Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
oo7 ::
Kot zanimivost :)
Razvijalci kateri so se odcepili od GSC Game World pred več kot 10 leti so ustvarili studio Vostok games lansko leto pa so se preimenovali v VG Entertainment. Naredili so dve igri 2015 Survarium in 2019 Fear the Wolves.
No ti razvijalci bi kmalu naredili svojo samostojno Stalker igro.
Prevod iz Ukrajinščine
"Naša zgodba se odvija leta 2011, od zaprtja GSC Game World. V tistem trenutku nas je bilo okoli 30, ekipa, navdušena nad razvijalci/oblikovalci iger, željna nadaljnjega sodelovanja kljub finančni praznini, s katero smo se soočili. Imeli smo le nekaj mesecev, da poiščemo naložbo med božičnimi prazniki.To je bil za nas precejšen izziv, saj je bila naša glavna usmeritev vedno proizvodnja iger in nismo imeli izkušenj s privabljanjem naložb.
Usoda se nam je nasmehnila, ko smo se dogovarjali z ustanoviteljem GSC Game World, ki nam je dovolil uporabo S.T.A.L.K.E.R. intelektualne lastnine (IP) in nam zagotovil delovni prostor za nadaljnje delo. Sprva smo razmišljali o možnosti ustvarjanja še ene S.T.A.L.K.E.R. igre, vendar vlagatelji in založniki niso pokazali veliko zanimanja za podporo igri za enega igralca, ki temelji na IP-ju nekoga drugega. Vsako podjetje, s katerim smo se obrnili, je raje delalo na svojih svetovih iger. Tudi zaradi novih pogojev uporabe tega IP-ja smo to idejo opustili.
Pokrajina se je spremenila z uspehom Wargaminga in naraščajočo priljubljenostjo modela Free-to-Play (F2P), kar je na to področje pritegnilo tvegane vlagatelje. Izkoristili smo priložnost za sodelovanje z ukrajinskimi poslovneži, ki so pripravljeni financirati naš naslednji projekt brez kakršnega koli IP-ja.
To je bila prelomnica za našo ekipo, željno raziskovanja novih obzorij, zato smo se hitro odločili, da začnemo delati na prvoosebni streljačini F2P. To je bilo vse, kar smo vedeli o projektu, in v 2,5 mesecih smo začeli to novo pot iz nič. Te odločitve ne obžalujemo, saj smo uživali ustvarjalno svobodo, neobremenjeni s pričakovanji občinstva, ki bi spremljala nadaljnji razvoj S.T.A.L.K.E.R. serije. Namesto tega smo imeli priložnost začeti nekaj povsem novega.
Razvijalci kateri so se odcepili od GSC Game World pred več kot 10 leti so ustvarili studio Vostok games lansko leto pa so se preimenovali v VG Entertainment. Naredili so dve igri 2015 Survarium in 2019 Fear the Wolves.
No ti razvijalci bi kmalu naredili svojo samostojno Stalker igro.
Prevod iz Ukrajinščine
"Naša zgodba se odvija leta 2011, od zaprtja GSC Game World. V tistem trenutku nas je bilo okoli 30, ekipa, navdušena nad razvijalci/oblikovalci iger, željna nadaljnjega sodelovanja kljub finančni praznini, s katero smo se soočili. Imeli smo le nekaj mesecev, da poiščemo naložbo med božičnimi prazniki.To je bil za nas precejšen izziv, saj je bila naša glavna usmeritev vedno proizvodnja iger in nismo imeli izkušenj s privabljanjem naložb.
Usoda se nam je nasmehnila, ko smo se dogovarjali z ustanoviteljem GSC Game World, ki nam je dovolil uporabo S.T.A.L.K.E.R. intelektualne lastnine (IP) in nam zagotovil delovni prostor za nadaljnje delo. Sprva smo razmišljali o možnosti ustvarjanja še ene S.T.A.L.K.E.R. igre, vendar vlagatelji in založniki niso pokazali veliko zanimanja za podporo igri za enega igralca, ki temelji na IP-ju nekoga drugega. Vsako podjetje, s katerim smo se obrnili, je raje delalo na svojih svetovih iger. Tudi zaradi novih pogojev uporabe tega IP-ja smo to idejo opustili.
