Forum » Loža » Zoki posli
Zoki posli
Temo vidijo: vsi

Nesta ::
Žal tako je.Meni je vedno všeč, ko podporniki organizacije, katere bistvo je legalizacija posilstva, jamrajo nad spornostjo sporazumnih spolnih odnosov tretjih oseb.
Kateri normalen moški pa tega ne bi izkoristil ?!?!?!?Noben normalen človek tega ne bi izkoristil, moški pa itak niso normalni.
Kakšen podpornik? Sam bi celo bolj Zokija podpiral ce bi bil človek razgledan, premišljen, moder, dobrosrčen, manj egocentričen, manj skorumpiran in nesebičen. Vsaj to. Bi se našlo še veliko njegovih lastnosti ki ga delajo slabega kot človeka.
Dejansko pa tako malo rabi da bi bil nekdo ki bi ga marsikdo lahko spoštoval in imel za zgled..No to je tudi ena od nalog Županov in ljudi na oblasti. Zoki v tem pogori na celi črtni. Medtem ko je kar nekaj županov, žal manjših občin ki so vredni spoštovanja. Ne vem kako da v večjih mestih ne moremo dobiti župana ki bi delal samo za ljudi in ne za slavo in njegov žep...

Invictus ::
Medtem ko je kar nekaj županov, žal manjših občin ki so vredni spoštovanja. Ne vem kako da v večjih mestih ne moremo dobiti župana ki bi delal samo za ljudi in ne za slavo in njegov žep...
Naštej enega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

Smrekar1 ::
Oh, daj, sprenevedanje mi gre tudi na jetra.
Tista fotka zgoraj se je prilepila zato, da slotech ni preveč črno bel, a ne?
Ne, tista fotka je tam zato, da se ve o katerem delu Ljubljane polemiziraš.
Še vedno čakam na to kje sem po tvojem Jankoviča neupravičeno hvalil. Veliko sreče pri iskanju. Če malo poznaš moj stil pisanja boš verjetno lahko ugotovil kaj pomeni, ko nekomu zaželim čim več sreče.
Namig: pri nekaterih podvigih ti lahko pomaga samo Fortuna, nihče drug.

Smrekar1 ::
Ne, Slape, Besnico in Javor sem ti naštel jaz, ker nisem zaposlen v statističnem uradu in sem naštel par očitnih.
Slučajno si naštel točno tista tri območja, kjer Jankovič ni zmagal. Veš, eni gremo brat vire, ki jih citirajo drugi.
Niso edini, v Ljubljani, je še veliko poseljenih območij, kjer ni osnovne infrastrukture. V Tacnu npr. 37% stavb nima kanalizacije
V Tacnu VOLIŠČE: 01-205 DOM KRAJANOV TACEN, PLOČANSKA
Zap.št. Kandidat Št. glasov % glasov
1 MARKO MITJA FEGUŠ 5 0.84
2 META VESEL VALENTINČIČ 16 2.68
3 PROF. DR. METKA TEKAVČIČ 11 1.84
4 ZOFIJA MAZEJ KUKOVIČ 141 23.62
5 JOŽE DRNOVŠEK 3 0.50
6 JOŽE JOC JAVORNIK 6 1.01
7 JANEZ LESAR 1 0.17
8 ZORAN JANKOVIĆ 311 52.09
9 MIHA MAJC 3 0.50
10 DR. MILAN HOSTA 7 1.17
11 JANEZ ŽAGAR 4 0.67
12 MOJCA KUCLER DOLINAR 66 11.06
13 MIHA JAZBINŠEK 23 3.85
Dvomim, da Tacen ignorira ker da je "napačne barve", če je tam dobil 52% glasov v prvem krogu - očitno več kot vsi ostali skupaj in dvakrat toliko kot prva zasledovalka. Želiš še en poskus?
Namig: beri vire, ki jih citiraš. Se splača.
Lahko seveda izdelaš pregledno karto MOLa, en sloj s % za Jankoviča in drugi sloj, ki predstavlja prisotnost osnovne infrastrukture, pa lahko poračunava še kako korelacijo.
Aja? Nisem opazil. Daj, povej še kaj več o tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()

