» »

Zoki posli

Zoki posli

Temo vidijo: vsi
««
51 / 103
»»

Nesta ::

Se en dokaz o realnosti Zokijevih obljub. Obljubi vse, samo da pride na oblast.
Pa ne gre tuki za to bi bil Zoki kaj kriv pri tem. Kriv je le toliko ker laze oz je nerealen pri obljubah. Tako kot je napovedal da bo trgovski del Stozic ze par let nazaj zgrajen, pa ceste., mestni jedri ipd... Sj na koncu se vecina teh projektov recimo da uredi, ampak cisto vedno pa tako sveto zatrjuje kdaj bo, potem pa je vse kasneje, ali nikoli.. Res ne zna bit vsaj malo realen, ali je tako egoisticen, samovsecen in zeljan oblasti??


https://www.zurnal24.si/slovenija/kemij...

Nesta ::

No ja volitve spet neki na pol. Folk ne razume da mora it volit.... škoda, ne bom zgubljal besed.
Hehe škoda da ni Zoki še kakšne nepotrebne stranke podpru, Desus je skoraj izpadel zaradi njegove pomoči:D

arnecan1 ::

Res me zanima, od kod je mlajši Janković dobil takšen denar.

Verjetno pa ja ne, da familija Jankovič počasi prečrpava umazani denar, ki je pred leti odtekel iz Slovenije nazaj?

jype ::

Nesta je izjavil:

Tako kot je napovedal da bo trgovski del Stozic ze par let nazaj zgrajen
Nimam pojma, kako lahko od župana pričakuješ, da bo odgovarjal za zasebne projekte. No, ti lahko, razumni ljudje pa tega ne počnemo.

arnecan1 je izjavil:

Res me zanima, od kod je mlajši Janković dobil takšen denar.
Mene pa prav nič. Mene zanima samo, zakaj si SDS denar sposoja pri ljudeh, ki bi radi okupirali Slovenijo in pri sumljivih fizičnih osebah iz tujine, vi jih pa še kar podpirate.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: KAVINSKY ()

KAVINSKY ::

jype je izjavil:

Mene pa prav nič. Mene zanima samo, zakaj si SDS denar sposoja pri ljudeh, ki bi radi okupirali Slovenijo in pri sumljivih fizičnih osebah iz tujine, vi jih pa še kar podpirate.


Napačen gumb za izbris


Spominja na ono šalo, kjer nazaj odmeva isti... isti... isti. Kdo je večji lump? V Severni Koreji bi pred protiletalskim topom končali vsi. Pri nas pa si lahko stalno v preiskavah, poveš ali narediš kakšno populistično pa te imajo za heroja. Pa naj bodo to fasade ali pa zid na meji.

jype ::

KAVINSKY je izjavil:

Spominja na ono šalo, kjer nazaj odmeva isti... isti... isti. Kdo je večji lump? V Severni Koreji bi pred protiletalskim topom končali vsi. Pri nas pa si lahko stalno v preiskavah, poveš ali narediš kakšno populistično pa te imajo za heroja. Pa naj bodo to fasade ali pa zid na meji.
Še vedno čakam proteste pred sodiščem v podporo "Jankovićevi nedolžnosti".

Nesta ::

jype je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Spominja na ono šalo, kjer nazaj odmeva isti... isti... isti. Kdo je večji lump? V Severni Koreji bi pred protiletalskim topom končali vsi. Pri nas pa si lahko stalno v preiskavah, poveš ali narediš kakšno populistično pa te imajo za heroja. Pa naj bodo to fasade ali pa zid na meji.
Še vedno čakam proteste pred sodiščem v podporo "Jankovićevi nedolžnosti".


Kakšen protest? :D
Sj ne živimo v Švici ali Nemčiji.
Jankoviča ne bodo nikoli obdolžili. Si nor. On lahko sredi Ljubljane oropa banko pa ne bo nihče trznu...

Mr.B ::

Nesta je izjavil:

jype je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Spominja na ono šalo, kjer nazaj odmeva isti... isti... isti. Kdo je večji lump? V Severni Koreji bi pred protiletalskim topom končali vsi. Pri nas pa si lahko stalno v preiskavah, poveš ali narediš kakšno populistično pa te imajo za heroja. Pa naj bodo to fasade ali pa zid na meji.
Še vedno čakam proteste pred sodiščem v podporo "Jankovićevi nedolžnosti".


Kakšen protest? :D
Sj ne živimo v Švici ali Nemčiji.
Jankoviča ne bodo nikoli obdolžili. Si nor. On lahko sredi Ljubljane oropa banko pa ne bo nihče trznu...

Čak al ni zaradi don corleone donacij na sodiscu po sodbi ljudstva ?
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

jype ::

Nesta je izjavil:

On lahko sredi Ljubljane oropa banko pa ne bo nihče trznu...
Ker sta tožilstvo in policija legli SDS kadra je razlog jasen: Janković ve, kaj je Janša storil lansko poletje.

Nesta je izjavil:

Kakšen protest? :D
Takle, samo z drugo vsebino na transparentih:

Nesta ::

jype je izjavil:

Nesta je izjavil:

On lahko sredi Ljubljane oropa banko pa ne bo nihče trznu...
Ker sta tožilstvo in policija legli SDS kadra je razlog jasen: Janković ve, kaj je Janša storil lansko poletje.

Nesta je izjavil:

Kakšen protest? :D
Takle, samo z drugo vsebino na transparentih:




Če ve zakaj ne pove???? Vsi se hočemo rešiti Janše in Jankoviča... Če bi kdo kaj vedel bi že rekel....

jype ::

Nesta je izjavil:

Če ve zakaj ne pove???? Vsi se hočemo rešiti Janše in Jankoviča... Če bi kdo kaj vedel bi že rekel....
Mogoče ker ni butast, tako kot so podporniki Janše? Ve, da ne more računat na hordo idiotov, da bo šla kampirat pred sodišče in zahtevat "pravico" za svojega vodjo?

Nesta ::

jype je izjavil:

Nesta je izjavil:

Če ve zakaj ne pove???? Vsi se hočemo rešiti Janše in Jankoviča... Če bi kdo kaj vedel bi že rekel....
Mogoče ker ni butast, tako kot so podporniki Janše? Ve, da ne more računat na hordo idiotov, da bo šla kampirat pred sodišče in zahtevat "pravico" za svojega vodjo?

Vidiš tukaj se vidi kako si zahojen :D Ti si zaljubljenec režima Zokistana.
Meni je pa prav vseeno če je Janša, Zoki, Micka ali kdorkoli kriv naj za to odgovarja. Nekdo mi je vsec in ko ugotovijo nepravilnosti ga ne bom zagovarjal ampak je prav in pošteno da plača za napake, za vse nemoralno početje. To je razlika Yugoslavije (na žalost večina levice) in Nemčije (Hitler je prepovedana tema). Medtem ko smo v Sloveniji nekateri nori in častijo Tita, ipd blesarije...Pa če bi bil živ in piznal vsa grozodejstva, verjemi da bi ga še nekateri podpiral... TO je zahojenost.
Medtem sem bil pa zadnja leta presenečen nad SDS podporniki. Podprli so nekoč največjega nasprotnika Pahorja, v zadnjem času je preces SDS podpornikov podprlo tudi Šarca... Tako da to sem pozitivno presenečen nad SDSovimi volivci.. Sam sicer še nisem SDS volil, mogoče če se znotraj stanke nekoč uredijo posli, dobijo celo moj glas. Trenutno pa Raje dvakrat razmislim komu dam glas.

Malajlo ::

Tole s Titom in levico imate samo fašisti v glavi. Česa se bojite? Da ljudje razmišljajo še o čem drugem?

jype ::

Nesta je izjavil:

Meni je pa prav vseeno
Še kar čakam, da se pojavijo junaki, ki pred sodiščem zahtevajo "pravico" za Jankovića.

Ti pa praviš, da ti je vseeno - ampak jaz te nisem tega vprašal.

Nesta ::

Ok tole je pa totalna žalitev za Ljubljano. Sicer še vedno težko verjamem. Ali je Žurnalova zabloda ali zabloda Ljubljančanov?
Kdo ma koga za norca. V Ljubljani slavila Levica??? Najbolj zahojena stranka v Sloveniji???
Zdej pa res ne razumem. Razumel bi Desus, SD, LMS, SMC... amapak Levica??? :D Resno no. Edina stranka ki res nima prav nič za dati in veliko za vzeti. Nobene pameti, nobenih iskušenj, v grosupljem celo "delajo" Janeze Janše... Nevem če se n jim zdi politika zafrkancija, je jasno da tudi tistim volilcem ki klovne volijo. Resno no to pa je bilo čisto čisto presenečenje. Od razvite Ljubljane ne bi nikoli pričakoval da bi šli tako nizko. NIKOLI.
Nimaš kaj tud takle mamo...

https://www.zurnal24.si/volitve2018/okr...

jype ::

Nesta je izjavil:

Kdo ma koga za norca. V Ljubljani slavila Levica??? Najbolj zahojena stranka v Sloveniji???
V Sloveniji imamo štiri zahojene stranke: SDS, NSi, SLS in SNS. Je še nekaj drugih zahojenih strank, ampak so nepomembne. Te štiri so tiste, mi resnično delajo škodo narodu in državi.

Nesta je izjavil:

Zdej pa res ne razumem.
Tvoje vrednote so vrednote izpred stoletja - vrednote neprekinjenega konflikta, nestrpnosti in hlapčevstva, zato ne preseneča, da ne razumeš.

Nesta je izjavil:

Resno no to pa je bilo čisto čisto presenečenje.
Da je mesto heroj izvolilo ljudi, ki so s srcem pri stvari? Nikakor ne. Ljubljana vedno prej ali slej nabuta naciste in tudi tokrat jih je, po pričakovanjih.

Nesta je izjavil:

Nimaš kaj
Seveda nimaš kaj: Če ti kaj ni všeč, se lahko pobereš v verske diktature.

Nesta ::

Alo SNS največ glasov dobi v Ljubljani...O Levici pa toliko...

Luka Mesec zahojeni hribovec ki na vseh srečanjih govori o revoluciji o tovariših...se Godler se norca dela iz njega. Da je zgrešil stoletje :-D. vsi vemo da so joke v politiki. Violeta Tomic? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Zahojena Belokranjka katero so se vsi izogibal, ker je nadlegovala vse po vrsti. Ženina teta ki dela na UKC veliko pove o Tomičevih časih ko sta bili sošolki :-D:-D:-D Samo zato vem kje je resnica drugače nebi. No stranka ki kandidira z fake SDS Janezom Janšo pove vse....
Proti Levici oz Združeni levici je še DeSUS pametna stranka

jype ::

Nesta je izjavil:

Luka Mesec zahojeni hribovec
Žaljenje ne spremeni dejstva, da si ti tisti, ki nima argumentov.

T-h-o-r ::

Nesta je izjavil:

Alo SNS največ glasov dobi v Ljubljani...O Levici pa toliko...

Luka Mesec zahojeni hribovec ki na vseh srečanjih govori o revoluciji o tovariših...se Godler se norca dela iz njega. Da je zgrešil stoletje :-D. vsi vemo da so joke v politiki. Violeta Tomic? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Zahojena Belokranjka katero so se vsi izogibal, ker je nadlegovala vse po vrsti. Ženina teta ki dela na UKC veliko pove o Tomičevih časih ko sta bili sošolki :-D:-D:-D Samo zato vem kje je resnica drugače nebi. No stranka ki kandidira z fake SDS Janezom Janšo pove vse....
Proti Levici oz Združeni levici je še DeSUS pametna stranka

a zdaj že tudi ti pobiraš fore z jokerjevega foruma? :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

T-h-o-r je izjavil:

a zdaj že tudi ti pobiraš fore z jokerjevega foruma? :D
A to sklepaš po manjkajoči vejici?

T-h-o-r ::

jype je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

a zdaj že tudi ti pobiraš fore z jokerjevega foruma? :D
A to sklepaš po manjkajoči vejici?

ne, po odebeljenem delu - teta s kliničnega je povedala
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

Vprašanje ni bilo mišljeno dobesedno. Nesta ni niti Slovenec, niti Ljubljančan - se pa kljub temu vtika v vse, kar se ga ne tiče.

arnecan1 ::

jype je izjavil:

arnecan1 je izjavil:

Res me zanima, od kod je mlajši Janković dobil takšen denar.
Mene pa prav nič. Mene zanima samo, zakaj si SDS denar sposoja pri ljudeh, ki bi radi okupirali Slovenijo in pri sumljivih fizičnih osebah iz tujine, vi jih pa še kar podpirate.

Seveda, če si pa anarhist. Ti se podrejaš temu, kdo razmišlja podobno kakor ti, je s teboj. Jaz razmišljam, kdo dela narobe. Pa je lahko na levi, desni ali sredini.

