! Ne vem, zakaj se tolk še bujino glede Hamiltonove kazni. Bil je kriv, dobil kazen in jo odslužil. Zdaj se pa neki vsi bunijo glede tega. Če gremo malo v preteklost pri Maxu, človek je delal take nesreče, da bi moral biti kakšno dirko na hladnem...ampak ni bil oz dobil min kazen, tak ko Hamilton zdaj. Zdaj pa pozabimo že tole "sranje"


P.S
Če, če, če bi teta imela jajca, bi bila stric :D
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

springfield ::

Kaj vi ste od vceraj vsi? Seveda bo naredil vse, kar je v njegovi moci za ekipo. To je njegovo delo. Isto dela Toto, isto je delal di Montezemolo in isto bodo delali vsi bodoci sefi mostev.
Pa ne pridigat o hinavscini, ker tu pa z naskomom Hamilton vodi. Ampak fanboyi tega seveda ne opazite.

dild0idis ::

skyform je izjavil:

Tule pa je Stroll kriv a ne, ker pač Maxi lahko dela kar mu paše
https://www.formula1.com/en/latest/vide...

Hamilton bi lahko enako rekel
https://www.formula1.com/en/latest/vide...


Maksek pa zelo zrelo reagira po radiju.

Glede Hornerja pa samo tole, dela točno to, kar mora šef moštva delati, zaščititi svojega voznika in pritiskati na nasprotna moštva...
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Zgodovina sprememb…

scythe ::

springfield je izjavil:

Kaj vi ste od vceraj vsi? Seveda bo naredil vse, kar je v njegovi moci za ekipo. To je njegovo delo. Isto dela Toto, isto je delal di Montezemolo in isto bodo delali vsi bodoci sefi mostev.
Pa ne pridigat o hinavscini, ker tu pa z naskomom Hamilton vodi. Ampak fanboyi tega seveda ne opazite.



To se itak ve, vsak šef na smrt zagovarja svojo ekipo. Tu ti dam čist prav! Fanboyi bi se tudi morali sprijaznati glede Hamiltonove kazni, ampak je težko za srce :))
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

springfield ::

broken/link ::

in tudi pravilno.
je treba pomislit, kaj bi tako pravdanje prineslo za naprej, izpodbijanje vsake kazni in zapravljanje milijonov za odvetnike.

Tilen88 ::

Eh sploh nevem zakaj je to potrebno. Hamilton je bil kriv, dobil je kazen, gremo naprej.

Zdej pijem kavico in gleda FP1 :D

Meizu ::

Max ima zelo dober point, ko reče, da so RB in Merc po paceu easily 40-50 sekund pred 3rd runnerjem, 10 sekund v tem primeru ni dobesedno nič.

Pač jebiga, kazni niso proporcionalne gainu, ki ga je s tem imel. Ne samo to, RB se mora še zajebavat zdej s tem, da bodo morali potencialno požreti grid penalty zato, ker bodo mogoče rabili 4. motor.

Kako je to fer mi ni niti najmanj jasno. Torej najprej te nekdo zrine ven z ovinka ker je misjudgal ovinek, potem ti rečejo da je to racing incident, ki ga je sicer zakuhal Hamilton, dajo drugo najmilejšo kazen za to, potem pa še Red Bull udarijo s pravilnikom glede komponent. To je dobesedno krneki.

je treba pomislit, kaj bi tako pravdanje prineslo za naprej, izpodbijanje vsake kazni in zapravljanje milijonov za odvetnike.


Zdaj so pa sporočili jasno, da se včasih splača zakuhat "racing incident", zrinit nasprotnika ven, in dobit massive gain.

Četudi greš tudi sam ven iz dirke ker ti recimo odtrže kolo, bo nasprotnik v primeru high speed crasha še vedno zelo verjetno utrpel veliko škodo na račun menjave komponent v avtomobilu, kar mu bo prineslo dodaten grid penalty.