Pika na i ::

ZaphodBB ::
Nekateri bi radi za vse funkcije v družbi imeli same svetnike. Da bi sami pokazali kako enostavno je to, jim pa na misel ne pride.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

jype ::

Smrekar1 ::
Nekateri bi radi za vse funkcije v družbi imeli same svetnike. Da bi sami pokazali kako enostavno je to, jim pa na misel ne pride.
Kdor si tega ne želi je vsaj debil.
Debil je tudi tisti, ki meni, da je vsak najmanjši sum (tudi neutemeljen) v čistost osebka dovolj, da je neprimeren za vsako funkcijo.

Nesta ::
Zoki je neprimeren za tako funckijo kot jo ima trenutno. Primeren bi bil za funkcijo, kjer ne more direktno škodovati ljudem.

jype ::
Saj to ni vprašanje. Vprašanje je, koga predlagaš kot zamenjavo zanj.
Stavim, da je Janković več magnitud primernejši po vseh smiselnih metrikah od tvojega kandidata, ki verjetno sploh kandidiral ne bi.
Stavim, da je Janković več magnitud primernejši po vseh smiselnih metrikah od tvojega kandidata, ki verjetno sploh kandidiral ne bi.

Smrekar1 ::

Cervantes ::
...škodovati ljudem?
Pozabil si dodati "živalim, rastlinam in mineralom."
Sicer se pa bojim, da je v nevarnosti kar cela lokalna grupa galaksij.
Duck, everybody!
Pozabil si dodati "živalim, rastlinam in mineralom."
Sicer se pa bojim, da je v nevarnosti kar cela lokalna grupa galaksij.
Duck, everybody!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cervantes ()

Heavy ::
Pozabil si dodati "živalim, rastlinam in mineralom."
Hop cefizel, prav imaš!
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/lju...
Bi rekel, da ZJ najema kakšnega trenirkarja, da za lomi drevesca po 10€ na kos. Potem pa ZJ pobere 50% provizije od zavarovanja v lasten žep!
#TeamFelix

noraguta ::
Ne mene bolj zanima. Njegova sposobnost. Kaj je nardil. Promet je naravnost katstrofa. Pa ne da bibvse sam speljal ampak niti vizije in planov ni.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Cervantes ::
Promet dejansko je katastrofa.
Za podzemsko... ni denarja.
Morda nekaj takega kot imajo v Chicagu?
Ampak z obstoječo infrastrukturo... kaj naredit?
Zaenkrat... plačevat drage študije. Jaz drugega ne vidim.
Sicer. Primerjaj to z Londonom.
Ali s Parizom.
Ma se mamo karše fino!
Za podzemsko... ni denarja.
Morda nekaj takega kot imajo v Chicagu?
Ampak z obstoječo infrastrukturo... kaj naredit?
Zaenkrat... plačevat drage študije. Jaz drugega ne vidim.
Sicer. Primerjaj to z Londonom.
Ali s Parizom.
Ma se mamo karše fino!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Cervantes ()

korenje3 ::
Ne mene bolj zanima. Njegova sposobnost. Kaj je nardil. Promet je naravnost katstrofa. Pa ne da bibvse sam speljal ampak niti vizije in planov ni.
vizija je, sam glupi ki je niso prebrali ne vejo.
* parkirišča za prišleke na mestnih vpadnicah.
* prednostni pasovi za avtobuse
* notranji cestni ring
* zaprtje centra za promet
* 1 plačilna kartica za vse mestne transporte
* žuganje pri prodajalcih energentov za električne polnilnice
problem je ker hodi 3x več kmetov služit kruh v ljubljano kot pred 10 leti in je zaradi tega čist zabasana.
Promet dejansko je katastrofa.
Za podzemsko... ni denarja.
Morda nekaj takega kot imajo v Chicagu?
Ampak z obstoječo infrastrukturo... kaj naredit?
Zaenkrat... plačevat drage študije. Jaz drugega ne vidim.
Sicer. Primerjaj to z Londonom.
Ali s Parizom.
Ma se mamo karše fino!
jaz sem že predlagal podzemne ceste... sam kdo bo to plačal.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()

