Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
yayo ::
Zadnje čase, ko je ura 20h grem nazaj proti bazi spat. Prvič zona je prelepa, da bi po njej hodil ponoči in drugič s tisto svetilko ponoči se je zunaj malo smotano boriti. ;)
Sem danes podoživel tisti tipični Stalker feeling, ko je noč, nasprotniki so tako daleč, da jih niti ne vidiš, kje šele, da boš z daljnogledom učinkovito naciljal headshot, oni pa te že mesarijo z navadnimi šibrovkami in teleportiranimi bombami.
Spat ponoči hodim tudi sam ampak me včasih noč ulovi daleč od baze pa izkoriščam čas. Drugače pa razen chimere katero sem le enkrat srečal skriptano so edina antipatična nadloga bloodsuckerji, ker so hitri in nevidljivi. V starih igrah se ne spomnim, da bi bili tako težki. Vedno, ko lahko uporabim poceni finto, da skočim na nekaj na kar oni ne morejo in jih od tam brusim.
Meizu ::
In si zadovoljen s igro ?
Boš šel še 1 krog ?
Super špil, super zgodba, bomba vzdušje, to ne bo samo še en krog ampak pomoje en miljon krogov Sploh ko pridejo modi.
oo7 ::
Zadnje čase, ko je ura 20h grem nazaj proti bazi spat. Prvič zona je prelepa, da bi po njej hodil ponoči in drugič s tisto svetilko ponoči se je zunaj malo smotano boriti. ;)
Sem danes podoživel tisti tipični Stalker feeling, ko je noč, nasprotniki so tako daleč, da jih niti ne vidiš, kje šele, da boš z daljnogledom učinkovito naciljal headshot, oni pa te že mesarijo z navadnimi šibrovkami in teleportiranimi bombami.
Spat ponoči hodim tudi sam ampak me včasih noč ulovi daleč od baze pa izkoriščam čas. Drugače pa razen chimere katero sem le enkrat srečal skriptano so edina antipatična nadloga bloodsuckerji, ker so hitri in nevidljivi. V starih igrah se ne spomnim, da bi bili tako težki. Vedno, ko lahko uporabim poceni finto, da skočim na nekaj na kar oni ne morejo in jih od tam brusim.
Men pa gredo daleč najbolj na živce poltergeisti.
V Yantarju npr je eden na vrhu strehe in preden prideš, do njega moraš najti več ključev na več lokacijah medtem pa te ta gnida skos obmetava.
oo7 ::
Tale achievement sem danes dobil pa ne vem niti kje. Sem bil namreč pijan.
Baje ga je dobilo le 0,6% Stalkerjev.
Keeping your hands steady
Shoot an enemy in the head, through an obstacle, having the intoxication effect.
Perform a headshot through an obstacle while under the influence of alcohol. You can equip Weird Water arch-artifact and have at least 50kg of items to ensure constant intoxication effect.
GOG ima malo igralcev Stalkerja 2, pa še tisti niso tako zagnani
Na Steam ima ta dosežek 7% igralcev. Jaz sem ga dobil isti dan ko sem našel Weird Water.
Moj najredkejši je "BOOM!", celo na Steamu ga ima samo 0,5%
20 enemies killed by blowing up the surroundings. Save on hand grenades and enjoy the fireworks.
(Naše bombe ne štejejo, moraš streljati v eksplozivne kontejnerje in z eksplozijo ubiti sovražnike.)
BOOM imam 12/20
Vse skupaj pa 30/58
oo7 ::
Gregor459 ::
yayo ::
uff, ste bili tukaj?
https://postimg.cc/9rH6343R
Pa tisti NON STOP Limited Edition Energy Drink, je to kaj posebnega?
https://postimg.cc/9rH6343R
Pa tisti NON STOP Limited Edition Energy Drink, je to kaj posebnega?
Enaplusdva ::
uff, ste bili tukaj?
https://postimg.cc/9rH6343R
Pa tisti NON STOP Limited Edition Energy Drink, je to kaj posebnega?
Po sliki mi ni znano kje bi to bilo.
