» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
72 / 175
»»

Gregor P ::

Dejansko smo mi imeli pri mercedesu S vsako zimo težave s kljuko, kljub popravilom (na garancijo). Je sicer "napaka" bila malo drugačne tehnične narave, preprosto nisi smel preveč hitro povleči za kljuko, ko se ti je odklenila ob dotiku, sicer se je iztaknila neka vzmet in nato nisi več mogel zares zapreti vrat (lahko si jih sicer priprl). Takoj ko ni bil več minus oz. je bilo bolj toplo, teh težav ni bilo (do naslednje zime).

Skratka, da, logično, najbrž ima večina znamk pri takšnem ali drugačnem primeru kakšno težavo, ali dve pozimi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Honestly...ta kljuko bolj boža kot pa pritiska. S takim božanjem bi malo kater avto odprl tudi pri 20 stopinjah.


Honestly, nasilje ni vedno rešitev.

Ma nasilje, ampak tu če pride zadaj vlaga bo zamrznila, kaj pa drugega, in to je treba prelomit.

Kar je seveda res ampak kljuka naj bi ti zagotavljala neko "ročico" in led nato elegantno prelomiš z vzvodom

Gregor P je izjavil:

Dejansko smo mi imeli pri mercedesu S vsako zimo težave s kljuko, kljub popravilom (na garancijo). Je sicer "napaka" bila malo drugačne tehnične narave, preprosto nisi smel preveč hitro povleči za kljuko, ko se ti je odklenila ob dotiku, sicer se je iztaknila neka vzmet in nato nisi več mogel zares zapreti vrat (lahko si jih sicer priprl). Takoj ko ni bil več minus oz. je bilo bolj toplo, teh težav ni bilo (do naslednje zime).

Skratka, da, logično, najbrž ima večina znamk pri takšnem ali drugačnem primeru kakšno težavo, ali dve pozimi.


Katera generacija?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Pomeni, da je bilo vozilo še tako novo, da so napako vsakič (3x) brezplačno poskusili odpraviti. A žal ni šlo. Pozimi smo morali za kljuko potegniti potrpežljivo počasi.

Mimogrede, ko je klima v vozilu crknila po približno sedmih letih, so jo prav tako samoiniciativno popravili, ker so dejali, da to preprosto ne gre, da odpove klima pri takšnem vozilu v tako kratkem času.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Kar je seveda res ampak kljuka naj bi ti zagotavljala neko "ročico" in led nato elegantno prelomiš z vzvodom

Tako elegantno da bi samo potrpljal kljuko pač očitno ne.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Kar je seveda res ampak kljuka naj bi ti zagotavljala neko "ročico" in led nato elegantno prelomiš z vzvodom

Tako elegantno da bi samo potrpljal kljuko pač očitno ne.


Trepljanje ne, bozanje in nezni dotiki, pa. Ce bi samo roko polozil na kljuko za deset sekund, bi verjetno odtajal vse in bi bil problem resen.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Kar je seveda res ampak kljuka naj bi ti zagotavljala neko "ročico" in led nato elegantno prelomiš z vzvodom

Tako elegantno da bi samo potrpljal kljuko pač očitno ne.


In spet ne tako neandrtalsko da vmes še vrata s pantov snameš.

Gregor P je izjavil:

Pomeni, da je bilo vozilo še tako novo, da so napako vsakič (3x) brezplačno poskusili odpraviti. A žal ni šlo. Pozimi smo morali za kljuko potegniti potrpežljivo počasi.

Mimogrede, ko je klima v vozilu crknila po približno sedmih letih, so jo prav tako samoiniciativno popravili, ker so dejali, da to preprosto ne gre, da odpove klima pri takšnem vozilu v tako kratkem času.


Ja... ko kupiš tako drago vozilo kupiš tudi storitev. Drugače te v gledajo na Mercedes servisu kot na KIA servisu. Se sliši butasto? Niti ne.

