Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

oo7 ::
Na takšen, da ne bodo več brisali modov, kateri se ne zdijo primerni njigovi agendi oz. po domače, woke agendi.
Problem namreč nastane, če mod:
- zamenja belo osebno z črno (OK)
- zamenja črno osebno z belo (izbris)
- zamenja državno zastavo z pride zastavo (OK)
- zamenja pride zastavo z državno zastavo (izbris)
Njihov zadnji izbruh je bil v Oblivion Remastered, kjer so brisali mode za body type (female seveda), folk je seveda popizdil in so se malo "omehčali". Tega je ogromno, zato nas je že kar nekaj pobrisalo svoje račune. Sedaj ko so prodani, bo verjetno še slabše, z pričakovanjem bolj agresivnega oglaševanja (tudi v samih modih)...
Točno na to sem mislil. Lepo napisano.

oo7 ::

Predsednik11 ::
Če ste kaj od modanja se vam splača uploadat kaj na nexus, eventualno če imaš dovolj downloadov ti podelijo permanenten premium account, kar ne samo da ti olajša življenje na tistem websitu ampak ti prav pride tudi za druge igre - Elder scrolls recimo ima vse svoje modpacke poleg fallout serije na wabbajack platformi, ki samodejno downloada mode iz nexusa, za kar pa je potreben premium račun.
Itak offtopic, ampak čisto tako, če kdo še ni vedel.
Kdo pa dobi denar če doniraš ? Nexus stran ali tisti kateri naredi mod ?

oo7 ::
Stalker 2 prihaja na Playstation.
STALKER 2: Heart of Chornobyl - Official PS5 Announcement Trailer
Korshunov igra playstation :)
STALKER 2: Heart of Chornobyl - Official PS5 Announcement Trailer
Korshunov igra playstation :)

oo7 ::
STALKER 2 Patch 1.5.1 Release Notes
Fixed an issue when some NPCs didn't go to shelter in offline mode during Emission.
Fixed an issue when interacting hints could disappear after save/load.
Fixed issue when NPC could get stuck walking in one place.
Fixed an issue where two bandits at Varan's camp attacked Player without any reason during the King Of The Hill mission.
Fixed an issue when Player was able to leave X-17 lab via elevator without any way to return during Visions Of Truth mission.
Fixed an issue when NPC corpses could get misplaced after picking it up for the second time.
Adjusted position of money and weight indicator icon in Player inventory.
Fixed an issue when Faust could freeze during his bossfight after his emitter was destroyed during special attack ability.
Fixed an issue when the context menu was impossible to open twice for the same item in the looting window.
Fixed an issue when an NPC's corpse could fly away after killing them with a headshot.
Fixed 2 EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION crashes.
Fixed an issue when the The Assault On The Duga mission could be stuck if the player had slept before talking to Scar.
Fixed an issue when the FOV value automatically resets to 110 on ultra wide monitors.
Fixed an issue when the A-life mutants and NPCs could be found in the restricted areas (such as Hubs, Main Quest locations, etc.).
Fixed an issue when the NPC's left hand could be in an improper position when the NPC holds a pistol.
Fixed an issue when NPCs could stuck in each other during patrolling.
Fixed an issue when the Windows Scale option affected the game in the Fullscreen Borderless and Windowed modes.
Fixed an issue when Scherba could not have a dialog option to receive collars during the In The Name Of Science mission.

Meizu ::
Jaz bi rad videl da GSC malo "re-tuna" t.i. "weapon sway" ker stvar ki mi gre najbolj na živce je, ko Skif nikakor ne zna shendlat niti enega orožja brez da se mu roka trese in plava po celem ekranu, kar je v precejšnjem nasprotju s tem, da je Skif dejansko bivši soldat, pa ja zna prijet kalašnika tako, da dejansko nekaj nacilja, ne pa konstantna borba s tem plavanjem red dota po terenu. Naj vsaj reducirajo sway ko Skif poklekne, da je puška kolikor toliko stabilna, ker zaenkrat izpade, kot da je Skif vojsko služil v lokalnem vrtcu, kjer so namesto s puškami trenirali z ribiškimi palicami.