Imam že 5 teh NON stop limited edition pijač ampak spil nisem pa še nobene. Glede na opis se stamina malo boljee regenerira ampak tudi lakota je malo hujša.
yayo ::
Južno od Duty baze je industrijska zgradba Reloading Point, še malo nižje je zaselek Kopatchi (kjer je en lušten majhen quest). Levo od Kopatchev lahko na mapi opaziš eno večjo mlako z otočkom na sredini...
Enaplusdva ::
yayo ::
Eno unikatno orožje je tam, ampak iz klase katero nisem nikoli uporabljal, Bukket - tista Stalker verzija Škorpijon avtomatske pištole. Drugače pa je med Cooling Towers in regijo jugo-jugovzhodno od Duty baze raznih unikatnih pušk in pušk z visokimi statistikami za najti kot dreka. Ampak so vse v rdeči barvi glede potrebe po popravilu
Predsednik11 ::
Hecno je to, da te nasprotniki streljajo kot norci nikoli jim ne zašteka puška. Ko pa ti pobereš njihovo puško je pa vedno vse pokvarjeno
Izi ::
Da se streljati tudi s popolnoma pokvarjenim orožjem ki kaže 0%.
Je en Achievement da moraš orožje uporabljati toliko časa da ga popolnoma uničiš do 0% in mi je uspelo
Zadnjih 5% se zatakne na vsakih par metkov ampak vseeno deluje.
Je en Achievement da moraš orožje uporabljati toliko časa da ga popolnoma uničiš do 0% in mi je uspelo
Zadnjih 5% se zatakne na vsakih par metkov ampak vseeno deluje.
Gregor459 ::
Še komu kaže en stash globoko v megli nad iron forestom ?
Je sploh možno dobiti tisti stash ?
Je sploh možno dobiti tisti stash ?
Meizu ::
Si že namestil kak mod ? Ali čakaš na tiste tavelike ?
Ubistvu sem najprej želel vanilla experience, tako da sem edino ponucal xy mouse mod ker res nima smisla da ima vertikalna os drugačen mouse sensitivity od horizontalne.
No, pa pred 1.1 patchem sem imel nameščen nek alife mod za malo več akcije med pešačenjem, to je pa to.
Še komu kaže en stash globoko v megli nad iron forestom ?
Je sploh možno dobiti tisti stash ?
To je enih par stashev v generatorjih, ampak to je čisti endgame. Lahko ignoriraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Gregor459 ::
Si že namestil kak mod ? Ali čakaš na tiste tavelike ?
Ubistvu sem najprej želel vanilla experience, tako da sem edino ponucal xy mouse mod ker res nima smisla da ima vertikalna os drugačen mouse sensitivity od horizontalne.
No, pa pred 1.1 patchem sem imel nameščen nek alife mod za malo več akcije med pešačenjem, to je pa to.
Še komu kaže en stash globoko v megli nad iron forestom ?
Je sploh možno dobiti tisti stash ?
To je enih par stashev v generatorjih, ampak to je čisti endgame. Lahko ignoriraš.
To je zaprta linearna lokacija in je ne moreš verjetno raziskovati, ker je tam v megli ?
Izi ::
Enaplusdva je izjavil:
A je že koga od vas zadela strela ?
Že parkrat. Ni bilo smrtno. Malo huje kot električna anomalija.
yayo ::
Ali je pomembno, da oobiščem Rostok preden me glavna zgodba tja pripelje (pred SIRCAA misijo)?
Aja, še to. Uporabljate lean levo-desno. Ker tipke so nerodno postavljene, poskusil sem dat na Q in E pa quickslote za zdravila premaknit na F1 in F2 ampak je še bolj nerodno.
Ko bežim pred kako spako ne morem stegnit prsta do F tipk in istočasno pritiskati W.
Aja, še to. Uporabljate lean levo-desno. Ker tipke so nerodno postavljene, poskusil sem dat na Q in E pa quickslote za zdravila premaknit na F1 in F2 ampak je še bolj nerodno.
Ko bežim pred kako spako ne morem stegnit prsta do F tipk in istočasno pritiskati W.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Gregor459 ::
Ali je pomembno, da oobiščem Rostok preden me glavna zgodba tja pripelje (pred SIRCAA misijo)?