In narobe delata tako Janša kakor Janković.

P.S.: Pa še eno obrobno razmišljanje. Nismo peti razred osnovne šole, da s prstom kažemo kdo dela narobe, pa potem lahko tudi jaz. To je relativiziranje. Tema tukaj je Janković, ne Janša. Če imaš probleme s spominom, ker sem te to že opomnil, vzemi Bilobil ali pa si zapiši. Saj veš, pametni pišejo.

Nesta ::

jype je izjavil:

Vprašanje ni bilo mišljeno dobesedno. Nesta ni niti Slovenec, niti Ljubljančan - se pa kljub temu vtika v vse, kar se ga ne tiče.


Prej si omenil da je SNS zahojena atranka... Pa se zavedaš da je struktura volilcev pri SNS in Levici enaka.... Se mediji na podlagi anket trdijo enako...
Pa gre zato da Zoki, Levica, SNS in tudi DeSUS igrajo na noto klovnov, nimajo nobene ga pravega leaderja, nimajo premišljenih peogramov, so popolnoma brez morale in obcutka za socloceka. . So samo zato da desnica ne zmaga... To ti res pove vse o njim. Pa svetujem da gres z katerim od teh strank na pijaco, ce imas moznost, da jih spoznaš. Dragi tovaris, ukinimo vse davke in dajmo ljudem vse zastonj, ne rabijo delat, dejmo nazgat socialno pomoc na 1000. To je na kratko Levici program. Kr tko dejmo k je blo tkoooo fajn v Yugi vse.

T-h-o-r ::

Dragi tovaris, ukinimo vse davke in dajmo ljudem vse zastonj, ne rabijo delat, dejmo nazgat socialno pomoc na 1000.


nope
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Nesta ::

T-h-o-r je izjavil:

Dragi tovaris, ukinimo vse davke in dajmo ljudem vse zastonj, ne rabijo delat, dejmo nazgat socialno pomoc na 1000.


nope


Večina desnih strank je kontra teh idej.
Tako je. Lej vsak nedorasel bo volil tak program kot ga ponuja Levica. Ostali imajo SD, SMC, ipd stranke

ferdov ::

Tole je Program Levice:
ODPRAVA KRIVIČNIH DELOVNIH POGOJEV: borili se bomo za krepitev delavskih pravic in za večjo vlogo zaposlenih pri upravljanju podjetij ter udeležbo pri dobičku.
ZAGOTAVLJANJE SREDSTEV ZA IZOBRAŽEVANJE, ZNANOST IN RAZISKOVANJE: investicije v ta tri ključna področja morajo biti temelj družbenega razvoja
NAČRTNO IN TRANSPARENTNO UPRAVLJANJE Z JAVNIM PREMOŽENJEM: javno premoženje bomo vrnili v službo dolgotrajnega razvoja družbe in ga postavili pod demokratični nadzor vseh državljank in državljanov.
KAKOVOSTNE, VSEM DOSTOPNE JAVNE STORITVE: javne storitve za vse niso strošek, temveč bogastvo.
Zagotovili bomo ustrezno raven financiranja in se zoperstavili pogoltnosti privatizatorjev
ODLOČEN BOJ PROTI REVŠČINI IN VSEM OBLIKAM DRUŽBENE IZKLJUČENOSTI: zvišali bomo minimalno plačo in socialne prejemke. . Zagotovili bomo pokojnine, ki bodo omogočile varno starost
SKRB ZA POLITIČNO DEMOKRACIJO: državljankam in državljanom bomo omogočili večji vpliv na delovanje politične oblast
TRAJNOSTNI OBRAT GOSPODARSTVA: gospodarstvo bomo usmerjali tako, da bo zmoglo zagotavljati blaginjo ne le za zdajšnje, temveč tudi vse prihodnje rodove
POVRNITEV SUVERENOSTI IN NEODVISNE DRŽE V SVETU: borili se bomo za temeljito reformo EU, ki bo zagotovila ohranitev socialne države. Zveza NATO je orodje ameriškega imperializma, zato zagovarjamo izstop iz te organizacije
http://www.levica.si/wp-content/uploads...
Njihovo izhodisce:
BLAGINJA ZA VSE, NE LE ZA PEŠČICO

Nesta ::

Nedolgo tega je nekdo na forumu pisal da gre Zoki vsem na roko....
Samo če je v njegovo korist, še en nesporen dokaz da ne mara zdrave konckurence...

https://www.finance.si/8934759/Na-lokac...

torentino ::

ferdov je izjavil:

Tole je Program Levice:
ODPRAVA KRIVIČNIH DELOVNIH POGOJEV: borili se bomo za krepitev delavskih pravic in za večjo vlogo zaposlenih pri upravljanju podjetij ter udeležbo pri dobičku.
ZAGOTAVLJANJE SREDSTEV ZA IZOBRAŽEVANJE, ZNANOST IN RAZISKOVANJE: investicije v ta tri ključna področja morajo biti temelj družbenega razvoja
NAČRTNO IN TRANSPARENTNO UPRAVLJANJE Z JAVNIM PREMOŽENJEM: javno premoženje bomo vrnili v službo dolgotrajnega razvoja družbe in ga postavili pod demokratični nadzor vseh državljank in državljanov.
KAKOVOSTNE, VSEM DOSTOPNE JAVNE STORITVE: javne storitve za vse niso strošek, temveč bogastvo.
Zagotovili bomo ustrezno raven financiranja in se zoperstavili pogoltnosti privatizatorjev
ODLOČEN BOJ PROTI REVŠČINI IN VSEM OBLIKAM DRUŽBENE IZKLJUČENOSTI: zvišali bomo minimalno plačo in socialne prejemke. . Zagotovili bomo pokojnine, ki bodo omogočile varno starost
SKRB ZA POLITIČNO DEMOKRACIJO: državljankam in državljanom bomo omogočili večji vpliv na delovanje politične oblast
TRAJNOSTNI OBRAT GOSPODARSTVA: gospodarstvo bomo usmerjali tako, da bo zmoglo zagotavljati blaginjo ne le za zdajšnje, temveč tudi vse prihodnje rodove
POVRNITEV SUVERENOSTI IN NEODVISNE DRŽE V SVETU: borili se bomo za temeljito reformo EU, ki bo zagotovila ohranitev socialne države. Zveza NATO je orodje ameriškega imperializma, zato zagovarjamo izstop iz te organizacije
http://www.levica.si/wp-content/uploads...
Njihovo izhodisce:
BLAGINJA ZA VSE, NE LE ZA PEŠČICO


PROGRAM SDS:
I. UVOD
1. Obzorja kulture, družbe in države Slovenije se širijo. Prihodnost, ki smo jo dolgo čakali, je tu. Dokončno smo postali ustvarjalci svoje družbene in državne sedanjosti in prihodnosti ter ustvarjalci svoje nacionalne kulturne in politične civilizacije, ter dokončno dobili priložnost, da aktivno soustvarjamo gospodarsko, kulturno in politično podobo Evrope.

2. Slovenski demokrati se zavedamo svojih evropskih kulturno-civilizacijskih temeljev, kot so judovsko-krščanska dediščina, humanizem in razsvetljenstvo. Zavedamo se pomena dela naših prednikov, ki so slovenstvo ustvarjali in ohranjali v težkih zgodovinskih in družbenih okoliščinah ter ga znali v skladu s časom spreminjati tako, da je iz njega zrasla sodobna slovenska država. Zapustili so nam univerzalne vrednote svobode, pravičnosti, solidarnosti in domoljubnosti, ki so postali temelj demokracije, enakosti, človekovih pravic in pravne države Slovenije.

3. Po težkih zgodovinskih izkušnjah v drugih državnih skupnostih, kjer smo bili manjšina, po hudih izkušnjah dveh svetovnih vojn, po tragičnih izkušnjah bratomorne revolucije, po tesnobnih izkušnjah izgube človekovih pravic v totalitarnem režimu, smo se v svoji avtonomni državi združili v veri, da bomo ohranjevali humano civilizacijo svobode, blaginje in solidarnosti vseh prebivalcev.

4. Pazljivo bomo ohranjali svojo kulturno identiteto in s tem aktivno sooblikovali evropsko kulturno in jezikovno raznolikost. Ponosni na svojo narodno identiteto in zgodovino bomo skrbeli tudi za ustvarjanje pogojev za zagotavljanje kulturne identitete italijanske in madžarske narodnosti ter romske in drugih skupnosti v Sloveniji. Odločeni in pripravljeni smo preseči delitve preteklosti in se tesno povezati v skupni usodi in prihodnosti, ki je pred nami. Skrb za ohranjanje slovenske identitete spodbujamo tudi med Slovenci v zamejstvu in po svetu, ki so enakovreden del slovenskega naroda.

5. Vse to lahko dosežemo, če smo odgovorni pri družbenem soodločanju in upravljanju, ne glede na to, ali smo stranka na izvoljeni oblasti, ali pa smo stranka opozicijske politične korekcije.

6. Slovenska civilizacijska, kulturna in etnična samobitnost se je oblikovala skozi stoletja. To je bil proces, ki ga zaznamujejo številna kulturna, družbena, zgodovinska in državotvorna dejanja, kot so: Brižinski spomeniki kot prvi zapisani dokazi o jezikovni avtohtonosti, Karantanija, kmečki upori, Trubarjeva postavitev književnosti, Dalmatinov prevod biblije, Prešernova poezija kot duhovna, literarna in jezikovna umestitev slovenske literature v Evropo, Zedinjena Slovenija kot prvo narodno gibanje, Slomšek in postavitev škofijske cerkvene oblasti v Slovenijo, taborsko gibanje kot izraz enotnosti Slovencev v boju narodne uveljavite, Maistrov prispevek pri ohranjanju severnega etničnega ozemlja, priključitev Prekmurja k matici, gibanje primorskih Slovencev, še posebej Tigra za ohranitev Primorske kot avtohtoni nedeljivi del slovenskega narodnega in državnega ozemlja, upor proti okupatorjem v času 2. svetovne vojne ter nasploh odpori proti fašizmu, nacizmu in komunizmu, upiranje jugoslovanskemu centralizmu, 57. številka Nove revije in pisateljske Teze za slovensko ustavo, ustanovitev in dejavnost Odbora za varstvo človekovih pravic ter dogodki, povezani s slovensko pomladjo, ki so popeljali Slovenijo na pot demokracije in samostojnosti, ki smo jo fizično zavarovali z vojno za Slovenijo leta 1991.

7. Po osamosvojitvi in vpeljavi temeljnih demokratičnih struktur in pravne države Slovenija ni izkoristila vseh svojih razvojnih možnosti, saj so vladajoče politične elite, ki so črpale svojo politično moč še iz starega režima, tranzicijske procese izkoriščale v svojo korist tudi v novih sistemskih okoliščinah.

8. Vstop Slovenije v evro-atlantske povezave, zlasti v Nato in Evropsko unijo, pomeni dodatno zagotovilo modernizacije in ohranitve Slovenije. S tem je Slovenija kot demokratična, samostojna, samozavestna in odgovorna za lasten razvoj, dokončno stopila na novo pot, ki omogoča napredek k družbi blaginje..

9. V zgodovini slovenske nacije obstaja trdno časovno vezivo dejanj in procesov, ki so vodili v oblikovanje samostojne državne skupnosti. V jedru tega veziva je trajno, temeljno soglasje o vrednotnem sistemu, ki združuje prebivalce Slovenije. Politična enotnost pri vseh zgodovinskih odločitvah je kvaliteta, ki je izraz zrelosti in zagotavlja trajnost slovenske nacije v globalni družbi.

II. SREDIŠČNE VREDNOTE
10. Slovenija deli svoje vrednote z družbami istega kulturno-civilizacijskega kroga Evrope in zahodne civilizacije. Slovenski demokrati zato postavljamo v središče svojega programa naslednje vrednote: svobodo, človekovo dostojanstvo, pravičnost, solidarnost in domoljubnost ter pozitiven odnos do okolja.

11. Svoboda, predvsem svoboda posameznika - najbolj središčna vrednota naše kulture in civilizacije - je lahko omejena le z enako svobodo drugih ljudi. Posameznik je lahko svoboden, če ima možnost nastopati avtonomno in če mu družbene strukture omogočajo, da uveljavlja in uresničuje svoje upravičene interese in pravice.

12. Človekovo dostojanstvo pomeni, da vsakemu posamezniku, ne glede na raso, vero, spol, politično in socialno okolje ali kakršne koli druge razlike, pripadajo enake pravice, svoboščine, odgovornosti ter tudi čast in spoštovanje. Spoštovanje človekovega dostojanstva predpostavlja tudi popravo krivic izpreteklosti. Skupno prihodnost lahko gradimo le na podlagi sprave, ki je ni mogoče uresničiti brez iskanja resnice in pravice.