Predsednik11 ::
Jaz bi rad videl da GSC malo "re-tuna" t.i. "weapon sway" ker stvar ki mi gre najbolj na živce je, ko Skif nikakor ne zna shendlat niti enega orožja brez da se mu roka trese in plava po celem ekranu, kar je v precejšnjem nasprotju s tem, da je Skif dejansko bivši soldat, pa ja zna prijet kalašnika tako, da dejansko nekaj nacilja, ne pa konstantna borba s tem plavanjem red dota po terenu. Naj vsaj reducirajo sway ko Skif poklekne, da je puška kolikor toliko stabilna, ker zaenkrat izpade, kot da je Skif vojsko služil v lokalnem vrtcu, kjer so namesto s puškami trenirali z ribiškimi palicami.
A to je začelo plavati s novimi patchi ? Ko sem igral ob izidu se ne spomnim, sa bi tako plavalo ?

oo7 ::

yayo ::
ni časa, jo imam pa stalno inštalirano za testiranje sistema. Ta dolgi compiling shaders ti tako segreje cpu kot zmorejo le nekateri sintetični testi.
Je pa zanimivo kako so umaknili tista krdela psov, ki so prav najedala v začetni inačici igre. Zdaj zgleda veliko bolj umirjeno in tekoče. Igra lepo "dozoreva", čez par let jo bom spet igral. Trenutno se ukvarjam z Death Stranding 2, ki je lušna ampak mene ubija grind, ko delaš vedno enake stranske naloge, da si zboljšaš odnose z npcji. Ne ljubi se mi hoditi spet in spet skozi območja polna BTjev in ne ljubi se mi po trikrat osvobajati iste baze od banditov. Da o gradnji sistemov komunikacij ne govorimo. To je za osebe s obsesivno kompulzivno osebnostjo. Jaz v igrah hočem biti Winnetou ali Sandokan in ne Nikola Tesla.


Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()

yayo ::
Lahko ampak ga ne ravno zato, ker buljim v on screen display in gledam kako se temperatura cpuja dviga v nebesa.

oo7 ::

Meizu ::
Ja sam če bojo samo naspužvali nasprotnike potem je brezveze ker je itak že veteran naspužvan kot se da.
Razen če bojo šli v kontra smer (kot OG trilogija), kjer napumpajo bullet damage - vse prej crkne ampak tudi ti prej crkneš.
Upam na slednje.
Razen če bojo šli v kontra smer (kot OG trilogija), kjer napumpajo bullet damage - vse prej crkne ampak tudi ti prej crkneš.
Upam na slednje.

Izi ::
Ja sam če bojo samo naspužvali nasprotnike potem je brezveze ker je itak že veteran naspužvan kot se da.
Razen če bojo šli v kontra smer (kot OG trilogija), kjer napumpajo bullet damage - vse prej crkne ampak tudi ti prej crkneš.
Upam na slednje.
Verjetno bo več kot samo višanje Health in Damage.
Brskanje po datotekah je pokazalo, da so se v igri pojavili novi "tutoriali", ki se zelo verjetno tičejo prihajajoče Master težavnosti.
Na primer pri Energetskih napitkih piše, da njihova moč začne popuščati pri daljši uporabi in da bo treba z njimi nekaj časa abstinirati da spet dobijo polno moč. Če pa z njimi pretiravaš in jih spiješ nekaj kar zapovrstjo pa se pojavijo hudi stranski učinki kot na primer tresenje, ki močno vpliva na natančnost pri streljanju.
Potem so menda še spremembe pri spanju in hrani, o katerih na trenutnih težavnostih praktično ni treba razmišljati.
Vse to je zaenkrat še neuradno, mogoče ne bo nič iz tega, ampak vseeno kaže da poskušajo iz te nove težavnosti narediti nekaj večjega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

oo7 ::
This STALKER 2 Mod adds a new crafting system to the game - https://www.nexusmods.com/stalker2heart...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 145269 (29347) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 98150 (16030) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 18917 (12840) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 5138 (4867) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 8023 (7739) | yayo |