Aja, še to. Uporabljate lean levo-desno. Ker tipke so nerodno postavljene, poskusil sem dat na Q in E pa quickslote za zdravila premaknit na F1 in F2 ampak je še bolj nerodno.
Ko bežim pred kako spako ne morem stegnit prsta do F tipk in istočasno pritiskati W.
Kolkr se spomnim ne rabiš v Rostok pred Sirco.
Naredi pa stranske queste pred Sirco, ker po Sirci se zona spremeni.
yayo ::
Saj zato sem mislil, če je kak stranski quest, ki ga po SIRCI več ni.
Trenutno pa imam enega glupega Sparka, ki mi blokira vhod skozi vrata v Wil Island. Stalker...
Innnnn, sem ravno rešil. kako? Sem ga ustrelil v glavo s pištolo, pa mi potem pokaže, da ga lahko ozdravim z medikitom. Naredim to in se mi zahvali.
Trenutno pa imam enega glupega Sparka, ki mi blokira vhod skozi vrata v Wil Island. Stalker...
Innnnn, sem ravno rešil. kako? Sem ga ustrelil v glavo s pištolo, pa mi potem pokaže, da ga lahko ozdravim z medikitom. Naredim to in se mi zahvali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
oo7 ::
Enaplusdva je izjavil:
A je že koga od vas zadela strela ?
Kar se tiče strel se mi zdi, da najbolj sekajo v Burnt forest regiji.
oo7 ::
V Pripyatu ni tehnika za pultom.
Njegova ikona je tudi čisto nekje drugje
Ko grem, do njegove ikone pridem sem
Zdaj, ko sem v Pripyatu ne morem popravljati orožja. Če grem v Yaniv na popravilo tam pa manjka NPC GUIDE preko katerega deluje fast travel. Se pravi hodim orožje iz Pripyata popravljat v Rostok.
Njegova ikona je tudi čisto nekje drugje
Ko grem, do njegove ikone pridem sem
Zdaj, ko sem v Pripyatu ne morem popravljati orožja. Če grem v Yaniv na popravilo tam pa manjka NPC GUIDE preko katerega deluje fast travel. Se pravi hodim orožje iz Pripyata popravljat v Rostok.
oo7 ::
yayo ::
Končno uspel popraviti Dnipro, ki sem ga našel, mislim, da v Cooling Towers ampak nikjer teleskopskega merka za to orožje. Bom moral še malce upgrejdano Foro uporabljati - včeraj sem dobil eno unikatno verzijo potem, ko sem tri burerje fental v enem podzemlju. Mi je žal, da sem tisti najboljši AK (Drowned?) kar vrnil lastniku. Baje ima odlično penmtracijo.
Meizu ::
To je zaprta linearna lokacija in je ne moreš verjetno raziskovati, ker je tam v megli ?
Ubistvu je krneki, ker imaš ubistvu timed prehode, namreč tam se vsake pol minute stresajo emisije dobesedno. Tudi če bi želel kaj raziskovat ne bo šlo.
Zna pa strela skurit kakšnega NPC.
Na Youtube ima Sidorocivh Jr. posnetek kako strela sredi boja skuri enega bloodsuckerja s katerim se tepe
Končno uspel popraviti Dnipro, ki sem ga našel, mislim, da v Cooling Towers ampak nikjer teleskopskega merka za to orožje. Bom moral še malce upgrejdano Foro uporabljati - včeraj sem dobil eno unikatno verzijo potem, ko sem tri burerje fental v enem podzemlju. Mi je žal, da sem tisti najboljši AK (Drowned?) kar vrnil lastniku. Baje ima odlično penmtracijo.
Dnipro je čudaška reč ker uporablja WP naboje, scope ima pa zahodni ACOG.
Predsednik11 je izjavil:
Se mi zdi, da A life ni več tako intenziven kot je bil ob patchu.
Tudi meni se to zdi, očitno nisem edini. Na dan updejta je bila zona cela džungla, potem pa vedno bolj isto kot pred patchem. Ne vem al je bil mass spawn injection na začetku, potem pa so se offline pobili, nato pa je respawn rate veliko počasnejši kot initial spawn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
yayo ::
Je pa zanimivo, v petnajstih letih se je spremenilo malo nič. Ko so igro napovedovali sem pričakoval nekaj novega, tole pa je isti Stalker kot včasih. Sicer je enako pri kaki Fallout seriji ampak po tistih začetnih trailerjih sem pričakoval "next gen" igro, kompleksnejšo, bolj realistično.