13. Pravičnost pomeni, da ima vsak posameznik enak položaj pred zakoni in pravili ter enake izhodiščne možnosti lastnega razvoja v družbi. Država je dolžna vzpostavljati okoliščine za zagotavljanje pravičnosti.

14. Solidarnost predpostavlja, da ljudje, odvisni drug od drugega, sprejemamo vzajemno odgovornost do drugega in do družbe tako za sedanje kot za prihodnje generacije. Etični vidik solidarnosti pa predpostavlja, da nihče ne more biti ravnodušen, če so v njegovi okolici ljudje, ki živijo v pomanjkanju in si sami ne morejo pomagati.

15. Domoljubnost je pozitivna navezanost na domovino, njeno kulturo in izročila, zlasti na jezik, kar je povezano z oblikovanjem kolektivne identitete na nacionalni in kulturne raznolikosti na globalni ravni. Domoljubnost je še posebej pomembna za ohranitev in razvoj manjših narodov in kultur.

16. Pozitiven odnos do okolja, ki pomeni, da si prizadevamo za zmanjševanje negativnih vplivov na živo in neživo naravo ter zmanjševanje sedanjih pritiskov na okolje. Izboljšanje odnosa do okolja dosegamo z ustreznimi vrednotami in ravnanjem, z do okolja prijaznim gospodarstvom in tehnologijami ter z ustreznim upravljanjem rabe prostora in ravnanja z odpadki.

17. Vse te vrednote se lahko uveljavijo v pogojih demokracije. Demokracija ne pomeni le vladavine (od večine izvoljene) politične elite, temveč tudi enakopraven in strpen dialog na podlagi racionalnih argumentov ter varstvo pravic in interesov različnih manjšin. O vrednotah je potrebno ne le govoriti, temveč v skladu z njimi živeti in jih s tem tudi uveljavljati . Svojemu namenu lahko najbolje služi takrat, ko vključuje najširši krog ljudi in odseva na vseh področjih družbenega življenja. Bistvena značilnost demokratične ureditve je v tem, da nobena politična manjšina ni za vselej obsojena na položaj manjšine in da nobeni politični skupini večina ni zagotovljena za vedno. V demokraciji je moč omejena z zakoni, vendar je za pravo demokracijo značilno tudi samoomejevanje oblasti.

III. TEMELJNI PROGRAMSKI CILJI RAZVOJNA PARADIGMA
18. Slovenski razvojni izziv je mogoče uresničiti le, če bodo ustvarjalni potenciali naroda izkoriščeni v celoti in če bo lahko vsak član družbe prispeval po svoji moči in hotenju. Da bi to dosegli, potrebujemo nekaj, čemur so naši predniki rekli Zedinjena Slovenija. Ta pojem vsebuje tiste elemente, ki lahko narod povežejo s ciljem skupnega napredka in ki presegajo politične, državne in zemljepisne meje. Ti elementi obsegajo tako spoznavanje in zavedanje lastnih korenin, popravo krivic in spravo ter priznanje preteklosti kot skupne dediščine, kot tudi zavest o skupni prihodnosti, nadaljnji demokratizaciji in razvoju.

19. Razvoj ne pomeni doseganja statičnih ciljev, saj se bomo nenehno soočali z novimi izzivi svojih dinamičnih in spremenljivih okolij, ki se prav tako razvijajo. Razvoja ni mogoče zožiti na eno samo razsežnost, na primer na rast družbenega bruto proizvoda oziroma zgolj na ekonomijo. Razvoj delimo na merljivi kvantitativni del, na primer rast bruto domačega proizvoda, konkurenčnost Slovenije, višino inflacije in zadolženosti in na nemerljivi kvalitativni del, kot je kakovost življenja, izražena kot vključenost in varnost, kultura, raven demokracije in solidarnosti v družbi. Razvoj, kot ga razume Slovenska demokratska stranka, vključuje naslednje razsežnosti:

človeško razsežnost, ki zajema z vseh vidikov kakovostno in dolgo življenje, posameznikove pravice in odgovornosti z aktivno ter hkrati svobodno vključenostjo v vse ključne družbene podsisteme, z udeležbo pri ustvarjanju in uživanju materialnega in duhovnega bogastva družbe;
kulturno razsežnost, ki nudi posamezniku in družbi vir pripadnosti, identitete, temeljnih vrednot in norm tako v okviru slovenske nacije kot v širših okvirih evropske in zahodne civilizacije;
socialno razsežnost, ki pomeni krepitev medčloveškega zaupanja, sodelovanja in solidarnosti ter zahteva ravnotežje med modernim individualizmom in vključenostjo v moderno nacionalno in druge skupnosti;
politično razsežnost, ki zajema nenehno krepitev in poglabljanje demokracije od lokalne prek nacionalne do evropske transnacionalne ravni, spoštovanje in varovanje pravnega reda, zagotavljanje politične učinkovitosti in transparentnosti;
gospodarsko razsežnost, ki jo zagotavlja svobodno tržno gospodarstvo v urejenih pravnih in etično-socialnih okvirih. Njeno glavno gonilo je lahko samo neovirana individualna podjetniška pobuda in - v vse večji meri - ustvarjanje, razširjanje in uporaba znanja.
20. Vse te razsežnosti razvoja so medsebojno tesno prepletene, hkrati pa so med seboj tudi vzročno in posledično povezane, tako da lahko razvoj katerekoli od njih prispeva k razvoju vseh drugih in obratno.

21. Slovenski demokrati se zavedamo, da bo tudi v prihodnje prihajalo do navideznih in resničnih protislovij, v katerih bo razdrobljenost na eni strani naraščala, hkrati pa se bo uveljavil proces rastoče globalizacije. Globalizacija pomeni za nas izziv in priložnost, ne pa grožnje. Evropske integracije so po eni strani del globalizacijskih procesov, hkrati pa Sloveniji ponujajo možnost, da se tem procesom aktivno prilagaja in jih izkorišča v prid lastnega razvoja. Obstajajo pa tudi vprašanja, ki se lahko uspešno rešujejo samo na svetovni ravni, npr. varstvo okolja, zadostna in varna oskrba z energijo, razširjenost jedrskega orožja, moderne elektronske komunikacije, demilitarizacija ipd. Proces globalizacije odpravlja tudi jezikovne meje. SDS podpira večjezičnost, širjenje jezikovne kulture in promocije slovenskega jezika ne le doma in v zamejstvu, temveč tudi drugod po svetu.

22. Družbenega razvoja ni mogoče prepuščati spontanosti, niti ga ni mogoče načrtovati v vseh podrobnostih.

23. Sodobna družba, slovenska in evropska, zahteva takšno gospodarstvo, v katerem ima vsakdo možnost uspeti, hkrati pa se zavedati lastne odgovornosti. Pravila igre morajo biti pri tem jasna, pregledna in veljavna za vse. Moderna ekonomska kultura predpostavlja, da se inovativnost, ustvarjalnost, iznajdljivost, marljivost in tveganje nagrajujejo. Gospodarstvo potrebuje stabilnost. Slovenski demokrati izhajamo iz načela, da je za hitro in vzdržno gospodarsko rast potrebno trg dela in kapitala osvoboditi ovir, ki zavirajo konkurenčnost, hkrati pa je potrebno poskrbeti za dejavnike, ki dolgoročno pospešujejo rast skupne produktivnosti. Samo tako naravnana gospodarska politika lahko Slovenijo pripelje med najrazvitejše države Evrope.

24. Zagovarjamo čim manj neposrednega državnega lastništva v gospodarstvu. Tam, kjer ima država zaradi javnega interesa kontrolni delež, pa naj vodi politiko aktivnega lastništva in ravna kot dober in skrben gospodar. Prepletenost politike in gospodarstva je ugodno okolje za razmah klientelizma in korupcije, proti katerima se bo Slovenska demokratska stranka vztrajno in dosledno borila. Slovenska demokratska stranka zaupa podjetnikom in bo storila vse za razmah njihove ustvarjalnosti in uspeha na trgu. Liberalizacijo v gospodarstvu razumemo kot preprečevanje monopolov in netransparentnosti ter s tem ustvarjanje ugodnega okolja za svobodno podjetništvo.

25. Slovenska demokratska stranka še posebej podpira nastajanje, obstoj in razvoj, mikro, malih in srednjih podjetij. Pluralizem lastništva in odstranitev centrov moči, ki temeljijo na lastniških in političnih monopolih, je pogoj za razvoj in utrjevanje demokratičnih odnosov v družbi in resnično svobodnega in zadovoljnega človeka. Slovenski demokrati razumemo povečevanje konkurence v gospodarstvu tudi kot del demokratizacije naše družbe.

26. Trajnostni razvoj ne zahteva le zdravega in uspešnega gospodarstva. To je sicer predpogoj zanj, vendar so potrebne še socialna, okoljska, izobraževalna, kulturna in varnostna politika. Vse te politike skupaj zagotavljajo regionalno in prostorsko skladen razvoj, ki bo predmet širokega političnega in družbenega soglasja ter bo hkrati zagotavljal evropsko kakovost življenja vsakega posameznika, ne glede na to, v katerem delu države bo živel in ustvarjal.

27. Slovenski demokrati upoštevamo in nadgrajujemo vse, kar je v idejah družbenega razvoja pozitivno. Izzivi modernega časa so vseobsežni in terjajo tudi takšne odgovore. Na programski ravni nanje odgovarjamo s tem političnim programom, s katerim želimo ustvarjati podlago za splošno blaginjo v državi. 


DRUŽBA BLAGINJE
28. Slovensko gospodarstvo naj z uspešnim poslovanjem omogoča blaginjo in visoko kakovost življenja vsem državljanom v skladu z njihovim delom, znanjem, ustvarjalnostjo in podjetništvom. Z ohranjanjem in krepitvijo svoje gmotne substance pa naj zagotavlja materialni in duhovni razvoj tudi prihodnjim rodovom. Zaradi tega se zavzemamo za upoštevanje medgeneracijske solidarnosti in medgeneracijske pravičnosti. Ni dobro, če se bremena, nastala zaradi demografskih sprememb, prenašajo na prihodnje aktivne generacije.

29. Slovenski demokrati se zavzemamo za socialno pravično družbo, katere temelj je konkurenčno gospodarstvo, ki hkrati omogoča solidarnost med ljudmi, med generacijami, med regijami in državami. Vsi smo odgovorni za to, da ustvarjamo družbo blaginje, ki je naš temeljni cilj. Družbo blaginje lahko ustvarjamo tudi na podlagi partnerstva med javno in zasebno sfero, s čimer kvalitativno nadgrajujemo klasični model socialne države.

30. Temeljni kriterij demokratične in socialno pravične družbe je dostojanstvo posameznika. V tem smislu, in v okviru možnosti, Slovenski demokrati podpiramo varovanje socialnih pravic, zlasti ogroženih ali potencialno ogroženih skupin prebivalstva, s čimer bomo preprečili prevelike socialne razlike ter odpravili socialno izključenost in revščino. Pri tem je pomembno sodelovanje in demokratično, a hkrati odgovorno dogovarjanje socialnih partnerjev o vseh bistvenih razvojnih vprašanjih.

31. Zaposlitev je najpomembnejši način zagotavljanja socialne varnosti, zato je potrebno brezposelne sistematično spodbujati in usposabljati za aktivnejše iskanje zaposlitve, delodajalce pa k pogumnejšemu zaposlovanju. Brezposelnost je poglavitni vzrok za revščino in socialno odrinjenost, ki jo lahko odpravljamo s hitrejšo gospodarsko rastjo in z dvigom produktivne zaposlenosti.

32. Ustrezen sistem plačne politike, ki je izoblikovan na podlagi socialnega dialoga, zagotavlja socialni mir, motiviranost, stabilen razvoj, višjo produktivnost in kakovost življenja. Pri tem je še posebno pomemben pregleden in stimulativen sistem plač v javnem sektorju.

33. Sistem pokojninskega zavarovanja mora biti pravičen in pregleden ter dolgoročno vzdržen, pri čemer morajo biti obveznosti enakomerneje porazdeljene med generacijami. Sistem obveznega pokojninskega zavarovanja, ki temelji na t. i. "medgeneracijski pogodbi", naj zagotavlja temeljno socialno varnost, ki omogoča dostojno življenje, dodatno pokojninsko zavarovanje pa naj zagotavljajo naložbeni skladi.