thramos ::
Ampak z obstoječo infrastrukturo... kaj naredit?
Velike P+R na vsako mestno vpadnico. Rumeni pas (v obe smeri!) na vsako mestno vpadnico. Drastične spremembe prog LPPja, nastalih v 70 letih prejšnjega stoletja, z direktnimi linijami P+R do centra, ter krožne linije. To je v moči MOL, ostanejo še povezave z Železnicami ipd.
Ne gradnji parkirnih hiš v centru mesta.
Pa izgradnja funkcionalne kolesarske infrastrukture ne le na papirju, ampak tudi v praksi - kjer ni prostora to pomeni žrtvovanje vozišča za motorna vozila, speljanje kolesarskih poti naravnost in avtomobilov naokoli ipd. Varovanih kolesarnic, kjer so sedaj parkirna mesta.
Vse to pa pomeni imeti jajca, saj se tako (kratkoročno) zameriš lepemu delu volilne baze.
Zoki jih ne kaže.
Mirne duše priznam, da jih najverjetneje tudi nihče od drugih kandidatov nima.
Niso pa obremenjeni s korupcijskimi tveganji in obtožbami o spolnih zlorabah.

Nesta ::
Ampak z obstoječo infrastrukturo... kaj naredit?
Velike P+R na vsako mestno vpadnico. Rumeni pas (v obe smeri!) na vsako mestno vpadnico. Drastične spremembe prog LPPja, nastalih v 70 letih prejšnjega stoletja, z direktnimi linijami P+R do centra, ter krožne linije. To je v moči MOL, ostanejo še povezave z Železnicami ipd.
Ne gradnji parkirnih hiš v centru mesta.
Pa izgradnja funkcionalne kolesarske infrastrukture ne le na papirju, ampak tudi v praksi - kjer ni prostora to pomeni žrtvovanje vozišča za motorna vozila, speljanje kolesarskih poti naravnost in avtomobilov naokoli ipd. Varovanih kolesarnic, kjer so sedaj parkirna mesta.
Vse to pa pomeni imeti jajca, saj se tako (kratkoročno) zameriš lepemu delu volilne baze.
Zoki jih ne kaže.
Mirne duše priznam, da jih najverjetneje tudi nihče od drugih kandidatov nima.
Niso pa obremenjeni s korupcijskimi tveganji in obtožbami o spolnih zlorabah.
Se popolnoma strinjam.
Mislim pa da kdo od županov ali bolje županj bi marsikaj več upala narediti na področju prometa. Firm je vedno manj v mestu pa je ves več prometa ni to čudno? Vse se seli na širše obrobje oz izven mest na urejene in cenejše poslovne cone.
Je pa res da ima zdej vsak študent in vsak dijak zadnjih letnikov svoj avto... Da ne rečem mož in žena vsak svojega..

noraguta ::
Promet dejansko je katastrofa.
Za podzemsko... ni denarja.
Najprej je potrebno obstoječo železnico spravit pod zemljo preden se karkoli dela naprej. Ampak kot je dejal že oni zgoraj. Ni jajc, niti konsenza. Pa bolnice na rob mesta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

jype ::

korenje3 ::
Promet dejansko je katastrofa.
Za podzemsko... ni denarja.
Najprej je potrebno obstoječo železnico spravit pod zemljo preden se karkoli dela naprej. Ampak kot je dejal že oni zgoraj. Ni jajc, niti konsenza. Pa bolnice na rob mesta.
na mol že komaj čakajo da spravijo železnice pod zemljo... kaj pa je to sej bi koštal sam 20 letnih proračunov mola.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