Mimogrede je na našem avtomobilu odletela kardanska gred za 4x4... in to komad, ki se je vgrajeval v Cayenne s po 400KM in več. Avto sicer ni bil več v garanciji, na servisu niso verjeli, na koncu po malo zasliševanja in parih klicih na sever so zamenjali brez stroška.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Mora biti pa res kvalitetna znamka, da gredi crkujejo. Sliši se skoraj tako kot to da odpade zadnji brisalec med delovanjem ali pa da se el. okna odpirajo sama od sebe (oboje videno na lastne oči pri dražjih VAG "znamkah").

Unknown_001 ::

RedDrake je izjavil:

Mora biti pa res kvalitetna znamka, da gredi crkujejo. Sliši se skoraj tako kot to da odpade zadnji brisalec med delovanjem ali pa da se el. okna odpirajo sama od sebe (oboje videno na lastne oči pri dražjih VAG "znamkah").


Gred ne crkne ampak se zlomi, vzvije, zvije....

Sicer mi pa najdi eno znamko, ki ni imela v vsej svoji zgodovini nobene resne okvare na vseh avtomobilih. Je ne boš našel in sodit celo znamko glede na en omenjen primerek je objesto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Mnja. Eno je, ko se pokvari "nov" tech - recimo elektronika, pa turbo sistemi, pa ...
Ampak ko se kvarijo brisalci, gredi, el. okna, ...
To so zadeve, ki so v industriji standard več časa kot pa sem jaz na svetu, pa se bližam štirim križem.
Eno je, ko Tesla zahebe stvari, ki jih drugi ne, ker so pač kekci, ki mislijo da znajo bolje (in se sproti učijo).
Ko pa na VW VAGu odpade zadnji prisalec po ~50 mesecih se pa lahko samo jokaš - nekako veš da niso tega prvič delali ravno za tvoj model ... (bolj verjetno je, da je podizvajalec za brisalce iz kake Bolgarije, Turčije, Slovenije ali še slabše).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Unknown_001 ::

RedDrake je izjavil:

Mnja. Eno je, ko se pokvari "nov" tech - recimo elektronika, pa turbo sistemi, pa ...
Ampak ko se kvarijo brisalci, gredi, el. okna, ...
To so zadeve, ki so v industriji standard več časa kot pa sem jaz na svetu, pa se bližam štirim križem.
Eno je, ko Tesla zahebe stvari, ki jih drugi ne, ker so pač kekci, ki mislijo da znajo bolje (in se sproti učijo).
Ko pa na VW VAGu odpade zadnji prisalec po ~50 mesecih se pa lahko samo jokaš - nekako veš da niso tega prvič delali ravno za tvoj model ... (bolj verjetno je, da je podizvajalec za brisalce iz kake Bolgarije, Turčije, Slovenije ali še slabše).


Če je bil podizvajalec iz Slovenije, Poljske, Češke, Slovaške si lahko miren. Bol naj te skrbijo "nemški", "francoski", "bolgarski", "romunski", turški" podizvajalci. Ja tudi tehnično nepismene Nemce imaš na tem svetu, ne boš verjel. Francozi so pa po načinu dela razred zase.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

A so že blizu 400.000 izdelanim m3jkam,kot so se hvalili?

Zheegec ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla Model 3 Performance sets fastest time at Global Attack event on track mode, gets disqualified for 'being electric'


Nope

As Global Time Attack steward Tony Szirka explained to us, Mountain Pass Performance was already disqualified because they were using a guest driver, not because the car was an EV, although someone jokingly suggested that was also a reason the car could be considered disqualified. “At dinner that night someone jokingly pointed out that it’s technically not legal,” Szirka said. “At this point I had no choice but to uphold the rules since I as the race steward knew there was a rule being broken.”

Even though they were DQ’d, the stewards let Mountain Pass Performance race anyway, hoping they’d wouldn’t place and would just enjoy a fun race.

Except they were indeed very fast. In the end Mountain Pass Performance asked to be pulled on the podium. “He was totally fine with a DQ, and knew he was in the wrong, he just asked if we could do it on the podium for attention,” Szirka said.

Afterward, the two drivers, Sasha Anis and Cameron Rogers, played up the disqualification:


At the same time, these racers shouldn’t have made bullshit claims against nice people who let them race even though they can't read a damn rulebook. They also blame a fellow competitor, which is beyond unsportsmanlike. Global Time Attack said they even offered to bump Rogers up to the Unlimited class, but he turned that down. He was apparently fine with being DQ'd.