34. Kljub upoštevanju načela enakih izhodiščnih možnosti so nekateri posamezniki in skupine v razmerah tržno-socialnega gospodarstva odrinjeni na rob družbe. Da bi preprečili socialno izključenost in revščino, potrebujemo ustrezen sistem socialnega varstva. Celovito razvojno politiko mora spremljati učinkovit nacionalni socialno-varstveni program s skupnim informacijskim sistemom in z nacionalno bazo podatkov o socialnem stanju in programih. Razvojni cilji naše politike socialnega varstva so večja raznolikost izvajalcev in programov, ki bo omogočila večjo kakovost (konkurenčnost in racionalizacijo s podeljevanjem koncesij zasebnikom, invalidskim in dobrodelnim organizacijam ter društvom), decentralizacijo načrtovanja in organiziranja socialno-varstvenih dejavnosti ter intenzivnejše vključevanje nevladnih organizacij.

35. Slovenski demokrati se zavzemamo za aktivno politiko reševanja problematike invalidov, zlasti na področju zaposlovanja in rehabilitacije.

36. Osebam s posebnimi potrebami ter njihovim skrbnikom mora družba omogočiti ustrezno družbeno obravnavo ter varstvo.

37. Predpisi, s katerimi država ureja področje vojnih veteranov, vojnih invalidov in žrtev vojne, ne smejo diskriminirati nobenega državljana.

38. Slovenska demokratska stranka zagovarja enake možnosti do zdravja. Vsem socialnim slojem, ne glede na kraj bivanja, je treba omogočiti enako dostopnost do zdravstvenih storitev javne zdravstvene službe.

39. Zdravje je temeljna človekova pravica, pa tudi odgovornost vsakega posameznika. Zdravstvena politika mora biti naravnana na uveljavitev zdravega načina življenja, odpravljanje zdravju škodljivega okolja in zagotavljanje kakovostnega zdravljenja vseh državljanov. Pospešeno mora uresničevati programe za preprečevanje kajenja, alkoholizma in odvisnosti od mamil ter spodbujati ljudi k zdravemu prehranjevanju in redni telesni aktivnosti.

40. Država je dolžna ustvarjati razmere za zmanjšanje nesreč in samomorov ter posvetiti posebno skrb zdravstvenemu varstvu otrok, mladine, žena in ostarelih ter varstvu delavcev na delovnem mestu. Slovenija potrebuje pregleden sistem javne zdravstvene službe z normativi kadrov, prostorov in opreme, v katerih bodo upoštevana načela sodobne medicine in finančne možnosti države.

41. Sodobni sistem zdravstva temelji na samostojnosti in osebni odgovornosti nosilcev zdravstvene dejavnosti. Država naj dopušča , da organizacijsko manj zahtevne oblike javne zdravstvene službe opravljajo zasebniki na podlagi koncesije, a le kadar se s tem povečuje učinkovitost, pri čemer pa naj s strožjo zakonodajo zagotavlja kakovost in dostopnost zdravstvenih storitev.

42. Slovenski demokrati podpiramo stimulativno družinsko in starševsko politiko, ki bo delovala kot celovit sistem ukrepov v smeri spodbujanja, spoštovanja in vrednotenja starševstva ter dolgoročno zagotovila večjo rodnost in boljše demografske trende v Sloveniji.

43. Družina mora biti tisto primarno okolje, v katerem se posameznik nemoteno razvija, pridobiva pozitivne izkušnje in vrednote ter se uči sprejemati odgovornost za lastno ravnanje in svobodo. S tem posameznik pozitivno vpliva na razvoj družbe. Družina mora biti tudi skupnost enakopravnih in demokratičnih odnosov med člani, pri čemer so koristi otrok najpomembnejše vodilo. Da bi družina delovala kot blažilec družbenih pretresov, ji je treba pomagati pri zagotavljanju avtonomnosti, ekonomske neodvisnosti, zasebnosti in varnosti, kar pomeni tudi preprečevanje zlorab in nasilja znotraj družine. Le tako se bo v njej razvijal svoboden, moralno trden, kritičen in odgovoren posameznik, zrela osebnost, ki bo skupaj s sebi podobnimi zmožna oblikovati civilno moč, ki bo sodelovala in oblikovala splošna pravila življenja v družbi.

44. Stanovanje je nujni življenjski prostor, ki posamezniku zagotavlja normalno življenje. Podpiramo solidarnostno pomoč vsem tistim, ki si začasno ali trajno v določenem trenutku niso sposobni sami rešiti stanovanjskega problema (mlade družine, številčne družine, invalidi, upokojenci, ljudje z nizkimi dohodki).

45. Slovenska demokratska stranka podpira svobodno in prostovoljno povezovanje in organiziranje mladih v družbi. Država mora zagotavljati sistemske in gmotne pogoje za delovanje mladih, za njihovo čim bolj uspešno vključevanje v vsa področja družbe.

46. Mladi so zainteresirani za izboljšanje izobraževalnega sistema na vseh ravneh, za večjo mednarodno primerljivost in mobilnost. Na nacionalni ravni je pomembno prizadevanje mladih za enake možnosti na poti do izobrazbe, ki predstavlja enega izmed ključnih pogojev uspešnega vključevanja v družbo.

47. Država mora zagotavljati takšne razmere, da se bodo mladi po zaključku izobraževanja lahko čim hitreje zaposlili.

48. Šport je ena od osnovnih sestavin kakovostnega in zdravega življenja. Poleg tekmovalnega športa, katerega namen je doseganje vrhunskih izidov v domačem in mednarodnem merilu, spodbuja moderna družba šport za vse, to je športno vzgojo v šolah, športnih društvih, rekreacijo, zdravstveno in preventivno vzgojo ter invalidski šport. Vrhunskim in profesionalnim športnikom je potrebno zagotoviti večjo delovno in socialno varnost.

49. Slovenska demokratska stranka podpira uravnoteženost zastopanja spolov v političnem in družbenem delovanju.

50. Prostovoljno delo je temeljni kamen civilne družbe. To naj postane ena od samoumevnih dolžnosti družbe, ki pritegne k sodelovanju celotno skupnost, mlade spodbuja in uči pozitivne življenjske drže, omogoča pridobitev novih znanj in veščin, hkrati pa spodbuja osebni razvoj, samostojnost in ustvarjalnost. Prostovoljno delo naj prizadevanja plačanih delavcev dopolnjuje, ne pa nadomešča.

51. Slovenski demokrati nacionalno varnost pojmujemo v najširšem smislu, tako da je na ravni družbe kot posameznika zagotovljena varnost države in vseh državljanov v smislu bogastva in blaginje, duhovnega razvoja, varovanja pred vsemi zunanjimi in notranjimi vojaškimi in nevojaškimi grožnjami, varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, primerne socialne varnosti, gospodarske uspešnosti, finančne stabilnosti na ravni države, sorazmerne tehnološke neodvisnosti, zdravja in čistega okolja, ohranjanja in razvoja slovenskega jezika ter narodne in kulturne samobitnosti.

52. Svoboda tiska in javne besede je temeljni pogoj demokracije. Javna občila z novicami, komentarji, različnimi informacijami, izobraževanjem in oglaševanjem močno vplivajo na mišljenje in oblikovanje stališč in vrednot ljudi.

53. Preseganje"odvisnosti" uredniške politike javnih občil od aktualne politike je proces, od katerega je v veliki meri odvisen uspeh demokracije v Sloveniji. Neodvisnost javnih občil, tako politična kot finančna, je pogoj za uresničevanje svobode javnega obveščanja.

54. Koncentracija lastništva in nadzora medijev pomeni koncentracijo vpliva in družbene moči v rokah redkih posameznikov, kar je nedopustno in nevarno. Demokratična družba mora temeljiti na raznolikosti lastništva in avtonomnosti občil. Šele v takih razmerah je mogoče govoriti o neodvisnem, uravnoteženem, etičnem, profesionalnem in avtonomnem novinarstvu.

NA ZNANJU TEMELJEČA DRUŽBA
55. Splošni cilj vzgoje in izobraževanja je celostni razvoj posameznika, ki v pogojih enakih možnosti pridobiva kakovostna znanja, vrline in kompetence za uspešno delovanje v družbenem okolju. Ena izmed ključnih nalog šolskega sistema je ohranjanje in razvijanje nacionalne kulturne identitete, ki se vzpostavlja tudi z uveljavljanjem nenehno prenavljajočih se učnih načrtov.

56. Država s svojimi mehanizmi ustvarja podlago za učinkovitost, enako dostopnost, dobre odnose in kakovost slovenske šole. To bomo dosegli z bolj raznoliko ponudbo javne šole in konkurenco, kjer mora v prihodnje imeti večjo vlogo zasebni sektor, če želi ohraniti ali še izboljšati svoj ugled v svetu. Država in lokalne skupnosti morajo spodbujati raznolikost vzgojno-varstvene ponudbe, saj s tem izboljšuje njeno kakovost.

57. Slovenski demokrati se zavzemamo, da se v demokratično sooblikovanje šolske politike enakovredno vključujejo poleg strokovne javnosti in udeležencev izobraževanja tudi starši, sindikati in ustanovitelji. Ključno je, da šolski zavodi uživajo visoko stopnjo funkcionalne avtonomije.

58. Cilj vsake na znanju temelječe družbe je, da dijaki, študentje in udeleženci vseživljenjskega učenja glede na svoje sposobnosti dosežejo najboljšo in želeno izobrazbo, s čimer si bodo zagotovili konkurenčnost na trgu dela in zaposlitev. Zato je potrebno, da se celoten šolski sistem odziva na potrebe družbe, zlasti gospodarstva.

59. Slovenski visokošolski sistem mora biti zasnovan na odprtosti, podjetnosti in odličnosti in tako postati bolj kakovosten in mednarodno konkurenčen. Odprt mora biti za nove visokošolske ustanove, sodelavce in za kakovostno ponudbo študija. Struktura diplomantov se mora z večanjem deleža naravoslovja in tehnike bližati tistim iz visoko razvitih držav EU in upoštevati potrebe gospodarstva.

60. Slovenija mora ohraniti aktivno vlogo pri graditvi kakovostnega, primerljivega in odprtega srednješolskega in visokošolskega prostora v Evropski uniji, ter omogočiti izmenjavo študentov in učiteljev ter vsaj delno opravljanje študija v tujini. Slovenija ima primerljivo gledano kakovostne vrtce in osnovne šole. Vendar mora sprejeti ukrepe, ki bodo omogočili večjo raznolikost vzgojno-varstvene ponudbe in odpravili prevelike razlike pri učnih izidih učencev med različnimi slovenskimi regijami.

61. Dejavno bomo pristopili k sooblikovanju skupnega znanstveno-raziskovalnega prostora Evropske unije. Poskrbeti moramo za tesnejše povezovanje in sodelovanje institucij znanja in raziskav, tako znotraj Slovenije kot tudi na ravni Evropske unije in širše. Le široko nacionalno in mednarodno sodelovanje spodbuja konkurenčnost raziskav, izobraževanja in znanosti ter prenos rezultatov v industrijo. Uskladili bomo nacionalne in evropske programe, promovirali in spodbujali znanje in raziskovanje, predvsem pa zagotovili medsebojno sodelovanje med izobraževalnimi in znanstvenimi ustanovami, javnimi zavodi in gospodarstvom.

62. Za gospodarski razvoj je čedalje pomembnejše znanje. Biti najbolj konkurenčen proizvajalec, je manj povezano z lokacijo naravnih virov, bolj pa z obvladovanjem tehnologije, ki je potrebna pri uvajanju novih izumov. V prihodnje bomo uspešni le, če bomo znali povezati izum, oblikovanje izdelka, njegovo proizvodnjo, prodajo in servisiranje. Uveljaviti se moramo v panogah, kjer imamo primerjalne prednosti pred drugimi. V ta namen moramo usposobiti podjetniško okolje tako, da bo konkurenčno na globalni ravni.

63. Slovenija mora doseči produktivnosti dela, ki bo primerljiva z najbolj razvitimi državi OECD. V ta namen bo SDS še naprej spodbujala podjetništvo, in podpirala odpravo ostankov samovoljnosti državne birokracije, ki prek svojih nadzornih mehanizmov, regulacije, centralizma in arbitrarnosti duši ustvarjalno pobudo. S tem se bo Slovenija dokončno iztrgala iz skupine postsocialističnih držav in njihovih nizkih inovacijskih, produktivnostnih in razvojnih kazalcev. V ta namen bo dosegla razmerje raziskovalno razvojnih potencialov v gospodarstvu, na univerzah in v vladnem sektorju v visoko razvitih državah EU.

