» »

Simulacija metanja kocke - Java

Simulacija metanja kocke - Java

Luka91 ::

Imam nalogo da z uporabo generatorja nakjučnih števil simuliram metanje kocke in izračunam koliko šstic, petic, trojk, dvojk in enk je bilo pri 200 metih.

Rešitev je taka:
Resitev

Zanima me kako lahko iz Math.random(), ki generira naključna realna števila nastane naravno število. Če kdo razume kako je nastala rešitev naj mi jo prosim razloži.

c00L3r ::

Math.random() vrne števila med 0 in 1. 0 je vključeno, 1 pa ni.

Ti pa rabiš cela števila 1, 2, 3, 4, 5 in 6.

Zato moraš vrednosti, ki jo vrne metoda random pomnožit z 6. Ker pa 1 ni zajeta, je tako največje možno število po množenju 0,99999*6 = 5,999999. Najmanjše možno je seveda 0, ker 0*6=0. Zato prišteješ vsem številom 1. Zdaj imaš generator realnih števil z razponom 1 do 6,99999. Pretvorba v celo število z (int), pa če se ne motim odreže decimalke in vzame samo celoštevilski del. Tako dobiš na koncu možne rezultate 1, 2, 3, 4, 5 in 6.

Nuke_H2 ::

Edit: je že c00L3r povedu :P, nisem prebral...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nuke_H2 ()

Karlos ::

Da se izogneš pretvarjanju lahko uporabiš

Random r = new Random();
int rand = r.nextInt(6)+1;
Sai Baba: "Dam vam to, kar hočete, da boste hoteli to, kar vam želim dati."


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[Java - DN] Naključna števila

Oddelek: Šola
121350 (879) nyler
»

java pomoč

Oddelek: Programiranje
211947 (1339) kr?en
»

JAVA - Math.random, kako določit interval?

Oddelek: Programiranje
205155 (2811) Sergio
»

java in deleži

Oddelek: Programiranje
61144 (991) phyro
»

JavaScript naloge za faks (ustni izpit)

Oddelek: Šola
182352 (1892) Lumix

Več podobnih tem