To ima pa ful smisla ane. Kakorkoli, FIA se je ustrelila v koleno in ljudstvo to zgražanje jasno izraža. Punto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

broken/link ::

Ta del, ki si ga izpostavil, po mojem mnenju morajo rešit. ker točno kot si napisal - to se tudi meni zdi totalno zgrešeno. Ampak to so zgrešena pravila oz so zgrašene kazni, ki jih lahko podelijo.
in kot si napisal - zakuhej "racing incident" pa boš dobil 10sec kazen - to sporočilo, ki ga je FIA poslala, je totaln fail.

AMPAK kar se tiče pa same pritožbe in morebitne tožbe, se mi pa zdi pravilno, da je FIA ubistvu sporočila, da je odločitev komisarjev dokončna in da se tu zadeve končajo. Ker tožarjenje in večmesečno vlečenje zamer in tožarjenje ne pelje nikamor. Ker če gremo v to skrajnost, si predstavljaš, da se pol moštva za vsak incident na stezi tožarijo (ker se itak nikoli ne strinjajo s tem, kdo je kriv in kdo ni).

Meizu ::

Glede tožbe je že ok kot je. Bi moral pa tu nekdo politično pritisnit znotraj FIA, da se pravilnik uredi razmeram primerno, ker v tem primeru nosi Max neprimerljivo večje posledice kot Hamilton, pa ni imel glavne vloge pri nesreči.

driver_x ::

Meizu je izjavil:

Pač jebiga, kazni niso proporcionalne gainu, ki ga je s tem imel.


Kaznuje se sama akcija, ostalega se ne gleda. Saj pravila so znana in v naprej napisana. Kaj pa je tukaj gain? Pred nesrečo bi je bil Hamilton na drugem mestu in bi mu kvečjemu lahko dodelili točke za drugo mesto.

Meizu ::

Kaznuje se sama akcija, ostalega se ne gleda. Saj pravila so znana in v naprej napisana. Kaj pa je tukaj gain? Pred nesrečo bi je bil Hamilton na drugem mestu in bi mu kvečjemu lahko dodelili točke za drugo mesto.


Seveda, ampak ne vidiš večje slike.

Kaj pa je tukaj gain?


Ti to resno? :)

driver_x ::

Meizu je izjavil:

Zdaj so pa sporočili jasno, da se včasih splača zakuhat "racing incident", zrinit nasprotnika ven, in dobit massive gain.

Četudi greš tudi sam ven iz dirke ker ti recimo odtrže kolo, bo nasprotnik v primeru high speed crasha še vedno zelo verjetno utrpel veliko škodo na račun menjave komponent v avtomobilu, kar mu bo prineslo dodaten grid penalty.

To ima pa ful smisla ane. Kakorkoli, FIA se je ustrelila v koleno in ljudstvo to zgražanje jasno izraža. Punto.


Saj to je že Schumacher vedel in pred njim Senna in Prost ter ostali pred njimi. Ferrari je v preteklosti vsaj en naslov osvojil na račun tega, da je sovoznik (niti ne glavni pretendent za naslov!!) torpediral glavnega tekmeca. Zakaj je to kar naenkrat postalo problem? Bi ti to predstavljalo tak problem, tudi če bi bila situacija obratna? Dvomim!

Meizu je izjavil:

Kaznuje se sama akcija, ostalega se ne gleda. Saj pravila so znana in v naprej napisana. Kaj pa je tukaj gain? Pred nesrečo bi je bil Hamilton na drugem mestu in bi mu kvečjemu lahko dodelili točke za drugo mesto.


Seveda, ampak ne vidiš večje slike.

Kaj pa je tukaj gain?


Ti to resno? :)


Rezultat je sicer jasen: 0 točk za Maxa in 25 za Lewisa, ampak če je Lewis pridobil, je treba povedati, od kje je pridobil, kje je izhodišče?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

scythe ::

Tole je huje kot mehiška nadaljevanka, eni nočjo pozabit te nesreče ?
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|
««
56 / 139
»»