64. V slovenskem gospodarstvu bomo ustvarjali inovacijsko ozračje, ki bo z univerzami, inštituti in drugimi raziskovalno-razvojnimi organizacijami pospeševalo tehnološki razvoj. V ta namen bo vsakršne oblike državnih pomoči in spodbud potrebno vezati na učinke tehnološkega razvoja, na gospodarsko rast in na odpiranje novih, produktivnih delovnih mest na podlagi državnega razvojnega programa. Državni razvojni program bo vseboval jasna merila in vnaprej znane kriterije, ki se bodo ravnali po merilih mednarodne konkurenčnosti, mednarodno primerljivi višini plač in povečanja števila delovnih mest. V zvezi s tem je potrebno naš trg dela osvoboditi ovir, ki preprečujejo konkurenčno nastopanje delojemalcem na tem trgu.

65. Informacijska družba za vse je cilj, ki ga bomo gradili na treh temeljih: zmogljivi širokopasovni infrastrukturi, ki jo bomo zgradili s pomočjo spodbujanja vlaganj telekomunikacijskih operaterjev in uporabe evropskih sredstev na komercialno manj zanimivih območjih; vsesplošne vključenosti starejših, mladine in oseb z različnimi potrebami, kar bomo dosegli z izobraževanjem ter spodbujanjem uporabe ekonomsko dosegljivih in za posebne potrebe prilagojenih elektronskih naprav; ter intenzivni uporabi informacijskih storitev v javni upravi in gospodarstvu, kar bomo dosegli s poenostavitvijo predpisov, spodbujanjem uporabniške prijaznosti in vzpostavitvijo obvez za prehod na elektronsko poslovanje v javni upravi in večjih gospodarskih družbah skladno s prakso v informacijsko najrazvitejših državah. Politika informacijske družbe mora slediti povečanju učinkovitosti in konkurenčnosti celotne družbe predvsem pa gospodarstva.

66. Za doseganje konkurenčnosti slovenskega gospodarstva je potrebno vzpostaviti takšno gospodarsko okolje, ki bo omogočalo maksimalno izrabo znanja za inovacije proizvodov in storitev. Po drugi strani pa mora biti vse to usklajeno s trajnostnim razvojem, ohranjanjem okolja ter sledenjem najperspektivnejšim gospodarskim panogam in tehnologijam za načrtno krepitev tehnologij obnovljivih virov energije. Potrebno je podpirati tudi razvoj in uporabo energetsko varčnih tehnologij.

67. Zavzemali se bomo za to, da bodo slovenski proizvajalci vlagali več znanja v svoje izdelke, da bodo imeli uspešne in mednarodno uveljavljene blagovne znamke in da tako postali vodilni v tržnih nišah, ki jih bodo izbrali.

68. Slovenska demokratska stranka se pridružuje vsem tistim evropskim konceptom, ki poudarjajo izobraževanje, trajnostni razvoj, kakovostno zaposlenost, zdravo okolje in socialno kohezijo. Vse to so dosežki evropske kulture. Kulturno politiko razumemo kot vzpostavljanje ustreznega kulturnega okolja, v katerem se rojeva na znanje oprto gospodarstvo. Kultura v tem pomenu zato ni samo zgodovinski temelj nacionalne samobitnosti in sodobna evropska prepoznavna individualnost slovenske države v kohezivnosti večinskih in manjšinskih kulturnih identitet, temveč tudi temelj ekonomskega bogastva. V smislu evropske duhovnosti pa je kultura seveda predvsem svobodno, ustvarjalno in kritično zadržanje do sveta.

69. V slovenski družbi ima kultura poseben pomen, saj je imela zgodovinsko vlogo pri aktiviranju nacionalne substance, ki je kasneje prerasla v družbeno in politično gibanje za ustanovitev lastne države. Kulturi priznavamo pomembno poroštvo pri demokratičnih, pravnih in socialnih temeljih, na katerih je ustanovljena slovenska država. Zato ji pripisujemo tudi civilizacijsko moč, ki uveljavlja temeljne vrednote svobode, pravičnosti, solidarnosti in domoljubnosti.

70. Slovenska demokratska stranka je nekatera pomembna vsebinska vprašanja, ki bodo uravnavala življenje, razvoj in položaj kulture v državi, opredelila kot izhodišče svojega delovanja. Umetnost je podobno kot narava naravna javna dobrina ustvarjenega okolja, hkrati pa tudi razvojna in samonikla družbena dejavnost ustvarjajočega okolja. 
Skrb za ohranjanje narave ni le kulturna, izobraževalna in znanstvena naloga omejevanja človekovih posegov v naravo, poznana kot varstvo narave, temveč je hkrati zaupanje v naravo samo, v njene predkulturne in postkulturne zmožnosti.

71. Kultura je zaradi svojega civilizacijskega pomena potrebna neposredne državne in vladne ter s tem politične podpore, vendar pa je treba sredstva za kulturo in njeno financiranje do določene mere prepustiti neodvisnim telesom.

72. Slovenska kultura deluje v specifičnih razmerah, za katere sta značilna relativno majhen kulturni trg in omejeno jezikovno področje. V teh razmerah je nujna javna oz. državna podpora - predvsem umetnostim, ki so povezane s slovenščino. Omogočiti je treba tudi razmah privatnega sektorja, ki ga je sicer treba prepustiti lastni tržni usmerjenosti, vendar pa mu zaradi specifike trga omogočiti tudi finančno stimulacijo, ali pa razbremenilno davčno zakonodajo, kadar se odloči za pomembne kulturne ter nekomercialne programe ali projekte. Dogovor bodoče kulturne politike bo tako razmejevanje področja kulture na javni in zasebni del in določanje področij javnega dela, ki so primerna za privatizacijo. V kolikšni meri in v kakšnih razmerjih podpirati visoko, vitalno, popularno in alternativno kulturo, je predmet ravnotežja kulturne politike, ki jo je potrebno nenehno aktivno izvajati in dograjevati v skladu z rastjo in spreminjanjem kulture doma in v svetu, saj se kultura napaja iz zgodovine in se vitalno ohranja v spreminjajočem se sodobnem svetu.

73. Slovenska demokratska stranka še posebej poudarja pomen sinergije kulture, izobraževanja in znanosti za obstoj in vsestranski razvoj Slovenije, zato bo upoštevala to celovitost in spodbujala vlaganja na teh področjih.

UČINKOVITO UPRAVLJANJE Z DRŽAVO
74. Slovenija še ni dovolj utrjena pravna država. V SDS si želimo, da bi se vsi slovenski državljani počutili pravno varni, da bi sodni sistem deloval avtonomno, učinkovito in pravično.

75. Slovenija je postala relativno stabilna demokratična država, z uveljavljenimi temeljnimi demokratičnimi ustanovami na ustrezni politično kulturni podlagi. Kljub temu so nastali medijski, kapitalski in drugi monopoli, ki lahko ogrozijo odprto in demokratično slovensko družbo.

76. Državno upravo štejemo za pomemben dejavnik varovanja človekovih pravic in svoboščin, družbenega razvoja nasploh in še posebej konkurenčnosti gospodarstva. Delovati mora varčno, prijazno in učinkovito, kot kakovosten servis za državljane in podjetja.

77. Davčni sistem mora biti enostaven, v državljanih pa mora vzbuditi zaupanje v partnerski odnos med njim in državo. Pobiranje davkov ni kazen za državljana, pač pa so davki njegovo plačilo za kakovostne storitve države. Davčni sistem mora biti enostaven, v državljanih mora vzbuditi zaupanje. Neplačevanje davkov zavira hitrejši razvoj države. Ugodne davčne stopnje je mogoče doseči le z gospodarsko rastjo in visoko stopnjo zavesti, ki jo je potrebno razvijati kot državljansko vrednoto .

78. Slovenski demokrati odklanjamo javno zadolževanje za pokrivanje tekočih proračunskih primanjkljajev in zagovarjamo uravnotežen integralni proračun, ki bo razvojno naravnan. Proračunska sredstva se naj skrbno in smotrno porabljajo, pred sprejemanjem novih proračunov pa je potrebno pripraviti analizo in oceno primernosti dejansko porabljenih sredstev.

79. Skrbno bomo ravnali z vsemi vidiki javnih financ, še posebej z javnofinančnimi odhodki. Število paradržavnih skladov in agencij ne sme presegati nujno potrebnega števila, zagotoviti je treba preglednost in obvladljivost finančnih tokov v skladih in družbah v državni lasti.

80. Na kadrovskem področju se zavzemamo za večjo odgovornost uslužbencev javne uprave - njihov položaj ne sme biti bolj zaščiten kot položaj zaposlenih v podjetjih. Državni uradniki morajo biti sposobni, inovativni in kreativni, prijazni do državljanov in plačani tudi po delovni uspešnosti, ki naj bo kriterij napredovanja.

81. V skladu s politiko policentričnega razvoja Slovenije podpiramo decentralizacijo in dekoncentracijo upravnih nalog, usklajenih s projektom regionalizacije Slovenije, ki bo z razvejanim sistemom upravnih izpostav izboljšala dostopnost državne uprave za državljane. Razvoj mora vključevati celotno Slovenijo in zagotavljati razvojne možnosti tudi od centra bolj oddaljenim občinam, krajem in vasem.

82. Slovenski demokrati podpiramo večjo vlogo občin, zagotovitev ustreznih razmer za njihovo delovanje, ustanavljanje pokrajin, na katere mora država prenesti del svojih pristojnosti. Tudi občine naj bi na pokrajino prenesle nekatere svoje pristojnosti le zaradi zagotavljanja večje učinkovitosti in racionalnosti.

83. Temeljne aktivnosti države na področju zagotavljanja notranje varnosti opravlja policija in nekatere druge institucije države v povezavi s sodno vejo oblasti. Na tem področju bomo zagotavljali pogoje za uspešno in učinkovito preprečevanje najhujših oblik kriminalitete in drugih kaznivih ravnanj, uspešno in učinkovito preganjanje in kaznovanje storilcev najhujših oblik kriminalitete in drugih kaznivih ravnanj, zagotavljanje splošne varnosti ljudi in premoženja, zagotavljanje višje ravni prometne varnosti in preprečevanje nedovoljenih migracij.

84. Slovenska demokratska stranka bo iskala konsenz za spremembe volilnega sistema, ki bo izboljšal enakomerno zastopanost in neposredno večinsko izbiro volivcev.

UPRAVLJANJE S PROSTOROM IN SKRB ZA OKOLJE
85. Upravljanje s prostorom zahteva trajno in aktivno skrb, odločno in sistematično ukrepanje, tako zaradi lokalnih kot tudi globalnih vzrokov. Prostor je eden od konstitutivnih elementov državnosti, njegovo urejanje pa bistveno vpliva tudi na vsa ostala družbena področja. Zato mora biti interdisciplinarno, strokovno podprto, vseobsegajoče in trajno, da lahko zagotavlja uravnotežen in skladen razvoj slovenskih pokrajin.

86. Zaradi zelo zapletenih razmer v prostoru, še posebej v sodobni Sloveniji, ki ovirajo normalen razvoj države, je nujna poglobljena skrb za prostorski red. Prostorski problemi so izrazito strateške narave in jim moramo zato posvetiti še večjo skrb. Prostorska politika ni le servis urbanizacije, temveč mora biti tudi strokovni varuh biotske in kulturne pestrosti narave, morja, rek in virov pitne vode, kmetijskih tal, čistega ozračja, celotne naravne in kulturne dediščine ter usmerjevalec turističnega razvoja v sozvočju z naravo. Poglavitni cilj vseh teh med seboj zelo prepletenih prizadevanj mora temeljiti na konceptu usklajenega regionalnega in trajnostno naravnanega razvoja.

87. Proces prostorskega načrtovanja mora potekati usklajeno na ravni države, pokrajin in občin. Pristojnosti v procesu odločanja o prostoru morajo biti porazdeljene med državo, pokrajino in občino v skladu s pomenom načrtovanih posegov. Pri tem morajo biti postopki načrtovanja posegov v prostor in postopki pridobivanja upravnih dovoljenj pregledni, jasni, državljanu razumljivi, predvsem pa pravični, kratki in učinkoviti.

88. Urejanje prostora mora upoštevati prizadevanja za dosego trajnostnega razvoja, zato bomo zaradi solidarnosti s prihodnjimi generacijami urejanje prostora utemeljevali ne le na ekonomskih izhodiščih, temveč tudi na etičnih.

89. Slovenski demokrati si prizadevamo za visoko raven varstva in izboljšanja kakovosti okolja. Odnos do okolja utemeljujemo na načelih previdnosti in preventive. Okoljsko škodo je ceneje in učinkoviteje preprečevati, kot zdraviti njene posledice.

90. Slovenija mora ohranjati in negovati pokrajinsko identiteto, poselitvene in pokrajinske značilnosti in podpirati smiselno nadaljevanje varstva zaščitenih območij - naravnih, regionalnih in nacionalnih parkov.