And Szirka assured me that electric vehicles will be welcome at next years’ event.

“While we have never had any intention to disallow electric cars, there was a wording oversight that made them technically illegal in the lower classes,” he said. “This very first EV competitor made us realize it. We acknowledge the error and will be correcting it for next year.”

I spoke to Anis briefly, who backed up the events in the video but has not responded to my requests for comment since Global Time Attack reached out. We’ll update if he or Mountain Pass Performance gets in touch.


https://jalopnik.com/that-tesla-model-3...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

TheBlueOne ::

Pri Tesli niso problem same okvare, ampak kaj se zgodi, ce imas okvaro po poteku garancije. Na YT je kolikor hoces videov, kjer razlagajo, da mehaniki ne pridejo do delov in da so popravila pri Tesli zelo draga napram konkurenci.

Torej problem je, da imajo nekaksno Apple logiko pri popravilih in nadomestnih delih, kar je pri avtih za moj okus nesprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

Veselinko ::

Seveda je nesprejemljivo, da kupiš avto za tako veliko denarja, servisna usluga je pa nikakršna. Že to, da moraš voziti avto v Avstrijo na servis, je noro. Če bi že kupoval EV, bi si kupil, takšnega, ki bi ga lahko servisiral v domačem kraju. Pa jasno s čim daljšo garancijo. Kar pomeni, da bi verjetno pristal na kakšnem EV Niru ali Soulu.

Utk ::

Lej, nihče ki gleda tesle, ne bo kupil kie. Sploh pa ne na predlog trgovca s preveč časa...

RedDrake ::

Točno tako!
Tesle gledajo ljudje, ki so do sedaj vozili BMW, Audi, MB, tistih ne gane nobena KIA.
Sploh pa, kaj ti bo servis pri EVju?
Ima tam nekje 10 mehanskih delov, ki so vsi narejeni da zdržijo desetletja delovanja pri 110% obremenitvah.
Elektronika itak, kot vemo iz znanja o polprevodnikih in pasivnih elementih, ne crkuje in je praktično večna.
Če bom mogel po 5-ih letih bremze it menjat v AT bo to super, ker bom do takrat že vsaj 10k EUR prišparal na benzu.
Pa še Tesla bo furala okrog ljudi, ko bom srebal koktejle v Portorožu in bom v petih letih zaslužil še za vsaj eno stanovanje v "dnevni sobi" Ljubljane.
Kakšni servisi, lol, kdo to res rabi ...

s1m0n ::

Mislim, da se bo servis kar potreboval!
Se ga za čisto vsak nov avto na trgu... Posebej, če pogledaš na katerem mestu je Tesla na "Consumer Reports".

Ne moreš kar trdit, da ker je pogon električen, ker bo obraba zavor manjša, da servisa ne boš potreboval...

DamijanD ::

Pa tudi če nič ne crkne, lahko pride do nesreče...

s1m0n ::

Tu še jim ne gre tak dobro! Če traja po tedne za en blatnik...
Ko se izboljšajo bo to to.

TheBlueOne ::

Jaz vozim Nemske avte, ki so nekje v povprecju zanesljivosti, ampak gelde na prebrano izrazito bolj zanesljivi kot Tesla. Da ne govorimo, da Tesla menda noce popravljati avtov, ki se jih je pred dotaknil kdo drug. Poglejte videe na YT, kako je s popravili, ko ni vec garancije in koliko stanejo. To zame pac ni sprejelmljivo.



Ce imas MB, Audi, BMW, ki so recimo konkurenti, dobis dele tudi ko je star 10 let plus za neko normalno ceno pri proizvajalcu in kolikor hoces ponaredkov za fragment cene. Iz tega naslova je rabljena Tesla vredna bistveno manj, ker so popravila enostavno disproporcionalno draga.