Pokrajina se je spremenila z uspehom Wargaminga in naraščajočo priljubljenostjo modela Free-to-Play (F2P), kar je na to področje pritegnilo tvegane vlagatelje. Izkoristili smo priložnost za sodelovanje z ukrajinskimi poslovneži, ki so pripravljeni financirati naš naslednji projekt brez kakršnega koli IP-ja.
To je bila prelomnica za našo ekipo, željno raziskovanja novih obzorij, zato smo se hitro odločili, da začnemo delati na prvoosebni streljačini F2P. To je bilo vse, kar smo vedeli o projektu, in v 2,5 mesecih smo začeli to novo pot iz nič. Te odločitve ne obžalujemo, saj smo uživali ustvarjalno svobodo, neobremenjeni s pričakovanji občinstva, ki bi spremljala nadaljnji razvoj S.T.A.L.K.E.R. serije. Namesto tega smo imeli priložnost začeti nekaj povsem novega.
oo7 ::
oo7 ::
Trailer za krajši film S.T.A.L.K.E.R. | Shadow of the Zone kateri je imel kampanijo na Kickstarterju.
S.T.A.L.K.E.R. | Shadow of the Zone | Trailer
S.T.A.L.K.E.R. | Shadow of the Zone | Trailer
oo7 ::
oo7 ::
Je že kdo probal True Stalker ?
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - True Stalker v.1.4 - Full game - Download - https://www.gamepressure.com/download.a...
True Stalker - Release Trailer
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - True Stalker v.1.4 - Full game - Download - https://www.gamepressure.com/download.a...
True Stalker - Release Trailer
Meizu ::
Sem ga preigral. Super super modpack.
Edino ker sem navajen Gamma modpacka mi je bil prelahek kar se težavnosti tiče, sem kar pogrešal globino gamme v smislu pomembnosti statov, dinamike spawnov ipd. Ampak zgodba true stalkerja je pa top top.
Edino ker sem navajen Gamma modpacka mi je bil prelahek kar se težavnosti tiče, sem kar pogrešal globino gamme v smislu pomembnosti statov, dinamike spawnov ipd. Ampak zgodba true stalkerja je pa top top.
oo7 ::
Sem ga preigral. Super super modpack.
Edino ker sem navajen Gamma modpacka mi je bil prelahek kar se težavnosti tiče, sem kar pogrešal globino gamme v smislu pomembnosti statov, dinamike spawnov ipd. Ampak zgodba true stalkerja je pa top top.
Kako dolga pa je zgodba v true Stalkerju ? Približno :)
Meizu ::
Joj pojma nimam, nisem štel - mislim, da je bilo govora okrog 50 ur? Ampak se hitro nabere, če vmes še malo raziskuješ itd.
WizzardOfOZ ::
Če bi delal samo glavno zgodbo, bi po moje opravil tam v do 30 urah. Z raziskovanjem okolice, pa z dodatnimi taski si pa komot tudi na 150 ur.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Meizu ::
No, nekaj takega ja. Story se da komot na silo skozi zbasat ampak tudi stranski taski so večinoma animirani, s svojo zgodbo in svojimi zonskimi neumnostmi
Meizu ::
Manjša, sicer je nekaj map novih, predvsem vsaka mapa ima še dodane dele, tako da imaš tudi v že obstoječih mapah kaj novega za videt.
Sicer pa se zgodba vrti okoli cordona, garbage, rostok, dark valley, yantar, agroprom, army warehouses, ter povsem nove mape, novoshepelichy.
Sicer pa se zgodba vrti okoli cordona, garbage, rostok, dark valley, yantar, agroprom, army warehouses, ter povsem nove mape, novoshepelichy.
Meizu ::
Dobro narejena mapa, kar lepo v stilu stalkerja, sicer pa površinsko precej večja kot cordon ali garbage recimo. Tja na oko bi rekel, da je površinsko nekje 2.5-3x cordon.
oo7 ::
Dobro narejena mapa, kar lepo v stilu stalkerja, sicer pa površinsko precej večja kot cordon ali garbage recimo. Tja na oko bi rekel, da je površinsko nekje 2.5-3x cordon.