91. Biotska raznovrstnost je posebej dragocena oblika naravnega bogastva Slovenije, ki jo moramo ohraniti. Izjemnega življenjskega pomena za dolgoročen koncept razvoja Slovenije je prizadevanje za rabo obnovljivih virov energije, varčno rabo energije in pospeševanje varne rabe jedrske energije.

92. Podpiramo take oblike prostorskega razvoja, ki bodo omogočale majhno odvisnost posameznih območij od gospodarskih središč. Med središči in posameznimi območji je treba zagotoviti dobro infrastrukturno povezavo. V obmejnih in demografsko ogroženih območjih je treba zagotoviti politiko dodatnih olajšav in spodbud za gospodarski razvoj. Glede na to, da sodi več kot polovica slovenskega ozemlja med razvojno ogrožena območja in da v tem prostoru živi manj kot petina prebivalstva, je treba čim prej sprejeti strategijo razvoja Slovenije, nacionalni program razvoja podeželja in ukrepe za izboljšanje razmer na razvojno šibkih območjih.

93. Slovenija je demografsko ogrožena zlasti na obmejnih in hribovskih območjih, postaja ostarela družba z vsemi posledicami, ki jih ta nosi s seboj. Zato mora država oblikovati celostno strategijo, ki bo pripeljala do ugodnejših socio-demografskih trendov. Predpogoj za to je ustrezna gospodarska rast, skladnejši gospodarski in regionalni razvoj.

94. Slovenija mora s posodobljeno prometno politiko načrtno uveljavljati javni promet in transport z okolju prijazno, trajnostno in kakovostno naravnanostjo. Razvojne razlike v posameznih predelih Slovenije še vedno ne omogočajo enake stopnje razvitosti in pokritja s cestnim omrežjem. Zato se zavzemamo za zagotavljanje uravnotežene in primerne dostopnosti do prometnega omrežja.

95. Po polstoletnem slabšanju položaja slovenskega kmetijstva je reforma sledila načelu večfunkcionalnosti, ki poleg proizvodnje hrane prinaša družbi še druge ugodnosti, kot npr. varovanje okolja, naravne in kulturne krajine ter tradicije. Kmetijstvo naj postane konkurenčno v evropskem merilu. Dolgoročna rešitev ni v subvencijah, temveč v sodelovanju in povezovanju celotne slovenske prehrambene verige ter osredotočenost na kupca, kajti le on s svojim povpraševanjem usmerja tudi spremembe v proizvodnji. SDS podpira razvoj slovenskega kmetijstva in podeželja ter čim večjo stopnjo samooskrbe kot temelj neodvisnosti slovenskega naroda in slovenske države.

96. Podnebne spremembe so ena od največjih in najbolj kompleksnih groženj človeštvu in okolju. Vplivajo lahko na vsa področja človekove dejavnosti, ogrozijo ne samo blagostanje bogatejših, temveč celo preživetje revnejših prebivalcev planeta, pridelavo hrane, dostopnost vode in obstoj živalskih vrst. SDS se zavzema za globalni dogovor za reševanje tega globalnega problema in za realne in ambiciozne načrte za zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov, kar bo spodbudilo in tudi prisililo prehod v nizkoogljično družbo.

V Sloveniji pa se zavzemamo za politike, s katerimi se bomo podnebnim spremembam prilagodili, prevzeli svoj del bremen iz mednarodnih dogovorov, izkoristili gospodarske priložnosti, ter ne nazadnje spreminjali vrednote in obnašanje ljudi.

97. Naravne in druge nesreče, ki so posledica negativnega človekovega delovanja na okolje, so vedno pogostejše in bolj intenzivne. Ne glede na dosežen gospodarski in drug razvoj postajajo dejansko, predvsem pa bodo v prihodnosti, potencialno vedno večja grožnja nacionalni varnosti. Pri tem lahko v prihodnosti v primeru relativne trajnosti, stopnji negativnih posledic ter obsežnosti, v širši regiji tovrstne grožnje nacionalne varnosti hitro preidejo v druge oblike groženj, vključno z vojaško grožnjo. Slovenski demokrati bomo s krepitvijo gospodarstva s čim večjo dodano vrednostjo, inovativnostjo, uporabo obnovljivih virov energije oziroma čim manjšimi negativnimi vplivi na okolje ter s krepitvijo trajnostnega in sonaravnega razvoja, zmanjševali negativne vplive na okolje. Slovenija mora imeti pripravljene celovite in usklajene ukrepe, ki bodo posledice teh groženj uspešno odpravile.

MEDNARODNA IN EVROPSKA POLITIKA
98. Z vstopom v Evropsko unijo in Severnoatlantsko zavezništvo sta bila izpolnjena temeljna zunanjepolitična cilja, za katera se je Slovenska demokratska stranka zavzemala vse od nastanka in mednarodnega priznanja slovenske države. Gospodarski, politični in varnostni položaj slovenskega naroda v evropski in mednarodni skupnosti je najbolj trden v njeni zgodovini. Z vključitvijo v Evropsko unijo so padle številne meje, ki so v preteklosti delile slovenski etnični prostor. S padcem Schengenske meje so se še bolj okrepile vezi med matično državo in slovenskimi manjšinami v zamejstvu in drugod po svetu. Slovenija je 2008 odlično vodila Evropsko unijo. Poslanstvo, ki ga je opravila, je z vidika slovenskega narodnega razvoja dejanje brez primere v zgodovini, ki nas navdaja s ponosom in prepričanjem, da imajo lahko tudi mali narodi v EU pomembno, kreativno vlogo.

99. Slovenija je s članstvom v evroatlantskih povezavah prevzela tudi svoj del odgovornosti za razvoj demokracije in svobode v svetu. Slovenska demokratska stranka bo spodbujala vsa prizadevanja za krepitev globalne vloge Evropske unije, pri čemer bo kot članica Evropske ljudske stranke dejavno iskala in sooblikovala rešitve za temeljne razvojne dileme evropskega integracijskega procesa. Močna in mednarodno vplivna Evropska unija je v interesu vseh njenih članic, hkrati pa v interesu vsega sveta.

100. Kot stranka, ki se je razvila na temelju boja za vladavino prava, uveljavitev demokratičnih standardov in tržnega gospodarstva, Slovenska demokratska stranka pozdravlja prizadevanja Združenih držav Amerike za širitev prostora miru, blagostanja in demokratičnih vrednot v svetu. Slovenska demokratska stranka bo v okviru Evropske ljudske stranke poudarjala prednosti, ki izhajajo iz okrepljenega sodelovanja v transatlantski skupnosti, pri čemer bo konstruktivno prispevala k zbliževanju stališč med obema stranema Atlantika. Podpirala bo vse politike institucij Evropske unije, ki bodo usmerjene v povečevanje naporov za demokratizacijo držav.

101. Slovenska demokratska stranka se bo zavzemala za dosledno upoštevanje evropskih standardov tudi v dialogu s sosednjimi državami, s katerimi Slovenijo družijo skupna zgodovina in močne vezi na gospodarskem, kulturnem, znanstvenem in političnem področju. Skrb za Slovence v zamejstvu in po svetu je bistven del slovenske zunanje politike. Republika Slovenija skrbi za ohranjanje in razvoj slovenskega jezika in kulture, za ohranitev kulturne dediščine in narodne identitete med Slovenci v zamejstvu in po svetu. Slovenija potrebuje novo splošno politično soglasje, ko gre za temeljna izhodišča slovenske zunanje politike, še posebej pri iskanju najboljših rešitev v odnosih s sosedi, kjer mora ohraniti verodostojnost v očeh mednarodne skupnosti. Slovenske manjšine v zamejstvu morajo ostati tudi v prihodnosti most do sosedov, slovenska država pa ima dolžnost in pravico, da varuje interese svojih manjšin z vsemi mednarodnimi instrumenti, ki so potrebni za njihovo zaščito.

102. Slovenija mora aktivno podpirati prizadevanja za izpolnitev evropske perspektive držav in čimprejšnji vstop v Evropsko unijo tudi za države jugovzhodne Evrope. Združena Evropa mora temeljiti na preseganju zgodovinskih razlik in iskanju konsenza pri vprašanjih, ki zadevajo skupno prihodnost.

103. Zaradi dinamičnega spreminjanja mednarodnega varnostnega okolja, ki zahteva od obrambnega sistema Republike Slovenije nenehno dejavnost ter ustrezno prilagodljivost in odzivnost, bomo slovenski demokrati še nadalje podpirali sodelovanje Republike Slovenije na obrambno-vojaškem področju z zavezniškimi, partnerskimi in prijateljskimi državami v okviru Organizacije združenih narodov, Nata, Evropske unije in Organizacije za varnost in sodelovanje v Evropi, v skladu s svojimi možnostmi in danimi zavezami, pri čemer se bomo zavzemali za povečanje ozaveščenosti javnosti o pomenu nacionalnega obrambnega sistema ter krepitev njegovega ugleda med državljani Republike Slovenije.

Toliko, da bo uravnoteženo.
Alt right proti alt left, ali kako že pravite...

tryhard ::

Alt left ne obstaja.
Predpona alt je rezervirana za SDS in desno.

korenje3 ::

arnecan1 je izjavil:

Res me zanima, od kod je mlajši Janković dobil takšen denar.

Verjetno pa ja ne, da familija Jankovič počasi prečrpava umazani denar, ki je pred leti odtekel iz Slovenije nazaj?


sem že ene 2x napisal tukaj. del plače je namenil za nakup mercatorjevih delnic. v času ko je on vodil mercator se je vrednost delnic povečala za 100x. V kombinaciji z takrat najvišjo plačo v sloveniji je rezultat da je zaslužil preko 30 milijonov evrov samo na mercatorjevih delnicah.

tako da ne pisat laži, da nekdo krade. Če si revež to zadrži zase.

jype je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

Spominja na ono šalo, kjer nazaj odmeva isti... isti... isti. Kdo je večji lump? V Severni Koreji bi pred protiletalskim topom končali vsi. Pri nas pa si lahko stalno v preiskavah, poveš ali narediš kakšno populistično pa te imajo za heroja. Pa naj bodo to fasade ali pa zid na meji.
Še vedno čakam proteste pred sodiščem v podporo "Jankovićevi nedolžnosti".


tisti ki ga podpirajo vejo da ulica ni sodišče. golezan ki je proti njemu so večinoma reveži ki zganjajo fovšarijo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

harvey ::

sem že ene 2x napisal tukaj. del plače je namenil za nakup mercatorjevih delnic. v času ko je on vodil mercator se je vrednost delnic povečala za 100x. V kombinaciji z takrat najvišjo plačo v sloveniji je rezultat da je zaslužil preko 30 milijonov evrov samo na mercatorjevih delnicah.

tako da ne pisat laži, da nekdo krade. Če si revež to zadrži zase.

Edino manjka podatek, če je bil FURS zadovoljen s tem pojasnilom, govora je namreč o Juretu (ob nastopu mandata je imel on težave z maturo ne pa s plačo), ne o Zoranu. Počakajmo kaj se bo izcimilo iz tega.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

solatko ::

harvey - In ta težava z maturo je bila v tem, da bi moral zaradi popravnega izpita, maturo delat v jesenskem roku, ker je popravni izpit opravil pozitivno pred pričetkom spomladanskega dela, se je Z.J. potrudil, da so mu pustili opravljat prej. To ni ravno tak prekršek, da bi morali župana zaradi tega obsodit.
Maturo je sinek opravil brez očkove pomoči.

Če že insinuiraš, naredi to vsaj v celoti in ne samo z enim delom, ki lahko predstavlja tudi to, da je očka opravil maturo namesto njega. Sporen je samo rok, saj je uradno, rednega zamudil, ker ob prijavi ni imel vseh pogojev, jih je pa opravil pred pričetkom.
Delo krepa človeka

harvey ::

solatko je izjavil:

harvey - In ta težava z maturo je bila v tem, da bi moral zaradi popravnega izpita, maturo delat v jesenskem roku, ker je popravni izpit opravil pozitivno pred pričetkom spomladanskega dela, se je Z.J. potrudil, da so mu pustili opravljat prej. To ni ravno tak prekršek, da bi morali župana zaradi tega obsodit.
Maturo je sinek opravil brez očkove pomoči.

Če že insinuiraš, naredi to vsaj v celoti in ne samo z enim delom, ki lahko predstavlja tudi to, da je očka opravil maturo namesto njega. Sporen je samo rok, saj je uradno, rednega zamudil, ker ob prijavi ni imel vseh pogojev, jih je pa opravil pred pričetkom.

Nisem nič podtikal, namigoval o tem, očitno povsem narobe razumljen, časovno sem nekako uvrstil dogajanje, da je v tistem času imel Jure težave z maturo. Nit debate je bila od kje Juretu denar. Oče pa takrat ni imel nič z županovanjem - leta 1997 je nastopil mandat predsednika uprave poslovnega sistema Mercator, matura pa je 1998.