@RedDrake, menda nimas prav. Se menda najde zelo veliko pokvarljivih delov na Teslah. Drugace, ko sem racunal, se Tesla nikakor ni pokrila, ko sem gledal strosek od Nakupa do prodaje. Kakor pravim, poglej YT videoo o tem, kaksne izkusnje imajo kupci po poteku garancije in tudi z uveljavljanjem garancije. Drugace ljudi, ki so kupci teh avtov zelo zelo zmoti trajanje popravil, ce ne cena.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Tesla Model 3 Arrives In European Showrooms Today, November 14th



and
Tesla Model 3 to feature CCS charging in Europe

"While Tesla owners already have access to the most convenient and reliable charging solutions available between home charging, Supercharging and Destination Charging, we want to expand their ability to charge at third party fast chargers. In advance of Model 3 rollout in Europe, we will be retrofitting our existing Superchargers with dual charge cables to enable Model 3 which will come with a CCS Combo 2 charge port, to use the Tesla Supercharger network. Model S and Model X customers will continue to have full access to the network and a CCS Combo 2 adapter will soon be available to purchase, if desired."


The best is only getting better.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Kje so sedaj tisti, ko so/niso hoteli stavit, da W1 ne bo/bo imel Tesle konec leta 2018?!

Truga ::

$35k model zaenkrat ne obstaja, tko da razen ce se bo w1 dodatno skesiral ga letos ne bo dobil.

Okapi ::

Prišel je v salone. Kdaj bo h kupcem?

J.McLane ::

Kdo je bil že tisti veliki kritik "franken" konektorja?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

koyotee ::

fikus_ je izjavil:

Kje so sedaj tisti, ko so/niso hoteli stavit, da W1 ne bo/bo imel Tesle konec leta 2018?!


Greva stavit, da ga ne bo imel?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

WarpedGone ::

Kdaj bom js mel zadevo je predvsem odvisno kdaj jo bom naroču.
Trenutna ocena je, da bo to možno še letos. Al bom dejanko naroču al še mal počaku, pa moja lastna odločitev.

Stava "do konca 2018" je izhajala iz pljuvanja brez osnove, kako da jim itak ne bo ratalo.
To kar je bilo v tistem momentu znano, je kazalo drugače.
Če zadaneš na lotu še ne pomeni, da znaš napovedovat prihodnost.

Pod črto je vse to irelevantno ... duševne bolečine pljuvačev bodo le še hujše, Model 3 kljub vsem nabijanjem prihaja. Iz dneva v dan postaja in se dokazuje za še boljšo zadevo in močnejšo konkurenco dinozavrom, ki praktično od prvega do zadnjega samo planirajo kako preživet še nekaj let do lastne upokojitve. Nato bo usoda firme tuj problem.

Mama država nemška tem (ne)sposobnežem že poskuša odnašat rit: Germany announces $1 billion investment in local battery cell production to support EV growth
Mama pomagi!
Zbogom in hvala za vse ribe

Goody ::

W1 Tesle 3 še ni naročil ker nima keša, tip je računal da bodo delnice Tesle do danes že okol 1000$, pa bolj slabo kaže....so na istem kot so ble 1.5 leta nazaj.

WarpedGone ::

Jp, bom peš hodu, najprej je treba traktor plačat...
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

"Greva stavit, da ga ne bo imel?"

Ni od mene odvisno, tako da ne.

Spock83 ::

Konce tega oz. začetek naslednjega leta bodo možna naročila. Dobava pa vsaj pol leta. Razen, če raročiš nadražji model ga hitro dobiš.

WarpedGone ::

The Model 3 in Munich:
The sales team has been informed Tuesday noon that the car will arrive in the evening
Since Wednesday morning on display and a small crowd of about 20 people constantly waiting
It will be in the store in the city center until Saturday and it can be assumes moves to other stores after
CCS socket for for Europe will be integrated (no adapter needed),
SC socket remains of course but unclear to me how to fit both in there
Blinker are different in Europe so slight HW changes
Very good build quality, I found only one smaller issue and that's something other won't necessarily find
Lots of Tesla fans including investors around and chatting
All people I talked to are very positive about the car quality and design as well as space, etc.
No news about order start or delivery times, staff assumes P3D will be first


no.demand.press

Zbogom in hvala za vse ribe

koyotee ::

Autopilot mehr sicherheit, NOT :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Gregor P ::

Dejansko so šli napisati autopilot?!? Očitno nas res imajo za ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zheegec ::