Gregor459 ::
Je pa zanimivo, v petnajstih letih se je spremenilo malo nič. Ko so igro napovedovali sem pričakoval nekaj novega, tole pa je isti Stalker kot včasih. Sicer je enako pri kaki Fallout seriji ampak po tistih začetnih trailerjih sem pričakoval "next gen" igro, kompleksnejšo, bolj realistično.
Kako novega ? Večina se je bala, da bodo preveč spreminjali in to ne bo več Stalker.
Kaj pa je next gen če ni unreal 5 ?
Kako realistično ?
yayo ::
Razmišljam o temu kako ni nekih bolj evoluiranih mehanik, ni vihtenja čez zidove, plezanje je samo po lojtrah, ročne bombe in melee so meh, okolja se ne da uničiti z eksplozija, ni požarov po eksplozijah... Take stvari. Zgodbovno pa smo tam, fetch questi pa to. Zagotovo ne bo nihče memejev delal iz kakega karizmatičnega lika v Stalkerju, ker jih ni. Liki so "lutkasti". Nobene lekcije id CDPR se niso naucili. Mislim, saj uživam v igri, imam 100 ur pa sem na polovici ali manj. Ampak po 15 letih sem mislil, da bo evolucija veliko večja.
oo7 ::
Men je najbolj važno, da so ohranili tisto pravo Stalker atmosfero.
Grafika je super sploh pa raziskovanje in tiste stare znane lokacije pa tudi streljanje je dobro.
Sigurno moja GOTY 2024 :)
Kar se tiče likov pa je kar nekaj zanimivih sploh Strider in tudi Scar.
Grafika je super sploh pa raziskovanje in tiste stare znane lokacije pa tudi streljanje je dobro.
Sigurno moja GOTY 2024 :)
Kar se tiče likov pa je kar nekaj zanimivih sploh Strider in tudi Scar.
oo7 ::
STALKER 2 not for PS5 for now. Devs focus on improving PC and Xbox Series X/S versions
https://www.gamepressure.com/newsroom/s...
https://www.gamepressure.com/newsroom/s...
Gregor459 ::
Razmišljam o temu kako ni nekih bolj evoluiranih mehanik, ni vihtenja čez zidove, plezanje je samo po lojtrah, ročne bombe in melee so meh, okolja se ne da uničiti z eksplozija, ni požarov po eksplozijah... Take stvari. Zgodbovno pa smo tam, fetch questi pa to. Zagotovo ne bo nihče memejev delal iz kakega karizmatičnega lika v Stalkerju, ker jih ni. Liki so "lutkasti". Nobene lekcije id CDPR se niso naucili. Mislim, saj uživam v igri, imam 100 ur pa sem na polovici ali manj. Ampak po 15 letih sem mislil, da bo evolucija veliko večja.
Plezanje bi lahko bilo boljše ali pa vsaj skok višji, ko si v eksoskeletonu ampak to bi podrlo nekaj stvari v igri. Potem bi lahko tiste vagone kar preplezal in šel v drugo regijo.
Destruktivna okolica to je prava redkost v igrah in če bi imel destruktivnost potem spet podre nekaj stvari v igri naprimer uganke zaprtih vrat ne bi več delovale.
Imaš karizmatične like Scar in Strider.
Predsednik11 ::
To je zaprta linearna lokacija in je ne moreš verjetno raziskovati, ker je tam v megli ?
Ubistvu je krneki, ker imaš ubistvu timed prehode, namreč tam se vsake pol minute stresajo emisije dobesedno. Tudi če bi želel kaj raziskovat ne bo šlo.
Zna pa strela skurit kakšnega NPC.
Na Youtube ima Sidorocivh Jr. posnetek kako strela sredi boja skuri enega bloodsuckerja s katerim se tepe
Končno uspel popraviti Dnipro, ki sem ga našel, mislim, da v Cooling Towers ampak nikjer teleskopskega merka za to orožje. Bom moral še malce upgrejdano Foro uporabljati - včeraj sem dobil eno unikatno verzijo potem, ko sem tri burerje fental v enem podzemlju. Mi je žal, da sem tisti najboljši AK (Drowned?) kar vrnil lastniku. Baje ima odlično penmtracijo.