Jure Jankovič, ki do 10. junija, ko je bil zadnji dan za prijavo na spomladanski rok mature, zaradi dveh popravnih izpitov za prijavo ni imel pogojev, je kljub temu smel opravljati maturo na Centru za dopisno izobraževanje Univerzum. Najprej je kot občan drugega za drugim opravil popravna izpita iz slovenščine in sociologije ter se nato udeležil mature. Da je lahko to storil, pa so morali na Univerzumu z gimnazije na Šubičevi dobiti še dijakove maturitetne šifre. Tajnik gimnazije je šifre izročil ravnateljici Univerzuma Branki Čižman, ki je ponje prišla osebno. Profesorji z gimnazije na Šubičevi, ki so kot zunanji nadzorni učitelji sodelovali pri maturi na Univerzumu, kar niso mogli verjeti svojim očem, ko so na maturi zagledali omenjenega dijaka. Republiški inšpektorat za šolstvo je pozneje ugotovil, da je ravnateljica Univerzuma nedvomno kršila predpise, medtem ko dijak Jure Janković po ugotovitvah inšpektorjev ni bil kriv. vir - Dnevnik
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

arnecan1 ::

korenje3 je izjavil:

arnecan1 je izjavil:

Res me zanima, od kod je mlajši Janković dobil takšen denar.

Verjetno pa ja ne, da familija Jankovič počasi prečrpava umazani denar, ki je pred leti odtekel iz Slovenije nazaj?


sem že ene 2x napisal tukaj. del plače je namenil za nakup mercatorjevih delnic. v času ko je on vodil mercator se je vrednost delnic povečala za 100x. V kombinaciji z takrat najvišjo plačo v sloveniji je rezultat da je zaslužil preko 30 milijonov evrov samo na mercatorjevih delnicah.

tako da ne pisat laži, da nekdo krade. Če si revež to zadrži zase.

Rezultat 30 mio? Kje si to pobral? V javnosti kroži zgodba o ca. dobrih 8 mio. Malo prečitaj spodaj.

Kazenska ovadba, ki jo je Nacionalni preiskovalni urad (NPU) septembra 2014 poslal specializiranemu državnemu tožilstvu in ki smo jo na podcrto.si pridobili z zahtevo po dostopu do informacij javnega značaja, ljubljanskemu županu očita zatajitev 103.333 evrov finančne obveznosti oziroma utaje davka pri prodaji delnic Mercatorja. Njegovima sinovoma, Juretu in Damijanu Jankoviću, pa ovadba očita pomoč pri tem kaznivem dejanju.

Po ugotovitvah policije je Zoran Janković delnice Mercatorja v svoji lasti konec leta 2004 prek kompleksne operacije s pomočjo vrtenja sredstev iz visokega kratkoročnega posojila Factor banke fiktivno preprodal podjetju Electa inženiring in hkrati to podjetje prek posojilne pogodbe prodal svojima sinovoma. S tem se je Janković izognil potencialno visoki obdavčitvi, ki bi jo moral plačati, če bi po letu 2004 delnice prodal kot fizična oseba.

Electa inženiring je delnice leta 2006 nato prodala tujemu kupcu, Janković pa bi moral takrat zaradi fiktivne preprodaje delnic Electi plačati 103.333 evrov davka, je v pregledu poslovanja Electe ugotovila davčna uprava. Janković je s prodajo delnic takrat ustvaril več kot šest milijonov evrov dobička. Davek v višini le 103.000 evrov na ta dobiček pa je relativno nizek zaradi pod taktirko Janševe vlade leta 2005 sprejete zakonodaje, ki je bila za Jankovića ugodna.

Ker je od prodaje delnic takrat minilo več kot pet let, davčna uprava Jankoviću ni mogla naložiti naknadnega plačila tega davka. Je pa davčna uprava podala ovadbo na policijo.

Janković se je s fiktivno preprodajo po mnenju policije tako popolnoma izognil plačilu davka na večmilijonski dobiček od prodaje svojih delnic Mercatorja. Prek posojilne pogodbe z Electo pa sta sinova Jankoviću na račun postopoma nakazala celoten prihodek od prodaje delnic leta 2006. Ker je šlo za vračilo posojila, je Janković kupnino za delnice dobil brez kakršne koli obdavčitve.

Nacionalni preiskovalni urad je ovadbo specializiranemu državnemu tožilstvu podal septembra 2014. Kot gre sklepati s osebne spletne strani Zorana Jankovića, je zadeva trenutno v fazi sodne preiskave.

Težava visoke obdavčitve delnic

Zoran Janković se je po ugotovitvah policije sodeč skupaj z ostalimi člani uprave Mercatorja, ki jo je v tistem vodil času, leta 2004 znašel pred težavo.

Že v letih 1998 in 1999 so se takratni predsednik uprave Mercatorja Zoran Janković in ostali člani uprave – Aleš Čerin, Jadranka Dakić, Marjan Sedej in Stanislav Brodnjak – odločili za nakup večje količine delnic podjetja, ki so ga vodili. Skupaj so kupili 68.000 delnic Mercatorja. Daleč največ, 47.000 delnic, je kupil Zoran Janković.

Leta 2004 se je obetala sprememba zakonodaje pri obdavčitvi dobičkov od prodaje delnic. Do leta 2004 davka na dobiček od prodaje delnic, v kolikor je imela fizična oseba delnice v lasti več kot tri leta, ni bilo. Leta 2004 pa je vlada sprejela zakonske spremembe, ki so določale, da bo od leta 2005 dobiček od prodaje delnic obdavčen po dohodninski lestvici.

Menedžerjem Mercatorja je tako grozilo, da bodo v primeru prodaje delnic po letu 2004 plačali visok davek. Janković je leta 1998 za 47.000 delnic Mercatorja odštel slabih 1,6 milijona evrov (preračunano iz tolarjev). V začetku leta 2005 so bile te delnice po ugotovitvah policije vredne že 7.861.000 evrov. V kolikor bi Janković delnice prodal takrat, bi moral državi plačati najmanj 3,13 milijona evrov dohodnine.

Kot so policiji povedali posamezni člani Jankovićeve uprave Mercatorja, sta Janković in Jadranka Dakić v letu 2004 celo obiskala takratnega finančnega ministra Dušana Mramorja in ga skušala prepričati, da spremembe dohodninske zakonodaje ne bi stopile v veljavo. Vendar pri tem nista bila uspešna.

Policija Jankoviću očita, da je z namenom izogibanja plačilu morebitnega davka le nekaj dni pred uveljavitvijo nove dohodninske zakonodaje delnice fiktivno preprodal podjetju Electa inženiring. Electa inženiring kot podjetje namreč pri prodaji delnic ne bi bilo obdavčeno po dohodninski lestvici.

Hkrati pa je Janković prek zapletene operacije podjetje prodal svojima sinovoma Damijanu in Juretu Jankoviću. Sinova kupnine Jankoviću takrat nista poravnala, temveč je Janković sinovoma posodil denar za nakup podjetja. Vendar ta denar ni bil Jankovićev, temveč si ga je podjetje v lasti Damijana in Jureta Jankovića, Electa holding, s poroštvom Zorana Jankovića izposodilo pri Factor banki.

Po ugotovitvah policije so Zoran Janković in sinova ta denar večkrat »zavrteli«, da bi fiktivnim poslom dali denarni tok in jih s tem poskušali prikazati kot legitimne. Ko je Electa inženiring nato delnice Mercatorja leta 2006 dejansko prodala, je kupnino od delnic postopoma nakazala Jankoviću kot vračilo posojila.

Policija meni, da je bil ta posel fiktiven in da je bil zato leta 2006 dejanski lastnik delnic še kar Zoran Janković. Ta bi moral ob prodaji delnic zato plačati davek v višini 103.000 evrov. Ker Janković tega davka ni plačal, ga tožilstvo zdaj preganja zaradi suma zatajitve finančne obveznosti.

Kronologija spornih poslov

Novembra 2004 je Janković na spletnih straneh Ljubljanske borze objavil sporočilo, da bodo člani Mercatorjeve uprave zaradi sprememb davčne zakonodaje do konca tistega leta prodali svoje delnice. »Naša odločitev ne izvira iz nezaupanja v poslovanje Mercatorja, ampak temelji izključno in samo na spremembi zakona o dohodnini,« je takrat zapisal Zoran Janković.

Po ugotovitvah policije je Janković takrat vsem članom Mercatorjeve uprave ponudil, da svoje delnice »parkirajo« pri družbi Electa inženiring, ki je bila takrat še v njegovi lasti. Ponudbo sta sprejela Marjan Sedej in Stanislav Brodnjak. Jadranka Dakić in Aleš Čerin pa sta delnice s pomočjo bank in ožjih družinskih članov parkirala drugje.

Zoran Janković je nato po ugotovitvah policije s pomočjo svojih sinov izvedel sporno operacijo prenosa delnic na Electo inženiring in hkrati prodajo Electe inženiringa družbi v lasti svojih sinov, Electi holding.

Kako so potekali ti posli?

Najprej sta 10. novembra 2004 Damijan in Jure Janković ustanovila družbo Electa holding. Nato sta Jure Janković, po pooblastilu direktorja Electe holdinga Damijana Jankovića, in takratni lastnik Electe inženiring Zoran Janković podpisala prodajno pogodbo. Po pogodbi je Zoran Janković Electo inženiring za 1.884.300.000 takratnih tolarjev prodal Electi holding v lasti Damijana in Jureta Jankovića. Prodajni znesek je bil določen na podlagi cenitve vrednosti Electe inženiringa, ki jo je opravilo podjetje Perpetia, d. o. o. To cenitev Electe inženiringa je s svojim podpisom na cenitvi potrdil tudi Zoran Janković.

Nato je podjetje Jankovićevih sinov, Electa holding, 22. decembra 2004 pri Factor banki dobilo sedemdnevno posojilo v vrednosti ene milijarde tolarjev. Porok za to posojilo je bil kar Zoran Janković. Za poplačilo je jamčil z vsem svojim premoženjem – tudi s 47.000 delnicami Mercatorja, ki so bile takrat še v njegovi lasti.

Electa holding je nato Zoranu Jankoviću še isti dan nakazala milijardo tolarjev, ki jo je dobila od Factor banke. S tem je Electa holding Zoranu Jankoviću poplačala del kupnine za prodajo Electe inženiring družbi Electa holding.

Zoran Janković je nato še isti dan, torej 22. decembra 2004, to milijardo tolarjev nakazal na račun družbe Electa inženiring kot posojilo po ničelni obrestni meri. S tem je Electi inženiring zagotovil denar za nakup njegovih delnic.

Naslednji dan, 23. decembra 2004, je Electa inženiring, ki je bila zdaj že v lasti Jankovićevih sinov, od Zorana Jankovića kupila 24.390 delnic Mercatorja za 999,99 milijona tolarjev. Ta denar je bil kot kupnina za delnice nakazan na račun Zorana Jankovića.

Še isti dan so operacijo ponovili. Zoran Janković je tokrat 925 milijonov tolarjev kot posojilo nakazal Electi inženiring.

Electa inženiring pa je nato od Jankovića s tem denarjem odkupila še preostalih 22.610 delnic Mercatorja.

S to operacijo je torej lastnik delnic Zorana Jankovića postala Electa inženiring v lasti njegovih sinov, Electa inženiring pa je bila obenem Jankoviću dolžna 1,925 milijarde tolarjev.

Zoran Janković je nato prav tako 23. decembra posojilo Factor banke »zavrtel« še enkrat – milijardo tolarjev je kot posojilo po ničelni obrestni meri še enkrat nakazal Electi holdingu.

Dan pozneje je del tega denarja – 884,3 milijona tolarjev – Electa holding spet nakazala Zoranu Jankoviću. To nakazilo je predstavljalo drugi del kupnine za Electo inženiring.

Še isti dan, torej 24. decembra 2004, je Zoran Janković teh 884,3 milijona tolarjev spet kot posojilo nakazal Electi holding.

Ta dan je Electa holding Factor banki vrnila 600 milijonov tolarjev posojila. Ostalo ji je še 400 milijonov od prvotne milijarde posojila.

Ta denar sta Electa Holding in Electa inženiring spet »zavrteli«: z njim sta na Electo inženiring prenesli delnice Marjana Sedeja in Stanislava Brodnjaka.

Princip je bil enak kot pri Zoranu Jankoviću. Electa Holding je 400 milijonov tolarjev 24. decembra 2004 posodila Electi inženiringu.

Electa inženiring pa je s tem denarjem kupila 5.850 delnic Mercatorja Marjana Sedeja (za 240 milijonov tolarjev) in 3070 delnic Mercatorja Stanislava Brodnjaka (za 126 milijonov tolarjev).