Very good build quality, I found only one smaller issue and that's something other won't necessarily find

Šokantno, Tesla je pripeljala zelo lep primerek TM3 na njihov lasten EU press event.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Gregor P ::

Kako je šel lahko ta dogodek tako mimo nas?!?:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Nimajo vsi glav tako globoko v lastni riti, tako da dogodek ni šel mimo njih:



Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

Fak pa to je blo več folka kokr na predstavitvi cherry cocacole
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Machete ::

Sami brezposelni, so videli te prefinjeno zamišljene balone, pa se ustavili.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Machete je izjavil:

Sami brezposelni, so videli te prefinjeno zamišljene balone, pa se ustavili.
... ostalo so bili pa najbrž novinarji ... no pa še W1 seveda:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

msjr ::

Kmalu bodo taki oglasi za M3 :D

WarpedGone ::

So I drove from Los Altos CA to Portland OR on Tuesday, a drive of over 650miles. My thoughts:

(1) ICE cars are so screwed. The entire negative story about EV's is that their long re-charging times and range limitations make them impracticle for long trips. But, I drove this trip in a Tesla in about the same time I used to drive it in ICE cars, even though I spent far more time charging the EV than I used to spend pumping gas. Why? I had to stop periodically for human reasons: restrooms, food, stretching my legs, checking email; all of these things had to be done, no matter what drive train the car used. On this trip, it was simple to do that while charging. In fact, there were times when the car was ready to move on, but I wasn't. The entire argument that EV charge times (at least at Tesla rates) is a barrier to adoption is just FUD fakery that won't survive contact with reality. Customer experience will destroy this so-called problem.

(2) At least between the SF Bay area and Portland, there are enough chargers to make the trip stress-free. But, additional, NICER locations would be great. As is, you get off the highway, there is a charger right there, you charge, grab some fast food (maybe) and you get back on. But that isn't always what you want. For example, there are fun places to eat in downtown Grants Pass OR, but the Tesla chargers at Grants Pass there are near I5, miles from downtown. No way to eat downtown while I charged. Slower destination chargers, at nicer stop points (better food, better shopping) would be a great addition to the charger network for travelling. Tesla is already on the right track with destination chargers: they just need to keep going!

(3) It wasn't clear to me when penalty charges would apply. My charge during lunch was done before I could get back to my car. There were plenty of open spots, so nobody was being prevented from charging if I was late. But did the $1 a minute penalty apply? Yes? No? I couldn't tell. I would have liked to know if I needed to rush getting back from lunch or not.

(4) The trip planner works too hard to minimize the number of stops. It planned the drive with only two. I manually targeted additional (but shorter) charge stops just to give me opportunities to get out of the car (see 1 above). It would be nice to be able to tell the planner that I don't really want 4 to 5 hours of driving between stops. More stops is often better than fewer stops.

(5) ICE cars are so screwed. I've never had a more pleasant time on that drive, even without my suggested improvements, and even without AutoPilot, which would have fit that drive like a glove.


To the OP regarding (3):
Idle fees are charged if the site is more than half full when your car finishes charging.
Supercharger Idle Fee
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pirat ::

Si prebral tocko (3)?

Truga ::

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Ne razumem tega videa, najbrz sem premal Tesla fan, da bi ga razumel.

Okapi ::

Elon ni edini čudaški Musk.:))

Machete ::

Okapi je izjavil:

Elon ni edini čudaški Musk.:))

Tudi jaz nisem bil prepričan kaj gledam in kdo rabi več drog ali jaz, ki gledam, ali ljudje na zaslonu.

* sem pa gledal še nek brezvezen TG video s Tesla 3 in je cel navdušen kazal neke mini igre in skine za zemljevid na zaslonu, pa neke božičke in kaj vem še kaj. Res primitivno. Upam, da vsaj PB score dosežeš pri pokanju balonov preden ti glavo odreže kamion vozeč preko tvoje smeri.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Tody ::

Novinar je mislil da je dobil jackpot ker je dobil bord memeberja, temu so se pa očitno skisal možgani al pa že vnaprej vedel da ga bodo zajebal :D
««
72 / 175
»»