» »

Izguba telesne teže

Izguba telesne teže

strani: 1 ... 3 4 5 »

T-Majo ::

Good Guy je izjavil:

iggy je izjavil:

no ponavadi se da rumenjake ven, glede na to, da holesterol ni naš prijatelj. Potem lahko komot poješ 5 jajc na dan, sicer nekakšnega shujševalnega učinka ne bo to imelo


spet pravljice za lahko noč:))

jajci vsebujejo zdrav holesterol in če jih 10 na dan poješ ni nič narobe


Samo boljše je, da kuhane, ne ocvrte.
www.gepl.si

T-Majo ::

Tudi sam mislim dati nekaj kg dol. Velik sem okrog 180 imam pa 86kg. V nič kaj resnega se nisem spustil, nekaj sladkarij sem dal stran, gazirano pijačo in alkohol omejil, s tem, da ne jem po 13:00 nič in tečem pol ure na dan.

S tem, da zjutraj dosti za zajtrk pojme, potem pa kosilo probam izbrati čim lažje. Malo sem tudi ocvrto hrano omejil.

Sicer pa problem potem spet poletje, ko se ogromno piva spije hehe. Pozimi pa zimsko spanje. Sicer sem letos hodil 2 meseca v fitnes, vendar sem bil še težji zaradi mišične mase.

Mislim, da bi bila prava teža zame nekje 75kg, ker imam zelo malo mišične mase.
www.gepl.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

imagodei ::

> "da ne jem po 13:00 nič"

To je fail. Ko tvoje telo ugotovi, da ga stradaš, prestavi v nižjo prestavo. Metabolizem se upočasni, kar je ravno kontra, kar želiš doseči ti.

Mnogo bolj smiselno je, da zmanjšaš obroke, zadnjič ješ okoli 18h in torej do takrat poješ še dva majhna obroka (npr. en obrok je lahko magari jabolko ali dve). Predvsem pa omejiti OH in alkohol (pir), ja.
- Hoc est qui sumus -

Nashina ::

Sadje za zadnji obrok je zelo slaba odločitev. Fruktoza je od vseh sladkorjev najbolj maščobotvorna, ob enem pa tudi najmanj nasiti. Veliko pametneje, da mu je zadnji obrok bogat z beljakovinami in zelenjavo. Bo dalj časa sit, pa še bolj zdravo je.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

T-Majo ::

Pomaranček sok, pomaranča itd... Mi dvigne kislino v želodcu in s tem poveča apetit.
www.gepl.si

imagodei ::

@Nashina,

ravno to sem imel v mislih - v bistvu že celo napisano, pa sem potem poradiral, bog si ga vedi zakaj. :) Zato sem napisal po 13h še dva obroka. En je kamot lahko sadni, jabolko ali dve, pač ravno toliko, da metabolizem laufa. Glede zadnjega obroka v dnevu se pa strinjam s tabo.
- Hoc est qui sumus -

innerspace ::

T-Majo:
..V nič kaj resnega se nisem spustil...
...ne jem po 13:00 nič.

What? :)

Opuscanje alkohola da je bolj resno od opuscanja hrane? Jao..
Glej, ce si ze hodil v fitness, hodi se naprej, spotoma malo laufaj(vsaj 25min,lahko pred fitnesom za ogrevanje)...skenslaj odvecno mastno hrano in sladkarije...in to je to. Ce si od tistih, ki pijejo kavo(ali zelen/crn caj), go for it(brez cukra:).
Do poletja je se cela pomlad;)
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Gandalfar ::

p2656688 Samo boljše je, da kuhane, ne ocvrte.[/st.citat naj bi izjavil:



zaradi mascobe od cvrtja ali k


zaradi mascobe od cvrtja ali kaj drugega?