Ta denar sta Sedej in Brodnjak nato v obliki posojila vrnila Electi inženiringu.

Electa inženiring je nato denar prenakazala Electi holdingu, Electa holding pa je nato s tem denarjem Factor banki poplačala še ostalih 400 milijonov posojila.

Electa inženiring je bila s to operacijo torej tudi lastnica delnic Sedeja in Brodnjaka, obenem pa je bila Sedeju in Brodnjaku dolžna skupno 366 milijonov tolarjev. Zoranu Jankoviću pa sta bili dolžni tako Electa inženiring kot Electa holding. Electa inženiring mu je zaradi nakupa Mercatorjevih delnic dolgovala 1,925 milijarde tolarjev oziroma dobrih 8 milijonov evrov. Electa holding pa je Zoranu Jankoviću zaradi nakupa podjetja Electa inženiring dolgovala še 1,884 milijarde tolarjev oziroma 7,86 milijona evrov. Kot rečeno se je dejanski denarni tok za te prodaje ustvaril z vrtenjem milijardnega posojila Factor banke.

Kupnina kot vračilo posojila na Jankovićev račun

Delnice sicer niso bile dolgo v lasti Electe inženiringa. Stanislava Brodnjaka je po ugotovitvah policije »zelo skrbelo, kaj se bo zgodilo z njegovimi delnicami, ko so formalno prišle na družbo Electa«. Marjan Sedej in Stanislav Brodnjak sta zato zaradi strahu in skrbi že decembra 2005 od Electe inženiringa spet odkupila svoje delnice.

Kmalu za tem, med 7. in 10. aprilom 2006, je Electa inženiring prodala tudi 47.000 delnic, ki jih je nanjo prenesel Zoran Janković. Prodala jih je Deutsche Bank za 1,927 milijarde tolarjev oziroma osem milijonov evrov. Janković je 7. aprila 2006 v oddaji Trenja na POP TV tudi javno povedal: »Ja, lahko potrdim, jutri ob devetih uradno prodam svoj delež – svoje delnice Altimi po 41.000 tolarjev.« Policija sklepa, da je Deutsche Bank Jankovićeve delnice kupila za sklad Altima.

Delnice je uradno prodala Electa inženiring. Toda, policija na podlagi zbranih dokazov sklepa, da je bila Jankovićeva prodaja delnic Electi inženiring fiktivna in narejena le z namenom, da bi se Janković izognil plačilu davkov. Tako policija in davčna uprava Jankovićevo prodajo delnic Electi inženiring jemljeta kot fiktivni pravni posel.

Ker je z vidika davčnega postopka fiktivni posel ničen, je pravno gledani delnice Mercatorja Altimi oziroma Deutsche Bank prodal Janković, in ne podjetje Electa. Zato bi moral Janković svoj zaslužek od prodaje delnic prijaviti davčni upravi in od tega plačati dobre 103.000 evrov davka. Ker tega ni storil, mu policija očita kaznivo dejanje zatajitev finančne obveznosti.

Davek, ki bi ga moral Janković plačati, je sicer glede na zaslužek od prodaje delnic zelo majhen. Spomnimo, Janković je leta 1998 delnice kupil za slabih 1,6 milijona evrov. Leta 2006 pa jih je prodal za osem milijonov evrov. Dobiček od prodaje delnic je tako znašal okoli 6,4 milijona evrov. Po davčni zakonodaji bi leta 2006 moral Janković plačati 15 odstotkov davka na dobiček od prodaje delnic, torej okoli 960.000 evrov. Davčna uprava pa je Jankoviću naračunala 103.000 evrov davka. Zakaj je temu tako?

V tem primeru je bila zakonodaja za Jankovića ugodna. Spomnimo, konec leta 2004 je vlada sprejela zakonodajo, po kateri je bil dobiček od prodaje delnic za fizične osebe obdavčen po dohodninski lestvici. Janković bi moral torej takrat plačati davek v višini kar 50 odstotkov od dobička pri prodaji delnic. Novembra 2005 pa je vlada še enkrat spremenila zakonodajo. Od takrat dalje je dobiček od prodaje delnic obdavčen z 20-odstotno stopnjo. Vsakih polnih pet let lastništva delnic se davek zmanjša za pet odstotnih točk. Ker je imel Janković delnice v lasti več kot pet in manj kot 10 let, bi torej moral plačati 15-odstotni davek.

Toda, ta nova zakonodaja je tudi določila, da se za delnice, ki so jih posamezniki kupili pred letom 2003, kot nakupna vrednost delnic šteje njihova tržna vrednost 1. januarja 2006. Takrat so bile Jankovićeve delnice Mercatorja že vredne okoli 7,3 milijona evrov. Zato je davčno gledano Janković s prodajo delnic aprila 2006 ustvaril le 689.000 evrov dobička, od česar bi moral plačati 15-odstotni davek v višini 103.000 evrov.

Po ugotovitvah policije je Electa inženiring od aprila 2006 Jankoviću postopno kanalizirala osem milijonov evrov kupnine od prodanih delnic kot vračilo posojila, ki je bilo ustvarjeno z zgoraj opisano operacijo prenosa lastništva Electe inženiringa na Jankovićeva sinova, Jureta in Damijana. Do leta 2010 je Electa inženiring Jankoviću na tak način po ugotovitvah policije plačala že skoraj 90 odstotkov od osmih milijonov evrov dobljene kupnine za delnice Mercatorja. Janković tako ni plačal niti centa davka na dobiček od prodaje delnic Mercatorja.

Policija: Janković nadzoruje poslovanje vseh podjetij družine

Celoten kazenski pregon proti Jankoviću v tem primeru temelji na prepričanju policije, da je bila Jankovićeva prodaja delnic Electi inženiringu fiktivna. Po mnenju policije je Janković Electo inženiring prodal Electi holding v lasti njegovih sinov le zato, da bi se izognil plačilu davka od prodaje delnic Mercatorja. Po prepričanju policije Zoran Janković dejansko še kar nadzoruje poslovanje podjetij, ki so uradno v lasti njegovih sinov.

Policija ima za to mnenje več razlogov. Prvi je poroštvo Zorana Jankovića za posojilo pri Factor banki, s katerimi so on in sinova izvedli operacijo prenosa lastništva Electe inženiringa in prodajo delnic Electi. Zoran Janković je torej zastavil svoje premoženje za sinova, torej za kupca njegovega podjetja.

Drugi razlog je dejstvo, da Zoran Janković svojega posojila Electi Holdingu, vrednega okoli osem milijonov evrov, leta 2004 ni z ničimer zavaroval. To posojilo je po ugotovitvah policije zavaroval šele avgusta 2012. Šele takrat je Zoran Janković s podjetjem Electa Holding v lasti svojih sinov sklenil sporazum o zavarovanju terjatev z zastavno pravico v njegovo korist na poslovnih deležih podjetja in prepovedjo odsvojitve in nadaljnje obremenitve deležev podjetja. Policija sumi, da sta Electa holding in Zoran Janković ta sporazum 2012 sklenila zato, ker sta bili Electa holding in Electa inženiring od konca 2011 oziroma začetka 2012 v davčnem pregledu. Zoran Janković in njegov sin Damijan sta se po mnenju policije takrat zavedala, da »bi lahko bila posojilna pogodba za brezobrestno dolgoročno posojilo v vrednosti 1.884.300.000 SIT in ob hkratnem neustreznem zavarovanju za davčni organ sporna, zato sta želela to ‘pomanjkljivost’ odpraviti naknadno in tako prepričati davčni organ, da so bili s tem povezani posli resnični in ne navidezni«.

Tretji razlog je cenitveno poročilo Electe inženiringa, ki ga je pred operacijo prenosa lastništva izvedlo podjetje Perpetia, d. o. o. Čeprav je bil direktor Electe inženiringa tudi takrat Damijan Janković, je poročilo s svojim podpisom potrdil tudi Zoran Janković.

Četrti razlog je bila izjava Zorana Jankovića v oddaji Trenja aprila 2006, da bo takrat prodal delnice Mercatorja – pa čeprav so bile takrat delnice že v lasti Electe inženiringa, in ne v njegovi lasti. Način prodaje delnice je po mnenju policije tudi leta 2006 tako dejansko koordiniral Zoran Janković.

Peti razlog pa je, da sta bili družbi Electa holding in Electa inženiring tudi po prodaji njegovima sinovoma finančno popolnoma odvisni od Zorana Jankovića, saj sta mu bili dolžni milijone evrov – oziroma, dolg je znašal približno toliko kot premoženje družb.

Na podlagi teh razlogov tako policija zaključuje, da je Janković delnice leta 2004 v bistvu prodal samemu sebi. Celotno operacijo prodaje delnic Electi inženiringu in (navidezne) prodaje tega podjetja svojima sinovoma pa je izvedel le zato, da bi se izognil plačilu davkov.

Za komentar zadeve smo zaprosili Zorana Jankovića. V telefonskem pogovoru nam je povedal, da zadeve do končanega sodnega postopka ne komentira. Enako nam je odgovoril Damijan Janković.


Članek je malo suhoparen, na tem linku so tudi slikice za lažje razumevanje https://podcrto.si/sporni-posli-druzine...

Skratka, če samo en sinček v tako kratkem času zapravi več kakor 2 mio evrov, se ve, da je denarja v družino Janković priteklo konkretno več, kakor samo iz delnic Mercatorja in propadle Electe.

Cervantes ::

Sinček je Mr. Janković Jr.
Kaj ma to opravit s fotrom ali dedkom?
Žri se dalje.

arnecan1 ::

Cervantes je izjavil:

Sinček je Mr. Janković Jr.
Kaj ma to opravit s fotrom ali dedkom?
Žri se dalje.

Si slep? Si prečital kaj piše zgoraj?

korenje3 ::

copy/paste laži na ta forum in sedaj naj bi bilo to res.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

arnecan1 ::

korenje3 je izjavil:

copy/paste laži na ta forum in sedaj naj bi bilo to res.

Seveda, vse je laž. Kar tolažite se. Džisus, Slovenija je res v riti.

korenje3 ::

no če že veš, potem ni treba podajat laži naprej.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

arnecan1 ::

korenje3 je izjavil:

no če že veš, potem ni treba podajat laži naprej.

He, he... Seveda. Janković je popolnoma nedolžen. Popolnoma!!!:))

harvey ::

starfotr je izjavil:

Evo, zoki posli. Če si zokiju konkurent (oz. Lek. LJ), te pojebejo.

http://www.lekarnabitenc.si/

OBVESTILO

obveščamo vas, da bo Lekarna Bitenc z 29.5.2018 zaključila s poslovanjem. Razlog za zaprtje je odpoved koncesijske pogodbe s strani MOL in odpoved pogodbe z ZZZS. Ponedeljek 28.5.2018 bo zadnji dan, ko bo lekarna še odprta.

Vsi, ki ste imeli pri nas obnovljive naročilnice za medicinsko tehnične pripomočke (lističi za merjenje glukoze, igle, pleničke,...) boste morali svojemu zdravniku naročiti, da vam napiše nove naročilnice.

Iskreno se vam zahvaljujemo, da smo lahko vsa ta leta uspešno poslovali z vami.

Hvala in lepo pozdravljeni,
Silva Bitenc Rošer

Zadeva je v presoji na US

https://www.sta.si/2522855/zbornica-ust...
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Nesta ::

Lepo da so ljudje ki se upajo zoprstavijo Zokijevemu režimu. Pocasi bomo le prišli do pravice tudi v Ljubljani:

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ust...

Cervantes ::

Ja. Zokitov režim nas ubija.

jype ::

Še posebej tiste, ki niso iz Ljubljane, pa jih skrbi za Ljubljančane.

mzakelj ::

Kaj misliš da če nisi iz žabarije da pa ne čutiš zokunstva ? Po denarnici ravno tako. KO boste pa samo Ljubljančani plačeval za posle MOL-a pa izključujte ostale Slovence. Sploh pa jajpič nisi ti nekje na švedskem skrit s svojimi kolegi z dolgimi bradami ? Ali si doživeš fiki fiki pa si prišel nazaj smetit v Slovenijo ?

KAVINSKY ::

Je napisal nekdo iz švedske :))

jype ::

Dokler plačujem davke vaši državi ste mi lahko hvaležni, ampak ne - kristjani ne poznate osnov olike.

KAVINSKY ::

pLaČuJeM dAvKe V vAšI dRaVi!!!!!1!!!!!

jype ::

Tako je, svojat nehvaležna.

Tudi Ljubljani jih, ampak mi je všeč, kar se z mojim denarjem dogaja (razen z delom, ki gre za korupcijo, ampak glede tega ne morem kaj dosti ukreniti, dokler ne najdete boljših kandidatov).
««
51 / 103
»»