reeves ::
Od kje vam sploh ideja, da ima MOL kakšno pravico pipati obstoječo železnico?
Se ne strinjam. Ob napovedi zaprtja centra za promet je 80% Ljubljančanov nasprotovalo tej odločitvi, ampak ni odstopil od projekta. Raje je pustil vso infrastrukturo za morebitno hitro povrnitev v prejšnje stanje.
No, ko je po par letih vprašal ali želijo Ljubljančani promet nazaj, jih je zopet 80% bilo proti.
Vse to pa pomeni imeti jajca, saj se tako (kratkoročno) zameriš lepemu delu volilne baze.
Zoki jih ne kaže.
Se ne strinjam. Ob napovedi zaprtja centra za promet je 80% Ljubljančanov nasprotovalo tej odločitvi, ampak ni odstopil od projekta. Raje je pustil vso infrastrukturo za morebitno hitro povrnitev v prejšnje stanje.
No, ko je po par letih vprašal ali želijo Ljubljančani promet nazaj, jih je zopet 80% bilo proti.

noraguta ::
Mol z državo ureja svoj prostor. Tudi v drugih občinah. Brezveze urejat kako emoniko pa postajo če ni niti vizije niti volje stvari porihtat. Sicer smo pa že v tej temi večkrat omenili dobre prakse v mestih ranga ljubljane(Grenoble, Zurich).
Ampak nesposobnež gradi brvi in štriha fasade. Isti je kot vikica.
Ampak nesposobnež gradi brvi in štriha fasade. Isti je kot vikica.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()

jype ::

noraguta ::
Tis še mlečni nadomestek po flaški dobival, ko smo nekateri plačevali glavarino pri molu. Sedaj jo k sreči drugje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()

jype ::

Samuel ::
Tis še mlečni nadomestek po flaški dobival, ko smo nekateri plačevali glavarino pri molu. Sedaj jo k sreči drugje.
Potem se pa obnašaj malo bolj odraslo. Kakršnakoli večja investicija za ureditev prometa v LJ vključuje vsaj razširitev obvoznice (državni proračun), zmanjšanje prometa, ki prihaja iz okolice v LJ (osveščenost ljudi) ter vsaj še občutno zadolžitev občine (kar že spet ni vredu).
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.
noticably not worth noticing.

noraguta ::
Tis še mlečni nadomestek po flaški dobival, ko smo nekateri plačevali glavarino pri molu. Sedaj jo k sreči drugje.Mhm, Janković vas je deportiral in od takrat naprej Ljubljano sovražite, ne glede na dejstva. Vidimo.
Kakšna dejstva že, da ima tirana primerljivo želežniško postajo pa še železnice nimajo ne. Da ste zajebal še tisto malo prometne ureditve kar jo je bilo. Rešilci se pa prebijajo po topniški kakot jim ravno rata.
Tis še mlečni nadomestek po flaški dobival, ko smo nekateri plačevali glavarino pri molu. Sedaj jo k sreči drugje.
Potem se pa obnašaj malo bolj odraslo. Kakršnakoli večja investicija za ureditev prometa v LJ vključuje vsaj razširitev obvoznice (državni proračun), zmanjšanje prometa, ki prihaja iz okolice v LJ (osveščenost ljudi) ter vsaj še občutno zadolžitev občine (kar že spet ni vredu).
Kako v desetih letih mu ne ratal narisat rumene črte pa žetone zamenjat za urbano.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()

noraguta ::
Sedaj živim v nekem zabačenem selu z manj kot 6k dušami. Pa imamo 13krat več vzpenjač z večjimi razponinami kot je tista ljubljanska, mednarodno letališče, tekoč promet in trume turistov ki se zgrinjajo v našo občino. In vse to brez zakona o glavnem mestu. Da se če se hoče. Ampak kjer se krade potem se pač ne da ničesar postorit.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Looooooka ::
Mhm, ker v tem mandatu se ni nič naredilo a ne.
Se vidi, da Ljubljano vidite samo na tv-ju ali pa dvakrat na leto, ko se vas nek meščan usmili in povabi na kavo.
Ubogi reveži :)
Se vidi, da Ljubljano vidite samo na tv-ju ali pa dvakrat na leto, ko se vas nek meščan usmili in povabi na kavo.
Ubogi reveži :)

noraguta ::
Nič razen trg republike se je predelal po vzoru Tirane. Emer Hodža ima končno dostojnega naslednika.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