Dnipro je čudaška reč ker uporablja WP naboje, scope ima pa zahodni ACOG.
Predsednik11 je izjavil:
Se mi zdi, da A life ni več tako intenziven kot je bil ob patchu.
Tudi meni se to zdi, očitno nisem edini. Na dan updejta je bila zona cela džungla, potem pa vedno bolj isto kot pred patchem. Ne vem al je bil mass spawn injection na začetku, potem pa so se offline pobili, nato pa je respawn rate veliko počasnejši kot initial spawn.
Možno, da A life še ne deluje v celoti. To bodo še pilili s naslednjimi patchi zgleda gre za zelo kompleksno stvar.
yayo ::
Še nekaj me zanima. V Garbageu sem za Sidorovicha opravil tisto nalogo, ko poiščeš PSI lanterno in trenutno nimam kaj več tam za početi. Je pa na mapi še par neraziskanih lokacij, severovzhodno. Me bo glavna zgodba še kaj vračala v Garbage? Ali kak stranski quest. Ne bi si želel pokvariti izkušnje s prezgodnjim raziskovanjem.
Gregor459 ::
Še nekaj me zanima. V Garbageu sem za Sidorovicha opravil tisto nalogo, ko poiščeš PSI lanterno in trenutno nimam kaj več tam za početi. Je pa na mapi še par neraziskanih lokacij, severovzhodno. Me bo glavna zgodba še kaj vračala v Garbage? Ali kak stranski quest. Ne bi si želel pokvariti izkušnje s prezgodnjim raziskovanjem.
Enkrat se še vrneš v garbage preko glavnega questa ampak to je čisto majhen del questa v garbage tako, da nima nobene veze ali si raziskal ali ne.
Če si že pri Sircii ali pa že preko sircee lahko garbage raziščeš.
yayo ::
Sem nehal zgodbo igrati ravno, ko sem prišel do vhida v SIRCAA in je to bila odlična odličitev, ker sem potem Cement factory/Duty bazo obiskal pa Cooling towers. Potem me je iskanje označenih stashev odpeljalo dol proti jugu in vzhodu in od tam na Wild Island. Že, ko sem bil prvič tam sem opazil ono kompozicijo vagonov, ki pelje čez vodo proti jugu. To sem raziskal in našel postojanko kjer sedaj ordinira Quiet, ki me je poslal v Garbage k Sidorovichu. Pred Garbageom sem še enkrst Zalissyo obiskal zaradi tistega plavega makovega cveta za katerega še točno ne vem kakšno lastnost ima. Tako, da zdaj zapuščam Garbage in grem proti SIRCII pa se bojim, da bom kak quest razbil, če bom ? oznacene lokacije obiskal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Gregor459 ::
Katere lokacije obiščeš v vrstnem redu preko glavnih questov brez spoilerjev v zgodbi
Lesser Zone
Garbage
Wild Island
Zaton
Swamps
SIRCAA
Wild Island
Lesser Zone
Rostok ali Chemical plant odvisno katero frakcijo izbereš
Chemical Plant
DUGA
Malachite
Chemical Plant
DUGA
Malachite
Red forest
YaNIV
Cordon
Burnt forest
Malachite
Yaniv
Jupiter
Pripyat
Point of no return
Lesser Zone
Garbage
Wild Island
Zaton
Swamps
SIRCAA
Wild Island
Lesser Zone
Rostok ali Chemical plant odvisno katero frakcijo izbereš
Chemical Plant
DUGA
Malachite
Chemical Plant
DUGA
Malachite
Red forest
YaNIV
Cordon
Burnt forest
Malachite
Yaniv
Jupiter
Pripyat
Point of no return
Enaplusdva ::
DJ-DUST ::
Chemical Plant regija, južno od Agroprom Research Institute...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DJ-DUST ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 134187 (18265) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 92707 (10587) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16938 (10861) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4610 (4339) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7509 (7225) | yayo |