Bom probal True stlakerja, ko bo več časa. Hvala za informacije.
Men je drugače v Stalker franšizi še vedno najboljša lokacija red forest :)
Meizu ::
Red forest je tudi meni najboljša :)
True Stalker se pa obvezno splača preigrat, če si fan te franšize. Poznano okolje, ampak čisto drugi pristop, malo frišnega vetra.
True Stalker se pa obvezno splača preigrat, če si fan te franšize. Poznano okolje, ampak čisto drugi pristop, malo frišnega vetra.
matobeli ::
A se že kaj ve kako bo z RT v stalkerju? Oziroma, če bi hotel neko normalno igralniško izkušnjo pri 1080p@60hz z RT vklopljenim, na kakšen GPU bo treba gledat? 3060/Ti bi blo že dovolj?
oo7 ::
oo7 ::
matobeli ::
RT to misliš na RTX ?
Zaenkrat sem videl samo zahteve ra minimum in recomended.
RT, Ray Tracing, ki je v naboru funkcij RTX linije Nvidijinih grafičnih.
Ne bi ravno kupoval predragega GPUja če se izkaže da je RT v Stalkerju bolj bogo zastopan.
Po drugi strani bi mi bilo pa žal da sem ga preigral brez da bi ga izkoristil čimveč.
Jebiga, dobri špili ne pridejo vsak dan, jih je treba pazit in kakorkoli je zgodba glavni del takega špila, na njo neorem vplivat. Lahko pa na čimboljšo reprodukcijo tistega kar so si zamislili.
Sam ne glih za jurja al kolko je GPU ki bi za zih bil dovolj dober za vse.
oo7 ::
Na tej strani opišejo kaj naj bi potreboval za minimun, recomended, 1440p in 4k.
https://www.chillblast.com/blog/stalker...
Jaz imam RTX 3060 TI in zaenkrat mi služi zelo dobro po moje bo tudi Stalker 2.
https://www.chillblast.com/blog/stalker...
Jaz imam RTX 3060 TI in zaenkrat mi služi zelo dobro po moje bo tudi Stalker 2.
oo7 ::
Kot kaže originalna triologija iger Stalker prihaja na PS4
STALKER: Legends of the Zone Trilogy Leaked - Will Bring the Series to Consoles in June
Nekateri Japosnki prodajalci iger so že začeli zbirati prednaročila za PS4 sicer pa triologija ni še uradno napovedana.
Bo pa triologija sigurno na voljo tusi za xbox možno, da to uradno napovejo danes na dogodku Xbox Partner Preview.
STALKER: Legends of the Zone Trilogy Leaked - Will Bring the Series to Consoles in June
Nekateri Japosnki prodajalci iger so že začeli zbirati prednaročila za PS4 sicer pa triologija ni še uradno napovedana.
Bo pa triologija sigurno na voljo tusi za xbox možno, da to uradno napovejo danes na dogodku Xbox Partner Preview.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
yayo ::
oo7 ::
oo7 ::
yayo ::
Trilogija originalnih iger sedaj tudi na XBox One in Playstation 4
Our future plans for S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy include major updates. The first one is coming soon and will include mod support via mod.io (https://mod.io/). Players on both Xbox and PlayStation ecosystems will be able to create modifications on PC and install them on consoles. Another one is a current-gen patch for Xbox Series X/S and PlayStation 5. Releasing before the end of this year, it will include graphical/performance improvements and additional features. Follow GSC's social media channels to receive additional information about these updates as soon as it's available.
Our future plans for S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy include major updates. The first one is coming soon and will include mod support via mod.io (https://mod.io/). Players on both Xbox and PlayStation ecosystems will be able to create modifications on PC and install them on consoles. Another one is a current-gen patch for Xbox Series X/S and PlayStation 5. Releasing before the end of this year, it will include graphical/performance improvements and additional features. Follow GSC's social media channels to receive additional information about these updates as soon as it's available.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Meizu ::
Ne verjamem. Dosti dela s tem.