thramos ::
Od kje vam sploh ideja, da ima MOL kakšno pravico pipati obstoječo železnico?
Vse to pa pomeni imeti jajca, saj se tako (kratkoročno) zameriš lepemu delu volilne baze.
Zoki jih ne kaže.
Se ne strinjam. Ob napovedi zaprtja centra za promet je 80% Ljubljančanov nasprotovalo tej odločitvi, ampak ni odstopil od projekta. Raje je pustil vso infrastrukturo za morebitno hitro povrnitev v prejšnje stanje.
No, ko je po par letih vprašal ali želijo Ljubljančani promet nazaj, jih je zopet 80% bilo proti.
No, se strinjam, nekaj jajc je za to bilo potrebno. In ja, saj pravim, pozitivni ukrepi so nepriljubljeni le kratkoročno.
Žal pa je, poleg ponovne uvedbe dela rumenih pasov, to praktično edini omembe vreden prometni ukrep. Pa še neposredno se dotika le centrašev.
Skratka jajca ima, ampak kot kaže premajhna.

jype ::

Samuel ::
Nič razen trg republike se je predelal po vzoru Tirane. Emer Hodža ima končno dostojnega naslednika.
Če boš trosil laži, te ne bo nihče resno jemal. Bo treba vseeno odrast.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.
noticably not worth noticing.

jype ::

Scorpia ::
Ko tle na veliko berem kako opevate ta veliki P+R, se vprasam ce ga kdo uporablja? Koncept je dober, ampak treba je pretocnost mestnega prometa sploh pa javni prevoz izboljsati. Ce zdaj z avtom rabim v spici 30-35 min. do sluzbe, z mesnitm avtobusom 1.15 do postaje se 10 min hoje, P+R pa vcasih se vec porabim. Tako da sem izbral avto, pa se stroskovno skoraj isto pridem. P+R bi uporabljal, ce se nebi avtobus na vsaki postaji ustavljal. Recimo v Beogradu poznajo pocasno linijo ki ustavlja na vsaki postaji in hitro linijo, ki ustavlja samo na dolocenih postajah. Spet druga hitra linija, ki pokriva postaje, ki jih presnja ne. V tem primeru je primestni avtobus zanimiv, ampak zato imam spet 10 min do postaje in od glavne postaje 15 min do sluzbe, ampak tudi avtobus ne more cez kolono in tudi niso cenovno konkurencni ker me z avtom pride skoraj ceneje, sploh pa ce imam sopotnika.
Sicer pa pri Jankovicu ni ne vem kak cilj izboljsati pretocnost prometa, razsirite ceste itn... ker on je itak proti avtomobilom, ker je prav, ampak ne na nacin kot bi on. Z dodatnimi dvopasovnicami ob vstopu v lj, se zmeraj lahko da rumeno crto ali pa ob dolocenih urah omejiti voznjo po tem pasu, da bo javni prevoz imel prosto pot v spici.
Sicer pa pri Jankovicu ni ne vem kak cilj izboljsati pretocnost prometa, razsirite ceste itn... ker on je itak proti avtomobilom, ker je prav, ampak ne na nacin kot bi on. Z dodatnimi dvopasovnicami ob vstopu v lj, se zmeraj lahko da rumeno crto ali pa ob dolocenih urah omejiti voznjo po tem pasu, da bo javni prevoz imel prosto pot v spici.
////

jype ::
IMO bi morale biti mestne vpadnice enosmerne. Ena not, druga ven, z ločenimi pasovi za avtobuse in kolesarje in dvakrat na interval hkratno zeleno za pešce in kolesarje iz vseh smeri. Take rešitve so se izkazale kot odlične v mnogih drugih mestih in se jih IMO splača preizkusiti, drži pa, da bo Nesta potem doživel živčni zlom, ko bo moral spremeniti svoje potovalne navade, ker bo potovanje z avtomobilom do centra mesta nenadoma postalo neznosno neučinkovito.

noraguta ::
Aja fusbal plac sem pozabil.Pa dve novi avtobusni postaji na Roški cesti tudi, da nove kanalizacije v Slapah, kjer so ljudje volili zoper njega, sploh ne omenjamo.
Nak avtobusna postaja je takšna kot je bila. Postajališča najbrž misliš. Razen da so sedaj nekadilska, se ni kaj dosti sprrmenilo.
Kanalizacijo vam je pa itak vika zrihtala v pretežni meri.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()

jype ::

solatko ::
Na žalost železniška postaja spada v področje, pri katerem mora država dati določena soglasja, saj se posega v poslovanje državnih železnic, spomeniškega varstva, državno infrastrukturo, kar pa pomeni, da bi morala tudi država pristavit svoj delež, katerega pa ne da.
Kar se tiče vsakodnevne invazije v Ljubljano, je to stvar tistih, ki se vozite ob konicah eno uro za 10km, stvar ljubljančanov pa je, da jim ne parkirate pred vhodi in garažami.
P+R bi odlično delovali, če neljubljančani nebi bili tako komot, saj bi bil mestni prevoz na bolj prostih mestnih cestah hitrejši, z enim plačilom pa lahko uporabljaš mestne avtobuse 90 minut.
V MB rabim za obisk eLeclerca z avtobusom 8EUR za tja in nazaj.
Toliko o dragem mestnem prevozu v LJ. Pred ZJ je bilo v LJ podobno.
Toliko stvari, kot jih je ZJ uredil v LJ v svojih mandatih, niso naredili vsi župani skupaj, od Hribarja naprej!
Če mu namerno nebi nagajala ministrstva pa bi bilo urejeno še več, med drugim tudi nebi bilo več poplav v področjih, kjer so nastanjeni ljubljančani.
Vode so na žalost tudi pod upravljanjem države.
Kar se tiče lekarnarke, je pač to, še en neuspel poizkus SDS, pri rušenju uspešnega župana.
Tako, kot so propadle vse akcije rumenega tiska in Brezigarjeve pa še Klemenčič js s svojo KPK hotel pomagat.
Ko boste našli uspešnejšega kandidata ali resene dokaze za obtožbo ZJ, se pa ponovno oglasite.
Kar se tiče vsakodnevne invazije v Ljubljano, je to stvar tistih, ki se vozite ob konicah eno uro za 10km, stvar ljubljančanov pa je, da jim ne parkirate pred vhodi in garažami.
P+R bi odlično delovali, če neljubljančani nebi bili tako komot, saj bi bil mestni prevoz na bolj prostih mestnih cestah hitrejši, z enim plačilom pa lahko uporabljaš mestne avtobuse 90 minut.
V MB rabim za obisk eLeclerca z avtobusom 8EUR za tja in nazaj.
Toliko o dragem mestnem prevozu v LJ. Pred ZJ je bilo v LJ podobno.
Toliko stvari, kot jih je ZJ uredil v LJ v svojih mandatih, niso naredili vsi župani skupaj, od Hribarja naprej!
Če mu namerno nebi nagajala ministrstva pa bi bilo urejeno še več, med drugim tudi nebi bilo več poplav v področjih, kjer so nastanjeni ljubljančani.
Vode so na žalost tudi pod upravljanjem države.
Kar se tiče lekarnarke, je pač to, še en neuspel poizkus SDS, pri rušenju uspešnega župana.
Tako, kot so propadle vse akcije rumenega tiska in Brezigarjeve pa še Klemenčič js s svojo KPK hotel pomagat.
Ko boste našli uspešnejšega kandidata ali resene dokaze za obtožbo ZJ, se pa ponovno oglasite.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

thramos ::
IMO bi morale biti mestne vpadnice enosmerne. Ena not, druga ven, z ločenimi pasovi za avtobuse in kolesarje in dvakrat na interval hkratno zeleno za pešce in kolesarje iz vseh smeri. Take rešitve so se izkazale kot odlične v mnogih drugih mestih in se jih IMO splača preizkusiti, drži pa, da bo Nesta potem doživel živčni zlom, ko bo moral spremeniti svoje potovalne navade, ker bo potovanje z avtomobilom do centra mesta nenadoma postalo neznosno neučinkovito.
Dobra ideja - kandidiraj.
Pa ti ne bo več treba podpirat oseb obremenjenih s korupcijo in obtožbami o spolni zlorabi.