Edit: Plus PS4 bi se fizično stopil če bi gamma zalavfal gor
Edit: Plus PS4 bi se fizično stopil če bi gamma zalavfal gor
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Meizu ::
Dejmo rečt da so kakšnih 10 let prepozni vsaj. No ja, bojo konzolaši vsaj imeli možnost spoznati originalno trilogijo in zgodbo.
Dodali so burerja ampak na PCju imaš pa modpacke a la Gunslinger ali pa Radiophobia, ki temeljijo na originalni trilogiji in ne spreminjajo zgodbe, a z vsemi modernimi grafičnimi bonbončki. Kakorkoli, SOC je kralj stalkerjev.
Dodali so burerja ampak na PCju imaš pa modpacke a la Gunslinger ali pa Radiophobia, ki temeljijo na originalni trilogiji in ne spreminjajo zgodbe, a z vsemi modernimi grafičnimi bonbončki. Kakorkoli, SOC je kralj stalkerjev.
oo7 ::
10 let nazaj je bil GSC še med mrtvimi.
Tudi če so dodali burerje je verjetno zgodba ostala ista.
Ja PC ima na stotine modov kar konzole ne bodo nikoli imele v takem obsegu.
Tudi meni je SOC št1
Tudi če so dodali burerje je verjetno zgodba ostala ista.
Ja PC ima na stotine modov kar konzole ne bodo nikoli imele v takem obsegu.
Tudi meni je SOC št1
oo7 ::
UE5 pogon uporablja Stalker 2
[UE5] [Lumen] S.T.A.L.K.E.R. Shadows of Chernobyl. Location Agroprom.
[UE5] [Lumen] S.T.A.L.K.E.R. Shadows of Chernobyl. Location Agroprom.
yayo ::
Firefox mi slike ne pokaže na Edge pa jo vidim. Drugače je to iz Call Of Pripyat. če se prav spomnem. V oni zgradbi zadaj je leglo Monolithov.
Kip vidiš npr v Call Of Pripyat benchmarku.
Kip vidiš npr v Call Of Pripyat benchmarku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
oo7 ::
Razlog zakaj je bila igra Stalker 2 iz leta 2011 preklicana.
Sergiy Grigorovich has recently mentioned the reasoning why S.T.A.L.K.E.R. 2 (2011) was canceled.
According to Sergiy, the game wouldn't have felt like a leap forward.
He feared the game would have turned up the same as Call of Prypiat quality-wise. Just another add-on.
Sergiy Grigorovich has recently mentioned the reasoning why S.T.A.L.K.E.R. 2 (2011) was canceled.
According to Sergiy, the game wouldn't have felt like a leap forward.
He feared the game would have turned up the same as Call of Prypiat quality-wise. Just another add-on.
oo7 ::
Zakaj chornobyl in ne chernobyl?
Prior to 2022 subtitle was formerly spelled "Heart of Chernobyl", but in the wake of the full-scale Russian invasion of Ukraine, on March 14, 2022, the game's subtitle was changed to "Heart of Chornobyl" by the developers, reflecting the native Ukrainian romanisation rather than the Russian form.
oo7 ::
Za lažje čakanje na Stalker 2
STALKER Anomaly now supports a lot of advanced rendering effects like AO, Parallax Mapping, Indirect Light, SSR, Interactive Grass and more
STALKER Anomaly Screen Space Shaders - Update 20
Monolith 64-bit engine je izboljšan X Ray pogon ali je to drug pogon ?
STALKER Anomaly now supports a lot of advanced rendering effects like AO, Parallax Mapping, Indirect Light, SSR, Interactive Grass and more
STALKER Anomaly Screen Space Shaders - Update 20
Monolith 64-bit engine je izboljšan X Ray pogon ali je to drug pogon ?
Meizu ::
Jes, to je port iz 32bit na 64 bit. Pa še nekaj malenkosti. Ampak seveda isti engine.
Stalker je s temi shaderji postal skoraj next gen zadeva. Gamma recimo ima te shaderje po novem noter in atmosfera je za crknit dobra.
Stalker je s temi shaderji postal skoraj next gen zadeva. Gamma recimo ima te shaderje po novem noter in atmosfera je za crknit dobra.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 135120 (19198) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 93157 (11037) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 17128 (11051) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4649 (4378) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7570 (7286) | yayo |