solatko ::
thramos - Ko bo neka obtožba in afera zdržala tudi v tožilstvu in pozneje na sodišču, bo ZJ pač padel, do takrat pa se na take obtožbe samo smeji in zamahne z roko, saj se mu ne ljubi več odgovarjat na obtožbe rumenega tiska in SDS-ovih privržencev.
Niso ljubljančani tako neumni, da bi zamenjali vlečnega konja, s starim, vendar neuporabnim kljusetom.
Najdite kandidata, ki bo v osnovi kvalitetnejši in bo na volitvah zmagovalec, problem je samo v tem, da ima Zoki, prevelike čevlje.
Niso ljubljančani tako neumni, da bi zamenjali vlečnega konja, s starim, vendar neuporabnim kljusetom.
Najdite kandidata, ki bo v osnovi kvalitetnejši in bo na volitvah zmagovalec, problem je samo v tem, da ima Zoki, prevelike čevlje.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: thramos ()

noraguta ::
Pa saj je ista vas le kmetavzi ste večji.Za razliko od tvoje vasi imamo v Ljubljani tudi gasilsko brigado.
Seveda imamo poklicno gasilsko enoto. Poleg vseh prostovoljnih društev. Za razliko od vas smo celo opremljeni za helikoptorsko gašenje.
Malovednost ti res megli sposobnost objektivne presoje.
Solatka. O nesposobnosti vašega župana smo se že razpisali. Niti enega upešnega projekta nima. Zgolj opustošenje pušča za sabo.
Si pa problematičen glede normalne presoje tudi ti. Država in sž sta svoj namen in sredstva že davno rezervirali in prispevali. Mol pa spet išče soinvestirorja v slogu stožiške delte.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Samuel ::
Seveda imamo poklicno gasilsko enoto. Poleg vseh prostovoljnih društev. Za razliko od vas smo celo opremljeni za helikoptorsko gašenje. Malovednost ti res megli sposobnost objektivne presoje.
Solatka. O nesposobnosti vašega župana smo se že razpisali. Niti enega upešnega projekta nima. Zgolj opustošenje pušča za sabo. Si pa problematičen glede normalne presoje tudi ti. Država in sž sta svoj namen in sredstva že davno rezervirali in prispevali. Mol pa spet išče soinvestirorja v slogu stožiške delte.
In kje ti živiš? Ali te je sram povedati?
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.
noticably not worth noticing.

noraguta ::
Ne ni. Sem omenil zgoraj. V vasi ki ima edino mednarodno letališče in 13krat več vzpenjač kot ljubljana.
Okrog poplavnih območij. Barje je razlivni območje zakaj bi stvar selili v Horjul če je tam naravna danost.
Okrog poplavnih območij. Barje je razlivni območje zakaj bi stvar selili v Horjul če je tam naravna danost.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

thramos ::
thramos - Ko bo neka obtožba in afera zdržala tudi v tožilstvu in pozneje na sodišču, bo ZJ pač padel, do takrat pa se na take obtožbe samo smeji in zamahne z roko, saj se mu ne ljubi več odgovarjat na obtožbe rumenega tiska in SDS-ovih privržencev.
Niso ljubljančani tako neumni, da bi zamenjali vlečnega konja, s starim, vendar neuporabnim kljusetom.
Najdite kandidata, ki bo v osnovi kvalitetnejši in bo na volitvah zmagovalec, problem je samo v tem, da ima Zoki, prevelike čevlje.
Eh, pardon za predlagaj izbris.
Seveda se smeji - tako kot se korupciji in zlorabam žensk smejijo tudi njegovi privrženci. Ker je takšnih dovolj, je smeha polna skleda. Za vse, razen za tiste, ki zaradi korupcije dejansko trpijo in, no, nekatere ženske.
Ampak nič takšnega, Stožice stojijo, mostovi čez Ljubljanico pa tudi.
V okoljih, kjer so boj proti korupciji in pravice žensk bolj spoštovani, pa je drugače.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()